witam,widze ze nie posluchales kolegow jak tlumaczyli ci o problemie.ja mialem to samo t5 2,5 tdi 174ps.w manualu.przed wyjazdem do polski bylem w serwisie boscha bo pojawilo mi sie maselko pod korkiem.diagnoza?wszystko ok.pojechalem i wrocilem po 3000 km.plyn caly czas ubywal.w niemczech servisy i wszelkie warsztaty diagnozuja glowice lub uszczelke...
Witam, przeszukałem cały internet i nie znalazłem odpowiedzi. Mam problem w mazda 3 wyskoczył błąd P2564 wymieniłem jeden czujnik ale nie pomogło. Obstawiam że zabrudzony jest map sensor gdyż turbina nie działa. Czy ktoś ma dostęp do programu mazdy aby zlokalizować czujnik MAP sensor? Mazda 3 2010r mzr-cd 2.2D na jednej turbinie map sensor lokalizacja...
4458 EDC17 Efekt chłodnicy EGR za niski Niech mnie poprawi ktoś jeśli ma lepsze tłumaczenie.
W chwili zaciągnięcia turbina powinna ładować na full. Omiń n75 złącz wężyki i zobacz czy jeździ ok. i co wtedy pokazuje map sensor.
W turbinie nie ma czujników. Czujniki są w przewodach dolotowych, przed i za turbiną, tzw MAP-sensory. KTS miał prawo tego nie obsłużyć. PS. vito 110 z silnikiem 2.3 z tego roku to raczej miały już elektronikę.
Witam mam zagadkę a mianowicie Fiat ducato 2009 2.3jtd 136KM. Problem w mocy. Brak błędów. Do ok 2300 obrotów powiedzmy jest ok ale przy tych obrotach już powinna pompować turbina dosyć mocno ale wychodzi mi na to że za słabo pompuje. Przy bucie w podłogę ciśnienie turbiny max 1550mbar i nic więcej. Map sensor podmieniony, przepływka też, turbina po...
Witam, ale mój ma 115 PS, turbina ze stałą geometrią i brak przepływomierza, a objawy utraty mocy (brak turbo w ok. 2000 obrotów) i cięgno gruszki nie porusza się nawet na wysokich obrotach na postoju ani w czasie jazdy (próba z nitką). Jeśli się mocno zaprzeć i uchwycić cięgno szczypcami to można z trudem pokonać opór sprężyny w gruszce. Co to może...
Problem powróci. Równie dobrze, może być to zacinanie się N75, gruszki, lub zanieczyszczenie sensora ciśnienia w dolocie.
to co pokazales na pierwszej fotce to zawor sterujacy turbina albo egr wiec nie jaes to map sensor.
Zapalił mi się czek .Auto ma bardzo twardy pedał hamulca . Turbina ciągnie w okolicy 3tys. Po czym słabnie i jedzie bez turbiny . Po podłączeniu Vaga wyświetliło błąd 00665 Harger boost sensor.
Witam tak wiem było parę już takich tematów ale mój to jakiś ewenement dlaczego już tłumaczę. Pacjent Audi a3 8l 1.9 110 ASV, problemem jest odcinająca turbina np. pod górkę czy jazdę ze stała prędkością powyżej 100km/h, zaraz pewnie ktoś zapyta dlaczego taki ewenement oto lista co wymieniłem" - wężyki podciśnień - przepływka -n75 -map sensor I teraz...
Witam, Zaczął bym od zczytania błędów. Może dadzą dodatkową wskazówkę. MAP sensor jest sprawny ? Kiedy był wymieniany/ czyszczony ? Turbina "świszczała" przed awarią ? Gruszka od turbo sprawdzona ? Czy są ubytki oleju ?
wiesz bylem juz na vagu i w kilku innych warsztatack nic nie pokazalo wszystko niby jest ok ale nie jest tak nie mozna jezdzic mozna kiedys przy wyprzedzaniu sie zdziwic Dodano po 3 i jeszcze jedno mialem kiedys pekniety gruby waz od intrcolera wymienilem go wczoraj sciagnalem n 75 zaczalem dmuchac i ssac i w jednej koncowce nie szlo wlozylem szczykawke...
Tak wartość 850 mi się zgadza Hmm myślę że raczej pompa Przepływomierz okej sensor map okej Turbina jest po regeneracji po założeniu nie było mocy więc dałem ja jeszcze raz do sprawdzenia i jest okej wiem że jest okej to jest sprawdzony gość od którego zawsze brałem turbo do jakiegokolwiek auta Mierzyłem pompę vacum okej , wszystko szczelne jak należy...
Nie, to MAF. Szukaj mniej więcej w tym miejscu ale pod tym przewodem, który widać. Na 3 piny. Tylko, że to nie będzie wina czujnika, raczej sterowania turbiną.
Cudów nie ma...jeśli przeładowuje i widać wysterowanie zaworka (procentowe w dół) i dalej wysoko ładuje turbina...to wina turbiny.... W nastawach zaobserwować test turbiny czy chodzi sztanga...podmienić map sensor....
Czyli tak-MAP odłączony powinien wskazywać ciśnienie atmosferyczne, około 100kpa, no-chyba że mieszkasz w zakopanem, to ciut mniej. Twój nieznacznie przekłamuje, ale nie na tyle, żeby wskazać 180kpa. Turbina ewidentnie przeładowuje, nie działa upust.
wracam do tematu, gdyż problem w aucie dalej nie rozwiązany. Samochód nie ma mocy, prędkość maksymalna 130km/h, praktycznie nie jedzie w dolnym zakresie obrotów, a bez obciążenia wkręcenie silnika do 3 tyś obrotów zajmuje przysłowiową wieczność. Komputer nie pokazuje żadnych błędów, wymieniony MAF sensor na oryginalny nowy, EGR i kolektor dolotowy umyty,...
Wyczyściłeś Map sensor ,gruszka turbiny sprawdzona ?, jak porusza się sztanga gruszki?, doloty sprawdzone-szczelne?, w jakim stanie wydech ,ciśnienie paliwa zmierzone oraz ciśnienie pompy paliwa,
Witam mam problem z samochodem jak z tematu. Więc jeśli chodzi o szczegóły, na chwilę obecną, po uruchomieniu, przy zimnym silniku samochód jedzie w porządku, ma moc wszystko jest jak trzeba. Po przejechaniu ok. 10-15km jest taki objaw, że zupełnie traci moc, przyśpiesza jakby miał 50KM i ledwo wchodzi na obroty. Czasem tą moc odzyskuje, jak się zgasi...
Chyba jest przyczyna. Map sensor był zawalony. Komputer wskazywał prawidłowość, ale sensor nie do końca wiedział, co pokazuje - oczyściłem i auto pracuje. Zamówiłem już nowy. Teraz będę testował. Dzięki Dodano po 1 Problem chyba rozwiązany. Map sensor bardzo brudny. Po oczyszczeniu wróciło do normy i zamówiłem nową część. Dzięki i pozdrawiam
Dzięki, kolego, za odpowiedź. Gdyby ktoś kiedyś miał podobny problem, to po odpięciu wtyczki od klapy gaszącej, czyli właśnie jeżeli się nie mylę, przepustnicy, wszystko wróciło do normy. I podobno często różne dziwne rzeczy się przez nią dzieją. Na całe szczęście kolega mechanik upierał się, żeby nie wyciągać turbiny, tylko małymi kroczkami sprawdzać,...
Wchodzi na whsokie obroty i czy pokazuje kod bledu ktoregos z maf sensor . Tak bylo u mnie Bo w moim przypadku lewa turbina padla zalala intelcoller silnik nieoddychal ale problem rozwiazany. Tu nikt mi nie pomogl do poki sam sie za to nie wzialem. Na pozor w zaden sposob nie wskazywalo na turbine. I zalalo tylko zimna strone nic z cieplej nie palilo...
Co Ty gadasz właśnie ten w kolektorze dolotowym to jest map sensor. W kolektorze dolotowym nie może być Map sensor, a kod P2562 wskazuje na czujnik ciśnienia doładowania, czyli za turbiną. Przed turbiną może być tylko przepływomierz,który może byc zintegrowany z pomiarem temperatury. Dodano po 2 Czujnik powinien być pod turbiną na gruszce od wastegate....
zacznij od sterowania turbiną, sprawdz zaworek sterujący i "gruszke", map sensor też. zrób loga i wrzuc wykres ciśnienia w kolektorze podczas próby drogowej.
Ogarnąłem ten problem, ale mam kolejny. Mianowicie, gdy patrzę na parametry doładowania, widzę tylko doładowanie do 1.5 bar. Fabrycznie była turbina z zaworem upustowym, a teraz założyłem VNT hybrydę. Przez to ciężko mi ustawić wystarowanie N75, żeby prawidłowo ładowała.
Problem w tym, że w tym modelu jest tylko jedna lambda diagnostyczna i jest ona między wstępnym katalizatorem, a głównym więc tak naprawdę wpinając się tam nie za wiele się dowiem. Wydech i tak pewnie ściągnę dla pewności ale czy faktycznie może tak być, że przez to nie rozkręca się turbina nawet przy mniejszych obrotach ? Edit. Problem rozwiązany....
Ok sprawdzałem grafikę wcześniej i tak jak jest pokazane to chyba lipa bo umnie zero reakcji wogule sie nie włańcza turbina dopiero jak zamienie przewody zielony n brązowym dlaczego
Witam!!! Posiadam samochód Renault Laguna II 1.9dci 120KM 2002 rok. Mam następujący problem od jakiegoś czasu turbina w samochodzie nie zawsze ciągnie od 1 biegu. Czasem na 1 i 2 biegu dociągam do 3 tys. obrotów i nic dopiero po wrzuceniu 3 turbo zaczyna ciągnąć i działa jakiś czas, następnie problem się powtarza. Raz na jakiś czas zaświeci się kontrolka...
Może turbina, zatarta geometria, sterownie podciśnieniem ( wężyki, zaworek podciśnieniowy), nieszczelność, maf sensor, kto to wie co u Ciebie? Diagnostyka tyle razy się pisze o tym samym, nie trzeba od razu lecieć na forum. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14...
WDD2052371F272244 W tym aucie jest silnik 626.951 Podany błąd to P007D Charge Air Cooler Temperature Sensor - czyli pomiar temperatury za turbiną, za intercoolerem. Jest tu (numer 20): https://obrazki.elektroda.pl/2280920200_... Jest to zespolony czujnik ciśnienia i temperatury. Psują się znacznie powyżej normy. Dostęp dość dobry....
No przecież komputer ci napisał cytuję: Na komputerze wyszły błędy P0299 (turbocharger-low boost) oraz P0101 (MAF sensor, performance problem). Albo masz gdzieś dziure ( w intercoolerze najczęściej ) rzadziej gdzieś w rurze Albo zdechła turbina
miałem uszkodzony węzyk od map sensora wstawiłem nowy jest troche lepiej ale to jeszcze nie to co ma byc
duze :) Czarny dym swiadczy o braku odpowiedniej ilosci powietrza, co za tym idzie wszelkie nieszczelnosci ukladu dolotowego, uszkodzone sterowanie turbina, EGR czy tez samo turbo moze powodowac takie objawy.
Chodzi ci o ten czujnik cisnienia w kolektorze (Map sensor) ? 771711 Czy o elektro zawor sterujacy turbina? 771712
Może w podciśnieniach trzeba pogrzebać. A może map sensor coś szwankuje.
Dzien dobry:) prosze o pomoc, mam problem z iveco daily 3.0 170km 2010r bi-turbo, wiec tak -turbina dobrze ładuje -map sensor ok -przeplywomierz ( na biegu jałowym przeplyw 735ml) -dpf ok -sonda lambda ok -dolot cały sprawdzony ok -egr nowy -chłodnica spalin szczelna i czysta -wtryski nowe -kolektor ssący czysty -klapa gasząca nowa -filtr paliwa i grzałaka/...
temat już ma kilka miesięcy , natomiast myślę ze możne coś wspólnymi silami dało by się wymyślić, najłatwiejsza opcja bez ingerencji w sama elektronikę turbiny było by podpięcie sond oscyloskopu do CAN turbiny i odczytanie protokołów komunikacyjnych , a następnie stworzyć sterownik na uC którym się wpinamy i regulacje obrotów takiej turbiny możemy już...
Witam, Mam problem z mondeo - gdy samochód się rozgrzeje do normalnej temp, w zakresie obrotów 2-2,3tys obrotów zaczyna poszarpywac i kopcic na bialo. Gdy doda się gazu lub zwolni objawy mijają. Regenerowane była turbina, wtryski i pompa CR, wymieniony przeplywomierz oraz map sensor. Zrobiłem mały eksperyment i podłączyłem bezpośrednio podciśnienie...
"regulacja ciśnienia doładowania" No to jest właśnie błąd który się pojawia przy problemach z turbiną. Wartość odczytana przez MAP sensor nie zgadza się z wymaganą i wtedy jest to tzw. odcięcie i log o problemach z ciśnieniem doładowania. Skąd pewność że wtryski są sprawne? Sprawdzałeś/robiłeś coś z nimi? Kopcenie na czarno może być spowodowane: -Źle...
Zmieniłem ten sensor zmiennej geometrii turbosprężarki i moje pytanie brzmi czy po wymianie muszę zrobić kalibracja turbiny jedni mechanicy mówią że tak a jedni mówią że nie
Pozniej spawdze i dam scrreny z pracy turbiny i map sensora
Patrząc na schematy do Z20LET (Astra G/Zafira A) to nadal jest czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym. Prócz tego na schemacie jest B110 Sensor – Luftdruck, ale to chyba zewnętrzny czujnik ciśnienia atmosferycznego. Jakby miał czujnik ciśnienia doładowania to silnik mógłby pracować bez przepływomierza, a tak odłączenie przepływomierza pewnie wyłączy...
Czujnik wymieniony, rozrząd ok - sprawdzony, a błąd nadal jest. Do tego prędzej była wymieniona turbina, cały czas jeżdżę więc spaliny na pewno się wypaliły - a dymi na biało-siwy przy wolnej jeździe. Jak jadę szybko to nic się nie dzieje... Proszę o pomoc, bo mechanicy nie wiedzą co jest grane.
Witam, od jakiegoś czasu mam problem w astrze h, 1.9 cdti 120km z19dt, turbo wstaje pozno, do 2 tys jest zamuła, od 2tys czuje ze auto zaczyna żyć, zmienia się dźwięk z tłumika na bardziej basowy, jak zgaszę samochód i odpale ponownie to jest wszystko dobrze, lecz nie zawsze. Czasami to podziała. Dodam, że gdy wszystko jest w porządku to turbo zaczyna...
Witam mam problem z moim Audi, przy przyśpieszaniu na 3,4,5,6 biegu w pewnym momencie łapie tryb awaryjny a do tego mam błąd przeładowania i z tego co widzę po logach turbina wyraźnie przeładowuje, wymieniony został zawór n75, map sensor, sprawdzone węże podciśnienia, sztanga sprawdzana strzykawką i chodzi, ma ktoś jeszcze jakiś pomysł czy pozostaje...
Ja mam inne zapatrywanie na ten problem. Patrzycie na skutki, a tu chodzi o przyczyny. Najprawdopodobniej wspomniany błąd powoduje przejście silnika w tryb awaryjny czego pierwszym skutkiem jest po prostu wyłączenie turbiny w celu ograniczenia mocy i zapobiegnięcie uszkodzeniu silnika. Nie mam aktualnie dostępu do opisu błędów MB Sprintera, ale prawdopodobnie...
Witam kolegów posiadam Focusa 1.8 tdci z 2003 r. Problem mam mianowicie taki iż od pewnego czasu z intercoolera wydostaje mi się olej. Jest to ilość zbyt duża gdyż bałwanki są całe a maska od spodu jest cała w oleju. Ja osobiście stawiam na uszkodzoną turbinę bo auto odpala w miarę dobrze ale przy wyprzedzaniu kilka razy przeszedł w tryb awaryjny i...
coś tam zrobić przykładowo turbina lapala od dołu Turbina pracuje w zamkniętej pętli regulacji, jak coś przekombinujesz mechanicznie, to co najwyżej zacznie łapać "Notlaufa"... Byli tacy, co próbowali z rezystorami w obwodzie MAP sensora, jest to rzeźba w porównaniu do remapu, z drugiej strony pewnie masz tam ECU, w którym nie pójdzie flash po OBD...
P1103-Mass Air Flow Sensor In Range But Higher Than Expected Błąd mówi o tym że przepływ powietrza jest większy niż oczekiwany. Takie coś zazwyczaj jest kiedy EGR nie jest otwarty lub jest zaślepiony. Przy otwarciu zaworu EGR zapotrzebowanie silnika na powietrze powinno spaść bo silnik ciągnie spaliny. Jeżeli ich nie będzie ciągnął to będzie zaciągał...
Witam. Mam problem z mazda 6 2.2D 175km 2015r. Auto jest zamulone na pierwszych 3 biegach jeszcze jest ok wkreca sie do konca na 4 biegu juz od 3 tys obrotow jest problem na 5 4tys obrotow max a na 6 przy 170 juz nie przyspiesza nic. Skonczyly mi sie pomysly gdzie szukac auto lapie blad p0101 ale po wykasowaniu bledu nie ma czasem nawet tydzien i znowu...
https://obrazki.elektroda.pl/8496356700_... https://obrazki.elektroda.pl/3499978900_... Witam, mam problem z przebiegiem doładowania - pojawia się nagły spadek wartości zmierzonej. Po kilku takich pikach w dół pojawia się błąd P0243 regulacja ciśnienia doładowania. Odchyłka regulacji ujemna. Turbina już wymieniona,...
Witam! Co do zaworu to jest on napewno dobry. Jak daje na kompie test ciśnienia doładowania, to kierownica na turbinie ładnie się zamyka i otwiera. Poza tym to jest zespół zaworów takie czarne pudełko z którego wychodzi z 10 wężyków :) jeden z nich idzie na turbinę. -jesli objawy ustapia (wariant optymistyczny) po wymianie sensora to bardzo dobrze.W...
Witam, mam problem od dłuższego czasu.. Brak mocy na zimnym silniku lecz to nie wszystko,wszystko opiszę niżej. Wymieniona Turbina na nową Wężyki podciśnienia nowe Przewody IC również nowe Świece żarowe nowe Map sensor również nowy N75 również nowy EGR jest wyłączony komputerowo oraz jest zaślepiony,przed wymianą turbiny wchodził w tryb awaryjny oraz...
Witam posiadam forda mondeo mk4 2.0tdci 140km 2008R od jakiegoś czasu mam problem z silnikiem wczasie jazdy włącza się tryb awaryjny odcina turbine spada moc silnika i kręci się maksymalnie do 2000 obr. Byłem podjechany pod komputer,komputer pokazał błąd sensora zmiennej geometri turbosprężarki więc wymieniłem ten sensor który odpowiada za geometrię...
Nie wyrzuca żadnych błędów poza ciągle nawracającym zaraz po wykasowaniu: - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground Po ustawieniu przewodów czuć teraz że ta turbina się załącza, ale przy 3 tys. jakby się rozłącza i traci moc, szybciej się rozpędza ale problem z osiągnięciem prędkości większej niż 150km/h dalej występuje. Czy EGR ma jakiś...
MAF - Mass Air Flow - przepływomierz, odpowiedzialny za pomiar masy zasysanego powietrza. Czy on może mieć wpływ na znaczący spadek mocy silnika, do tego stopnia że turbina zaczyna działać dopiero na wyższych obrotach niż powinna (poinna zacząć pracę około 2000obr/min a zaczyna 2500obr/min) ??
Przepraszam co to jest czujnik kopiowania turbiny? Sensor położenia zmiennej geometrii turbosprężarki
Witam..Panowie szukam osoby, która potrafi po logach mniej więcej naprowadzić mnie, w którym miejscu mogę szukać usterki..Mam problem z 1.9 PD, pierwsza sprawa taka, że po kilku godzinach auto bardzo długo kręci zanim nabije ciśnienia koło 30 sekund, przy pierwszym odpalaniu chmura niebieskiego dymu..Później pali od strzała ;/ Zrobiony rozrząd, głowica,...
Dzisiaj próbowałem jeszcze raz ustawić od zera, czyli sztanga na zderzaku przy 0,58 na vakum pompce i regulacja w zakresie +- 2 obroty po 1/4 na test. Oczywiście zaznaczyłem najbardziej optymalne ustawienie które znalazło się w punkcie zero plus 1/4 obrotu. Cały czas na wykresie ciśnienie wzrasta do ok 2450 mba/ odcina do ok 1800 mba i z powrotem zrównuje...
Witam Mam problem z turbodoladowaniem czasami wpada w tryb serwisowy. EGR zaslepiony, zawory n18 z n75 podmienione szczelność ukladu sprawdzona, turbina jest po regeneracji, wezyki podcisnienia nowe, przeplywka nowa map sensor zakupiony uzywany wsadzony i dalej to samo. logi do oceny ponizej http://vaglogi.pl/log-011_to82MUA.html http://vaglogi.pl/log-010_PLli7.html...
witam,mam problem z Audi 1.9 tdi 130 KM z 2002r.Otóż ciągle traci moc i wyskakuje bład na kompie że jest przeładowanie,wymieniłem turbo bo stwierdzono że geometria padła,pieniądze w błoto wrzucone.wymieniłem czujniki podcisnieniowe sterujące turbiną nic nie pomogło,ciągle ten sam błąd.jeszcze został czujnik map sensor że niby zle szczytuje pomiary,teraz...
Witam. Posiadam audi a3 1,9 TDI 110km AHF 1999r. Proszę o analizę zrobionych przez mnie logów dynamicznych grupy 003,008 i 011. Błędów teraz żadnych nie ma. Dodam,że ostatnio miałem problemy z turbosprężarką bo nie zawsze mi pracowała. Po sprawdzeniu vagiem wyskoczył mi błąd 17564- sensor G71. Dzisiaj go wymieniłem i autko teraz fajnie się zbiera choć...
map sensorów kilka mam, n75 i przepływek też, instalacja i ecu po znajomości za grosze, więc jedyny koszt to tak naprawdę turbina i czy będzie do 102 czy do 109 cena podobna P.S Nikt mnie kolego nie namówi na regenerację, 1000 razy bardziej wolę używany oryginał niż te regenerowane padłą
nie mam narzazie dostępu do komputera podjadę w sobotę na diagnozę , dodam że był wymieniony jeszcze przepływomierz i zawór zwrotny turbiny Zawór zwrotny turbiny powiadasz... Yhym... A silniczek krokowy też podmieniony? ... A na poważnie. SDI nie ma MAP sensora więc i nie obetnie dawki po overboost, więc ECU musi być od TDI. Czekamy na to co wyżej...
Cześć, czy udało się Wam rozwiązać problem? Mam bardzo podobnie w 1,8T BAM. Nie działa N75 i Zmienne fazy (oba są na jednym +, który jest) sterowane natomiast są minusem z ECU i tego sterowania nie ma według VAGa. Jako, że sterownie jest PWM postaram się podpiąć oscyloskop i sprawdzić co on pokaże. Podmieniany N75 na sprawny - brak poprawy Podmieniany...
Dzięki za odzew. Jak pisałem sądze że to było spowodowane tym ze sztanga na turbo się przycięła. Przy wymianie gruszki, rozruszałem to na ile mogłem i działa tak 3/4 ruchu jak powinna bez żadnego oporu, na samym dole niestety się przycina. Póki co tak zostaniem do 3200rpm-3400rpm problem nie ma. Docelowo cała turbina pójdzie do regeneracji. Także wychodzi...
Witam Kto wie gdzie przyczyna ? - proszę pisać. Artykuł dotyczy problemu ze sprinterem 906 - model 319 cdi - rok 2011 Naprawiam sprintera w którym jest uaktywniony tryb awaryjny po podłączeniu kompa błąd - stały p11d300 the signal voltage of component b60/4 exhaust back pressure sensor is too high nie idzie wykasować błędu auto muli nie chce jechać...
Witam posiadam audi a6 z 94r silnik aat 115km problem jest taki ze auto jedzie normalnie do 140 pozniej czuc ze turbina nie pracuje, nagle spada cisnienie doładowania,(bład na komputerze:cisnienie w kolektorze ssacym) wymienialem juz n75 map sensor i dalej to samo.Co zaobserwowałem to to ze gdy odłącze przewod od kolektora ssacego do map sensora to...
Map maf mam robić podgląd podczas jazdy ? Którego zaworu ? Wykluczylem map i maf ponieważ podmienialem te sensory ze sprawnej toyoty, maf kupiłem nawet nowy. Jeżeli na 1 i 2 biegu normalnie ciągnie a nagle na 3 już nie to była by vacum ?
witam mam problem z paskiem 110 km mianowicie auto przyszarpuje przy przyspieszaniu ,kompletny zanik mocy jakby nie mial ducha , a jak sie silnik rozgrzeje przegazuje go do 4 tys obrotow i samochud gasnie i szara chmura dymu za mną. turbina ,wtryski,przeplywka ,n75,pompa jest ok zadnych bledow na diagnostyce mi sie wydaje ze ma za malą dawke paliwa...
Witam. Po dłuższej przerwie powracam do tematu swojego pasia odnośnie tego, iż jest słaby. Na początek powiem co zostało wymienione: - Przemływomierz - Map Sensor - Wężyki wszystkie - Zaworki N75/N18 sprawdzone - Turbina - Intercooler Silnik pracuje jakby za twardo. Brakuje mu dynamiki. Dodam, że jest to 101KM zachipowane na 140KM. Po chipowaniu się...
dziękuję za odpowiedź - gruszka, co to jest? Actuator, element sterujący wastegate, tak? ok. kupię odpowiedni vakuometr i trójnik i sprawdzę. - "czy geometria chodzi płynnie", co to znaczy? mam wyciągnąć turbinę i na stole to sprawdzić? - szczelność, dziś zamówię maszynę do robienia dymu i posprawdzam, bo wzrokowo gdzie sięgam wszystkie rurki są ok....
witam ponownie wszystkich, potrzebuje pomocy poniewaz nie moge znalezc przyczyny braku mocy w fiescie mojej narzeczonej, a problem wyglada nastepujaco: jezdzi ale szalu nie ma, przyspieszenie slabe, do 120 km/h trzeba sie dlugo długo rozpedzac, ale plus to: pali na dotyk czy zimny czy ciepły nawet na mrozie,wymienilem filtry,zatkałem egr, turbina sprawna,...
W tej Astrze to sobie można choć poregulować nastawnik. W mojej turbinie nie ma żadnej regulacji. Zauważyłem mały luz osiowy ośki zmiennej geometrii.Czy taki luz może mieć wpływ na niepoprawne za niskie napięcie na wolnych obrotach? Bo jeżeli tak, to możliwe, że wymiana turbiny by pomogła. Wsadziłem w to już kupę kasy, i ładowanie następnej w druga...
Witam, mam problem z golfem, jego v-max 160km/h z górki, do tego strasznie długo się rozpędza, do około 2700 obrotów jest okej potem ma muła, jedyny błąd w komputerze to - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground Silnik AGR więc turbina wastegate, ze stałą geometrią, myślałem że chodzi o nią bo w ogóle się nie załączała i naprawiłem to poprzez...
Autko smiga bardzo fajnie i jest ok 8 sekund do setki. Najwiekszy problem byl jak na wysokich obrotach turbina dobijala cisnienie i wyskakiwal blad MAP sensora a po kilku minutach nie chcial jechac. Rozwiazaniem bylo montaz jeszcze jednego MAP'a przed turbem mikrowlacznik przy 3.500 rpm poprostu przelaczal odczyty na MAP przed turbem ale temperatura...
Witam. vw Touareg 3.0TDI. problem polega na tym, że kostka od sterowania turbiny była oberwana podczas uderzenia. Podobno!!!! turbina reagowała gdy poruszało się kostką, po przyklejeniu kostki i podłączeniu jej we właściwe miejsce silnik nie ma mocy a na kompie wywala błąd zwarcie do masy sporadyczny, i błąd adaptacji. Co to może być? Przewody sprawdzone...
Przecież w gr 011 masz boost pressure actual (odczyt z map sensora) i specified (wartość oczekiwana przez sterownik), mają się pokrywać
Dogadałem się na szrocie i mogłem podpiąć na próbę map sensor i przepływomierz bez zmian, już nie wiem sam chyba zgłoszę ta turbinę niech wymieniają znowu bo w końcu coś musi być wtryski nie, czujnik sterownik turbina i przepływka też odpada, głowica była regenerowana je szczyt e tylko muszę znaleźć gdzieś speca na zmierzenie kompresji dla pewności,...
Hejka Powoli opadają mi już ręce i zaczyna brakować pomysłów, ale od początku: Auto jak w temacie,kupione ze stukami(luz na sworzniu korby),silnik zrobiony. Turbina miała być po regeneracji ale tylna lampa od wydechu całą czarna wiec nie wiem co wcześniej było nie tak. Objawy na chwilę obecną.Mówimy o postoju bo podczas jazdy ciężko osiągnąć 50km/h....
Witam ponownie, jestem po czyszczeniu geometrii turbiny, spec sprawdził zaworki wsyzstko ok. Jak wspomniałem n75 jest nowy. Gruszka jest jak nowa działa, nie ma korozji, nowa jak z pudełka. Mimo tego dalej np. na 5 biegu przy wysokich obrotach silnik łapie notlauf. Co to może być? Czy wymienić jeszcze MAP sensor?
Z błędem jest zapisana zamrożona ramka, po niej będzie widać o co mu chodzi - może być sterowanie turbiny albo EGR. Padały też MAP sensory (a wywala błąd przepływomierza). Dlatego trzeba patrzyć na przyczynę i okoliczności błędu, a nie tylko komponent który pada w opisie błędu.
Witajcie, mam dosyć duży problem ze swoim Seatem. Samochód jedzie do około 2200 obrotów jak typowe SDI, natomiast powyzej 2 tyś turbina się ,,załącza" i czuć jak wbija w fotel. Jest to problematyczne ponieważ trzeba go wysoko kręcić w jeździe na co dzień, nie mówiąc już o jakimkolwiek wjeździe pod górkę. Z rzeczy które sprawdziłem to ECU nie ma żadnych...
Przyczyną trybu awaryjnego może tez być przepływomierz, nieszczelności w dolocie, nieszczelności w podciśnieniu, sama turbina i parę innych elementów, ale o tym na forum było sporo - starczy poczytać i posprawdzać. Jak zwykle warto zapytać komputer o błędy. Podciśnienie ma być cały czas, zawór reguluje ile ma być na gruszce. Nieststy opli nie znam...
Faktycznie chodzi chyba o czujnik przy turbinie ciśnienia spalin zmyliło mnie to że wpisywałem kod błędu df651 i naczytałem się na innym forum o tym czujnku a wpisując kod błedu i czujnik ciśnienia wyskakiwał mi w gogle ten czujnik ciśnienia doładowania bosch a nie ciśnienia spalin przed turbiną. Nie chodzi już o to że zadarmo sobię naprawię bo już...
Z mocą oczywiście literówka. rzecz jasna chodzi o 150 KM. Tak mam odczyt RCO ale to jest tylko odczyt a nie ma zadanej czy oczekwianej wartości. Póki co znalazłem ją tylko w analizie usterki i DCT. Zrobiłem jeszcze jeden pomiar bo wcześniej miałem niedokręcony MAP Sensor wiec pewnie przekłamywał. trasa podobna. Najpierw jazda spokojna bez deptania w...
Sztanga chodzi płynnie, próbowałem wciągać powietrze przez rurkę i chodzi lekko, ciśnienie nie ucieka. Ja bym się przyjrzał czujnikowi MAP jesli geometria chodzi płynnie od ogranicznika do ogranicznika. Masz namyśli przepływomierz czy map sensor w ecu?? Podaj dokładny numer błędu. 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - -...
Filtr paliwa wymieniony, przewody od podciśnień, wszystko przepatrzone, nigdzie nie ucieka powietrze, MAP sensor sprawny, czujniki śmigają, nowa bolączka, dzisiaj cisnę do mechanika, zobaczymy, co powie, bo ja już nie mam pomysłów, błędów brak, obstawiałem świece, z tego co czytałem na forach, wirnik nie ma luzów, łopatki również w świetnym stanie,...
Czesc. Mam problem z tym oto malym autkiem. Opel Corsa C 2003r 1,7 DI 65km (slabszy silnik). Problem polega na tym, ze swieci sie kontrolka od silnika. Auto jedzie i przyspiesza normalnie, ale przy dodawaniu gazu od okolo 2,5tys obrotow kopci na czarno. Przewody podcisnieniowe przejrzane, czujniki sterowania turbina (sa dwa jeden na gorze sinlika jeden...
Dodano po 2 Od spodu mam luźna kostkę która wychodzi z przewodów które idą do czujnika wału. Od góry wszytko wpiete. MAP sensor to czujnik ilości powietrza dolotowego . Zobacz czy jakaś kostka w komorze silnika nie wisi luzem w okolicach rur z powietrzem na odcinku intercooler turbina. Od strony pasażera pod zderzakiem wisi kostka która jest napewno...
Witam Moj mnietek lubi sobie ze mna grac w kulki. Po pierwsze jak go odpale po nocy, to troche kopci, na szaro chyba, i nie zbyt rowno chodzi, szczegolnie gdy wrzucam bieg. Po chwili gdy sie troche rozgrzeje juz jest ok, ale jak zatrzymam sie na krzyzowce i ruszam, to na chwile przymuli i jak by glosniej chodzi (jak by nie palil na jeden gar?) (szczegolnie...
Możliwe przyczyny błędu 4591 EDC: 1. Zawór Pierburg (zawór recyrkulacji spalin - EGR) W starszych modelach uszkodzony zawór Pierburg (EGR) był często powiązany z tym błędem. Nawet w nowszych modelach, problemy z układem EGR mogą wpływać na wydajność DPF i powodować problemy z regeneracją. Rozwiązanie: Sprawdź stan zaworu EGR oraz jego działanie (czy...
http://obrazki.elektroda.pl/8935029200_1... Szwajcarscy inżynierowie stworzyli naprawdę miniaturowe źródło energii - malutką turbinę umieszczaną w tętnicy, zasilającą wszczepione pacjentowi urządzenia medyczne. Urządzenia takie, jak np. rozruszniki serca, sensory ciśnienia krwi, wszczepiane pompy infuzyjne, glukometry, czy neurostymulatory...
Jest ustawiona dokladnie tak, jak piszesz. Problem jest taki, ze za kazdym razem przy tym samym zakresie obrotow pokazuje inne wartosci doladowania, od 1,1bar do 1,5bar. Jakis pomysl? :) Dodano po 5 Jesli dobrze pamietam, blad ktory teraz wychodzi to P2563. Dodano po 35 Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit: Implausible Signal
hi https://obrazki.elektroda.pl/8346064300_... https://obrazki.elektroda.pl/5962255200_... tu masz dwa bo nie wiem o co dokładnie ci chodzi - "Potrzebuję schemat elektryczny czujników Turbiny" ? -turbo pressure control solenoid- sterownik,nastawnik,akurator ciśnienia turbo -boost pressure sensor - czujnik ciśnienia...
Witam mam problem z turbiną otóż powyżej 2 tyś obrotów przestaje działać i wywala błąd: 1 Fault Found: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-00 - Short to B+ Czujnik znajduje się w sterowniku silnika, zdemontowałem sterownik okazało się, że był troszkę zaolejony wszystko wyczyściłem i dalej ale rzadziej pojawia się ten błąd. Typ czujnika...
Silnik AGR, z turbiną westagate bez zmiennej geometrii, więc raczej wątpię że tam się coś uszkodziło. Jeden blad masz od n75. Hmm dziwne, bo było wymieniane ostatnio.. Może problem z samym ECU? :idea:
Witam ponownie.Więc mój szanowny focus stoi teraz u ...elektryka.Nadal niemam sprawnego pojazdu.Mój przypadek ciągnie się już od września 2010r.Pompa,wtryski,remont flaków motory,sprzęgło turbina i efekt...nie ciągnie się na turbinie.Turbo ładuje,bałwany na bacznośc a pojazd jedzie jak wóz strażacki,wiem map-sensor.Sprawdziłem na szrocie dwie sztuki...
Witam auto jeżdzi w trybie awaryjnym czyli max 120km/h. Błedy to: 65535 00575 W aucie została wymieniona : -turbina zregenerowana -zaworek N75 - wszystkie nowe wężyki -orurowanie zdemontowane dokładnie umyte i obejrzane -intercooler cały -sterownik sprawdzany niezaolejony, wężyk w środku cały - przelutowany boost sensor z drugiego sprawnego sterownika...
wymiana turbina turbina turbina mercedes sprinter turbina sensor airbag
pokaz swoje biurko światła przeciwmgłowe subwoofer logitech
zasilacz liniowy stabilizowany audio
Citroen C3 2014 VTI 1.0 - Błąd P1336 i nierówna praca Czas ładowania kamery Panasonic HD-SD60