Odpytać na błędy moduł CIM, moduł UEC i REC.
pojedz do jakiegos dobrego warsztatu, bo widze ze trafileś na kiepski serwis
dzieki za odpowiedz daj znac czy poradził se z tym zwykły mechanik a może sam to naprawiłeś czy jak często piszą użytkownicy forum tylko ASO i może wiesz jak się dostac do silniczka tak aby ręcznie nastawić i odłączyc wtyczke tym czasowo zeby wiało tylko na szybę zgóry dzieki za info
Sam tego nie ogarniesz. Trzeba sprawdzić pilota na testerze. Scalaka nigdzie nie kupisz - tylko serwis lub używka. Szukaj Elco-Exim, impoter. Uważam, że taniej wyjdzie wyciąć Silicona i wstawić nowy alarm lub samo sterowanie zamka centralnego. Kiedyś nowy pilot kosztował ponad 100
Zakręć ręką i posłuchaj jak chodzi. Cena? Serwis fabryczny ci wymieni za x zł, warsztat za y, a pan Kazio z garażu obok za czteropak.
Z CAR300 Cid działał nie będzie, do tego on wymaga szyny CAN i odpowiednich radii, moim zdaniem nieopłacalna kombinacja, tymbardziej że skodowanie radia z wyświetlaczem po CANie to często serwis ma kłopoty. Poczytaj sobie temat o NCDR110 na górze działu. SławeK
-odczytać pin z puszki immo, siedzi tam HC05. lub - udać się na serwis i na podstawie numerów VIN dostaniesz numerki. Ale wpierw pasuje się zorientowac czy nowy klucz jest z transponderem.
To nie o to chodzi jak działają bo działają identycznie tylko jak będą działać w praktyce. Sieć dystrybucji zrobiona z konkretnym projektem z urządzeń bez problemu współpracujących ze sobą powinna być stabilna i bezproblemowa w obsłudze bez względu na producenta. Weź pod uwagę że przy większych projektach odpowiedzialność za instalację i jej serwis...
Jeśli chodzi o serwis ta tam moze być tak ze wydasz 3000zł ponieważ stwierdzą że pompę lub inny element trzeba wymienić (oni się w naprawy nie bawią). Proponuje znaleźć jakiś dobry warsztat w okolicy - taki który się specjalizuje w dieslach bo nie każdy fachowiec umie naprawiać ropniaki.
Takie sprawne radio da się kupić za 50zł...ew. jeszcze taniej ale bez kodu.
Dzięki za podpowiedź. W dniu dzisiejszym sprawę zgłosiłem do Centrali Opla. Omówiłem cały problem oraz to, że nie jestem jedyną osobą borykającą się z takim tematem. Oczywiście również przedstawiłem, jakie podejście ma serwis i jak nas chcą wyportkować z kasy. Mają do mnie przesłać wiadomość e-mail, a problem ma być przekazany do osób bardziej kompetentnych....
Serwis napraw RTV-TV i poprosić o kontrolę.
Samochod byl u trzech mechaników i w sewisie opla. Serwis chciał odrazu wymieniac "szklanki" tyle ze koszt byl za duzy wiec oddalem glowice do "serwisu glowic" (porzadny zakład) i w/g nich naprawa nie byla konieczna ale jak to mowia klient nasz pan wiec wymienili w glowicy co sie dalo i ustawili luzy zaworowe( silnik bez hydro-popychaczy) w porozumieniu...
Wszystko, co macie przydatnego dla użytkowników Astra Classic: pliki, manuale, instrukcje, przewodniki itp. tłumaczenie z języka niemieckiego wydanie: 09/1991
Serwis Opla temat ogarnął.
Czujnik cieczy w chłodnicy, czujnik płynu w zbiorniczku, termostat, wentylator oraz korek. Te elementy mogą robić problem. Sytuacja u mnie jest opisana wyżej, być może masz termostat uwalony? Auto zagotuje się termostat nie puści na duży obieg i za duże ciśnienie w małym obiegu powoduje wywalenie płynu? Trzeba sprawdzić czy wentylatory załączają się...
(at)rysiek_czwa Kolego, patrząc na Twoje posty dotyczące w głównej mierze "Trafiła mi się do naprawy Astra F 1.4 z silnikiem X14NZ" domyślam się że zbyt wiele z alarmówką nie masz wspólnego. przypominają mi dawne problemy z tzw. chipami przeciwzakłócającymi ok 2008r Było, wtedy też zaczęły mi padać pierwsze CA-6/10(te na wieczystej gwarancji), nie...
funkcja dziala wyłacznie jak masz uaktywnione swiatła dzienne w uec i rec Kabel opcom, tech ale odradzam serwis - wystarczy włączony sam zapłon--- nie masz dziennych nie masz funkcji
No a masz kilka tyś zł żeby to zrobić porządnie? Bo tyle pewnie wyjdzie od 3 tyś ale raczej pewnie z 5-6 tyś żeby od razu głowicę porządnie zregenerować i dać nowe uszczelki plus pewnie i tak jeszcze coś wyjdzie przy rozbieraniu. Może się okazać że cylindry rozjechane i cena remontu z 5 skacze do 10 tyś zł. Silnik używane to od 2 -4 tyś zł + przekładka...
Odkopuję ze względu na bzdury, jakie generuje AI w podsumowaniu tematu: 1. Silniki 1,2 T z Astry K o oznaczeniach F12SHR, F12SHL, F12SHT to są silniki koncernu GM i nie mają nic wspólnego z PSA. Nie są rozwinięciem wadliwego 1,2 Pure Tech i tym samym nie występuje w nich problem rozpuszczającego się paska rozrządu, ponieważ ten silnik nie ma tendencji...
Witam Odradzam zakup urządzenia Sugerując się opiniami tutaj zakupiłem 5 miesięcy temu ten miernik 1. miernik myli transpondery ( wgrane z Lyngsat ) np 11836 na Astra 23.5 odczytuje jako 11836 na Astra 19.2, przełączając satelity masz połowe zasięgu na transponderach jednej i drugiej satelity 2. podczas przełączania transponderów z satelity na satelite,...
Witam, podpowie mi ktoś czy w przypadku 1.2 w taki sam sposób moge sprawdzić instalacja? Nie ma napięcie na wtyczce do kompresora, ale i nie ma czynnika. Serwis wskazał że spreżarka do wymiany - koszt 1100 euro. Podpinając na krótko napięcie pod cewke to spina sprzegło, niemniej nie ma napięcia na wtyczce
ok dzieki za info :D,zostaje tylko serwis pzdr.
Bez szans tylko serwis lub auto do kogoś kto to ogarnie po kablu albo programatorem.
podaj schemat elektyczny dachu Astra H Witaj na forum elektroda.pl! Z przyjemnością pomogę Ci znaleźć informacje na temat schematu elektrycznego dachu do samochodu Opel Astra H. Niestety, bezpośrednie udostępnianie schematów elektrycznych może naruszać prawa autorskie. Jednak mogę Cię pokierować, jak można znaleźć takie schematy oraz co warto wiedzieć...
A co ciekawsze to ta Astra ma teraz dwa osuszacze :lol: Jak koledzy wcześniej pisali zmień wulkanizację na serwis klimatyzacji lub urządzeń chłodniczych.
Cóż, dopadł mnie ten sam problem przy tym samym silniku i tym samym roczniku mojej Astry. Czy udało Ci się znaleźć jakieś rozwiązanie, inne niż serwis za 3 tyś. ?? Pozdr.
Witam, Bardzo proszę o pomoc. Krótko opiszę problem poniżej: Samochód nie chce zapalić, rozrusznik nie reaguje. Akumulator mam dobry, światła nie przygasają, natomiast przy przekręceniu kluczyka na pół obrotu zaczyna turkotać w skrzynce z przekaźnikami. Konkretnie w miejscu gdzie jest przekaźnik K12 "sterownik silnika" ale jakby pod spodem, [url=http://astra-3.pl/tips.php?id=18#up...
Gaz do pełna, płyn chłodniczy w normie? kiedy był serwis instalacji?
Dla ciebie zapewne nic . Chciał byś pewnie zobaczyć w takim filmie jak zmieniam oprogramowanie w sterowniku LC03 i zakładam inne wtryskiwacze ale niestety zawiodłeś się to tylko zwykła wymiana z MED na MED. Jak bym miał możliwość takiej konwersji napewno nie pokazywał bym tego . Film dla tych którzy nie mają o tym zielonego pojęcia i dla tych co twierdzą...
Witam, mam opel astra h 1.9 cdti 2005r W sierpniu 2022 byl robiony duży serwis : rozrząd oleje filtry, po około miesiącu zaswieciła się zółta lampka z falą od poziomu oleju, po wyłaczeniu silnika i sprawdzeniu oleju ( full na bagnecie) nie pojawiła się do listopada, po tym czasie pojawiała się tylko w dłuższych trasach i tak do wiosny ( olej cały czas...
Posprawdzaj i przeczyść styki we wtyczkach wtryskiwaczy , ew. zaktualizuj soft w ECM (niestety tylko serwis lub wykupiony dostęp w oplu na SPS ) .
Pomierzylem trochę sterownik wg instrukcji z neta napięcie na pierwszych dwóch pinach czujnika obrotów 4,9v a więc chyba ok ..opór na zaworze kąta wtrysku..te cieńsze przewody z odpadająca izolacja 9,ohm. A więc chyba ok, z tym że izolacja kiepska mogło być zwarcie...... I kwestia test żarówki na zaworze dawki niby świeci , ale czy prawidłowo??? Wrzucam...
Kasowanie pamięci sterownika nie dawało żadnych sensownych rezultatów. To nie jest pierwszy wóz w którym grzebie. W civicu bez problemu ogarnialem serwis - wiem co mogę zrobić a czego nie. Jeśli masz rzucać takimi bezużytecznymi informacjami to możesz nie pisać wcale. Poszukam nieszczelności w dolocie. Reg. 3.1.9. Nie ironizuj i nie bądź złośliwy w...
U mnie taki sam silnik. 3 lata temu serwis wykonał , jak opisano, udrożnienie połączeń. Od tej pory wszystko ok
przyczyna znaleziona przez serwis boscha a dokładnie był to jakiś uszczelniacz pod sterownikiem pompy
W jakim sensie stara nie działa prawidłowo serwis opla nie chce sprzedac jednie całosc z stacyjka za 850 zł
Witam, Mam podobny problem , tylko ze mam silnik 1.8. Jest to specyficzna sprezarka,nie montowana juz w samochodach. Tak sie sklada ,ze mam znajomego w serwisie, ogolnie ciezko znalesc uzywaną. Ale dzwonil do niemieckiego ASO i powiedziano, ze mozna zamienic na sprezarke sprzeglowa. Koszty zamiany sa nie wielkie, oprocz sprezarki trzeba dokupic jakis...
A czemu serwis co za błedy wychodą ale kolega bodzio12 chyba ma rację sterownik
Byłem dzisiaj u mechanika. Serwis opla. Powiedział że wymiana cewki kosztuje 40 zł. Listwa cewek zamiennik firmy NGK kosztuje 450zł.
Instalacja jest z opla. Dorwałem klime po pieniądzach z innej astry, która szła na złom. Klima manualna. Tylko instalacja troche poprzerabiana z tego co zdążyłem sie zorientować. Serwis miał kompletne wiązki i wszystkid części. Ale finalnie stwierdzili ze cos tam nie pasuje tak jak ma pasować i przerobili po swojemu tak żeby bylo dobrze. Ale dobrze...
hmm a znasz jakiś taki serwis ?
Ciekawe co w tym sterowniku padło bo może jest on do naprawy, a jak wiadomo ASO to tylko wymiana. właśnie chciałbym sam coś pokombinować bo 1200zł to trochę sporo ale nawet nie wiem gdzie szukać. Rozbierałem sam panel i czyściłem styki na początek bo były zaśniedziałe ale nic to nie dało. Kable posprawdzane też wszystko git. Obawiam się, że może być...
dokładnie, sprzęgło suche- mta easytronic skrzynia niemal identyczna co manualna, ze sprzęgłem suchym, jednotarczowym, z tą różnicą że dzwignia zmiany biegów jest połaczona "elektronicznie"sterownikiem skrzyni biegów, który odpowiada za włączanie i wyłączanie sprzęgła, i steruje przełączaniem biegów od 1- 5 i wstecznym. Można więc jechać w trybie całkowicie...
Witam Wiem że to głupio zabrzmi ale szukając jakiś czas temu informacji na temat mojej usterki natknąłem się na podobny problem gdzie efektem tego była wymiana sterownika silnika w ASO która nic nie dała i po konsultacji z GM serwis wymienił akumulator ... kolesiowi problem ustąpił. Wiem że nie widać tu sensu ale może skoro masz możliwości podmiany...
A to tak trudno samemu sprawdzić? Pół auta nie działa więc ciesz się ze wogóle jeździ, od sondy lambda przez egr, przepływomierz powietrza po immobilizer. LPG zamontowane? Podjedź na jakiś serwis niech skasują błędy i zobacz które zostaną, lub odepnij akumulator na 30 minut.
Witam, ustaliłem parę faktów, proszę o pomoc, a więc filtr DPF fizycznie jest, przewody do czujnika szczelne, podmieniłem na chwile sprawny czujnik ciśnienia i cały czas to samo, tzn po przejechaniu paru metrów wywala serwis i owy błąd. Mam pytanie, czy wyświetlenie tego błędu powoduje przeczytanie przez czujnik różnicy ciśnień przed i za DPF? dlaczego...
Witam Informacja dla potomnych...:) W serwisie opla (DIXICAR- jedyny serwis który chciał rozmawiać na takie tematy) doradca techniczny powiedział, że nawet w ich dokumentacji nie ma takowej informacji z jaką siła należy dokręcić te dysze oleju:( Zasugerował, żeby przykręcić je z wyczuciem....:) ...Dokręciłem 27Nm + kontrola grzechotką ... Temat zamykam.
W poniedziałek jadę na drugi serwis zobaczymy czy oni też postawią diagnozę remontu silnika czy jednak będą bardziej ambitni i sprawdzą kompresje pierścienie i uszczelniacze.
Pamietaj, ze serwis ma zawsze racje!
Hej, wyglada na to, ze problem był faktycznie w silniczku krokowym. Został wymieniony i na razie pracuje jak marzenie i na benzie i na LPG. Ten map sensor dla pewności był sprawdzany z innym ale było bez zmian, wiec narazie został. Pojeżdżę z tydzień lub dwa i dam znać, czy to na pewno to. Profilaktycznie zamowilem również zegar i jak trafi się jakiś...
astra serwis astra kontrolka serwis kontrolka serwis astra
awaria ekspresu philips dahua zewnętrzna zestawienie subiekt
OpenBeken flashed CBU (BK7231N) smart meter not returning data – UART/pulse mapping and driver setup Fluke 190 Series III, Siglent SHS1000X, OWON HDS272S – polecane multimetry z oscyloskopem