Na 99% uszkodzony siłownik PP drzwi lub kable do niego
Jak może działać centralny bez modułu komfortu? Nie ma takiej opcji więc wypiąłeś coś innego. Odłącz siłownik w drzwiach kierowcy i zobacz czy będzie poprawa.
Zacząć od sprawdzenie wiązki w miejscu gdzie wchodzi w drzwi, zdjąć tapicerkę i sprawdzić siłownik.
problem moze byc z siłownikiem drzwi pasazera,wypnij kostke i zobacz co bedzie sie dzialo jak odpalisz auto czy szyber ci wyjedzie,lub diagnostyka jak kolega wyzej napisał;-)
Otwierasz drzwi z kluczyka w drzwiach kierowcy, tak? Więc po prostu otwierasz zamek bez udziału siłownika. Odszukaj przewody od siłownika do tych drzwi i spróbuj wysterować bezpośrednio. Jak nie zadziała, to szukaj usterki w drzwiach i przelotce. Bo albo przewody, albo siłownik.
Do wymiany siłownik. Ewentualnie jeszcze wiązka w drzwiach do przepatrzenia.
A więc do sprawdzenia 1.Wiązka w drzwiach kierowcy 2.Siłownik w drzwiach kierowcy Pozdrawiam
Mimo wszytsko sprawdze to na Vag-u , jesli to pozwoli uniknąc powazniejszych napraw . poważniejszych napraw ta przypadłość nie wymaga a jedynie rozebrania całego boczku drzwi kierowcy jeśli nie będzie to pęknięty przewód pomiędzy drzwiami a słupkiem, naprawy nie unikniesz gdyż Vag tego nie naprawi a jedynie pomoże w lokalizacji usterki, niemniej jednak...
witam.w tylnych prawych drzwiach nie działa centralny zamek . czy jest możliwość naprawienia tego siłownika.jeszcze w takim poj. nie próbowałem naprawiać . dziekuję za pomoc !
Na siłownik ma iść 12v. Pozdr.
zbyt ciasna praca siłownika lub nie dokładnie zamocowany siłownik z czasem się przestawił w niewygodne położenie a że bolec ciężko pracuje to norma bo siłownik master nie ma sprzęgiełka zdjąć tapicerką i poprawić ( a skoda ma bardzo ciasno w drzwiach na pracę dostawianych siłowników)
Tak jak kolega wyżej pisał, sprawdź przewody między drzwiami a resztą auta - miałem to samo. Jeśli są w porządku to wystarczy że wymienisz sam siłownik w drzwiach. Nie trzeba całego nowego zamka.
Tracę już nadzieję raczej prosta usterka do zdiagnozowania. 1. Jeżeli impuls 12 V dochodzi do siłownika zamka, to siłownik albo mechanicznie zablokowany zamek. 2. Impuls, nie dochodzi. Wina złączek lub przewodów!
Tak, można założyć radiowy, uniwersalny sterownik centralnego zamka. Zamontujesz go tak, aby wysterować impulsami masy przewody biały i brązowy dochodzące do sterownika na zdjęciu w pierwszym poście. Wtedy nadal będzie działać opcja otwierania wszystkich drzwi kluczem w zamku drzwi kierowcy. Jeżeli ta funkcja jest zbędna, to możesz zastąpić centralkę...
Witam W lewych tylnich drzwiach sprawdził bym zimne luty w siłowniku na gnieżdzie Bardzo częsty obiaw w Śkodzie jak i w VW.
wydaje mi sie że w Octawii zamki jak i inne sterowane są po sieci CAN to chyba "na krótko" siłownikiem nie otworzysz tego :( ale sprawdzałeś czy nie da się otworzyć "ręcznie" - po odłaczeniu przewodów z drzwi?
kTOŚ PISAŁ , ŻE PODLĄCZYĆ VAD'a , myślicie ze jak bym podłaczył komputer i znalazł błąd i go usunał to usterka z drzwiami mogła by się naprawić i poszlo by otworzyć drzwi ? Chyba żartujesz. Uszkodzony siłownik/wiązka - tak czy inaczej, boczek do poświęcenia.
Kolega podłączy silownik w odwrotnej polaryzacji, i będzie spokój. Mam nadzieje, że ten siłownik to jest elektryczny z silnikiem :-)
elementy z linka do wymiany na 100%,prawdopodobnie jeszcze język łączący zamek z elektrycznym siłownikiem zamka.po rozebraniu napewno będzie widać.śmiało rozbieraj zamek
A jak próbowałem otworzyć klamką wewnętrzną i przytrzymać przycisk to nie dało rady go utrzymać Rozłącz akumulator wtedy siłownik nie wciągnie ci przycisku :D
Właśnie ciekawiło mnie to ale bałem się troche tego zniszczyć ;/ bo jest zabezpieczone dwoma blaszkami które mają zatrzaski i trzema własnymi zatrzaskami.Ale skoro tak mówisz to będe sie zaraz za to zabierał.Powiedzcie mi jeszcze jedno jakie napięcie powinno panować na linii can ?? i jakim kolorem ją sie oznacza (oczywiście jeśli chodzi o drzwi i sterowanie...
Niektórzy pisali, że roznitowali głośnik i przez otwór głośnika wymieniali zamek, sam się zastanawiam czy tam nie zrobić. Spróbuj właśnie tak,tylko jeszcze musisz rozwiercić dwa nity obok siebie nad głośnikiem bo one trzymają zamek. A jak już chcesz blachę zdjąć to potem zanituj jak było i nie rób rzeźby. A do tego trzeba ją położyć na paście by nie...
Jeżeli kostka przy siłowniku jest czysta i połączenia są ok to najprawdopodobniej jest przerwa na przewodzie. Wzrokowo możesz tego nie wyłapać, ponieważ może być przerwa na rdzeniu przewodu, a izolacja trzyma. Jak temperatura spada rozszerzalność termiczna powoduje powstanie przerwy na rdzeniu i zamek przestaje działać. Sprawdź czy do siłownika dochodzi...
Jak zdejmę gumę na słupku ukazuje mi się kostka z kablami, jak poruszam szyba działa, ale siłownik niestety już nie. Co do ryglowania drzwi, w instrukcji gdzieś wyczytałem że w ciągu 2s zaryglować i odryglować drzwi i safe powinien się wyłączyć na jakiś czas
Witam wszystkich jestem posiadaczem Skody Octavii 1.8 Slx z 98 roku.Wczoraj rano zamknąłem samochód z pilota, kiedy wieczorem chciałem otworzyć samochód zamek nie zadziałał.Musiałem otworzyć samochód normalnie z zamka.Nie działa czwórka drzwi ale bagażnik się otwiera i zamyka. Przewody w gumie sprawdzone, siłownik w drzwiach kierowcy sprawdziłem inny...
Ja mam taką nie typową metodę ale działa, trzeba oklepywać drzwi ręką w okolicach zamka, jednocześnie bawić się pilotem zamykanie otwieranie aż w końcu zadziała, jeśli problemem jest zaśniedziały styk lub szczotki silniczka w samej jednostce siłownika zamka centralnego. Dokladnie tak. Probuj oklepywac i otwierac i zamykac centralny. Zobaczysz ze pusci...
Jeżeli chodzi o podgrzewanie szyby to sprawdź bezpiecznik, odnośnie centralnego zamka i szyby to musiałbyś ściągnąć tapicerkę i boczek z drzwi i zobaczyć czy szyba o coś się nie przycina a jeżeli chodzi o centralkę to zobacz czy siłownik podczas otwierania i zamykania pracuje.
Jeśli 1 i 2 bieg działa to bardzo możliwe że uszkodzony sterownik czasowy lub okablowanie w pobliżu sterownika. 3 STOP to okablowanie - styki a centralny to najlepiej zdjąc tapicerkę z drzwi i zobaczyć czy coś nie blokuje. Siłownik centralki ciągnie zwykle za co innego niż my ręką naciskamy...
Hmm nie wiem jak to napisać ale właśnie w tym alarmie jest tak to zrobione że jakby impuls masy był cały czas na tych przewodach tylko na sekundę na jednym zanika lub na drugim. Kiedyś jak już montowałem taki alarm w innym aucie na uniwersalnych siłownikach sterowanych z tego alarmu to np nie działał centralny z rygli lub z kluczyka jedynie z pilota...
Wygląda na uszkodzony siłownik w drzwiach kierowcy albo przerwę w przewodach. Siłownik w drzwiach kierowcy jako jedyny jest sterujący i nie wysyła sygnału do centralki. Drzwi się pewnie otwierają bo staeownik nie ma potwierdzenia zamknięcia drzwi kierowcy i automatycznie otwiera pozostałe.
Sterowniki i siłowniki są oryginalne a dołożony był alarm z pilotem. Alarm w/g mnie wysyła sygnał do centralnego ponieważ jest nieoryginalny przewód podłączony do wiązki w lewych przednich drzwiach wyprowadzony z centralki alarmu.
Po umyciu samochody rocznik 2000 elektryczne szyby centralny zamek po zamknięciu z pilota szleja siłowniki we wszystkich drzwiach po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu go zamykają sie wszystkie drzwi a po ponownym otwarciu ich z drzwi zamykają sie ponownie. a z pilota nie działa dopiero po chwili działa proszę o jakieś rady
Witam wszystkich forumowiczów! Mam problem z centralnym zamkiem jak w temacie. Skoda Octavia 2003 1.9 TDI. Zaraz po rozbrojeniu alarmu otwiera wszystkie drzwi i po 1 sekundzie wszystkie je zamyka. Czasem bez powodu ( bez ingerencji człowieka)otwiera i zamyka sobie drzwi, mrugają awaryjne, sygnalizuje dźwiękowo np. uzbrojenie alarmu. Nie ma znaczenia...
Witam, Mam problem z centralnym zamkiem w mojej Skodzie, otóż problem polega na tym iż po zamknięciu drzwi (z kluczyka) i ponownym ich otwarciu, nie otworzyły się tylne drzwi za pasażerem. Rozebrałem tapicerkę, ale nie zobaczyłem żadnych przetartych przewodów, kostki też wyglądają ładnie (żadnych zaśniedziałych konektorów). Nie wiem gdzie można szukać...
Dziś znowu powróciłem do mojej skody... z siłownika w drzwiach wychodi wiązka przewodów, dwa z nich są z przełącznika przy wkładce. Ich kolory to żółto-biały i czarno-żółty, strowane masą. W moim sterowniku musiałem wydłużyć czas sygnałów. Były (wg. dokumentacji) 0,7 sekundy i wydłużyłem je szacunkowo do około 1,5 sekundy. Oryginalny impuls był zbyt...
Witam. Chciałbym zasięgnąc informacji czy w skodzie octavi np. z roku 2000 z silnikiem 1,6 w której nie ma elektrycznych szyb istnieje możliwość zainstalowania. W nawasie mówiąc zakupiłem cały zestaw oryginalnych siłowników od skody z roku 2001 i też z silnikiem 1,6. i wszystko jest ładnie tylko że z moich drzwi wychodzą 3 kostki a z drzwi z elektryką...
Dziś uporałem się z problemem podobnym co w temacie, też moduł komfortu, ale Skoda Octavia 2003, dioda w drzwiach nie miga, duży pobór prądu. Objawy takie: tylne prawe drzwi - nie można sterować z panelu kierowcy, natomiast działają na panelu drzwi, pobór prądu z akumulatora (drzwi zamknięte) - 0,3A, wypinanie bezpieczników po kolei - niewielkie zmiany...
Witam mam problem zakupiłam centralny zamek podłączyłem siłowniki zamyka otwiera wszystko ok ale chce podpiąć kierunki z centralki wychodzą dwa brązowe kable do kieronkow odszukalam w wiasce dwa kable od prawego i lewego kierunka i robi się problem zamyka mi tylko przednie drzwi a tylnich nie a jak zamknę z kluczyka to zamyka wszystkie i kierunki migaja...
Auto w wersji angielskiej po przekładce (takie już kupiłem kilka lat temu). Rocznik 1998, nr VIN: TMBZZZ1U8XX151382. Fabryczny centralny zamek, elektryczne 4 szyby, elektryczna klapka wlewu paliwa. Dołożony alarm (APS 400MX) który sterował też centralnym zamkiem. Bez wyraźnej przyczyny przestało działać zdalne zamykanie tylnej klapy. Sprawdziłem siłownik...
Tak jak widać na fotce pierwszej, mase przykrecilem do drzwi i po kolei przebijałem izolacje w przewodach pod dużą kostką i zwierałem. Tak znalazłem przewod który zamyka zamki (żółto biały) w tej kostce przy module pod silniczkiem szyby na zdjeciu . Wedlug opisu ludzi w innych wątkach przewód żółto-czarny powinien otwierać, mimo że wchodzą do tej kostki...
witam.mam skodę octavie z alarmem firmy TBL (niefabryczny),alarm ten jest podłączony przez elektryka i działa do tego zestawu alarmu przy kupnie dostałem centralny zamek o nazwie terminator,który to udało mi się zamontować czyli siłowniki z magistralą,podłączając bezpośrednio zasilanie do centralki naciskając rygiel w drzwiach w których mam siłownik...
Nie jest potrzebny montaż dodatkowego siłownika jak pisze starter55. Wystarczy sterownik zamka podający dwie masy, najlepiej z możliwością regulacji czasu impulsu. Gdy będziesz miał możliwość regulacji czasu na zamknij to będzie możliwe domknięcie jeszcze szyb razem z zamkiem. Podłączenia sterownia wykonuje się wszystkie w drzwiach kierowcy na module...
Sterowanie jeden przewód z rezystorem.Tak podłączyłeś?Opisane w sieci. Ireno, instalacje zainstalowano bez rezystora, wpięcie w drzwiach kierowcy, sposób znaleziony na YT https://youtu.be/EeFh2Mu0Imo na przykładzie Golfa 4. Czy brak rezystora-180 Ohm może mieć znaczenie, że sterownik auta w ogóle nie wie o istnieniu pilota ? Tak działa centralka, którą...
Ten siłownik blokuje możliwość otwarcia klapy z zewnątrz czy otwiera ją (klapa odskakuje)?Będzie problem bo zamki drzwi sterowane są impulsowo i nie wysterujesz nimi siłownika klapy. W octavii II klapą steruje bodajże bordnetz i bez kodowania się nie obejdzie
Wadliwe działanie centralnego zamka. Po zamknięciu kluczykiem lub pilotem następuje pulsowanie siłowników, zamykanie i otwieranie przez około 10sekundPrzyczyną był przeciek na złączu przewodu do spryskiwacza tylnej szyby w bagażniku po lewej stronie, oraz zatkany odpływ, co spowodowało zgromadzenie się około 2 cm płynu i zamoczenie złącz wiązek przewodów...
Skoro z pilota drzwi kierowcy się nie otwierają warto tez sprawdzić zasilanie silownika w drzwiach i sam silownik. Dziwi mnie ze odpalic nie może. Masz może jakiś schemat tego alarmu albo instalacji?. Jak odl aku nie pomoże to trzeba sprawdzać dalej
a kto z was wie co moze byc jesli z pilota alarmu nie zamykaja sie drzwi kierowcy ,recznie mozna zamknac ,podobno to jakis sterownik czy silownik w drzwiach ..ktos wie jaki by zamowic w sklepie . Dodano po 1 oczywiscie skoda octavia 1,6 bezyna combi
miałem podobny problem w octavii zamek sie tak zaryglowal że zadnym sposobem nie dało sie go otworzyć tylnych drzwi za kierowcą, po rozebraniu okazało sie ze były przetarte przewody w słupku srodkowym i to może byc przyczyną.
octavia siłownik siłownik octavia drzwi siłownik
amica piekarnik oprogramowanie amica śmierdzi wymiana kostka stacyjki
jakie panele fotowoltaiczne jakie panele fotowoltaiczne
Orbi LBR20 – naprawa, typowe usterki, firmware, zasilacz, LTE, porty Ethernet Honda Civic III radio ALARM – blokada, gra tylko jedna częstotliwość, kod odblokowujący