Gdyby był to problem z cewką to nie pracowałby na dwa cylindry, tam jest przecież cewka dwubiegunowa. A może masz nieszczelne serwo?
Myślicie ze to serwo jest pęknięte?
Witam. Najprawdopodobniej do wymiany korektor siły hamowania.PS.sprawdź serwo.
Odłącz przewód od serwa i zaślep jak pomoze to uwalone serwo przepuszcza powietrze
Generalnie popyt rodzi podaż i gdyby były częste problemy z zaworami internet kipiał by od informacji. Problemy z falowaniem obrotów mogą być związane z łapaniem lewego powietrza za przepustnicą. Sprawdź szczelność odmy, miejsca gdzie wtryski gazu wchodzą w kolektor oraz szczelność serwa hamulcowego.
czyli należy zainstalować serwo pod pedał sprzęgła np: od seicento i podłączyć pod ten sam przewód co fabryczne serwo hamulca? ktoś poleci od czego serwo założyć ?
Oblukaj dokładnie skąd jest brane podciśnienie do serwa.
Jeździć nie powinieneś puki nie zdiagnozujesz miejsca wycieku. Lekka nieszczelność może doprowadzić przy ostrym hamowaniu do rozerwania przewodów itp... Od czego zacząć sprawdzanie. No zapewne trzeba obejrzeć cały układ hamulcowy. serwo czy nie jest mokre wszystkie przewody, pompę, zaciski.
Problem może być banalny, przyjechał do mnie klient który miał wymienione klocki przód w Seicento, po wymianie miękki pedał , słaby hamulce zasadniczy. Koleś wymienił pompę hamulcową, serwo, przewody hamulcowe, odpowietrzał 10 razy. Nie przyszło mu do głowy zajrzeć do zacisku co się dzieje z klockami, po wyjęciu klocków co stwierdziłem że tak nazwę...
Myślisz że pompa jest ok. Nie bardzo wiem jak ja oczyścić Serwo może jest uszkodzone? Pedał jest mięki przy pompowaniu i słabo twardnieje.
Pompa tak serwo nie. W chwili zablokowania odkręć odpowietrznik i zobacz czy puści tłoczek.
No nie jestem pewien czy będzie. Wizualnie takie samo miało też Uno, Cinquecento czy Seicento a nawet późniejsze Pandy. No ale to wizualnie... Czy czasem nie jest tak, że serwo ma np różną siłę wewnętrznej sprężyny czy membrany i jest ściśle skorelowane z pompą hamulcową itp...? Wolałbym to wiedzieć bo to jest wchj roboty.. Niestety nie da się wyjąć...
Jeśli i na gazie jest tak samo to nie będzie wina układu benzyny. Zerknij do przewodu łączącego przepustnicę z mapsensorem. Taki cieniutki wychodzący przy przewodzie na serwo hamulcowe. Powinien byś szczelny na całej długości zwłaszcza przy wszelkich króćcach (przy czujniku , przepustnicy i takim niby filterku na tym przewodzie).Silnik strzela na gazie...
Przewód odmy wymieniłem niedawno, poza dotkliwym zapachem benzyny w kabinie i wysokim spalaniem wkręcał się normalnie. Serwo hamulców tego nie sprawdzałem, wystarczy zatkać ten przewód i będzie wiadomo.
Czujnik położenia wału korbowego ,nieszczelność kolektor ssący -serwo hamulców,nieszczelność kolektor ssący MAP -sensor ,MAP-sensor. To na początek. Ostrzeżenie za pisanie głupot pkt 10.2 (czujnik wału)
Prawdopodobnie to serwo. Po zatkaniu wlotu z serwa palcem i uruchomieniu, silnik pracuje normalnie. Dodano po 47 Dzięki za pomoc.
Sprawdziłem to gdy czyściłem silnik krokowy. Przewody od serwa też wyglądają na dobre.
Miałem fiata, cewki i przewody wytrzymały cały samochód zanim nie poszedł na złom, świece iskra wytrzymywały dłużej niż kazali wymieniać w książce serw. jeżdżąc na LPG.
Kupiłem używane Seicento rok prod.1999. Samochod posiada alarm, ale niestety nie wiem jakiej firmy.Na płytce od pilota pisze STER PIL10/A oraz znajdują się min. układy HCS 300 M/SN oraz Kyocera 433 K . Obudowa pilota jest w kształcie przypominającym jajko.Pilot posiada dwa przyciski: większy zielony i mniejszy czerwony. Alarm posiada czujniki ruchu...
Ja też dokładnie nie pamiętam, ale chyba na górnym, najwyższym króćcu powinien być podłączony przewód od pochłaniacza oparów paliwa (trochę grubszy wężyk a dalej niebieska, plastikowa rurka), niżej ten wężyk od odmy, jeszcze niżej przewód od serwo hamulca a pod nim niżej na tym samym dolnym przyłączu Map-sensor. Map-sensor i odma mają jednakową (prawie)...
Ok więc mam parę pytań może będzie łatwiej auto niespodzianka zasadzka już mnie wykańcza Map sensor czy na wężyku powinien być zaworek zwrotny? W filtrze oleju nie ma oleju możliwe ? filtr jest pod kątem olej spłynął ? na miarce stan max na czujniku ciśnienia 3 bar na wolnych do 5 po przegazowaniu zaworek zwrotny mam na przewodzie serwo króciec na wolnych...
Miejsce ogólnie wydaje sie dobre, po zdjęciu pedału sprzęgła jest idealny dostęp od strony wnętrza auta... ale wiązka w tym miejscu jest dość gruba, a otwór w ścianie grodziowej jest niewiele większy, przynajmniej z tego co zaobserwowałem... boje się w tym miejscu ciąć, nacinać czy wiercić, powiem szczerze, jedno złe cięcie i moge jakiś kabel z wiązki...
Płyn raczej odpada bo to nie te objawy Problem w gwałtownym dotknięciu pedału Chwila jest twardy c później już wchodzi i zaczna się hamowanie Wcześniej miałem seicento i tam nie było czegoś takiego Dodano po 1 Coś mnie ostatnio zamroczyło i zapomniałem że przewody hamulcowe idą do pompy ABS więc tych nie muszę ruszać Z tymi od pompki dam sobie bez problemu...
Alternatory nigdy nie były mocną stroną fiatów. Jeśli auto ma przebujane 220tys to ma prawo nie działać prawidłowo z samego zużycia dodatkowo gorący został potraktowany wodą. Bo skoro poszła po pasku to do alternatora też doszła. Alternatora ma więcej dziur niż szwajcarski ser. Temperatura + zimna woda + prąd. Utlenianie, pekanie przebicie itd. itp....
Nie aktywuje się z czujnika prędkości - sygnał z niego odpowiada tylko za czułość serwa. W Corsa B i Seicento aktywacja następuje wraz z sygnałem ładowania -kontrolka gaśnie, wspomaganie startuje. To po to żeby nie "wypompować" baterii przy niepracującym silniku.
Witam W moim seicento wymieniłem pomp[ę hamulcową ,niestety w nową pompę nie mogę dobrze wcisnąć zbiorniczka płynu hamulcowego. Pompa na tym króćcu bliżej serwa nie chce do końca wskoczyć i odstaje dość znaczne :(
Witam, Po wymianie przewodu serwa i odmy - silnik trochę się uspokoił.
Witam, ostatnio wymieniałem uszczelniacze zaworowe i musiałem odkręcić termostat wody, by umożliwić sobie dostęp do wciśnięcia zaworów co by głowicy nie zdejmować. Jak wiadomo śruby termostat trzyma się tez gruby kabel masowy. Zapomniałem go podłączyć i tak próbowałem uruchomić silnik. Podłączyłem go w końcu i zaczął się problem z pracą na benzynie....
Ma silnik z tyłu czy dyfer połączony wałem? Dodano po 2 Acha, tak jak w malcu półosie ze skrzyni wychodzą. Dodano po 1 Ile koni ma taki silnik? Zobacz na filmie jak gość wstawił silnik Odnośnie pompy to tylko kwestia przewodów i bez serwa trochę więcej siły będziesz musiał używać
16V SPi ? To nie będzie poprawnie działać brava była na sterowniku bosch-a, przepustnica na linkę z serwomotorem 4 Wtryski lejące parami To w końcu wkładałeś samą głowicę czy cały silnik ?
Witam. Mam problem ze swoim Seicentem 1.1 99r 13300 km. Ciągle ucieka płyn chłodniczy. Nie ma tzw, sera pod korkiem, po odkręceniu korka nie ma bulek, płyn nie tryska z chłodnicy. Samochód nie stracił mocy, nie muli ani nic. Dymi na gazie na biało to chyba normalnie na benzynie prawie zero dymu. Chciałem zapytać czy to uszczelka pod głowica czy coś...
Najprościej podpiąć pod diagnoskop jeśli nawet kontrolka wtrysku nie wykazuje awarii - można podejrzeć parametry. Bez tego nie wiesz czy czujniki działają prawidłowo itp. Na teraz obejrzyj dokładnie cienki przewód podciśnieniowy do MAP-u. Wychodzi pod przepustnicą tam gdzie przewód do serwa hamulcowego i jest połączony z czujnikiem ciśnienia przy sterowniku...
Jestem wlasnie w trakcie montazu elektrycznego wspomagania w seicento wiec pomyslalem, ze doloze swoje kilka groszy do dyskusji. Wystepuja dwie wersje sterownika do wspomagania. Numer seri pierwszego zaczyna sie od 465, drugiego od 467. Na kolumnie jest rowniez numer. Tylko sterownik zaczynajacy sie od takich samych trzech cyfr bedzie wspolpracowal...
termostat jeśli nowy ale calorstat, wernet to śmietnik, po miesiącu zdycha, tylko Wahler działa niezawodnie, nie jest wiele droższy mogą też puszczać lewe powietrze oringi między przepustnicą a pokrywką zaworów z kolektorkiem (tam są dwa bo jeszcze taka blaszka jest jak dobrze pamiętam) oraz między pokrywką zaworów a głowicą uszczelka, ja tam smaruję...
Człowieku ! Opanuj sie 500 vatt ? Oszalałeś. Ale jeszcze ten głosnik musiał by miec te 500 vatt. Zostaw alpierdy w spokoju to jest g...o !! Które nie gra wcale. Kup sobie lepiej coś z www.stx.pl to jest świetna polska firma z głośnikami. Polecam do samochodu np gdn27/150/4 ss albo sc jak lubisz żółte membranki lub jakis inny gdn z seri stx'a bo to naprawde...
tester serwo serwo zawieszenie seicento seicento seicento seicento lewarek
szlifierka kątowa kondensator schemat reset sensor airbag potencjometr cambridge audio
Komunikat "Załóż wylot do kawy" w Siemens EQ.9 Lokalizacja grzałki w pralce Bosch WLO20260PL/01