Siłownik master - pięć przewodów, siłownik slave - dwa przewody. Aby zamek sterował ci z kluczyka, to musisz podpiąć przewody sterujące z siłownika master - tą dodatkową trójkę. Niektóre centralki mają tą możliwość, w niektórych trzeba przekonfigurować cały system - trzeba założyć podstawową centralkę sterowania z kluczyka, a dopiero nią sterować z...
Siłownik "master" montuje sie w drzwiach kierowcy i w momencie otwarcia tychże drzwi kluczykiem zostają otwarte pozostałe drzwi, "master" ma 5 przewodów (2 do silniczka i 3 do przełącznika) natomiast "slave" na tylko 2 przewody.
Witam, Astra II bez fabrycznego centralnego zamka. Zakupiłem na znanym portalu aukcyjnym uniwersalny komplet siłowników(1) i sterownik noxon(załącznik), W drzwiach kierowcy siłownik master + 3 siłowniki slave. Podłączone wg schematu(2). Zdziwił mnie tylko fakt że każdy z siłowników miał 5 kabli(tak jakby każdy mógł być masterem) ale podpiąłem tylko...
ale jaki siłownik wymieniłeś master czy slave ?
Witam, od kilku dni zapragnąłem założyć sobie w mojej Yarisce centralny zamek. Widziałem przewody wchodzące do każdych drzwi, choć w samych drzwiach nic "na prąd" nie ma, bo szyba na korbkę i głośników brak. Postanowiłem zdjąć boczki i ujrzałem instalację oraz zamontowane "niefabrycznie" siłowniki. Siłowniki master były odłączone od strony kierowcy...
Patryk, co prawda alarmy i zamki to nie moja specjalność, ale mam wrażenie że brniesz po omacku, nie wiedząc jak układ działa jesteś na najlepszej drodze do jego zepsucia. Wiesz czym się różni sterownik master od siłownika slave? Tym że działając na siłownik master powodujesz uruchomienie pozostałych rygli. Działając na zamek zamykany siłownikiem slave...
Witam! Zakupiłem zamek centralny ZX300 taki jak np tu pisał kolega: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28... Schemat dostałem identyczny. Do tego kupiłem siłownik master i 2szt slave, które chce bezpośrednio podłączyć pod ten zamek. Mam pytania odnośnie siłowników. Rozumiem że slave należy podłączyć równolegle w następujący sposób: biały pod...
Witam . Napisze najpierw co posiadam . -alarm silicon ultimate -sterownik centralnego zamka podłączony do centralki silicon -siłowniki centralnego zamka uniwersalne (jeden master trzy slave ) -seat Ibiza 2000r -siłowniki zakładane około 8lat temu Od paru miesięcy centralny zamek z pilota nie otwiera i zamyka drzwi lub otwiera i zamyka je czasami . Jeżeli...
Witam wszystkich, robiłem porządki i znalazłem siłowniki uniwersalne slave (oraz dokupiłem master) oraz moduł sterujący z pilotem. Chciałbym to zamontować do seicento jako centralny zamek. Siłowniki są uniwersalne , moduł (z pilotem) taki jak na zdjęciu: http://obrazki.elektroda.pl/3127726200_1... Tu pojawia się problem podłączenia tego......
Niektórzy twierdzą ,że potrzebny jest jakiś "siłownik slave" Dokładnie to chodzi ci o Master??. siłownik slave Nie koniecznie ale przydatny. Do otwierania pilotem nie zauważalny ale jak już otwierasz z kluczyka od strony kierowcy co znajduje się siłownik Master (Pan) to otwierają/zamykają ci się wszystkie drzwi przy siłowniku slave "sługa" otworzą...
odkopuję temat :) Kupiłem niedawno alarm Exus v10, zabrałem się za instalację tego alarmu ale pojawiły się u mnie pewne wątpliwości co do działania sterownika zamka centralnego. Mam w drzwiach kierowcy siłownik MASTER a reszta SLAVE w 3 drzwiach. Do zamka centralnego mam centralkę, oddzielny moduł. W momencie kiedy podepnę (wg schematu w instrukcji)...
Witam. Nie udało się w temacie opisać szczegółowo problemu, to wymaga więcej miejsca. Założony został nowy centralny zamek, nowy - wszystko położone i zamontowane od zera. Zestaw należy do jednych z najtańszych i najprostszych, otwieranie tylko z kluczyka, brak pilotów. Obrazowo - coś z tych klimatów - http://sklep.blow.com.pl/index.php?mod=p...
Witam. Panowie mam w moim sprzecie centralny zamek Terminator ( 2 silowniki- jeden master i jeden slave ). Problem polega na tym ze dzis spalil mi sie jeden siłownik ( prawdopodobnie bo jest jakby zablokowany ).Wymienilem silownik master na nowy i ... Gdy zamkne tego mastera jakby nie podaje on impulsu na prawego slava. Ale przy otwieraniu jest ok bo...
Witam, Podłączałem ostatnio centralke alarmową jak w temacie w beemce e30 '90 rok. Z nią nie było żadnych problemów a te zaczeły się w momencie podpinania centralnego zamka. Zacznę od tego że jest to wersja nadwozia coupe i są zamontowane następujące siłowniki: - w drzwiach kierowcy siłownik MASTER (uniwersalny, dokupowany, jeden z tych najprostszych...
Panowie wymiekam juz przy tym centralu. Central (oryginał GM) na pewno sterowany jest poprzez podanie impulsu masy na zamykanie i otwieranie. Sterownik, który kupiłem ma cztery przewody: dwa zasilające i dwa które podają impuls masy. Wydaje się że nie ma w tym filozofii. Jednak podłączając się do sterownika centralnego uzyskuje ten sam efekt. Jeżeli...
to może ja się poprawie mam zainstalowany w samochodzie alarm Prestige APS 150MX i alarm działa, centralka ta posiada właśnie dwa przewody do sterowania centralnym zamkiem( przewody te dają odpowiednio przy uzbrajaniu i rozbrajaniu 1 sekundowe impulsy masowe) i chciałbym się dowiedzieć gdzie podłączyć te przewody żeby jednocześnie z załączaniem alarmu...
Słuchajcie. PO waszych wypowiedziach i w innych postach domyslam sie ze z CZ jest tak ze siłownik Master jest na ogół montowany w drzwiach kierowcy a slave u pasazera. Wtedy tez jest moizliwe zamykaniem drzwi tylko od strony kierowcy tak ? Nie iwem czy dobrze to zrozumialem i czy o to własnie chodzi. Jesli to co pisze sie zgadza to jak u mnie z obydwu...
To może ja zapytam Ponieważ mam Matiza z fabrycznym centralnym zamkiem i chcę domontować sterownik z pilotem oraz oczywiście siłownik żeby mi to otwierał i zamykał. W matizie tak jak w tico przy centralnym jest tylko wyłącznik który podczas przekręcania kluczyka w drzwiach daje sygnał do zamknięcia reszty drzwi. Mam taki oto sterownik centralnego zamka...
:arrow: piciu85, moim zdaniem powinno wszystko "banglać", zarówno z kluczyka jak i zdalnie, pod warunkiem skonfigurowania zielonego i niebieskiego do pracy z siłownikiem.
mam central zamek otwierany bez pilota. W drzwiach kierowcy nie posiada on siłownika.Chcę dokupić sterowanie tym zamkiem na pilota i słyszałem ,że w drzwi kierowcy muszę założyć siłownik.Tylko nie wiem jaki SLAVE czy MASTER i jak go podłączyć
Siłownik zamyka i otwiera zamek czyli działa silniczek, ale jeżeli nie przełącza styków 3 i 4 to jest z nim coś nie tak. Są siłownik master które posiadają styki sterujące i siłowniki slave, które takich styków nie posiadają. Jak zamykasz zamek mechanicznie przekręcając klucz, to siłownik ustawia się w pozycji zamkniętej i styki sterujące są po to żeby...
To jest centralka zdalnego sterownia centralnym zamkiem ale... musisz mieć ten centralny zamek. Diagram C to podłączenie np. do Golfa II, gdzie trzeba dołożyć siłownik slave do drzwi kierowcy, bo w wersji bez zdalnego sterowania nie ma w nim siłownika (jest tylko wkładka master - osobiście sugerowałbym ją zastąpić siłownikiem master zamiast dokładać...
Mam Fabię 2 lata starszą, jak ją kupiłem nową to zdecydowałem o założeniu zamka centralnego. Miałem zestaw uniwersalnego zamka TYTAN. Pomyślałem, że skoro sam będę zakładał to kupię w serwisie skody oryginalny dedykowany do tego samochodu. Jakie było moje zdziwienie, gdy po rozpakowaniu okazało się, że jest montowany na tej samej zasadzie co uniwersalny....
mam central zamek otwierany bez pilota. W drzwiach kierowcy nie posiada on siłownika.Chcę dokupić sterowanie tym zamkiem na pilota i słyszałem ,że w drzwi kierowcy muszę założyć siłownik.Tylko nie wiem jaki SLAVE czy MASTER i jak go podłączyć
siłownik w drzwiach kierowcy jest "mechanicznie"(kluczykiem)sterowanym modułem CZ.podłącz przewody fabryczne,wykorzystaj 2 przewody i zamontuj siłownik slave.Niczego nie podpinaj pod oryginał!! Co ty pleciesz,slave jest sterownikiem mech,od kiedy to on ma kable sterujace???Wstawil sterownik i slave,a by miec zamek na pilota. Autor tematu niech sprawdzi,czy...
Po co ta filozofia.Jest tak jak pisze kolega 5150 (dziwny nick) i albo dorzucasz tam slave'a lub wsadzasz mastera.Co jest lepszym rozwiązaniem bo są tam wszystkie przewody.Wiem bo tak robiłem w samochodzie brata.Master i po kłopocie.
Siłownik zwalniający zamek bagażnika ze Skody, gniazdo bezpiecznika, bistabilny przełącznik ok. 1A, trochę kabla. A czy któryś z tych sie nada? 1. https://allegro.pl/oferta/silownik-7kg-c... 2. https://allegro.pl/oferta/silownik-do-za...
Witam chciałam zainstalować centralny zamek do lanosa..obecnie nie posiada żadnego nawet z kluczyka ..czy muszę mieć siłownik master czy 4 x slave, z tego co wiem master steruje ale nie mam w zamku centralnego na kluczyk?
To zależy jakiego typu jest ten siłownik master czy slave. Posprawdzałeś krańcówki, działają prawidłowo? Czy z pilota wszystko jest ok?
Jak są mastery to zawsze jest sterowanie z klucza.Wszystkie moduły obsługują mastery.Ja bynajmniej się nie spotkałem z innymi.
Witam. Jakieś 9 lat temu, zamontowałem w Astrze uniwersalny centralny zamek. Z tyłu są siłowniki SLAVE, z przodu MASTERy. Oba mastery niedawno zaczęły odmawiać posłuszeństwa. Nie reagują na przycisk pilota lub/i na zamykanie/otwieranie z kluczyka i sterowanie pozostałymi drzwiami. Wydaje mi się zatem, że prostszej budowy siłowniki slave, są trwalsze....
Tylko slave-przełacznik sterujacy zostaje fabryczny,nie trzeba nic regulowac pozatym ze sterwanie jest takie ze musi zginac masa i pojawić się na drugim czyli zwykły master nie zadziała
Czy znalazł Pan rozwiązanie? Czytasz, ale nie rozumiesz. Ogólnie zamek mu zardzewiał, Tobie też mógł. U kumpla się zakurzył w taki sposób, aż i ręcznie nie dał się otworzyć, bo wcisnąć/zamknąć jeszcze tak, a siłownikowi też słabo z tym szło, też zwykle nie miał siły walczyć z takim oporem. 2 przewody do zasilenia a reszta?? Stycznik/i, krańcówka/i...
Aha, a lepiej kupić siłownik slave czy master?
Witam, chce założyć centralny zamek, ale w iveco nie ma siłownika master, wszystkie są jako slave, sterownie jest masą. Jaką centralkę kupić, żeby było najłatwiej, podłaćzyć? Czy 1 kanałem otwórz/zamknij w najprostszej centralce mi się to uda?
tak jak wyżej zostało napisane master i slave to silowniki zamka centralnego. Master ma 5 kabli, slave 2 kable. Master jest sterownikiem głównym (sterującym). Z samych slave'ów nie zbudujesz zamka centralnego. Siłownik slave jest można powiedzieć odbiornikiem sygnału, który jest wysyłany z mastera do centralki, a z centralni do pozostałych siłowników...
Witam Chciałem zapytać czy do sterownika centralnego zamka obsługującego 4 siłowniki (master+3slave,lub 2master+2slave) mogę podłączyć tylko dwa z nich czyli jeden master i jeden slave czy musze podlączac wszystkie zeby to poprawnie działało???
Teoretycznie powinien zostać, ale bez obciążenia w postaci np. zamka może lekko odbić w drugą spowrotem.
Witam wszystkich. Swgo czasu dostawałem pytania gdzie kupić siłowniki Master (5-przewodów) i Slave (3-przewody) W cenie 0k.16 zł jeszcze są dostępne w KME elektronik Można zamawiać przez internet. Pozdrawiam.
Masz dwa rodzaje siłowników: master i slave. W masterach masz wbudowane switche, które przełączają się w zależności od położenia cięgła siłownika. Czasem, w oryginalnych zamkach, te switche znajdują się poza siłownikiem gdzieś w zamku, na jego obudowie(np w daewoo)...
W zestawie centralnego zamka są dwa siłowniki, master i slave. Mam w obydwu drzwiach zamki i chciałbym aby oba były typu master. Czy wystarczy zamiast slave'a dać master'a i podłączyć go równolegle z pierwszym master'em ? Dodano po 5 Dodam jeszcze że sterownik centralnego to Terminator
Podłączyłem tak jak narysowałeś i dodatkowy siłownik działa, otwiera się po przytrzymaniu 2 kanału przycisku i zamyka się po wciśnięciu klawisza "zamknij" ale Pozostałe siłowniki otwierają się poprawnie lecz nie zamykają się a siłownik "Master" nie reaguje na manualne otwieranie i zamykanie. Dodam tylko (nie wiem czy ma to jakieś znaczenie) że kabel...
Jedna para biało brązowa to wyjście dla sterowania z alarmu, druga para to przewody dla siłownika typu master wraz z drugim czarnym zielony i niebieskim. Zielony i niebieski dochodzą też do pozostałych siłowników slave. Czerwony i drugie odgałęzienie czarnego to 12V z akumulatora - oczywiście zabezpiecz czerwony (+) przewód bezpiecznikiem.
uniwersalne chińskie alarmy NOXON jak A100, B100 nie potrzebują osobnej centralki, mogą sterować bezpośrednio siłownikami zarówno master jak i slave. centralke potrzebujesz tylko wtedy gdy dodatkowo oprócz sterowania siłownikami z alarmu chcesz jeszcze miec sterowanie zamkiem centralnym z kluczyka.
Zwykły sterownik C.Z.Nie wiem w czym problem.
Witam. Wymontuj siłownik.Otwórz obudowę(uważaj bo niektóre są dodatkowo klejone) i po prostu wszystko wyczyść podegnij styki .powinno pomóc.Pozdrawiam. Grzesiek Wymontować siłownik ale jak. Musiałbym wyjąć zamek, a to nie wygląda na łatwą rzecz. Przeszkadzają cięgna, prowadnice szyby. Ogólnie jak dla mnie masakra. Póki co wymieniłem siłownik slave...
Na upartego wystarczą dwa przekaźniki i połączenie wszystkich siłowników jako slave - tylko po dwa przewody. Nie ma co prawda wtedy sterowania zamkiem z wkładki, ale jeżeli masz oryginalne siłowniki silicona, czyli mastery czteroprzewodowe, to i tak nic nie zrobisz.
Największą głupotą jest założenie zwykłego siłownika slave zamiast master. Jak otworzysz samochód, kiedy piloty odmówią posłuszeństwa?
Czyli w przypadku podania zbyt długiego impulsu zębatki są zagrożone uszkodzeniem. Kupiłem jednak master, będzie mniej kombinowania.
30 na przekaźniku łączysz razem z 86 i żółtym - zasilasz przekaźnik oraz informujesz alarm o załączeniu stacyjki jeśli masz siłowniki 2 przewodowe to znaczy slave to nie będziesz miał sterowania z kluczyka - tylko pilot alarmu w sterowniku CZ : masz czerwony + , czarny -, niebieski i zielony silnik siłownika, biały i brązowy sterowanie z siłowników...
Napisz dokładnie,jak jest fabrycznie sterowany centralny zamek w Twoim aucie,jeżeli z każdego zamka wychodzą tylko dwa przewody to ciężka sprawa. Jeżeli z fabryczną centralą nie "wypali"proponuję kupić sterownik centralnego zamka i siłownik master-slave ,zmontować go w drzwiach kierowcy,pozostałe siłowniki przepiąć do nowego sterownika,sterownik podłączyć...
Witam realizuje projekt sterowania taśmociągiem na który są zamontowane dwie bramki które mają spychać przedmioty do odpowiednich miejsc. Te bramki chodzą na siłownikach z centralnego zamka. Jak zrobić żeby każdy z dwóch siłowników działał osobno bo narazie działają na zasadzie Master Slave. Macie jakieś pomysły?
Montuję centralny zamek do opla Tigry z 96r. orginalny same siłowniki,2 mastery do drzwi,jeden siłownik do bagaznika i jeden do wlewu paliwa slave,plus alarm Magicar 440.Mam pytanie :Jak podłączyć siłowniki typu master <5 przewodów i siłownik bagażnika 4 przewody.Z centralki alarmu wychodzi 6 przewodów siłowniki bedą podłączone bezpośrednio do centrali...
Nie sa identycze lawe od kierowcy master a prawe slave
1. Siłowniki łączysz ze sobą równolegle, czyli wszystkie niebieskie i wszystkie zielone razem. I centralka obsługuje wszystkie na raz, jako slave'y. 2. Jeśli chcesz, by z siłowników master była także obsługa zamków, to musisz wykorzystać przewody biały - czarny - brązowy podłączając je do wejść sterujących centralki, jeśli takowe ona posiada. Jeśli...
Ok! Sprawdze to dzięki. A możesz mi jeszcze doradzić ?, czy na siłownikach jakoś sie rozpoznaje master/slave? I czy to sam siłownik jest przelącznikiem, zam./otw.czy,jest przy zamku drzwi, przełacznik?. Bo nie pomyślałem aby dokładnie sie przyjżec,przy demontarzu.
Witam, mam pewną usterkę w centralu (taki zwykły uniwersalny) a mianowicie kiedy podłączę centralkę pod wiązkę to zamek ruszy tylko raz (zamknie lub otworzy) i potem chce jakby wypychać siłowniki jeszcze wyżej przy czym grzeje się wiązka centralnego. kiedy odłączyłem niebieski przewód z kostki to po naciśnięciu rygla drzwi kierowcy było tylko słychać...
Witam, zakupiłem jakiś allegrowy sterownik centralnego zamka + uniwersalne siłowniki drzwi master i slave. Problem mój jest następujący: na schemacie który otrzymałem jest podłączenie bezpośrednio do siłownika ale tylko slave. Chciałbym podłączyć jeszcze master. http://obrazki.elektroda.pl/8241286900_1... Czy jest to możliwe? Czy Ktoś...
problem rozwiązałem odpinając kable z siłownika master i pozostawiając tylko niebieski i zielony (slave)
Doszedłem do wniosku że mam zainstalowane wszystkie siłowniki typu slave a tym samym moduł zamka W drzwiach kierowcy masz mastera a moduł ze zdjęcia 3 służy do tego aby nie stracić funkcji mastera której nie obsłuży BX20, łopatologicznie-moduł 3 jest po to abyś mógł zamknąć wszystkie drzwi przekręcając kluczykiem w zamku drzwi kierowcy. Na płytce BX20...
To potrzebujesz dołożyć tylko jeden siłownik w drzwiach kierowcy. I może to być slave, bo switch od master już w tych drzwiach jest. Zostanie ci jedynie podpięcie sterownika radiowego lub alarmu do zamka.
Zle,wystarczy slave bo sterowanie z drzwi kierowcy już jest.Potrzebny ci tylko siłownik do napędzenia zamka,nic nie stoi jednak na przeszkodzie,żeby wsadzić mastera,nie podłączasz tylko kabli sterowania bo nie potrzeba.Slave,a zasilasz np. z kabli siłownika tylnych drzwi(nie pamiętam czy są poprowadzone do drzwi kierowcy) i już wszystko bangla jak trzeba:D
Witam, mam centralke alarmu i centralke centralnego zamka jak w temacie. Mój problem jest nastepujący: po podłaczeniu wszystkich przewodów tak jak pokazuje to schemat nie zgadza mi sie jedna rzecz. Otóż zamek centralny jest sterowany z pilota i razem z alarmem chodzi dobrze, zamyka sie i otwiera i jest extra, ale jesli chcę siłownikiem master otowrzyć...
Witam, Zamierzam zainstalować w tym samochodzie centralny zamek (w 4 drzwiach): Komplet 4 siłowników centralnego zamka o sile uciągu 3 kg, centralka, okablowanie; końcówki siłowników obrotowe o 360', bezpieczniki w wiązce, silniczek na licencji japońskiej sprzedawane przez Firmę Corral, SI-3kg Mam pytannia: 1. Czy do oryginalnych zamków w tym samochodzie...
Faktycznie ten TOP32 jest łatwiejszy. Ja nerwowy? Skąd. Ja trochę zmęczony jestem... Pytać możesz śmiało. W tym topie chyba nawet kolory przewodów są zgodne z tymi w siłownikach. Więc łączysz wszystko po kolorach i uruchamiasz. Powinno działać z kluczyka. Musisz pamiętać o właściwym ustawieniu mastera, bo będzie ci zamek wariował. I do działającego...
Witam, jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość mam pytanie Mam dwa siłowniki (nieoryginalne, jakieś chińskie) do centralnego zamka (master i slave) czy muszę mieć centralkę i ewentualnie jak ją zrobić? Całość chcę zamontować do cinquecento sporting.
Witam:) Właśnie dostałem od Mikołaja taki zamek:):):) Teraz mam pytanko: chciałbym zamontować go w aucie. Mam dwa siłowniki master i dwa slave. W instrukcji jest tylko jak slave podłączyć, więc ciekaw jestem jak podłączyć master, tak aby mieć możliwość otwierania z kluczyka. Plik z instrukcją jaka posiadam jest na stronie: http://www.bowi.com.pl/_0m/sterowanie-za...
Witam Ostatnio kupiłem sobie autko i gdy chciałem obejżeć głośniki w drzwiach zauważyłem, ze posiadam centralny zamek:-). Problem w tym, że nie działa. Sa tylko 2 siłowniki master i slave. Na centralke dochodzi napięcie i gdy wysteruje ją recznie to zamyka i otwiera obydwa siłowniki. Pytanie moje brzmi: Jak sprawdzić siłownik master. Czy na jakis wyjsciach...
W Fordach siłowniki centralnego tak długo bzyczą, jakby silniczek wykonywał z 10 obrotówo o wiele dłużej niż w przypadku siłowników typu Slave i Master. Jeszcze nierozbierałem tych zamków i niewiem jak to działa bo niemiałem czasu, jak to wszystko zamontuje to opisze wraz z kolorami przewodów. Za wszystkie dobre rady z góry wielkie DZIĘKI!!!
Czyli: w tym aucie nie ma siłowników typu master, czyli sterujących. Są tylko siłowniki wykonawcze - slave. Możesz dołożyć switcha lub cały siłownik master w drzwiach kierowcy, przeciągnąć trzy przewody i zrobić sterowanie z zamka lub dołożyć jakiś radiosterownik/alarm i zrobić sterowanie z pilota.
Siłownik master ma przełączany styk informujący sterownik centralnego zamka o jego pozycji, dzięki czemu w razie otwarcia/zamknięcia zamka drzwi kluczykiem lub mechanicznym ryglem wewnątrz, może o tym fakcie poinformować sterownik, a ten otworzy/zamknie zamki w pozostałych drzwiach. Samo działanie siłownika master nie różni się od siłownika slave -...
przepraszam, zmieszałem swoje dwa maile ze soba :D mój mail to wilqu5(at)o2.pl dzięki Dodano po 3 Witam to jeszcze raz ja :D bardzo dziękuje za maila z opisem!!!! mam jescze jedno pytanie dotyczące tych siłowników: master lub slave czy te nazwy, czy to chodzi o to że jak mam np zamek na dwoje drzwi i oba mastery to niezależnie w których drzwiach otworze...
1. W jakim języku piszesz? Bo polski to raczej nie jest... 2. Master różni się od slave'a tym, że ma wyprowadzone 5 przewodów. Oprócz zielonego i niebieskiego idących do silniczka, jest tam jeszcze czarny, biały i brązowy od przełącznika. Jeśli masz mastera, to nie ma problemu ale jeśli same slave'y, to musisz dokupić mastera.
Po co zakłądać drugi zamek jak oryginał jest dobry, masz pewnie uszkodzoną krańcówkę zamykania drzwi (te od światła) albo mikrowyłączniki od zamka (od wkładlki zamka). Czy siłowniki wymianiałeś, czy te kolory przewodów są oryginalne z fiata czy to kolory nowych siłowników. Kupiłeś cały zamek czy tylko sterownika zamka na pilota. Bo BX30 to tylko sterownik...
Witam Chce dołozyc do klapy bagaznika centralny zamek elektryczny posiadam centralke z 4 siłownikami(2 master+ 2 slave) i własnie pytanie jak podłaczyc 5 siłownik(slave) w bagazniku czy wystarczy sie wpiac w ktorykolwiek siłownik w tylnych drzwiach i bedzie działac czy nie obciazy to centralki? Pytanie drugie Mam moduł MINISTER ktory słuzy do sterowania...
Wiem, wiem ale tylko w ten sposób działa :/. Jak podłącze do białych przewodów to jest brak reakcji. Oczywiście w siłowniku podłączam pod niebieski i zielony przewód (jedynie w slave) chyba żeby spróbować siłownika master ale co to zmienia
Witam W samochodzie mam zamontowany uniwersalny centralny zamek. 1 master i 3 slave'y. Wszystko podłączone do alarmu. Jak kupowałem samochód właściciel powiedział że jest problem z prawym tylnym siłownikiem, raz działa a raz nie - mówił, że wymieniał ale jest dalej tak samo. Siłownik faktycznie działał losowo, z reguły nie otwierał. Jeśli się zacinał...
wydaje mi sie ze sa takie same choc moga miec inne mocowanie ale w komplecie jest (powinna)byc taka listwa z otworkami i zamontujesz bez problemu. roznia sie sila jedne sa 3kG inne 6kG ja mam te slabsze i dzialaja. aha do bagaznika tez mozna dostac sa najsilniejsze. no i jeszcze jedna roznica to to ze sa master i slave te ostatnie dwuprzewodowe
nie bardzo rozumiem gdzie może być zwarcie. Sam montuję (zamontowałem) uniwersalny zamek. w twoim przypadku pewnie nie , u mnie master to fabryczny cały zamek drzwi ,siłownik w nich to slave. jednak wydaje mi się ze tak jak napisał kolega milejow Większość centralek uniwersalnych podaje tylko chwilowo zasilanie na siłownik mimo, że ciągle dostają masę...
Miałem sterownik centralnego zamka z dwoma masterami na pilota. Pilot się uszkodził, więc kupiłem nowy sterownik 'noxon'. Dzisiaj podłączyłem wg. schematu, a dwa przewody (biały/białoczarny) podłączyłem do siłowników (zielony/niebieski). Zamek działa, tzn zamyka i otwiera z pilota, jednak gdy chcę zamknąć zamek z samego kluczyka, to zamyka tylko jedne...
Hmm nie wiem jak to napisać ale właśnie w tym alarmie jest tak to zrobione że jakby impuls masy był cały czas na tych przewodach tylko na sekundę na jednym zanika lub na drugim. Kiedyś jak już montowałem taki alarm w innym aucie na uniwersalnych siłownikach sterowanych z tego alarmu to np nie działał centralny z rygli lub z kluczyka jedynie z pilota...
Proszę o pomoc w identyfikacji centralki zamka centralnego jak na zdjęciu. Zabrałem się za montaż alarmu i chciałem podłączyć pod centralny zamek. Po dokopaniu się do centralki zastałem obraz jak na zdjęciu, a mianowicie: odcięte przewody biały i brązowy(górne na zdjęciu) biały i brązowy dolne połączone z białym i brązowym siłownika master niebieski...
W lewych drzwiach trzeba zamontować sterownik 5 przewodowy tzw. master.Obecnie przwdopodobnie jest zamontowany siłownik wykonawczy (slave).Jednak najsensowniejszym rozwiązaniem jest to proponowane przez Kornela.
Lucas 5AS.. samochod Jover... Sterwanie z kluczyka i pilota wszystko jest... tylko jak podpinam slave to dziala, jak master to nie... :>
weryfany -> 2 siłowniki typu Slave To jest przepis jak sobie samemu zrobić kuku. Co najmniej jeden master po stornie kierowcy jak i nie dwa.
Witam wszystkich. W tamtym roku kupiłem sobie zestaw CZ Terminator (centralka, 4 siłowniki 3,5 kg :1 master i 3 slave). Zamontowałem samodzielnie początkowo tylko na oba drzwi przednie. Po podłączeniu do alarmu Langeford wszystko pięknie działało. Przyszedł w końcu czas na podłączenie i tylnych drzwi no i pojawił się problem. Jeżeli podłączone są 1...
Drzwi są zamknięte, pomaga tylko odpiecie silownika z drzwi kierowcy, lecz kable wyglądają na całe, chciałbym też zapytać jaki kupić nowy siłownik slave czy Master? Łatwiej będzie wymienić niż glowkowac co jest z obecnym.
witam! mam ventralny zamek tzn wydarty z innego rozbitego auta! zamek jest uniwersalny ale nie wiem jak podlaczy do centralki sterujecaj silowniki a przede wszystkim mastera! na centralce jest: plus minus M1 M2 2 3 - takie sa wejscia na centralece a ja juz sie nakombionowalem i nie mam juz glowy! pomozcie jak podlaczyc silownik master i slave do tej...
Jakieś to może być za mało, rozumiem że instalacja nie jest oryginalna, i problem może być różny w zależności od rodzaju zamontowanego zamka, wcześniej montowano dwa siłowniki master z przodu i 2 slave do tyłu, modne są bo i nieco tańsze 1 master - drzwi kierowcy, reszta slave. Z kluczyka master powinien dać impulsy do centrali (by otworzyć i zamknąć)...
Witam, mam mały problem. Jakiś czas temu zamontowałem w Matizie uniwersalny centralny zamek ale bez pilota z 2 siłownikami slave i 2 master. Dziś zakupiłem do niego inną centralkę z 2 pilotami. Podłączyłem w miejsce starej nowa centralkę podpiąłem siłowniki, kierunkowskazy no wsio chodzi jak należy. ALE wszystko się zamyka i otwiera z pilota włącznie...
Problem z uszkodzonym stycznikiem został rozwiązany przez dokupienie siłownika master i zamontowanie go w drzwiach kierowcy (w miejsce siłownika slave). Wszystko śmiga :)
A ten alarm ma w ogóle możliwość wejścia sygnału sterującego zamkiem z zewnątrz? Bo jeśli nie, to w nowym siłowniku pozostanie ci tylko funkcja slave, a sterowanie pozostanie niewykorzystane.
Odłącz drugiego mastera, tzn. podłącz go jako siłownik slave. Jeżeli masz uniwersalny central tki jak maja na allegro to podłącz w nim tylko przewody zielony i niebieski. Czarny , biały i brązowy nie podłączaj . Zaizoluj wolne końcówki. Po drugie przesmaruj sobie zamki, mogą zamarzać i wtedy siłowniki mogą nie uciągnąc.Po trzecie sprawdź połączenia...
Rozumiem że chodzi o drzwi kierowcy ? Slave jest z oszczędności - uruchamiając alarm z pilota nie ma znaczenia czy to master czy slave. Reakcja alarmu faktycznie była dziwna-ale spotkałem alarm z czujnikiem przekręcenia zamka kierowcy i jeśli coś miałeś nie wyregulowane to mogło to włączać alarm.
W dzwiach od kierowcy brak jest typowego silownika, jest tylko mechaniczny przelacznik z przekaznikiem 0,7sek (i to pracuje jako pseldo sterownik). Pozostale dzwi sa wyposazone w silowniki (2p) slave. Czy wystraczy dokupic silownik (5p) master czy jeszcze jakis sterownik?
Witam! Znalazłem w piwnicy nowy sterownik z pilotami do centralnego zamka .Jest to sterownik Magicar 830: Posiadam w aucie zwykły centralny zamek firmy Patrol, wiem ze na przodzie sa dwa siłowniki mastery i na tyle slave. Pytanko czy da sie to podłączyc do tego centralnego? Problem w tym ze przy sterowniku nie ma żadnej instrukcji ,ani żadnego schematu...
Witam. Pod podanym linkiem jest fotka "duszy" tego autoalarmu. http://voila.pl/edycja/index.php?get=1&f... Wiem, że te pierwsze z dołu cztery przewody (pomarańczowy, biały, zielony i żółty), zakończone cztero konektorowym złączem odpowiedzialne są za centralny zamek. - Mam jednak pytania: 1) czy siłowniki zamków podłącza sie bezpośrednio do autoalarmu,...
W drzwiach kierowcy masz tylko przełącznik z którego wychodzą trzy przewody.Ja rozwiązałem ten problem usuwając ten sterownik zamieniając na uniwersalny siłownik master 5 stykowy schemat podłączenia otrzymasz przy zakupie sterownika.
Witam. Mam alarm z pilotem i podłączony do niego centralny zamek (CL-500). (1 x Master+1 x slave). Przez paę lat wszysto było OK. Od pewnego czasu z pilota czasami otwierał, a czasami nie. Teraz z pilota nie otwiera już nigdy.Zamykanie z pilota było i jest zawsze OK. Z kuczyka przy pierwszy przekręceniu otwiera tylko master przy ponownym zamknięciu...
a jeśli podepnę mastery tylko dwoma kablami jak slave-y, to wtedy nie działa zamykanie wszystkich drzwi za pomocą kluczyka i rygla :( A działało? Przed montażem alarmu, mogłeś zamknąć wszystkie drzwi kluczykiem, lub ryglem? Masz centralny zamek z kluczyka w tym aucie? Co byś chciał podłączyć do dodatkowych przewodów z mastera, skoro blocker nie posiada...
siłownik master slave siłownik zamek master zamek centralny master slave
t370hw02 zamiennik mitsubishi check windows kopia zapasowa
Schemat mikrofonu Logitech Blue Yeti - szczegóły Czy pompa wspomagania z innego modelu pasuje do VW Passata B4 1.9 TDI?