Jeśli i na gazie jest tak samo to nie będzie wina układu benzyny. Zerknij do przewodu łączącego przepustnicę z mapsensorem. Taki cieniutki wychodzący przy przewodzie na serwo hamulcowe. Powinien byś szczelny na całej długości zwłaszcza przy wszelkich króćcach (przy czujniku , przepustnicy i takim niby filterku na tym przewodzie).Silnik strzela na gazie...
Myślicie ze to serwo jest pęknięte?
No nie jestem pewien czy będzie. Wizualnie takie samo miało też Uno, Cinquecento czy Seicento a nawet późniejsze Pandy. No ale to wizualnie... Czy czasem nie jest tak, że serwo ma np różną siłę wewnętrznej sprężyny czy membrany i jest ściśle skorelowane z pompą hamulcową itp...? Wolałbym to wiedzieć bo to jest wchj roboty.. Niestety nie da się wyjąć...
Jeździć nie powinieneś puki nie zdiagnozujesz miejsca wycieku. Lekka nieszczelność może doprowadzić przy ostrym hamowaniu do rozerwania przewodów itp... Od czego zacząć sprawdzanie. No zapewne trzeba obejrzeć cały układ hamulcowy. serwo czy nie jest mokre wszystkie przewody, pompę, zaciski.
Odłącz przewód od serwa i zaślep jak pomoze to uwalone serwo przepuszcza powietrze
czyli należy zainstalować serwo pod pedał sprzęgła np: od seicento i podłączyć pod ten sam przewód co fabryczne serwo hamulca? ktoś poleci od czego serwo założyć ?
Myślisz że pompa jest ok. Nie bardzo wiem jak ja oczyścić Serwo może jest uszkodzone? Pedał jest mięki przy pompowaniu i słabo twardnieje.
Ok więc mam parę pytań może będzie łatwiej auto niespodzianka zasadzka już mnie wykańcza Map sensor czy na wężyku powinien być zaworek zwrotny? W filtrze oleju nie ma oleju możliwe ? filtr jest pod kątem olej spłynął ? na miarce stan max na czujniku ciśnienia 3 bar na wolnych do 5 po przegazowaniu zaworek zwrotny mam na przewodzie serwo króciec na wolnych...
Sprawdź szczelność układu dolotowego: serwo hamulców, wężyki podciśnienia, odma. Podobne objawy miałem w swojej Avensis. Na zimno OK, po rozgrzaniu sporadyczne wypadanie zapłonów na jałowym, brak przejścia, powyżej 2,5 tys. obr/min ok. U mnie był pęknięty przewód odmy.
Pompa tak serwo nie. W chwili zablokowania odkręć odpowietrznik i zobacz czy puści tłoczek.
Serwo to nie to uwież mi dało by się to odczuć odrazu, nie tędy droga jednak stawiam na sterownik silnika. Raz kozie śmierć zamówiłem nowy sterownik. Dam znać czy przyniosło efekt
Płyn raczej odpada bo to nie te objawy Problem w gwałtownym dotknięciu pedału Chwila jest twardy c później już wchodzi i zaczna się hamowanie Wcześniej miałem seicento i tam nie było czegoś takiego Dodano po 1 Coś mnie ostatnio zamroczyło i zapomniałem że przewody hamulcowe idą do pompy ABS więc tych nie muszę ruszać Z tymi od pompki dam sobie bez problemu...
Ja też dokładnie nie pamiętam, ale chyba na górnym, najwyższym króćcu powinien być podłączony przewód od pochłaniacza oparów paliwa (trochę grubszy wężyk a dalej niebieska, plastikowa rurka), niżej ten wężyk od odmy, jeszcze niżej przewód od serwo hamulca a pod nim niżej na tym samym dolnym przyłączu Map-sensor. Map-sensor i odma mają jednakową (prawie)...
Generalnie popyt rodzi podaż i gdyby były częste problemy z zaworami internet kipiał by od informacji. Problemy z falowaniem obrotów mogą być związane z łapaniem lewego powietrza za przepustnicą. Sprawdź szczelność odmy, miejsca gdzie wtryski gazu wchodzą w kolektor oraz szczelność serwa hamulcowego.
Witam, ostatnio wymieniałem uszczelniacze zaworowe i musiałem odkręcić termostat wody, by umożliwić sobie dostęp do wciśnięcia zaworów co by głowicy nie zdejmować. Jak wiadomo śruby termostat trzyma się tez gruby kabel masowy. Zapomniałem go podłączyć i tak próbowałem uruchomić silnik. Podłączyłem go w końcu i zaczął się problem z pracą na benzynie....
Oblukaj dokładnie skąd jest brane podciśnienie do serwa.
Witam. Najprawdopodobniej do wymiany korektor siły hamowania.PS.sprawdź serwo.
Witam. A nie wziął nikt pod uwagę walniętego serwa? Puszcza wtedy lewe powietrze.
Sprawdziłem to gdy czyściłem silnik krokowy. Przewody od serwa też wyglądają na dobre.
Problem może być banalny, przyjechał do mnie klient który miał wymienione klocki przód w Seicento, po wymianie miękki pedał , słaby hamulce zasadniczy. Koleś wymienił pompę hamulcową, serwo, przewody hamulcowe, odpowietrzał 10 razy. Nie przyszło mu do głowy zajrzeć do zacisku co się dzieje z klockami, po wyjęciu klocków co stwierdziłem że tak nazwę...
Miałem fiata, cewki i przewody wytrzymały cały samochód zanim nie poszedł na złom, świece iskra wytrzymywały dłużej niż kazali wymieniać w książce serw. jeżdżąc na LPG.
Witam W moim seicento wymieniłem pomp[ę hamulcową ,niestety w nową pompę nie mogę dobrze wcisnąć zbiorniczka płynu hamulcowego. Pompa na tym króćcu bliżej serwa nie chce do końca wskoczyć i odstaje dość znaczne :(
Czujnik położenia wału korbowego ,nieszczelność kolektor ssący -serwo hamulców,nieszczelność kolektor ssący MAP -sensor ,MAP-sensor. To na początek. Ostrzeżenie za pisanie głupot pkt 10.2 (czujnik wału)
Nie aktywuje się z czujnika prędkości - sygnał z niego odpowiada tylko za czułość serwa. W Corsa B i Seicento aktywacja następuje wraz z sygnałem ładowania -kontrolka gaśnie, wspomaganie startuje. To po to żeby nie "wypompować" baterii przy niepracującym silniku.
Witam, Po wymianie przewodu serwa i odmy - silnik trochę się uspokoił.
Dzień dobry mam pytanko. Posiadam seicento 1.1 rocznik 1999. Mam problem typu takiego w kolektorze ssącym jest trójnik z prawej strony wychodzą z niego 2 wężyki cieńszy i grubszy. Ten grubszy jest prawdopodobnie od serwa a ten drugi nie mam bladego pojęcia gdzie go podpiąć. Na tym cieńszym wężyku znajduje się jakiś filterek, ciśnienia stałego lub coś...
Może zasysać tzw lewe powietrze poprzez przewody podciśnienia w przepustnicy jak również przewodem serwa hamulcowego, może linka zacinać się w pancerzu i zderzak przepustnicy nie dotyka zderzaka tudzież któryś z czujników (przepustnicy, temperatury itp) podaje zły sygnał na co sterownik reaguje w ten sposób
Ma silnik z tyłu czy dyfer połączony wałem? Dodano po 2 Acha, tak jak w malcu półosie ze skrzyni wychodzą. Dodano po 1 Ile koni ma taki silnik? Zobacz na filmie jak gość wstawił silnik Odnośnie pompy to tylko kwestia przewodów i bez serwa trochę więcej siły będziesz musiał używać
Najprościej podpiąć pod diagnoskop jeśli nawet kontrolka wtrysku nie wykazuje awarii - można podejrzeć parametry. Bez tego nie wiesz czy czujniki działają prawidłowo itp. Na teraz obejrzyj dokładnie cienki przewód podciśnieniowy do MAP-u. Wychodzi pod przepustnicą tam gdzie przewód do serwa hamulcowego i jest połączony z czujnikiem ciśnienia przy sterowniku...
termostat jeśli nowy ale calorstat, wernet to śmietnik, po miesiącu zdycha, tylko Wahler działa niezawodnie, nie jest wiele droższy mogą też puszczać lewe powietrze oringi między przepustnicą a pokrywką zaworów z kolektorkiem (tam są dwa bo jeszcze taka blaszka jest jak dobrze pamiętam) oraz między pokrywką zaworów a głowicą uszczelka, ja tam smaruję...
Sprawdzić można cienki przewód powietrzny który wychodzi spod przepustnicy (w miejscu mocowania przewodu do serwa hamulcowego) i biegnie do czujnika MAP przy sterowniku sinika. Lubi pękać przy króćcach a jest to jeden z głównych czujników dających sygnał do obliczania czasu wtrysku paliwa To że nie ma błędów nie znaczy że czujniki są sprawne i podają...
Seicento 900 1998 r. 130 kkm. Na wolnych obrotach nierówna praca (wypadanie zapłonów, czuć na fotelu i ręką na silniku - akurat ten objaw występuje od lat kilku). Ostatnio zaczął gasnąć w czasie jazdy - bez jakiejkolwiek regularności. Jedzie się normalnie, potem chwila zamulanie, zaświecają się kontrolki, łapie i jedzie dalej. Zrobione bez efektów:...
Witam trafił do mnie taki fiacik benzyna plus gaz. Na gazie i benzynie chodzi tak samo. Po odpaleniu falują obroty lub rosną do maksymalnych. Z tego co klient mówił jestem już którymś mechanikiem który podjął się naprawy. U jednego został wymieniony silnik u innego uszczelka pod głowica u następnego potencjometr, silniczek krokowy i czujnik ciśnienia....
16V SPi ? To nie będzie poprawnie działać brava była na sterowniku bosch-a, przepustnica na linkę z serwomotorem 4 Wtryski lejące parami To w końcu wkładałeś samą głowicę czy cały silnik ?
tester serwo serwo zawieszenie seicento seicento seicento seicento lewarek
zmiana czasu letni zimowy działa elektrozaworu podciśnienia automatyczny reset
ultra power akumulator skoda scala
Hydroelementy w Honda Shadow 1100 VT - brak podkładek Honda Shadow VT1100 1996: Grubość podkładek zaworowych