pojedz do jakiegos dobrego warsztatu, bo widze ze trafileś na kiepski serwis
Silnik Z17DTH wywodzi się ze starego silnika Y17DT (isuzu) na starej pompie rotacyjnej i tam ustawienie i blokady miały znaczenie ,,, możliwe że dlatego zostały te punkty ustawcze na pompie CR ..
Trzeba sprawdzić sterowanie na cewki i będzie wiadomo (cosik więcej) ale podłączenie pod komputer u dobrego fachowca może wiele zmienić. ...a co do wymiany komputera (wydaje mi się, że zupełnie niepotrzebnej w tym wypadku) to nie trzeba tego robić w serwisie...
Planowanie głowicy w Krakowie, to koszt 50zł. Robocizna nawet na serwisie jest tańsza.
Problem nadal istnieje. Astra była w serwisie opla, sprawdzili niby instalację, przeczyszczyili styki, ostrzeżenie o awarii zniknęło, pojawiło się ponownie po 2 dniach.:( HELPPP
W skrzyni pewnie jest czujnik biegu i z nim jest problem.
1,8 nic nie zmienia w jeździe,2,2 to porażka mechaniczna. 2,0LET to solidny motor ALE kupić dobry egz to raczej za miedzą tylko i za sporo $$$ , od 4000E
Kolego w serwisie ci podadzą po vin....
Sposób jest, aktywacja dodatkowych funkcji w serwisie, opcom raczej tego nie ogarnie.
Mi to wygląda na jakąś anomalię w wolnoprzesyłowej magistrali CAN.
Nic się nie zatrze, włącz normalnie i zobacz czy chłodzi. Jeżeli nie to dopiero udaj się do serwisu. Warto ją odgrzybić przed sezonem.
Wtedy miał by komunikat "moc silnika ograniczona ,skontaktuj się z serwisem"
Zeby zablokować wołanie o kod musisz go znać,więc pozostaje serwis.
Chińskie radio pewnie informacji temperatury silnika z Cana nie odczytuje bo mu to na nic niepotrzebne . Menu serwisowe w oryginalnych radiach Opla było stosowane do diagnostyki na potrzeby fabryki i serwisów ..
na każdym złomowisku, w serwisie, w sklepach z głośnikami. Uratować raczej się nie da.
Silnik to był 1,4 66kW - wytłumaczyli się za niskim napięciem na sterowniku pompy paliwa jeśli dobrze pamiętam. Teraz auto odpala dobrze i nie ma problemów - ciekawe, co zamotali w tym serwisie...
Witam, mam ten sam problem w samochodzie jednego z moich klientów, jak rozwiązaliście problem ? Mod.
Serwis Opla temat ogarnął.
1. odczytać błędy! 2. klekot -> odczytać błędy = serwis...
do serwisu
Jasny komunikat "Skontaktuj się z serwisem", nie koniecznie musi to być ASO. Nie mamy pojęcia co mu dolega, moc tnie bo się zabezpiecza przed uszkodzeniem- ale dlaczego to nic nie wie.
Da, ale tylko przez specjalistę w autoryzowanym serwisie.
kolega gadał ze dorwał te tulejki po 120 zeta w serwisie :)
No faktycznie ktoś wcześniej majstrował :) Chłodnica jest z astry F (ztąd ten drugi zawór HP) Krótko mówiąc Baran nie serwisant. Podłączył się do tego co widział a nie chciało już się obejrzeć rurek po stronie LP. Jedź do nich niech sprawdzą ciśnienia po obu stronach podaj je na forum albo niech Ci postawią jakąś diagnozę.
Proszę o informację jak odczytać kody błędów bez pomocy serwisu. Astra J 2011.
Zaczynasz od serwisu samochodu. Wymiana filtrów, świec.
Soft mają pewnie w serwisie albo jakiś punktach rtv. A sprzęt to programatory do odczytywania pamięci
Jak nie potrafisz wymienić żarówki, to jedź do serwisu:!:
ok dzieki za info :D,zostaje tylko serwis pzdr.
Taniej wyjdzie naprawić auto w serwisie.
Nie jest to pompa bosch która była sprawdzana w serwisie
Czy taka rzecz najlepiej jest zrobic w serwisie opla?
Wątpię aby takowy posiadał jeżeli pyta o domowe sposoby, a poza tym wachacz kluczem dyn. to chyba tylko w firmowych serwisach dokręcaja( niestety)
Serwis napraw RTV-TV i poprosić o kontrolę.
mój błąd, masz rację, a przejściówka na oczach na maszynie leży i dwie Meganki 2 na serwisie, i zawsze się czeka parę minut, żeby się ciśnienie wyrównało, żeby fazy ciekłej sprężarka nie zassała.
Łańcuch ślizgi i napinacz koszt nie jest duży Części bierz tylko i wyłącznie z serwisu nie jakieś tam zamienniki. Zmiennych faz tam nie ma .
Zimny lut to by raczej zauważyli w serwisie w Redzie. Sterownik był otwierany u nich. Zastanawiam się, czy nie wysłać go do innego serwisu.
Jeśli nie chcesz kupować drugiego komputera to możesz dać sam komputer do jakiegoś elektronika który sprawdzi połączenia wewnątrz komputera. Koszt takiego serwisu powinien wynieść z ewentualną naprawą około 200 zł.
Witam po przeglądzie bezpieczników nie chce silnik odpalić. Prawdopodobnie immobilajzer mam kod kluczyka. Czy to da sie zaprogramować bez serwisu.
A co z kluczykiem jeśli zamek będzie nowy, czy czasami problem nie oprze się o serwis?.
Jeśli data nie znika a w tym aucie nie było wcześniej fabycznego radia to pewnie masz zablokowany wyświetlacz i nie ominie Cię wizyta w serwisie Opla. Ceny tej usługi niestety nie znam. SławeK
witam na forum. ja dorabiałem do Astry G w serwisie,nowy kluczyk 580,zl samo kodowanie kluczyka 120,zl
Gaz do pełna, płyn chłodniczy w normie? kiedy był serwis instalacji?
do astry jedynki do przodu można włożyć 165mm na adaptorze,ale muszą być z typu flat-płaskie z małym magnesem,z tyłu w 3-5cio drzwiowym fabrycznie 13-tka,a w sedanie na tylnym podszybiu 165mm najlepiej pod fabryczną maskownicą pasującą do przetłoczeń do kupienia w serwisie,ale można samemu pokombinować.
Takie sprawne radio da się kupić za 50zł...ew. jeszcze taniej ale bez kodu.
nie ja tylko w sprawdzionym serwisie .
Ja montowałem zamki centralne dedykowane do astry G mają one już ukształtowane cięgna które zakłada się pod te linki które tam są. a wygłąda to tak: http://obrazki.elektroda.net/18_12415195... . myśle że idzie to znaleść na polskim serwisie aukcyjnym(wiadomo jakim) nie bede tutaj go reklamował. Pozdrawiam Tomekkoszalin
nie unikniesz wizyty w serwisie.
W takim razie bede musial zawitac do jakiegos serwisu. Dzieki.
Na komputer jechać.
Poprostu opel robił pod siebie i ściąga chcących zamontować coś innego do serwisu.
Dobre są konwertery firmy inverto, jest tego dużo w popularnym serwisie aukcyjnym.
hmm a znasz jakiś taki serwis ?
Serwis opla
Czyli tv do serwisu.
~Do astry 2 w serwisie w ostrołęce dorobienie klucza ok 130 zł a ściągnięcie kodów z GM ok. 200 zł Tak mnie pionformowali w piatek.
Robiłem astrę z identycznym problemem. Okazało się że winne były świece zapłonowe. Świece były NGK czteroelektrodowe i oczywiście sprawne, problem polegał na tym że w tych silnikach muszą pracować oryginalne świece jednoelektrodowe. Świece kup w serwisie, tylko oryginalne.
Zakręć ręką i posłuchaj jak chodzi. Cena? Serwis fabryczny ci wymieni za x zł, warsztat za y, a pan Kazio z garażu obok za czteropak.
Te dwa błędy tyczą się ukł. chłodzenia - konkretnie przekaźników od wiatraków Angielszczyzna pewno nie przeszkadza to masz opis: http://obrazki.elektroda.net/63_12107010... Tak na chłopski rozum jedna lampka jest od elektroniki druga od emisji spalin Weź odradzaj koledze "MIBO" (bo domyślam sięże o tym serwisie mowa) PS. Masz techa?
Na znanym serwisie aukcyjnym masz dziesiatki takich komputerów , co się dzieje z autem bo najczesciej problem jest ze sterownikiem pompy a nie tym na silniku .
no to były wskazania komputera z opla .... z autoryzowanego serwisu...
Jak nadejdzie taka poczeba to gdzies mam chyba takie ecu, ale czy to jest to tego nikt nie wie. Proponuje dobry warsztat żaden poważny mechanik nie odważy się gadac takich głupst jak nieraz serwis.
Czyli mam się udać do serwisu klimatyzacji?
Cóż, dopadł mnie ten sam problem przy tym samym silniku i tym samym roczniku mojej Astry. Czy udało Ci się znaleźć jakieś rozwiązanie, inne niż serwis za 3 tyś. ?? Pozdr.
Witam ponownie czy wtryskiwacz od jakiegos daewoo pasuje do tego silnika co jest w temacie czy tylko oplowski i w serwisie
dzieki za odpowiedz daj znac czy poradził se z tym zwykły mechanik a może sam to naprawiłeś czy jak często piszą użytkownicy forum tylko ASO i może wiesz jak się dostac do silniczka tak aby ręcznie nastawić i odłączyc wtyczke tym czasowo zeby wiało tylko na szybę zgóry dzieki za info
Witam posiadam Opla Astre z holenderską instalacją gazową. Problem polega na tym ,że silnik pracuje nierówno gdy chodzi na gazie. Chciałbym oddać go do regulacji, tylko gdzie? Jest jakiś zakład w pobliżu Częstochowy zajmujący się takimi instalacjami?
Z CAR300 Cid działał nie będzie, do tego on wymaga szyny CAN i odpowiednich radii, moim zdaniem nieopłacalna kombinacja, tymbardziej że skodowanie radia z wyświetlaczem po CANie to często serwis ma kłopoty. Poczytaj sobie temat o NCDR110 na górze działu. SławeK
- zgram w serwisie bo podobno w tej astrze soft jest szyfrowany jak twierdzi magik od flex-a.
Witam.Problem z pilotem kolega kupił nowy oryginalny i pytanie czy musi jechać zaprogramować do serwisu fabrycznego?Czy można to jakimś interfejsikiem zrobić? Pozdrawiam.
-odczytać pin z puszki immo, siedzi tam HC05. lub - udać się na serwis i na podstawie numerów VIN dostaniesz numerki. Ale wpierw pasuje się zorientowac czy nowy klucz jest z transponderem.
Nie ma takiej opcji aby ci pomóc jeśli nic nie wiemy o usterkach, proszę pojechać do fachowca pewnego lub ostatecznie do serwisu
niestety serwis ma rację
pytaj w serwisie,nie tu!!!!!!!
Czy to będzie miało jakiś znaczny wpływ na możliwości chłodzenia klimatyzacji? Bo z tego co widziałem w nowszych rozwiązaniach już tego elektrozaworu nie montowali, choć mogli tez zmienić konstrukcję klap. W dwóch autach tak zrobiłem że zawory są otwarte cały czas nie było jakiegoś dyskomfortu działa wszystko prawidłowo zimno/ciepło/klima. W serwisie...
No wizyta w serwisie zakończyła się wymianą przepływomierza za 700 zł i po 40 km błąd powrócił co dalej robić???
Bo tak, jak zapalisz zimny i gasisz np.po minucie czy krócej to też chwilę jeszcze chodzi czy tylko na ciepłym(rozgrzanym). Bo to by wiele wyjaśniało. Albo podmień świece na inne jak masz. Sprawdzę z rana. Świecę wezmę nowe z serwisu.
Mają zasilanie gaz benzyna,dwa tankowania gazu jazda ,następnie jazda na benzynie minimum 100.km. Tak pojnformowali mnie w serwisie
sprawdzałem lepszym sprzetem i tak nic nie pokazuje łączy sie ale brak błedu co mam robic zeby zrobic a ominąć serwis
Mozna skorygowac .
tak stwierdzili w serwisie po podłączeniu komputera
Witam ja mam astra j z 2013 1.6 16v i mam duży problem z właśnie układem chłodzenia a dokładnie z czujnikiem. Byłam już na serwisie 2 razy wymienili ten czujnik od wody i znowu zaczęło cieknac mam plamę pod samochodem i znowu wyskoczyła informacja że mam uzupełnić płyn. Co jest nie tak?
średnie spalanie to chyba coś koło 38l/100km mi pokazuje. prędkość średnia jest poprawnie pokazywana.... kupiłem włąsnie od 2.0 diesla ale przeprogramowałem go w serwisie
Z14XE-zintegrowana przeustnica. Interfejs za 200PLN oferuje tylko odczyt i kasowanie usterek ,a to w twoim przypadku za mało-sensowniejszy wydaje się wydatek w serwisie.
Gdybyś mieszkał koło Koszalina to z miłą chęcią bym pomógł!! -mogę takie rzeczy spawać. -mogę nabić gazu, -mogę uzupełnić olej, -mogę...... wszystko co byś chciał zrobić z klimą. Pracuję w auto klimie .... Szybkozłączke i tak musisz przyspawać,lub zaślepić( mówię poważnie)(są od tego sposoby),ale coś się dzieje z układem.Mozesz mieć do wymiany "filtr"-osuszacz...
Turbina działa jak złoto,sprawdzę u elektryka.Zastanawiam się czy taki zwykły zaklinacz z laptopem będzie coś wiedział w tym temacie.Odpowiedź że były jakieś błędy to już poznałem na innym aucie, i nic mi nie pomógł.Może lepiej od razu do serwisu???????
jeżeli prędkosciomierz pokazuje wtedy to nie jest to problem w czujniku ABS. No, i kontrolka od ABSu by sie pokazala. A co znaczy ten tryb serwis ?
Ktoś coś zaradził w tym temacie ?? Sprawa wydaję się nie do rozwiązanie. Znam już chyba około 30 innych osób z tym samym i wszyscy wszystko wymieniają ale na daremno. Jak szarpało tak szapie. Może zrobimy jakąś ogólnopolską akcję w serwisach Opla.
Tak połącz się op comem i wejdź w moduł cim tak jest w vectrze c tylko potrzeba kod pin można go uzyskać w serwisie .
Nie jest to żadne z opisywanych przez was przyczyn. Wszystko było min 2 razy sprawdzane, łącznie z podmianą nowych elementów (Dis, świece, przewody, itp). Dziś odbieram auto po wymianie wałka. Mam nadzieje, że to jednak była wina wałka - choć wszystko się okaże(najbardziej wytarty właśnie na 4 garze). Mimo wszystko dziękuję za zainteresowanie i rady....
W zasadzie to nie jest potencjometr tylko impulsator. Trzebe go wyjąć, rozebrać, wyczyścić i złożyć - będzie dobrze.Samemu możesz nie dać rady, lepiej odstawić radio gdzieś do serwisu gdzie naprawiają radia.Pozdr Dodano po 1 W zasadzie to nie jest potencjometr tylko impulsator. Trzebe go wyjąć, rozebrać, wyczyścić i złożyć - będzie dobrze.Samemu możesz...
niestety nic nie poradzilem ,pompa nie podaje paliwa na wtryski . kto moze sie tym zajac w swietokrzyskim poludniowym ,oczywiscie pomijajac serwis
Auto zapewne na gwarancji, więc w czym problem? Auto na serwis i tyle.
Od czasu do czasu w Astrze pilot przestaje działać. W serwisie magik robi coś w 30 sekund i działa. O co tu chodzi :?: :?: Znajomy ma Vectrę i ten sam problem. Pomóżcie dobrzy ludzie :!: :!: :!:
Witam moje autko już działa ,jednak nie był to pedał gazu, tylko uszkodzony sterownik silnika, dałem do naprawy i za całe 300 zł mam gwarancję na 1 rok, lepsze to jak 2000 w serwisie nowy sterownik :)
funkcja dziala wyłacznie jak masz uaktywnione swiatła dzienne w uec i rec Kabel opcom, tech ale odradzam serwis - wystarczy włączony sam zapłon--- nie masz dziennych nie masz funkcji
Pamietaj, ze serwis ma zawsze racje!
Żeby go wyczyścić, trzeba wykręcić i tu są schody..... Byłeś w serwisie Opla, czy gdzieś tam?
Bez szans tylko serwis lub auto do kogoś kto to ogarnie po kablu albo programatorem.
...Co robić? Skąd wziąc kody? Od OPLA? Może być od dilera, albo np. serwis RTV.
serwis astra astra kontrolka serwis kontrolka serwis astra
iskrownik ustawić grzałka zużyta doktor oleju
tomtom aktualizacji najlepszy router
Ciśnienie doładowania Volvo XC90 2.4 D5: Specyfikacje i Diagnostyka Trudności z odpalaniem VW LT 2.5 po przestoju