A stan silnika jak wygląda ? Sprężanie itd ? Rozrząd? Może ktos cos wcześniej namieszał itd. Warto by zacząć od podstawowych pomiarów,które określą stan silnika,bo nawymieniasz połowę ,a okaże się że silnik już ledwo zipie, fakt faktem elektronika/czujniki w tych silnikach były dość zawodne. Myślę,że sporo info znajdziesz na forach VW. Pozdro.
Tak, w stronę rozrządu. Zrób 3,5 - 4 i po temacie.
Osłonę dolną silnika posiadasz? Masz gdzieś ewidentnie "Zawilgocenie" instalacji...
Pomyśl jeszcze o sprawdzeniu wtrysków. * U mnie wystąpił ten sam problem, okazało się iż przepływomierz powietrza był do wymiany i uszkodzony sterownik skrzyni biegów.
Błąd 18062 mówi żeby odczytać błędy z licznika. Gogle Ci wszystko powie.
to jeszcze powiedz kolego czy jest to coś poważnego, czy pojawia się sporadycznie? dzisiaj zrobiłem ok 300 km i wszystko było ok. po dzisiejszym dniu wiem, że jednak przewody WN kupujemy oryginalne.. mam to autko od 2 tygodni i podoba mi się bardzo, wcześniej nie miałem do czynienia z VR6, więc wszystkie info się przyda.. dzięki za zainteresowanie....
ECU zostało to samo
Do roboty pompa oleju , nie domykają się zawory przez zbyt duże ciśnienie. Resztę postów pozostawię bez komentarza.
A ile ma przebiegu i ile na gazowni założonej?
logi statycznie 013 023 potrzebne
Krzywki wałka wyglądają dobrze, nie mają wżerów, wysokość też jest w porządku.
nierówna praca diesla tuż po odpaleniu to zazwyczaj lejące wtryski - im zimniej tym dłużej silnik potrafi pracować nierówno
A nie szarpie?
kolego, miałem to samo , szarpał i trzęsło silnikiem, w aso wymienili mi wiązke elektryczną od pompowtryskiwaczy (koszt wiązki 278pl) i autko smiga jak kiedys.
Witam, A czasem olej nie jest rzadszy??? albo nie smierdzi benzyną??? bardzo w to wątpię. Do TDI nalewa się ON możliwe, że kontrolujesz poziom oleju nie na poziomej nawierzchni . Gdyby wtrysk lał i cylinder nie przepalał odczuć można nierowną pracą silnika. Sprawdź dokładnie najlepiej rano i na równym terenie
Witam. Jestem posiadaczem vw sharan 2.0 8V benzyna / lpg (sekwencja) ADY kod silnika. Miałem problem jak wielu użytkowników aut grupy VAG mianowicie szarpanie i nierówna praca silnika podczas jazdy,dosyć duże spalanie a na wolnych obrotach jakby nie palił na wszystkie cylindry. W internecie jest wiele postów na ten temat ale malo jest odpowiedzi jak...
Pojawił się jeszcze taki błąd w silniku 006465 - Mag. danych układu napędowego, nie wiarygodna informacja ze ster. ukł. kontroli akumulatora P1941 - 000 Przepływomierz mogę zamienić bo mam taki sam w Sharanie, z EGR-em jest trochę problem bo bardzo ciężko go zdemontować. EGR jest elektroniczny. Jutro chyba go wykręcę i zobaczę jak wygląda.
Witam wszystkich jestem posiadaczka vw sharan 2,8 vr6 z 2003 roku mamy od 3 lat założony gaz. Do tej pory nie było z nim problemu a teraz problem jest taki że auto najpierw nie odpalało za pierwszym razem po wizycie u gazownika i jego ustawieniach na drugi dzień Ien auto nie chciało odpalic bez przygazowania nie miało mocy na gazie. Po kolejnej wizycie...
Ta wiązka jest w oleju i w pewnym momencie brak styku. Kiedyś doraźnie w Sharanie zamiast wtyczki założyłem nowe konektory . zamówiona wiązka szła do serwisu 2 tygodnie i te dwa tygodnie bezproblemowo fura chodziła. Trochę mnie dziwi że padły tak nagle 4.
Zacznij najpierw od sprawdzenia podstawowych rzeczy które odpowiadają za utrudniony rozruch i nierówną pracę po uruchomieniu. Tak jak kolega wcześniej wspomniał możesz potem sprawdzić ciśnienie. Potem ewentualnie zagłębiaj się dalej. Być może to drobnostka typu spalona świeca lub uszkodzony przewód.
Nic nie warty jak jest dodatek do paliwa(jak we francuzach), zbiorniczek powinien być gdzieś w okolicach koła zapasowego w bagażniku. Takie śmietniki montowali w sharanie touranie i jakieś skody miały. VW b6 z mokrym filtrem były silniki 1,6 TDI i 2,0 TDI(110KM) obydwie jednostki miały już zasilanie CR, i jakiś 1,9 TDI. Wszystkie w wersji BlueMotion....
Witam, temat rzeka nierówna praca silnika 2.8 VR6. Napiszę o usterce która zakładam wielu właścicielom popsuła dobry humor a nie znalazłem informacji na forach. Prosty zabieg który zrobiłem, słabym punktem są kable a raczej same końcówki wzmacniane i ekranowane blachą, kable były w moim przypadku OK. a silnik strzelał do filtra i pracował strasznie...
SHARAN ALHAMBRA GALAXY Panowie Mam dosyć skomplikowany probrem ponieważ co warsztat to inna diagnoza. Otóż mój dizelek chodzi na trzech cylindrach na początku myślałem że to pompowtrysk padł i tak było ponieważ na komputerze wyszło że leje drugi i przelewa na trzeci wymieniłem na nowy lecz i tak chodzi na trzy gary. Pomiar ciśnienia sprężania link komputer...
Za nim się dokręci na dobre elektromagnes trzeba obracać palec i sprawdzić czy ze wszystkich stron ma równą szczelinę między elektromagnesem (czy nie dotyka czasem do elektromagnesu). Jak będzie gdzieś dotykał to też będą problemy. Lub też palec ma duże luzy i niby jest ok, a podczas pracy się "przechyla" i dotyka do elektromagnesu.
Jadąc w korku auto nagle zgasło I nie mogłem go już odpalić. Zaznaczę, że nie pojawił się symbol aku na desce świadczący o słabej lub całkowitej utracie ładowania z alternatora. Próba podłączenia prostownika nic nie dała. Podmiana aku pomogła na dwa dni (jak ręką odjął) aż kolejnego poranka znowu aku padnięty. Odpałka na kable, na początku nierówna...
Czarna, bo dostaje za dużo paliwa w stosunku do ilości powietrza. Silnik nie kopci na niebiesko, więc oleju też nie spala. Zmień cewkę zapłonowa, jeżeli masz inną, nawet na chiński zamiennik. Silnik jest zalewany paliwem i ma problemy z wejściem na obroty. Może głupie pytanie, paliwo to jakie tam lejesz i kiedy było wlane do zbiornika? Ten silnik jest...
Tylko ten klin na małym wale tak jak napisałeś "Slawek5t" odpada, bo po mechanika którymś tam ustawianiu rozrządu wymieniłem zębatkę, śrubę i tak jak pisałeś kleiłem i śmigał. Dodam jeszcze, że tego grata nie można podłączyć pod komputer;/ Sharana kolegi podłączyłem, a tu trzema próbowałem. Tu nie ma u mnie fachowców, bo każdy wyrobił sobie reklamę...
Mam problem z VW Sharanem 2,8l VR6 '96 ASB. Samochód stał 3 tygodnie u mechanika, który szukał przyczyny nierównej pracy silnika. Przyczyna została znaleziona. Wymieniony został czujnik Halla w aparacie zapłonowym, przepływomierz, wyjęty został kolektor dolotowy, wyczyszczona przepustnica, następnie po złożeniu wszystkiego przeprowadzona jej adaptacja....
jak cie nie stać na fachowy serwis LPG to się w niego nie pakuj bo będziesz potem pisał głupoty o LPG jak wielu tu pisze, sam to możesz zrobić siku po piwku a nie montaż LPG, każdy polak uważa się za specjalistę od wszystkiego a potem płacze na forum pomocy. Czasy Adama Słodowego minęły. I bardzo dobrze ze nic innego do brc nie pasuje, to oznaka 100%...
corsa nierówna praca skuter nierówna praca peugeot nierówna praca
excel wyszukiwanie tekstu bezpiecznik termiczny bateria piosenka radia
automation license manager automation license manager
Lokalizacja przerywacza kierunkowskazów w Aprilia Dorsoduro 750 Resetowanie kotła Saunier Duval Combitek F 24