może śrubka od wolnych obrotów się poluzowała i wykręciła? ta którą podpiera się przepustnicę w gaźniku przy puszczonym pedale gazu, i trzeba ją trochę dokręcić. Sprawdź też wszelkie wężyki podciśnieniowe czy gdzieś nie poparciałę i ssie lewe powietrze (chociaż przy FOSie to chyba żadnych podciśnień niema). Może też serwo puszczać i jak się hamuje to...
Sprawdż przewód podciśnieniowy pomiędzy kolektorem ssącym a serwo hamulców oraz czujnik położenia przepustnicy.Nieszczelny przewód jest odpowiedzialny za słabą skuteczność hamulców i gaśnięcie samochodu podczas hamowania oraz falowanie obrotów na biegu jałowym .Żle wyregulowany czujnik powoduje że samochód może gasnąć podczas hamowania.
Witam! Od kilku dni mam problem z jałowym biegiem na zimnym silniku. Efekt jest taki że serwo zbyt puźno podnosi obroty i silnik potrafi gasnąć niezależnie czy autko się toczy czy stoi. Tak samo po odpaleniu zimnego silnika muszę poczekać ok 5 sekund aż wejdzie na obroty! Na ciepłym wszystko jest ok trzyma ok 850rpm. Niema żadnych wachań itp. Autko...
A co tu ustalać. Gaźnik do regulacji, bo zalewa. Chcesz władować się w koszty - grzeb. Ewentualnie zainteresuj się, czy w trakcie jazdy też masz pedał hamulca twardy - jeśli tak, to albo przewód serwa, albo samo serwo do wymiany.
Witam, A o jakim serwo mowa i z jakim konkretnie układem mamy odczynienia ? Pozdrawiam,
walniety przewód podciśnienia do serwa i tyle
Sprawdż serwo/membranę/ i zawór zwrotny przy serwie
Witam Sprawdź czy przewód od silnika do serva jest dobrze dokręcony. Serwo to jest taka okrągła puszka od strony silnika na wprost kierownicy
Podciśnienia, membrana serwo?
2E ma tradycyjny aparat zapłonowy z czujnikiem Halla. Jego następcy mają czujnik wału, skitrany w okolicach filtra oleju, ale też bez związku z kołem zamachowym. Jeśli trzęsie, przerywa i gaśnie, to obleć przewody podciśnieniowe dookoła (serwo!) i przewody odmy.
Czy ktoś sprawdził serwo? Skoro gaśnie przy dojeżdżaniu do skrzyżowania to pewnie w czasie hamowania. Może po prostu obce powietrze?
Czujnik cisnienia w kolektorze ssącym (taka czarna kostka z weżykiem i trzema kabelkami w zielonej wtyczce) umiejscowiony w okolicy serwa hamulcowego. Ewentualnie sonda lambda ale proponuje zacząć od tego.
Przewód podciśnieniowy map sensora lub serwa jest na 100% peknięty i przy ruszaniu silnik na poduszkach sie przechyla , rozchyla się pękniecie i zasysa lewe powietrze i gaśnie,szarpie.Standardowa usterka.Ew. z tyłu silnika lużne/oberwane masy kompa ale to rzadko.
Witam Odłącz serwo ,to jedną niewiadomą z głowy.
Sprawdź jeszcze przewód podciśnieniowy do wspomagania hamulców (serwa). Przetarty, poluźniony, gumka w serwie pęknięta/sparciała? Szczelność dolotu. Jeżeli to 16V czy nie był zdejmowany kolektor ssący?
przewód od serwa ,lub serwo
A szukałeś nieszczelności w dolocie? uszkodzone serwo układu hamulcowego np.
Trochę zastanawiające są te bardzo wysokie obroty zaraz po odpaleniu bo w tym silniku raczej ciężko uzyskać taki efekt. Jak będzie nieszczelny układ ssący to będzie gazował. Pękały ( spadały) węże od zaworu nagrzewnia silnika, w wyniku tego szło fałszywe powietrze. Drugą sprawą może być peknięty wąż od serwa hamulców.
Ten prędkościomierz naprawdę jest mechaniczny, czy z elektrycznym napędem ? Linka może napędzać impulsator, a ten sterować ecu i prędkościomierzem. Wystarczy że linka strzeli, lub impulsator i będzie klapa z prędkością pojazdu. U kumpla w astrze jakiś czas pomagało pierdyknięcie w deskę rozdzielczą by prawy głośnik zaczynał znowu grać, teraz samoistnie...
Witam, zacznij od sprawdzenia szczelnosci dolotu. Zdejmij rure dolotowa z korpusu przepustnicy. Po zatkaniu ręką wlotu powietrza silnik musi natychmiast zgasnąć, jesli nie gaśnie szukaj nieszczelnosci (uszczelka pod przepustnicą, zsunięte wezyki z kroćców przepustnicy, serwo hamulcowe, etc..). Jesli dolot szczelny wymieniaj przeplywomierz, 6-7 kg/godz...
Przy hamowaniu gaśnie-uszkodzone serwo,kolektor ssący ma w tym miejscu dziurę,tj fałszywe powietrze. Zdejmij przewód z serwa i zatkaj przewód korkiem, zobacz jak się silnik będzie zachowywać.
Ale auto mu nie gaśnie tylko znika serwo i ładowanie. Jednocześnie .
A może serwo jest nieszczelne , i stąd tak niskie podciśnienie ?
Wygląda na uszkodzone serwo i łapie lewe powietrze przez to gaśnie przy hamowaniu
witam auto jak w opisie problem z uruchomieniem silnika, wszystko było ok żadnych problemów nagle nie chce odpalić pilot otwiera drzwi kontrolka od immo (ta z zygzakiem) gaśnienie po chwili, pompka chodzi, brak impulsów na takim sielonym kabelku na na cewkę W.N., iskry brak, na wtryski też nie dochodzą impulsy, świece suche. to dziwne bo nagle przez...
może serwo od hamulców?
witam ponownie pytam o lagunę 2.0 nie odpala, pilot otwiera drzwi kontrolka od immo (ta z zygzakiem) gaśnienie po chwili, pompka chodzi, brak impulsów na takim zielonym kabelku na na cewkę W.N., iskry brak, na wtryski też nie dochodzą impulsy, świece suche. pali się stop w liczniku kontrolka serw gaśnie też po chwili. podstawiłem czujnik położenia wału...
W sumie to juz miałęm kichniecia w tym pasku, z 2 napewno. Co do serwa wspomagania, to ostatnio zaczeło strasznie wyć pod czas skecania tak strasznie złośliwie ? i do tego nie mogli go ustawić na 900 obrotów tylko cały czas 1100 było a teraz gaśnie czyli mam wymienić serwo ?
na mój gust pękniety któryś wężyk od podciśnień, najprawdopodobniej ten między gaźnikiem a serwo hamulca, albo uszkodzone serwo hamulca.
Witam. Trafiła się kolejna Lagunka dti PH2 ;-(. Po wrzuceniu karty wyświetla utratę ciśnienia oleju, stop, serw, immo nie gaśnie i nie odpala. Czy to auto ma blokadę zapłonu w przypadku złych wskazań ciśnienia oleju? Proszę o sugestie w temacie. Z góry dziękuję. Pozdrawiam.
Balonika 3 ciekawy jestem bardzo o jakim aparacie mówisz (protetyczny chyba)W tym silniku jest podwójna cewka. Walczyłem z tym wynalazkiem dość długo i też potrafił strzelać w gażnik,prychał przez niego,gasł ,były trudności z odpalaniem.Obiawy były zbliżone do tych z opisu.Przyczyną był hydrosztos (zaworu wydechowego)na pierwszym cylindrze który się...
Sprwadz serwo
Może uszkodzeniu uległa membrana od serwa?
Musiałbyś mieć wyjątkowego pecha by ci padł ten serwomotor. W Opali C11E i w MAG`ach 11-0/0 potrafi paść co kilka lat serwo ale to jest zupełnie inna konstrukcja. Ty masz Opalię C11E-A a w nich serwa nie padają. Sprawdź czy nie masz przebicia między przewodami elektrod a tym metalowym kołkiem wkręconym w zespół gazowy i wymień baterię na nową. Iskra...
Witam Na wstępie silnik jest zagazowany ale LPG wykluczam (sprawdziłem wszystko na pewno jest ok). WN świece sprawdzone, lambda działa. Usterka ma charakter losowy. Najczęściej pojawia się w gorące dni po kilku kilometrach i zawsze po drugim odpaleniu. Tzn jak odpalam na zimnym jest ok zajadę 2km na stację to potem się zaczyna nietrzymanie wolnych obrotów....
Witam do sprawdzenia : zawór od serwa hamulcowego i samo serwo (wytwarza nadciśnienie) pozdrawiam
Odłącz przewód od serwa i zaślep jak pomoze to uwalone serwo przepuszcza powietrze
Raczej serwo.
No ale na postoju, po odpaleniu wszystko jest OK. Gaśnie tylko przy włączeniu serwo, tj. przy większym poborze prądu. Przy włączeniu podgrzewania tylniej szyby, mam podobny efekt, tylko że nie gaśnie, a dusi się przez chwilę.
Bardziej myślalem o tym że może być uszkodzone serwo hamulca. Może być wina nieszczelnosci samego serwa lub węża na podciśnieniu który do niego dochodzi. Ogólnie takie gaśnięcie auta przy wciśniętym hamulcu może właśnie świadczyć o problemach w układach sterowanych podciśnieniowy (sparciałe węże, nieszczelności itd).
Sprawdź czy nie bierze lewe powietrze przez wąż serwa.
Sprawdż rurkę z kolektora ssącego do serwa.
Sprawdź wszystkie węże z podciśnieniami wokół monowtrysku, serwa hamulcowego oraz przy filtrze powietrza, powinno być słychać syczenie jeżeli jest uszkodzony , pobujaj nimi trochę podczas pracy silnika, może jest nadpęknięcie które objawia się sporadycznie, jeżeli wszystko będzie ok to pozostaje wspomniana przez ciebie uszczelka przy podstawie monotrysku,...
Witaj. Jak dobrze poszukasz na forach bo widać nie chce ci się pogrzebać to znajdziesz odpowiedz na twój problem. Miedzy innymi Hyundai Tucson ma ten problem , podpowiem ZACZNIJ OD POMPY PALIWA W ZBIORNIKU . Dodano po 2 Matir19 czytaj dobrze to jest diesel serwo tam niema nic wspólnego z gaśnięciem.
Witam. Napisałem sobie kod do arduino które ma realizować obrót serwomechanizmu sg90 firmy TowerPro o 30 stopni po wciśnięciu przycisku. Arduino zasilane 5V, wpięte pod pin 5V na płytce i do tego pinu wpięte serwo. Reszta jak w kodzie. Przy odłączonym serwomechanizmie dioda na płytce działa prawidłowo tj. Po wciśnięciu przycisku (zwarciu do masy pinu...
Dzięki Marcin za odpowiedź. W sobotę kupiłem TowerPro SG-5010, bo tamte, faktycznie za delikatne były, jak mi sprzedawca w sklepie pokazał (prawdziwe mini) ;-) Uruchomiłem serwo bez problemów. Sterowanie sygnałem z regulatora PI zbudowanego na Atmega16. Jedynie problem mam tego typu, że przy korzystaniu z drugiego timera Timer1 (Timer0 wykorzystuje...
diag ma rację to będzie serwo bo na wolnych obrotach silnik dostaje przez serwo "lewe" powietrze stąd te podwyższone obroty po naciśnięciu hamulca dostaje go jeszcze więcej i wtedy gaśnie. Możesz to sprawdzić. Odłącz przewód podciśnienia od serwa i załóż jakąś zaślepkę. Jak zacznie pracować normalnie to masz walnięte serwo. UWAGA nie jeździj tak czasem...
Witam serdecznie. Clio z 99r więc jak dobrze pamiętam masz tam wszystko na podciśnieniu. Sprawdź prze de wszystkim i w pierwszej kolejności szczelność układu dolotowego, kolektora ssącego. Następnie na chwilkę zaślep serwo aby wyeliminować jego ewentualne uszkodzenie. Każda drobna nieszczelność w tym silniku będzie powodować podwyższone obroty lub ich...
Przewód serwa.
Sprawdziłem to gdy czyściłem silnik krokowy. Przewody od serwa też wyglądają na dobre.
tester serwo serwo gasnąć gasnąć stihl gasnąć gasnąć rozgrzać
częstotliwości radiowe policja sprzedam głośnikowe bęben suszarka
sieci światłowodowe np550p7c matryca
Obwód podgrzewacza sondy lambda blok 1 - diagnostyka i naprawa Czarne cętki na kineskopie przez AV - przyczyny i rozwiązania