Witam mam zagadkę a mianowicie Fiat ducato 2009 2.3jtd 136KM. Problem w mocy. Brak błędów. Do ok 2300 obrotów powiedzmy jest ok ale przy tych obrotach już powinna pompować turbina dosyć mocno ale wychodzi mi na to że za słabo pompuje. Przy bucie w podłogę ciśnienie turbiny max 1550mbar i nic więcej. Map sensor podmieniony, przepływka też, turbina po...
Ja mam inne zapatrywanie na ten problem. Patrzycie na skutki, a tu chodzi o przyczyny. Najprawdopodobniej wspomniany błąd powoduje przejście silnika w tryb awaryjny czego pierwszym skutkiem jest po prostu wyłączenie turbiny w celu ograniczenia mocy i zapobiegnięcie uszkodzeniu silnika. Nie mam aktualnie dostępu do opisu błędów MB Sprintera, ale prawdopodobnie...
Tak wartość 850 mi się zgadza Hmm myślę że raczej pompa Przepływomierz okej sensor map okej Turbina jest po regeneracji po założeniu nie było mocy więc dałem ja jeszcze raz do sprawdzenia i jest okej wiem że jest okej to jest sprawdzony gość od którego zawsze brałem turbo do jakiegokolwiek auta Mierzyłem pompę vacum okej , wszystko szczelne jak należy...
Witam mam problem z samochodem jak z tematu. Więc jeśli chodzi o szczegóły, na chwilę obecną, po uruchomieniu, przy zimnym silniku samochód jedzie w porządku, ma moc wszystko jest jak trzeba. Po przejechaniu ok. 10-15km jest taki objaw, że zupełnie traci moc, przyśpiesza jakby miał 50KM i ledwo wchodzi na obroty. Czasem tą moc odzyskuje, jak się zgasi...
Chyba jest przyczyna. Map sensor był zawalony. Komputer wskazywał prawidłowość, ale sensor nie do końca wiedział, co pokazuje - oczyściłem i auto pracuje. Zamówiłem już nowy. Teraz będę testował. Dzięki Dodano po 1 Problem chyba rozwiązany. Map sensor bardzo brudny. Po oczyszczeniu wróciło do normy i zamówiłem nową część. Dzięki i pozdrawiam
Wchodzi na whsokie obroty i czy pokazuje kod bledu ktoregos z maf sensor . Tak bylo u mnie Bo w moim przypadku lewa turbina padla zalala intelcoller silnik nieoddychal ale problem rozwiazany. Tu nikt mi nie pomogl do poki sam sie za to nie wzialem. Na pozor w zaden sposob nie wskazywalo na turbine. I zalalo tylko zimna strone nic z cieplej nie palilo...
Ogarnąłem ten problem, ale mam kolejny. Mianowicie, gdy patrzę na parametry doładowania, widzę tylko doładowanie do 1.5 bar. Fabrycznie była turbina z zaworem upustowym, a teraz założyłem VNT hybrydę. Przez to ciężko mi ustawić wystarowanie N75, żeby prawidłowo ładowała.
Witam. Mam problem z mazda 6 2.2D 175km 2015r. Auto jest zamulone na pierwszych 3 biegach jeszcze jest ok wkreca sie do konca na 4 biegu juz od 3 tys obrotow jest problem na 5 4tys obrotow max a na 6 przy 170 juz nie przyspiesza nic. Skonczyly mi sie pomysly gdzie szukac auto lapie blad p0101 ale po wykasowaniu bledu nie ma czasem nawet tydzien i znowu...
Witam, Zaczął bym od zczytania błędów. Może dadzą dodatkową wskazówkę. MAP sensor jest sprawny ? Kiedy był wymieniany/ czyszczony ? Turbina "świszczała" przed awarią ? Gruszka od turbo sprawdzona ? Czy są ubytki oleju ?
Witam tak wiem było parę już takich tematów ale mój to jakiś ewenement dlaczego już tłumaczę. Pacjent Audi a3 8l 1.9 110 ASV, problemem jest odcinająca turbina np. pod górkę czy jazdę ze stała prędkością powyżej 100km/h, zaraz pewnie ktoś zapyta dlaczego taki ewenement oto lista co wymieniłem" - wężyki podciśnień - przepływka -n75 -map sensor I teraz...
Witam, przeszukałem cały internet i nie znalazłem odpowiedzi. Mam problem w mazda 3 wyskoczył błąd P2564 wymieniłem jeden czujnik ale nie pomogło. Obstawiam że zabrudzony jest map sensor gdyż turbina nie działa. Czy ktoś ma dostęp do programu mazdy aby zlokalizować czujnik MAP sensor? Mazda 3 2010r mzr-cd 2.2D na jednej turbinie map sensor lokalizacja...
Hejka Powoli opadają mi już ręce i zaczyna brakować pomysłów, ale od początku: Auto jak w temacie,kupione ze stukami(luz na sworzniu korby),silnik zrobiony. Turbina miała być po regeneracji ale tylna lampa od wydechu całą czarna wiec nie wiem co wcześniej było nie tak. Objawy na chwilę obecną.Mówimy o postoju bo podczas jazdy ciężko osiągnąć 50km/h....
Witam, W moim Stilo 1.9 JTD 115KM jest problem z czarnym dymem pod dużym obciążeniem. Gazując na postoju do 4 - 4,5 tys. obr/min można zakopcić całą okolicę. Każde mocniejsze wciśnięcie gazu powoduje chmurę za autem. Jak próbowałem to naprawić: - przepływka używana oryginalna - przepływka nowa chińska - czyszczenie przepływek brake cleanerem - jazda...
Witam..Panowie szukam osoby, która potrafi po logach mniej więcej naprowadzić mnie, w którym miejscu mogę szukać usterki..Mam problem z 1.9 PD, pierwsza sprawa taka, że po kilku godzinach auto bardzo długo kręci zanim nabije ciśnienia koło 30 sekund, przy pierwszym odpalaniu chmura niebieskiego dymu..Później pali od strzała ;/ Zrobiony rozrząd, głowica,...
Witam, mam problem od dłuższego czasu.. Brak mocy na zimnym silniku lecz to nie wszystko,wszystko opiszę niżej. Wymieniona Turbina na nową Wężyki podciśnienia nowe Przewody IC również nowe Świece żarowe nowe Map sensor również nowy N75 również nowy EGR jest wyłączony komputerowo oraz jest zaślepiony,przed wymianą turbiny wchodził w tryb awaryjny oraz...
Zmieniłem ten sensor zmiennej geometrii turbosprężarki i moje pytanie brzmi czy po wymianie muszę zrobić kalibracja turbiny jedni mechanicy mówią że tak a jedni mówią że nie
Cześć, czy udało się Wam rozwiązać problem? Mam bardzo podobnie w 1,8T BAM. Nie działa N75 i Zmienne fazy (oba są na jednym +, który jest) sterowane natomiast są minusem z ECU i tego sterowania nie ma według VAGa. Jako, że sterownie jest PWM postaram się podpiąć oscyloskop i sprawdzić co on pokaże. Podmieniany N75 na sprawny - brak poprawy Podmieniany...
Dziękuję za odzew. Specjalista od VAGa to on raczej nie jest. Pracuję w Szkocji i tu raczej ciężko o kogoś na prawdę kompetentnego. Dolot szczelny, drożny, wydech drożny, sterowanie turbiny działa, co do wydajności nie jestem w stanie odpowiedzieć. Podglądając parametry bieżące na postoju operując pedałem przyspieszenia widać dużą różnicę między oczekiwanym...
Czołem! Mamy problem z odpaleniem T 5-tki z 2004r. Auto zostało rozebrane do naga, wypiaskowane, zabezpieczone itd. Silnik został na nowo poskładany, turbina po regeneracji, nowe czujniki położenia wałka, wału, nowy rozrząd, szklanki. No po prostu remont kapitalny. Sęk w tym, że auto nie chce odpalić - silnik kręci, rozrząd sprawdzany. Auto nie jest...
Sztanga chodzi płynnie, próbowałem wciągać powietrze przez rurkę i chodzi lekko, ciśnienie nie ucieka. Ja bym się przyjrzał czujnikowi MAP jesli geometria chodzi płynnie od ogranicznika do ogranicznika. Masz namyśli przepływomierz czy map sensor w ecu?? Podaj dokładny numer błędu. 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - -...
Po jazdach błąd wyskoczył i turbina nie ładuje lub bardzo słabo.Błąd P2562z opisem Turbocharger Boost Control Position Sensor A Circuit, czyli jak rozumiem obwód czujnika/potencjometru.Po południu zmierzę napięcie na kablach oraz rezystancję, ale to juz chyba jednoznacznie wskazuje na ten czujnik/potencjometr? Dodano po 6 To jest potencjometr. Można...
Cześć, jestem posiadaczem Opla Astry H i chciałbym dowiedzieć się, nauczyć, poruszyć kwestie mojego problemu oraz zgłosić się do tutejszych bywalcy o pomoc do problemu, który wylazł z mojego samochodu dosłownie z nikąd. Mój samochód to Opel Astra H Kombi 2005 1.7CDTi 101km 350000km przebiegu. Problem wystąpił 22 marca rano, gdy odpaliłem samochód rano...
zacznijmy od poczatku : - Turbina , musi byc dobrana z glowa turbina z 324 TD mysle ze byla by odpowiednia gdyz diesel generuje mniej spalin i do wysokoobrotowego silnika 1.8 bedzie dobrze ale ogolnie to radzilbym Ci dobrac turbosprezarke z jakiegos 2.0 T gdyz taka turbina bedzie chlodzona woda i wiecej wytrzyma . Na turbo szykuj 800-1000zl bo jak mniemam...
wracam do tematu, gdyż problem w aucie dalej nie rozwiązany. Samochód nie ma mocy, prędkość maksymalna 130km/h, praktycznie nie jedzie w dolnym zakresie obrotów, a bez obciążenia wkręcenie silnika do 3 tyś obrotów zajmuje przysłowiową wieczność. Komputer nie pokazuje żadnych błędów, wymieniony MAF sensor na oryginalny nowy, EGR i kolektor dolotowy umyty,...
Dzień dobry. Posiadam Passata B6 z 2008r. z silnikiem 1.8 TSI kod: BZB. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem braku mocy/doładowania. Ręce mi już opadają... Błędy, które były na początku to: - Zablokowane klapy kolektora/niewłaściwy sygnał - kolektor wyjęty, wymieniony uszkodzony sensor położenia klap (wyrobiony plastikowy element), usunięty nagar...
witam mam problem z paskiem 110 km mianowicie auto przyszarpuje przy przyspieszaniu ,kompletny zanik mocy jakby nie mial ducha , a jak sie silnik rozgrzeje przegazuje go do 4 tys obrotow i samochud gasnie i szara chmura dymu za mną. turbina ,wtryski,przeplywka ,n75,pompa jest ok zadnych bledow na diagnostyce mi sie wydaje ze ma za malą dawke paliwa...
Nie wyrzuca żadnych błędów poza ciągle nawracającym zaraz po wykasowaniu: - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground Po ustawieniu przewodów czuć teraz że ta turbina się załącza, ale przy 3 tys. jakby się rozłącza i traci moc, szybciej się rozpędza ale problem z osiągnięciem prędkości większej niż 150km/h dalej występuje. Czy EGR ma jakiś...
Witam Będę wdzięczny za wszelkie sugestie dotyczące poniżej opisanych kwestii. posiadam VW Sharan 99' TDI, 110KM silnik AFN, skrzynia automat, ok 200k km na liczniku. Po sprawdzeniu ECU VAG mam następujace błędy: 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent 17563 - Manifold Pressure Sensor (G71): Short to B+ P1155 - 35-00...
Witam posiadam forda mondeo mk4 2.0tdci 140km 2008R od jakiegoś czasu mam problem z silnikiem wczasie jazdy włącza się tryb awaryjny odcina turbine spada moc silnika i kręci się maksymalnie do 2000 obr. Byłem podjechany pod komputer,komputer pokazał błąd sensora zmiennej geometri turbosprężarki więc wymieniłem ten sensor który odpowiada za geometrię...
Witam sorry że tak długo nie odpisywałem, ale córa ma kolki i poprostu nie było czasu na nic innego..z przyjemności to tylko sen :-) W każdym razie EGR był przyczyną..sam w sobie posiada jakoś na łopatkach dwa bolce.. ktore nieraz się poprostu urywają.. Mi za pierwszym razem urwal się jeden.. a teraz przy tym ostatnim zdarzeniu ten drugi..w obu przypadkach...
4458 EDC17 Efekt chłodnicy EGR za niski Niech mnie poprawi ktoś jeśli ma lepsze tłumaczenie.
Z mocą oczywiście literówka. rzecz jasna chodzi o 150 KM. Tak mam odczyt RCO ale to jest tylko odczyt a nie ma zadanej czy oczekwianej wartości. Póki co znalazłem ją tylko w analizie usterki i DCT. Zrobiłem jeszcze jeden pomiar bo wcześniej miałem niedokręcony MAP Sensor wiec pewnie przekłamywał. trasa podobna. Najpierw jazda spokojna bez deptania w...
https://obrazki.elektroda.pl/7259421000_... Po wymianie środka turbiny tak jak na wyżej wstawionym obrazku turbina dziwnie gwiżdże do 1800 obrotów, dopiero od 2000 sztanga od geometrii łopatek ożywa i gwizd ustaje, ale gdy tylko obroty zejdą znowu poniżej 1800 ta sama sytuacja się powtarza. Dodam, że jak auto się rozgrzeje to sztanga...
Witam, proszę o ogólne sprawdzenie logów. Czy widać w logach co może być przyczyną późnego wstawania turbiny? Otóż mam autko 7 lat i od początku turbina lepiej dmucha dopiero od 2tys. obrotów i wtedy auto wystrzeliwuje jak z procy, czy macie może jakieś sugestie co może być tego przyczyną? Jakieś czujniki, zawory a może sama turbina? Czy ogólnie...
Dogadałem się na szrocie i mogłem podpiąć na próbę map sensor i przepływomierz bez zmian, już nie wiem sam chyba zgłoszę ta turbinę niech wymieniają znowu bo w końcu coś musi być wtryski nie, czujnik sterownik turbina i przepływka też odpada, głowica była regenerowana je szczyt e tylko muszę znaleźć gdzieś speca na zmierzenie kompresji dla pewności,...
Witam Mam problem z turbodoladowaniem czasami wpada w tryb serwisowy. EGR zaslepiony, zawory n18 z n75 podmienione szczelność ukladu sprawdzona, turbina jest po regeneracji, wezyki podcisnienia nowe, przeplywka nowa map sensor zakupiony uzywany wsadzony i dalej to samo. logi do oceny ponizej http://vaglogi.pl/log-011_to82MUA.html http://vaglogi.pl/log-010_PLli7.html...
Witam, mam problem z golfem, jego v-max 160km/h z górki, do tego strasznie długo się rozpędza, do około 2700 obrotów jest okej potem ma muła, jedyny błąd w komputerze to - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground Silnik AGR więc turbina wastegate, ze stałą geometrią, myślałem że chodzi o nią bo w ogóle się nie załączała i naprawiłem to poprzez...
Witam. Problem z Z13DTH w samochodzie Opel Astra H 1.3 CDTi 90KM. Brak błędów odczytanych testerem. Turbo wstaje późno, bo około 3k obrotów. - Podmieniony elektrozawór sterujący turbo - bez efektów, może nawet jest ciut gorzej (odczucie subiektywne). - Wyczyszczony/podmieniony map sensor z kolektora dolotego, bez efektów. - Wyczyszczony EGR (ma on 19%...
https://obrazki.elektroda.pl/8496356700_... https://obrazki.elektroda.pl/3499978900_... Witam, mam problem z przebiegiem doładowania - pojawia się nagły spadek wartości zmierzonej. Po kilku takich pikach w dół pojawia się błąd P0243 regulacja ciśnienia doładowania. Odchyłka regulacji ujemna. Turbina już wymieniona,...
Witam, Dużo czytam na forum, mało się udzielam, ale problem mnie przerósł. Brakuje mi już pomysłów. Może ktoś z Was coś doradzi. Otóż mam problem z doładowaniem Vectra c 1.9 cdti 150KM 2006r automat. Około miesiaca temu samochód stracił moc. Wyglada tak jakby turbina nie dmuchala w ogóle, ale nie zawsze czasami po odpaleniu jeździ jak powinna do...
Został wymieniony filtr paliwa.Komputer pokazał takie błędy 1.P0110 Intake air temperature circuit malfunction 2.P0235 Turbocharger boost sensor A circuit malfunction 3.P1246 Alternator load input failed Mechanik wyczyścił czujnik przy inetrcoolerze tam gdzie jest zaznaczone na czerwono bo był zapaćkany olejem przy turbo skasował błędy i jazda próbna.Zero...
Witam posiadam audi a6 z 94r silnik aat 115km problem jest taki ze auto jedzie normalnie do 140 pozniej czuc ze turbina nie pracuje, nagle spada cisnienie doładowania,(bład na komputerze:cisnienie w kolektorze ssacym) wymienialem juz n75 map sensor i dalej to samo.Co zaobserwowałem to to ze gdy odłącze przewod od kolektora ssacego do map sensora to...
MAF - Mass Air Flow - przepływomierz, odpowiedzialny za pomiar masy zasysanego powietrza. Czy on może mieć wpływ na znaczący spadek mocy silnika, do tego stopnia że turbina zaczyna działać dopiero na wyższych obrotach niż powinna (poinna zacząć pracę około 2000obr/min a zaczyna 2500obr/min) ??
Auto poza krajem tu mieszkam i pracuje , zgubilem kluczyki kupilem caly set tzn ecu zegary blokade stacyjke zamek jednak bez pompy abs , co sie okazalo abs nie dziala ale z tym juz moge zyc o ile nie mozna to pominac wgrywajac inny wsad do ecu ,bo jest info ze soft z abs jest starszy od ecu ,mam sd c3 ale bez developera .Nie wiem jaki jest pinout do...
Dzięki za odzew. Jak pisałem sądze że to było spowodowane tym ze sztanga na turbo się przycięła. Przy wymianie gruszki, rozruszałem to na ile mogłem i działa tak 3/4 ruchu jak powinna bez żadnego oporu, na samym dole niestety się przycina. Póki co tak zostaniem do 3200rpm-3400rpm problem nie ma. Docelowo cała turbina pójdzie do regeneracji. Także wychodzi...
Witam. Posiadam audi a3 1,9 TDI 110km AHF 1999r. Proszę o analizę zrobionych przez mnie logów dynamicznych grupy 003,008 i 011. Błędów teraz żadnych nie ma. Dodam,że ostatnio miałem problemy z turbosprężarką bo nie zawsze mi pracowała. Po sprawdzeniu vagiem wyskoczył mi błąd 17564- sensor G71. Dzisiaj go wymieniłem i autko teraz fajnie się zbiera choć...
Witam Kto wie gdzie przyczyna ? - proszę pisać. Artykuł dotyczy problemu ze sprinterem 906 - model 319 cdi - rok 2011 Naprawiam sprintera w którym jest uaktywniony tryb awaryjny po podłączeniu kompa błąd - stały p11d300 the signal voltage of component b60/4 exhaust back pressure sensor is too high nie idzie wykasować błędu auto muli nie chce jechać...
Czesc. Mam problem z tym oto malym autkiem. Opel Corsa C 2003r 1,7 DI 65km (slabszy silnik). Problem polega na tym, ze swieci sie kontrolka od silnika. Auto jedzie i przyspiesza normalnie, ale przy dodawaniu gazu od okolo 2,5tys obrotow kopci na czarno. Przewody podcisnieniowe przejrzane, czujniki sterowania turbina (sa dwa jeden na gorze sinlika jeden...
witam ponownie wszystkich, potrzebuje pomocy poniewaz nie moge znalezc przyczyny braku mocy w fiescie mojej narzeczonej, a problem wyglada nastepujaco: jezdzi ale szalu nie ma, przyspieszenie slabe, do 120 km/h trzeba sie dlugo długo rozpedzac, ale plus to: pali na dotyk czy zimny czy ciepły nawet na mrozie,wymienilem filtry,zatkałem egr, turbina sprawna,...
Raczej termostat. Moderowano przez ROBSON33: Proszę nie pisać bzdur. Za wprowadzanie w błąd tak na początek ostrzeżenie na 60 dni. Tu się muszę trochę wstawić za kolegą qwazarpl - to może być czujnik temperatury, termostat, sensor (różne nazwy) zwany przez serwisantów Bosch"czujnikiem zmętnienia". Ta część występuje w zmywarkach Siemens gdzie mamy...
wymiana turbina turbina turbina mercedes sprinter turbina sensor airbag
wtrysk common restartuje ładowanie ładowanie nawigacja scenic
analizator widma np550p7c matryca
Jak otworzyć zablokowane drzwi pralki Samsung WE1902? Amplituner Sony nie włącza się - diagnostyka i rozwiązania