Syczeć może wszystko - zarówno podciśnienie - chociażby poprzez nieszczelne serwo, przewody do niego czy "szlaufiki" do elektrozaworów sterujących pracą turba, EVAP czy ogrzewania, tak samo syczeć może nadciśnienie, wydostające się z nieszczelnego dolotu - odcinka pomiędzy samą turbiną a kolektorem ssącym - czyli węże, IC. Nie da się poprzez forum określić,...
2E ma tradycyjny aparat zapłonowy z czujnikiem Halla. Jego następcy mają czujnik wału, skitrany w okolicach filtra oleju, ale też bez związku z kołem zamachowym. Jeśli trzęsie, przerywa i gaśnie, to obleć przewody podciśnieniowe dookoła (serwo!) i przewody odmy.
Spróbuj założyć pierścienie ferrytowe na przewody serw. Przesuwanie się tylko w jedna stronę to objaw zakłóceń. Możesz też spróbować włączać zasilanie serw po włączeniu i ustabilizowaniu się sterownika. Połamać się raczej nie połamią. Wewnętrzna elektronika serwa blokuje napęd w położeniu skrajnym. Połamać się mogą tylko od interwencji zewnętrznej.
Problem może być banalny, przyjechał do mnie klient który miał wymienione klocki przód w Seicento, po wymianie miękki pedał , słaby hamulce zasadniczy. Koleś wymienił pompę hamulcową, serwo, przewody hamulcowe, odpowietrzał 10 razy. Nie przyszło mu do głowy zajrzeć do zacisku co się dzieje z klockami, po wyjęciu klocków co stwierdziłem że tak nazwę...
Serwo okej, przewody podciśnienia wszystkie szczelne, a problem sporadycznie się pojawia.
Witam Potrzebuje informacji na temat elektroniki serwo mechanizmu. serwo posiada 3 przewody, 2 do zasilania a co z 3 kabelkiem. Do czego on służy ? pozdr.
Do sprawdzenia urządzenia wspomagania hamulca czyli serwo, przewody, pompa.
Pompa vacum, serwo, przewody które to łączą.Raczej brak wspomagania niż samych hamulców.
Podepnę się pod temat-moje a4 b6 tdi błąd wywala : Brake pressure sensor fault (G201) Auto po kilkukrotnym hamowaniu- dopiera zaświecają się Abs/ESP i nie działają, do tego momentu wszystko działa i po zgaszeniu silnika znowu działa ABS/ESP aż kilka razy przyhamuje czujnik g201 wymieniłem -bez zmian Gdzie szukać ? serwo? przewody? dodam że hamulce same...
Jeżeli nie ma a koło masz nadal zablokowane, wniosek nasuwa się sam. Pompę, serwo, przewody możesz już wykluczyć.:D
Witam - te cztery tranzystory ( mosfety ) tworzą mostek H , który steruje silnikiem serwomechanizmu . W mostku występują mosfety N oraz P , te dwa skrajne są typu P. http://www.stansontech.com/download/Tren... Dodano po 5 Natomiast ten brakujący oraz ten spalony to typ N - o podobnych parametrach . Widać że uszkodzeniu uległy...
Może to zabrzmi jak rada laika, ale ja bym jeszcze pięć razy sprawdził niechciane zasysane powietrze, tzn. serwo przewody gumowe, uszczelki. Przecie to tylko KFiat Driv.
VAG Leon 1. Pompa hamulcowa czy serwo. Panowie, zanim zacznę zamawiać części i wymieniać inne sprawne, aż trafię na problem, chciałbym dopytać tu, czy jest możliwość sprawdzenia, co jest winne za twardy pedał hamulca podczas jazdy i po postoju nocnym, jakby ktoś lewarek podstawił pod pedał. Po odpaleniu robi się miększy, ale dalej twardy i bardzo słabo...
Sprawdź serwo i przewody podciśnienia do niego.
Serwo w zabawkach to trochę inny temat, niż profesjonalne serwo modelarskie. Te prawdziwe maja wbudowaną elektronikę i potencjometr które to po otrzymaniu sygnału z odbiornika ustawia serwo w odpowiedniej pozycji. Potencjometr "mówi" elektronice w jakim położeniu znajduje się wał mechanizmu. Stąd trzy przewody (ilość przewodów nie ma nic wspólnego z...
Więc skoro to nie płyn, serwo, zaciski, to pozostają mi przewody i pompa abs sama w sobie. :)
Witaj, jeśli masz odrobine pojęcia o mechanice napewno dasz sobie radę, odkręcasz pompe ham. od serwa odchylasz uważając na przewody ham. Serwo jest przykręcone bodajże 4 śrubami od wewnętrznej strony nad pedałami, oczywiście musisz wypiąć z pedału hamulca i finito, sprawdz wcześniej oring pomiędzy pompą a serwem w komorze śilnika :) http://images45.fotosik.pl/236/f52014f51...
Serwo jak pada to znaczy, że jest dziurawe i powinno coś syczeć, można je sprawdzić pompą podciśnienia - ręczną pompa i zobaczyć czy podcisnienie spadnie i wtedy bedzie wiadomo. Usterki serwa zdarzają się, ale rzadko, prędzej przewody się uszkadzają, złączki.
Sprawdź serwo i przewody podciśnieniowe, oraz szczelność kolektora dolotowego. Obroty nie skaczą?
Witam! Tak przerobione serwo podłączasz do mostka h tak jak napisał MirekCz. Robisz to w następujący sposób przewody które idą do silnika serwa podłączasz do mostka a ten z kolei np. pod mikrokontroler. Jako mostka możesz użyć np. układu l298. W tym wpadku wykozystywane sa tylko dwa przewody ten trzeci jest nieistotny. Pozdrawiam mardra8
Przewody podciśnieniowe mogą być popękane i nieszczelne w niewidocznych miejscach, odłączaj je od króćców na kolektorze i zatykaj króćce. Odma i serwo hamulców (tu również przepona)- te wziąłbym na pierwszy ogień.
Witam, mam problem z hamulcem w oplu astrze f , lewe tylne koło nie hamuje znaczy się blokuje ale słabo, wymieniłem już wszystko i dalej nic,pompa hamulcowa nowa,serwo,przewody hamulcowe,korektor siły hamowania,cylinderki,szczęki ,bębny.porządnie wiele razy odpowietrzałem i dalej nic, Na przeglądzie już drugi raz mi wyszło że nie ma hamulca na te koło,dodam...
Ten typ serwa to dwa przewody idą do silnika, a trzy do potencjometru. Prościej było by przerobić, ale czy warto jeśli to plastyki koła zębate i serwo 1kg. https://obrazki.elektroda.pl/9187918300_... Wstaw typ odbiornika, aparatury lub zdjęcie wyraźne.
Stycznik ok, a cały ten układ z rezystorami jest wpięty prawdopodobnie miedzy uzwojenia stojana a te regulujące. Jest układ niezasilany z sieci, prąd jest z tego co się indukuje. I wychodzi na to że to cudo działa na jednej sekcji, a dwie już umarły. I tak za takie działanie nobel się należy konstruktorom. Tam w środku są przewody, które się ze starości...
W sumie to mogłem wcześniej pisać, bo problem rozwiązałem, i jest to silnik z magnesami, ale dalej nie wiem, do czego są te uzwojenia dodatkowe. (at)Krzysztof Kamienski Od kiedy "Typowy obcowzbudny" ma 3 zaciski? taki silnik mam na wrzecionie, ok 50kW. W sterowniku jest osobny zasilacz od napięcia wzbudzenia oraz 2 pełne 3F mostki tyrystorowe ale połączone...
aha, a próbowałeś podłączyć tą od hydrauliki pod serwo??
Witam, mam taki problem żę mam 5 przewodów wychodzących z serwomechanizmu, a bardzo potrzebuję to uruchomić. Kolory przewodów to czarny, zielony, biały, niebieski, czerwony. Gdyby były trzy przewody to byłoby okej, a tak nie chcę nic uszkodzić. Proszę o jakiekolwiek wskazówki. Serwo pochodzi z chińskiego modelu samolotu. Pozdrawiam.
Witam! (potrzebuje konkretu, przyznam ze jestem z tego zielony:D, wiec bardzo prosze o pomoc) mam problema: jak majac silnik krokowy z drukarki zrobic z niego serwomechanizm? potrzebuje to do ukladu sterowania ze strony:http://www.sommertech.pl/sklep/sk... z serwo wychodza 3 przewody, a z krokowych 6 lub 5(nie jestem pewien) prosilbym najlepiej o...
A ja mam pytanie jak się takimi serwami steruje? Z tego co doczytałem serwo posiada 3 przewody (+, -, sterowanie)
Prosiłbym jeszcze o wskazówkę czy czegoś nie uwzględniłem przy projekcie płytki i połączeń. Chciałbym połączyć 7 serwomechanizmów i 1 pompkę (silnik szczotkowy) 12V, pobór do 0.5A. Każde serwo pobiera do 900mA przy 6V zasilania, zaś przy zablokowaniu aż do 2.5A. Chciałbym każde serwo zasilić oddzielną przetwornicą 5V 3A(a może lepiej użyć parami przetwornic...
Masz gdzieś nieszczelność i zasysa lewe powietrze. Pytanie, czy poprzez serwo hamulcowe (tłumaczyło by syczenie w kabinie). Zacznij od sprawdzenia wszelkich przewodów podciśnieniowych, oraz na czas testu odłącz serwo i przewód zaślep.
Ja przekładałem z Tigry na wentylowane. A większe pewnie będą pasować z kadeta/astry? Zaciski też trzeba wymienić z jarzmami. Serwo i pompę zostaw. Zainwestuj w nowe przewody bo pewnie już zgniłe. Na tył to pewnie jakiś swap z na tarczobębny może również z astry? Popatrz na forach corsy od groma było projektów w V6 pod maską to heble też pewnie zmieniali.
Do serwa idzie przewód sprawdź czy nie jest pekniety lub załamany .
Witam forumowiczów, Temat był już kilkukrotnie poruszany lecz nie rozwiązany. Problem w opadającym hamulcu w Iveco. W czasie hamowania samochodem hamulec idzie aż do podłogi. Na postoju kilkukrotnie pod pompowany twardnieje. Wszystko wygląda jakby było OK. -nowe klocki -nowe zaciski -nowa pompa -działające serwo -szczelne przewody - odpowietrzony układ...
znalazłem trochę czasu wiec pisze pompę sprawdzałem i jest bardzo ok serwo ok przewody tez w bardzo dobrym stanie. co może dalej być. a tak na marginesie to vacumpompa nie jest na alternatorze he
Każde serwo ma 3 przewody, to z linku też. Nie da się go podłączyć do płytki którą posiadasz bo jest ona przystosowana do sterowania zwykłym silniczkiem.
Witam serdecznie, mam driver ADS-A2-0421-L firmy DELTA i do tego serwomotor ECMA-C10604PS także firmy DELTA, napędzany element jest połączony z serwomotorem za pomocą sprzęgła mieszkowego skrętnego MFBS-32C NBK. Problem w tym, że sprzęgło to wpada w bardzo silny rezonans i przede wszystkim, gdy driver i motor są podłączone do zasilania, ale serwomotor...
Fałszywe powietrze sprawdz wszystkie przewody serwo podstawe monowtrysku 8/10 uszkodzonych.
Dziękuję za odpowiedź, choć nie koniecznie o to pytałem. Objawy: twardy pedał hamulca - nie ma żadnej różnycy przy zapalonym lub zgaszonym silniku; serwo pełne oleju, przewody wymienię na nowe choć nie są uszkodzone ani załamane.
układ zasilacza w miarę możliwości blisko sterownika serwa , przewody zasilające 0,75mm² sterujące mogą być cieńsze , transoptor może być dowolny http://obrazki.elektroda.net/4_125827493...
Sprawdź przewody podciśnieniowe serwo uszczelkę pod monowtryskiem przewody wysokiego napięcia najlepiej w nocy podnieś maske i sprawdź czy nie widać iskry ,cewkę zapłonową czy nie ma przebicia ,jak nie chce się połączyć z komputerem to sprawdź masy na silniku ,styki w sterowniku silnika
Sprawdź przewody podciśnienia (zdejmij wężyk z zaworu EGR i zobaczy czy jest w wężyku podciśnienie.
Witam. Chciałem się upewnić w kwestii prawidłowego podłączenia przewodu "masowego" serwomotoru DC do masy układu. Zakupiłem serwo dc, które posiada 3 wyprowadzenia : 2 kable do zasilenia serwa oraz kabel, który jest podłączony do obudowy serwa. Wyczytałem na forum poświęconym cnc, że przewód, który jest podłączony do obudowy serwa powinien być podłączony...
Witam:) chcę wymienić przewody hamulcowe te gumowe które są mocowane do zacisków,mam jednak nie sprawne serwo,prawdopodobnie dziurawa membrana,serwo kupię wkrótce ale przewody muszę wymienić już ponieważ guma sparciała,serwo ma jednak jeszcze jakieś wspomaganie pomimo uszkodzenia czy możliwe jest odpowietrzenie układu po wymianie przewodów? z góry dzięki...
Najprostsza metoda sprawdzenia czy problem jest mechaniczny (zapieczone tłoki lub prowadnice) czy hydrauliczny (pompa, przewody, serwo): skręcić na max, podnieść zablokowane koło i popuścić odpowietrznik, jak zacznie się kręcić, to problem po stronie hydrauliki
czarny masa, czerwony +4,8V do +6V a na żółty sygnał sterujący... Sygnał sterujący to prostokątne impulsy dodatnie 1-2ms w odstępach conajmniej 18ms. Zależnie od długości impulsu serwo wychyla się o dany kąt - 1ms max w jedną, 2ms nax w drugą, 1,5ms to środek i tak dalej analogicznie... O, spóźniłem się :) Pozdrawiam
Gdy będzie działać serwo to sprawdź napięcie przy serwo, wyświetlaczu i zasilaczu. Pewnie za cienkie aluminiowe przewody
Czekaj czekaj. Jak to podłączyłeś? Odłączyłeś serwo i pod przewody podłączyłeś sprężynkę? Jeżeli tak to zmierz prąd płynący przez serwo i prąd płynący przez sprężynkę i porównaj z parametrami elementu który tym steruje. Nie wiem czy tam jest jakiś tranzystor czy mostek H ale to już musisz sprawdzić i poszukać noty tego elementu.
landy13 zmieniłem trochę swój program. Teraz wygląda tak: [syntax=c]#include <avr/io.h> #include <util/delay.h> int main(void) { DDRC|= (1<<PC0); while(1) { PORTC|= (1<<PC0); _delay_ms(1); PORTC&= ~(1<<PC0); _delay_ms(19); } }[/syntax] Wciąż jest to samo. Słychać tylko takie delikatne tykanie serwa. Masa jest podłączona...
Z tego co pamiętam to z głównego przewodu podciśnienia /pompa- serwo/ przy zaworze zwrotnym podpięte są dwa przewody. Główny przewód SERWO-POMPA ma tylko jedno wyjście pod które podłączony jest wężyk zasilający cały układ podciśnienia.
Jak będzie nie doładowany nie będzie miał mocy. Jak będzie przeładowany też nie będzie miał mocy i dodatkowo możesz sobie uszkodzić silnik. Poskładaj tak jak być powinno i nie kombinuj. Vakuometr nie potrzebny. Wystarczą usta ;) Pomijając że chwilowy zanik wspomagania po parokrotnym wciśnięciu jest normalny. Nie tylko w Dieslu ale i w benzynie. Do tego...
Ale chyba na wejściu potrzebuje jakiegoś zasilania , żeby przekazać napięcie dalej. Samo podłączenie przetwornicy do płyty stykowej raczej nie "uruchomi" układu. Oh, Boy; jak ciężko jest z twoją wyobraźnią.. Gdy otrzymasz ten układ i odwrócisz go , może wtedy będzie ci łatwiej to zrozumieć. Na płytce tego układu masz tylko cztery porty; po dwa (+)...
Witam. Mam poważny problem elektrycy i mechanicy rozkładają ręce układ hamulcowy praktycznie cały wymieniony (pompa ABS z ESP i sterownikiem, pompa hamulcowa, serwo, przewody elastyczne z przodu, regeneracja zacisków przednich, czujnik światła stopu, tylne zaciski i prowadnice sprawdzone są ok cofają się, płyn hamulcowy wymieniony wielokrotnie, odpowietrzany...
Witam,mam taki problem szukałem szukałem,i znaleźć nie mogę,może coś błędnie wpisuję bo już sam się pogubiłem.Chodzi mi o schemat,bądź gotowy moduł do kupienia sterownika takiego jak w serwomechanizmach do silnika DC.Silnik chciałem podłączyć z przekładnią,powiedzmy najprościej żeby zabardzo nie mieszać chce podłączyć silnik od wycieraczek na 12V pobór...
Witam co może być przyczyna nie docierania plynu hamulcowego do zacisków. Przewody szczelne i serwo wieksze.
Zaekranuj serwo. Sygnał ze sterownika do serwa też puść przewodem ekranowanym.
Sfukaj podobnych trochę większych gabarytów. WENTYLATOR ŚLIZGOWY 25x10 5V 10000RPM 2 PRZEWODY (7039459047)
Ten czarny gruby to podcisnienie i ten przewod nie moze sie sciskac , kurczyc czy cos podobnego . Przekroj tego przewodu nie moze ulegac zmianom . Tam nie ma plynu hamulcowego . Potrzeba jest sprawdzenie szczelnosci tego "baniaka" za pompa hydrauliczna na ktorym jest umieszczony zbiornik plynu hamulcowego .to jest tzw. serwo . Ten przewod jest podlaczony...
Zmienna geometria jest sterowana z pompy vacuum. Może przy większym obciążeniu nie ma siły poruszyć łopatkami - ja bym spróbował podmienić pompę - sprawdź też przewody wychodzące z pompy. Serwo hamulcowe dobrze działa? Sprawdź też po zgaszeniu samochodu czy serwo trzyma podciśnienie - odłączając przewód powinieneś usłyszeć syk.
A jaka tam w servo jest elektronika?,parę trybów w przekładni i mikrowyłączniki krańcowe i na tym pewnie koniec, więc co niby miałoby zgłupieć o nie kolego. tam jest elektronika !! napewno mostek H. potencjometr do odczytu kąta , napewno jakiś wzmacniacz operacyjny. chociaż pewnie to wszystko jest wsadzone w jakis driver. przypomne ze serwo ma 3 przewody...
Dzięki za pomoc jednak serwo ma trzy przewody dwa z nich to Plus i minus a trzeci jest przewodem sterującym i w zależności od sygnału przez niego płynżcego wychyla serowo.I Jak obliczyć stałą czasową??Im mniejszy rezystor a większy kondensator tym dłuższy będzie sygnał??Dobrze rozumie??
Jak najbardziej sprawdź wszystkie przewody od Serwa hamulca czy ci się gdzieś nie wypiął przewód lub nie został przeciętny/naderwany?
Starałem się unikać banalnych pytań na forum ale nikt z kolegów "po elektryku" nie potrafił mi pomóc. Z tymi poziomymi kreskami chodziło mi o te które są podłaczone do tych pionowo, wolnozwisających przewdów. Np przewód wychodzący od pina nr 1 z NE555 nie jest podłaczony do niczego. Chodziło mi o to, czy te przewody lecą do masy i czy mam je traktować...
Turbiny były montowane dwie inne. Mam na stanie zawsze 2-3 turbiny po regeneracji. Siłownik jest pneumatyczny z czujnikiem tzn wchodzi do „gruszki” przewód pneumatyczny a nad nim jest kostka 3 pin. Zaznaczę od razu ze elektrozawór sterujący turbo jest nowy oryginalny. Podciśnienie jest, przewody tez są nowe. Ominąłem serwo hamulcowe nic...
jak sterować starym serwem - 4 żyłowym + zasilanie. Jeśli jakieś dodatkowe info to powiem. To może wypada zdradzić tajemnice co to za serwo bo informacja że 4 przewody to trochę za mało ..... aby w czymkolwiek pomóc .
Jeździć nie powinieneś puki nie zdiagnozujesz miejsca wycieku. Lekka nieszczelność może doprowadzić przy ostrym hamowaniu do rozerwania przewodów itp... Od czego zacząć sprawdzanie. No zapewne trzeba obejrzeć cały układ hamulcowy. serwo czy nie jest mokre wszystkie przewody, pompę, zaciski.
Jeśli jest 5 przewodów od serwa, to znaczy, że układ wzmacniacza jest wbudowany na płytce odbiornika, a od serwa idą 3 przewody od potencjometru i 2 od silnika. Można wykorzystać inne serwo, ale wtedy musisz albo wywalić układ elektroniki z niego i poprowadzić nowe przewody od silnika i potencjometru, albo podłączyć przewody kompletnego serwa na wyjściu...
No to już bliżej celu :) Jak rozumiem, oś silnika od wycieraczek należy sprzężyć z osią potencjometru serwa, a wyjście silnikowe ze sterownika serwa podłączyć do mostka H(chyba, że się mylę). Łatwizna! :D Tylko jeszcze... Czy silnikiem od wycieraczek steruje się tak samo jak zwykłym - dwa przewody i polaryzacja decyduje o kierunku obrotów? Jaki zapas...
Niestety to nie jest to. Do przewodu serwa jest już podłączony przewód. Dobrze się przyjrzyj bo tam obok powinna być druga rurka tylko pewnie ułamana. Ja dodam od siebie że to podciśnienie steruje klapą od obiegu wewnętrznego. Ten od klapy obiegu wewnętrznego jest podłączony, ten luzem jest od zaworka par paliwa.
Silnik wygląda na pewno na sfatygowany nie wiadomo jak zi stanem komutatora oraz długością szczotek które nie są wymienialne, regulator na powierzchni zewnętrznej wygląda ok ale przewody zasilające silnik widać że były przegrzane. Nie polecał bym nikomu kupować używanego zestawu szczotkowego chyba ze z pewnego źródła.
Jak nie jesteś pewien czy to ten silnik to go odepnij i zobacz czy błąd się zmieni.Jeżeli jest po powodzi to potencjometr w wewnątrz może nie mieć takiej rezystancji jak trzeba.2 przewody to silnik a 3 pozostałe potencjometr.
Standardowe serwo ma 3 przewody. 1.zasilanie ('+') 2.masa ('-') 3.Sygnał sterujący Sygnał sterujący podajesz z częstotliwością ~20Hz i jest to sygnał o długości od ~1 do 2ms, gdzie ok. 1,5ms to stop, 1ms to kręć maksymalnie w lewo, 2ms to kręć maksymalnie w prawo. Serwo jeszcze trzeba przerobić, żeby nie miało blokady na +/- 90stopni. Wszystkiego się...
Np. na tokarce z luzami, która zamiast przetaczać robi "schodki" lub nieodpowiedni nóż i pozostawiona spora gradacja. Widzę, że jeszcze mało w życiu widziałeś. Toczenie tarcz nic tu nie ma do schodzącego pedału hamulca! Serwo do sprawdzenia i przewody od niego!
Podejrzewam przewody hamulcowe (gumowe).
Wstępnie zlokalizowałem źródło problemu. Pompa Vacum przykrecona do głowicy od stronie skrzyni, generuję podciśnienie ale tylko na 1 przewód. Z pompy wychodza 2 przewody; - grubszy który idzie do serwo (ten zasysa powietrze normalnie) - cienszy na sterowanie podcisnieniami ( w nim brak podciśnienia) Rozumiem że na cienszym przewodzie również powinno...
Tania elektronika + ew. zbyt duże obciążenie dla tego serwa (lub zbyt gwałtowna zmiana ruchów - jak możesz zmniejsz prędkość zmiany pozycji serwa). Oczywiście zasilanie wyższym napięciem, albo problemy z zasilaniem (np. długie przewody) mogą zwiększyć ten problem.
musisz kolego vacuometr podłączyc i skontrolowac czy trzyma vacu po uruchomieniu chamulca dalej poodłaczaj obwody po kolei egr i turbine przewody zaślep i jeśli zostanie tylko serwo i będzie vacu uciekało to tylko jedno zostaje do wymiany
Pompa vacum robi tylko podciśnienie, a podciśnieniem jest sterowane turbo i serwo hamulcowe. Na przewodach / króćcach trzeba szukać nieszczelnosci. Do serwa hamulcowego jest felerny plastikowy przewód.
Witam ja bym sprawdził podcisnienia zacza bym od krudca na pompie wacum co idzie przewód do serwa
Kolego nie lej wody.Sprawdź lepiej przewód do serwa a najlepiej podciśnienie vacum.
Podnieś auto zdejmij koła zobacz gubść klocków hamulcowych, czy tarcze nie maja za dużych kołnierzy na krawędziach, co do ściągania to objaw nierównomiernej siły hamowania (zakładam ze masz "zbieraniny" opon) jeśli to co wymieniłem jest OK będziesz musiał sprawdzić przewody. Wsiądź do auta puść ręczny wciśnij hamulec i zapal auto jeśli pedał hamulca...
chciał bym zobaczyć jak idą przewody między abs a całym serwo a najlepiej to cały schemat do których muszę powręcać otworów przewody ? A mam skode fabie 1.4 tdi z roku 2004 . gdy komuś będzie coś jeszczek potrzebne pisać
W zależności czy masz MPI czy SPI spod korpusu przepustnicy/wtryskiwacza oprócz przewodu do serwa idzie jeszcze 1 lub 2 przewody podciśnieniowe - do czujnika MAP i regulatora ciśnienia paliwie na listwie (MPI). Sprawdź czy te przewody nie są popękane. Czy wolne obroty na ciepłym silniku trzymają się w okolicy 650 rpm, czy są wyższe?
Przewód serwa nie pomógł. Szukam dalej.
Ciężko cokolwiek powiedzieć nie widząc maszyny ale na wstępie: 1. czy enkoder jest na silniku, czy może sprzęgnięte z silnikiem w inny sposób? (sprawdziłbym sprzęgło) 2. sprawdziłbym przewody podłączeniowe, zdemontował, delikatnie naciągnął i pomierzył (w celu sprawdzenia ewentualnych przełamań) 3. posprawdzałbym wszelkie elektrolity w układzie sterowania...
Witam, przyjzalem sie ukladowi i proponuje: C3/C4 - jeden daj 100n a drugi elektrolit powiedzmy 10-100uF, Dodaj 100n na pinie 14 7414, Dodaj 100n na kazdym zasilaniu i uklad zapobiegajacy przepiaciu na cewce przekaznika, jezeli gdzies jest wiekszy pobor pradu lub dlugie przewody dodaj elektrolit 10-100uF Pozdrawiam
Witam Od jakiegoś czasu mam drukarkę 3d. Ostatnio jej funkcjonalność rozszerzyłem o tzw. Auto Bed Leveling. Ramię, na którym zamontowany jest próbnik (micro switch) zamontowane jest do modelarskiego serwomechanizmu Tower Pro SG92R. Problemem jest cały czas skaczące serwo. (Widać, jak ramię cały czas przesuwa się w prawo i w lewo o ok. 5°. Wraz z tymi...
Myślę że to nic nie da sprawdź przewody czy któryś nie zepsuł się. sygnał tacha jest prostowany i daje wartość stałą do napędu.
Pod kompa podpięty i nic nie wykryło. Jutro sprawdzę przewody. Ale gdyby to był przewód od serwo miałbym słabe hamulce/ brak ich... Sprawdzę też inne wężyki od podciśnienia zobaczymy co to będzie. Dziwi mnie fakt czemu na zimnym silniku chodzi OK ?
Samo serwo było odkręcane od konstrukcji, siłą rzeczy musiałem odkręcić dwa "główne" przewody, ale to są wtyki na bolce, miałem zaznaczone dodatkowo jak wpiąć -wątpie żebym źle podpiął, w ustawieniach w machu też nic nie grzebałem, może coś w okablowaniu /elektronice/cos sie wypięło ... Ale złóżmy że główne dwa przewody są źle spięte, to czy na sterownik...
Witam chcę zrobić ze swojego silnika od wycieraczek mocne serwo. Znalazłem ciekawą stronę na której opisane jest jak to zrobić. http://www.fieroaddiction.com/servo.html Jednak prosił bym o pomoc w podłączeniu takiego układu. Zrozumiałem że kondensatory zaznaczone czerwonymi kółkami trzeba usunąć, silnik z serwa wylutować, połączyć orczyk serwa z orczykiem...
problem jest prawdopodobnie w jakosci przewodow w owej przedluzce, zrob nowa i w razie mozliwosci zastosuj inny przewod
Tłoczki nie powodują powrotu pompy hamulcowej. Nie tylne przewody nie będą powodowały że przód hamuje. Jak będą uszkodzone przewody to poprostu płyn nie będzie mógł się cofnąć a tym samym zluzować tłoczka. Sprawdź jeszcze to serwo czy ono nie powoduje hamowania. Musiałbyś mieć pecha żeby dwa przewody na raz się uszkodziły.
Obawiam się, że odpowiedź będzie tutaj negatywna. Arduino uno CNC shield jest przystosowane do podłączenia driverów i silników krokowych, natomiast serwo SG90 steruje się w całkiem inny sposób. Do CNC shield podajesz cyfrowo impulsy kierunku i kroków do wykonania przez silnik, a shield odpowiednio wykonuje te rozkazy. Serwo SG90 wymaga z jednej strony...
Nie pamiętam, czy jest to zamienne. Przewód od serwa podpinasz pod wejście.
sprawdź serwo, zawór serwa, przewód vacum-serwo
Masz nieszczelność w okolicach serwa hamulców lub na przewodzie podciśnieniowym zasilającym serwo.
Serwo szczelne a przewód do waku pompy musi być drożny i również szczelny (tam panuje podciśnienie wytwarzane przez waku pompę i dzieki temu masz wspomaganie hamulca, pedał nie jest twardy).
Witam. Jakie powinno być poprawne podciśnienie na vacum przy silniku Opel 1.7 CDTI 110 KM isuzu? Z pompy vacum wychodzą dwa przewody; 1) grubszy przewód na serwo ma około -0,3 bar na biegu jałowym 2) cieńszy -0,2 bar na biegu jałowym https://obrazki.elektroda.pl/2927244400_... Vakuometr wpinałem trójnikiem bezpośrednio pod pompę. Dla...
Jeżeli podnosi obroty ,to raczej przewód do serwa ,a nie same serwo. jednak raczej serwo bo zmiana obrotów jest po naciśnięciu pedału hamulca czyli wtedy gdy serwo działa . Gdyby to był uszkodzony przewód podciśnieniowy to nieszczelność jest stała i naciskanie hamulca nic nie zmienia .
przewody serwo tester serwo serwo sonda przewody przewody
naprawić gniazdo telefonie samsung lodówka kreski przestal dzialac
sterownik wózka widłowego stacja lutownicza
Kuleczka z ząbkami i napisem N.m - co to jest? Najlepsze lodówki Samsung do 3000 PLN - modele i funkcje