witam częsta usterka tego modelu, wycierają się trybki w siłowniku zamka w drzwiach tylnych do wymiany jest cały zamek siłownik jest wbudowany wewnątrz
były wersje że nie było siłownika tylko przełącznik.Poniewaz jest tam na linkach ja robiłem tak że linke odpiąłem od klamki,wygiąłem w dól i ona ma taki haczyk który wykorzystałem do podłączenia siłownika.Wkretem od srodka zablokowałem dźwigienke przy klamce do sterowania zamkiem.Można też dokupić w salonie siłownik ale to koszt ok 900zł
Na alledrogo całe zamki z siłownikiem od 50 zł.
Film pokazuje bezpośrednie sterowanie siłownikiem zamka w drzwiach kierowcy. Odcina się wtedy przewody idące od siłownika do BSI. Traci się jednocześnie możliwość zamykania i otwierania zamka centralnego kluczykiem w drzwiach kierowcy. Wydaje mi się, że łatwiej jest odnaleźć dwa przewody przy BSI, przeciąć je i podłączyć według schematu, który wcześniej...
Serwomechanizmy są bardzo mocne, standardowo mają obrót 60° lub 90°, przy szerokości impulsu od 1-2 ms. Jednak można je sterować impulsami od 0,5 ms do nawet 3 ms. Wtedy mają kąt obrotu 170°, lub nawet 270°. Myślę, że nie ma potrzeby abym opisywał jak one działają. Poczytaj w internecie o tym, jest tego bardzo dużo. Np. tu: https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&...
Myślałem o zastąpieniu orginału uniwersalnym siłownikiem, jednak zastanawiam się co mogło ulec uszkodzeniu wewnątrz starego siłownika. Kiedyś w Vectrze wymieniałem dwa microswitche wewnątrz siłownika. Trzeba było rozwiercić jeden nit, rozkręcić obudowę i wylutować dwa microswitche. W Astrze nie miałem jeszcze okazji tego rozbierać, ale myślę że konstrukcja...
Uszkodzony silniczek siłownika drzwi pasażera.
W nexii fabrycznie jest taki czarny pseudosiłownik ze switchami wewnątrz, ten dokładany po prostu mechanicznie steruje tym oryginalnym. W tym samochodzie można również zmodyfikować instalację siłownikiem pięcioprzewodowym, wyrzucając oryginalny switch i łącząc z jego przewodami przewody sterujące i masę siłownika dokładanego [ oraz sterowanie minusem...
Kaseta zamka przystosowana do siłownków specjalizowanych tak jak w Sienach i inch.Wiecej dowiesz sie pod nr tel który wysyłam na pw
troche nie rozumiem tego schematu co jest co i jak to zrobic Zdjęcie zapożyczyłeś ze starego tematu o HRV: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Zamieść swoje zdjęcia wiązki przewodów sterownika i wiązki wchodzącej do siłownika zamka drzwi kierowcy. Sprawdź czy masz ten sam układ połączeń jak na schemacie: https://obrazki.elektroda.pl/9446390400_...
Siłownik, bądź przewody w przelotce do drzwi.
http://obrazki.elektroda.pl/5259391000_1... http://obrazki.elektroda.pl/5259391000_1...
W polonezach z reguły w tylnych drzwiach montuje się właśnie siłowniki 6 kg, bo te zamki chodzą dość ciężko. Tak więc możesz zmienić tylko tylne siłowniki na mocniejsze, a przednie drzwi na razie zostaw i poczekaj do zimy.
Sprawdź ciągłość przewodów między sterownikiem zamka centralnego a siłownikiem drzwi, myślę że kabel może być gdzieś przerwany.
Wymiana nie jest ciężka (dopóki da się otworzyć drzwi ;) ), ale moduł zamka jest nierozbieralny, tylko wymiana w całości. Wszystko jest przy "zatrzasku" zamka, nie ma żadnych zewnętrznych czujników ani siłowników.
Witam na początek proponuje sprawdzić wiązkę pomiędzy samochodem a drzwiami w miejscu gdzie wiązka jest poprowadzona w gumie.Opis wtyczek siłowników łatwo w necie znależć. Najczęściej zamek zamyka i otwiera bo nie ma potwierdzenia ze wszystkie drzwi są zamknięta to tak na wypadek gdybyś któreś drzwi nie zamknął "mechaniczne" wydał komendę do zaryglowania...
Oryginalnie są specjalne wsporniki z blachy pod siłowniki centralnego zamka. W drzwiach są pod te wsporniki gotowe otwory. Spróbuj gdzieś to podejrzeć, bo to jest bardzo pomocne. Szczególnie kłopotliwe jest ustawienie siłowników w tylnych drzwiach, ponieważ potrzebna jest tam dość duża siła i trzeba starannie wyregulować cięgna zamków. Może okazać się,...
Miałem tak samo, wypadła wtyczka z siłownika w drzwiach kierowcy.
Jeśli instalacja sprawna to padnięty siłownik zamka drzwi kierowcy.
Możesz go spokojnie odkręcać. I podstawić zamiast niego siłownik uniwersalny. Nawet cięgno zostawisz oryginalne. Ewentualnie do otworów po oryginalnym siłowniku przykręć blaszkę montażową, a siłownik uniwersalny niżej (jeśli będzie za długi). Ja w oplach tak robiłem, ze górny otwór w siłowniku to dolny otwór w stelażu, a blaszkę przykręcałem do stelaża...
uszkodzony mikrowyłącznik w siłowniku
Wyjmij bezpiecznik od sterownika centralnym zamkiem i otworzysz drzwi normalnie od środka. Masz albo przerwane kable w wiązce w prawych dziwach przód lub zamek do wymiany .
Może być uszkodzony siłownik sterujący (master) w drzwiach kierowcy bądź pasażera.Pomimo że zamek jest otwarty siłownik podaje sygnał że zamek jest zamknięty i wysyła informację do centrali żeby zamknęła zamek,lub odwrotnie auto próbuje zamknąć zamki (jeżeli ma funkcję antyporwaniową ) ale któryś siłownik daje informację o otwarciu. Proponuję zacząć...
Siłownik uniwersalny ma 5 przewodów. Zielony i niebieski podłączone są do silniczka w siłowniku. Możesz podłączyć najpierw tylko te dwa przewody i sprawdzić czy działa z pilota. Zamiast siłownika możesz również podłączyć żarówkę 12V. Powinna zaświecać się gdy pracuje drugi siłownik. Pozostałe przewody do siłownika: czarny (centralka podaje nim masę...
Jeżeli temat jeszcze aktualny, sugeruję sprawdzenie siłownika zamka drzwi od kierowcy. Kluczem trzeba mocniej przekręcić aby otworzyć zamek mechanicznie ponieważ siłownik nie działa. Może też być kwestia przełamanego (przerwy) przewodu zasilającego siłownik tych drzwi.
Zdemontuj tapicerki drzwi, zdemontuj zamek z siłownikiem. Wszystkie cięgna wyczyść ze starego smaru z kurzem i zabezpiecz nową warstwą smaru. Rozbierz siłownik centralnego zamka i zamek, usuń stary gęsty smar, zabezpiecz nową warstwą "białego" smaru.
Z jakiego powodu nie chcesz zastosować siłownika centralnego zamka ?
Myślę, że w zamku drzwi kierowcy nie ma siłownika tylko samo sterowanie pozostałymi zamkami w drzwiach, stąd 3 kable z zamka-masa,otwórz i zamknij. Drzwi kierowcy zamykasz/otwierasz mechanicznie poprzez przekręcanie klucza, reszta drzwi zamyka się/otwiera już elektrycznie Jeśli tak jest to musisz w drzwiach zamontować uniwersalny siłownik zamka i wysterować...
W Kia Picanto 1-generacji, należy zamontować brakujący siłownik centralnego zamka w drzwiach kierowcy. Dodatkowym pilotowym sterownikiem centralnego zamka sterujesz wtedy ten dołożony siłownik a oryginalna instalacja "załatwia" pozostałe drzwi.
jeżeli działa to może tak być, ale wiem z własnego doświadczenia że zamontowanie siłownika w tylnych drzwiach w ibizie graniczy z cudem :D
Zgadza się nie ma sterownika do siłowników ale to nie problem mozna to złożyć na dwóch przekażnikach i będzie chodziło tylko wtedy nie będzie opcji zamykania i otwierania wszystkich drzwi z kluczyka.
Uszkodzony siłownik.
Dzięki za info co do zamka. Jesteś w stanie powiedzieć, jak wygląda sprawa zamek - kluczyk ? Zamek na kluczyk jest osobnym elementem, czy wymieniając zamek z siłownikiem, też tracimy możliwość otwierania drzwi z dotychczasowego kluczyka ? Wymiana zamka nie wiąze się z nowym kluczykiem .
Przy odrobinie cierpliwości można rozebrać rygiel tak by można było dostać się do silniczka bo to on jest padnięty. Można dopasować od jakiegoś innego siłownika
01560 - Passenger Door 01560 - Drzwi pasażera: Nie będzie De-Safe Możliwe przyczyny Okablowanie / złącza z / do siłowników zamek centralny (Safe): Drzwi pasażera (F221) wadliwy Siłownik Zamek Centralny (Safe): Drzwi pasażera (F221) wadliwy Możliwe rozwiązania Sprawdzić okablowanie / złącza z / do siłowników zamek centralny (Safe): drzwi pasażera (F221)...
Do sprawdzenia sygnał z alarmu. Do sprawdzenia siłownik zamka drzwi kierowcy.
o ile pamiętam siłownik jest zamontowany na szajsmetalowym wsporniku prostopadle do kasety zamka, da radę podmienić na uniwersalny master
Raczej w siłowniku prawych drzwi.
wystarczy,że w jednym i zamek będzie głupiał,rozbierz drzwi,cięgno siłownika będzie podpięte pod oryginalne za pomocą kostki łaczeniowej,popuść ją i wypośrodkuj skok siłownika[switcha wewnątrz]
Kiedyś w 206 montowałem komplet używanych zamków z siłownikami, które przywiózł klient. Wszystkie były oryginalne. Ale w drzwiach dało by się montować siłowniki uniwersalne. Problemem będzie centralny zamek w tylnej klapie. Kup oryginalny zamek z siłownikiem i wymień. Tam może być problem z montażem uniwersalnego siłownika. Centralkę z wiązkami przewodów...
Widocznie siłownik w zamku drzwi pasażera nie przekazuje napędu do zamka, zamykając te drzwi kluczem, robisz to mechanicznie (w zamku od strony kierowcy na kluczyku czuć, że siłownik "pomaga")
Na 99% uszkodzony siłownik PP drzwi lub kable do niego
Cześć Zakładałem do mojej Dacii Dokker centralny zamek uniwersalny. Wszystko działa super poza tylnymi drzwiami. Siłownik centralnego zamka reaguje ale wygląda tak jak by nie mógł przełamać zamka tak żeby doszło do zamknięcia/otwarcia. Czy powodem tego może być za krótki skok siłownika? Czy może siłownik jest za słaby? Według deklaracji producenta siłownik...
Zaopatrzyć się w schemat centralnego zamka i na podstawie schematu sprawdzić czy siłownik w zamku dostaje zasilanie oraz czy krańcówka drzwi w zamku pracuje prawidłowo
Najpierw piszesz o zamku pionowym teraz o poziomym. Poziomy ma sens tylko w przypadku bram jednoskrzydłowych gdzie skrzydło bramy jest domykane do słupka. Wyobraź sobie drzwi dwuskrzydłowe zamknięte tylko na klamkę. Czy zamek w tych drzwiach ma sens?
Wygląda na usterkę mechaniczną w obrębie siłownika. Zrzucaj tapicerkę.
Po wciśnięciu zamknij/otwórz na każdej wtyczce pojawia chwilowo się napięcie 12V, także przy siłowniku tylnej klapy To może teraz czas sprawdzić siłowniki na krótko?
Dziękuję bardzo, jutro biorę się za montaż. Podpowiedz jeszcze gdzie znajdę sygnały z siłowników zamka, drzwi kierowcy. Szukać w przelotce do słupka? Potrzebuję sygnał do wysterowania załącz/wyłącz.
Odnośnie zamka centralnego to zerknij na siłownik w drzwiach - tam może być z nim problem - po prostu wysyła głupie sygnały.
Tak samo. Na styczniku w drzwiach.
NTY produkty tej firmy to same buble zwłaszcza EGR-y, wyprzęgniki i siłowniki sprzęgła, zamki drzwi czy przepustnice, dalej wystrzegać się firmy Kamoka bo to przepakowywane produkty z Chin i Pakistanu . Wiele by można pisać o podrabianych świecach Bosch czy tarczach Brembo itp.
Bo w klapie nie ma sterowania zamkiem, tylko siłownik i tak ma być
Spokojnie możesz zastosować zestaw uniwersalny, lecz pamiętaj że najczęściej jakość idzie w parze z ceną. Te najtańsze siłowniki mogą po roku zacząć się zacinać. Do drzwi przesuwnych stosujesz specjalne "styki do drzwi przesuwnych".
Nie działa jeden z siłowników zamka drzwi - najprawdopodobniej jest uszkodzony - czy Omega A ma takie same siłowniki jak Vectra A - bo oferują mi właśnie od Omegi ... kto wie? Za informację z góry dziękuję...
To rozkręć kontrolka w rękę i sprawdź,stawiam na sterownik skoro żaden siłownik nie drgnie.
Nie bardzo rozumiem, co ma odbijanie zamków do wygaszenia oświetlenia kabiny. Jeśli masz alarm Bloker z 5-ma zworkami to przestaw zworkę odpowiedzialną za czas uzbrajania wejść drzwiowych na długi (25-27s). W przypadku alarmów bez możliwości wydłużenia czasu uzbrajania stosuje się diody prostownicze, ale po 2 sztuki na każde drzwi. https://obrazki.elektroda.pl/5580673700_...
Sa spinki bardzo kruche, przewaznie sie lamia i trzeba wymieniac. Zanim zabierzesz sie do zdejmowania tapicerek uruchom silnik na 20 minut i wlacz pelne ogrzewanie, obieg wewnetrzny i nadmuch na maksa. Jak juz bedzie w srodku goraco, wjedz do ogrzewanego garazu i tam rozbieraj - plastiki sa niestety kruche. Objaw jaki opisujesz wskazuje na wewnetrzne...
1. To też poleci do kosza, jeśli nie wstawisz poprawnie zdjęć. Instrukcja na górze działu. Każdego. 2. W autach azjatyckich, wyposażonych standardowo w centralny zamek z kluczyka, w drzwiach kierowcy nie było siłownika. Bo po co, skoro i tak otwierane kluczykiem. Częstą praktyką instalatorów było dokładanie siłownika i sterowanie tylko nim z alarmu/radiosterownika....
Najprawdopodobniej uszkodzeniu uległ zamek zintegrowany z siłownikiem. W takim tylko wymiana w/w elementu. Aby otworzyć drzwi musisz najpierw zdjąć delikatnie tapicerkę oraz blachę. Następnie łamiąc plastikową obudowę zamka wysypać jego zawartość odblokować drzwi.
Może to ci pomoże http://forum.opel24.com/demontaz-zamka-w...
Ja w lt35 (sprinter) demontuje kasetę zamka rozprostowuję oryginalną blaszkę do zaczepienia oryginalnego siłownika i za zgięciem wiercę otwór fi3,5 i za ten otwór zaczepiam cięgno siłownika uniwersalnego (najlepiej zastosować siłowniki 6kg, 3,5kg też dadzą radę, ale trzeba dobrze "rozruszać" kasetę zamka i linkę cięgna). W drzwiach odsuwanych powiększam...
To dział bram nie autoalarmów.... Ale łączysz siłownik centralnego zamka drzwi pomiędzy Fioletowy i Zielono biały? PROXIMILIAN
zamek jest zanitowany, oprócz wkrętów na środku jest nit który trzeba rozwiercić. Styków nie wyczyścisz, możesz co najwyżej wymienić switche, które są dwa a w drzwiach kierowcy trzy.
Pewnie wszystko zależy od modelu pojazdu i rocznika Pewnie tak, a sam pokusiłeś się dając nam jedynie rocznik. Schematy są np. tu: https://cardiagn.com/2010-kia-picanto-1-... Z tego co widzę, to zamkami steruje BCM, a czy masz, czy nie siłownik w drzwiach kierowcy, to możesz sam sprawdzić.
Z opisu tego sterownika wynika iż służy on tylko do sterowania modułem centralnego zamka natomiast nie można podpiąć do niego bezpośrednio siłowników. Czyli robisz tak: montujesz siłowniki w drzwiach, rosprowadzasz kable, kupukesz uniwersalny sterownik centralnego zamka np. top 33(on będzie sterował siłownikami). Do niego z kolei podłączasz moduł radiowy...
Załóż siłownik SLAVE podłączony bezpośrednio do alarmu i powinno banglać (o ile ruszając cięgłem zamka kierowcy uruchamiasz siłowniki w pozostałych drzwiach). Centralny z kluczyka będzie działał w dalszym ciągu bo przecież nie demontujesz orginalnego przełącznika w drzwiach kierowcy.
Na zasilaniu siłownika musisz po prostu zamienić przewody + z -. Jeżeli wiesz gdzie jest centralka to najlepiej przy niej (a może ktoś odwrotnie włożył wtykę tego siłownika przy centralce.
Wygląda to tak jakby coś mechanicznie blokowało silniczek przed skrajnymi położeniami. Osłuchaj/obejrzyj/ siłownik prawych drzwi czy przy sterowaniu z lewego kluczyka choć trochę działa. Może przekładnia się wytarła. Krańcówka raczej dobra skoro c-z reaguje na napęd kluczykiem z prawej strony po pokonaniu oporów.Napięcie sprawdż bezpośrednio na prawym...
Może pada siłownik.Może kostka się z niego wypięła albo przewody między drzwiami a słupkiem się przerwały.Rozbierz drzwi i i zobacz czy dochodzi napięcie do siłownika?Będziesz miał wtedy odpowiedź.
Podmien może zamek z innych drzwi, może on być przyczyną usterki.
Witam. Wszystko chodzi już ok. Przy słupku od strony kierowcy wpiołem sie w dwa przewody siłownika zamka drzwi. Sterowanie jest (+) dlatego zastosować trzeba było dwa przekaźniki. Pozdrowienia dla wszystkich.
Jak zdemontować poszycie drzwi, w celu usunięcia siłownika drzwi zamka centralnego Honda Civic trzydrzwiowa VII generacji
Założyłem centralny zamek 4D. Jeden master. Siłowniki przykręcone do standardowych otworów w drzwiach. Problem polega na tym, że siłowniki w tylnych drzwiach nie mają siły zamykać. Otwieranie działa dobrze. Jest jakiś sposób, żeby tylny zamek lżej chodził ? Może jakieś nietypowe mocowanie siłowników i pręcików ? Mam uniwersalny centralny zamek.
Miałem taki przypadek w vectrze B ze spalonymi wszystkimi siłownikami łącznie z pokrywą bagażnika i wlewem paliwa. Po oględzinach sterownika centralnego zamka okazało się że w przekaźniku rozleciała się kotwiczka ze stykami i prąd poszedł w siłowniki.
Witam w tym aucie rozwiązane jest to tak że całym centralnym zamkiem steruje siłownik umieszczony w drzwiach kierowcy, nie ma innego sterownika .Żeby podłączyc sterowanie pilotem trzeba zamontowac dodatkowy siłownik w drzwiach kierowcy i podłączyc go do sterownika z pilotami. Pozdrawiam
W A -klasie najczęściej ulega uszkodzeniu siłownik pneumatyczny drzwi bagażnika.Uszkodzeniu ulega gumowa membrana w siłowniku.
Kasowanie błędów i odczyt błędów, to nie koniec diagnostyki. odczytałeś parametry jakie widzi sterownik z zamków drzwi ? Czy fabryczny sterownik centralnego zamka "widzi" zablokowane i odblokowane wszystkie drzwi ? Przy odblokowanych fizycznie wszystkich drzwiach i próbie ich zablokowania pilotem, sterownik musi otrzymać właściwą odpowiedź z drzwi o...
najprostszą odpowiedzią będzie pewnie przerwa na kabelkach. :) a czy siłownik w tych drzwiach pracuje a mimo to nie otwiera?
W drzwiach kierowcy nie ma siłownika! Jest tylko czujnik położenia zamka. Musisz dołożyć siłownik slave sterowany z alarmu i po kłopocie.
może siłownik jest zepsuty. Może siłownik,może przewody,sprawdzić trzeba bo tutaj nie wróżymy.
Dzięki. Zauważyłem to na mrozie, jak temp jest dodatnia to problem ustępuje. Rozepne kostkę w drzwiach, psikne kontaktem na styki. Jak nie pomoże to wymiana zamka. Ps. Zamek jest zespolony z słownikiem centralnego, czy są osobno zamek i siłownik?
Po prostu podłącz sobie sterowanie siłownika tylnej klapy od innego siłownika drzwi.
Odłączyłem zamek kierowcy-jest OK W drzwiach kierowcy masz siłownik master i podajesz sterowanie na kable (pewnie brązowy i biały) z tego siłownika zamiast na kable sterujące centralki zamka. Zrób zdjęcie centralki sterującej siłownikami w drzwiach i wrzuć na forum
rozwiązałem problem mianowicie pomogła wymiana siłownika centralnego zamka owych drzwi. dostęp do siłownika okropny cale drzwi trzeba rozbebeszyć łącznie z wyjęciem szyby. dziekuje za sugestie i pozdrawiam
Więc udaj się do kogoś, kto sprawdzi ci podłączenie przewodu ,,wyłączenie,, Najprawdopodobniej brak zasilania siłownika zamka drzwi kierowcy i nie wyłącza alarmu. Swoją drogą, kto był na tyle mądry, żeby wsadzić bezpilotówkę sterowaną z klucza?
centralny zamek drzwi Wymieniasz kasety zamka drzwi na "elektryczne" lub do swoich dokładasz dedykowany mikrosilnik. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... lub montujesz na wspornikach uniwersalne siłowniki zamka: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... klapy bagażnika Montujesz...
Ma ktoś pinout wtyczki 6 i 7 pin zamka drzwi?
Zawsze jakaś opcja jest. Małe autko nie trzeba daleko sięgać do drugich drzwi.
Proponuję nie "bawić się" w zakładanie uniwersalnego centralnego do forda ka. Szkoda czasu... Proponuję centralny dedykowany pod Forda np.Mera-Błonie. Koszt ok.200 zł na dwoje drzwi. Pozdrawiam.
Dla potomnych - wymagany montaż dodatkowego siłownika . W drzwiach kierowcy brak siłownika . Kierunki to zielony i niebieski z kropeczkami pod kierownicą . Instalacja szybka i bezproblemowa . Siłownik podłączamy w zamek drzwi kierowcy w dodatkowe ucho na ruchomym wahaczu . Pozdrawiam .
siłowniki (...) cały czas działają. Odłącz biały i brązowy przewód z siłownika zamka drzwi kierowcy. Jeżeli nie pomoże - to samo w drzwiach pasażera. od czasu do czasu trzeba było kilka razy poklikać pilotem żeby otworzyć/zamknąć Na pilocie zapasowym to samo Sprawdź oba piloty testerem - czy emitują fale radiowe ? Wymień baterie w pilotach. Jeżeli...
Problem jest taki że trzeba ściągnąć tapicerkę z drzwi które nie chcą się otworzyć. Nic nie da wpinanie się w przewody w słupku bo zamek jest podpięty do modułu komfortu który jest w drzwiach, więc przewody od zamka (siłownika) nie wychodzą na zewnątrz drzwi. Jeżeli działa szyba w drzwiach to problem będzie w zamku, jeżeli szyba nie działa to można...
Witam Pytanie do ,,alarmiarzy"-czy ten rocznik Hondy ma silownik centralnego zamka w drzwiach kierowcy czy tylko samo sterowanie???.Przy okazji jak ktos by pamietal kolory przewodow ni czy streowanie ,,+" czy ,,-"..:) Pozdrawiam Mariusz
Sprawdzałem, w bagażniku napięcie jest w przewodach zasilających silniczek(podczas tych pyknięć) Podłącz w to miejsce nie miernik, tylko żarówkę 12V/21W i zobacz czy "błyska" podczas zamykania i otwierania samochodu pilotem. Jeżeli tak - to siłowniki / zamki / instalacja drzwi do naprawy/wymiany Jeżeli nie, to masz problem z zasilaniem 12V lub masą...
Dołożyć siłownik w zamek drzwi kierowcy bo Koreany to chytrusy
Witam 6kg to aż nadto ale będzie działać Co Ci jest potrzebne , w VW kolory standard czarny z białym i czarny z ziel. to kierunki czerwony to stały + + po stacyjce ACC to czerwony chyba z czarnym poszukaj więcej na elektrodzie Jeśli chodzi o central to są takie styki montowane na brzegu drzwi i na tej samej wysokości w otworze drzwi po zamknięciu następuje...
kierunki czarno-biały i czarno-zielony praktycznie to podłapania wszędzie- w boczku,pod deską,pod osłoną kolumny,przy bezpiecznikach,krańcówki brązowo-biały w trójprzewodowej wiązce lampki w boczku kierowcy,siłowniki wystarcza uniwersalne-zamki chodzą lekko,a jak się zabrać-trzeba zdjąć tapicerki z drzwi,ułozyć instalację,przepchać wiązki do drzwi,przykręcić...
To przełożysz siłownik zamka ze starych drzwi i będzie działać
Jeżeli cały zamek rusza po zamknięciu drzwi kierowcy i jest miejsce, to wpakuj dodatkowy siłownik napędzany z alarmu dla pewności 6kg i po sprawie. Dlaczego nie bezpilotówka?
Proponuję go wykręcić lub przynajmniej sprawdzić czy nie ma czegoś co przeszkadza mu w przesuwaniu. Jeśli nie i to nie problem przewodów to pozostaje wymiana. Na szczęście to wydatek kilkunastu PLN o ile jest tam uniwersalny siłownik.
drzwi siłownik siłownik drzwi zamek hydrauliczny siłownik
klapka sterowania temperatura nawiewu katalizator wydech dioda selenowa
Licznik gazowy nie działa - co zrobić? Onkyo TX-NR545 - brak dźwięku: przyczyny i rozwiązania