powodem mogą być wyrobione sekcje pompy wtryskowej albo jak kolega wyżej napisał pompka wstępna Dodano po 8 powodem mogą być wyrobione sekcje pompy wtryskowej lub jak kolega wyżej napisał pompka zasilająca ktoś wcześniej usunął mój wcześniejszy wpis a silniki sw680 mają 2 rodzaje smarowań pomp jedne na stałe w pompie a drugie z magistrali z układu w...
Witam wszystkich! Mam problem związany z ustawieniem sekcji w pompie wtryskowej od ciągnika Ursus C-385. Czy ktoś z was orientuje się, w jaki sposób należy prawidłowo ustawić sekcje w tejże pompie wtryskowej? Czekam na wasze odpowiedzi. Pozdrawiam. Marcin Dodano po 12 Przesyłam zdjęcia w związku z problemem. http://obrazki.elektroda.pl/6615149200_1...
Tak jak kolega wyżej napisał Pompa wtryskowa i regulator obrotów są zalewane olejem silnikowym osobno Może być tak, że sekcje pompy wtryskowej puszczają paliwo a to z kolei miesza się z olejem w pompie a nadmiar wypływa rurką z tyłu pompy (między pompą b blokiem silnika) na zewnątrz.
A z czym konkretnie masz problem? Wydatek sekcji ustawia się standardowo, menzurkami.
A jaki powinien on być ? I w jaki sposób go ustawić ?
a wykręcając ją nic się nie rozreguluje ?
Ja nigdy nie ustawiam wyprzedzenia początku wtrysku za pomocą cech na kole zamachowym. Często one nie są w tym miejscu gdzie powinny być. Mój sposob: Kątomietrz 360 stopni na koło pasowe. Pokrywa zaworów sciagnięta na pierwszym cylindrze , naciskamy na zawór i wyczuwamy gmp. Od tego momentu zerujemy kątomierz, cofamy kąt o daną wartość i po wkręceniu...
Zaciera się któraś sekcja na pompach wtryskowych. Trafi Ci pewnie je wyciągnąć i zregenerować. Tam przez korek wlewu oleju można ruszyć listwę. Sprawdź czy chodzi tak samo płynnie na zimnym jak i ciepłym silniku. Dodatkowo można sprawdzić czy jak ruszysz listwę zapali, oraz czy ustawia się w dawkę rozruchową w trakcie kręcenia
Najpierw ustawiasz 1 cylinder na określoną wartość zapłonu (24przed OT lub inny w zależności od potrzeb) potem musisz wyręcić kruciec 1 sekcji pompy wtryskowej wyjąć spręzynkę i tłoczek zaworka i zakręcić króciec .Na kruciec zakręcasz ucięty kawałek przewodu wtryskowego(uciąć przewód pod kątem i zagiąć dół)Ręczną pompką pompujesz paliwo do pompy wtryskowej...
Otóż to kapilara na pierwszą sekcję pompy wtryskowej i jazda.
Wyjaśnię dla zamknięcia tematu. Ustawienie wału korbowego „na kołek” w kole zamachowym to rzeczywiste 20°/4.5 mm przed GMP. To dlatego, iż dla ułatwienia obsługi i wyeliminowania pomyłek przewidziano ustawianie początku wtrysku przy ustawieniu dźwigni gazu na dawkę rozruchową (pełen „gaz”). Tłoczek sekcji pompy wtryskowej posiada...
Zależy jak stara ta pompa... jak długo leżała, czy była zalana. Możliwe że skorodowały sekcje.
W silnikach dieslowskich początek wtrysku paliwa jest zazwyczaj wcześniejszy zanim tłok osiągnie GMP. Wyprzedzenie uzależnione jest od konstrukcji silnika i określane jest przeważnie jako kąt wyprzedzenia wtrysku. W silniku zetora, ten kąt wynosi 18 stopni. Początek wtrysku ustawia się na kapilarę na pierwszej sekcji pompy wtryskowej i na znaki na kole...
Tak czy inaczej masz pompę wtryskowa do regeneracji.Żeby być na 100% pewnym,w momencie gdy nie chce zapalić,schłodź sekcje pompy wtryskowej wodą z węza/konewki jak zapali to tak jak wyżej napisałem.
Można zamiast rurki założyć pionowo krótki przezroczysty wężyk na wyjściu pierwszej sekcji na pompie wtryskowej ,pierwszy cylinder w scanii V8 to pierwszy ( strona pasażera ) po prawej.
Można przeanalizować wstawienie czterosekcyjnej pompy od fortschritta i wykorzystać tylko dwie sekcje.
sekcja pompy wtryskowej padnieta polej tył pompy zimna woda jak silnik bedzie goracy i wtedy powinien zapalić dużo lepiej
Kod błędu? Załóż przezroczyste węże paliwowe od filtra do pompy. Będzie widać ewentualne bąble bo wygląda że zaciąga powietrze lub słaba jest sekcja niskociśnieniowa pompy wtryskowej.
Sprawdź rozciągnięcie łańcucha. Sprawdź czy nie cieknie na sekcjach pompy wtryskowej. Ew. może się gdzieś zapowietrzać, jak gdy telepie słychać metaliczny dźwięk to znaczy się się zapowietrza układ. Często zapowietrza się przez termostat paliwa.
Skoro nie było filtrów to oczywiste że gdzieś się zapchało, szkoda czasu na dywagacje dlaczego nie sprawdziłeś po zakupie. Teraz trzeba szukać gdzie się zapchało, za koleją od zbiornika, poprzez filtry, pompkę zasilającą, aż do pompy wtryskowej. Jeżeli syf podwiesił zaworek w pompce zasilającej to pół biedy czyszczenie nie jest skomplikowane, gorzej...
Przegrzanie tulei silnikowej czy tloka powoduje jej szybsze zużycie lub zatarcie przy przegrzaniu, jakikolwiek dym jest oznaką nieprawidłowego spalania, czyli zlego rozpylania paliwa, w niewłaściwym czasie, niepełnym spalaniu itd czyli: lejące końcowki, uszkodzone sekcje pompy, pompa wtryskowa, w tym przypadku jeśli to 1014 turbina, nieustawione zawory(spiete...
Wtrysk lub sekcja pompy wtryskowej. Kiedyś najprostszym sposobem sprawdzenia pracy wtryskiwacza było lekkie położenie palców kolejno na przewodach wysokiego ciśnienia i sprawdzania jak one pulsują. Jeśli znajdziesz przewód/ wtryskiwacz odbiegający siłą pulsowania od innych to zamień go miejscem z innym i obserwuj czy zmiana podążyła za nim.
Witam. Przyczyn może byś wiele. Tam jest pompa sterowana elektrycznie - może problem z zasilaniem. Sprawdzić czerwony przekaźnik pod deską bezpieczników. Jeśli nie chce zapalić na goracym silniku, a na zimnym pali - to typowy obiaw zużycia sekcji pompy wtryskowej. Towarzyszy mu "pływanie" wolnych obrotów na biegu jałowym. Kolejno - zapowietrzanie się...
Tam nie ma pompy wtryskowej,cieknie uszczelniacz osi pompy albo któras sekcja.
Drogi kolego a jaka to pompa? Rzędowa czy rotacyjna? Na pompie rzędowej faktycznie możesz uzyskać za małe dawkowanie, natomiast na pompie rotacyjnej nie ma możliwości że jedna sekcja ma za niskie ciśnienie, gdyż jest tam tylko jedna sekcja, która podaje paliwo na poszczególne cylindry. A co do pompy rzędowej to trzeba doregulować tą sekcje do pozostałych...
Elektryka raczej nie będzie miała wpływu na spadek ciśnienia/palenia na jednym cylindrze to nie ta technologia co teraz. Tu raczej będzie coś mechanicznego czyli coś z sekcją na pompie wtryskowej lub to co najczęściej spotykałem to zgięty korbowód i brak palenia na tym cylindrze dlatego pytam o zapach spalin.
Czytałem artykuł na temat gasnącej Toyty Corolli d4d i mechanik BIGELEKTRON radził aby odłączać czerwony i zielony SCV na pracującym silniku - tak też zrobiłem i po odłączeniu czewonego SCV auto zgasło. Traktowałem oba SCV prądem 12V i oba cykały - czy to oznacza że to może być uszkodzona sekcja pompy wtryskowej denso? Czy to może być moduł EDU. Mój...
Co do weżyków od nadmiaru paliwa to chodzi o te metalowe na gorze wtryskiwaczy? Nie wiem czy się dobrze rozumiemy....... Metalowe na górze to raczej przewody wysokociśnieniowe doprowadzające paliwo z sekcji pompy wtryskowej (rotacyjnej). Przewody od nadmiaru są raczej elastyczne, gumowe. Przewód ten łączy wszystkie 4 wtryskiwacze zbierając od nich...
temat zamkniety. 2sekcje pompy wtryskowej i zaworki sekcji do wymiany
Po odkręceniu korka wyleci nieco oleju, ale to ilość znikoma. Można też ustawić na kropelkę ale to już jak jest pompa zamontowana, odkręcasz przewód od 1 sekcji pompy wtryskowej, kręcisz wałem i patrzysz kiedy w króćcu się "ruszy" . Paliwko powinno się ruszyć 24 st. przed OT, albo 19 st. przed OT, zależy jaki masz silnik bo były zmiany. Z EGR od 1990...
Można też ustawić na kropelkę statycznie ale to już jak jest pompa zamontowana, odkręcasz przewód od 1 sekcji pompy wtryskowej, kręcisz wałem i patrzysz kiedy w króćcu się "ruszy" . Paliwko powinno się ruszyć 24 st. przed OT, albo 19 st. przed OT, zależy jaki masz silnik bo były zmiany. Z EGR od 1990 r. 19 st, wcześniej 24 st. tak podaje tabela. Jaki...
Jak już wszystko zrobione to pozostaje uszczelniacz wałka pompy wtryskowej ewentualnie uszczelnienia sekcji wysokociśnieniowej w środku pompy wtryskowej zadzwoń to porozmawiamy
Złapało sekcje na pompie wtryskowej. Czasem uda się je rozruszać ale mimo to pompa i tak kwalifikuje się do pompiarza. Póki nie będzie sprawna dalsze próby są bezsensowne.
Ja bym proponował oddać silnik na gwarancję/rękojmia, ponieważ chińczyki nie potrafią poprawnie wyprodukować tych silników. Jak był grzebany, rozkręcany to może być ciężko. Moim zdaniem problem tkwi w nieszczelnym wtryskiwaczu, pompie (sekcji) wtryskowej.
To co masz opisane jako sekcja to to samo co pompa wtryskowa.
Torksy, które trzymają blaszki służą do trymowania sekcji pompy wtryskowej. Pod nimi nie ma żadnych oringów. W dalszym ciągu cieknie ci przez zaworki. Zamów oryginalne oringi w Kubocie wyczyść ten silikon i będzie działać. Pompę możesz wyciągnąć w całości lub odkręcając te 6 impuli. Nic ci się nie rozleci sekcje od dołu są spięte zabezpieczeniami. Możesz...
...silnik jest po remoncie kapitalnym (40000km), ciśnienie w cylindrach ok 30atm., rozrusznik kręci niezbyt szybko (ale nie ma żadnego problemu z odpaleniem w lecie). Zaobserwowałem, ze w poczatkowej fazie rozruchu nie ma ciśnienia na rurkach wtryskowych po odkręceniu poszczególnych nakrętek. Czy przyczyną mogą być sekcje w pompie wtryskowej, które...
Sprawdź czy wszystkie sekcje chodzą.
Nie dostaniesz oryginalnych tulei i tłoków do ostrówka, zamontuj te od c360 lub rozwierć(honuj) blok i wstaw tuleje z zetora 72xx, 77xx, będzie mocniejszy, w ostrówku jeszcze po za tym montowane były sekcje w pompie wtryskowej o większej powierzchni, dzięki czemu można uzyskać wyższy wydatek pompy wtryskowej, wieksze spalanie i wyższą moc. Te sekcje...
Małe - coś około 0,3 bar. Jeśli chcesz zastąpić elektryczną to w sumie dowolną ale żeby ciśnienie nie było za duże to trza by wymyślić dodatkowy zaworek redukcyjny (powrót z pompy może nie wyrobić). Sprawdź czy pompka zasilająca jest w pełni sprawna! Następny temat to sekcje w pompie wtryskowej - jak są mocno wyrobione to jest problem z paleniem i jak...
Trzeba mieć specjalny klucz do sekcji.
Nie, nie możesz tych króćców dokręcić. Nimi ustawia się wydatek sekcji.
Tam niema żadnych pompowtrysków. To prosty silnik jak nasz "esiok" tylko miniaturowy Jest jedna sekcja pompy wtryskowej w bloku silnika i wtryskiwacz w głowicy Pompka sama nie zassie ropy, ale jeśli mówisz że zassałeś rurką od wtryskiwacza ropę z pompy to teraz już powinna tryskać ropa jak próbujesz go odpalać (ustaw na pełny gaz) jeśli nie tryska to...
ona akurat nie ma wpływu na korekcję dawek to przytkaj jedną sekcję w pompie wtryskowej i zobacz co porobi się z dawkami - szczególnie w V6 TDI :|
Pompa wtryskowa to 6 sekcji tłoczkow o małym skoku wiec raczej obciążenia dużego nie stawia ale jak widać na filmie 2szr spiete walami pracuja. Warto też he wtedy spiac walą mi co 90 stopni aby sprężania rozklada się równomiernie na wszystkie 4 tłoczkow.
ta podkładka dostpna jest tylko z sekcjami i wymienia się je po demontażu sekcji
Rób diagnozę, wgląd w parametry, grupa 001 podglądaj dawkę paliwa i napięcie czujnika RSW. Osobiście stawiam na problem z nastawnikiem dawki paliwa, ewentualnie pęknięcie jednej z dwóch sprężyn w sekcji tłoczenia pompy wtryskowej.
Miałem 3 przypadki: 1- pękniety korpus pompy wtryskowej 2- j.w. uszkodzona pompka paliwowa 3- uszkodzone oringi na sekcji tloczacej Jest to 6 cylindrowy, 9 litrowy silnik - rzędowa pompa wtryskowa bez EDC DSC 9 11 Moze sie nie znam ale ja w 4 serii nie widzialem jeszcze Common Rail... W czwartej nie ma, zgadza się, jest tylko XPI DC13 w R-serii. troszke...
To jest czeska pompa? Jeśli tak to mogą puszczać oringi usczelniające sekcje( po 3 sztuki na sekcje)
Pierwszy raz widzę pompę bosch w silniku sw359,ale w niczym to nie przeszkadza. -sprawdzić czy zaworek świecy żarowej nie jest cały czas otwarty. -sprawdzić pompkę zasilającą lub wymienić. -sprawdzić wtryski Jeśli te zabiegi nic nie pomogą to. -uszkodzone uszczelnienie na sekcjach. -mikropęknięcie korpusu pompy wtryskowej,
Ciekawe jak może się uszkodzić coś czego w tym silniku nie ma? Owszem nie ma jednolitego zespołu pompy wtryskowej funkcjonalnie jest regulator odśrodkowy, wał z krzywkami, sekcje wysokiego ciśnienia i oszczędność producenta w postaci eliminacji korpusu pompy i wbudowanie wszystkiego w blok silnika. Normalnie oddał by pompę na serwis a tak jest lipa....
Tak możliwe. Pompa rozszczelniona na sekcjach wysokiego ciśnienia. Najprawdopodobniej do regeneracji
Pompa wtryskowa ma swój układ smarowania niezależny od silnika. Warto sprawdzić poziom oleju w pompie ( jest miarka), przeważnie jest w niej więcej ropy niż oleju jeśli sekcje puszczają.
Miałem ten sam problem. Mechanior powiedział mi, że padła sekcja ssąca w pompie wtryskowej i zalecił wymianę całej pompy wtryskowej za 1200 zł. Zakupiłem zewnętrzną elektryczną pompkę do paliwa (do benzyny) i zamontowałem na przewodzie paliwowym przy zbiorniku. Żadnych problemów eksploatacyjnych już prawie 2,5 roku, a koszt przy zakupie nowej pompki...
Witaj Z tego co pamiętam to w tych silnikach była stosowana sekcja wtryskowa od C330 produkcji WZM Warszaw . Najlepiej spytaj jakiegoś starszego pompiarza co jeszcze takie naprawiał .
Trochę chaotycznie odbywa się ta naprawa. Jakoś nie potrafię wyczytać związku działań z efektami. Chyba nie jestem pewien, czy silnik daje się uruchomić (rzęzi na jednym tłoku). Ciśnienie sprężania nie jest porywające, tylko nie wiemy dlaczego. Konieczne testy szczelności. Czyli przynajmniej próba olejowa. Lecz jeśli pracuje na jednym tłoku to pozostaje...
Jeżeli do pompy dostaje się paliwo, to oznacza, że jest gdzieś przeciek wewnętrzny. Może być uszkodzone uszczelnienie popychacza pompki paliwowej lub możliwy jest przeciek z sekcji tłoczącej pompy. W pierwszym przypadku najlepiej zamienić pompkę na sprawną (sprawdzoną). Jeżeli nadal paliwo będzie dostawało się do oleju, to pompę wtryskową najlepiej...
Niekoniecznie musi pompka wstępna być uszkodzona, wystarczy że w sekcji tłoczenia w pompie wtryskowej będzie zużycie. Generalnie to lejące/niesprawne wtryskiwacze, wstępna pompka paliwa, pompa wtryskowa. Innych miejsc przedostawania się oleju napędowego do oleju w tym motorze już nie ma.
zobaczymy co dalej bedzie z pompa wtryskową sekcje-wtryskiwacze??? juz lepiej lac olej opałowy stanowczo odradzam
Czytam o tym problemi i mam pewna sugestię. Miałem identyczny problem i usunięcie go kosztowało mnie 1400zł. Specjalista stwierdził że należy wymienić sekcje tłoczące pompy wtryskowej i to uczynił. Ja zapłaciłem i nie widzę jakiejś specjalnej poprawy. Nie mam możliwości sprawdzenia czy faktycznie te elementy zostały wymienione bo starych nie dostałem....
Przecież kolega tylko się pyta do czego ta śrubka o odpowietrzył przy sekcjach. To że ręczna podaję paliwo nie znaczy że zasilająca też. To dwie niezależne pompki. Odkręć przelew na pompie i zakręć silnikiem. Jeśli przelewa pompę to zasilająca jest ok. Odkręć pokrywę pompy i sprawdź czy wszystkie sekcje się poruszą.
Olej. A nawet się wyleje. Jeśli pompa dobra. Jeśli sekcje puszczają olej z czasem zastąpi paliwo.
Wyciągnij bezpiecznik od pompy w zbiorniku lub podłacz dodatkową bańkę niech tam leci. tam nie ma pompy podawczej w zbiorniku - pompa wtryskowa ma sekcję podawczą .
Taki próbnik nie spełnia podstawowych warunków do regulacji wtryskiwaczy. We wtryskiwaczu sprawdza się ciśnienie otwarcia, szczelność rozpylacza oraz jakość rozpylania. Próbnik powinien spełniać podobną role i stworzyć podobne warunki jak pompa wtryskowa na dawce rozruchowej. Osobiście proponowałbym wykorzystać sekcje wtryskową pompy rzędowej z zaworem...
Nawet nie trzeba jej zalewać niczym. Z mojego doświadczenia taka pompa w dobrych warunkach może spokojnie leżeć do pół roku bez jakichkolwiek uszkodzeń. Później pierwsze co się dzieje to stają sekcję. Pompa oczywiście po regeneracji i sprawdzeniu na stole co wymusza na niej że ma już na sekcjach paliwo.
sam regenerowałes ? co robiłes sekcje ?
Przez sekcje wysokiego ciśnienia, przy sprawnej pompie wtryskowej, nie da rady przepompować paliwa pompką ręczną. Jeżeli poprawnie odpowietrzony jest układ paliwowy, to wystarczy pokręcić rozrusznikiem wał silnika a sekcje wysokiego ciśnienia same się odpowietrzą. Oczywiście, przedtem najlepiej lekko odkręcić przewody wysokiego ciśnienia.
Chodzi mi bardziej o różnice w budowie samej pompy. Może większa sekcja lub inny jej skok. Może większe ciśnienie wewnętrzne. Wiadomo że w golfie wtryski otwierają się przy ciśnieniu około 125 barów, a w c-360 180 barów (nie znam dokładnych ciśnień.) Pompa z pośredniego wtrysku z powodzeniem otworzy wtryskiwacze z bezpośredniego wtrysku. Dawkę dla większego...
Nie jestem jasnowidzem, ale zabrał bym się za sprawdzenie pompy wtryskowej. Mogą być zatarte sekcje.
Okazuje się że uistnieje możliwość przerobienia S-320 do "wersji" S-321. Do tego potrzebna jest: - nowa tuleja, - nowy tłok, - nowy blok z większym rozstawem śrub pod głowicę, - nowa głowica z większym rozstawem otworów pod śruby, większa sekcja tłocząca pompy wtryskowej, Co do nowego bloku to jest tak, że można zastosować stary od S-320.Nowa większa...
Nie ma tam żadnej pompki wstępnej. Jest pompa wtryskowa z sekcją wstępną. Weź zbiornik z ropą, zasil pompę i sprawdź. Jak masz baniak wyżej i chodzi to nie ruszaj pompy. Nie zapominaj, że to układ podciśnieniowy a dymanie tego grzyba na filtrze świadczy o jednym. Że się nie ma pojęcia, co się robi.
Jestem szczęśliwym posiadaczem Władymirca - nazywam go Wowa - po 30 latach użytkowania uszkodziła mi się pompa wtryskowa, konkretnie sekcja wysokiego ciśnienia. Czy jestem w stanie sam wykonać wymianę na nową (zakupiłem)?
Jeśli chodzi Ci o to o czym ja myślę to nad każdą sekcją masz oddzielny zawór który utrzymuje ciśnienie na przewodzie. Później jedynie to z tyłu pompy na śrubie zaworek zwrotny. Żadnego innego nie kojarzę.
Pwnuk a jaki sens ma zakładanie podkładki miedzianej skoro górny korek to jednocześnie odpowietrznik więc jak pompa się napełni to i tak będzie wychlapywać. Ruskie po prostu byli tak pewni swej technologii że nie przewidzieli przelewu tak jak w 60-tce czy ciapku . Wymiana oleju na chwilę pomoże a potem znowu rozrzedzi się paliwem i problem powróci ,...
Nie wiem czy bedzie pasowac , ale chcialbym sie zapytac czy sprawdziles dlaczego silnik nie ma wystarczajacych obrotow i mocy , tzn koncowki wtryskow i ich cisnienie otwarcia , cisnienie na poszczegolnych sekcjach pompy i dawke paliwa ?
Musisz uszczelnić układ możliwe ze przy filtrach masz nieszczelność. Jeśli ciężko zapala mają na to wpływ: lejące końcówki wtryskiwaczy, zbyt niskie ciśnienie na cylindrach, jak będziesz miał wykręcone wtryskiwacze sprawdź czy świece grzeją, może być uszkodzony stycznik świec. Pompę naprawiaj jak już wszystko dookoła zdiagnozujesz że jest ok. Dodano...
Zrobione wtryskiwacze jak pisałem, zrobiona pompa wtryskowa ( sekcje, zaworki, pompka... ustawienie na stole) Zrobił się zupełnie inny ciagnik - ma "siłę" i to już od wolnych obrotow! Niemniej jednak zamierzam wymienić zestawy tuleje, tłoki sprawdzić głowice - jednak nie jest to to co powinno być nadal kopci (chociaz o wiele mniej, ale też "wali" spalinami...
spróbuj założyć tą pompę nie przestawiając niczego. Ząbki mają się zgadzać bo inaczej przestawisz zapłon. Regeneracja pompy to koszt ok 250zł ewentualnie 290zł na nowych sekcjach
Jeśli masz oryginalny rozrusznik od T-25 to w zimie będzie mulić za wolno kręci ja mam od C-330 + flansza i pali w zimie bez odprężnika(aku 4 lata)Pierwsze ustaw zawory jak koledzy pisali.Jak nie pomoże to pompa wtryskowa puszcza i nie daje ciśnienia.(odkręć śróbę z boku pompy przy dekielku tam gdzie wlewasz olej do pompy i zobacz czy wycieknie paliwo...
Nie wiem jak to wyglada, bo nigdy ciagnika rolniczego nie naprawialem. Albo pompe luzuje sie na srubach i ja przestawia cala wzgledem bloku silnika albo na kole zebatym jest jakis mechanizm do ustawiania. Z tylu pompy miedzy sekcjami/ rurkami paliwa jest srubka. Tam sie wkreca zegar i ustawia sie kat wyprzedzenia wtrysku.
Po pierwsze, to proszę poprawić swoje posty - używamy wielkich liter na początku zdań, znaków przestankowych i polskich znaków diaktytycznych. Po drugie, najczęstszą przyczyną ropy w oleju jest lejący wtryskiwacz, ew. uszkodzona pompa wtryskowa ( uszkodzona sekcja lub pompka wstępna w pompach smarowanych z silnika).
Sewewryn7701 powiedz mi ile w życiu swoim naprawiłeś pomp wtryskowych, że potrafisz powiedzieć która sekcja jest lepsza która gorsza?? Tak z ciekawości chciałbym się dowiedzieć. I może rozwiniesz temat ustawienia pompy względem regulatora. Wystarczy ze będzie to dotyczyło tylko pompy będącej przedmiotem rozmowy. No chyba że naprawiasz pompy wtryskowe...
Dzięki za posta ale kwestie jak wyciągnąć to mam opanowane. Okazało się dodatkowo, że na napędzie pompy jest spory luz i tam łańcuch potrafi przeskoczyć. Demontuje teraz całą pokrywkę w przodu bloku razem z pompą vacuum. Pytanie moje pozostaje te same. Jak po wymianie tego napędu ustawić pompę względem rozrządu? Rozrząd ustawiam na znaki z 12 stopnowym...
Tu są wtryskiwacze http://img16.tablica.pl/images_tablicapl... Dodano po 8 "pompka zasilająca podaje paliwo pompa odpowietrzona"- czy aby na pewno? Regulator zalany paliwem, i sekcje?
Kolego a może ten silnik już swoje przejechał pasuje sprawdzić ciśnienie na tłokach jaj ok to pompa wtryskowa na sekcjach przepuszcza i stad te problemy
A do tego polecam sprawdzić ciśnienie pompy wtryskowej na każdej sekcji bo tu może być problem.
A jak tam jest układ zasilania rozwiązany, jest tłokorozdzielaczowa pompa wtryskowa ? Jeżlei tak to w problem najprawdopodobniej w sekcji tłoczącej pompy. Można zweryfikować polewając sekcję tłoczącoą pompy wodą przed rozruchem.
3 indywidualne pompki wtryskowe na wspólnym wale i regulacji czyli pompa wtryskowa z 3 sekcjami. Zakłada się normalne przezroczyste rurki (pionowo 3 cienkie szklane) do pompy i sprawdza się wydajność kręcąc wałem.
Wiem że temat stary ale może komuś się przyda... Może ktoś będzie szukał takiego info... 1. ustawiamy wał (koło pasowe) i wałek rozrządu na znaki odpowiednio 0° na kole pasowym i na znakach na wałku rozrządu i stopie wałka. Znaki muszą się pokrywać!!! Jeśli się nie pokrywają to albo łańcuszek jest już strasznie wyciągnięty albo obciął się klin. 2. przekręcamy...
To tylko domysły. Stara pompa wtryskowa zawsze puszcza paliwo na sekcjach. Sam tego nie naprawisz. Jedynie regeneracja pompy, ale nie ruszaj jej jak ciągnik dobrze pali. :!: :!: Ile wlałeś oleju do pompy?
Witam Koledzy już samochód stoi w warsztacie siadła pompa wtryskowa a dokładnie jakieś sprężynki na sekcjach w pompie. Dzięki wszystkim za pomoc. Pozdrawiam michal11041
Witam, wymienilem uszczelke pod głowica i pasek rozrzadu,uszczelniany był tez przestawiacz kata wtrysku (rozbierany) auto ciezko odpalilo,kopcił i byl bez mocy. Opozniłem wtrysk o 1 ząbek na pasku nadal słaby mniej kopci i troszke lepiej zapala. Sprawdzam poczatek wtrysku i powinien być na pierwszym cylindrze nawet jak troche zle ustawiony to w pobliżu...
Jeśli z pompą jest ok to wystarczy wyregulować. Więc w granicy 100 zł powinno się zamknąć. A powiedz tłoczki na sekcjach założyłeś tak samo jak były?
Cytując fragment wypowiedzi Pana magnum460 "Co do paliwa w oleju to przepuszczają sekcje w pompie wtryskowej albo pompka paliwa na popychaczu ta na 3 śrubkach przy pompie wtryskowej. " jest to zupełnie błędne gdyż olej napędowy z pompy wtryskowej nie może sie przedostać do komory korbowej silnika pompa wtryskowa jest uszczelniana,jedynie może sie wylewać...
Silnik Z30DT - układ wtryskowy denso - brak pompy elektrycznej podawczej - pompa wysokiego ciśnienia CR ma sekcję podawczą .... Dodano po 59 Pompa wtryskowa jest pomiędzy głowicami pod kolektorami ...
Jak w temacie Silnik popchał 3 stany oleju do zbiornika (wylewało się korkiem) - diagnoza: oringi na sekcjach. Zamontowano pompę wtryskową po zregenerowaniu i dalej to samo. szukając przyczyny podłączyliśmy bańkę z paliwem w celach obserwacji kiedy się paliwo z olejem zmiesza (nie było jakiegoś wyraźnego efektu) i żeby go zgasić zacisnęliśmy wężyk zasilający....
Witam. Sprawdziłem. Twoje auto nie ma pompy paliwowej jak na diesla przystało, tylko pompe wtryskową, a w niej jest pompa ssąca oraz cztery sekcje pomp podające paliwo na wtryski. Jeżeli zastosujesz zawór odcinający paliwo pomiędzy zbiornik, a pompe wtryskową to nic się nie stanie przy kręceniu, ponieważ w pompie wtryskowej będzie reszta paliwa, która...
Dla silnika D0826 LF06 kąt wyprzedzenia zapłonu wynosi 14 stopni z tolerancją - 1 stopień (minus jeden stopień). Wyprzedzenie ustawiasz na kole zamachowym przed GMP. Wał korbowy i rozrządu ustawiasz na znaki. Pompa wtryskowa ustawiona na pierwszej sekcji na pracę. Powodzenia
Są pompy zewnętrzne ,komu by się w zbiorniku chciało grzebać.Założysz przed wtryskową i będzie, tylko właśnie ,na jak długo?Prawdopodobnie zatarte łopatki w pierścieniu w sekcji niskociśnieniowej.
Moje sugestie to ; wymien filtr paliwa, jezeli masz mozliwosc to podmień cała listwę wtryskową, jesli nie to zdemontuj i rozkreć zawór ktory jest na koncu listwy sprawdź czy jest cały ( chociaz pewniej by bylo podmienić), nie wiem czy w tym roczniku juz byly pompki paliwa w zbiorniku, ale wyciagnij kosz i zobacz czy caly i czy nie jest zalepione sito...
sekcja pompy wtryskowej mercedes sekcja pompy blokowanie pompy wtryskowej
rozebrać przekaźnik okazać sterowanie triakiem atmega wsady flash blaupunkt
naprawa zasilacza lutownicy bosch wan2006spl25
Sitko we wlewie paliwa w Oplu Vivaro - czy jest obecne? Przykłady programów dla sterownika Siemens LOGO!