Powinno działać, bo Felicja fabrycznie ma praktycznie taki sam prymitywny CZ jak te uniwersalne. Brązowy i niebieski to silnik, biały masa, żółty i czarny sterowanie.
Rozbierz drzwi kierowcy, będzie wtedy wiadomo co tam siedzi-fabryka czy dokładka.Na pewno jest tam siłownik typu master.
Do sprawdzenia wiązki w drzwiach i siłownik (lub dwa) "master", czy to centralny fabryczny czy uniwersalny ?
Podpiąłem siłownik do "mastera" z zestawu. Wszystko działa jak należy :) Temat można zamknąć.
Musisz zaczac od bezpiecznika c.z. ,przy uszkodzeniu ktoregos silownika cos by i tak dzialalo.
Przyczyn może być kilka włącznie z naturalnym zużyciem,jeśli chcesz mieć możliwość sterowania drzwiami od strony pasażera musisz kupić siłownik typu master czyli sterujący.
Witam. Potrzebuję połączyć centralny zamek (Scorpio) z alarmem Steeli Men. wykorzystując zarówno centralkę alarmu jak i centralkę zamka . Chcę mieć możliwość zamykania drzwi zarówno kluczykiem od kierowcy (wykorzystanie siłownika master) jak i pilotem alarmu. Na razie mam dwie opcje: 1) zamykam i otwieram pilotem (obie strony samochodu) - kluczykiem...
będą pracować tylko siłowniki slave -dwuprzewodowe, top27 to są w zasadzie tylko dwa zwykłe przekazniki bez elektroniki połączone tak,że zamieniają naprzemienne sygnały np. masy z alarmu na naprzemienne plus z minusem do napędzenia motorów siłownika,nie jest to moduł zamka centralnego. Dodano po 55 mastery też będą pracować,ale wykorzystasz z nich tylko...
zapewne wyskoczyły lub poluzowały sie plastikowe tryby w centralnym, czeka Cię wymiana całego siłownika, w drzwiach przednich jest to master. Wymiana jest prosta, wystarczy odpiać przewody i i wyjąć siłownik z mocowań. Możesz też przed demontazem sprawdzić zasilanie podczas pracy centralnego.
spowodowane tym, że system wyczuwa za duży opór ze strony jakiegoś elementu i po prostu cofa zamknięcie. Zaciera się siłownik lub cięgno. Sterownik interpretuje to jako otwarcie z kluczyka. Parę razy w roku wypada użyć kluczyka do rozruszania wkładki i siłownika. Poczytaj jak działa siłownik master.
ZAKłADAłEM NIE DO JEDNEGO AUTA I DZIAłA.
Siłownik zamyka i otwiera zamek czyli działa silniczek, ale jeżeli nie przełącza styków 3 i 4 to jest z nim coś nie tak. Są siłownik master które posiadają styki sterujące i siłowniki slave, które takich styków nie posiadają. Jak zamykasz zamek mechanicznie przekręcając klucz, to siłownik ustawia się w pozycji zamkniętej i styki sterujące są po to żeby...
Większość centralek uniwersalnych podaje tylko chwilowo zasilanie na siłownik mimo, że ciągle dostają masę na otwarcie/zamknięcie (tak działa siłownik master)więc o to nie musisz się martwić. Rzuć hasło w dziale alarmów, chłopaki pewnie znajdą na to radę
Uszkodzony siłownik "master"?
Witam zakupiłem ostatnio i założyłem uniwersalny centralny zamek cyklop c2 i mam pytanie jak go podłączyć aby siłownik master 5 przewodowy w drzwiach kierowcy sterował również innymi siłownikami przy otwarciu samochodu z kluczyka? Dodaję instrukcję od centralki. Aktualnie centralny działa tylko z pilota. A przewody styku z masą w siłowniku master służą...
Opieram się raczej na przypuszczeniu. Nie jestem mocny w alarmach samochodowych i dlatego pytam. W takim razie jak działa siłownik master- jest wyzwalany 1s impulsami masy bo takowe wysyła moja centralka?
Zakładam, że to siłownik typu master ( 5-cio przewodowy ). Jeżeli tak, to sprawdź, czy działa w nim przełącznik.
Dziękuję CameR, zrobiłem tak jak napisałeś i działa tak jak powinno. Dziękuję jeszcze raz.
Rozumiem, podłączę się w tę wiązkę. Chciałem tylko aby wszystko było w jednym miejscu. Siłowniki master mam dwa z przodu, z tyłu slave. Rozumiem że może nie być żadnego sterownika i pozostałe siłowniki sterowane są przez przekaźnik ze siłowników master? Dlatego właśnie pytałem jak działa zamek, chociaż wszedzie znajdowałem informacje że sterownik jest...
Witam. Problem jest taki. Pozostał mi jeden siłownik master. W tylnych drzwiach mojego golfa posiadam zepsuty slave. Po zamontowaniu tego mastera pod te same kolory co był slave siłownik działa na odwrót.Po zamianie tych kabli na odwrót to samo.Jak to podpiąć?
Pytanie podstawowe bo nie wiem czy mnie dobrze zrozumiałeś, czy w tech chwili działa centralny zamek jak zamykasz drzwi z siłownikiem master kluczykiem ? Jeśli działa to spróbuj podłączyć przewód biały i biało czarny do masy a żółty i żółto czarny zostaw pod brązowym i białym i musi zadziałać skoro działa zamykanie z kluczyka. Oczywiście stary sterownik...
Przecież to TYLNE drzwi, wiec gdzie tam przełącznik mastera? Skoro dostałeś się do przelotki, to rozłącz siłownik i próbuj go wysterować samemu. I będziesz mieć odpowiedź, czy problem w aucie, czy w drzwiach.
Ten alarm to Langeford w wersji pod Opla. Zamek centralny zapewne dokładany i problem tkwi w regulacji siłownika master (switch). To, że zamek działa na dużym przycisku, to zwykły zbieg okoliczności. Duży przycisk, to włączanie z potwierdzeniem syreną, mały to włączanie bez dźwięku.
Przecież podłączenie jest takie samo, jak w drugich drzwiach. Sprawdź, co się dzieje na przewodach sterujących z tego mastera. Czy jest dobrze dopięta masa (do czarnego), czy pojawia się ona na brązowym i białym w zależności od położenia siłownika. Podaj ręcznie masę na brązowy i biały na przewody w drzwiach (zasymuluj prace siłownika) i sprawdź, czy...
Drugi przewod do silownika i chyba dwa przewody od krancowek (wyglada ze to master).
Jest to Ibiza z 1997 roku z silnikiem 1.0 z orginalnym centralnym zamkiem sterowanym pneumatycznie, pilot w kluczyku wyprodukowany przez Simensa.Cetralny działa tylko gdy wciskam dzwignie blokady zamka na drzwiach kierowcy tam gdzie znajduje się siłownik master.
Najlepirj wymienić siłownik> Nie ma sensu grzebać w siłowniku gdyż są one najczęściej klejone lub nitowane. A koszt uniwersalnego mastera to ok 18 zł.
Taka podpowiedź, bo nie rozbierałem tego zamka: może siłownik jest jak master i ma w sobie wbudowany mikro-styk.
Pisząc góra - dół miałem na myśli strzałki na obrazku. Jak to działa w rzeczywistości - sprawdzisz empirycznie. Wysuwanie łańcucha powoduje uchylenie okna. Czyli strzałka w dół pasuje.
Dziękuje wszystkim. Podłączone jako slave wg schematu nr 4. Działa!
Z tego co widzę, to chyba sprzedawcy zabrakło modułów zamka centralnego. Wiązka i siłowniki dopasowane na siłę do sterownika. Siłownik master nie jest obsługiwany (nie działa sterowanie zamkiem za pomocą kluczyka w drzwiach). Moduły zamka centralnego posiadają wyjścia 5-co przewodowe do siłowników. Jeśli w komplecie jest chociaż jeden siłownik 5-co...
Sprawdziłeś jak podasz mase raz na biały przewód ,a potem na brązowy od siłownika master ten z pięcioma przewodami czy wtedy działa zamykanie i otwieranie
No działa. Drzwi otwierają się prawidłowo. Ale z siłownika master wykorzystałem tylko dwa przewody (niebieski i zielony) i do nich podpiąłem równolegle dwa przewody z siłownika slave. Tylko po coś jest siłownik master. Chciałbym wiedziec po co on jest i jak go podpiąć.
Witam Trochę późna odpowiedz ale lepiej później niż wcale. Nigdy bym nie pomyślał że będę musiał rozbebeszyć całą lewą tapicerkę boczku z tyłu (żeby schować tam sterownik centralnego i przekaźnik szyby drzwi kierowcy). Oryginalny sterownik padł z powodu uszkodzonego siłownika drzwi kierowcy (zwarcie) zastąpiłem siłownik standardowym masterem. Oryginalny...
Niedawno robiłem taką mazdę no może młodszą bo chyba z 94r. ale rozwiązanie to samo brak siłownika w drzwiach kierowcy.Musisz najpierw sprawdzić czy działa fabryczny sterownik jest nad nogami kierowcy dochodzą do niego 6 przewodów w tym dwa grubsze zielony i czerwony sa to wyjścia na sterowanie siłownikami.Wdzwiach kierowcy powinien być włącznik sterujący.Na...
Sprawdź czy ten siłownik to faktycznie master. W niektórych kadetach , w drzwiach kierowcy nie było siłownika tylko czunik położenia kluczyka w obudowie od siłownika. W takim przypadku musisz wstawić do drzwi dodatkowy siłownik.
Przeczyściłem płytkę, jednak bez efektu. Problem rozwiązałem zamieniając połączenie przewodów położenia, brązowy z białym w masterze kierowcy. Wszystko działa teraz poprawnie. Dzięki mimo wszystko za podpowiedzi.
Zobaczyłem dopiero na allegro, że istnieje rozróżnienie pomiędzy siłownikami master i slave, a ja niestety kupiłem master. Orientuje się ktoś, czy wykorzystując siłownik typu slave, nie miałbym potrzeby stosowania przekaźnika? Na jakiej zasadzie działa taki siłownik?
Więc master na trzech przewodach sygnałowych przełącza z COM plus albo masę między pozostałymi przewodami (pewnie jest styk NO i NC). Może kupie jeszcze jeden siłownik master zamontuje go w drzwiach np. lewych tylnych, podłącze tylko zasilanie silnika do centrali a dwa sygnałowe wykorzystam do podania sygnału na bagażnik? Ewentualnie krańcówka przemysłowa...
Mylisz się Panie elektrako, to nie logika centralki uniemożliwia zdublowanie kabli sterujących do sterowania z przycisku tylko budowa siłownika master blokuje taką mozliwość bo siłownik nie daje impulsów tylko przerzuca masę pomiędzy kablami sterującymi. Odłącz mastera i sprawdź, jak pięknie działa sterowanie impulsami na tych kablach. Sama centralka...
ale ja też tak podłączyłem, jak wyżej napisałem i niestety żadnych efektów;/ Dodano po 1 Dzięki wszystkim za próby pomocy, ale niestety nie działa;/ Dodano po 48 Ma ktoś może jeszcze jakiś pomysł co zrobić, czemu to nie działa?
Tak jest to możliwe nie wiem czy u ciebie sterownik centralnego zamka jest w alarmie czy jako oddzielny moduł.Jeśli jest to oddzielny moduł to przewody sterujące są przy masterze Jest to siłownik z pięcioma przewodami zamontowany od strony kierowcy jest tam dwa przewody zasilające siłownik i trzy przewody do sterowania.Musisz skorzystać z tych przewodów...
ha ha jezeli jest tak jak w lanosie to w dzwiach kierowcy nie masz siłownika tylko styki z/o trzeba dołozyc siłownik mastera lub slewa jak wolisz w razie problemów pisz pozdrawiam
najpierw sprawdż bezpiecznik a jeżeli będzie dobry to najprawdopodobniej siłownik master w drzwiach kierowcy uwalony pozdrawiam
Witam wszystkich. Mam pytanie dotyczące zamka centralnego otóż zamek cały czas "steruje się " na pozycje zablokuj . Moje pytanie dotyczy co może być tego przyczyną ? Dodam, że jeśli wypnę prawy master to działa prawidłowo siłownik od kierowcy ale pozostałe nie reaguja a jak wepne spowrotem blokowane są pozostałe wraz z wpinanym ale bez siłownika od...
W nexii nie było siłownika w drzwiach kierowcy U mnie w drzwiach kierowcy jest siłownik master. zakładamy że z klucza działa oczywiście Właśnie niestety nie działa dlatego zdecydowałem się na całkowitą wymianę centralki.
Witam ponownie forumowiczów , dalej się męczę z tą cytryną. Przekaźniki dobre, bezpieczniki i okablowanie też. Słychać tylko tyknięcie w każdych drzwiach i dalej nic. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być ? Jeszcze pytanko. Czy przy walniętym siłowniku master żadne drzwi się nie otworzą? Jak sprawdzić mastera? Master steruje resztą siłowników. Jeżeli...
Dziękuję, ale w dalszym ciagu brama nie działa. Wykonawca stwierdził, że peknieta śruba, to nie jego wina i nie będzie naprawiał. Niestety trafiłam na partacza i tyle. Pozdrawiam
tak ale zestaw centralnego zamka który pokazałeś z aukcji alleggo zawiera już sterownik który po odebraniu impulsu - z siłownika master (tego w drzwiach kierowcy) podaje sygnał prądowy otwierając lub zamykając resztę zamków. Tak więc jedyne cop trzeba zrobić to połączyć przewody sterujące z alarmu z przewodami którymi siłownik w drzwiach kierowcy podaje...
gdzie tkwi problem ? W uszkodzonym lub rozregulowanym siłowniku master w drzwiach kierowcy
Witam Ostatnio kupiłem sobie autko i gdy chciałem obejżeć głośniki w drzwiach zauważyłem, ze posiadam centralny zamek:-). Problem w tym, że nie działa. Sa tylko 2 siłowniki master i slave. Na centralke dochodzi napięcie i gdy wysteruje ją recznie to zamyka i otwiera obydwa siłowniki. Pytanie moje brzmi: Jak sprawdzić siłownik master. Czy na jakis wyjsciach...
Witam, Renault Master 4 - 2021 r. Nie działa obieg zamknięty klimatyzacji manualnej. Siłownik sprawny, brak napięcia na kostce zasilającej. Po naciśnięciu włącznika zapala się dioda sygnalizująca zamknięcie, ale nic się z siłownikiem nie dzieje. Dziwne jest to, że po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka miga dioda zamknięcia obiegu. Gdzie szukać usterki?...
Mam Fabię 2 lata starszą, jak ją kupiłem nową to zdecydowałem o założeniu zamka centralnego. Miałem zestaw uniwersalnego zamka TYTAN. Pomyślałem, że skoro sam będę zakładał to kupię w serwisie skody oryginalny dedykowany do tego samochodu. Jakie było moje zdziwienie, gdy po rozpakowaniu okazało się, że jest montowany na tej samej zasadzie co uniwersalny....
witam , kiedyś miałem podobny problem byłem u speców z mojej okolicy i każdy rozkładał ręce, koszt naprawy w aso przekroczył 300 zł. zdecydowałem się wiec poszperać w sieci i znalazłem przyczynę. a więc wymiana samego siłownika master niestety nie wystarczy , rzecz w tym że prawdopodobnie nie była to nawet wina siłownika . jeśli nie działa ani manualnie...
Dzięki za podpowiedzi. Podpinałem silnik mastera pod gniazdo slave i tam działa bez zarzutu, co świadczy o tym, że problem musi być na płycie sterownika. Na pierwszy rzut oka nie widać na niej żadnych uszkodzeń, kondensatory też wyglądają na całe, co nie oznacza, że któryś nie padł... Płyta idzie po weekendzie do specjalisty, to powinno się wyjaśnić...
Witam. Posiadam w moim Golfie wyżej wymieniona centralkę samochodową. Reperowałem lewe drzwi i odpiąłem siłownik "master" dziś podpinam i okazuje się że działa nie poprawnie tzn, w momencie jak lewe drzwi są otwarte to wtedy prawe są zamknięte i na odwrót. po prostu lewy siłownik działa w przeciwną stronę ale dodam że wszystkie przewody są dobrze podpięte....
dokładnie tak jest z tymi kolorami, z centrali kabel niebieski i zielony wychodzi tylko po jednym dalej są rozgałęziane na następne siłowniki jeżeli nie działa siłownik tylko w drzwiach kierowcy to albo przerwa na przewodzie do tych drzwi a raczej uszkodzony siłownik master
W uniwersalnej centralce ,podłączenie jest proste. Kolory z siłowników sleve wchodzą teź do mastera/ów,Odłącz białe,czarne i brązowe z obu masterów,podaj na zmianę masę z czarnego na brązowy potem biały. Sprawdzamy to przy zamkniętych drzwiach. Powinien zamknąć lub otworzyć wszystkie. Jak w którychś drzwiach tego nie zrobi to albo ten siłownik padnięty.albo...
Nie musisz mieć żadnego zamka centralnego, ani z pilota, ani na kluczyk. Potrzebujesz zestaw zamka centralnego z przynajmniej jednym masterem. Jednak najcześciej w zestawach występują 2 siłowniki master. Mastery dajesz na przednie drzwi i których z nich nie otworzysz, to otworzą się wszystkie. Oczywiście musisz zakupić siłowniki (min. 1 master) plus...
odkopuję temat :) Kupiłem niedawno alarm Exus v10, zabrałem się za instalację tego alarmu ale pojawiły się u mnie pewne wątpliwości co do działania sterownika zamka centralnego. Mam w drzwiach kierowcy siłownik MASTER a reszta SLAVE w 3 drzwiach. Do zamka centralnego mam centralkę, oddzielny moduł. W momencie kiedy podepnę (wg schematu w instrukcji)...
A dwa metry łańcucha jeszcze taniej i można pociągać w dowolną stronę z siła jaką się akurat dysponuje. Mnie zastanawia czy Michal54_87 wie co chce zrobić i czy wie jak działa i jaką rolę spełnia siłownik typu "MASTER" w drzwiach samochodu ?
Witam, Astra II bez fabrycznego centralnego zamka. Zakupiłem na znanym portalu aukcyjnym uniwersalny komplet siłowników(1) i sterownik noxon(załącznik), W drzwiach kierowcy siłownik master + 3 siłowniki slave. Podłączone wg schematu(2). Zdziwił mnie tylko fakt że każdy z siłowników miał 5 kabli(tak jakby każdy mógł być masterem) ale podpiąłem tylko...
zbyt ciasna praca siłownika lub nie dokładnie zamocowany siłownik z czasem się przestawił w niewygodne położenie a że bolec ciężko pracuje to norma bo siłownik master nie ma sprzęgiełka zdjąć tapicerką i poprawić ( a skoda ma bardzo ciasno w drzwiach na pracę dostawianych siłowników)
klient też miał fabryczny centralny tylko bez pilota prawie tak samo zrobiliśmy tylko ja użyłem siłownika master a Ty przekaźnika Gdy otworzyłem pakę z pilota później zamkłem przyciskiem zamknij z pilota wszystko działa jak podpiołeś przekźnik ? pod fio;etowy kabel
Połączyłem odpowiednio kable i działa. Założone są po prostu siłowniki 4 siłowniki slave. Za jakiś czas pewnie kupię siłownik master do drzwi kierowcy. Podpięcie do kierunkowskazów wziąłem z kostki pythona.
nooo kolego "BRAWO TY " bardzo dziękuję za tak dokładny opis - wykonałem wszystko tak jak napisałeś : 1. odłączyłem biały i brązowy - steruję pilotem porusza się odwrotnie 2.zamieniłem niebieski z zielonym - steruje pilotem jest dobrze 3.podłączam biały z białym brązowy z brązowym - zamki samoczynnie zaczęły się szybko otwierać i zamykać 4.zamieniłem...
Dziwne bo wszystkie siłowniki są równolegle więc albo posypały ci się gdzies przewody albo microprzełączniki w siłownikach, siłownik master jest tylko w drzwiach kierowcy. Na początek sprawdź przewody i kostki przy centralce w prawym słupku przy nogach pasażera.
W mojej Lagunie centralny jest TYLKO z pilota. Tak tak, żaden siłownik nie jest typu master. Jak się nie ma pilota oryginalnego, to trzeba założyć osobną centralkę. Działa.
link ten zapewne będzie pomocny w rozwiązaniu Twojego problemu http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... myslę że usterka polega na uszkodzeniu siłownika master(drzwi kierowcy ) lub na przełamanych przewodach doprowadzających od siłownika do modułu przypuszczam, że moduł jest w porządku
W linku poniżej pisałem o problemie z centralnym. Po wymontowaniu Mastera z drzwi i wyjęciu nitów zauważyłem w środku wilgoć. Po sprawdzeniu miernikiem przełącznika do którego połączone są przewody: biały,brązowy i czarny okazało się że wszystkie przewody są cały czas w zwarciu niezależnie od tego czy siłownik jest w pozycji zamkniętej czy otwartej....
Podczas jazdy działa tylko funkcja zamykania zamków centralnych po stacyjce - włączasz stacyjke zamykają się, wyłaczasz otwierają się inneggo sposbu nie ma.
Wymieniłem siłownik Master i wszystko gra i bucy. Temat uważam za zamknięty
Panie tzok. Jakoś często podłączam wyjścia ze sterowników radiowych, czy to alarmów RÓWNOLEGLE do siłowników master (właśnie tam, gdzie wchodzą te trzy przewody na których zmieniają się stany w czasie zamykania i otwierania, a nie do silników) i NIC złego się dzieje. Więcej nawet: działa to poprawnie... A schemat który podajesz nie pasuje do tego akurat...
Sprawdź połączenia w drzwiach kierowcy (przepust do słupka), ew. ustawienie siłownika (master),ogólnie mówiąc trzeba by najpierw zrzucić tapicerkę z dzwi kierowcy odpiąć od siłownika kable (biały, brąz, czarny) i sprawdzić czy wtedy poprawnie działa z pilota, jeżeli tak to ustawienie mocowania siłownika,jeżeli nie to szukać w sterowniczku, i dalej.
Kable przy drzwiach nie mają wpływu nawet po całkowitym wypięciu siłownika mastera( w drzwiach kierowcy) po naciśnięciu pilota pozostałe drzwi zamykają się lecz wtedy nie działa sterowanie z kluczyka i jest to zrozumiałe.
poprostu zdejmnij sterowanie z jednych drzwi bo silowniki pracuja nierowno jak sa podlaczone dwa mastery to zawsze jest taki problem
VOLVO 480 TURBO :) Wystarczy powpinać się w kostkę drzwi kierowcy nawet z prostym alarmem sterowanym z pilota + jednym siłownikiem MASTER (bo więcej nie porzeba) i za jednym zamachem działa centralny i uruchamia się domykanie szyb a na upartego można zrobić i otwieranie ich jak ktoś chce bo też prosta sprawa :) ...
Pozostałe przewody są od switcha i to pewnie w nim leży problem. Nie, bo działa zamykanie z kluczyka, nie działa za to sam siłownik. Połamane przewody w przelotce drzwi.
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem w Rover 25. Było zwarcie w instalacji, zamek ani immo nie działały w ogóle. Usunąłem zwarcie, naprawiłem kable (tylna klapa) immo działa, aktywuje się zarówno z pilota jak i po przekręceniu klucza w drzwiach kierowcy. Nie działa natomiast w ogóle centralny zamek. Żaden siłownik nie zamyka drzwi. Zaznaczam, działa...
Proszę o pomoc w identyfikacji centralki zamka centralnego jak na zdjęciu. Zabrałem się za montaż alarmu i chciałem podłączyć pod centralny zamek. Po dokopaniu się do centralki zastałem obraz jak na zdjęciu, a mianowicie: odcięte przewody biały i brązowy(górne na zdjęciu) biały i brązowy dolne połączone z białym i brązowym siłownika master niebieski...
Z reguły rozlatywał się siłownik master w lewych drzwiach, "napędzający" resztę. Prawym zamkiem też się nie uruchamia?
Problem tkwi w przetartych przewodach między drzwiami a słupkiem od strony kierowcy , sterownik nie odczytuje informacji ze styków siłownika master z drzwi pasażera dlatego sie zamyka i otwiera.
Chyba ktoś mi tutaj pomożę. Mam centralny ale od strony kierowcy jest master 4 przewody. Nie działa w tym wszystkim siłownik w dzwiach posażera. W przyłączu modułu tym między dzwiami kierowcy a karoserią jest jeden prawdopodobnie ukruszony przewód czarny chyba właśnie od siłownika drzwi pasażera. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć do jakiego koloru przewodu...
Witam. Budowa oparta jest - tak jak piszesz na silniczku i przekładni. Sterowanie polega na zmianie polaryzacji przewodów. Nie wiem ile dokładnie pobierają prądu (>2A). Są dostępne wersje z kontrolą krańcowych położeń (master).
ale chodzi o to ze nikt nic nie grzebal i samo sie tak zrobilo wiec co moze byc nie tak Skoki temperatury zrobiły swoje,zdejm tapicerkę i ustaw jeszcze raz siłownik(najlepiej zmień kostkę łączącą pręty siłownika i zamka,zrób to precyzyjnie bo obu przednich drzwiach masz mastery.
Jak pompka działa dobrze, to nie ma po co się do niej dobierać, wystarczy się wpiąć w przewód przy siłowniku master (w drzwiach kierowcy).
W Fordach siłowniki centralnego tak długo bzyczą, jakby silniczek wykonywał z 10 obrotówo o wiele dłużej niż w przypadku siłowników typu Slave i Master. Jeszcze nierozbierałem tych zamków i niewiem jak to działa bo niemiałem czasu, jak to wszystko zamontuje to opisze wraz z kolorami przewodów. Za wszystkie dobre rady z góry wielkie DZIĘKI!!!
Witam, - master się nie zacina, sprawdzałem; WD 40 raczej jest zastosowaniem na krótka mete, ponieważ z czasem działa wysuszająco i po pemnym czasie na elementach metalowych można zaobserwować rdze - układ nie jest układem fabrycznym, jest układem uniwersalnym
CO Wy do tych przewodów w zamku się uczepiliście ?? Przewody są do domykania szyb a centralnym sterują siłowniki master i to z nich idzie sygnał na zamknięcie/otwarcie!
Strownie siłowników i przełącznik w masterze to dwie różne sprawy. Sterowanie daje impulsy pod wpływem których siłownik otwiera i zamyka drzwi.A przełącznik w masterz daje informację do centrali o otwieraniu/zamykaniu drzwi. Działa to tak: centralka alarmu wysyła impulsy masy do sterownika centralnego zamka. Impulsy te mogą trwać rzeczone 1,5 sekundy....
Problem jest bardzo prosty 1. sterowniki od zamków się nie psują albo rzadko i jak wynika z twojego opisu działa jak naciskasz na przekaźniki. 2. częstą przyczyną takiego stanu rzeczy jeżeli nie są to orginalne siłowniki rozregulowanie cięgien to powoduje że jest brak sterowania oraz niepoprawna praca zamek nie chodzi w zakresie pracy siłownika. 3....
z tego co wiem to był dołożony siłownik i podłączony pod alarm bo sa jakieś faktury za taką usługę. Dzięki za pomoc. Dzisiaj obczaiłem że jednak alarm zamyka wszystkie oprócz kierowcy i to samo się dzieje z otwieraniem. Czy możliwe że siłownik master jest walnięty i się nie zamyka/otwiera lecz mimo to podaje sygnal na reszte drzwi ? pzdr
Więc tak, mam sterowanie centralnego z alarmu i nie mam sterowania z kluczyka. Chce je założyć. Obecnie siłownik jest zamontowany i działa poprawnie jako slave. Napisałeś, że masz dwuprzewodowy siłownik i chcesz go wymienić na piątkę. Czytaj ze zrozumieniem: wiec postanowiłem wymienić go na master w nadziei, że będzie dało się go podłączyć. Standardowo...
W toledo 1l w drzwiach kierowcy był siłownik master, z czujką. Jeśli nie kontaktuje może dawać takie objawy. Można by zacząć od sprawdzenia jego działania.
Witam. Mam taki centralny zamek noxon t5 problem w tym, że kolory przewodów siłownika, a kolory przewódów od centralki są całkiem inne i nie wiem co do czego podłączyć, według wszystkich schematów w sieci nie znalazłem nigdzie który przewód jest odpowiednikiem przewodu z siłownika. W wielu tematach przeczytałem, że w modelu noxon t5 nie działa otwieranie...
Tak centralny jest sterowany z kluczyka tzn. za pomocą siłowników master. Ale chodzi mi o zdalne sterowanie. (otwieranie i zamykanie z pilota, a nie poprzez kręcenie kluczykiem)
Mam problem z elektryczną szybą od strony kierowcy w Renault Master 2008 rok. Podnoszenie i opuszczanie szyby działa. Niestety szyba nie zatrzymuje się przy całkowicie opuszczonej szybie, tylko siłownik pcha dalej. Trzeba naciskać do góry. Czy problem leży po stronie przełącznika ? Czy coś jest nie tak z mechanizmem ?
Witam Mam w passacie b3 centralmny zamek - zepsuł mi się bembenek od zamka kierowcy - wymieniłem go. Ale po ponownym zamontowaniu siłownika mastera przekręcając kluczyk w zamku rygielek od drzwi wychodzi tylko do 2/3 długości i otwierają się drzwi kierowcy - tylko. Próbowałęm wyregulować te druciki żeby rygielek wysuwał się wyżej - ale za każdym razem...
Wiem, wiem ale tylko w ten sposób działa :/. Jak podłącze do białych przewodów to jest brak reakcji. Oczywiście w siłowniku podłączam pod niebieski i zielony przewód (jedynie w slave) chyba żeby spróbować siłownika master ale co to zmienia
Grot można dorobić nowy i warto to zrobić. Ja bym zaczął właśnie od tego. Potem sam kluczyk, jeśli działał to powinien dalej. Otwórz to, sprawdź elektronikę, baterię, zimne luty itp. Bardzo łatwo to przywrócić do życia. Co do sterowania zamkiem i przyciskiem trzeba szukać przekaźnika (-ów) od pompki pneumatycznej. To tam podpinasz nowy sterownik zamka...
siłownika master schemat siłownika master podłączenie siłownika master
antena ogrzewanie tylnej szyby wykrywacz metal monet przepływomierz odpowiada
pralka electrolux reset ir2153 bramy
Blender Zelmer 1200 - brak wolnych obrotów, działa tylko turbo Usterka uziemienia kontrolnego 521F w podstacji UT2