można zastąpić w siłowniku 5 przewodowym też masz taki przełacznik,2 przewody to silnik siłownika,a pozostałe 3 to ten przełącznik
Mam siłownik master 3 kg kupiony wiadomo gdzie :-) , i pracuje już prawidłowo przy 12V/500mA. Wystarczy poszukać w internecie jak jest zbudowany siłownik by się dowiedzieć że prąd 5A może wasze siłowniki załatwić w fazie testów. Impuls zamknięcia wysyłany przez sterownik trwa 1-2s. Po 5 cyklach zamknij - otwórz siłownik jest już ciepły a co dopiero...
w sumie możesz zrobić to w zupełnie inny sposób. jeśli masz w samochodzie centralny zamek to przynajmniej w drzwiach kierowcy powinien być siłownik "master" w którym jest przełącznik i wykorzystać go do wysterowania leda. inny sposób to podłączenie diody do wyjścia zasilania czujników dodatkowych w alarmie. ale jeśli upierasz się przy wykorzystaniu...
Najpierw określ się jaki to centralny zamek , fabryczny czyli 3 siłowniki plus przełącznik w drzwiach kierowcy , czy kompletny uniwersalny dokładany
Załóż siłownik SLAVE podłączony bezpośrednio do alarmu i powinno banglać (o ile ruszając cięgłem zamka kierowcy uruchamiasz siłowniki w pozostałych drzwiach). Centralny z kluczyka będzie działał w dalszym ciągu bo przecież nie demontujesz orginalnego przełącznika w drzwiach kierowcy.
Witam, ... mam kabelek który niby do tego służy ale na nim jest około 0.5 V czyli za mało zeby ruszyć siłownik, potrzebuję przełącznika który... a skąd ten kabelek idzie? Klasyczny przełącznik przełączany prądem do przełączania centralnego zamka wygląda tak jak na niebieskiej fotce obok, pod moim nickiem :)
Biały i brązowy słuzą do sterowania zamka centralnego z przewodów- masą co wykonuje przełącznik w jednym z siłowników ( 5-cio przewodowy), gdy zamykasz auto z klucza/rygla a nie z pilota.
Na dwóch przekaźnikach i przełączniku podającym masę na styk 85: http://obrazki.elektroda.pl/4317956200_1...
Siłownik centralnego zamka od strony kierowcy ma wbudowany przełącznik pozycji. Służy to do sterowania siłownikami przy użyciu kluczyka.
Poszycie drzwi , prowadnica zamka ( jedna po prawej ) i poodpinać dwa cięgna dopiero cały zamek wyjmiesz. Siłownik jest ( czarna skrzynka) przykręcony na dwa wkręty do zamka. Do wymiany cały siłownik bo samego silniczka nie dostaniesz , poszukaj w sklepach z używkami . Na allegro są zamki z siłownikami po 100zł.
Jedynie prawy tył VCDS pokazał przerwę bo faktycznie 2 przewody od siłownika były złamane w przelotce, po naprawieniu błędów brak... Przełącznik w drzwiach otwórz/zamknij również działa losowo.
Autko było podłączone pod KTSa i odnośnie "Funkcja centr. - konfort" Raz po raz pokazuje błąd dot. ogrzewania lewego i prawego lusterka (błędny sygnał) - błąd znika po odłączeniu włącznika sterowania lusterkami. Autko znajomego - świerzo kupione, on nie wie czy to zachowanie centralnego zamka jest normalne ( tak jak w przypadku automatycznego ryglowania...
Zakładam, że to siłownik typu master ( 5-cio przewodowy ). Jeżeli tak, to sprawdź, czy działa w nim przełącznik.
Zacząłbym od zdjęcia tapicerki. Do sprawdzenia switch przy wkładce zamka w klamce, przełącznik wewnątrz siłownika i przewody w przelotce drzwiowej.
Można wyczaić po przewodach w słupku Tam jest złącze wielostykowe. https://obrazki.elektroda.pl/7743150800_... Opis Pinów: 1. masa (brązowy) 2. zasilanie podnośnika szyby (czerwony) 3. przełącznik w zamku drzwi od kluczyka (czerwono-niebieski) 4. sterowanie z modułu składanego dachu (niebiesko-biały) 5. silnik regulacji lusterka pasażera...
Zastosuj siłownik zamka centralnego samochodowego.Master ma nawet przełącznik krańcowy.
Szyby trzeba zaprogramować (był odpięty aku lub się rozładował). Trzymamy przycisk na dół, potem do góry (1 stopień otwieranie manualne) dla wszystkich szyb po kolei. Zrób diagnostykę wyjdzie czy uszkodzona jest kaseta zamka, siłownik klapy i przełącznik szyb kierowcy.
Witam Potrzebuję podłączyć siłownik zamka centralnego do zwykłego przełącznika III pozycyjnego. Ma to działać na zasadzie: Poz.I - dół Poz.II - neutalny Poz.III - góra Za kierunek siłownika odpowiada polaryzacja, więc nie wiem jak to podłączyć do 3-pinowego przełącznika https://obrazki.elektroda.pl/9490199700_...
wszystkie starsze fordy mają zamek bezcentralkowy(funkcję modułu spełniają przełączniki w siłownikach)jeśli jest to skorpio(nowe nadwozie) to nie jestem pewien
Mam jeszcze pytanie co do podłączenia siłownika drzwi przednich. Mam oryginalnie centralny zamek z kluczyka, czyli w drzwiach kierowcy "siłownik" będący przełącznikiem zasilania połączony z wkładką i wewnętrznym ryglem metalowymi cięgnami. Ów przełącznik daje zasilanie do kolejnych siłowników w momencie przekręcenia kluczyka w drzwiach kierowcy lub...
Na początek odłącz biały i brązowy przewód od tego nowego siłownika. Czarny podaje masę do przełącznika, który znajduje się w siłowniku. Nie musisz go odłączać. W zależności od położenia głowicy siłownika, przełącznik zwiera czarny przewód z brązowym lub białym. Spróbuj sterować pilotem. Jeśli siłownik porusza się odwrotnie niż pozostałe to zamień przewód...
Srawdź najpierw czy w drzwiach kierowcy masz siłownik czy tylko przełącznik od centralnego. Jak będzie siłownik to znajdziesz od niego dwa przewody (jeden za zamknij drugi na otwórz) i wnie się odpowiednio wepniesz tymi od alarmu, jeżeli natomiast masz tylko przełącznik to będziesz musiał dodatkowo zamontować w tych drzwiach siłownik centralnego zamka...
niebeiski to rygiel,pojawia sie plus przy blokowaniu.skoro na zóltym i czerwonym masz naprzemienne napiecie to sam siłownik do wymiany,lubią się psuć w tych autach.Z przodu są przełączniki do sterowania całym centralnym
Na 3-pinowej kostce (drugiej od prawej strony) 1. brązowy otwieranie (impuls masy) 2. czerwony +12 3. szary zamykanie (impuls masy) Jaki to zamek centralny? Oryginalny, czy dokładany? Oryginalny nie ma siłownika w drzwiach kierowcy, tylko przełącznik i musisz się liczyć z dołożeniem siłownika. Jeśli nie masz doświadczenia udaj się do fachowca. Dla niego...
Przecież to TYLNE drzwi, wiec gdzie tam przełącznik mastera? Skoro dostałeś się do przelotki, to rozłącz siłownik i próbuj go wysterować samemu. I będziesz mieć odpowiedź, czy problem w aucie, czy w drzwiach.
Przekaźnik zatrzaskowy bistabilny Na takim przekaźniku montujesz dwa przyciski, np jeden w desce rozdzielczej a drugi ( np. niech to będzie krańcówka) przy pedale hamulca. Tempomat wyłączają się również przy naciśnięciu sprzęgła ( u ciebie automat, czyli to odpada). Minusem zastosowania jakiegoś elektromagnesu jest to, że będzie Ci blokować pedał gazu...
Siłownik uniwersalny ma 5 przewodów. Zielony i niebieski podłączone są do silniczka w siłowniku. Możesz podłączyć najpierw tylko te dwa przewody i sprawdzić czy działa z pilota. Zamiast siłownika możesz również podłączyć żarówkę 12V. Powinna zaświecać się gdy pracuje drugi siłownik. Pozostałe przewody do siłownika: czarny (centralka podaje nim masę...
Przecież możesz zdjąć tapicerke drzwi i sobie sprawdzić. A jeśli do tej pory centralny był zamykany od strony kierowcy z kluczyka, to może tam nie być siłownika, tylko sam przełącznik.
Siłownik centralnego jest razem z zamkiem więc albo zamek do wymiany albo padła wiązka pomiędzy drzwiami a karoserią.
Do sprawdzenia sterowanie w drzwiach,oraz przelotka pomiędzy nimi a wnętrzem. Może być pęknięty przewód,lub przełącznik przy zamku,lub siłownik w tych drzwiach.
Jak często otwierasz tą klapę, że posłużenie się kluczem jest zbyt męczące? Jeśli jednak upierasz się przy hi - techu, to można zastosować np siłownik zamka centralnego od samochodu, centralkę i przełącznik dwupozycyjny przełączany klapą. Można też całkiem niezależnie od prądu - trzeba poprowadzić linkę od klapy do zamka.
Wygląda na to że dokładany bo w lanosach które były sprzedawane w naszych salonach w drzwiach kierowcy nie było siłownika master tylko w zamku zamontowany był przełącznik masy.Często przy złej regulacji długości cięgła domontowanego siłownika master występował ten problem(lub też poluzowaniu mocowania cięgła).
Wczoraj częściowo skończyłem montaż centralki. Działa otwieranie i zamykanie wszystkich drzwi z pilota, działa też otwieranie tylnej klapy. Okazało się jednak, że w drzwiach kierowcy nie ma siłownika, zamek działał tylko jako przełącznik sygnału dla sterownika. Dołożyłem dodatkowy siłownik, ale musiałem odpiąć kostkę z przełącznika zamka, bo kolidowała...
Wpisz na allegro "siłownik zamka centralnego" wystarczy typu slave - z dwoma przewodami Jak widzisz cena śmieszna, podłączasz napięcie w jednej polaryzacji siłownik wsuwa ramie, które opuszcza tablice na zasadzie prostej dźwigni, podłączasz zasilanie odwrotnie - wysuwa ramie i unosi tablice - żadnej większej elektroniki nawet nie ma tylko zwykły przełącznik...
Wygląda na to, że nie łączy ci sterowanie z drzwi kierowcy, najprawdopodobniej przełamane przewody w przepuście drzwiowym lub ewentualnie skopany przełącznik w siłowniku w drzwiach kierowcy, ale raczej to pierwsze.
Jeśli zastosujesz centralkę do sterowania siłownikiem, to może być dwupozycyjny otwórz/zamknij. Centralka zadba już o czasy sterowania. Jeśli pominiesz centralkę, to podwójny przełącznik z zerem na środku.
Siłownik zwalniający zamek bagażnika ze Skody, gniazdo bezpiecznika, bistabilny przełącznik ok. 1A, trochę kabla. A czy któryś z tych sie nada? 1. https://allegro.pl/oferta/silownik-7kg-c... 2. https://allegro.pl/oferta/silownik-do-za...
Siłownik to nic innego jak silniczek na 12V z przekładnią i listwą zębatą. W zależności od tego jaką dostanie biegunowość napięcia będzie obracał się w lewo lub prawo a tym samym będzie wciągał lub wypychał jakąś dźwignię (pręt ?). Z tą przekładnią jest sprzęgnięty przełącznik, który łączy najczęściej do masy jeden z przewodów dochodzących do centralki....
Mnie to wygląda na walnięty przełącznik w siłowniku od kierowcy lub zwarcie przewodu na zamknij do masy.
cztero przewodowy czerpie masę do przełącznika wewnetrznego (który daje info do centralki zamknij otwórz )z kabli zasilających silniki siłowników - w poz spocz .jest tam zawsze masa (bywały tez takie z plusem ale rzadko i wtedy jest analogicznie) a piecio przew ma dodatkowy kabel najczęściej podł do masy.z którego sygnał idzie przez przeł w siłown.do...
Każdy siłownik master posiada 5 przewodów, 2 z nich (przeważnie niebieski i zielony) to zasilanie siłownika w celu zamknięcia bądź otwarcia, pozostałe 3 to mały przełącznik w środku który daje sygnał do centrali czy siłownik jest otwarty czy zamknięty a centralka na podstawie tego sygnału "ustawia" pozostałe siłowniki w tej samej pozycji. Musisz sprawdzić...
Już sobie poradziłem! Dla potomnych! Okazało się, że w moim samochodzie - Leganza 1998 2.0 DOHC oryginalnie nie było zainstalowanego siłownika w drzwiach kierowcy. Samochód posiadał tylko zamek centralny sterujący pozostałymi trzema drzwiami i był uruchamiany przełącznikiem zainstalowanym w drzwiach kierowcy. Przełącznik ten przełączał się w chwili...
Jeśli masz wersje ze wszystkimi siłownikami,to z drzwi kierowcy dwa przewody(czerwonoczarny i żółtoczarny) ,sterowanie masą. Jeśli w drzwiach kierowcy nie ma siłownika,tylko przełącznik(zamknij/otwórz),to dokładasz w nich uniwersalny siłownik i jego podpinasz do sterownika pilotów ego.
tam prawdopodobnie nie ma siłownika a tylko przełącznik który na zmianę podaje +/-, trzeba dołożyć siłownik slave aby wymuszał ruch resztę załatwi oryginał
Witam Chciałbym dorobić przełącznik taki wahadłowy jak do sterowania szyb za pomocą którego będę zamykał lub otwierał centralny zamek (elektryczny w samochodzie). Chcę ten przełącznik zamontować w lewych drzwiach i chciałbym poprostu podpiąć się pod siłownik master. Jak to zrobić?
źródło: v40.pl "- Centralny zamek sterowany za pomocą klucza Jest to podstawowy system sterowania centralnym zamkiem w modelu s40/v40. Drzwi kierowcy są wyposażone w stycznik, który jest inicjowany przez przekręcenie klucza w zamku. Pozostałe drzwi, w tym tylna klapa posiadają elektryczne siłowniki. Są one obsługiwane przez przekaźnik centralnego zamka...
Może zamiast silniczka zastosować siłownik zamka centralnego z samochodu. Nadawałby sie do tego tylko master. Styki przełączników wykorzystać jako krańcówki.
Witam Potrzebuje waszej pomocy mianowicie mam siłownik taki jak do centralnego zamka i puszczam na niego prąd z przełącznika. Potrzebuje wstawić wyłącznik przeciążeniowy, który odłączy zasilanie po ok 0,5 sekundy tak żeby przy dłuższym trzymaniu przełącznika nie spalić siłownika. Wie ktoś może jak sobie mogę poradzić z tym problemem? Dziękuje i pozdrawiam
Najtaniej/najszybciej dokupić sterownik radiowy (od60zł), sterowanie jest masą. Jesli działa centralny z kluczyka musisz znaleźć kable wychodzące z przełącznika w siłowniku zamka drzwi na których pojawia sie naprzemiennie masa przy zamykaniu i otwieraniu zamka. Moduł centralnego jest pod/za schowkiem przykręcony na dwie śrubki(ciasno siedzi). Powinno...
drzwi: sterowany "-" najczęściej w poldku biały z czarnym paskiem odcięcie: nie tak jak myślisz ale, tniesz niebieski po stacyjce, od strony stacyjki na 30 i 86 z przekaźnika razem z żółtym z alarmu, 87a po drugiej stronie niebieskiego ; 85 do alarmu światła stop znajdziesz przy pedale :) fioletowy, 2 i 3 kanał w poldku raczej nie potrzebne syrenke...
Masz prawdopodobnie zamek pneumatyczny-czyli min. 4 siłowniki, a czym jest sterowany to dowiesz się jak rozbierzesz drzwi kierowcy. Owszem w Golfie II '92 spotkałem tylko przełącznik w drzwiach kierowcy.
Może zrobić to w mniej cywilizowany sposób, czyli podłączyć się pod siłownik CZ. Zazwyczaj jest tam przełącznik informujący o położeniu siłownika, który podaje sygnał 0/1.
Po zmianie silniczków przednich na europejskie nie zamyka mi od środka jednych drzwi lewy tył drzwi. To znaczy zamyka je i po chwili otwiera reszta pozostaje zamknięta. Z kluczyka normalnie zamyka wszystko. Sprawdzałem też błędy i jest ich trochę. A wcześniej szkoda że skasowałem to było dużo, brak sygnału CAN 1135Czujnik kontroli wnętrza obwód przerwany...
Duża ta klapka? Żebyś nie wyrwał z niej ośki z ramieniem. Możesz zastosować siłownik i przełącznik dwupozycyjny bistabilny lub monostabilny (taki, z jednym wejściem i dwoma przełączanymi wyjściami) i centralkę centralnego zamka (centralka może być sterowana poziomem lub impulsami więc rodzaj przełącznika nie jest istotny). Wyłącznikiem będziesz wysterowywał...
A ha a mi chodzi kolego zeby podlaczyc do dwoch stykow i zeby sam po nacisnieciu sie wsuwal i wysowal to nie da rady? To jest silnik krokowy? A nie aby zwykły siłownik od centralnego zamka?
Nie to nie jest test.Odłącz przełączniki sterujące w drzwiach kierowcy' pasażera i w klapie bagażnika i włóż bezpiecznik.Jeżeli są te same objawy to masz uszkodzoną pompkę centralnego zamka.A i jeszcze należałoby odłączyć przewody sterujące zamkiem od alarmu. :idea:
W siłowniku master masz dodatkowy przełącznik krańcowy - 3 przewody: jeden wspólny jest zwierany z jednym z pozostałych w zależności od położenia siłownika (otwarty/zamknięty).
Podepnę się i ja pod istniejący temat. Mam problem z centralnym w sprinterze i na chwilę obecną wszystkie gwiazdy na niebie jako winowajcę wskazują siłownik prawych przednich drzwi. Gdy zamykam kluczykiem lewe następuje znany problem z pozostałymi zamkami typu "zamyka i od razu otwiera". Przy zamykaniu prawych drzwi z reguły nie dzieje się nic, pozostałe...
W Lanosie czy Nubirze, w dzrwiach kierowcy znajduje się tylko przełącznik, więc trzeba dołożyć dodatkowy siłownik - może w Nexii jest podobnie - niestety dawno nie robiłem Nexii, więc nie pamietam.
W nissanie sanny musisz do drzwi kierowcy zamontować dodatkowy siłownik i wysterować go ze sterownika radiowego lub z alarmu. Oryginalnie w drzwiach kierowcy nie ma siłownika tylko przełącznik, który informuje sterownik centrala ruchu zamka w drzwiach kierowcy.
Napisał ,że dokupił siłowniki , jakie z alledrogo , czy używane z forda z silniczkiem i wewnętrznym przełącznikiem kołowym? o siłownikach nie pisałem, kupiłem sam sterownik zamka centralnego bx30, jak kupiłem samochód miał wsadzony sterownik zamka i alarmu firmy meta security ale wolałem go zastąpić takim, który już miałem sprawdzony siłowniki są fordowskie
Więc musi być jakaś instalacja. Może być jakiś zasilacz a w razie wyłączenia prądu jakiś automatyczny przełącznik na akumulator i odwrotnie, jak prąd się pojawi. W czym problem? Siłownik centralnego zamka wymaga 0,5s. impulsu 12V - potem zmiana polaryzacji i wraca.
Panowie jakiś czas temu zakupiłem alarm samochodowy carprotect protos 10R-03 2733 który ma w sobie kluczyk "scyzoryk" i środkowym klawiszem można uruchomić opcję wyszukiwanie samochodu tj. mignięcie kierunkowskazami.Zamiast kierunkowskazów chciałem to podłączyć pod dołożony siłownik klapy bagażnika.Tak też zrobiłem i rezultat tego jest taki że: -po...
W G2 musisz w drzwiach kierowcy zdemontować oryginalny przełącznik zamka centralnego i w jego miejsce wstawić siłownik master, siłownik wysterować z alarmu a styki pomocnicze mastera wykorzystać do wysterowania oryginalnego z.c.
a nie będzie tak że w drzwiach kier. nie ma siłownika tylko sam przełącznik?Spotkałem w wielu japońcach w tym w starej Maximie
Coś mi się wydaje że to zamek dokładany a nie oryginał i masz zamienione przewody. W drzwiach kierowcy ściągnij tapicerkę, i zamien między sobą przewody od przełącznika w silowniku zamka (prawdopodobnie biały i brązowy)
O ile pamiętam, to w Matizie, w drzwiach kierowcy jest sterownik zintegrowany z przełącznikiem i nie da się zrobić jak pisze TZOK. Trzeba zamontować siłownik i sterownik, dokładnie tak jak piszesz.
jeśli w drzwiach kierowcy jest tylko przełącznik który steruje całym układem,a zamek działa po wciśnięciu rygla to pozostaje za montować siłownik slave tylko w te drzwi,a centralkę spiąć tylko pod ten siłownik.
Witam Są siłowniki tak zwane "master" z wbudowanym przełącznikiem, który przełącza się w zależności od pozycji siłownika. Można ten przełącznik wykorzystać do np: odłączania siłownika po jego zadziałaniu i przestawieniu się, albo blokowania (wyłączania) czujnika, i.t.p. Pozdrawiam.
a ma ktos moze schemat zeby takie cudo zalozyc w cc? gdzie moge kupic te siłowniki elektrycznych szyb i przełączniki ??
Uszkodzony zamek ( mikro przełącznik w nim) stary problem w VW. Najlepiej zamek wymienić. Podłącz go testerem ładne widać uszkodzenie. pozdrawiam
W takim aucie z rygla bezpieczniej jest zrezygnować.Odłączaj sterowanie po kolei z przednich drzwi(wykręć przepust),któryś siłownik ma uszkodzony przełącznik prawdopodobnie.Ewentualnie sprawdź sterowanie z alarmu.Do alarmu raczej tam deski nie trzeba zwalać.
A odetnij te przewody od kostki (najwyżej pozniej przylutujesz) i podepnij ją pod siłownik i zobacz czy jak zamykasz i otwierasz(podając na nie mase) siłownik w drzwiacz zamyka i otwiera bo możebyć tak jak mówi kzaw że to jest tylko przełącznik.
Tak jest przełączniki są monostabilne. Czyli rozumiem że sam schemat i podłączenie pod jedno zasilanie jest ok ?
Centralny reaguje tylko wtedy gdy przewody od sterownika są podłączone w sposób ze dwa od sterowania pod siłownik a pomarańczowy i pomarańczowo czarny pod drugie końce tych przewodów czyli w auto Dodano po 2 te rozcięte przewody są pod tapicerką i idą do siłownika i jest równierz druga wiązka pięć przewodów ale to chyba są do przełącznika
Witam. Zakupiłem pojazd Kia Picanto z 2007 roku. Auto posiada centralny zamek sterowany z kluczyka, sprawny. Dokupiłem uniwersalny sterownik zamka centralnego cyklop 2 . Zacząłem przeglądać forum i czytać na ten temat i spotkałem się z różnymi i niekiedy sprzecznymi informacjami. Pierwsza dotyczy lokalizacji modułu centralnego zamka. Część twierdzi,...
Zastosowałem "przekaźnik zamka centralnego top 27" i jest O.K.Koszt ok.30zł. "samuraj" -wielkie dzięki.
O następny urwany z choinki... Wiecie co to wkładka ? Nie ? http://www.google.pl/images?client=opera... I wbijcie sobie wreszcie do głów że sama wkładka nie steruje zamkiem. Zamkiem steruje przełącznik który najczęściej znajduje się w siłowniku lub kasecie zamka.
Siłownik "master" montuje sie w drzwiach kierowcy i w momencie otwarcia tychże drzwi kluczykiem zostają otwarte pozostałe drzwi, "master" ma 5 przewodów (2 do silniczka i 3 do przełącznika) natomiast "slave" na tylko 2 przewody.
Witam. W lanosie centralka zamka znajduje się pod osłoną plastikową po prawej stronie(pasażera) w dolnej części słupka.Żółty długi prostokąt. Najlepiej zrobić tak jak radził kolega powyżej, założyć dodatkowy siłownik w drzwiach kierowcy i podłączyć go do tylnych drzwi pasażera. Nastęnie sterowanie z alarmu wpiąć na dwa przewody przełącznika(w drzwiach...
Zgadza się. Bo jak podajesz minus na wej. 'otwieranie' ster. centr. zamka a drzwi są otwarte to nic się nie dzieje bo to wej. jest już zwarte do minusa przez przełącznik w siłowniku 'master'. Jesli jednak bezpośrednio magicarem wysterujesz siłowniki to jest jak jest - reagują za każdym razem.
W masterze jest przełącznik. Trzeba dobrze wyregulować wysokośc aby przy dobijaniu siłownika nie przełączało sterowania zamknij/otwórz. siwusGSM ma rację sam ten temat przerabiałem po regulacji problem ustał
Wczoraj pokusiłem sie o ściagnięcie tapicerki drzwi kierowcy,dokładnie przyjrzałem sie zamkowi i nie wiem czy we wszystkich modelach 124 ale u mnie sytuacja ma się następująco: zamek wyposazony jest w siłownik(oczywiście pneumatyczny)do którego przychodzi okrągła wtyczka z trzema przewodami:+12V,masa,sterowanie pozostałymi siłownikami,poruszanie samym...
Siłowniki master posiadają sterownik w postaci wewnętrznego przełącznika który steruje sterownikiem centralnego zamka. To znaczy że w przypadku otwierania drzwi kluczykami następuje wyzwolenie sterownika centralnego zamka by otworzył pozostałe drzwi w samochodzie. Do wyzwolenia sterownika zazwyczaj jest potrzebny tylko impuls o potencjale masy dlatego...
Z tym przełącznikiem awaryjnych trochę przesadziłeś, chyba że dołoży jakiś siłownik co go będzie naciskać. :D
zrób test innymi drzwiami jeżeli zamyka bez problemu i się nie zacina c/z,znaczy ta strona co się zacina uszkodzona.I teraz jeżeli jest tu siłownik to on ,lub przełącznik zam .otwórz może też brak kontaktu na przewodach.Warto sprawdzić też wtyk z drzwi./wiązka/
Dziś znowu powróciłem do mojej skody... z siłownika w drzwiach wychodi wiązka przewodów, dwa z nich są z przełącznika przy wkładce. Ich kolory to żółto-biały i czarno-żółty, strowane masą. W moim sterowniku musiałem wydłużyć czas sygnałów. Były (wg. dokumentacji) 0,7 sekundy i wydłużyłem je szacunkowo do około 1,5 sekundy. Oryginalny impuls był zbyt...
W siłownikach są przełączniki i dwie diody i niczym dodatkowym nie są sterowane ! podłączasz dwa przekażniki pod siłownik i lata.To narazie.
Witam, Mam problem z centralnym zamkiem. Centralny zamek z kluczyka działa poprawnei tylko z bagażnika i prawych drzwi pasażera(otwiera i zamyka wszystkei drzwi) a od strony kierowcy otwiera tylko drzwi od strony kierowcy lub czasami otworzy wszystkie, podobnie z zamykaniem czasami zamknie wszystkei a zazwyczaj tylko od kierowcy. Zamykanie centralnego...
Kolory się zgadzać nie będą raczej na pewno. Siłowniki z reguły sa dwuprzewodowe (slave) i pięcioprzewodowe (master). Czasami master może być rozłożony na dwa osobne bloki: siłownik i przełącznik. Ale siłowniki powinny dać sie podłączyć bez problemu. No, chyba że masz pneumatyczny system, to wtedy zupełnie co innego.
Wepnij się miernikiem cyfrowym w te dwa przewody z czterech na których nie ma napięcia sprawdz podczas zamykania i otwierania co się pokazuje na mierniku czy raz 12V + a raz 12V- jeśl to jest siłownik to jak jest zrealizowane na 4 przewodach sterowanie pozostałymi siłownikami a jeśli nie jest to siłownik tylko przełącznik jak przypuszczam to sterowanie...
Luzik, konkluzja jest jedna i z nią się zgadzamy. Uszkodzony jest przełącznik w siłowniku drzwi kierowcy lub mechanicznie "coś" przeszkadza siłownikowi zamknąć się do końca. Może jeszcze przewód otwierania łapie gdzieś masę (np przelot z drzwi do kabiny) lub uszkodzony (zalany, zaśniedziały) sterownik zamka (zepol podał gdzie jest i jak wygląda). Ciekawe,...
kolego zacznij od sprawdzenia zasilania na kostkach siłowników jak nie będzie to przewody ułamane lub pośniedziałe kostki ale to raczej mało prawdopodobne przeważnie pomaga wymiana samych mikro przełączników sam u siebie miałem podobnie i wymiana ich pomogła opisy jak to zrobić masz na forum.......pozdrawiam
Zgadza się,w drzwiach kierowcy jest przełącznik a nie siłownik i jedyne wyjście to dołożyć do drzwi siłownik slave i połączyć go z alarmem i po kłopocie.
Ostatnio w Getz miałem w zamku jednostkę z przekaźnikami. Dołożyłem siłownik 6kg slave i po problemie Dodano po 22 W kostce przelotki masz wolne miejsca na piny. Tylko się w takie zaopatrz. Dwa przewody od siłownika przez kostkę z boku przepuścić i zamontować siłownik. Reszta to zabawa. Kierunki brałem z przełącznika awaryjnych - dwa skrajne niebieski...
Witam wszystkich, Mam problem z podłączeniem się do zamka centralnego w Lexus'ie IS200. Mam alarm/zamek(z pilotem) który chciałbym zamontować do lexusa ale nie wiem za bardzo jak. Próbowałem znaleźć przewody które uruchamiają oryginalną centralkę do zamknięcia/otwarcia samochodu. W drzwiach od strony kierowcy jest siłownik do którego dochodzi 6 kabli....
A co do zamykania się centralnego zamka to problem tkwi w siłownikach, które gdy jest zimno nie chcą się przełączać do końca i cały czas mają przełącznik w pozycji na "zamknij".
Chciałem wykorzystać siłownik centralnego zamka do innych zastosowań niż w samochodzie. Jego zadaniem byłoby przesuwanie pewnego elementu w dwóch kierunkach tak, jak w samochodzie. Załączanie siłownika ma się odbywać za pomocą ręcznego przycisku, czy też przełącznika. Moje pytanie związane jest, czy potrzebny jest jakiś układ czasowy, który ograniczałby...
https://obrazki.elektroda.pl/7743150800_... Pełna wtyczka drzwi: 4 szyby + lusterka + głośniki + centralny + poduszka Opis Pinów: 1. masa (brązowy) 2. zasilanie podnośnika szyby (czerwony) 3. przełącznik w zamku drzwi od kluczyka (czerwono-niebieski) 4. sterowanie z modułu składanego dachu (niebiesko-biały) 5. silnik regulacji lusterka...
chłopak pyta jak umie i dlatego czasami ciężko jest się dogadać z fachowcami. Spróbuję ci to wytłumaczyć: są dwa rodzaje zamka centralnego.Pierwszy fabryczny i drugi dokładany przez naszych alarmistów . W fabrycznych starszych typach aut nie był montowany siłownik bo kierowca robił za siłownik przekręcając kluczykiem . .ALe zarówno pierwszy jak i drugi...
przełącznik centralne zamek montaż siłownik zamek centralne siłownik centralne zamek toyota
aparat wrzutowy szeregowo potencjometry przedluzyc kable
moduł suszarki elektrolux moduł suszarki elektrolux
Iveco Daily odpala tylko na plaku - przyczyny i rozwiązania Lampa w Ampeg 115: Jakie modele i typy?