Generalnie wszystkie przewody można sprawdzić ciśnieniem 20 bar, chociaż na przewodach niskiego ciśnienia nie będzie zwykle powyżej 7 bar.
A jak myślisz?Co może jeszcze pompować ciśnienie do układu?
Z filtra paliwo leci, to pół bara musi być Nie koniecznie, A prawidłowe ciśnienie to minimum 1bar. Tu przyczyn może być sporo.
Do roboty pompa oleju , nie domykają się zawory przez zbyt duże ciśnienie. Resztę postów pozostawię bez komentarza.
Uszkodzony zawór regulujący ciśnienie oleju, skutkiem czego jest zbyt wysokie ciśnienie oleju.
"Kabelek od czujnika sterownika wtryskiwaczy". Co to takiego?
Żeby to sprawdzić, czy go odcina, to bym musiał jechać, bo jak tego nie sprawdzę, a manometrem, to muszę sprawdzić.
150 kPa to norma To nie norma a granica przy której puszcza zawór bezpieczeństwa w korku. Trochę OT ale masz rację to graniczne ciśnienie.
Witam, w sharanie jest zawór regulujący ciśnienie który znajduje się w sprężarce, prawie na pewno to jego wina, przerabiałem ten temat, zawór do kupienia na allegro. Wymiana niezbyt uciążliwa.
Jakie masz cisnienie przy normalnie nabitej klimie przy nie pracujacym silniku? Sprawdz czy przewody nie sa pozaginane. Prawdopodobnie masz duzo wody w osuszaczu. Pytanie co z zaworem? Raz miałem problem z waga w maszynie do klimy (warsztat nie kwapił sie zeby naprawiac). Wiec nabijałem tylko do LP (HP zamkniety), na pracujacej klimie. Nabijałem patrzac...
Sprawdzić ciśnienie w układzie
W czym mamy Ci pomóc? Ciśnienie zmierzyłeś?
Kolego podepnij z powrotem do VAGA sprawdź ciśnienie doładowania w wartościach rzeczywistych może być uszkodzony lub zaolejony czujnik ciśnienia doładowania wtedy sterownik błędnie odczytuje ciśnienie doładowania i sterownik ogranicza moc turbiny. Może być zaworek n75,może być nieszczelny układ od turbiny do kolektora ssącego. Powodów jest multum.
właśnie do gruchy nie dochodzi ciśnienie
Przy 1400 mbar powinien być w granicach 600 a nie 700 ale to nie zmienia faktu że głównym problem jest ciśnienie doładowania które jest na poziomie 0,4 bara nadciśnienia a powinno być 1,2 a to spora różnica.
Mierzyłeś ciśnienie na tandemie? Pompka w zbiorniku jakie daje ciśnienie?
W załączniku masz schemat dokładnie od ASZ 2003. B161 to czujnik ciśnienia na 3 piny.
Widzę że sami fachowcy się wypowiadają 30bar :) przy r134 życzę powodzenia:) ciekawe czym osiągniesz takie ciśnienie?
Tak za mało.Elsa swoje a praktyka swoje.Normalnie w grupie VAG z tamtych lat to ciśnienie w stanie spoczynku powinno wynosić ok 5 bar wzwyż.Według mnie masz też za dużo oleju w układzie.Sprawdź też czy nie masz zapowietrzonego półautomatu.A co do maszyny to nie sprzedawaj bo klienci lubią takie bajery a nie rzadko podśmiechują się jak to ostatnio jeden...
Żeby się nie rozwodzić, nawet jeśli "przeładował" by układ, ciśnienie nie ma prawa wzrosnąć na tyle żeby uszkodzić któryś z elementów, dba o to wentylator na skraplaczu, presostat który odłącza kompresor i ostatecznie zawór bezpieczeństwa na kompresorze.Dziwne tylko że wszystkie aluminiowe elementy posypały się jednocześnie? może potraktowane czymś...
Synchro jest pomiędzy wałem a wałkiem? Jakie korekty wtrysków? Jakie masz ciśnienie paliwa?
Jakie jest ciśnienie doładowania?
Pytałem czy dolot jest szczelny, a nie układ podciśnień.
Jak cieknie z rurki odprowadzającej skropliny z parownika klimy to pękła (ma dziurę) nagrzewnica od ogrzewania kabiny. Płyn spływa na dół do i otworem . Test jest prosty zrobić obejście nagrzewnicy i trochę pojeździć plus dodatkowo zmierzyć ciśnienie w układzie chłodzenia czy czasem uszkodzona nagrzewnica nie jest skutkiem innej awarii.
Gdy gazuję aż obrotomierz wchodzi na czerwone pole zaczyna grzać. Wygląda na to, że gdy dostanie duże ciśnienie to dopiero przepycha ciecz przez nagrzewnicę. quote] Wygląda na małą wydajność pompy cieczy chłodzącej Przecież pisałem
Dziękuje a jak sprawdzi turbo? Zmierzyć ciśnienie jakie wytwarza.
Jakby cofało się paliwo to tak samo działoby się niezależnie od ilości paliwa w zbiorniku. Z tym pływakiem to opcja do sprawdzenia, ale wydaje mi się że to nie to, co do używki to nie powiedziane że jest sprawna trzeba by zmierzyć jakie daje ciśnienie.
sprawdzałeś ciśnienie pompy wtryskowej???
Heniek1234, po prostu to idź Ty lepiej na piwo. Objawy wskazują na dostawanie się płynu chłodniczego do oleju, ale jeżeli mówisz, że z tym jest wsio ok to warto byłoby sprawdzić ciśnienie oleju..
czujnik masz nakrecony na osuszacz. znajduje sie on za prawym przednim kołem z przodu samochodu jak jest on podkorodowany to peknie ci jak będziesz wykręcał. Przy okazji wymień sobie osuszacz. jak masz czujnik uszkodzony. musisz wykręcić osuszacz aby czujnik wykrecić i rozpiąć kostkę z rurek wchodzacych do niego ;] Powodzenia. :D W razie jakichkolwiek...
Jest efekt parowania, ciśnienie może się zrobić.
W tym sharanie sterownik nie widzi ilości/wartości ciśnienia czynnika, widzi tylko czy jest ciśnienie czy nie(presostat zwarty lub nie)
Jak ciężko odpala po dłuższym postoju to możliwe, że schodzi ciśnienie paliwa - cofa się paliwo i auto łapie powietrze.
Czytając to wszystko nie wiadomo czy płakać czy się śmiać. Podstawowa sprawa to sprawdzić czy jest iskra , czy pracuje pompka paliwa i jakie jest ciśnienie paliwa.
A myślisz że kupisz używkę od nowości nie regenerowaną?Sprawdź lepiej ciśnienie spływ wydech itp.
Niski ciśnienie w układzie. Tak jest sygnalizowane.
Jak z mostkujesz to będzie zbyt wysokie ciśnienie i ewentualnie tylko wentylatory się załączą na 2 biegu. Skoro pokazuje zero na sygnałowym to w układzie brak ciśnienia lub czujnik szrot.
Witam ponownie. Uprzejmy kolega moderator zablokował mi poprzedni temat a mam sprawdzone dwie kolejne rzeczy więc piszę tutaj ciąg dalszy do tego wątku: http://www.elektroda.pl/rtvforum/... paliwa na pompie tandemowej sprawdzone - jak kręcę silnikiem to jest od 2,5-3 barów. Rozrząd sprawdzony - jest idealnie na...
Nie.
https://obrazki.elektroda.pl/6210019100_... https://obrazki.elektroda.pl/9974660800_... Numer 16. Na drugim zdjęciu lepiej widać.
Stopień spięcia zależy od ciśnienia podanego na sprzęgło (wielopłytkowe mokre). Ciśnienie z tego co pamiętam było w blokach pomiarowych modułu haldex przy podpięciu VCDS (dokładnie było tam ciśnienie zadane i aktualne osiągnięte przez pompę).
Przecież i tak będziesz musiał ustawiać... O Mamo! Chyba nie chcesz po prostu założyć głowicy i ....
Błędy które pojawiły się podczas diagnozy mogą być błędami starymi,nie wykasowanymi po wymianie wyszczególnionych elementów.Skoro nie masz problemów z odpalaniem już po pierwszym uruchomieniu,proponuję zająć się obecnie kątem statycznym wtrysku bo jego wartość jest zbyt niska.Dopiero po poprawnym jego ustawieniu, sprawdzić ponownie ewentualne błędy.Co...
Zacznij od wyczyszczenia EGR . Prawdopodobnie zbyt powoli narasta ciśnienie turbo. Zrób logi
Zwierasz dwa styki to dajesz sygnał że jest odpowiednie ciśnienie i że klima może ruszać. Zwierasz te od wysokiego ciśnienia i włączają się wentylatory by schłodzić czynnik i zbić tym ciśnienie w układzie.
Witam Szukam Spisu kanałów VAG dla silnika 1.8T benzyna (Sharan). Można znaleźć dużo tego typu informacji ale dla silników TDI. Dokładnie chodzi mi o to w jakim kanale VAG można sprawdzic w tym samochodzie np. ciśnienie turbosprężarki. Może ktoś mi pomoże. Pozdrawiam
może 2 godzinki temu był robiony pomiar. żadnych skoków, płynnie ciśnienie wzrasta i opada, zaczynam obstawiać ze może być coś z licznikami bo tylko w tym przedziale występuje problem., bo ciśnienie oleju myślę ma w miarę ok.
Temat mogę zamknąc ,samochód zapala ,pompa szwankowała.
Zrób test na szczelność układu chłodzenia. Jak będzie schodzić ciśnienie znaleźć nieszczelność i usunąć.
Jak jest ciśnienie w układzie to presostat ma mieć przejście między pinem 1i2. Jak tam jest ok, to trzeba czepić się włącznika temperaturowego na wężu wodnym(przy termostacie), między pinem 1i4 ma mieć przejście
Witam. Co koledzy sądzą o połączeniu wysprzeglika z rurką sprzęgła przewodem olejoodporny za pomocą opasek skręcanych. Nowy wysprzeglik zapinka niby na swoim miejscu a po dwóch,trzech dniach zrzucą rurkę zapinka pozostaje na swoim miejscu. Dwa razy się to zdarzyło i z rana przy odpaleniu. Tak sprzęgło chodziło nie ciekło odpowietrzanie też bez problemu...
Piszesz, że problem wtedy ustąpił. Czy aby temperatura na zewnątrz (4 stopnie) nie blokowała już wtedy załączania sprężarki ( w końcu to był już pażdziernik)? Jeśli tak to sprawdziłbym czy sprawny jest wentylator chłodnicy klimatyzacji. Presostat F129 działa zarówno na wysokie jak i na niskie ciśnienie w układzie.
Na żółto świeci nie czujnik ciśnienia, tylko poziomu oleju, a przyczyną może być równie dobrze mikrowyłącznik maski
Odpowietrz układ paliwowy cr musi mieć układ dobrze odpowietrzony . I wykasuj błędy typu niskie ciśnienie na listwie . Chyba ze masz inne błędy .
masz do wymiany korek- jest w nim zaworek, który zapewne zaciął się i nie reaguje na rozszerzanie płynu w wyższych temperaturach ( zamiast tłoczyć go w obieg to ciśnienie wylewa go przelewem w korku).
Witam, chciałbym się dowiedzieć, od czego dokładnie jest ten włącznik pod pedałem sprzęgła. Jakie jest jego zadanie, czy jest rozwarty, gdy pedał jest w dolnej pozycji czy górnej? gdyż w moim samochodzie pedał jest lekko niżej i włącznik jest prawdopodobnie załączony. Sterownik Bosch 0 281 001 132 silnik 1Z Pytanie jeszcze takie czy można zamiast seryjnego...
Chodziło mi o to ze może waku pompa jest poluzowana (słabo dokręcona do silnika) przez co silnik traci ciśnienie. Błacha sprawa śruba na 13 a jednak pozdrawiam :)
Sorry źle sie wysłowiłem nie przez interfjs vag tylko obdII mam program vag ale nie da sie przez niego odcytac prędkości pojazdu itd..A mi chodzi o ciśnienie prędkość doładowanie itd....
Trzeba zmierzyć ciśnienie paliwa na pompie tandemowej [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...
Na starych silnikach PD chmurka chwile po odpleniu oraz lekkie zająkanie (szczególnie po nocy) to norma. Niestety stary układ paliwowy się zapowietrza mniej lub bardziej co powoduje spadki ciśnienia na pompie tandem (stąd dym i lekkie zająknięcie czy falowanie). Usunięcie tej niedogodności jest trudne i kosztowne (jak to w starym dieslu). Gdzieś widziałem...
Świece sprawdzane nowe zakupione wszystkie grzeja Dodano po 1 Ciśnienie w cylindrach 1/4 23 bary w każdym tak samo
Podpięcie do VW_Toola sprawę wyjaśni.Jak będzie miał "ciśnienie w kolektorze dolotowym-wartość doregulowana" to do roboty turbo.
Można ustawić wadliwy cylinder w pozycji GMP w suwie pracy i podać z kompresora ciśnienie (przez otwór świecy) i sprawdzać którędy ucieka. Czy odmą/z bagnetu ,czy wydechem czy dolotem?
Witam posiadam vw sharan 1.9tdi 110 km 1998. Samochód posiadam od 5 dni przez pierwsze 4 dni byłem bardzo zadowolony, lecz teraz samochód stracił moc. Jak się porusza samochodem to chwile ma moc a za chwile nie, szarpie co to może być przepływomierz ??? Proszę o pomoc. Diagnostyka: komputer pokazuje błąd ciśnienie w kolektorze dolotowym i zawór masowy...
sprężarka ze sprzęgłem , na krótko nie próbowałem dodatkowo wzrasta napięcie do 0,500 A To w końcu, jak to jest? O co Ci chodzi dokładnie, gdzie wzrasta to "napięcie" ? Jakie jest ciśnienie minimalne w układzie by sprężarka wystartowała bo gdzieś słyszałem że min to 6,0 bar Źle słyszałeś. około 2,5 bara wystarczy. Jakie ciśnienie widzi czujnik ciśnienia...
Wiem, że takich tematów było wiele ale proszę o cierpliwość... Sharan 96r. 2.0 benzyna. Gdy gorący to puchnie wąż co idzie do czujnika temperatury. Puchnie dość mocno nawet widać gołym okiem, że powiększa swą średnicę. Czy tak ma być czy jednak winna jest uszczelka pod głowicą?. Obserwuję sytuację od jakiegoś czasu i nie widać żadnych dodatkowych objawów...
Witam posiadam vw sharan 2001r 1.9 tdi 115 km. Auto ma turbine po regeneracji, kilka dni temu. Autu brakuje mocy, praktycznie w ogóle prawie nie jedzie. Przepływomierz bym sprawdzany. Auto rozpędza się max do 140 wygląda to tak jak by blokowalo gdzieś ciśnienie od turbo. Proszę o pomoc.
Zaworek jest prawdopodobny,zanim zmienisz zmierz ciśnienie oleju manometrem .Filtry Filtrona to nie jest dobry zamiennik.
Witaj. Jeśli miałeś strasznie zabrudzony filtr to mógł paść przepływomierz. Nie czyści sie go tylko wymienia!!! Utrata mocy może być spowodowana taż innymi przyczynami np. uszkodzoną turbiną lub jeśli masz zmienną geometrie łopatek zapieczeniem sie łopatek w turbinie lub uszkodzony zawór N75 który moze w Twoim przypadku upuszczać ciśnienie cały czas,...
073 AL siedział w koncernie Vw w silnikach AWX ARL ASZ AVF i w Audi A3w ASZ.Jego ciśnienie nominalne to 288,0 bar ,natomiast dedykowane które siedzą w Twoim A4 AVF mają 292,0bary i były montowane w Audi w modelach silnikowych AWX, AVF, ATL, w VW natomiast w modelach silnikowych AVF,AWX(Passat),BLT(polo),ASZ (Sharan)
Witam Posiadam samochód sharan 2002 r silnik auy 1.9 tdi z dwustrefową klimatyzacją, która odmówiła współpracy .Klimatronik nie pokazywał żadnej usterki. Po podłączeniu maszyny do klimy niby nie ma czynnika ale po naładowaniu 20 bar azoty w układ klimy wszystko szczelnie trzyma ciśnienie. Po wykonaniu próżni maszyną też wszystko w jak największym porządku....
W jakich warunkach 26bar masz, bo trochę duże to ciśnienie, powyżej 20bar w samochodach już idzie drugi bieg wentylatorów i to w 35 stopniowym upale.
Witam Dwa auta i dwa problemy. Pierwszy to VW T5 2,5 TDI PD 2008rok.Zapala się kontrolka świecy żarowej oraz check, auto przechodzi w tryb awaryjny. Błąd po diagnozie vagiem 00568 Uszkodzony czujnik położenia w silniku sterujący. Nie mogę nic znaleźć na temat tego czujnika. Co to za czujnik? Drugi chory to tez VW tyle ze Sharan 1,9 TDI PD 2000rok. Podczas...
Witam wszystkich sprawę udało się rozwiązać okazało się że srube od zderzaka ktoś za mocno wykręcił i griszka byla zle wyregulowana. Turbo się dusiło czyli klapki sie zamykały i nie pozwalały na wydobycie sie spalin po dodaniu gazu gruszka nie miała sily popchnąć do góry gdyż ciśnienie spalin próbowało sie wydostac i tworzylo za duze ciśnienie spaliny...
Tak jak w temacie prośba o analizę ciśnień sprawa wygląda następująco czynnika nabite 750g tak jak przykazano sprzęgło elektromagnetyczne sie załącza. Zaraz po zaciągnięciu i napełnieniu czynnika ciśnienie przed uruchomieniem 6bar na niskim i 6 na wysokim , po uruchomieniu na około 30sekund na niskim ciśnienie wzrasta na około 9-10 bar na na wysokim...
Serwo nie jest uszkodzone? Objawy wskazywać mogą na zmienne ciśnienie w układzie wspomagania, ewentualnie masz uszkodzony przewód podciśnieniowy od kolektora do serwa. Powodzenia :shocked!:
W pierszej kolejności sprawdz ciśnienie w cylindrach, jeśli będzie żle to masz przyczynę, w przypadku dobrego ciśnienia, następnym krokiem który ja bym zrobił to oddaj pompę wpryskowa do sprawdzenia. pozdrawiam
to że chodził jak bez kompresji może świadczyć o zbyt wysokim ciśnieniu oleju - sprawdź to. pompy w VR6 mają często problem z zaworkiem. Objawy co do nierównej pracy itp, może być jakieś fałszywe powietrze w dolocie. sprawdź szczelność węży gumowych, i podciśnień. Sprawdź również ciśnienie paliwa. Oczywiście w sensie pomiaru manometrem.
Nie wiem co za piorun, piec robi test, słychać pompkę paliwa, a potem przy próbie odpalenia pompka nie chodzi. I co najdziwniejsze nie ma paliwa w wydechu, nawet zapachu nie czuć. Palnik był drożny, jak rozbierałem to ustrojstwo. Jak po nieudanej próbie uruchomienia zdejmę przewód paliwowy to jest ciśnienie, bo tryska paliwem. Sterownik resetuje się...
Ciągle jeszcze nie wiem czy zaworem upustowym steruje ciśnienie czy podciśnienie,. Steruje podciśnienie, a ciśnienie nam się podnosi jak to czytamy, zresztą na pewnym forum już wyśmiali ten topic, Szogun0 potwierdzi.
Witam. Tak na odprężenie zabawa, zagadka. Przyjechał koleżka sharanem na klimę. Klima z dwoma parownikami. Dziurka na przewodzie HP przy skraplaczu. Dziurka zalutowana, próba ciśnienia super, próżnia chyba z godzinę, nabijam wg nalepki na przednim pasie czyli 980 gram. No i próba....a tu dymy ze sprzęgła, sprężarka zatarta, złom na śmietnik. Odsysam...
Po naciśnięciu przycisku z Econ na Auto natychmiast włączają się dwa wentylatory, Włącza się klima to i wentyle startują. po przegazowaniu samochodu sprężarka się rozłąńcza i znów się załańcza. Jakie ciśnienie w klimie po przegazowaniu?
a może popychacze nie takie co powinny być są założone przy większych obrotach rośnie ciśnienie oleju i podpiera zawory albo olej nie odpowiedni, ja bym obstawał na nieodpowiednich hydraulikach lub oleju.
I oto one: 575Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY 553Przepływomierz masowy powietrza-G70 przerwa lub zwarcie do masy i masakra-:))
nie wiem jakie jest ciśnienie ,a o co chodzi z tym "problem leży po stronie zespołu chłodzenia / ogrzewania w kabinie i/lub jego sterowania"
witam zawory w sharanie są za zbiorniczkiem płynu chłodzącego są 3 sterowania ciśnieniem doładowania,zaworem EGR,dodatkowej przepustnicy
Ja go nie straszę ,robię kilka takich w miesiącu.Poziom płynu w zbiorniczku może się obniżać pod ciśnieniem ,ale on pisze ,że zapala się lampka niskiego poziomu płynu i rośnie mocno ciśnienie .Jeszcze jedno ,jak obniży się poziom płynu i zaświeci kontrolkę ,sprawdź tylną nagrzewnicę czy leci z niej gorące powietrze , oczywiście przestawiając ogrzewanie...
Sygnał obrotomierza jest brany z alternatora, sprawdź czy ładuje. Może być też oderwany jeden z kabli przy alternatorze (najczęściej przy samej wtyczce).
Witam Czym różnią się pompy elektryczne w baku w Sharanach 115KM PD i 130KM PD? Ta od 115KM ma oznaczenie 7M3919050A, natomiast ta od 130KM ma oznaczenie 7M3919050B. Przecież ta pompa ma za zadanie tylko dać paliwo podczas uruchomienia. Z zewnątrz są identyczne. Ma też za zadanie utrzymać ciśnienie zasilania paliwa podczas pracy silnika, z tego co...
Za duże ciśnienie oleju przeciskało go gdzie był słabszy punkt typu turbina pierścienie więc jeśli wróci do normy to nie powinieneś za bardzo się przejmować (oczywiście monitorując sytuację).
Witam serdecznie, mam problem z odpaleniem swojego sharana. Podczas ruszania na światłach raptownie zgasł i niestety nie chce odpalić. Po podłączeniu do komputera pokazuje błąd 18072. Przewody, które ida do pompowtryskiwaczy są w porządku, pompowtryskiwacze są w porządku, ciśnienie sprężania wynosi odpowiednio 34, 35, 35, 35. Czy ktoś spotkał się z...
Dalej w lecie będzie ci wyłączać klimę, sygnał prędkości nie ma nic do tego. Masz zapchane chłodnice i skraplacz, następuje wzrost ciśnienia czynnika i wyłączenie awaryjne sprężarki. Przy wyższych prędkościach pęd powietrza przez skraplacz zbija ciśnienie i klima pracuje. Zresztą przy teraźniejszych temperaturach nie ma szans na włączenie sprawnej klimy
Zacznij najpierw od sprawdzenia podstawowych rzeczy które odpowiadają za utrudniony rozruch i nierówną pracę po uruchomieniu. Tak jak kolega wcześniej wspomniał możesz potem sprawdzić ciśnienie. Potem ewentualnie zagłębiaj się dalej. Być może to drobnostka typu spalona świeca lub uszkodzony przewód.
Olej po rozgrzaniu staje się rzadszy więc trudniej mu utrzymać właściwe ciśnienie, gdy pompa jest ok oraz luzy pomiędzy smarowanymi elementami nie są zbyt duże ( naturalne zużycie panewki etc.) wszystko będzie ok. Gdy jednak luz jest zbyt wielki nawet dobra pompa nie wygeneruje odpowiedniego ciśnienia i odwrotnie , słaba pompa także będzie miała ten...
Z tyły głowicy
Więc i nie sprawdzisz, czy ciśnienie rzeczywiste pokrywa się z żądanym, tak samo przepływ powietrza. O działaniu zaworów n75 i n108 które mają bezpośredni wpływ na prace turbiny nie wspomnę. W każdym razie jeśli opisujesz że "turbina się wyłączyła" to najprawdopodobniej została z jakiegoś powodu przekroczona górna granica ciśnienia doładowania. Bez...
Niestety, mam tylko tyle. Kiedy kolo od klimy walczył z nią w Sharanie, okazało się, że coś ze sterowaniem sprzęgła magnetycznego na sprężarce nie tak i wyciągnął ten schemat od jakiegoś znajomego... Z rzeczy interesujących mam jeszcze instrukcję do forda galaxy po polsku. Wstawię ją na jednym z postów "VW Sharan. Potrzebuję instrukcji.", w którym ktoś...
Witam Ja zanim kupiłem swojego sharana oglądałem kilka aut. W jednej alhambrze się tak działo, właściciel twierdził, że jeszcze w tym samym dniu jest umówiony na wymianę napinacza paska wielorowkowego bo mechanior stwierdził że to jego wina. jak go ręcznie dopychał (napinał pasek) to to ustępowało. pompa pewnie dawała za małe ciśnienie bo pasek się...
Na tym korku jest czujnik temperatury i ciśnienia gazu.
Sharany tak maja że pokazuje głupoty z tym atmosferycznym. Nie pisz głupot. (at)dziungwaj Demontuj sterownik silnika, jest pod deską rozdzielczą (dostęp trudny ale do zrobienia), rozbierz, wypuść z niego ciśnienie wymyj z oleju, wymień wężyk w środku co idzie do czujnika ciśnienia, pozbądź się kapselka z tylu obudowy ECU bo zalany olejem nie spełnia...
sharan ciśnienie oleju czujnik ciśnienie sharan ciśnienie oleju sharan
auris komputer karta zabezpieczona zapisem wtyczka angielska
samsung wf70f5e0w2w hulajnoga odblokowanie prędkości
Podświetlenie matrycy LG 65 cali - diagnoza i naprawa Chłodziarko-zamrażarka Amica nie działa - diagnostyka