Witam grupowiczòw mam problem z odpaleniem silnika andoria SW266kreci i nie moze zlapać na zaciąg załapie ale zaraz gasnie o co w tym moze chodzić (at)ElektrodaBot AI: Robiles cos ostatnio przy silniku ... Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęściej winny jest układ paliwowy: po 4 latach postoju w zbiorniku i przewodach znajduje się zdegradowany...
Witaj Z tego co pamiętam to w tych silnikach była stosowana sekcja wtryskowa od C330 produkcji WZM Warszaw . Najlepiej spytaj jakiegoś starszego pompiarza co jeszcze takie naprawiał .
Czytałem artykuł na temat gasnącej Toyty Corolli d4d i mechanik BIGELEKTRON radził aby odłączać czerwony i zielony SCV na pracującym silniku - tak też zrobiłem i po odłączeniu czewonego SCV auto zgasło. Traktowałem oba SCV prądem 12V i oba cykały - czy to oznacza że to może być uszkodzona sekcja pompy wtryskowej denso? Czy to może być moduł EDU. Mój...
Na obecną chwilę nie mam możliwości sprawdzenia ciśnienia sprężania. Zapala bez problemu. Czy w skutek unowocześniania celowo nie zwiększono ciśnienia wtrysku? W Escort 335 ciśnienie wtrysku to 19.5 MPa z tym że wtryskiwacze są wielotworowe i innej produkcji pompa wtryskowa. Silnik to już S312D a nie S312C. Na śrubie regulacyjnej (u góry regulatora...
Pwnuk a jaki sens ma zakładanie podkładki miedzianej skoro górny korek to jednocześnie odpowietrznik więc jak pompa się napełni to i tak będzie wychlapywać. Ruskie po prostu byli tak pewni swej technologii że nie przewidzieli przelewu tak jak w 60-tce czy ciapku . Wymiana oleju na chwilę pomoże a potem znowu rozrzedzi się paliwem i problem powróci ,...
sekcja pompy wtryskowej padnieta polej tył pompy zimna woda jak silnik bedzie goracy i wtedy powinien zapalić dużo lepiej
Miałem ten sam problem. Mechanior powiedział mi, że padła sekcja ssąca w pompie wtryskowej i zalecił wymianę całej pompy wtryskowej za 1200 zł. Zakupiłem zewnętrzną elektryczną pompkę do paliwa (do benzyny) i zamontowałem na przewodzie paliwowym przy zbiorniku. Żadnych problemów eksploatacyjnych już prawie 2,5 roku, a koszt przy zakupie nowej pompki...
Tam niema żadnych pompowtrysków. To prosty silnik jak nasz "esiok" tylko miniaturowy Jest jedna sekcja pompy wtryskowej w bloku silnika i wtryskiwacz w głowicy Pompka sama nie zassie ropy, ale jeśli mówisz że zassałeś rurką od wtryskiwacza ropę z pompy to teraz już powinna tryskać ropa jak próbujesz go odpalać (ustaw na pełny gaz) jeśli nie tryska to...
prawdopodobnie znaki na kołach zębatych są nie odpowiednio nabite. Ustaw w taki sposób pierwszy tłok ustaw w górnym zwrotnym (GZP) punkcie. Wałek rozrządu ustaw w ten sposób by zawór wydechowy się zamykał a ssący zaczął się otwierać jest to martwy punkt zaworów przy GZP i w tym momencie złóż koła zębate. Zacznij obracać wałem zobaczysz co się dzieje....
Miałem podobnie w C360 pomogła wymiana pompki zasilającej koszt niewielki tylko że u mnie lało z przelewu pompy wtryskowej olejem napędowym. Na moje oko jednak sekcja puszcza już. Pamiętaj że ta maszyna pracuje w ciężkich warunkach szczególnie temperatura i wyciek ON może być niebezpieczny zwróć na to uwagę i nie dopuszczaj do takiej sytuacj. Kwestią...
I oto był czas otworzyć pacjenta. Postawiłem czujniki na listwie wtryskowej - bez zmian. Odkręciłem pompę wtryskową - przy rozruchu wałek się kręci, czyli napęd pompy ok. Pompa na stół, zaworek przy powrocie czysty w środku. Odkręcam zawór na zasilaniu i... https://obrazki.elektroda.pl/3508007000_... a w korpusie https://obrazki.elektroda.pl/6184305700_...
Problem czesciowo rozwiazany a mianowicie sekcja a raczej Zawór wysokiego cisnienia pompy wtryskowej wysokiego cisnienia bo tak sie nazywa byl brudny... Rozkrecilem dwa zawory poczyscilem i obydwa teraz sa zimne i renata wkreca sie o NIEBO lepiej. Ciszej pracuje ale blad 5301 nadal wystepuje...
Z tego co Pan pisze w pierszej kolejności należało by sprawdzić szczelność zaworów potem pompe wtryskowa moze być jedna sekcja zurzyta i na zimnym silniku nie poda paliwa .
sprawa pierwsza to sprawdź wtryskiwacze czy się w ogóle zamykają bo to że leją to druga sprawa sprawdza się prosto: wykręcasz z kolektora, podlączasz do rurek, gaz do końca i kręcisz rozrusznikiem aż ze wszystkich nie będzie leciało dobry wtryskiwacz pyli i nic z niego nie kapie po zatrzymaniu silnika jeśli masz manometr do ok 60bar to możesz założyć...
Tak jak kolega wyżej napisał Pompa wtryskowa i regulator obrotów są zalewane olejem silnikowym osobno Może być tak, że sekcje pompy wtryskowej puszczają paliwo a to z kolei miesza się z olejem w pompie a nadmiar wypływa rurką z tyłu pompy (między pompą b blokiem silnika) na zewnątrz.
A z czym konkretnie masz problem? Wydatek sekcji ustawia się standardowo, menzurkami.
Co Wy za głupoty gadacie 3-4 mm, 0,3-0,4mm to tak a nie tyle, co to w ogóle za mechanik który robi sobie znak a później składa jak bylo, rzecz pierwsza wkład filtra paliwa wymieniany he? Teraz jest zimno a więc (CFPP) ciekawe jaka jest temperatura blokady zimnego filtra, to wszystko mętnieje i robi się gęste, rzecz kolejna jak dochodzi przewód paliwowy...
Na taką odpowiedz liczyłem . To zamawiam zestaw uszczelek , wtorek mają być na miejscu. Jak zrobię to oczywiście dam znać . Dziękuje za odpowiedz ,odezwe się jak skończę wymianę . Pompa zrobiona wszystkie uszczelki wymianie. Dziekuje za pomoc pozdrawiam A tak wygląda sekcja z której ciekło paliwo https://obrazki.elektroda.pl/1176473400_...
Witam wszystkich! Mam problem związany z ustawieniem sekcji w pompie wtryskowej od ciągnika Ursus C-385. Czy ktoś z was orientuje się, w jaki sposób należy prawidłowo ustawić sekcje w tejże pompie wtryskowej? Czekam na wasze odpowiedzi. Pozdrawiam. Marcin Dodano po 12 Przesyłam zdjęcia w związku z problemem. http://obrazki.elektroda.pl/6615149200_1...
Problem rozwiązany :) stanął 1 wtrysk co spowodowało iż komputer wyłączał cała sekcje (3 wtryski), do ponoć doprowadziło do uszkodzenia kasety.... Regeneracja wtrysków + wymiana kasety i auto dalej lata jak wściekłe :D ps. sama wymiana kasety nie pomogła dalej wszystkie wtryski nie działały prawidłowo, po samej regeneracji wtrysków też 1 sekcja nie...
Pompa wstępna jest podzespołem wewnątrz pompy wtryskowej - produkuje stałe, dość wysokie tzw. ciśnienie systemowe, regulowane zaworem przelewowym. W przypadku gdy te ciśnienie ma zmienne, zbyt małe wartości, sekcja wysokiego ciśnienia może mieć problemy ze stworzeniem właściwej dawki.
Kolega po fachu seweryn7701 wyjaśnił mam nadzieję wątpliwości Koledze siwus001. no i mam pytanie do cichusa to co jest odpowiedzialne za utrzymania ciśnienia w pompie wtryskowej gdy silnik nie pracuje ? Gdy silnik nie pracuje w pompie w bloku sekcji wysokiego ciśnienia panuje ciśnienie równe ciśnieniu atmosferycznemu. I zaworek zwrotny nic tam nie utrzymuje...
A jaki powinien on być ? I w jaki sposób go ustawić ?
Ja nigdy nie ustawiam wyprzedzenia początku wtrysku za pomocą cech na kole zamachowym. Często one nie są w tym miejscu gdzie powinny być. Mój sposob: Kątomietrz 360 stopni na koło pasowe. Pokrywa zaworów sciagnięta na pierwszym cylindrze , naciskamy na zawór i wyczuwamy gmp. Od tego momentu zerujemy kątomierz, cofamy kąt o daną wartość i po wkręceniu...
a wykręcając ją nic się nie rozreguluje ?
sprawdz kompem czy ktos nie zamienil czujnikow walka z czujnikiem walu. blád ktoregos z tych czujnikow (jednego tylko na raz ) powoduje, ze silnik dlugo kreci rozrusznikiem, zanim zapali, a jak zapali masz od razu engine warning na desce.Usterka obydwu czujnikow na raz powoduje, ze silnik nie zapali wogole. sprawdz kolo zamachowe, czy te otworki z ktorych...
I skończyło sie rumakowanie :D A teraz kilka wyjaśnień spornych kwestii. 2_lelek napisał: Twoj podgrzewacz wykonany jest z rurki o srednicy np. 0,8 cm lub 1,0 cm w ktorej przeplywa OR na odcinku 110 cm w dwoch sekcjach. 0,8 x 3,14 x 110 = 276,32 cm² x 2 = 552,64 cm² lub 1 x 3,14 x 110 = 345,4 cm² x 2 = 690,8 cm². To sa prawdopodobne...
Zaciera się któraś sekcja na pompach wtryskowych. Trafi Ci pewnie je wyciągnąć i zregenerować. Tam przez korek wlewu oleju można ruszyć listwę. Sprawdź czy chodzi tak samo płynnie na zimnym jak i ciepłym silniku. Dodatkowo można sprawdzić czy jak ruszysz listwę zapali, oraz czy ustawia się w dawkę rozruchową w trakcie kręcenia
Najpierw ustawiasz 1 cylinder na określoną wartość zapłonu (24przed OT lub inny w zależności od potrzeb) potem musisz wyręcić kruciec 1 sekcji pompy wtryskowej wyjąć spręzynkę i tłoczek zaworka i zakręcić króciec .Na kruciec zakręcasz ucięty kawałek przewodu wtryskowego(uciąć przewód pod kątem i zagiąć dół)Ręczną pompką pompujesz paliwo do pompy wtryskowej...
Odkręć dekielek pompy i napisz czy przestawia się coś w niej przy ruszaniu dźwignią gazu. Pewnie sekcje stoją
Wyjaśnię dla zamknięcia tematu. Ustawienie wału korbowego „na kołek” w kole zamachowym to rzeczywiste 20°/4.5 mm przed GMP. To dlatego, iż dla ułatwienia obsługi i wyeliminowania pomyłek przewidziano ustawianie początku wtrysku przy ustawieniu dźwigni gazu na dawkę rozruchową (pełen „gaz”). Tłoczek sekcji pompy wtryskowej posiada...
Otóż to kapilara na pierwszą sekcję pompy wtryskowej i jazda.
Zależy jak stara ta pompa... jak długo leżała, czy była zalana. Możliwe że skorodowały sekcje.
Drogi kolego a jaka to pompa? Rzędowa czy rotacyjna? Na pompie rzędowej faktycznie możesz uzyskać za małe dawkowanie, natomiast na pompie rotacyjnej nie ma możliwości że jedna sekcja ma za niskie ciśnienie, gdyż jest tam tylko jedna sekcja, która podaje paliwo na poszczególne cylindry. A co do pompy rzędowej to trzeba doregulować tą sekcje do pozostałych...
Można zamiast rurki założyć pionowo krótki przezroczysty wężyk na wyjściu pierwszej sekcji na pompie wtryskowej ,pierwszy cylinder w scanii V8 to pierwszy ( strona pasażera ) po prawej.
W silnikach dieslowskich początek wtrysku paliwa jest zazwyczaj wcześniejszy zanim tłok osiągnie GMP. Wyprzedzenie uzależnione jest od konstrukcji silnika i określane jest przeważnie jako kąt wyprzedzenia wtrysku. W silniku zetora, ten kąt wynosi 18 stopni. Początek wtrysku ustawia się na kapilarę na pierwszej sekcji pompy wtryskowej i na znaki na kole...
Przegrzanie tulei silnikowej czy tloka powoduje jej szybsze zużycie lub zatarcie przy przegrzaniu, jakikolwiek dym jest oznaką nieprawidłowego spalania, czyli zlego rozpylania paliwa, w niewłaściwym czasie, niepełnym spalaniu itd czyli: lejące końcowki, uszkodzone sekcje pompy, pompa wtryskowa, w tym przypadku jeśli to 1014 turbina, nieustawione zawory(spiete...
Tak czy inaczej masz pompę wtryskowa do regeneracji.Żeby być na 100% pewnym,w momencie gdy nie chce zapalić,schłodź sekcje pompy wtryskowej wodą z węza/konewki jak zapali to tak jak wyżej napisałem.
Można przeanalizować wstawienie czterosekcyjnej pompy od fortschritta i wykorzystać tylko dwie sekcje.
Tam nie ma pompy wtryskowej,cieknie uszczelniacz osi pompy albo któras sekcja.
Skoro nie było filtrów to oczywiste że gdzieś się zapchało, szkoda czasu na dywagacje dlaczego nie sprawdziłeś po zakupie. Teraz trzeba szukać gdzie się zapchało, za koleją od zbiornika, poprzez filtry, pompkę zasilającą, aż do pompy wtryskowej. Jeżeli syf podwiesił zaworek w pompce zasilającej to pół biedy czyszczenie nie jest skomplikowane, gorzej...
Kod błędu? Załóż przezroczyste węże paliwowe od filtra do pompy. Będzie widać ewentualne bąble bo wygląda że zaciąga powietrze lub słaba jest sekcja niskociśnieniowa pompy wtryskowej.
Sprawdź rozciągnięcie łańcucha. Sprawdź czy nie cieknie na sekcjach pompy wtryskowej. Ew. może się gdzieś zapowietrzać, jak gdy telepie słychać metaliczny dźwięk to znaczy się się zapowietrza układ. Często zapowietrza się przez termostat paliwa.
Wtrysk lub sekcja pompy wtryskowej. Kiedyś najprostszym sposobem sprawdzenia pracy wtryskiwacza było lekkie położenie palców kolejno na przewodach wysokiego ciśnienia i sprawdzania jak one pulsują. Jeśli znajdziesz przewód/ wtryskiwacz odbiegający siłą pulsowania od innych to zamień go miejscem z innym i obserwuj czy zmiana podążyła za nim.
temat zamkniety. 2sekcje pompy wtryskowej i zaworki sekcji do wymiany
Witam. Przyczyn może byś wiele. Tam jest pompa sterowana elektrycznie - może problem z zasilaniem. Sprawdzić czerwony przekaźnik pod deską bezpieczników. Jeśli nie chce zapalić na goracym silniku, a na zimnym pali - to typowy obiaw zużycia sekcji pompy wtryskowej. Towarzyszy mu "pływanie" wolnych obrotów na biegu jałowym. Kolejno - zapowietrzanie się...
Miałem 3 przypadki: 1- pękniety korpus pompy wtryskowej 2- j.w. uszkodzona pompka paliwowa 3- uszkodzone oringi na sekcji tloczacej Jest to 6 cylindrowy, 9 litrowy silnik - rzędowa pompa wtryskowa bez EDC DSC 9 11 Moze sie nie znam ale ja w 4 serii nie widzialem jeszcze Common Rail... W czwartej nie ma, zgadza się, jest tylko XPI DC13 w R-serii. troszke...
Jak już wszystko zrobione to pozostaje uszczelniacz wałka pompy wtryskowej ewentualnie uszczelnienia sekcji wysokociśnieniowej w środku pompy wtryskowej zadzwoń to porozmawiamy
Elektryka raczej nie będzie miała wpływu na spadek ciśnienia/palenia na jednym cylindrze to nie ta technologia co teraz. Tu raczej będzie coś mechanicznego czyli coś z sekcją na pompie wtryskowej lub to co najczęściej spotykałem to zgięty korbowód i brak palenia na tym cylindrze dlatego pytam o zapach spalin.
Jeżeli do pompy dostaje się paliwo, to oznacza, że jest gdzieś przeciek wewnętrzny. Może być uszkodzone uszczelnienie popychacza pompki paliwowej lub możliwy jest przeciek z sekcji tłoczącej pompy. W pierwszym przypadku najlepiej zamienić pompkę na sprawną (sprawdzoną). Jeżeli nadal paliwo będzie dostawało się do oleju, to pompę wtryskową najlepiej...
sekcja pompy wtryskowej mercedes sekcja pompy blokowanie pompy wtryskowej
kable odcinek kostek fotel peugeot formy wtryskowe
president jimmy schemat bizhub c250i
Zamienniki dla tranzystora BUL39D: BU508D, BU2520DX i inne Cadillac STS - Kontrolki ABS i hamulec ręczny świecą