Brak kontrolki żarowych to gubi zasilanie na sterze i nie pali.Gdzie reszta data?
No to znaczy że sterownik jest odcinany na krótko od zasilania. Kostka stacyjki albo przekaźnik. Raczej to drugie.
Jak wspomniałeś, za podawanie zasilania na świece żarowe odpowiedzialny jest sterownik silnika i robi to na podstawie wartości otrzymywanej z czujnika temperatury płynu chłodzącego G62, jeśli G62 poda wartość do ECU o temperaturze powyżej 5*C to sterownik już nie zasila świec, wypięcie wtyczki z czujnika powinno spowodować pojawienie się w sterowniku...
miałem podobne objawy w ogrzewaniu D 1LC(diesel,nadmuch powietrza )-sterownik wyłączał ogrzewanie awaryjnie przy spadku napięcia zasilania poniżej 10,5 v, ważna jest też czystość siateczki osłaniającej świecę żarową
Dzięki za szybką odpowiedź. Jeszcze nie ale widzę, że ostateczność staje się rzeczywistością. Jak zdemontuje to poinformuje co piecyk bolało. Rozumiem, że jak żarowy padł to piny 3 i 4 bez + i -. A cześci na wymianę (świeca żarowa i pewnie jakieś uszczelki) to moge kupić gdzie?.
1276 wyskakuje często jak nie ma zasilania pompa abs-u sprawdz bezpieczniki. mialem taki problem ostatnio w octavii.były zaśniedziałe ścieżki w obsadzie bezpieczników.
Zico dzięki za tabelki. Nasadka jednej świecy rozpięta i podłączona do zewnętrznej żarówki sygnalizującej żarzenie świec. Podłączony potencjometr w miejsce termistora o większej rezystancji, przy nastawach: 3k8 -nie załącza kontrolki "spiralki", nie załącza świec, rozruch utrudniony 3k9 -załącza kontrolkę "spiralkę" na 1s, załącza świece na dłużej,...
To już wszystko wiem nie ma rezystancji na świecy żarowej- 0,00Ω Tak poza tym wszystko jest OK. jak kolega (andrzej104) przedstawił- Wielkie dzięki, ale jak tą świece wykręcić? Pompka jest OK.... Normalnie kluczem ,odkręcasz nakrętkę od przewodu zasilania i masz świecę gotową do odkręcenia. Jak spalona świeca, piecyk będzie milczał,nowa powyżej...
Temat wielokrotnie na form opisywany Bez diagnozy trzeba na piechotę Podaję wyprowadzenia do kostki hermetycznej owalnej (nie hermetyczna jest prostokątna) Piec zimny 1nieb,2brąz czujnik płomienia 1-1,1k 3nieb, 4nieb czujnik temperatury 14-15k 5czer, 6czer czujnik temperatury 14-15k 7, 8 NC 9bia, 12czar świeca żarowa +/- 1o 10, 11 NC 13czar, 14brąz...
W takim razie czy jest to definitywnie wina zepsutego czujnika położenia wału, czy też brak reakcji obrotomierza może być spowodowany awarią bądź brakiem zasilania ECU? Dodatkowo zauważyłem, że przy przekręcaniu na zapłon nie zapala się kontrolka świec żarowych. Czy w tym silniku (z tego co wiem zasilanym mechaniczną pompą wtryskową) sygnał z czujnika...
Dzięki za odpowiedź. Dodatkowe pytania - jeśli wypnę kostkę z tego czujnika - czyli wszystkie piny będą na przerwie (maksymalna rezystancja) to powinien zniknąć błąd na VAG oraz kontrolka świec żarowych po włączeniu zapłonu powinna po krótkiej chwili zgasnąć? Jeśłi tak będzie - to uszkodzony jest czujnik? Jeśli nie - to trzeba szukać zwarcia w kablach...
Na starych silnikach PD chmurka chwile po odpleniu oraz lekkie zająkanie (szczególnie po nocy) to norma. Niestety stary układ paliwowy się zapowietrza mniej lub bardziej co powoduje spadki ciśnienia na pompie tandem (stąd dym i lekkie zająknięcie czy falowanie). Usunięcie tej niedogodności jest trudne i kosztowne (jak to w starym dieslu). Gdzieś widziałem...
Odstawiłem do mechanika (ale chyba nie zabardzo się znał) Sprawdził cały układ zasilania, od świec żarowych po zbiornik paliwa, wymienił filtr paliwa a na pytanie " co było przyczyną tego że nie odpalał" stwierdził że poprawił wszystkie połączeni sprawdził to i owo i jest dobrze. No mnie to cieszy że jest dobrze ale nie zabardzo cieszy mnie to że nic...
Kolego rafik-108 - myślę, że podczas badania świec żarowych błędnie je podłączałeś, bowiem jak podajesz podłączałeś minus wprost z akumulatora do świec (minus do minusa ?). Podłączyć należało plus z akumulatora do świecy i gdyby nastąpiło iskrzenie, to byłoby to oznaką sprawnej świecy. Sprawdzać należy każdą oddzielnie (po odłączeniu szyny zasilającej...
Jak najbardziej ten błąd jest bardzo istotny, 01312 - Powertrain Data Bus 37-00 - Faulty występuje w kilku modułach i rzeczywiście muszę go wyeliminować. Właśnie stąd moja prośba - chodzi mi o kierunek rozbiórki auta :), które połączenia sprawdzić? Wiem, że pytanie nie jest na wysokim poziomie, i wiem też, że bez Waszej pomocy sam sobie nie poradzę....
Witam Panowie! Gdybym był na miejscu mechanika, to sprawdziłbym po kolei. 1. Świece żarowe 2. Czy układ się zapowietrza (dac krótki przezroczysty wężyk przed zasilaniem pompy, jeżeli będą bąble, no to wiadomo) 3. Ustawienia rozrządu 4. Podłączyłbym komputer Jeżeli nic by nie wyszło to wtedy bym się zastanawiał co jest nie tak
Sprawdź kolego czujnik na podszybiu z lewej strony, obok silnika wycieraczek, poprostu go zmostkuj on uruchamia ten dogrzewacz, bo on działa dopiero przy temp. ok + 4*C lub niżej,a później sprawdź czy słychać pompkę zasilającą w paliwo to urządzenie, która znajduje się z prawej strony auta przed tylnym kołem przy zbiorniku paliwa. Często urywają się...
Czy webasto ma sterowanie ze sterownika komfortu proszę o odp. Krótko: NIE. A tak wogóle to co mogłeś sam naprawic juz sprawdziłeś (czujnik temp. na podszybiu/czyli to że zasilanie dochodzi do D3WZ). Reszta błędów powoduje zablokowanie się urządzenia po pięciu próbach bezskutecznego uruchomienia. Nawet jak znajdziesz co jest uszkodzone (najpewniej...
Pompka elektryczna obiegu wody ma pracować jeszcze jakąś minutę po wyłączeniu silnika, obojętnie czy dogrzewacz wcześniej grzał czy nie. "pompki" w liczbie mnogiej mogły oznaczać jeszcze pomkę paliwa do dogrzewacza, która jest pod podwoziem. W samym dogrzewaczu jest tylko wentylator, to też pompka :-) Nie ma ręcznego sterowania, jest tylko czujnik temperatury...
obstawiam wymiane swiec. po roku czasu mogo byc juz nanic.swiece kosztuja ok 20zl za sztuke mysle ze znajdziesz lepiej.jesli ci sie wydaje ze masz problemy z grzaniem to podłącz swiece na krotko.tylko nie zapomnij ich odlaczyc od poprzedniego zasilania. a jak paliwo może nalałeś jakiegoś "padziewia" albo już sprężania takiego nie ma.a zeby sprawdzic...
Witam, mam identyczny problem ze swoim autem i strasznie męczę się od ok roku z taką samą usterką. Bardzo proszę o informację o wykrytej ewentualnie przyczynie tej wady... Mój mail k.szulborski(at)onet.pl Z góry wielkie dziękuję. JA mam dokładnie ten sam problem z odpalaniem. Zauważyłem że problem pojawia się kiedy jest odwilż lub np duży mróz odpala...
Witam Serdecznie. Temat, jest pewnie często odgrzewany i odpowiedzi również się gdzieś w nim znajdują. Lecz nie mogłem znaleźć ścisłych i prostych odpowiedzi na moje pytania. Posiadam Thermo Top Z/C-D, wygląda one na pełny zestaw ale bez pilota czy zegara, przekaźników i bezpieczników. Z tego co udało mi się wywnioskować z przeczytanych tu i nie tylko...
Witam, Pewnego dnia z rana mój Seat postanowił, że nie zawiezie mnie na czas do pracy. Po przekręceniu stacyjki normalnie zapaliły się wszystkie kontrolki jak trzeba, grzania świec żarowych również. Po zgaszeniu się kontrolki od świec próbowałem uruchomić samochód, ale zachowywał się, tak jakby nie dostawał paliwa. Po kilkunastu próbach w końcu odpalił...
Witam mam następujący problem z tym samochodem. Walczę już z samochodem kilka dni. Jakiś czas temu zaczęły dziać się w nim dziwne rzeczy po podłączeniu innego komutera nawet na oryginalnym jest ten sam problem. Otóż nie zawsze jest zasilanie na sterowniku silnika podmnieniałem już 3 razy przekaźnik 109 standardowo siedział tam przekaźnik bez płytki...
świec żarowych sharan zasilania świec żarowych sharan czujnik świec żarowych
podświetlenie łącznika elizabeth sanyo zestaw naprawczy pompa
momenty dokrecania samsung rb34k6232ss
Czy kabel satelitarny można umieścić w wężu ogrodowym na dachu z blachy? Typowe wady Chevrolet Captiva 2.0 D 150 KM