A z czym konkretnie masz problem? Wydatek sekcji ustawia się standardowo, menzurkami.
Do wymiany kompletna pompa. Ciężko będzie znaleźć jedna sekcje.
Nie,ma inne oznaczenia.
Sekcje pompy wychlapaly juz parę cystern paliwa to i nie pompuja jak trzeba. Pompa do naprawy.
Hm,miałem podobny problem kilkanaście lat temu i jeśli sobie przypominam to jest sprawa właśnie tego bolca -jest za krótki i działa tylko na jedną sekcję pompy.
Witam serdecznie, Może ktoś się spotkał z takim problemem. Mam studnię wierconą szpicem ok. 7 m głębokości. Zaciągam wodę pompą Omnigena MHI1300 Inox + zbiornik 50L hydroforowy. Powyższy zestaw służy mi do nawodnienia ogrodu. Mam 4 sekcje nawodnienia po 4-5 zraszaczy rotacyjnych i działają poprawnie z ciśnieniem trzymającym ok. 3.5 BaR. 5 sekcja ostatnia...
Witam wszystkich! Mam problem związany z ustawieniem sekcji w pompie wtryskowej od ciągnika Ursus C-385. Czy ktoś z was orientuje się, w jaki sposób należy prawidłowo ustawić sekcje w tejże pompie wtryskowej? Czekam na wasze odpowiedzi. Pozdrawiam. Marcin Dodano po 12 Przesyłam zdjęcia w związku z problemem. http://obrazki.elektroda.pl/6615149200_1...
powodem mogą być wyrobione sekcje pompy wtryskowej albo jak kolega wyżej napisał pompka wstępna Dodano po 8 powodem mogą być wyrobione sekcje pompy wtryskowej lub jak kolega wyżej napisał pompka zasilająca ktoś wcześniej usunął mój wcześniejszy wpis a silniki sw680 mają 2 rodzaje smarowań pomp jedne na stałe w pompie a drugie z magistrali z układu w...
Tak jak kolega wyżej napisał Pompa wtryskowa i regulator obrotów są zalewane olejem silnikowym osobno Może być tak, że sekcje pompy wtryskowej puszczają paliwo a to z kolei miesza się z olejem w pompie a nadmiar wypływa rurką z tyłu pompy (między pompą b blokiem silnika) na zewnątrz.
Do sterowania kątem wtrysku ta pompa wykorzystuje ciśnienie wewnętrzne pompy wytwarzane przez pierwszą jej sekcję (bodajże pompa łopatkowa). Na tłoczek podawane jest ciśnienie prze-regulowane przez elektrozawór kąta wtrysku. Teraz jeżeli pompa nie wytworzy tego ciśnienia to nie napełni prawidłowo sekcji wysokiego ciśnienia oraz nie przestawi kąta wtrysku....
A mógłbyś napisać jaka to siła ? Mam klucz dynamometryczny więc sobie poradzę.
Układ paliwowy bosch? Dodano po 14 Oba elementy to zawory. Jeden (ten mniejszy) odcina jedną z sekcji pompy w momencie, gdy nie ma zapotrzebowania na duże ilości paliwa pod ciśnieniem roboczym. Drugi ten większy to zawór regulacji ciśnienia na listwie. Oba zawory mają cewki, więc możesz sprawdzić ciągłość cewki (przerwa lub zwarcie) i to tyle. Pamiętaj,...
Tłok zaznaczony na czerwono nie dochodzi do tamtego elementu, śmiało można odkręcać na pompie i wymienić oring. Sam to robiłem 2 tygodnie temu.
Ja nigdy nie ustawiam wyprzedzenia początku wtrysku za pomocą cech na kole zamachowym. Często one nie są w tym miejscu gdzie powinny być. Mój sposob: Kątomietrz 360 stopni na koło pasowe. Pokrywa zaworów sciagnięta na pierwszym cylindrze , naciskamy na zawór i wyczuwamy gmp. Od tego momentu zerujemy kątomierz, cofamy kąt o daną wartość i po wkręceniu...
Sprawdź, czy przewodem zwrotnym wypływa paliwo z każdego wtryskiwacza oddzielnie, jeżeli z któregoś nie wypływa jest podejrzany. Jeżeli nie ma takiego objawu, to spróbuj ustalić, który cylinder gubi cykle pracy, można to zrobić stetoskopem, lub mając trochę wprawy trzymając za rurkę ciśnieniową wtryskiwacza. 1,9 D z tego roku to jeszcze stara technologia,...
ten kocioł ma zamontowany czujnik na bloku, a dokładniej w głowicy wymiennika, jeśli poczuje zadana temperaturę to wyłączy palnik. A pompa - zależy jak jest ustawiona, ale co najwyzej będzie się kręcić w miejscu. Nie zepsujesz w ten sposób urządzenia, ale lepiej by było jakby był choćby minimalny przepływ
Temat rozwiązany. Winna była pompa wysokiego ciśnienia "przestrzelona" jak to określił mechanik czyli zużyta sekcja, pompa zregenerowana i auto hula.
Pompa dodatku do oleju napedowego to nie to samo co ad-blue. Moze sprawdz ilosć dodatku oczywiscie programem w sekcji pompa additive .
Raczej sama pompa puszcza pomiędzy sekcjami.
Maksymalne ciśnienie podane w instrukcji dla tego silnika to 5 bar. Ciśnienie maksymalne ogranicza w tym przypadku zawor bezpieczeństwa. Skoro masz 5.5 bara na wysokich obrotach to nie masz się czym przejmować.
Witam Kolego. Możliwości są dwie.Albo iskra albo paliwo. Nie wiem jakie są objawy jak się pompa kończy, bo u mnie (w Essim 1.6) stało się to nagle, podczas jazdy. Jadę i STOP. Spalony bezpiecznik od pompy. Sekcja zwłok pompy wykazała że wytarły się łopatki na wirniku pompy do tego stopnia że były cienkie jak żyletka. Aż się połamały i zablokowały wirnik,...
Jeżeli do pompy dostaje się paliwo, to oznacza, że jest gdzieś przeciek wewnętrzny. Może być uszkodzone uszczelnienie popychacza pompki paliwowej lub możliwy jest przeciek z sekcji tłoczącej pompy. W pierwszym przypadku najlepiej zamienić pompkę na sprawną (sprawdzoną). Jeżeli nadal paliwo będzie dostawało się do oleju, to pompę wtryskową najlepiej...
Zaciera się któraś sekcja na pompach wtryskowych. Trafi Ci pewnie je wyciągnąć i zregenerować. Tam przez korek wlewu oleju można ruszyć listwę. Sprawdź czy chodzi tak samo płynnie na zimnym jak i ciepłym silniku. Dodatkowo można sprawdzić czy jak ruszysz listwę zapali, oraz czy ustawia się w dawkę rozruchową w trakcie kręcenia
Najpierw ustawiasz 1 cylinder na określoną wartość zapłonu (24przed OT lub inny w zależności od potrzeb) potem musisz wyręcić kruciec 1 sekcji pompy wtryskowej wyjąć spręzynkę i tłoczek zaworka i zakręcić króciec .Na kruciec zakręcasz ucięty kawałek przewodu wtryskowego(uciąć przewód pod kątem i zagiąć dół)Ręczną pompką pompujesz paliwo do pompy wtryskowej...
Może mieć wpływ, tym bardziej, ze hamulce są zasilane wraz z orbitolem z tej samej sekcji pompy.. Obstawiam, że raczej padła pompa hydrauliczna. Jak będziesz wymieniał, to porządnie wymyj skrzynie!
Możliwe że podobna usterka jak w Fordach C max 2 , padają pompy abs zacierają się sekcje czy coś takiego, proponuję zadzwonić do firmy regeneruje pompy ABS ESP
Drogi kolego a jaka to pompa? Rzędowa czy rotacyjna? Na pompie rzędowej faktycznie możesz uzyskać za małe dawkowanie, natomiast na pompie rotacyjnej nie ma możliwości że jedna sekcja ma za niskie ciśnienie, gdyż jest tam tylko jedna sekcja, która podaje paliwo na poszczególne cylindry. A co do pompy rzędowej to trzeba doregulować tą sekcje do pozostałych...
Przegrzanie tulei silnikowej czy tloka powoduje jej szybsze zużycie lub zatarcie przy przegrzaniu, jakikolwiek dym jest oznaką nieprawidłowego spalania, czyli zlego rozpylania paliwa, w niewłaściwym czasie, niepełnym spalaniu itd czyli: lejące końcowki, uszkodzone sekcje pompy, pompa wtryskowa, w tym przypadku jeśli to 1014 turbina, nieustawione zawory(spiete...
Otóż to kapilara na pierwszą sekcję pompy wtryskowej i jazda.
Ta pompa sama się nie odpowietrzy.Musisz zdjąć przewód idący od filtra i nim zalać sekcje wstępnej pompy luzując przy tym odpowietrznik aż wyleci przez niego ropa.Następnie zakręć odpowietrznik,załóż wężyk i odpal autko.Bezpiecznik świec to blaszka w puszce w komorze silnika,ale twój problem to na 99%zapowietrzona pompa i luzowanie przewodów wysokiego...
Wyjaśnię dla zamknięcia tematu. Ustawienie wału korbowego „na kołek” w kole zamachowym to rzeczywiste 20°/4.5 mm przed GMP. To dlatego, iż dla ułatwienia obsługi i wyeliminowania pomyłek przewidziano ustawianie początku wtrysku przy ustawieniu dźwigni gazu na dawkę rozruchową (pełen „gaz”). Tłoczek sekcji pompy wtryskowej posiada...
Kolego, mam pytanie: ubywa oleju z układu hydrauliki, a przybywa w silniku. Czyli mam rozumieć, że jedna sekcja pompy od rozrządu ma uszczelniacz i olej idzie do silnika?
jezeli ten zawor wylaczajacy jedna sekcje pompy jest niesprawny itp to auto odpali czy raczej nie i czy dostanie paliwko czy nie? czekam z niecierpliwoscia
W mojej wizualizacji www.pompaciepla-24.pl padł dysk komputera zapisujący temp.z pompy ciepła A nie chciałbyś wysyłać danych na pvmonitor.pl ? Tworzymy właśnie sekcję dla pomp ciepła.
Cały układ opróżniony to cały układ do odpowietrzenia. Zbiorniki płynu są podzielone na dwie komory. Jeśli opróżnisz jedną do końca,to w drugiej na dole część płynu zostanie właśnie po to żebyś jej nie zapowietrzył. Wtedy jedna sekcja pompy działa i jakieś tam hamulce w przypadku utraty płynu z jednego obwodu dalej są.
Spokojnie i to z zapasem. Montowałem 16 obwodów na tej pompie wpięte bezpośrednio i bardzo dobrze działą.
Sprawdź zapłon jak sugeruje stasiekb100 Nieskalibrowane wtryski ( a raczej jeden wtrysk) z ciśnieniem sekcji na pompie(rozbieżności pomiarowe urządzeń ) . Najprostszy sposób wykręć wtryski i podłącz pod pompę na zimnym, po nocy kręć rozrusznikiem i obserwuj. Sprawdź zawór ciśnieniowy na pompie... oby to nie była wadliwa sekcja w pompie...
Słaby na wszystkich sekcjach rozdzielacza? Warto by sprawdzić cisnienie pompy jak się rozgrzeje olej
Brak szczelności sekcji pompy, najlepiej oddać do regeneracji, tymczasowym rozwiązaniem może być podmienienie węży podnoszenia z przechyłem masztu.
Nie da się ręcznie ustawić ciśnienia. Albo mam za duże, albo za małe. Pewnie komputer robi to nieporównanie szybciej, albo mam uszkodzony ten zawór. Wymontowałem go i okazało się, że miałem mylne wyobrażenie na temat jego sposobu działania. Otóż gdy zawór nie jest zasilany, to jest otwarty a w miarę narastania wypełnienia PWM'a, przymyka się. Czyli...
Nie wiem czy bedzie pasowac , ale chcialbym sie zapytac czy sprawdziles dlaczego silnik nie ma wystarczajacych obrotow i mocy , tzn koncowki wtryskow i ich cisnienie otwarcia , cisnienie na poszczegolnych sekcjach pompy i dawke paliwa ?
Hej ;-) No dokładnie chodzi o te wielkie okrągłe pierścienie między stopniami/sekcjami pompy. Widoczne są na zdjęciu z linku które podałeś jako te największe z papieru. Nie mogę nigdzie znaleźć ceny tego zestawu, czy jest on cały czas do kupienia? Czy na upartego mogę wyciąć takowe uszczelnienia z kartki lub kartonu? Nie chciałbym za dużo wkładać w...
Nie masz filtra przed pompą. To błąd. Jeśli coś pompa "pociągnie" zostałoby w filtrze. Wygląda, że jakiś kawałek metalu, zendry dostaje się do wirnika co jakiś czas i stąd ten dźwięk. Zamknij oba zawory, wyłącz pompę od prądu, podstaw miskę jakąś bo poleci z pół litra wody i odkręć śrubunki pompy. Zajrzyj też do rury (tej pod pompą) czy tam czegoś nie...
Zależy jak stara ta pompa... jak długo leżała, czy była zalana. Możliwe że skorodowały sekcje.
Wymieniłem sekcje pompy wszystko działa prawidłowo.
Jeśli zmiana na joystick. To dołożenie rozdzielacza dwu sekcyjnego i trzecia sekcja uruchamiana z przycisku. Zasilenie nowego rozdzielacza poprowadzone z jednej sekcji starego lub bezpośrednio z pompy.
A czy na rurce doprowadzającej wodę do pompy (i początku pierwszej sekcji pompy) czasem niema podciśnienia -przecież ssie
Jest dokładnie tak jak napisał Kol. spektra . Jest nieszczelność wewnątrz pompy pomiędzy sekcjami pierwszego i drugiego obwodu . Płynu w zbiorniczku nie ubywa i nie ma wycieków a pedał pod nogą wolniutko opada. Naprawa tylko przez wymianę pompy . Kiedyś można było kupić zestawy naprawcze ale nie zawsze to dobrze wychodziło . Jak jest zużyty cylinder...
Pompa wymieniona wspomaganie jest jak trzeba. Sekcja zwłok starej pompy wykazała upalone dwa tranzystory. Sterownik przyda się jeszcze i ten uszkodzony moze w wolnej chwili postawię go na nogi.
Zawory w pompie. Jeśli jest ok tzn że wszystkie sekcje pompy działają. Jeśli wąż skacze to któraś przepuszcza, stąd też jest spadek ciśnienia (pompa ma mniejszą wydajność). Czasem pomaga zwiększenie na chwilę obrotów wom.
Lub źle wyregulowany popychacz pompy. Brak luzu między nim a sekcją pompy uniemożliwia powrót płynu z cylinderka. Nie mówię, że tak jest, ale sprawdziłbym.
To niby ustrojstwo załącza trzecią sekcję pompy jak przydusisz mocniej na gaz ,powoduje wzrost ciśnienia paliwa , później tego już nie montowali .
Jest to zawór który odłącza jedna sekcje pompy. Podejrzewam że pompa w.c. dogorywa. Dwie dolne sekcje są slabe, jak nie odłączy 3 to daje radę. A gdy jest zapięta wtyka odłącza górna sekcje i brakuje paliwa.
Nie znam twojej hydrauliki wiec ciut będę strzelał obecnie masz chyba dwie pompy? gdzie jedna zasila przód a druga tył?? chyba że się mylę. Chcesz jedną pompę zamienić na dwu sekcyjną o większej wydajności na tył? i by była rozłączana mechanicznie? ta od tyłu.. Wiec się pytam po co babrać się w mechanikę skoro można to rozwiązać hydraulicznie. Dajesz...
A jak tam jest układ zasilania rozwiązany, jest tłokorozdzielaczowa pompa wtryskowa ? Jeżlei tak to w problem najprawdopodobniej w sekcji tłoczącej pompy. Można zweryfikować polewając sekcję tłoczącoą pompy wodą przed rozruchem.
Nie wiem tylko gdzie można dokupić te papierowe uszczelki między sekcjami pompy Raczej trzeba samemu wyciąć. Czy można złozyć pompę bez tych papierków ???? Pewnie byłoby to tez możliwe, ale trzeba by użyć jakiegoś kleju. W razie czego jaką grubość papieru do uszczelek dobrać Najlepiej podobnej grubości jak był. Ja często stosowałem karki z kartonu...
A po co mu falownik? Odpowiednio dobrane sekcje do pompy spowodują pracę ciągłą. Nie potrzeba regulacji obrotów.
https://images.app.goo.gl/oJwxeRxtjAmv4G... Cudów nie ma. Kup taki silnik i zrób sekcję zwłok.
Witam uszkodzona listwa regulatora pompy ,odkręć korek spustowy przy pompie paliwowej oleju i gdy poleci ropa z pompy to są nie szczelne sekcje pompy a gdy poleci czysty olej to jest uszkodzony regulator obrotów pompy i silnik będzie nie równo pracował.
No tak u mnie w starszym modelu stojan był czarny na jednej sekcji (ale pompa kosztowała 160 PLN była bez grzałki). Sekcja zwłok wyjaśni wszystko.
Kręcisz wałem, aż poziom paliwa w kapilarze założonej na wylot 1 sekcji pompy zacznie się podnosić. Odczytujesz wtedy na podziałce kątowej koła zamachowego wartość. Jeśli jest inna, niż wymagana, to ustawiasz na koło na 18,5 stopnia przed zz, luzujesz sprzegiełko pompy i ustawiasz ją ponownie tak, żeby poziom paliwa w kapilarze minimalnie zaczął się...
W silnikach dieslowskich początek wtrysku paliwa jest zazwyczaj wcześniejszy zanim tłok osiągnie GMP. Wyprzedzenie uzależnione jest od konstrukcji silnika i określane jest przeważnie jako kąt wyprzedzenia wtrysku. W silniku zetora, ten kąt wynosi 18 stopni. Początek wtrysku ustawia się na kapilarę na pierwszej sekcji pompy wtryskowej i na znaki na kole...
Zablokowała się listwa sterująca sekcjami w pompie,lub czujnik położenia listwy.I masz zwarcie do masy na zaworze paliwa(63)między zaworem a sterownikiem ( pin 14).
Idea a tym samym sam schemat bardzo mi się podoba a teraz mały gwoździk od którego należało by zacząć jak najmniejszym kosztem przerobić istniejącą instalację, którą to w znacznym uproszczeniu obrazuje załączony schemat. W poprzednich schematach przenosiłem sekcje pompy na pion ponieważ za dużo nakładów byłoby z założeniem zaworu różnicowego na powrocie....
Nawet nie trzeba jej zalewać niczym. Z mojego doświadczenia taka pompa w dobrych warunkach może spokojnie leżeć do pół roku bez jakichkolwiek uszkodzeń. Później pierwsze co się dzieje to stają sekcję. Pompa oczywiście po regeneracji i sprawdzeniu na stole co wymusza na niej że ma już na sekcjach paliwo.
Tak, oczywiście zawór jest na pompie. Z tego co pamiętam, to jeszcze do wymiany są oringi na sekcjach pompy.
Najniższy czerwowy kapturek na zdjęciu. Regulacja skokowa. Skąd wiesz że podczas użycia sekcji pompa jest obciążona? Wkręć w linie zasilania manometr a następnie podaj wartość jaką uzyskałeś.
Olej po rozgrzaniu staje się rzadszy więc trudniej mu utrzymać właściwe ciśnienie, gdy pompa jest ok oraz luzy pomiędzy smarowanymi elementami nie są zbyt duże ( naturalne zużycie panewki etc.) wszystko będzie ok. Gdy jednak luz jest zbyt wielki nawet dobra pompa nie wygeneruje odpowiedniego ciśnienia i odwrotnie , słaba pompa także będzie miała ten...
Akurat zaworek wyjściowy możesz wymienić - skoro jest różnica w wydatku poszczególnych "sekcji" - z racji budowy tej pompy powinna być jednakowa.
Zamawiając dziś wtrysk u Pana z Sędziszowa Małopolskiego podał mi już chyba przyczynę dużego spalania mojego traktorka, otóż poprzedni właściciel wymieniał także sekcje pompy, i Pan właśnie mi powiedział, ze ludzie generalnie do tych pomp ładuje nieoryginalne tanie części, bo np. doskonale tam pasuje sekcja od ursusa c 330 , ale podaje do wtrysku ponad...
Z ciekawości robiłem sekcję zwłok pompy wody z samochodu GM 2.0 DTi. To jest część która jest praktycznie nierozbieralna bez uszkodzenia wirnika pompy oraz uszczelnienia mechanicznego. Wałek pompy jest jedną całością z łożyskami, można powiedzieć że stanowi nierozbieralną piastę. Po obu stronach łożyska były grube osłony przeciwpyłowe z FKM, praktycznie...
Cześć wszystkim. Faktycznie niedoprecyzowanie z mojej strony. Chciałbym wykrywać napięcie 230VAC na zaciskach pompy co. Ma być to sygnał informujący o stanie pracy wybranego kotła co. Otóż jeżeli kocioł będzie pracował wówczas sterownik sekcji pomp i zaworów mieszających będzie mógł załączyć sekcje grzewcze (obieg co1, 2, podłogowa, bufor ciepła) w...
Według mnie pedał hamulca byłby twardy przy uszkodzonym,gdyby zaś płyn wyciekał z pompy do serwa płynu by ubywało.Może pompa ABS jest zapowietrzona lub przepuszcza płyn między sekcjami pompa hamulcowa ale tą już wymieniłeś na teoretycznie sprawną.Objawy wskazują na typowe zapowietrzenie.
A ja się zapytam - co z tego, że kopci na czarno? Jak ma kopcić, na różowo? To stary silnik, nie wysilony i o niskiej sprawności, w dodatku nie spełniający jakichkolwiek norm emisji spalin - będzie kopcił, nawet sprawny. Charakterystyczny grzechot, to albo zacinająca się iglica któregoś wtryskiwacza, bądź uszkodzone zaworki w sekcjach pompy.
Pisać i zapewniać zawsze można. Jeśli pompa VE to moja teoria o sekcji jest zła(myślałem że masz jeszcze rzędową). Stara pompa nie nadawała się do naprawy ze względu na mechanikę czy uszkodzony nastawnik?
Witam wymieniłem sekcje pompy z powodu brak mocy. Po wymianie nierówna praca silnika kupa dymu, sądzę że wtryskiwacze mają ustawione zbyt niskie ciśnienie i leje za dużo paliwa . Jakie powinno być ustawione.
1. Czytaj punkt 3 2. https://www.dieselcentrum.pl/czesci 3. W 2005 r sąsiad kupił Dacię z tym silnikiem. Namówiłem go na wymianę filtra paliwa co 10 tys km. i dolewanie mixolu. Teraz ma 330 tys i nic nie robione.
U mnie jedna sekcja pompy nie podawała. Dla pewności sprawdziłem kompresję. Naprawiłem pompę i problem znikną
Tu są wszystkie dane potrzebne do regulacji na stole probierczym. Podejrzewam że chciał by Pan przeprowadzić regulację na silniku - stanowczo odradzam. Pompę oddaje się do regulacji wraz ze wtryskiwaczami po sprawdzeniu każdy wtryskiwacz jest przypisany do konkretnej sekcji wysokiego ciśnienia . Szczerze nigdy nie ,,parowałem ,, sekcji pompy z wtryskami...
Czy miejsce oznaczone przeze mnie strzałką wskazuje tą sekcję która tłoczy w tym momencie ? Bo po złożeniu pompy tłoczy sekcja naprzeciwko tego znaku .
Bezedurry..... Przwody paliwowe są wyprofilowane w sposób taki, że pasują bezpośrednio na właściwe wtryskiwacze z sekcji pompy. Zabrania sie ich przeginania, skracania itd. Skoro kuleje - coś jest źle - proponuję sprawdzić ciśnienie sprężania i sprawność wtryskiwaczy. A kolejność jest taka sama jak gdzie indziej 1, 5, 3, 6, 2, 4.
Witam Czy ktoś się orientuje jakie napięcia idą na pompę Vialle. Pompa posiada dwa przewody czerwony i czarny i jeden przewód taśmowy masowy. Chodzi mi o to , żeby sprawdzić złożoną pompą czy działa poprawnie, przed zamontowaniem jej w zbiorniku. Druga sprawa, czy wiecie jaką ilością oleju zalewa się pompę, czy samą sekcję pompy, czy może do poziomu...
Można przeanalizować wstawienie czterosekcyjnej pompy od fortschritta i wykorzystać tylko dwie sekcje.
moim zdaniem jeżeli na zimny pali a na ciepłym nie jest to wina pompy.na rozgrzanej pompie sekcje tłoczące dostają zbyt dużego luzu i podczas próby uruchomienia silnika część paliwa przelewa się miedzy sekcjami pompy i nie stwarza wystarczającego ciśnienia potrzebnego do wtrysku.
Wstawiało sie pompę ssąca do studni kilka metrów poniżej gruntu. A śmiech był po poniżej 10m głębokości wody nie pociągnie nawet próżnia - 10 m słupa wody to zawsze 1 bar. Brawo! Ta studnia o ktorej pisalem miala 10m ponizej gruntu wbudowana platforme, na ktorej staly pompy i metalowa drabina z palakami ochronnymi. studnia byla sporych rozmiarow, bo...
Tak czy inaczej masz pompę wtryskowa do regeneracji.Żeby być na 100% pewnym,w momencie gdy nie chce zapalić,schłodź sekcje pompy wtryskowej wodą z węza/konewki jak zapali to tak jak wyżej napisałem.
Jeśli masz dobrze wpięty manometr to podczas gdy jest nie uruchomiona żadna sekcja to olej idzie cały czas na przelew czyli krąży pomiędzy pompą, a zbiornikiem(tak jak byś rozdzielacz zastąpił zwykłą rurką). W momęcie użycia danej sekcji(na przykład wysów siłownika) na pompie hydraulicznej robi się opór a co za tym idzie pokazywane jest na manometrze...
Można zamiast rurki założyć pionowo krótki przezroczysty wężyk na wyjściu pierwszej sekcji na pompie wtryskowej ,pierwszy cylinder w scanii V8 to pierwszy ( strona pasażera ) po prawej.
Miałem podobny przypadek, po nagrzaniu ropa robi się rzadsza i przy niesprawności układu zasilania zaczynają się problemy. U mnie winowajcą był zaworek zwrotny na wyjściu jednej sekcji pompy, słabsze było ciśnienie( do zrobienia bez de montażu pompy). Zimny również zapalał bardzo dobrze, pięć garków to nie to co cztery.
hitek napisał: Co się okazało: drastycznie spadła efektywność hamowania przedniego lewego (z 3,030 kN na 2,610 kN) i tylnego prawego koła (z 2,100 kN na 1,190 kN) a efektywność prawego przedniego i lewego tylnego koła pozostały bez zmian. Ewidentne przepuszczanie na jednej z sekcji pompy hamulcowej. Każda z dwu sekcji działa przecież na koła po przekątnej....
podaj kod silnika? Dodano po 17 Silniki 2,5 TDI mają to do siebie,że po każdej wymnie rozrządu trzeba ustawić zapłon. Za nim weźmiesz się za to trzeba sprawdzić czy zgadza się "góra z dołem" rozrząd z wałem. 0 na kole zamachowym i '' płetwa" na rozrządzie - stożek na kole rozrządu. Jeśli już to masz, szukasz cechy na pompie i bez czujnika zegarowego...
Żeby dobrze zrobić trzeba mieć specjalny przyrząd tylko do tej pompy ( cena ) i wstawić sekcje do tego konkretnego silnika, a nie najtańszą.
Kolego przyczyna twojego bólu jest prozaiczna - brak luzu na pedale hamulca , nie pozwala na cofnięcie sekcji pompy do końca i powrót płynu hamulcowego do zbiorniczka .
Jest możliwe, umyć benzyną i pędzelkiem i obserwować miejsce wycieków. A cieknie Ci na 90% spod o-ringów sekcji pompy. Do zrobienia bez wymontowania pompy, o-ringi dostępne w każdym ASO od ręki, chyba po 2 zł/szt.
Wymieniałem kiedyś całą sekcje wysokiego ciśnienia.Sprawa jest o tyle trudna że w tłoczku wysokiego ciśnienia jest otworek czyli jest rozdzielacz, ten tłoczek oprócz suwu góra dół kręci się wokół własnej osi rozdzielając paliwo na oba cylindry.Problem przy wymianie polega na ustawieniu tego rozdzielacza.Pomyłka o jeden ząb w którąkolwiek stronę powoduje...
Na początku napisałeś, że pompa nie dostaje napięcia, teraz, że się nie obraca. Nie czytałeś uważnie, bo pisał, że pompa c.o. nie dostawała napięcia ale potem okazało się, że był priorytet c.w.u., a gdy obniżył temperaturę c.w.u. to pojawiło się napięcie na pompie c.o. ale mimo tego też nie działała. Dlatego w mojej ocenie pompa była pierwszym winowajcą...
jeżeli Jesteś pewien , że tyl nie jest zapowietrzony stawiał bym na nieszczelność między sekcjami pompy hamulcowej. Sprawdz czy przy hamowaniu w zbiorniczku nie podnosi się poziom plynu.Po zaślepieniu w pompie hamulcowej odprowadzenia na tyl pedal powinien być twardy i wysoki.Czy niema przecieków płynu z pompy do serwa.
sekcja pompy wtryskowej padnieta polej tył pompy zimna woda jak silnik bedzie goracy i wtedy powinien zapalić dużo lepiej
właśnie szukałem odpowiedzi o podobnym problemie - słaba skuteczność hamowania.. u mnie jest tak, że przy wyłączonym silniku pedał hamulca jest dosyć twardy a po uruchomieniu silnika pedał zaczyna pomalutku wpadać tak jakby m-dzy sekcjami pompy płyn się przelewał.. ale bardziej podejrzewam serwo Tak jak kolega syczy mi kiedy "podpompowuje" hamulce tak...
Przyczyn może być kilka: zapchany filtr oleju lub zbyt mało oleju. źle wyregulowana szybkość podnoszenia Czy w ciągniku jest rozdzielacz na sekcje pompy, być może trzeba tylko przestawić wajchę
sekcja pompy wtryskowej sekcja pompy wtryskowej mercedes sekcja próbnika
subwoofer płaski programy kalkulator wężyk zelmer
integra zmierzch roleta instrukcja zelmer
Jeep Patriot 2.0 CRD gaśnie podczas jazdy i nie odpala - przyczyny i diagnostyka Schemat instalacji elektrycznej Dodge Durango 2018