Zrób wykres prędkości kół w chwili zadziałania abs.
Witam! po odpaleniu silnika nie zapala się kontrolka ładowania Po uruchomieniu silnika kontrolka ładowania powinna gasnąć. To normalny objaw.
Witam Bywają też łożyska w wersji wzmocnionej, może o takie popytaj sprzedawcę.
6203ZZ,6201ZZ
6203 i 6003 kryte tworzywem C3 firmy SKF, FAG.
Ściągacz, spawarka, szlifierka, palnik
Do konkretnego modelu alternatora pasują odpowiednie szczotki.
Ta opcja była rzadko spotykana. Z reguły były to wersje 1100 spotykane np.w Niemczech (rzadko w Polsce) I chyba nie w Seicento a we Fiacie 600. Czyli takim polifcie z końca produkcji A łożyska amortyzatorów stuków na ogół nie powodują. Tylko skrzypienie, piski, tarcie
Zaobserwowałem też że felgi nagrzewają się. Problem pojawił się po wymianie klocków hamulcowych jednak te zostały prawidłowo obsadzone nowe są też łożyska na piastach i amortyzatory olejowe. tylko że te niedawno było 2 lata temu Tak sobie jeździsz 2 lata z tym problemem, i to Cię nie zainteresowało żeby jechać z tym na warsztat.
powiedz mi czym różnią się fizycznie te dwa alternatory: Róznica w nich jest taka, że jeden ma płytszą a drugi bardziej wysklepioną przednią obudowę, a tym samym są inne koła pasowe, z pierścieniem odsadzającym i bez pierścienia. Generalnie różnica w nich była taka, że jeden był pod samochód z klimą drugi bez. Oczywiście będziesz się teraz spierał...
No to miernik w rękę i wio. Jeżeli mierzone pompie ABS to wykluczysz czujniki i wiązkę. Pewnie łożyska szaden.
Piszczenie po wciśnięciu sprzęgła to prawdopodobnie koniec łożyska . Co do wstecznego to sprawdź poduszki.
1. Wyciągnięcie z powodu wymiany łożyska koła. 2. Co jest powodem że się nie da to wiem, pytanie jakim sposobem wyciągnąć czujnik bez uszkodzenia go? Może ktoś ma jakiś "knif"?
Witam. Nie dawno robiłem swap silnika 1,1 od seicento do cinquecento 700. Mam pytanie odnośnie łożyska oporowego. W cinquecento 700 ponoć łożysko pracuje cały czas, ponieważ pedał sprzęgła jest tak zrobiony, że sprężyna ściąga go do podłogi. Zauważyłem również, że pedał sprzęgła jest tak samo zrobiony w seicento. Tam również pedał ściągany jest do podłogi,...
terkot pochodzi od łożyska dociskowego na wałku sprzęgłowym w fiace-norma
A może ten silnik na odśrodkowy łącznik rozruchowy który jest ciągle zwarty? Przy zwartym wyłączniku oðsrodkowym, za niedługi czas (minuta -dwie) uzwojenie rozruchowe spali się. A jak to rozpoznać, zmierzyć że oba uzwojenia pracują razem? Albo jak wygląda ten wyłącznik odśrodkowy i gdzie się mogę go spodziewać. Silników nigdy nie robiłem (jak...
Też mi się wydaje, że łożyska alternatora. Najłatwiej to sprawdzić zdejmując pasek alternatora i wtedy odpalić i posłuchać
jeśli chodzi o to piszczenie to najpierw bym sprawdził czy pasek jest naciągnięty, mogą też piszczeć łożyska w alternatorze
Zrzuć pasek alternatora, może łożyska się rozleciały.P
mechanizm różnicowy słychać na zakrętach i gdy koła kręcą się z różnymi prędkościami . najprawdopodobniej łożyska w skrzyni masz do wymiany
No dobra ,ale co tak naprawdę się dzieje z tym wentylatorem? rdzewieje? może łożyska wystarczy wumienić?
Jeśli samochody stały dłuższy czas to może prowadnice łożyska oporowego skorodowały i teraz w momencie przesuwania się łożyska się przyciera. To wyjaśniałoby dlaczego nagle odbija pedał - wciśnięte, widełki wypychają łożysko, to znów delikatnie się klinuje i zostaje a po chwili odbija.
Może być to wina opon (może są wyząbkowane) bądź łożysk jeśli huczą koła. Pytanie tylko czy wszystkie? Sprawdzić łożyska możesz poprzez poruszanie kołem w pozycji pionowej.
no zapewne jakieś łożyska ślizgowe się wytarły i łopatki pompki trą o korpus Dodano po 48 szkoda że nie rozbieralna...
Skoro napisałeś że są głębokie rowki w pierścieniach ślizgowych na wirniku to wymień je. Koszt nie wielki, mi taką usługę wykonali w warsztacie w ciągu 2godzin łącznie z wymianą łożyska a koszt to 30zł.
Wymieniałem też niedawno diody w "rezerwowym" alternatorze do sejka, za mostek płaciłem 36 zł. Pomimo tego że musiałbyś (gdyby tak było konieczne) wymieniać diody to rozsądek w takiej sytuacji też by wskazywał aby "przy okazji" od razu założyć nowe szczotki jeżeli te co są mają już "taki przebieg" aby mieć "święty spokój" na przyszłość. Co do nowego...
Witam. Seicento 1.1 2006 benzyna. Mam problem z szarpaniem podczas jazdy z prawej przedniej strony. Wymieniłem poduszkę pod skrzynią na oryginał, krzyżak na półosi, gumy na wahaczach sprawne, pozostałe poduszki sprawne, łożyska amortyzatorów sprawne. Maglownica jest w porządku, końcówki drążka sprawne. Mam auto o 6 miesięcy i od początku niewielkie...
Niedługo będę zrzucał dekiel żeby założyć nową uszczelkę, to sprawdzę też tą rurkę. Rozumiem że trzeba rozkręcać łożyska wałka żeby ją wyciągnąć? Do kolegi wyżej: 900 to zupełnie inny silnik, wałek rozrządu w kadłubie, hydropopychacze. One nie stukają. Postaram się nagrać jeszcze z wnętrza auta jak to brzmi.
Witam! Mam następujące pytania: 1.Czy może zdarzyć się,że w przypadku popsutego regulatora napięcia nie będzie świeciła się kontrolka ładowania akumulatora? 2.Czy zatarte łożyska alternatora mogą być przyczyną świecenia się kontrolki ładowania akumulatora. Pytania te dotyczą Seicento 899cm3.W moim samochodzie paliła się kontrolka ładowania. Byłem u...
Nie neguję doświadczenia kolegi powyżej, ale mam Seicento od prawie pięciu lat, nie doświadczyłem przegrzania silnika ani pęknięcia alternatora (choć łożyska w nim musiałem wymieniać w tym czasie dwukrotnie), ma tylko małe purchle rdzy na tylnej klapie, zrobiłem w tym czasie ponad 50 000 km w różnych warunkach pogodowych i zastanawiam się, czy mam tyle...
Gościu łożyska z 60zł, robocizna z 100zł i co dalej? Za pół roku obudowa pęknięta za 200zł z wymianą? Zastanów się trochę. Nie uważaj kogoś za debila. Jeżeli coś robię to staram się przemyśleć. A pytałem o coś innego...
Naprawione, istotnie skończyły się szczotki. Ale chyba warto przytoczyć całą historię. Ojciec pojechał autem do pracy, nie zauważył że kontrolka znów się żarzy i auto zdechło na drodze. Jako że był już pod pracą to podszedł do tamtejszych lokalnych mechaników żeby mu wzięli auto na warsztat (300m holowania). Tutaj mała dygresja: Ci sami mechanicy wymieniali...
witam, może mi ktos podpowiedzieć co może być przyczyną. Samochód mało jezdzi, 2 m-ce temu miałem zerwany pasek ale staneły mi łożyska w alternatorze. Myślałem że może dlatego zerwało pasek. Łożyska wymieniłem- gniazda łożysk nie wydawały mi się zbyt wyrobione. Dziś spowrotem mam zerwany pasek. Dodam że spok klawiatury mam wycieki oleju ale sam pasek...
Witam wszystkich! Od niedawna stałem się posiadaczem Seicento 900 no i pojawił się problem. Po zapaleniu i przejechaniu ok. kilometra przy prędkości powyżej 40km/h w kabinie słychać głośny szum. Na początku myślałem, że to szum powietrza ale to jednak chyba nie to. Przypomina to dźwięk jakby zacinającego się suchego łożyska (niekiedy małe silniczki...
hm matiz . Tak no wiec . Auto jest średnie . Po pierwsze za mała wydajność hamulców . Auto posiada 3 cylindry i przez to ma troche nie równe obroty . Moc ma niezła . Ma pare mankanentów np łożyska z tyłu . Okładziny szczęk hamulcowych które sie czasami odklejaja . Nierówno biorący ręczny . śmieciowate fabryczne akumulatory i klocki . problemy z impulsatorem...
Założyłem nowy alternator. W starym padły łożyska i ogólnie ładował słabo pod obciążeniem. Majster zaśpiewał tyle za jego remont, że za to kupiłbym trzy regenerowane, więc taki też kupiłem. Ogólnie wszystko jest cacy, trzyma sztywno 14V na wolnych obrotach, zarówno bez obciążenia, jak i z włączonymi praktycznie wszystkimi odbiornikami, aż byłem pod...
Objaw niedostatków w bilansie energetycznym. Pierwszw pytanie o odborniki bowiem może się okazać, że dla zasolenia odiorników potrzebna niezła elektrownia. A jeśli ilość energii pobieranej mieści się w granicach "przyzwoitości" to najbardziej posądzałbym odlutowanie lub uszkodzenie diody. Może to być zużycie szczotek ale raczej mało prawdopodobne. Alternatory...
Bardzo chętnie pooglądam zdjęcia Twoich maszyn kolego, zastanawiający jest fakt, że mechanizm różnicowy w skrzyni malca jeszcze żyje. Teraz dwa słowa o Ładowarce: maszyna na chwilę obecną wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/8004808000_1... Jest to naturalnie sama, jeżdżąca rama, póki co. Oczywiście jak pozytywnie przejdzie testy...
Witam mam problem z powyższym autem. Gdy jadę po dziurach słychać stuki tak jakby od strony kierowcy z przodu. Zrobiłem mały test na progu zwalniającym gdy jadę na biegu i daje dużo gazu to stuku nie ma przy przejeżdżaniu, lecz gdy rozpędzę auto i przed progiem wrzucę na luz lub wcisnę sprzęgło to stuka z tej lewej strony kierowcy tak jakby silnik był...
Wiadomo nie szukam cud pojazdu który nigdy nie będzie się psuł, ale musicie przyznać że fiaty przodują w tej kategorii. Chciałbym mieć kiedyś poczucie, że jak coś już naprawię to chwile pochodzi a nie zepsuje się za miesiąc. Muszę przyznać, że masz wyjątkowego pecha, bo mam Fiata Seicento z tym samym silnikiem i najwięcej jak dotąd kosztował padnięty...
Z drugiej strony wiem, że poprzedni właściciel mojego autka jeździł nim 5 lat nie robiąc w nim czegokolwiek (dlatego już na początku musiałam go naprawiać - amortyzatory, elektrowentylator, itd.). Ale czy jest to wykonalne przez 7 lat? Nissany Mikra są w porządku, ale boję się kosztów napraw i części, ale może niesłusznie. I czy może ktoś wie czy w...
Sz. P. Witam wszystkie mózgi. Podobne tematy do mojego problemu - przeczytałem, ale jak wspomniałem są podobne i nie znalazłem rozwiązania. (swoją drogą - zbyt mądrze tam napisano) W moim przypadku kontrolka od akumulatora na desce rozdzielczej świeci się cały czas. Od momentu przekręcenia kluczyka - odpalenia, aż do jego zgaszenia. (nie przygasa -...
A może opony były takie? http://obrazki.elektroda.pl/8456970400_1... Nie to bym się nabijał! Seicento jest tak prostym konstrukcyjnie samochodem że sprawdzić wszystko od A do Z co jest odpowiedzialne za w/w problem trwa chwilę! Wystarczy kawałek baaardzo mokrego i śliskiego parkingu i druga osoba do obserwacji kół z zewnątrz by zobaczyć...
Panowie czy może mi ktoś pomóc w rozmiarach łożysk nr. katalogowy 5974294, 7533697, 46529679. Co to za łożyska?. Chciał bym kupić zamienniki. Z góry dziękuję.
Docisk, tarcza i łożysko nowe.
Smar do łożysk możesz dać ogólnie to już tam smar jest. Osłona powinna być ściśnięta opaskami żeby piasek i woda nie wchodziły do środka.
Dokładnie,z doświadczenia wiem że takie drgania czy dziwne odgłosy,szarpanie to albo łożysko albo końcówki drążków układu kierowniczego,więc najlepiej podjechać do warsztatu na kanał i tam sprawdzić.
Właśnie w ten sposób to będzie zrobione, że wszystkie biegi będą normalnie, silnik i skrzynia będą umieszczone w swojej naturalnej orientacji względem kierunku przemieszczania się, dlatego też przód Seicento będzie stanowił tył mojego buggy. Jeśli chodzi o zbiornik paliwa, to będę w stanie to jakoś sam sobie wykombinować, łożyskami tylko pompę paliwa...
Musisz zrobić pomiar na alternatorze - plus i minus, może to da więcej wiedzy. Przypuszczam - za luźny pasek, bądź łożyska. Pozdrawiam.
W wielu samochodach są takie przekładnie pomiędzy silnikiem rozrusznika, a jego głowicą. Zwiększa to moment, albo zmniejsza wymiary rozrusznika przy zachowaniu tego samego momentu. Co do cięższej pracy w zimne dni, to nie ma w tym niczego dziwnego. Gęsty olej ciężej jest ruszyć niż ciepły mniej lepki. Zimne powietrze też jest ciężej sprężać, bo więcej...
łożyska seicento łożyska alternatora seicento zawieszenie seicento seicento
volvo silnika próbnik wtryskiwacza paliwa ceramiczna ariston
adapter przejsciowy gniazdko zarowka luźny napinacz rozrząd
Kod błędu 255 w Iveco Daily 3.0 2011 - DPF i SCR Przestrojenie Panasonic RX-CT900 na europejski FM