Na żółto świeci nie czujnik ciśnienia, tylko poziomu oleju, a przyczyną może być równie dobrze mikrowyłącznik maski
Sygnał obrotomierza jest brany z alternatora, sprawdź czy ładuje. Może być też oderwany jeden z kabli przy alternatorze (najczęściej przy samej wtyczce).
Witam. Pacjent Sharan 1,9 TDI 97r. Mruga kontrolka oleju, poziom jest ok, stawiam na czujnik ciśnienia oleju tylko gdzie on się znajduje??? Dodam że wczoraj miałam to samo, dolałam oleju i przestało mrygać.
Kolego zewrzyj kabel od czujnika do masy. W ten sposób sprawdzisz czy to wina ciśnienia oleju lub czujnika.
Poczytaj sobie o dynamicznej kontroli ciśnienia oleju w VW.
na dodatek przestaje działać obrotomierz Z tym zrób porządek to i kontrolka ciśnienia przestanie mrygać....
Uszkodzony zawór regulujący ciśnienie oleju, skutkiem czego jest zbyt wysokie ciśnienie oleju.
Czujnik oleju- czego? Ciśnienia? Poziomu? Kolory kabli podaj.
Co piszę dalej po tych cyfrach błędu? Można celować w uszkodzenie sterownika albo pęknięty wężyk od czujnika ciśnienia. Jak z ubytkiem oleju?
Jeszcze nie mierzyłem ciśnienia. A może to jeszcze jakiś czujnik albo coś innego?
Rozbierz sterownik , wymyj płyte bo będzie w oleju i wymień przewodzik gumowy w sterowniku od ciśnienia doładowania .
Witam dzisiaj rozebrałem sterownik i rzeczywiście był uszkodzony, pęknięty wężyk wymieniłem go poskładałem i jadę i znów 110 odcina... Uderzać ostatecznie w turbo winna gruszka ??? Były ślady oleju w wężyku do ECU? Były. Czy jest olej w czujniku ciśnienia w ECU? Jest. Umyj go.
Ponoć w AFN -ie nie da się ot tak bezkonfliktowo zaślepić EGR-a. To jedno, a drugie - czujnik ciśnienia doładowania nie opił się oleju?
Zależy to od miejsca uszkodzenia uszczelki. Uszczelka głowicy rozdziela płyn od oleju i od cylindrów. Przy pęknięciu głowicy olej także nie bierze w tym udziału.
A czy zbyt duże ciśnienie może powodować stukot szklanek? Bo jedna mi się odzywa.jak i na ciepłym tak i na zimnym silniku.Tyle ze na ciepłym słyszalna jest bardziej. Dodano po 2 Stukot szklanki wykryty.Po sciągnieciu pokrywy zaworów okazało sie że jedna szklanka jest wytarta na ok 3-4mm.Więc wymiana rozrządu + szklanki.A ktoś się wypowie na temat ciśnienia...
Heniek1234, po prostu to idź Ty lepiej na piwo. Objawy wskazują na dostawanie się płynu chłodniczego do oleju, ale jeżeli mówisz, że z tym jest wsio ok to warto byłoby sprawdzić ciśnienie oleju..
Olej po rozgrzaniu staje się rzadszy więc trudniej mu utrzymać właściwe ciśnienie, gdy pompa jest ok oraz luzy pomiędzy smarowanymi elementami nie są zbyt duże ( naturalne zużycie panewki etc.) wszystko będzie ok. Gdy jednak luz jest zbyt wielki nawet dobra pompa nie wygeneruje odpowiedniego ciśnienia i odwrotnie , słaba pompa także będzie miała ten...
Ilosc czynnika powinna byc 700 gr. i 50 gr oleju Dorzuć jeszcze z pięćdziesiątkę oleju to na pewno będzie chłodzić. Skąd pomysł, że ma być 50ml. oleju??? Nic nie doładowuj do jakiś tam 5 bar bo ciśnienie zależy od temperatury otoczenia, Układ napełnia się w odpowiedniej ilości czynnika, nie do odpowiedniego ciśnienia.
Skoro pompa wys. ciśnienia ma wycieki oleju napędowego, to oczywiście, że to jest bardzo duży problem i takie objawy mogą występować. Sugeruję usunąć usterkę, zamontować pompę, odpalić autko i opisać następstwa. Niemniej jednak myślę, że po uszczelnieniu pompy (oczywiście z wiedzą) wszystko będzie ok. :)
Prosze o radę Stoi sobie prędkościomierz,obrotomierz,wskaźnik paliwa i temperatura wody. Komputer OK-kilometry,temp. oleju,spalanie-ok A na dodatek ciągle miga kontrolka ciśnienia oleju. Myślę, że to przez kasowanie błędów programem diagnostycznym VW Tool i złączem OBD II. Pierwszy raz to robiłem i chyba coś pomieszałem.(reset inspekcji oleju) Czytałem...
Witam panowie mam taki sam przypadek w sharanie 110 afn a więc tak pompa oleju wymieniona ciśnienie od 1,5 do 4,5 na starej było taki same , popychacze nowe dalej to samo zwaliłem głowice z podejrzeniem czy aby zawory niepodpalone i zbyt głęboko siedzą zonk zawory idealne :cry: ale pełno było opiłków w kanałach głowicy i zatkało kanaliki w czterech...
Sharany tak maja że pokazuje głupoty z tym atmosferycznym. Nie pisz głupot. (at)dziungwaj Demontuj sterownik silnika, jest pod deską rozdzielczą (dostęp trudny ale do zrobienia), rozbierz, wypuść z niego ciśnienie wymyj z oleju, wymień wężyk w środku co idzie do czujnika ciśnienia, pozbądź się kapselka z tylu obudowy ECU bo zalany olejem nie spełnia...
Czy za pomocą vag'a da się zdiagnozować nastawniki wałków rozrządu? Może tu leży przyczyna (a nie w łańcuchu). Da się sprawdzić VCDS-em, ale po co? Sam napisałeś: Znów pojawiają się błędy i słychać łańcuch Ciśnienie oleju sprawdza się w dwóch zakresach: -1500rpm/min - 1,7bar-a -2000rpm/min. - 3,0 do 5,5 bar-a. Jeżeli uda Ci się przekroczyć 7bar-ów...
witam zapomniałem odpisać :( mianowicie sprawdzone zostało ciśnienie oleju przez zegar (manometr) aż strach pisać bo zamknęło ten zegar na maxa takie ciśnienie jutro wymieniamy pompę oleju
Jeżeli to jest ten na podszybiu to u mnie działa jako czujnik otwarcia klapy ale tylko w momencie kiedy zadziała czujnik małego poziomu oleju (nie ciśnienia). Zapala się pomarańczowa lampka o uzupełnieniu oleju i dopóki nie otworzę maski nie zgaśnie. Kiedyś miałem ten wyłącznik uwalony i lampka cały czas się świeciła. W instrukcji ładnie opisane było...
Przy osobówkach bardzo sporadycznie coś robię. Jeśli buczy wspomaganie to w pierwszej kolejności sprawdź olej, czy się nie pieni lub nie ubywa. Jeśli się pieni to może zaciągać gdzieś powietrze. Następnie filtr oleju i naciąg paska jeśli napęd pompy na pasku. Potem pomiar ciśnienia oleju w układzie, może zawór ograniczenia ciśnienia przepuszcza zbyt...
Witam Turbo przestało dmuchać, ale się nie rozpadło nie bierze oleju nie dymi i słychać że kręci się wirnik. Samochód jeździ normalnie tylko jak bez turbo (na VAG zero ładownia ). Awaria wystąpiła około 140 km/h podczs wyprzedzania wystąpiło jakby przeładowanie które nie ustępuje po wyłączeniu. Kilka dni wcześniej rano na zimnym silniku po starcie przez...
Rozumiem, że czynnik z olejem jest uzupełniony w układzie? Sprawdź czujnik ciśnienia - o ile pamiętam to jest przy chłodnicy, może się zawiesił. Bez tego sygnału panel klimatronika nie pozwoli załączyć sprężarki - będzie myślał, że układ jest pusty
czy można dobić gaz A skąd wiesz ile jego naprawdę jest w układzie? Prawidłowe ciśnienia NIE OZNACZAJĄ wcale, że czynnika chłodzącego w układzie jest wystarczająco... Układ będzie w ów czas działał, ale jego wydajność będzie pozostawiała wiele do życzenia..! Można "dobić", ale powinno się wymienić, tzn. odessać czynnik z układu i napełnić układ ponownie...
Witam. Zgadzam się z sobala17. Wyciagaj sterownik. Jest tam taka gumowa rurka która idzie do czujnika ciśnienia (czujnik jest środku sterownika). Jeżeli pękła to na bank nawiało ci tam oleju i wody co z kolei powoduje takie różne dziwne błędy. Rureczkę wymieniasz przedmuchujesz układziki i jest OK. Ja dziś robiłem taką czynność no i pomogło. Nic ciężkiego....
problem zaczął się wczoraj musi kręcic ok.30 sek zanim zapali ,ciepły czy zimny nie ma znaczenia,vag nie wykazuje żadnych usterek .Silnik 1.9 TDI rok 96,stawiałem na pompę ,ale spec od pomp stwierdził: za duże ciśnienie oleju co poduje ,że zawory się nie domykają:czy to możliwe?
Ja mam problem z wskaźnikiem temperatury pokazuje minimalną wartość. Na dzień dobry mrugnie kontrolka ciśnienia oleju 2 razy i gaśnie. Połączenia sprawdzone od czujnika temperatury płynu jest ,okey oporność na pinach licznika zmieniają się w miarę nagrzewania silnika.Czyli okey. Gdzie szukać przyczyny tych kłopotów? Myślę że jest zimny lut gdzieś w...
SHARAN ALHAMBRA GALAXY Panowie Mam dosyć skomplikowany probrem ponieważ co warsztat to inna diagnoza. Otóż mój dizelek chodzi na trzech cylindrach na początku myślałem że to pompowtrysk padł i tak było ponieważ na komputerze wyszło że leje drugi i przelewa na trzeci wymieniłem na nowy lecz i tak chodzi na trzy gary. Pomiar ciśnienia sprężania link komputer...
Nie trzeba stosować żadnej pompki. Pompa oleju w skrzyni biegów sama "zaciągnie" olej. ale czy zaciągnie jeżeli podam z siłą grawitacji świeży olej po zdemontowaniu chłodnicy oleju przecież na chłodnice olej wchodzi pod ciśnieniem które buduje pompa oleju w skrzyni
Jeszcze wymienić sprężarkę. Prócz sprężarki jest tam jeszcze kilka miejsc gdzie czynnik lubi uciekać. Dodano po 1 Są specjalne dozowniki oleju, barwnika. Choćby taki oto http://allegro.pl/dozownik-oleju-i-barwn... Czytałeś opis aukcji? To nie jest urządzenie do podawania oleju pod ciśnieniem.
Za dużo oleju w układzie albo brudny skraplacz. Wyjedź zderzakiem i dokładnie umyj chłodnice tylko takim wyrozumiałym ciśnieniem :)
witam wszystkich mam podobny problem i nie mogę go zdiagnozować :cry: myk się zaczął od tego sharan 2003 tdi model silnika ASZ klima tronik dwu strefowy po kupnie nie dział klima rok przejeżdżony na nie nabitej klimie i nadeszła chwila ciepła i trzeba zrobić bo czarny lakier i czarne szyby taka afrykańska mućka pierwsze nabicie klimy sukces 3 dni z...
17964 - Charge Pressure Control Zrób poprawne logi turbo i przepływki bo te nic nie wnoszą !!! Wartość obrotów masz sugerowaną 2850-3150 obr/ min a u Ciebie 1407 Logi robiłem na 3 biegu od 1500 obr i pedal gazu w podłogę... Znam tylko ten sposób... Jak inaczej? Dodano po 5 Z logów widać dwie rzeczy. Turbo daje tylko 1400 mbar a powinno 2200 mbar. Druga...
Tyle że test płynnym roztworem nie wskazał na uszkodzoną uszczelkę, samochód moc swoją ma, nie przymula, odpala dobrze, nie kopci. A w zbiorniczku jest czysty płyn, nie ma śladów oleju itp. Więc to chyba nie raczej uszczelka i głowica??
Za duże ciśnienie oleju przeciskało go gdzie był słabszy punkt typu turbina pierścienie więc jeśli wróci do normy to nie powinieneś za bardzo się przejmować (oczywiście monitorując sytuację).
Zasadę działania turbiny i sterowania znam. Wprowadzę może w temat: padła turbina (uszczelnienia po stronie gorącej, łopatki pokrzywione, kierownica na żyletki), wywaliło olej w wydech; po zakupieniu turbiny po regeneracji i wykonaniu: - zmiana wężyków podciśnienia; - kontrola smarowania -drożne; - kontrola węża spływu oleju z turbo - drożny; - kontrola...
Olej 5w30 cisnienie oleju OK, sprezanie OK, nowe filtry paliwa i oleju. Wszystko było robione 10tys km temu
to wychodzi na to że podpiera mu hydraulikę z tego co piszesz. A jakie ma ciśnienie oleju przy tych 3 tys? I jeszcze jedno weź rozłącz przewód od intercoolera i zobacz czy dalej jest to samo jak przygazujesz, jaki masz tam olej klasa?
to że chodził jak bez kompresji może świadczyć o zbyt wysokim ciśnieniu oleju - sprawdź to. pompy w VR6 mają często problem z zaworkiem. Objawy co do nierównej pracy itp, może być jakieś fałszywe powietrze w dolocie. sprawdź szczelność węży gumowych, i podciśnień. Sprawdź również ciśnienie paliwa. Oczywiście w sensie pomiaru manometrem.
kontrolka żółta rok 2000 poza tym cały silnik był naprawiany w wakacje i wydawało mi sie że wszystko jest ok tak jak kolega pisze nie ma związku poziom z ciśnieniem oleju bo to dwie różne sprawy ale ok postaram się kupić i wymienić czujnik oleju może pomoże jak nie będę szukał dalej dziękuję za podpowiedzi
Raczej nie listwa powrotna paliwa ma większe ciśnienie niż komora głowicy uszkodzenie uszczelniacza skutkowało by dostawania ON do oleju. A te opiłki to pada tandem pompka i daje olej do paliwa? Gdyby opiłki pochodziły z pompy tandem zatrzymały by się na listwie zasilającej pompo wtryski a możliwe ze i zatkały by wlot paliwa do nich (micro dziurki)....
Czujnik temperatury na wężu chłodnicy? Chyba to czujnik przegrzania. Były w SDI 2piny, czasem w Sharan 4piny. No brawo. to ten element. Czujnik dwupinowy bimetaliczny, jak płyn osiągnie ponad 110 °C to następuje wyłączenie klimy ale nie wentylatorów, gdy się schłodzi to znowu klima się załączy automatycznie. Czujnik miał przerwę przez co układ "myślał"...
Wiem, że takich tematów było wiele ale proszę o cierpliwość... Sharan 96r. 2.0 benzyna. Gdy gorący to puchnie wąż co idzie do czujnika temperatury. Puchnie dość mocno nawet widać gołym okiem, że powiększa swą średnicę. Czy tak ma być czy jednak winna jest uszczelka pod głowicą?. Obserwuję sytuację od jakiegoś czasu i nie widać żadnych dodatkowych objawów...
Witam Panowie, mój problem polega na tym iż mam wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia i wyczytałem że może być problem z uszczelką pod głowicą, jak to można sprawdzić czy uszczelka jest padnięta, wody w oleju nie ma, ze zbiorniczka też nie czuć spalinami, pompa wody nowa, termostat wymieniony, chłodnica sprawdzona, nowy zbiorniczek i sprawdzonych...
Posiadam vw sharan 2.8 vr6 benzyna, rocznik 95. Otóż ostatnio zaczął dużo palić 16-17l. Ponadto na zimnym silniku nie można w ogóle dodać gazu bo zgaśnie i później trzeba kręcić z minutę żeby odpalił a jak już odpali to chodzi jakby na niektóre gary tylko(nierówno i rzuca silnikiem). I prawie nie ma mocy. jak się rozgrzeje to już jest całkiem ok(czyli...
Nasunął mi się pomysł w związku z wypowiedzią darko_n - kiedyś miałem odwrotny problem w Sharanie - problemy z zapalaniem na gorącym silniku. Ponoć pompa była zużyta i podawała zbyt niskie ciśnienie. Mechanik aby oszczędzić mi kosztów naprawy (wymiany) odciął jeden z czujników - chyba temperatury silnika?? Przy zapalaniu komputer widzi zawsze zimny...
czujnik ciśnienia oleju sharan oleju sharan sharan czujnik ciśnienia
zasilanie zestaw głośników android ustawienia akumulator deskorolka
zamykam temat kompresor śrubowy
Głośnik Manta SPK 220 zacina się po połączeniu Bluetooth Cichy sygnał zakończenia suszenia w suszarce - przyczyny i rozwiązania