Witam wszystkich! Mam problem związany z ustawieniem sekcji w pompie wtryskowej od ciągnika Ursus C-385. Czy ktoś z was orientuje się, w jaki sposób należy prawidłowo ustawić sekcje w tejże pompie wtryskowej? Czekam na wasze odpowiedzi. Pozdrawiam. Marcin Dodano po 12 Przesyłam zdjęcia w związku z problemem. http://obrazki.elektroda.pl/6615149200_1...
Można przeanalizować wstawienie czterosekcyjnej pompy od fortschritta i wykorzystać tylko dwie sekcje.
Odkręć dekielek pompy i napisz czy przestawia się coś w niej przy ruszaniu dźwignią gazu. Pewnie sekcje stoją
Pompa wtryskowa ma swój układ smarowania niezależny od silnika. Warto sprawdzić poziom oleju w pompie ( jest miarka), przeważnie jest w niej więcej ropy niż oleju jeśli sekcje puszczają.
Olej. A nawet się wyleje. Jeśli pompa dobra. Jeśli sekcje puszczają olej z czasem zastąpi paliwo.
Przecież kolega tylko się pyta do czego ta śrubka o odpowietrzył przy sekcjach. To że ręczna podaję paliwo nie znaczy że zasilająca też. To dwie niezależne pompki. Odkręć przelew na pompie i zakręć silnikiem. Jeśli przelewa pompę to zasilająca jest ok. Odkręć pokrywę pompy i sprawdź czy wszystkie sekcje się poruszą.
Tak jak kolega wyżej napisał Pompa wtryskowa i regulator obrotów są zalewane olejem silnikowym osobno Może być tak, że sekcje pompy wtryskowej puszczają paliwo a to z kolei miesza się z olejem w pompie a nadmiar wypływa rurką z tyłu pompy (między pompą b blokiem silnika) na zewnątrz.
Nie wiem czy bedzie pasowac , ale chcialbym sie zapytac czy sprawdziles dlaczego silnik nie ma wystarczajacych obrotow i mocy , tzn koncowki wtryskow i ich cisnienie otwarcia , cisnienie na poszczegolnych sekcjach pompy i dawke paliwa ?
Tu są wtryskiwacze http://img16.tablica.pl/images_tablicapl... Dodano po 8 "pompka zasilająca podaje paliwo pompa odpowietrzona"- czy aby na pewno? Regulator zalany paliwem, i sekcje?
spróbuj założyć tą pompę nie przestawiając niczego. Ząbki mają się zgadzać bo inaczej przestawisz zapłon. Regeneracja pompy to koszt ok 250zł ewentualnie 290zł na nowych sekcjach
Łożyska igiełkowe oś i ciężarki wymienię sam, to się uda tak samo te dźwignie i sprężyny byle nie tykać listwy i sekcji i ich nie odkręcać i nie pozmieniać czegoś tam.
Witam kolegów ! Proszę o radę pompa wtryskowa w ursusie 1014 nierówno dawkuje paliwo na poszczególnych sekcjach to znaczy na małych obrotach od 0 do 1000 dawkuje równo na wszystkich sekcjach , od 1000 do 1800 są duże różnice na poszczególnych sekcjach , od 1800 do końca są znowu równe dawki . Wymienione zostały same sekcje wynik ten sam ,póżniej wymienione...
Po pierwsze, to proszę poprawić swoje posty - używamy wielkich liter na początku zdań, znaków przestankowych i polskich znaków diaktytycznych. Po drugie, najczęstszą przyczyną ropy w oleju jest lejący wtryskiwacz, ew. uszkodzona pompa wtryskowa ( uszkodzona sekcja lub pompka wstępna w pompach smarowanych z silnika).
Skoro nie było filtrów to oczywiste że gdzieś się zapchało, szkoda czasu na dywagacje dlaczego nie sprawdziłeś po zakupie. Teraz trzeba szukać gdzie się zapchało, za koleją od zbiornika, poprzez filtry, pompkę zasilającą, aż do pompy wtryskowej. Jeżeli syf podwiesił zaworek w pompce zasilającej to pół biedy czyszczenie nie jest skomplikowane, gorzej...
śliczne dzięki za podpowiedź, jutro tak zrobię przed zapaleniem podpompuję ręcznie, gdyż wcześniej miałem tą pompkę zepsutą. Mam wątpliwości do pompy wtryskowej bo jak odkręciłem przewody od pompy to bardzo słabo podaję paliwo, z jednej sekcji prawie w ogóle.
Dawka, klikaczka jest pewno jeszcze kilka nazw na to. Po prawej stronie ciągnika w pompie wtryskowej jest poziomo, równolegle do ciągnika pokrętło odpowiadające za zwiększenie dawki paliwa w czasie rozruchy silnika. http://www.emaniek.pl/images/allegro_fot... Ten cylinderek zakończony...
Zależy o jakie ciśnienie koledze chodzi. Pompka zasilająca musi wytworzyć ciśnienie minimum 1 atmosfery. Sekcje w pompie jeśli są szczelne potrafią wytworzyć ciśnienie rzędu 500 atmosfer. Później wszystko zależy od zaworków na pompie.
. Przed remątem było to samo. Zaczęło się tak dziać gdy oddałem pompe do regeneracji, bo sekcje puszczały . Zdecyduj się bo to może być ważne.
Generalnie przy dodawaniu gazu przy obciążeniu, czy tam w jeździe i przyśpieszaniu kłęby dymu będą się pojawiały, bo to w dieslu normalna sprawa. Można zajrzeć do sekcji w pompach i zobaczyć co tam, jak tam.
Złapało sekcje na pompie wtryskowej. Czasem uda się je rozruszać ale mimo to pompa i tak kwalifikuje się do pompiarza. Póki nie będzie sprawna dalsze próby są bezsensowne.
Przegrzanie tulei silnikowej czy tloka powoduje jej szybsze zużycie lub zatarcie przy przegrzaniu, jakikolwiek dym jest oznaką nieprawidłowego spalania, czyli zlego rozpylania paliwa, w niewłaściwym czasie, niepełnym spalaniu itd czyli: lejące końcowki, uszkodzone sekcje pompy, pompa wtryskowa, w tym przypadku jeśli to 1014 turbina, nieustawione zawory(spiete...
Znowu mam problem C-360, paliwo nie leci do wtrysków, lecz powrotem do baku Mogła się zawiesić listwa w pompie. Zdejmij pokrywkę z pompy wtryskowej i zobacz czy przy ruszaniu dźwignią gazu przesuwa tłoczkami (zwiększa dawkowanie) na sekcjach. Pozdrawiam.
musisz wyjac pompe wtryskowa i wymiwnic uszczelniacz z przodu pomy sprawdz jeszcze czy w pompie jest olej czy ropa bo jezeli ropa too pompka zasilajaca puszcza lub sekcje
Trochę chaotycznie odbywa się ta naprawa. Jakoś nie potrafię wyczytać związku działań z efektami. Chyba nie jestem pewien, czy silnik daje się uruchomić (rzęzi na jednym tłoku). Ciśnienie sprężania nie jest porywające, tylko nie wiemy dlaczego. Konieczne testy szczelności. Czyli przynajmniej próba olejowa. Lecz jeśli pracuje na jednym tłoku to pozostaje...
Chyba jednak cos z wtryskami Albo z pompą wtryskową. Zużyta i za małe ciśnienie sekcje dają. Same sekcje nie są aż takie drogie i jeżeli masz "pompiarza" gdzieś w pobliżu to z nim sprawę omów.
Witam.Pompa wtryskowa jest bardzo precyzyjnym urządzeniem porównywalnym do zegarka i każda ingerencja nawet super fachowców że ja umiem śrubokrętem wszystko naprawić jest nie na miejscu.W pompie są sekcje które tłoczą paliwo pod bardzo wysokim ciśnieniem i każda musi być idealnie ustawiona.Wracając do twojego problemu to sekcja jest uszkodzona i trzeba...
Nie dostaniesz oryginalnych tulei i tłoków do ostrówka, zamontuj te od c360 lub rozwierć(honuj) blok i wstaw tuleje z zetora 72xx, 77xx, będzie mocniejszy, w ostrówku jeszcze po za tym montowane były sekcje w pompie wtryskowej o większej powierzchni, dzięki czemu można uzyskać wyższy wydatek pompy wtryskowej, wieksze spalanie i wyższą moc. Te sekcje...
Sprzedaj to, doloz i kup 7745. Spalanie w granicach 5-6 litrow na godzine w orce, duzo wydajniejszy w polu. W opryskiwaczu mi spala 3.5 litra, mierzylem kilka razy , bo sam wierzyc nie chcialem. Warunek taki - w dobrym stanie caly silnik lacznie z pompa wtryskowa nowego typu. Pozdr. Mam pytanie do osób znających odpowiedzi ? Czym ona różni się od pomp...
Czy nowe głowice do Ursusa C-360, powiedzmy te z górnej półki, miał ktoś problem taki, że założył nowe i by zawory waliły w tłok? Jest w ogóle taka możliwość, że w nowiutkiej głowicy dopadną nowe zawory i stukają o tłok? Ja wymieniłem jedną głowicę na nową i coś mi się w pracy nie podoba, jakby walił zawór o tłok... Hmmm... Nie do końca jestem też w...
Ale to raczej dzwoni napęd pompy wtryskowej i może zaworów. Pompę wtryskową na wolnych napęd ciągnie gdy jest wtrysk paliwa i luzuje się napęd gdy go nie ma , sprężyny sekcji odbiją ją do przodu. Wtedy dzwonią zębatki głośniej im większy luz. To samo pewnie wałek rozrządu bo opór nie jest ciągły tylko skokowy. Na bank ten dźwięk nie produkuje napęd...
OD KIEDY PANOWIE NA KOŁACH ROZRZĄDU SZCZEGÓLNIE POŚREDNIM W C360 SĄ TYLKO KROPKI?????? KOŁA TRZEBA UMYĆ ZNALEŹĆ ORYGINALNE ZNACZKI KONIECZNIE 0 (ZERA) I USTAWIĆ TAK: KOŁO POŚREDNIE I KOŁO POMPY-- ZERO DO ZERA, KOŁO POŚREDNIE I KOŁO WAŁKA ROZRZĄDU--- PUNKT W PUNKT KOŁO POŚREDNIE I KOŁO WAŁU KORBOWEGO--- PUNKT W DWA PUNKTY. JUŻ PONAD 30 LAT ROBIĘ SILNIKI...
Dla laika najprościej to na początek tłoczenia. Odkręć rurki z pompy wtryskowej, te które idą na wtryskiwacze. Daj gazu i kręć ręcznie wałem. W momencie podania przez sekcję paliwa wiesz, że tłok jest chwilę przed GMP. Możesz ustawić zawory na tym cylindrze. Później znów krecisz wałem, aż poda z drugiego króćca. Regulujesz kolejny. Jak dla mnie nie...
Witam- Jeżeli mógłbym trochę uporządkować czynności kontrolne po twojej naprawie to wyglądało by to tak : -ustawienie wtrysków (regulacja ciśnienia otwarcia wtrysków jak również kontrola jakości strugi czyli rozpylania) -regulacja pompy wtryskowej (sprawdzenie wydajności , ciśnienia,i różnicy dawek paliwa na poszczególnych sekcjach) -sprawdzenie ciśnienia...
Strasznie skomplikowałeś sprawę oczywistą. Po co ciśnienie w pompie wtryskowej gdy silnik nie pracuje? Po co ciśnienie w pompie gdy silnik pracuje? Ten zaworek ma tylko zabezpieczyć pompę na postoju ciągnika przed powrotem paliwa do baku i zapowietrzeniu układu. Zaworki w pompie jeden otwiera podciśnienie wytworzone przez tłoczysko pompy a drygi przez...
A-przewód powietrza doładowującego kolektor ssący do korektora doładowania B- króciec przewodu oleju silnikowego -smaruje pompę centralnie- po uruchomieniu odcina dawkę rozruchową C-zasilanie pompy olejem napędowym z filtra oleju D-powinien być połączony z ,, I" jest to kanał odciążający hydraulicznie sekcje żeby olej napędowy nie dostawał się do wnętrza...
Witam! Też mam ten sam problem, w mojej C-360 co kolega Morus 3170 - obroty falują. Równo pracuje tylko przy zimnym silniku. W miarę rozgrzewania zaczyna coraz bardziej falować. Cały czas obstawiałem pompę wtryskową, bądz regulator obrotów - w czasie falowania listwa drga w lewo i w prawo. Gdy przytrzymać delikatnie ręką wieniec którejś sekcji obroty...
Zapłon sprawdziłem poprzez znaki na kole zamachowym i sprzęgle, założyłem na 1 sekcje przeźroczystą rurkę. Próbowałem na 2 pokojach wtryskowych taka sama sytuacja. Dodano po 1 Kolego Strumien swiadomosci swia Na czym mam przestawić o 1 ząbek? Dodano po 2 Może być to wina ustawienia rozrządu? Dużo z tym roboty żeby to sprawdzić? Przez 10 lat ciągnik...
Ja bym proponował zdjąć kolektory -ssący i wydechu i zobaczysz czy z głowicy z którego wylatuje jaki dym a wtedy dopiero by sprawdzać co i dlaczego Kolego odkręciłes w swoim życiu choc jeden kolektor wydechowy?Ryzyko urwania szpilki,zniszczenia uszczelki.Nawt jak nie zniszczy sie przy demontażu to zamontowanie tej samej na pewno skonczy sie jej wydmuchaniem...
sekcja pompa wtryskowy ursus pompa wtryskowy wtryskowy pompa ursus
naprawa kosiarki wymiana anteny teleskopowej naprawa drukarki brother
stable diffusion nissan quasquai
PIC12C509 - Zakres napięcia zasilania i ADC IJOY 22 SP CRY22SHHPB02 Firmware Dump Inquiry