szukaj lepiej właściwego numeru wkładu przepływki f00c2g2027.
Widzisz go na kanale 010 więc sobie porównaj jak masz barometr w domu i będziesz wiedział.
Tak, w stronę rozrządu. Zrób 3,5 - 4 i po temacie.
Nic ciekawego tu nie ma. Dynamiczne zrób. Korekty sa w porządku. Dawka 3.6 do 3.8 delikatnie podbite paliwko ale tez ok. Pokaż przeplywke egr turbine w dynamicznych
kolego może ten cały problem tkwi w liczniku, miałem podobnie w golfie III 110 i mam dobrego kolegę elektryka i znalazł, brakowało masy na licznik. Wymiana mysle ze nic nie da musisz sprawdzic kable do licznika, i kostkę
Sprawdzić ciśnienie oleju na zimnym silniku, pewnie zakończy się wymianą pompy oleju.
Wałek bezwzględnie do wymiany, stary natychmiast zniszczy wymieniony popychacz
7MO 820 803 D Ale patrz tylko na SD7V16 i na przyłącze węży bo ona pasuje od wielu innych aut np. cordoby czy passata
028 103 491M 028 103 509 052 103 495 Jak chcesz zmodernizować z tej wersji po lewej to szkoda pieniędzy.
Wiatm po wymianie szczotek na nowe wszystko jest już w porządku Dziękuje za pomoc
Witam. Mam taki problem. VW Sharan 1.9tdi 110km 1998rok po rozgrzaniu zapala się czerwona kontrolka oleju przy czym poziom stanu oleju jest prawidłowy. Na co zwrócić uwagę? Czy jest możliwość, że czujnik jest uszkodzony?
ale pomocna uwaga bez niej ani rusz
Najlepiej jakbyś podał cały opis błędu wraz z kodem. N95 to jest poduszka powietrzna kierowcy, czyli może być albo tzw. taśma przy kierownicy, sama poduszka, lub przewody idące do sterownika (sensora) airbag. Najczęściej pada taśma.
Zacznij od diagnostyki vag
A rozrząd nie przeskoczył? Na plaka odpala? Śruba na kole pasowym nie popuściła się?
Przy ciepłym silniku komputer podaje uboga dawkę startową. Można zmienić to mapą paliwową, regeneracja pompy lub wstawić układ który przy ciepłym silniku oszuka ECU i zaniży temp. silnika. Odepnij czujnik temp. silnika i zobacz czy ciepły zapali lepiej.
pęknięta taśma przy kierownicy
Proszę o pomoc. Gdzie znajduje sie bezpiecznik i przekaźnik świec żarowych w VW sharanie. Rok 1999, 1.9 TDI, 110KM
Ma problem z seatem alhambrom 2002 19 tdi . Bio coś dzieje się z turbem chyba bo ja jade i dodaje gazu tak ponad 1500 tys obrotów to zaczyna piszczeć. tak syczy . A nigdy wcześniej tego nie robiło . Dla tego jestem zdziwiony. Prosze o poprade bo niewiem co mam zrobić . :|
Kolego nie chce być niemiły ale po wpisaniu w google "niska temperatura silnika sharan" "sharan brak ogrzewania" wyskoczyło mi bardzo dużo wyników.
Coś się zepsuło dlatego nie działa.
Witaj. Został już założony nowy filtr paliwa wymienione węże paliwowe i przelewy jest także założony zaworek zwrotny. I jak odpali już w wężach przezroczystych niema bąbelków na biegu jałowym ale przy dodaniu gazu pojawiają się. Kod błędu musiał bym jeszcze raz sprawdzić. Przewody założyłem nowe od baku do filtra i od filtra do pompy i są też nowe przelewy...
Wcześniej zablokował się sterownik immobilizera i nie mogłem odpalić silnik.Teraz odblokowałem sterownik ale pojawiła się kontrolka poduszki czy przyczyną mógłby być zablokowany sterownik. Jeszcze błędów na komputerze nie zobaczyłem ale to zrobię.
poprostu auto przechodzi w tryb awaryjny, powymieniaj zaworki sprawdz przewody podcisnien-lubia byc nieszczelne i auto odzyje mialem podobny problem http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... mozesz bawic sie w analizy logow statycznych dynamicznych lub w regeneracje zaworka N75 dostepnych jest duzo materialow: http://www.youtube.com/watch?v=sSPRGEykc...
Czyli po wymianie opornicy wszystko gra tak ?
Węże miękkie przy gazowaniu?
Od 2.2 do 3 Ohm Dodano po 58 Taśma w kibel!
Pali na plaka?
Wyczyść cały dolot z oleju. Spróbuj jeszcze odpalić na ściągnietym wężu z kolektora dolotowego i zobacz co wtedy.
Mógł by ktoś mi wytłumaczyć jak to jest że na 1 i 2 biegu wkręca się nawet do 5000 obr/min a na 3,4 i 5 biegu wchodzi na tryb awaryjny powyżej 70 km/h To akurat jest proste. Sterownik musi zmierzyć stałą odchyłkę ciśnienia doładowania o co najmniej 150 mb przez minimum 5 sekund, i na niższych biegach nie jesteś w stanie tego uzyskać.
A jak ma się temperatura silnika?
Panowie dołączam się do tematu ze spadkiem mocy. (Sharan TDI 110km 99r.) Mam następujący problem: Niedawno wymieniałem mechanizm wycieraczek i przez przypadek odłączyłem przewód elastyczny zakończony kątowym wtykiem od czarnego zbiorniczka umieszczonego w podszybiu niedaleko wycieraczek od strony kierowcy. Przy odłączeniu tej rurki było słychać syczenie....
Jaka kontrolka nie świeci? Kolego to forum techniczne i było by fantastycznie jak byś pisał konkretnie. I Mikołaj zrobi dzisiaj prezent i pomoże. :D
Kolego naprawiałem takie eberki wiele razy szczególnie ze stajni vw sharan czy alhambra a nawet galaxy to jest jedno i to samo diabelstwo ma to każde z tych aut ale niestety działa ono w może 10 % w\w bo bez przerwy sie psują jest to najbardziej awaryjna część tych pojazdów na początku drogi czy diagnostyki owego urządzenia zrób tak nr 1 przekręć zapłon...
Ale to jest forum techniczne i jakieś podstawy trzeba mieć, chociaż umieć obsługiwać wyszukiwarkę... jest na pęczki nawet jak zdiagnozwać bez VAG-a. pozdr
rocznik 1999
Witam wszystkich Mam problem, który zmusił mnie do szukania pomocy na tym forum. Przeczytałem chyba z 200 stron i wpisów na forach i dalej nic nie wiem, a mechanicy - jak to mechanicy chcą wymieniać wszystko po kolei - na to mnie po prostu nie stać, dlatego proszę o pomoc. Objawy: - po dłuższym postoju (ponad 2h) musze pokręcić rozrusznikiem dobre 20...
Termostat nie przełącza obiegów.
To może czujnik temperatury
Dzięki za odpowiedź. Moje 1,9 tdi 90 km w mieście paliło niecałe 6 l na trasie niecałe 5 l (ekonomiczna prędkość zawsze) a teraz pali ponad 7 l w mieście. Wiem że przy wymianie filtra paliwa zapowietrzył mi się układ i był odkręcany jeden wtrysk aby odpowietrzyć pompę. Brak błędów w silniku (czytane Vagiem 4.9 PL). Może już wtryski siadają w końcu ma...
witam panowie ma taki problem mam silnik 1,9 tdi 1998 rok prod. 110 km.po remoncie glowica tloki pierscienie jest po regeneracji turbina od paru dni jak chce odpalic samochod to zapalaja sie wszystkie kontrolki oprócz od swiec wtedy nie moge odpalic akumulator kreci bez problemu raz jest dobrze za chwile zapala sie kontrolka i wszystko wraca do normy...
A masz pewność że to problem elektryczny a wentylator mechanicznie nie jest przytarty?
Za duzo rzezby
Witam chciałbym w moim sharanie 110KM 1.9TDI założyć jakieś zabezpieczenie. Myślałem o rozruszniku (żeby po przekręceniu kluczyka "nie kręcił" dopiero po naciśnięciu schowanego włącznika odpalał) tylko nie wiem jaki kabel idzie od stacyjki do rozrusznika lub od stacyjki do któregoś z przekaźników w skrzynce i czy np po nie naciśnięciu włącznika i przekręceniu...
Vw Sharan 1.9 TDI 110KM AFN ,1999r Bardzo Proszę o analizę logów: http://vaglog.pl/myVagLog.html
Klima, czy tylko nadmuch?
Jezeli chodzi o ustawienia to wystepuje na AUTO i ECON - opcji manual nie ma (chyba) Problem zawieszenia nie pojawia sie podczas jazdy tzn jak juz zacznie dzialac to wowczas dziala do zgasznia silnika a po ponownym uruchomieniu jest juz zawieszona (nie zawsze, czasami przez kilka dni chodzi a pozniej ni z tego ni z owego jest zawieszona). Po zawieszeniu...
po co odlaczac ?
Kup Forda ,ten sam silnik VW (diesla) i cała reszta a samochód tańszy niż VW. Tylko "znaczki" inne na przodzie ,tyle i kierownicy.-RobertLodz09 mylisz się,że różnią się znaczkami,,,,różnią się przede wszystkim jakością wykonania silnikami przede wszystkim
może masz za nisko pedał sprzęgla
turbina 110km toledo 110km cisnienie 110km
pilot alpine peugeot nierówno diesel rozruch
olympus aparat projektor rzutnik
Brak reakcji na przycisk start w Citroën C4 Picasso Schemat modułu pralki Indesit IWSC 51051 - dostępność i alternatywy