To może być problem przepustnicy - warto przeczyścić + adaptacja albo sprawdzić wężyki, przy kolektorze czy gdzies nie ma dziury/podciśnienia Czujnik obrotów wału korbowego powoduje uniemożliwienie odpalenia auta i jego samoczynnie przygasanie, szczególniej jak ciepły, generalnie utrudniony rozruch. Falowanie obrotów to albo przepustnica albo ciągnie...
Przy króćcu głowica - nagrzewnica https://allegro.pl/krociec-wody-vw-caddy...
Na osłonie rozrządu masz wyklejke , tam na dole masz datę produkcji. Łacznie z godziną.
Wentylatory uruchamiają się razem z klimatyzacją i pewnie nawiew na szybę więc to normalne.
Pompa paliwa żółty z niebieskim {może być z zielonym}, sterowanie rozrusznikiem czarno-czerwony, główny czarny po stacyjce, lub zasilanie sterownika, też czarny. Do wyboru do koloru.
Powyżej +5°C temperatury cieczy chłodzącej świece nie grzeją. Tak jak kolega "adam7009" napisał powodem jest raczej kąt wtrysku - za póżny . Po założeniu głowicy i paska rozrządu trzeba sprawdzić kąt wtrysku. Nie radze przestawiać " o jeden ząb " wału korbowego bo będzie głowica znowu do remontu !!! Można spróbować ustawić kąt wtrysku ale tu jest pytanie...
temat rozwiązany, krzywy pierścień na wale.
Tak, w stronę rozrządu. Zrób 3,5 - 4 i po temacie.
Do roboty pompa oleju , nie domykają się zawory przez zbyt duże ciśnienie. Resztę postów pozostawię bez komentarza.
Możliwe, że się mylę. U siebie w ASV(tam jest zmienna) przerabiałem ten temat i ciągle mam przed oczyma te kierownice, na temat których wiele się naczytałem. Głowy nie daję sobie uciąć.
Dobrze rozumiesz, ale im częściej dasz mu popalić tym bardziej odwlecze się konieczność czyszczenia VNT (bo prędzej czy później i tak dopnie swego).
AI: Czy był robiony pomiar kompresji na wszystkich cylindrach albo sprawdzana szczelność zaworów/stan rozrządu? Jeśli tak, to jakie były wyniki?Rozrząd był wymieniony na nowy około pół roku temu. Cylinder 1 - 10, 2 - 9,5, 3 - 10, 4 - 9,5. Pomiary na mokro zrób i porównaj.
Zwykła pompa hydrauliczna napędzana z silnika auta.
Sterownik silnika,elektryczny pedał gazu ,manetka,elektryczna przepustnica,wiązka...tyle potrzebujesz.Podaj kod silnika
Na ciepłym silniku odłącz czujnik temperatury silnika i sprawdź jak pali .
Daj kod silnika to spojrzę w autodata
Zaczął palić olej z silnika jak byś go nie zgasił to by ci się silnik zatarł ale jak jechałeś tym autem bez oleju to słabo
Takie coś ? [url=https://forums.ross-tech.com/index....
Synchro raczej też nie, zresztą zawsze możesz przestawić na + i zobaczyć. Pewnie kupiłeś te kolorowe za 15zł, od nieszczelności miałbyś też problemy z pracą silnika i przybywający olej.
Seat nie montował webast tylko eberspachery i to nie jest ogrzewanie postojowe tylko dogrzewacz silnika ,jeśli jest wszystko sprawne to jak przyjdzie mróz -5 stopni to się wtedy włączy .Małym mankamentem jest to że tam pod podłogą jest od niego złącze elektryczne i często gnije czerwony przewód a tak ogólnie to niema z nimi większych problemów
Dogrzewacz odpala sam po zapaleniu silnika . W mojej ALHAMBRZE 2002r padła świeca żarowa. Można to testować z VAG-a .Pozdrawiam.
Do silnika dochodzą trzy kable-dwa grube i jeden cienki?
Zaślepiony, nie działający egr lub padnięty przepływomierz Temperatura silnika (cieczy) mi śmierdzi jakimś wlutowanym opornikiem
Witam. Jeżeli immo blokuje to samochód odpala i zaraz gaśnie, jeżeli tak nie jest musisz szukać innej przyczyny. Jeżeli masz Vaga to wejdż w błędy sterownika silnika i tam będzie informacja "Start silnika uniemożliwiony przez immobilajzer". Może będą również inne błędy które cię naprowadzą na usterkę.
Dobrze czytałeś. Loguje się od 1500 obrotów. Tak jak podejrzewałem, uszkodzony jest czujnik ciśnienia doładowania G71 ale dla pewności sprawdź sobie jeszcze raz wartość w grupie 010 statycznej po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika (jeśli po ponownym uruchomieniu silnika w polu "intake air press. znowu pokaże 2539.8 mbar to wymieniaj czujnik)....
Diagnoza jest prawidłowa pod warunkiem, że jest potwierdzona konkretnym sprawdzeniem. Nasze rozważania są czysto teoretyczne. Wynika z nich, że najprawdopodobniej musisz wymienić pompę wody, co wiąże się z demontażem rozrządu i nie da się tego zrobić na skróty. Jednak przed rozbieraniem silnika radziłbym sprawdzić jak zachowuje się silnik podczas nagrzewania,...
Czy pan usunął tę usterkę bo w moim sharanie 95 r. pojawił się ten sam problem.
Czyli tak jak myślałem. W tym przypadku trzeba będzie zrobić procedurę wygaszenia komunikatu (w sterowniku silnika). Jest ona czasochłonna i trochę problematyczna, będzie potrzebny kawałek autostrady. Jak czujnik NOx jest uszkodzony to może nie zakończyć się powodzeniem. Czasem szybciej jest wgrać nowy soft silnika i wtedy komunikat w liczniku sam gaśnie....
po zgaszeniu silnika przestaje mrygać i znowu po jakimś czasie mryga odnowa
http://img251.imageshack.us/img251/5640/... Nie słyszałem żeby sharan posiadał grzałki silnikowe ale mogę sie mylić. Zeby sprawdzić piecyk zmostkuj czujnik temp.nr 5 odpal na zimnym silniku i po chwili powinno być słychac "huczenie" spod progu nr 2. Jeśli nic sie nie dzieje to trzeba po kolei sprawdzić bezpiecznik, przekaźnik ,pompkę paliwa,...
To może oddaj go do warsztatu samochodowego w końcu, nie do punktu smarowania wozów drabiniastych? Sądzisz że jak warsztat sobie nie poradził, to laik który nawet nie potrafi sensownie opisać usterki da radę? Po pierwsze - oznaczenie kodowe silnika poproszę. Po drugie -diagnostyka - przede wszystkim wskazania przepływomierza i czujnika MAP.
zastanawia mnie co wspólnego ma wzrost obrotów ze spadkiem ładowania? Przy niskim napięciu ładowania sterownik silnika podnosi jego obroty żeby np. zwiększyć wydajność alternatora która zależy od obrotów.
A stan silnika jak wygląda ? Sprężanie itd ? Rozrząd? Może ktos cos wcześniej namieszał itd. Warto by zacząć od podstawowych pomiarów,które określą stan silnika,bo nawymieniasz połowę ,a okaże się że silnik już ledwo zipie, fakt faktem elektronika/czujniki w tych silnikach były dość zawodne. Myślę,że sporo info znajdziesz na forach VW. Pozdro.
Sterownik silnika , pękają przewody od czujnika cisnienia ( ktury jest w środku sterownika silnika) i przez to do sterownika dostaje się olej co powoduje zwarcia i tym podobne.
sprawdz termostat bo moze ci laduje calą wode do duzego obiegu i nigdy nie nie nagrzeje. Ja swoja droga wczoraj gdyby nie webasto nie nagrzal bym Tourana do 90st, a jak wylaczylem to w przeciagu 30min jazdy ok 100km/h tem silnika spadla o prawie 20st. wiec -20 robi swoje
Dla silnika ADY http://obrazki.elektroda.pl/3607885400_1... Czarny z żółtym krążkiem. Zielony jest w nowszych silnikach i ma jeden bok okrągły a tu powinien być z kwadratową wtyczką. .
Masz tylko brak komunikacji ze sterownikiem silnika? Linia K dla sterownika silnika idzie przez puszkę immo. Jeżeli tam jest problem to powinna być komunikacja z puszką immo. Na puszcze immo zewrzyj linię K i W i powinna wrócić diagnoza. Są to chyba przewody szaro-białe lub bialo-szare.
Witam, mam pytanko zamierzam wymienić motor w sharaniku 2000 r. 1,9 auy. Pomyślałem że dobrze byłoby założyć też oryginalny moduł z tego silnika. Ale ktoś mi powiedział że jak zmienię na moduł z silnikiem z innego auta to inmobilaizer nie będzie pasował i trzeba by go programować na nowo. Ma ktoś takową wiedzę?
Tak jak napisałem, prędkość jest odczytywana z czujnika w skrzyni ( który też podmieniałem), abs nie bierze udziału w odczycie prędkości przez silnik i licznik
Za zegarami.
Tylko w tych jak wymieniles (ASZ). Jesli ktos probowal podmieniac sterownik pompowtryskow, moze z silnika AWX? (038 906 019 ER), ale dokladnie nie wiem.
No dobra,a czy znaczy to że w tych autach pomimo że nie ma opcji tempomatu,jest zamontowany układ który steruje przepustnicą? W autach bez linki gazu grypy vw i tak obrotami silnika steruje komputer, więc on przejmuje funkcje tempomatu, podlęączenie manetki przy kierownicy to tylko styki informujace sterownik czy ma załączyć w danej chwili tempomat...
Patrzyłem na ten log i faktycznie 4,7% to wartość wysterowania N75 zmierzająca do maksymalnego zbicia podciśnienia na gruszce siłownika przy turbo. Możliwe, że tego efektem jest zbyt skrócona sztanga a zatem wydłuż ją o określoną doświadczalnie ilość obrotów (logując za każdym razem przy kolejnym jej wydłużaniu i patrząc jak wtedy będzie zwiększał się...
Robiłem tak: wsiadam koła w lewo ruszam, i nic. Wsiadam koła w prawo ruszam, i nic. Wsiadam jadę wrzucam na luz skręcam w lewo, i nic. Wsiadam jadę skręcam w lewo w czasie skrętu dodaje gazu, stuki są puszcze gaz w czasie skrętu stuków nie ma. Nie jestem fachowcem dlatego pisze tu, i proszę o pomoc bo wiem że sa mądrzejsi ode mnie. Jeżeli stuki występują...
na drugi raz zdejmij punkty za otwarcie zdjęcia bo nikt nie będzie zainteresowany jego obejrzeniem a na zdjęciu jak byk widać, że masz silnik PD i na plastikowej obudowie rozrządu po lewej stronie masz nalepkę - na niej jest umieszczone oznaczenie i numer silnika o takie : http://obrazki.elektroda.net/6_123673949... a dla pewności proponuję...
Od podłączenia komputera i sprawdzenia bloków pomiarowych (opisane na forum ) , jeżeli wszystko będzie dobrze to szukanie przy podłączeniu . Często uszkodzeniu ulega manetka , szczególnie jak tempomat był dokładany i jest jakaś kiepska podróba . Dodano po 2 Tu kolego opis sprawdzenia Aktywacja tempomatu - 11463 Dezaktywacja - 16167 Sprawdzenie tempomatu...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Pzdr
Konkretnie poszukuję schematu ustawiania hydraulicznego napinacza. http://obrazki.elektroda.pl/5464865900_1... W silniku w którym wymieniałem rozrząd napinacz był popuszczony na około 15-20mm !! Toż to praktycznie cały jego skok roboczy - czyli tak nie może być!
sterownik silnika sharan 2,0i ADY 1996r simens jak bede w pracy to podam dokladne numerki z niego badz moze ktos naprawilby go (nie steruje cewka)
Według tego schematu minus na grzałkę ze sterownika silnika , plus z przekaźnika pompy paliwa. http://obrazki.elektroda.pl/2849076200_1...
Witam zrobil mi sie problem nie chce mi odpalac tak jak normalnie tylko musze pokrecic ? szczytalem usterki vag com i wyszly mi 5 szt o nr 18062 19466 19463 18043 18044 w moim spisie nie mam tych nr moze ktos z kolegow pomoze pozdrawiam jacek
sterownik silnika sharan temperatura silnika sharan webasto silnika sharan
intel reakcji mondeo maglownica zmywarki bosch awarie
Schemat Kenwood TH-77A - gdzie znaleźć? Jak zrestartować ekspres DeLonghi ECAM23.450.B?