pojedz do jakiegos dobrego warsztatu, bo widze ze trafileś na kiepski serwis
Trzeba sprawdzić sterowanie na cewki i będzie wiadomo (cosik więcej) ale podłączenie pod komputer u dobrego fachowca może wiele zmienić. ...a co do wymiany komputera (wydaje mi się, że zupełnie niepotrzebnej w tym wypadku) to nie trzeba tego robić w serwisie...
Planowanie głowicy w Krakowie, to koszt 50zł. Robocizna nawet na serwisie jest tańsza.
Silnik Z17DTH wywodzi się ze starego silnika Y17DT (isuzu) na starej pompie rotacyjnej i tam ustawienie i blokady miały znaczenie ,,, możliwe że dlatego zostały te punkty ustawcze na pompie CR ..
Wtedy miał by komunikat "moc silnika ograniczona ,skontaktuj się z serwisem"
Kolego w serwisie ci podadzą po vin....
Sposób jest, aktywacja dodatkowych funkcji w serwisie, opcom raczej tego nie ogarnie.
Chińskie radio pewnie informacji temperatury silnika z Cana nie odczytuje bo mu to na nic niepotrzebne . Menu serwisowe w oryginalnych radiach Opla było stosowane do diagnostyki na potrzeby fabryki i serwisów ..
kolega gadał ze dorwał te tulejki po 120 zeta w serwisie :)
Proszę o informację jak odczytać kody błędów bez pomocy serwisu. Astra J 2011. Kolego , zawieź do warsztatu niech się robią, Ty będziesz miał 1 kłopot mniej z głowy.
Da, ale tylko przez specjalistę w autoryzowanym serwisie.
Nic się nie zatrze, włącz normalnie i zobacz czy chłodzi. Jeżeli nie to dopiero udaj się do serwisu. Warto ją odgrzybić przed sezonem.
1. odczytać błędy! 2. klekot -> odczytać błędy = serwis...
Nie jest to pompa bosch która była sprawdzana w serwisie
Zimny lut to by raczej zauważyli w serwisie w Redzie. Sterownik był otwierany u nich. Zastanawiam się, czy nie wysłać go do innego serwisu.
Witam po przeglądzie bezpieczników nie chce silnik odpalić. Prawdopodobnie immobilajzer mam kod kluczyka. Czy to da sie zaprogramować bez serwisu.
1,8 nic nie zmienia w jeździe,2,2 to porażka mechaniczna. 2,0LET to solidny motor ALE kupić dobry egz to raczej za miedzą tylko i za sporo $$$ , od 4000E
do serwisu
No faktycznie ktoś wcześniej majstrował :) Chłodnica jest z astry F (ztąd ten drugi zawór HP) Krótko mówiąc Baran nie serwisant. Podłączył się do tego co widział a nie chciało już się obejrzeć rurek po stronie LP. Jedź do nich niech sprawdzą ciśnienia po obu stronach podaj je na forum albo niech Ci postawią jakąś diagnozę.
A co z kluczykiem jeśli zamek będzie nowy, czy czasami problem nie oprze się o serwis?.
Jak nie potrafisz wymienić żarówki, to jedź do serwisu:!:
ok dzieki za info :D,zostaje tylko serwis pzdr.
W skrzyni pewnie jest czujnik biegu i z nim jest problem.
Serwis Opla temat ogarnął.
Taniej wyjdzie naprawić auto w serwisie.
Czy taka rzecz najlepiej jest zrobic w serwisie opla?
Zeby zablokować wołanie o kod musisz go znać,więc pozostaje serwis.
Silnik to był 1,4 66kW - wytłumaczyli się za niskim napięciem na sterowniku pompy paliwa jeśli dobrze pamiętam. Teraz auto odpala dobrze i nie ma problemów - ciekawe, co zamotali w tym serwisie...
Problem nadal istnieje. Astra była w serwisie opla, sprawdzili niby instalację, przeczyszczyili styki, ostrzeżenie o awarii zniknęło, pojawiło się ponownie po 2 dniach.:( HELPPP
Jak nadejdzie taka poczeba to gdzies mam chyba takie ecu, ale czy to jest to tego nikt nie wie. Proponuje dobry warsztat żaden poważny mechanik nie odważy się gadac takich głupst jak nieraz serwis.
Oczywiście masa jest w kostce przy zegarach na dwóch przewodach i po włączeniu stacyjki plus na jednym. Za jakieś 2 dni będzie podpięty pod komputer. A mała ciekawość zaprogramować licznik może osoba która posiada porządny sprzęt (kable i oprogramowanie bosch) czy tylko serwis??
na każdym złomowisku, w serwisie, w sklepach z głośnikami. Uratować raczej się nie da.
nie unikniesz wizyty w serwisie.
Zaczynasz od serwisu samochodu. Wymiana filtrów, świec.
nie ja tylko w sprawdzionym serwisie .
Nie jest to żadne z opisywanych przez was przyczyn. Wszystko było min 2 razy sprawdzane, łącznie z podmianą nowych elementów (Dis, świece, przewody, itp). Dziś odbieram auto po wymianie wałka. Mam nadzieje, że to jednak była wina wałka - choć wszystko się okaże(najbardziej wytarty właśnie na 4 garze). Mimo wszystko dziękuję za zainteresowanie i rady....
W takim razie bede musial zawitac do jakiegos serwisu. Dzieki.
witam posiadam cb radio Sunker-elite one problem w tym ze dziala tylko gdy samochód jest wyłaczony po wlaczeniu silnika nie dziala,pytalem w serwisie astra to rozłożyli rece i powiedzieli ze naprawa przewyzszy wartosc cb radia ,w czym problem?przeciez napiecie po uruchomieniu silnika jest te same
hmm a znasz jakiś taki serwis ?
Gaz do pełna, płyn chłodniczy w normie? kiedy był serwis instalacji?
Poprostu opel robił pod siebie i ściąga chcących zamontować coś innego do serwisu.
Dobre są konwertery firmy inverto, jest tego dużo w popularnym serwisie aukcyjnym.
Wątpię aby takowy posiadał jeżeli pyta o domowe sposoby, a poza tym wachacz kluczem dyn. to chyba tylko w firmowych serwisach dokręcaja( niestety)
Witam ponownie czy wtryskiwacz od jakiegos daewoo pasuje do tego silnika co jest w temacie czy tylko oplowski i w serwisie
Witam, mam ten sam problem w samochodzie jednego z moich klientów, jak rozwiązaliście problem ? Mod.
Będzie uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej w rozumieniu TDS czyli silnik Isuzu myślę,jest tam czujnik w bloku który informuje przekaźnik ,jak długo mają świece grzać w isuzu grzeją jeszcze ok pół godz po odpaleni,miałem to niedawno w corsie Isuzu 1.5 diesel,wiem że nowy tylko oryginał w serwisie
no to były wskazania komputera z opla .... z autoryzowanego serwisu...
Serwis napraw RTV-TV i poprosić o kontrolę.
Soft mają pewnie w serwisie albo jakiś punktach rtv. A sprzęt to programatory do odczytywania pamięci
Jest taki problem w Astrze z 2013r., że nie działa sterowanie prawą (pasażera) szybą od strony kierowcy. Szyba podnosi się po naciśnięciu przycisku drzwiach pasażera. Co więcej, komputerem diagnostycznym, też mogę sterować tą szyba, więc przecięcie kabli wykluczam. Czy możliwym jest, że jest to wina wiązki w drzwiach pasażera, że jest założona od wersja...
Serdecznie dziękuje za podpowiedzi.iskra jest na wszystkich świecach.podczas pracy silnika (udało się uruchomić )chodzi nierówno i próbowałem wtedy ściągać wtyczki do cewek na wtryskach.po wyciągnięciu z cylindra 1 przygasł - czyli dobry, 2 podobnie 4 też.przy ściągnięciu trzeciego chodził bez zmian i troche klekotał.czy to zatem ta cewka.jeśli tak...
Serwis opla
Nie ma takiej opcji aby ci pomóc jeśli nic nie wiemy o usterkach, proszę pojechać do fachowca pewnego lub ostatecznie do serwisu
Bo tak, jak zapalisz zimny i gasisz np.po minucie czy krócej to też chwilę jeszcze chodzi czy tylko na ciepłym(rozgrzanym). Bo to by wiele wyjaśniało. Albo podmień świece na inne jak masz. Sprawdzę z rana. Świecę wezmę nowe z serwisu.
średnie spalanie to chyba coś koło 38l/100km mi pokazuje. prędkość średnia jest poprawnie pokazywana.... kupiłem włąsnie od 2.0 diesla ale przeprogramowałem go w serwisie
Łańcuch ślizgi i napinacz koszt nie jest duży Części bierz tylko i wyłącznie z serwisu nie jakieś tam zamienniki. Zmiennych faz tam nie ma .
do astry jedynki do przodu można włożyć 165mm na adaptorze,ale muszą być z typu flat-płaskie z małym magnesem,z tyłu w 3-5cio drzwiowym fabrycznie 13-tka,a w sedanie na tylnym podszybiu 165mm najlepiej pod fabryczną maskownicą pasującą do przetłoczeń do kupienia w serwisie,ale można samemu pokombinować.
Jeśli nie chcesz kupować drugiego komputera to możesz dać sam komputer do jakiegoś elektronika który sprawdzi połączenia wewnątrz komputera. Koszt takiego serwisu powinien wynieść z ewentualną naprawą około 200 zł.
Mają zasilanie gaz benzyna,dwa tankowania gazu jazda ,następnie jazda na benzynie minimum 100.km. Tak pojnformowali mnie w serwisie
Turbina działa jak złoto,sprawdzę u elektryka.Zastanawiam się czy taki zwykły zaklinacz z laptopem będzie coś wiedział w tym temacie.Odpowiedź że były jakieś błędy to już poznałem na innym aucie, i nic mi nie pomógł.Może lepiej od razu do serwisu???????
Tak połącz się op comem i wejdź w moduł cim tak jest w vectrze c tylko potrzeba kod pin można go uzyskać w serwisie .
sprawdzałem lepszym sprzetem i tak nic nie pokazuje łączy sie ale brak błedu co mam robic zeby zrobic a ominąć serwis
Jeśli data nie znika a w tym aucie nie było wcześniej fabycznego radia to pewnie masz zablokowany wyświetlacz i nie ominie Cię wizyta w serwisie Opla. Ceny tej usługi niestety nie znam. SławeK
Czyli mam się udać do serwisu klimatyzacji?
Robiłem astrę z identycznym problemem. Okazało się że winne były świece zapłonowe. Świece były NGK czteroelektrodowe i oczywiście sprawne, problem polegał na tym że w tych silnikach muszą pracować oryginalne świece jednoelektrodowe. Świece kup w serwisie, tylko oryginalne.
Z14XE-zintegrowana przeustnica. Interfejs za 200PLN oferuje tylko odczyt i kasowanie usterek ,a to w twoim przypadku za mało-sensowniejszy wydaje się wydatek w serwisie.
mój błąd, masz rację, a przejściówka na oczach na maszynie leży i dwie Meganki 2 na serwisie, i zawsze się czeka parę minut, żeby się ciśnienie wyrównało, żeby fazy ciekłej sprężarka nie zassała.
jeżeli prędkosciomierz pokazuje wtedy to nie jest to problem w czujniku ABS. No, i kontrolka od ABSu by sie pokazala. A co znaczy ten tryb serwis ?
niestety nic nie poradzilem ,pompa nie podaje paliwa na wtryski . kto moze sie tym zajac w swietokrzyskim poludniowym ,oczywiscie pomijajac serwis
Ktoś coś zaradził w tym temacie ?? Sprawa wydaję się nie do rozwiązanie. Znam już chyba około 30 innych osób z tym samym i wszyscy wszystko wymieniają ale na daremno. Jak szarpało tak szapie. Może zrobimy jakąś ogólnopolską akcję w serwisach Opla.
Te dwa błędy tyczą się ukł. chłodzenia - konkretnie przekaźników od wiatraków Angielszczyzna pewno nie przeszkadza to masz opis: http://obrazki.elektroda.net/63_12107010... Tak na chłopski rozum jedna lampka jest od elektroniki druga od emisji spalin Weź odradzaj koledze "MIBO" (bo domyślam sięże o tym serwisie mowa) PS. Masz techa?
Czyli tv do serwisu.
Niestety diagnozuję tylko Pros Scan....dostepny na allegro na parę groszy....jednak EGR mi pokazał.....we wtorek jestem umówiony na w serwisie astry...jednak zjada mnie ciekawość czemu kontrolka gaśnie na zimnym i komp nie zapisuje błędu skoro przechodzi w tryb awaryjny....moje podejrzenia skierowane są w kierunku samego sterownika , jednak równie dobrze...
Zawór jest na pompie pod obudową drugiej części imoobilajzera.Trzeba rozwalić tą obudowę będzie tam czarny przewód podłonczony do płytki należy go podłonczyć pod elektrozawór pompy ,pojawia sie na nim 12v po zapłonie.To drastyczna metoda ale skuteczna. Pozostaje odkręcić zerwane śruby obudowy pompy lub wizyta w serwisie.
Co do sprawdzenia auta to bylo sprawdzane TECHEM a nie PC-tem. Sterownik juz wymienilem i wszystko dziala jak nalezy. Jesli sterownik jest padniety to auto przechodzi w tryb awaryjny, aby dojechac teoretycznie do serwisu.
Jeżeli nie masz dostępu do testera diagnostycznego, to: odłącz akumulator, zdemontuj moduł CIM, rozbierz obudowę na stole, popraw lutownicą wszystkie punkty lutownicze na płytce, spryskaj kontakt sprayem wszystkie złącza wtykowe CIM'a, zamontuj w aucie, podłącz akumulator i .... powinien zapalić. Masz co robić przez weekend. ... a jeżeli nie zapali...
pytaj w serwisie,nie tu!!!!!!!
Dzięki, znalazłem gdzie podpiąć ale dalej nie wiem jaki to czujnik... czujnik kup w serwisie (od astry , corsy itd wszystkie są takie same) albo tu http://www.opel-shop.pl/product_info.php...
niemiecki, angielski, francuski, włoski, hiszpański, szwedzki, holenderski, portugalski, czyli praktycznie cała europa zachodnia. Polski od modelu 2003. Sam domowym sposobem tego nie zmienisz, zwróć się o pomoc do serwisu.
tak stwierdzili w serwisie po podłączeniu komputera
Auto zapewne na gwarancji, więc w czym problem? Auto na serwis i tyle.
niestety serwis ma rację
Mówię że wystarczy jakiś warsztat, nie musi być od razu ASO.
W mojej astrze 1.4 16V jest podobny problem a mianowicie w czasie jazdy z niewiadomych przyczyn nagle szarpnie i jedzie dalej. I to tak od kilku miesięcy. Drugi problem z rozruchem. Zimny silnik pali bez problemów, ciepły za pierwszym razem nie załapie, załapuje za drugim, jeśli się uda za pierwszym razem po dłuższym rozruchu zapala się kontrolka serwisu.
...Co robić? Skąd wziąc kody? Od OPLA? Może być od dilera, albo np. serwis RTV.
miale mtaki problem i umylem silniczek choc obroty nie falowaly a silniczek wcale nie byl brudny. Ale pomoglo niestety i to nie pomagło :-( ch7yba będę zmuszony skorzystac z pomocy serwisu
- zgram w serwisie bo podobno w tej astrze soft jest szyfrowany jak twierdzi magik od flex-a.
masz wilozawór firmy BRC i ta "REGULACJA" sluzy do zamykania gazu i powinna byc wykrecona do normalnej pracy a wkrecona w celu zamkniecia gazu. A w twoim przypadku nie da sie wykrecic tego zaworu tak zeby nie uciekal gaz z butli wiec raczej jedz do serwisu POZDRAWIAM
Zakręć ręką i posłuchaj jak chodzi. Cena? Serwis fabryczny ci wymieni za x zł, warsztat za y, a pan Kazio z garażu obok za czteropak.
Witam moje autko już działa ,jednak nie był to pedał gazu, tylko uszkodzony sterownik silnika, dałem do naprawy i za całe 300 zł mam gwarancję na 1 rok, lepsze to jak 2000 w serwisie nowy sterownik :)
Ja montowałem zamki centralne dedykowane do astry G mają one już ukształtowane cięgna które zakłada się pod te linki które tam są. a wygłąda to tak: http://obrazki.elektroda.net/18_12415195... . myśle że idzie to znaleść na polskim serwisie aukcyjnym(wiadomo jakim) nie bede tutaj go reklamował. Pozdrawiam Tomekkoszalin
Efekt jest taki ; na potencjometrach pedału gazu napięcie za wysokie , dwa błędy trzeci błąd wyżej przytoczony. Silnik się uruchamia jednak po naciśnięciu na pedał gazu, zapala się, check,serwis i nie mamy pod nogą gazu silnik przechodzi w tryb awaryjny obroty silnika 1400/min na dojazd do serwisu.
Witam Odpowietrzać trzeba na pewno. U mnie po tej operacji trzeba było odpowietrzyć układ a że w tych silnikach bardzo ciężko się to robi to zrobiłem to w serwisie. Pozdrawiam
Cardiag -dlaczego twierdzisz, że 120zł to za darmo. Właśnie z powodu tak drogich usług ludzie kombinują zamiast jechać na serwis. Odblokowanie BC w mojej astrze trwało ok. 10min i zapłaciłem 120zł. Za włączenie świateł do jazdy dziennej gość chciał dodatkową kasę bo co, musiał kilka razy więcej kliknąć w klawiaturę techa? Za parę dni kolejny problem...
kupiłem niedawno astre 2.0 z 92r. i mam pytanie. po odpaleniu silnika przez jakąś chwile słychać bulgotanie wody pod maską w momencie jak dodaje gazu. Tak jakby silnik zasysał wode ze zbiorniczka wyrównawczego. Dodam ze poziom wody jest ok. wymienialem teraz i zalewałem nowym plynem do chlodnic aluminiowych (w serwisie).
koszt w serwisie około 500zł, popytaj w punktach dorabiania kluczy, ktoś kto ma dobry sprzęt ci to zrobi jeśli posaidasz kod pin.... czyli kod wejścia do immobilizera, jest na karcie kodowej.... inaczej tylko serwis
Na znanym serwisie aukcyjnym masz dziesiatki takich komputerów , co się dzieje z autem bo najczesciej problem jest ze sterownikiem pompy a nie tym na silniku .
Witam--Mam oryginalny akumulator ósmy rok, i zauważyłem ostatnio ,że jak nie jeżdżę z 2 dni to jest martwy. Przed kupnem nowego akumulatora chciałbym wykluczyć czy coś go nie rozładowuje. Moje pytanie jest takie--czy wypięcie akumulatora na np 24 godz. nie będzie skutkowało jakimiś problemami z samochodem( komputer, imobilajzer itp). Pytam dlatego ,bo...
We warsztacie mechanik próbował odczytać kody, ale żadnych błędów nie pokazał. Mimo to interfejsem diagnostycznym nie udało mu się nawet testy dmuchawy zrobić poprzez brak łączności z panelem. Tak mówił, zalecając wizytę w ASO. Ja się na tym nie znam, ale wasze cenne wskazówki przekażę jak wyjadę na serwis. Dzięki za podpowiedzi.
Wizyta z radiem w serwisie z ekonomicznego punktu widzenia również może być nieopłacalna.
astra serwis astra kontrolka serwis kontrolka serwis astra
wskazać amperomierz smród paliwo renault spalony rozrusznik
serwis sprzęt medyczny zmywarka amica
Podłączenie zewnętrznego dysku do EvoBox PVR Subwoofer Panasonic SB-WA54: Podłączenie i Konfiguracja