tandem-pompa (zintegrowana pompa paliwa z pompą podciśnienia) jest stricte mechaniczna... nie ma żadnego zasilania po stronie elektrycznej... napędzana jest mechanicznie z wałka rozrządu... jeśli pompa paliwa (elektryczna) która jest w baku podaje poprawnie paliwo, to tak jak już Ci pisałem... najprawdopodobniej tandem pompa do wymiany...
Być może problem tkwi nie w samym filtrze paliwa. Być może masz dużo syfu w zbiorniku i pompa paliwa ma ciężko pociągnąć paliwo. Może być również woda w zbiorniku wiadomo jakie paliwo w Polsce a przewody paliwowe cienkie więc mogą się przytkać. Przedmuchaj przewody paliwowe od filtra paliwa do zbiornika. Dobrze by było wyjeździć paliwo do min rezerwy...
Witam Czym różnią się pompy elektryczne w baku w Sharanach 115KM PD i 130KM PD? Ta od 115KM ma oznaczenie 7M3919050A, natomiast ta od 130KM ma oznaczenie 7M3919050B. Przecież ta pompa ma za zadanie tylko dać paliwo podczas uruchomienia. Z zewnątrz są identyczne.
Moze wiecej danych silnik ze zwykła pompa czy PD, jak ze zwykla to wyczysc głowny zawor odcinający paliwo na pompie.
Na starych silnikach PD chmurka chwile po odpleniu oraz lekkie zająkanie (szczególnie po nocy) to norma. Niestety stary układ paliwowy się zapowietrza mniej lub bardziej co powoduje spadki ciśnienia na pompie tandem (stąd dym i lekkie zająknięcie czy falowanie). Usunięcie tej niedogodności jest trudne i kosztowne (jak to w starym dieslu). Gdzieś widziałem...
paliwo dociera do pompy i sobie wraca spowrotem omijając wtryski,czemu? Bo po drodze ma jeszcz tłokorozdzieacz z nastawnikiem i zawór "stop" obydwa sterowane elektrycznie. , cisnienie na powrocie jest ok, oczewiscie jak wszedzie No i co z tego? jest imobilajzer (własnie i czy to nie jego sprawka? zastanawiam sie), To się nie zastanawiaj, tylko sprawdź.
witam. mam pytanko czy pompa paliwa od webasto ma pompować paliwo cały czas do webasto czy pompowanie jest ipulsowe ( co jakiś czas)
Mam VW Sharan 1.9 TDi z rocznika '99. Problem polega na tym, ze nie działa webasto. Pompa podająca do niego paliwo jest sprawdzona i działa. Samochód wewnątrz nie nagrzewa się wystarczająco, a na postoju temp. w ogóle spada. W czym może tkwić problem?
Mam taki problem sharanik jeździl sobie ok aż tu nagle zaczął cieżko palić w końcu już nie zapalił. Patrze na rurkę paliwa do pompy a tam pusto. Puściłem paliwo z butelki i odpalił ale już ostro kopcił i nie wkręcał się w obroty. Zdemontowałem bak paliwa i okazało się że cały smok jest oblepiony jakimiś czarnymi kuleczkami i nie podawał paliwa do pompy....
Zamontuj pompę paliwa zewnętrzną elektryczną.
Odświeżę temat, czy da się dostać do pompy w sharanie VR6 bez opuszczania zbiornika?
Nie działa pompa paliwa i miga kontrolka świec żarowych
Grupa 003 to jak dobrze pamiętam to -wentylator -świeca - pompa paliwa
Witam panowie ! Mam nastepujący problem: moj vw sharan 2.0 benzyna 115 koni nie odpala ! Iskra jest , pompa paliwa jest sprawna- sprawdziłem dojscie paliwa do wtrysków i na powrocie do baku - paliwo jest ! ! ! Wymieniłem cewke zapłonowa na NOWA i nadal NIC . O co moze chodzic ? ? ? bo juz zgłupiałem ? ? ? Sprawdziłem na kablach i iskra jest . Do tej...
Sprawdź czy wtryski podają paliwo, możliwe że ten silnik który kupiłeś stał dosyć długo i pompa wtryskowa się przycięła.
Klin pompy ok, postanowiłem ją wyjąć i oddać w ręce fachowców. Przy okazji jedna rzecz zwróciła moją uwagę, jak odkręciłem rurki wysokiego ciśnienia to całe paliwo z pompy dość szybko wyciekło, normalne to?
witam mam problem z vw sharan silnik auy nie moge odpalic silnika wymieniłem filtr paliwa i nie dało to nic wcześniej musiałem go trochę pokręcić tak jakby nie dochodziło paliwo teraz nie odzywa sie nic dopiero po dawce plaka odpala i chodzi normalnie czy w tym silniku jest jakaś pompa paliwa dodatkowa co to może być pozdr
Moze pompa nie trzyma paliwa i paliwo po dłuższym postoju wraca się do baku? Są takie zawórki które montuje się na przewodzie dochodzącym ze zbiornika do pompy paliwa i one wtedy nie pozwalają na powrót paliwa do baku.
Witam mam problem z moim sharanem po wymianie turba na nowe . Pierścieni w głowicy wszystko nowe .Rozrząd nowy filtr paliwa nowy zaworek nowy źle pali z rana i kopci na niebiesko śmierdzi nie spalonym paliwem .czy ktoś miał podobny problem ? Silnik o kodzie anu. Sprawdzenie szczelności układu paliwowego pompy paliwa . Bez skutku . Jutro sprawdzam kąt...
mam problem , nagle nie mogę uruchomić silnika . dzień wcześniej przy uruchamianiu po raz pierwszy pojawił się problem , silnik dał się uruchomić dopiero za drugim razem i był to ciężki rozruch. Myślałem w pierwszej chwili ,ze koniec paliwa albo albo coś z akumulatorem ale później 3 krotnie odpalił bezproblemowo. Zatankowałem paliwo i po 2 km zaparkowałem...
Witam mam sharana z 2007 roku z silnikiem 2.0 tdi po dłuższym postoju 6-10h ciężko pali długo trzeba kręcić pewnie paliwo się cofa. Tylko że nie zawsze to robi u mechanika wcale. Pompa vacum ma nowe uszelki. Czasami też po krótkim czasie postoju czuć jak by przez chwilę słab. Mechanik twierdzi że mogą byc 2 przyczyny albo pompa vacum albo uszelki pompowtryskow...
Witam, mam problem z VW Sharan 1.9 TDI 130KM ASZ. Samochód mi zgasł i nie chce odpalić, sprawdziłem bezpieczniki i okazało się, że bezpiecznik numer 34 jest spalony. Wymieniłem bezpiecznik i po przekręceniu zapłonu bezpiecznik się pali. Większość wtyczek na silniku rozłączyłem i dalej pali się bezpiecznik. Jeszcze w międzyczasie podłączyłem pompę, która...
Niestety ale to jest przekaźnik od pompy paliwowej a mi chodzi o przekaźnik wtrysków paliwa,paliwo dochodzi do listwy ale prąd nie dochodzi do wtryskó w.
Zatarta pompa sharan 1,9 TDI 110KM Mam problem tydzien temu zatarła mi sie pompa, dokladnie perscien sterujacy dawka. Przy doczycie bledow byl blad dotyczacy mechanizmu dawkowania. Wymienilem pompe na druga przejechalen 200 km i to samo. Wiec wylalem cale paliwo z baku nalalem swiezego i wymienilem pompe na trzecia przejechalem 32 km i to samo zatarta....
Bezpiecznik, przekaźnik, przerwa w przewodzie, zamarznięte paliwo w wężach... Sprawdź na samym początku czy dostajesz napięcie na przewody od pompki. Jest jeszcze możliwość że alarm Ci odcina. Miałem przypadek u siebie na warsztacie że znajomy wyjął rozrusznik bo nie kręcił a okazało się żę alarm odcinał rozrusznik. Alarm nie miał pilota i był dawno...
witam! Mam taki problem sharan 1,9 tdi AFN (110kM)98rok bardzo ciężko pali trzeba kręcić jakieś ok.20-30s ze startera od razu chodzi, po za tym przy spokojnej jeździe na każdym biegu ok.1800obr. zaczyna bardzo szarpać. wymieniono :najpierw sterownik pompy ,potem pompę ,potem czujnik poł. wału , przepływomierz pow. i dalej nic!!! ***dziwny objaw gdy...
Sprawdź co z przekaźnikiem od pompy paliwa .
Dodam że przed remontem silnika nie było problemu(strzelił rozrząd) nie było problemu. Teraz szukam przyczyny zapowietrzania. Wymieniona pompa vakum, nic nie dała, kruciec na filtrze paliwa też. Gdzie dalej szukać?. Nie zawsze mogę postawić auto przodem do dołu, a zima idzie.
Bzdury piszecie z tą pompą chłopaki :) Zlogujcie sobie na ciepło i na zimno odpalanie ( dawkę paliwa i obroty) takiego silnika a dowiecie się co się zmienia wraz z temperaturą silnika. Zmiana proporcji paliwa i progu podania paliwa zmienia się, bo tak skonstruowane są mapy paliwowe. Dla zimnego silnika potrzeba około 120-150 obr silnika natomiast powyżej...
Dodam że podawałem napięcie na krótko na styk 87, pompa zabuczala. To co, po kabelku od styku 30 do celu?
wytraciła się parafina i prawdopodobnie zaczęło bruździć(możesz dolać uszlachetniacza). Wymień sobie filtr paliwa i zalej go porządnym ON...
Witam !!! Mam sharana ze zwykłą klimą jest tu wstawione ogrzewanie postojowe Eberspacher B5 WS lub D5 WS nie jestem pewien. Gdy kupiłem samochód ogrzewanie wogle się nie odzywało kumpel podpowiedział że to świeca i miał rację po wymianie świecy coś się dzieje tz. po załączeniu sterownik wszystko testuje odpala słychać stuk pompki paliwa po ok. 90 sek...
dziękuję :D bardzo Witam kolegów ponownie, problem ciężkiego odpalania powrócił. ale pojawia się tylko wtedy jak auto stoi na górce lub pod górkę. Wymieniłem zaworek na filtrze paliwa, pompę paliwa w baku i nic. Wygląda tak jakby cofało się paliwo. Musi chwilę pokręcić aby załadować mu ropę do wtrysków. Już nie wiem na co mam patrzeć. EGR wporządku,...
Problemem jest cofające się do zbiornika paliwo i zapowietrzenie układu. Pompy LUK mają wewnątrz zaworek zwrotny - kulka i sprężynka. Pęknięcie sprężynki powoduje, że kulka nie trzyma ciśnienia paliwa w głowicy. Pierwszym objawem jest najczęściej nietrzymanie przy niskim stanie paliwa w zbiorniku. Dlaczego - czort wie. Potem ciężko pali przy mrozach....
Dobrze by było zmierzyć ciśnienie paliwa na pompie tandemowej<przy głowicy> na biegu jałowym powinno być ok< 4bar> przy 3000obr. ok<7bar> brak błedów w sterowniku w większości przypadków świadczy o problemie z paliwem!
Gdyby był przestawiony na wale to raczej by nie zagadał na plaku. Paliwo do pompy dochodzi- i tyle mogę stwierdzić na tą chwile. Ale czy jest go odpowiednia ilość to już nie wiem. Jest tam jeszcze jakaś pompa po drodze czy można (pompie wtryskowej) dać się "napić" z butelki?
Mam problem ze zbiornikiem paliwa vw sharan,czy można go oczyścić bez demontażu,czy jest dojście do pompy paliwa ze środka samochodu?
Trzeba sprawdzić, czy do pompki dochodzi napięcie. Jeżeli tak, to wina pompki.
Witam posiadam Volkswagena Sharana z 96 roku zaczął kopcić i nie palił na jeden gar po analizę doszedłem do wniosku że przerwane są kable do świec żarowych więc kupiłem nowy mostek i wymieniłem całość a teraz po wymianie w ogóle nie chce odpalić To zrobiłeś złą analizę. Bo powodem nie palenia jednego gara nie są na pewno świece. Tym bardziej nie wpłyną...
Byłem u tego mechanika z reklamacją, bo po kilku dniach zachowywała się tak jakby schodziło paliwo z pompki, tzn kręci jak szalony ale nie chce zapalić od razu, zapala po 7-8 sekundach. Mechanik pogrzebał pogrzebał, i stwierdził że jakaś pompka w pompie paliwowej (czy coś takiego) jest słaba i trzeba ją wymienić i będzie dobrze,a że to drogo kosztuje...
Wczesniej zanim zaczeły się problemy było coś robione przy aucie? Jak zgaśnie sprawdź cz w filtrze jest paliwo. Kolega miał podobnie tylko w diesslu, padła mu pompa w zbiorniku, po wymianie auto robiło podobnie jak u ciebie. Zareklamował pompę, dalej to samo, wymienił sterownik, bo mechanior stwierdził że walnięty, dalej to samo. Coś tam jeszcze powymieniał...
auto zrobione pompa paliwa czerwony z żółtym
Który TDi ? na pompie VE, czy pompowtryskach ? Jak na PD to wymień przekaźnik elektrycznej pompy paliwa w zbiorniku
A jeśli pompa ma zwiększona dawkę paliwa ? To czy nie wyjdzie więcej mocy?
Pompa oleju nie ma masy... Rozwiń tą zaskakujacą mysl.
czujnik chyba jest w porządku bo po zwarciu na kostce piecyk i tak się nie włączył wymontowałem pompę obiegowa i nie działa i moje pytanie skąd wziąć do niej nowe szczotki?? czy jak pompka obiegowa jest niedobra to piecyk będzie próbował się załączyć?? czy tez nawet nie spróbuje?? i jak sprawdzić pompkę paliwa czy podaje paliwo??
Czujnik wymieniłem i dalej nie odpala iskra jest , ale odkryłem że pompa paliwa nie podaję paliwa ściągałem wężyk ten za filtrem i podczas kręcenia nic nie leci .Może ktoś wie jak się dostać do pompy paliwa i przekaźnika ?
Cześć. Odgrzewam temat zawieszającej się pompy paliwa. Mój VW Sharan 2,0 benzyna ,2000 r zrobił mi już drugi taki numer . Pomogło walnięcie dużym kluczem w zbiornik od dołu. Pomogło i zapomniałem o temacie. Minął rok i znów to samo . Więc pora na wymianę pompy, nie ma co kombinować.
Witam Panowie. Auto od pierwszego kręcenia próbuje zapalić, lecz bez skutku. Do tej pory wykręciłem wszystkie wtryski żeby zobaczyć czy idzie paliwo i jest ok. Przekaźnik 109 sprawny, zaworek na pompie normalnie się otwiera. Sprawdziłem też napięcie we wtyczce do czujnika położenia wału. I tu moje pytanie. We wszystkich trzech pinach jest masa. A o...
Moje zmagania z Eberspacher jeszcze się nie skończyły, wymieniona świeca i sitko, sprawdzona ilość podawanego przez pompkę paliwa. Piecyk stara się ruszać ale nie udaje mu się. Dymi przez chwilę słychać dmuchawkę powietrza i to wszystko, jak przestaje dymić kapie i leje się z tłumika paliwo. Błędy na vagu 1409 - powtarzające się nieudane próby odpalenia....
cisnienie jest ok, pompa podaje dopiero po 10s krecenia. Po regulacji podaje wczesniej ale i tak szału nie ma bo za duzo wali paliwa. Pompa do remontu.
może być, że pompa siada jaki przebieg? Pompa jest w zbiorniku i oprocz cofania sie paliwa moze byc przyczyna problemow z odpalaniem Sprawdz przekaznik pompy paliwa, sprawdz cisnienia paliwa, poprawnosc pracy czujnika polozenia walu i temperatur czieczy jak rowniez paliwa. Pamietam ze problem z odpalaniem w jednym z AWX'ow rozwiazalem zmieniajac przeplywomierz(zanizal)...
Witam, kilka dni temu pojechałem Sharanem do pracy. Po wyjściu z pracy wsiadłem do samochodu i kręcił rozrusznikiem ale nie chciał odpalić. Odholowałem go do domu. W czasie holowania zauważyłem, że nie działa obrotomierz na włączonym zapłonie. W domu sprawdziłem/zauważyłem następujące rzeczy: 1. Przekaźnik 109 działa, słychać jego załączanie podczas...
witam a ja powiem ze swojego doswiadczenia tdi nazywane 1z czy alh czy agr, slynne 90-tki, itp sprawdz jezeli staniesz przed kupnem ktory kod silnika ma turbine bez zmiennej geometrii -na 100% agr- dlaczego? go wybrac, poniewaz te ze zmienna geometria sie zapiekaja jak w przypadku . afn 110km, to problem i nie, ale tu nie bedziemy go rozwiazywac, golfem...
mam problem z moim webastem. założyłem sobie webasto do galaxy 2,3 bęzyna 1997 rok i rano na postoju webasto pracuje idealnie , ale po odpaleniu samochodu webasto po kilku sekundach się wyłącza i na pracującym silniku nie chce się załączyć dopiero jak silnik osiągnie około 70 stopni to wtedy się załącza również na pracującym silniku. i tak w kółko a...
Witam Serdecznie. Temat, jest pewnie często odgrzewany i odpowiedzi również się gdzieś w nim znajdują. Lecz nie mogłem znaleźć ścisłych i prostych odpowiedzi na moje pytania. Posiadam Thermo Top Z/C-D, wygląda one na pełny zestaw ale bez pilota czy zegara, przekaźników i bezpieczników. Z tego co udało mi się wywnioskować z przeczytanych tu i nie tylko...
Witam! Po wymianie pompy wtryskowej (elektronicznej) na nową (poprzednia byla zatarta) nadal mam problem z uruchomieniem silnika. Mam wrazenie że pompa działa odwrotnie czyli tam gdzie ma zasysać paliwo to wypuszcza z powietrzem. Czy konieczne jest przeprogramowanie komputera? Czy powinien silnik chociaż na moment odpalić bez przeprogramowania? Pompa...
bohdanek odpowiem Ci przypadkiem z własnego doświadczenia. Jeździłem codziennie do pracy 2x8 min. Przed rozruchem włączane było ogrzewanie na 30 min. czasami na 15 min. (jak nie było dużych mrozów). Silnik ciepły (1,9D) miał łatwy rozruch i pełną moc. Alternator 70A, aku 74Ah (wytrzymał 5 lat). Średnio raz w miesiacu musiałem podłączać pod prostownik,...
Jeśli odpala po jakimś dłuższym kręceniu normalnie, to nie może być, filtr powietrza, przecież sie nie odmroził w paręnascie sekund, ani nie łapie lepszego kontaktu w połączeniach elektrycznych po dłuższym czasie kręcenia. Wygląda mi to jednak na cofające sie paliwo, jak napisano wcześniej, czyli nieszczelność w układzie zasilania, tzn; trzeba sprawdzić...
Witam wszystkich, jestem nowym użytkownikiem i mam nadzieję, że piszę we właściwym miejscu. Mój problem dot. mrugającej kontrolni spiralki świec żarowych. Wiem o tym, że był już taki problem poruszany wcześniej ale mój jest bardziej złożony. Sharan 1996 r. silnik 1,9 TDI 1Z 90 KM. Zaczęło się ok rok temu kiedy zacząłem odczuwać szarpanie czy też brak...
Witam, Auto trafiło do mnie po kilku macherach. Niby w czasie jazdy zgasło. Nie było iskry. 1. Sprawdziłem instalacje elektryczną najważniejszych elementów od czujników do wtyczki ecu zarówką 40w: - do halla na wale - do halla w kopułce - do cewki zapłonowej Iskry nadal nie było 2. Zmierzyłem zasilania ecu po zapłonie i w momencie rozruchu, biorac mase...
Witam problem polega na tym , że auto rano pali od strzała ale gdy zagrzeje się do 70-90 stopni zaczyna sie kręcenie , mam pytanie bo zaobserwowałem duzo powietrza w wezykach paliwowych od filtra do pompy , pytanie brzmi ... czy to ma az taki wpływ ? i czy to mozliwe ze na zimno pali elegancko a na ciepło lipa?? ps. wymieniona pompa wtryskowa, czujunik...
Sprawdź szczelność układu dolotowego, jeżeli silnik na pompowtryskach to polecam sprawdzić pompę paliwa bo jest tez pompą podciśnienia do sterowania turbem, jeśli jest to do sprawdzenia geometria turbiny czy nie zapieczona, szczelność gruszki, zawór n75
Nie chodzi o to gdzie go przykleić, jest tak przyklejony że go czyta, chodzi o to żeby ten aparacik był z powrotem w kluczyku , a odpalając zdalnie z pilota immo nie blokowało pompy (bo chyba pompę paliwa blokuje?) tylko odpalał normalnie....
OK zaedytuję jeszcze raz. Immo odpada (wyłączone). Błędów nie sprawdzałem kto inny je sprawdzał i kasował. Kolizja, naprawa głowicy, zero na tłoki, czyszczenie układu paliwowego, podłączenie lancha, silnik nie pali (albo pali z trudem). Płetwa w wałek, wał na zero, pompa nie ruszana. I dalej j/w. Napięcie wyjściowe czujnika (Vrms), offset 2,14Vdc: 0,43...
Vodiczka, to jest takie same głupie myślenie, jak to, że gdyby Polska kupowała od Rosji po tak samo niskiej cenie ropę co Niemcy to kraj by upadł z powodu mniejszych wpływów z podatków i akcyzy. To jest takie same głupie myślenie jak to, że jakbyśmy "nie podskakiwali Rosji" to gaz i ropę mieli tak samo tanio jak oni. ;) Wierutna bzdura, ale często...
Witam, VW Sharan 1,9 tdi 200rok, kod silnika AUY. Auto jedzie, ale nie ma mocy. EGR odłączony, wymieniona turbina, pompa paliwa, przepływomierz, wtryski, zawór n75, n239. Wszystko to jest wymienione a mimo to auto nie ma mocy od 1000 obrotów. Z góry dziękuję za pomoc.
Nie mam pewnosci co do tego, ale czy jesli popma paliwowa byłaby na kole przestawiona do tylu to czy wystepowałyby takie objawy? Przypomne tylko ze gdy auto przejedzie juz ok 500 m grzeje juz swiece prawidlowo i pali bez wiekszego problemu...jest to dla mnie dziwne... Dodano po 4 znam przypadek znajomego gdzie w peugeocie Partnerze bylo cos takiego,...
3. Napiecie RSW 0,66-0,68V Na zgaszonym masz mieć 0.700-0.720 na odpalonym i rozgrzanym ma być 1.600-1.720 i najpierw doprowadź te wartości do normy a potem możemy szukać dalej. Jeśli na pracującym silniku masz 0.66 V to będzie zgłaszał błąd nastawnika dawki paliwa.
Proszę o jakieś wskazówki, bo jestem w lesie i kompletnej d***e w sumie teraz 😐 Co możesz sam jeszcze sprawdzić to wykręcić pompę paliwa i sprawdzić czy działa, czy słychać jej prace po zapłonie?
Kolego jeśli urządzenie nie ma blokady systemowej i jest w nim wszystko sprawne to po około 40 sek od uruchomienia wentylatora na wolnym biegu ,zaczyna stukać pompa paliwa .Na początek sprawdzić możesz świece zarową
A na pompie gdzie sie reguluje??? ostatnio wymieniłem w niej czujnik temp paliwa
Jutro brat ma przyjechać tym autem więc sprawdzę. Łatwo znaleźć ten czujnik o którym piszesz? czy trzeba zdemontować tą plastikową osłonę? Dodano po 3 Jeszcze jedno pytanie. Czy przy tych eksperymentach stacyjka ma być włączona? Czy pompa paliwa ma pracować po zwarciu styków czujnika temp?
jesli diagnoza nie widzi usterki w sterowaniu pompowtryskiem to będzie usterka mechaniczna typu -zapchany filterek w pompowtryskiwaczu.Można sprawdzić na początek cisnienie paliwa na zasilaniu pompowtrysków (na pompie jest przyłącze do pomiaru).
Mój miał tylko na jednym 25 a reszta poniżej, jak na razie to im cieplej tym lepiej pali. Z tego co zauważyłem szybciej odpala gdy ma powyżej 3/4 zbiornika paliwa. Prawdopodobnie masz rozszczelnioną tandem pompę, nieszczelność na przewodach paliwowych lub filtrze, lub uszkodzony zaworek zwrotny.
Czy dzieje się tak bez względu na stan paliwa w zbiorniku czy tylko jak jest blisko rezerwy.
błędy oznaczone są zazwyczaj kodem :a nie coś takiego:. nie rozumie po co sprawdzałeś pompę paliwa, jak sprawdzałeś nagrzewnicę cytuje brzęczała. sprawdź rzeczy które ci napisałem to może coś ci pomogę.
Auto zapaliło...wyciąłem całe zabezpieczenie z "allegro" założone przez jakiego "elektryka":) i pokaz się prąd na cewce...główną przyczyną był uszkodzony czujnik położenia wału...do tego silnika tylko i wyłącznie czujnik orginalny SIMENS po włożeniu zamiennika firmy FACET lub EPS auto nie zapalało ( nie zmylcie się tym że chodzi pompa paliwa). Włożyłem...
Rozrząd OK to co masz na myśli koło rozrządu na wałku rozrządu jest pływające (brak klina) a na wale potrafi poluzować się. Usterka wygląda na tą co pisano wcześniej . Czy sprawdzałeś ustawienie początku wtrysku dynamicznie jak nie to trzeba to zrobić w bloku nastaw podstawowych 04 i wybrać nr grupy 000 i obserwować pole 2 początek wtrysku i 9 temperaturę...
Powyżej +5°C temperatury cieczy chłodzącej świece nie grzeją. Tak jak kolega "adam7009" napisał powodem jest raczej kąt wtrysku - za póżny . Po założeniu głowicy i paska rozrządu trzeba sprawdzić kąt wtrysku. Nie radze przestawiać " o jeden ząb " wału korbowego bo będzie głowica znowu do remontu !!! Można spróbować ustawić kąt wtrysku ale tu jest pytanie...
Po pierwsze, jak padnie turbo, auto przeważnie kopci na czarno (za dużo paliwa, za mało powietrza) . Ale co do wtrysków to się zgadzam, DO SPRAWDZENIA i POMPA WTRYSKOWA RÓWNIEŻ.
to moze byc wiele przyczyn ,jezeli zmostkowalez czujnik czujnik na podszybiu i nic. To moze byc uszkodzona pompa paliwa,lub swieca zarowa,albo dokladnie zapchana komora spalania,lub po prostu,brak styku na w\w elementach
samochod jak w temacie silnik 90KM ANU delikatnie szarpie przy przyspieszaniu BRAK BŁĘDÓW wymienione: -pompowtryski -pompa paliwa -oringi pompowtrysków -przepływomierz Zdemontowany uklad wydechowy Sprawdzona instalacja w glowicy Po zdjeciu kostki z przeplywomierza szarpie dalej
Chyba brakuje mu paliwa, sprawdz Cisnienie na listwie tak jak pisał kolega, ma wykazac około 4 barów na manometrze. Ostatnio przerabialem w sharanie,pompa pompowała 3 bary a pod obciążeniem 2.5 wiec umarła w butach.
http://www.vw-sharan.pl/forum/archive/in... tu coś masz, ale o pompie nie piszą, także jak kręcisz rozrusznikiem, to chodzi pompa paliwa? Jak kręcę rozrusznikiem brak iskry i brak paliwa.
Problem był w przekaźniku pompy paliwa , pod który są podłączone inne rzeczy takiejak np. wtryski, gdy mi gasł, coć odcinało + , gdy się ostudziło, było ok, koszt naprawy za przekaźnik 23 zł.
Witam Mam problem z VW Sharan 96 TDI 90KM. Po wymianie paska klinowego (ten od pompy paliwa i wspomagania) silnik ma podwyższone obroty do 1100 i faluje. Przy 2500 obr. turbina się odłącza i auto nie może się rozpędzić nawet do 100 km/h. Tak jak by załączał się tryb awaryjny ale nie do końca. Podłączyłem się VAG-COM'em i wyskoczyły 4 błędy. 539 - fuel...
Witam. Nie odpala Webasto typ D5Z-F auto Sharan 1,9TDI z 2005r. niedogrzane. Prądy sprawdzone dochodzą: 1-plus z akumum. 2-masa 3-pompa paliwa 4- 5-diagnoza 6-czujnik temp 7-plus z altern. 8- Na pin 3 czyli pompkę nie wychodzi żaden impuls Nie mogłem tez znaleźć czujnika temp w podszybiu. Ale na Webascie na 6 był plus więc myślę, ze czujnik temp jest...
Kod błędu? Załóż przezroczyste węże paliwowe od filtra do pompy. Będzie widać ewentualne bąble bo wygląda że zaciąga powietrze lub słaba jest sekcja niskociśnieniowa pompy wtryskowej.
Według tego schematu minus na grzałkę ze sterownika silnika , plus z przekaźnika pompy paliwa. http://obrazki.elektroda.pl/2849076200_1...
Zacznijmy od początku, czyli jakie są różnice między oznaczeniami ogrzewania EBERSPACHER "wodny" zwane także HYDRONIC (handlowa nazwa) D - Diesel - "olej napędowy" (rodzaj paliwa) 3 - 3 kW (moc) 5 - 5 kW (moc) W - Wasser - "woda"(czynnik grzewczy) S - Standheizung - "ogrzewanie postojowe" Z - Zuheiser - "dogrzewacz" C - Compact - pompa paliwa i pompa...
Raczej nie listwa powrotna paliwa ma większe ciśnienie niż komora głowicy uszkodzenie uszczelniacza skutkowało by dostawania ON do oleju. A te opiłki to pada tandem pompka i daje olej do paliwa? Gdyby opiłki pochodziły z pompy tandem zatrzymały by się na listwie zasilającej pompo wtryski a możliwe ze i zatkały by wlot paliwa do nich (micro dziurki)....
Masz impulsy z halla?, czy jest podtrzymanie pracy pompy paliwowej jak "kręci" rozrusznik? czy jest kluczowanie wtryskiwaczy?
Jedyny pewny sposób, to podjechać na szrot lub do handlarza i podmienić czujnik. Błąd skasować i pojeździć. W wynik odczytu z komputera nie trzeba ślepo wierzyć. Szkoda na ślepo kupować kolejne części, mechanik który tak postępuje to partacz nie fachowiec. Swego czasu walczyłem z Astrą. Wyskakiwał błąd sondy i przepływki. Miałem drugie auto, części...
Przykładowe podłączenia z jakimi się spotkałem: Dla D5S-F 1. + stały 2. masa 3. do przekaźnika dmuchawy 4. pompa paliwa 5. VAG diagnoza 6. sygnał dogrzewacza 7. załączający z zegara 8. wolny Dla D5WZ-F 1. + stały 2. masa 3. pompa paliwa 4. pompa paliwa 5. VAG diagnoza 6. sygnał dogrzewacza po stacyjce i czujniku zewnętrznym 7. + po alternatorze 8. diagnoza...
witam przede wszystkim to nie jest webasto tylko eberspacher i na jego temat w tym dziale jest napisane naprawde wszystko ,tylko trzeba troszaczke poświęcić czasu na czytanie ,a co do twojego przypadku to zacząć musisz od diagnostyki co da możliwość dalszego postępowania ,najczęściej uszkodzeniu ulega świeca i sito ,następnie to blokada sterownika ze...
Kolego mogę wam podpowiedzieć ciekawą rzecz ,otóż instalacja elektryczna jest dosyć ciekawa w sharanie i pokrewnych i takie nie palenie może mieć różne przyczyny np ja mam Alhambrę i też ADY 2,0 i pompa paliwa (benzynowa)była wyłączana przez sterujący nią przekażnik 410 a właściwie sterownik do którego muszą dotrzeć różne sygnały .Np czasem nie palił...
A masz WEBASTO, czy Eberschprecher? Podłączenie samochodu pod kompa powinno dać możliwość komunikacje z piecykiem. Do piecyków WEBASTO jest na forum schemat prostego kabelka diagnostycznego i link do darmowego programy firmy WEBASTO. Zdecydowanie ułatwia diagnostykę. Przyczyną nieodpalania pieca może być awaria któregoś z urządzeń podpiętych do pieca:...
Sądzę kolego, że do sprawdzenia będzie z pewnością kąt wyprzedzenia tłoczenia na pompie wtryskowej i/lub układ paliwowy - dot. kłopotów z uruchamianiem zimnego silnika, jeśli natomiast chodzi o kontrolkę świec żarowych to proponuję sprawdzić czujnik temperatury płynu chłodzącego jaką podaje on sterownikowi silnika wartość temperatury - albo Vagiem albo...
Przebieg 320tys to oznacza ze silnik jest dopiero dotarty miałem sharany z większymi przebiegami a jednego nawet z przebiegiem 960tys i to był aktualny przebieg sprawdzony przy tem -20 stopni odpalał bez trudu olej w normie na 15 tys do litra oleju, wracając do tematu podejrzewam ze problem tkwi w pompie paliwa bo w zasilaniu raczej nie, możesz go podłączyć...
sharan paliwo sharan pompa pompa sharan
lodówka duże zużycie rozjaśnianie ekranu samsung skrzynka bezpieczników laguna
jakie formaty filmów obsługuje samsung samsung avila
Volvo FH13: Olej w kolektorze wydechowym - przyczyny i rozwiązania Migająca dioda kluczyka w pralce Electrolux - przyczyny