Rozepnij gwiazdę i sprawdź jeszcze raz ciągłość uzwojeń. Jaka jest oporność.?
I 1415/min
ja bym proponował falownik - nic nie tracisz a zyskujesz zabezpieczenia
Służyła mi 15 lat. Z 25 lat przynajmniej. A jak zresetować błąd? Ustąpi po usunięciu przyczyny. Do przejrzenia silnik, ewentualnie moduł sterujący (jeśli dobrze pamiętam, jest z tyłu na dole. Tak w ciemno na 98% do uruchomienia bez większego problemu.
Odkąd to kondensator pracy, bo taki tam jest, a nie rozruchowy (!), pracuje tylko w jedną stronę? Wypalone są styki w programatorze odpowiedzialne za zmianę kierunku obrotów. Możliwe też zwarcie międzyzwojowe w stojanie silnika. Widzę że ,,stado ekspertów" już w natarciu. Poza tym, ten olejowy kondensator pracy jest naprawdę z ,,najwyższej półki" i...
Trzeba rozebrać silnik, sprawdzić ciągłość przewodów, przesuwanie się szczotek w prowadnicach, wysuszyć wszystko. Jeśli było więcej wody, to pewnie łożyska będą do wymiany.
Silnik przeznaczony do pracy w trójkącie, przy napięciu 400 V. możesz założyć przełącznik gwiazda/ trójkąt, choć nie jest to konieczne, gdyż piła nie jest dużym obciążeniem przy starcie. Zabezpieczenie termiczne warto podłączyć , a jest zamontowane w silniku.
ale nie jestem pewny, czy po wyjęciu szczotek i włożeniu nowych, nie pojawi się błąd Nie bój, nie pojawi się. Ten dziadek nie miał jeszcze funkcji blokady elektroniki.
U mnie robi się to tak: przekładnik x/5A -> przetwornik 0-5A/4-20mA -> system. 3 przekładniki to trochę przerost formy nad treścią, wystarczy jeden. U Ciebie wystarczający będzie przekładnik 10A/5A małej mocy. https://obrazki.elektroda.pl/1894064400_...
Do rozpołowienia silnik.
Będą większe straty - więcej idzie w ciepło, kontroluj temperaturę. Zwalnianie dociążonego silnika (poślizg) w ocenie słuchowo-optycznej będzie wartością subiektywną. Można się tym posiłkować, ale lepszy byłby już odczyt obrotów.
Silnik połączony w trójkąt. Czyżby ? A jaki to silnik ? z soft startu na silnik. A stycznik gdzie, Szanowny Panie ? Jest zasada - przed sofstartem musi byc w obwodzie stycznik. Rzecz w tym, ze jeden tor w trójfazowych sofstartach ma zwarte wejście z wyjściem, czyli praktycznie zawsze występuje napięcie sieci po nim. :idea: Czy takie połączenie jest...
Szczotki silnika sprawdź.
Przede wszystkim wyjmij filtr i zobacz czy wirnik się obraca. Chociaż osobiście wyjąłbym pompę (to naprawdę niewiele pracy) i wyczyścił łącznik gumowy bębna i pompy (tam zawsze się coś zbiera). Chyba, że często pierzesz ubrania robocze z warsztatu gdzie dużo się szlifuje. Miałem w rodzinie przypadek, że magnes po kilku latach przyciągnął tak dużo drobin...
Taki? https://obrazki.elektroda.pl/9958934000_... https://obrazki.elektroda.pl/9198000800_...
Możesz podłączyć to w zasadzie ten sam silnik.
Jest to silnik szczotkowy więc najłatwiej będzie zastosować regulator na triaku np: https://allegro.pl/oferta/regulator-obro...
Silnik raczej trójfazowy, odczytaj resztę tabliczki.
Tak, dla tej konfiguracji tak.
Witam ,widzę na zdjęciu że 1 szczotka jest walnięta trzeba by ją wymienić.Silnik podłaczenie zasilanie do przewodu z cewki mostek z cewki do szczotki ze szczotki na 2 cewke i na zasilanie czyli szczotki muszą byc połączone w szereg z cewkami będą to obroty max bo regulacja to jest przez układ z programatora
Wyeliminowały one zakłócenia całkowcie, natomiast po kilkunastu załączeniach silnika warystory eksplodują. Dostają za wysokie napięcie. Jakie napięcie jest na stykach stycznika - pewnie 400VAC . Warystor jest na 300V AC. Załóż warystor 25mm na 440V AC lub na 460V AC
Rozbierz silnik i sam sobie ustalisz rozpiskę - połączenia proste jak budowa cepa :) Dwa lub trzy przewody ze stojana, dwa ze szczotek, czasem dwa z termika i dwa z tachometru. Również za pomocą zwykłego omomierza to ustalisz. Zdecydowanie trudniejsza jest budowa regulatora obrotów ze sprzężeniem zwrotnym.
[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... [url=http://ise.pl/forum/nie-jestem-elek... [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Witam. Potrzebna solidna prasa inaczej nic nie zdziałasz.
Zastosuj przewód typu linka 3x0,5 mm2 (już z pewnością Ci wystarczy). Wystarczyłaby też 0,35 mm2 (i cieńszy bo prąd tym będzie płynął malutki) ale jeśli piszesz o ciężkich warunkach to przewód też przydałby się solidniejszy. Możesz użyć np. LiYCY 3x0,5mm2 (kosztuje ok 2 zł/m)
Każdy z nich, a i ceny zbliżone.
Trzeba wyciągnąć silnik z grzałką i sprawdzić czy jest pęknięta dioda . Jeżeli nie to jest zimne lutowanie na diodzie.
Hasło dla ciebie - mostek H na przekaźnikach . I znajdziesz rysunki, opisy, a nawet animacje, jak to działa. I dopasujesz sobie wyprowadzenia swojego przekaźnika, bo w nocie katalogowej jest ładnie narysowane.
Nie sprawdzisz,. nie dowiesz się, ja niestety nie pomogę bo takiego przeszczepu nie robiłem. Myślę jednak, że może to się udać, montowałem np. zegary poliftowe z językiem PL w modelu przedliftowym i działało to bez problemu czyli komunikacyjnie dogadują się stare z nowymi.
1-to baza dla wolnych i szybkich obrotów między 2-3 kondensator 16mF i napięcie 220V między 1-2 lub 1-3/będzie kręcić albo w lewo albo w prawo/ to samo dla szybkich obrotów 4-5 kondensator 1-4 Napięcie 220V lub 1-5 To kółko tajemnicze to sprzęgło odśrodkowe / stara,ale jara konstrukcja/
powyżej 20 kHz człowiek nie słyszy. Ten szelest to przełączanie tranzystorów? Tylko wspomnę, że na innym sterowniku tego nie miałem. Nie słyszałeś nigdy np. muzyki z silnika (zamiast głośnika) ? ;) powyżej 20 kHz to słyszą audiofile :D
Ten, numeracja jak by była jedna kość (lecisz po kolei, od początku do końca i następny rząd) Sterownik rzeczywiście wygląda na dwie wtyki ale spotkałem instalację z jedną obejmującą oba gniazda, ster chyba syrius 32 albo 34
Tanie szczotki potrafią skutecznie ubić silnik grupy BSH. Nie warto oszczędzać w przypadku tych silników. Mam taki termik z odzysku z uszkodzonego silnika, ale nie oferuję sprzedaży. Niech leży sobie w razie W. Ty musisz po prostu wydłubać taki bezpiecznik z silnika z wyrzuconej pralki itp.
Roboty nie ma dużo. Da się to wykonać na logo. 3xSilnik 24V <pytaniejak regulować obroty silnika 24V DC?> Jesli chcesz regulowac analogowo, to proponuję moduł wyjścia analogowego 0..10V a do tego podłączyć układ na tranzystorach jako driver. 6ED1055-1MM00-0BA0 2xElektrozawor BOSCH Dodano po 4 2.Możliwe jest na wejścia np. czujnika temperatury...
Przedstawione na zdjęciu dane znamionowe silnika, dotyczą trójfazowego silnika reduktorowego z wirującym polem magnetycznym (magnesy trwałe). Spotykane nazwy, to: "Getriebe-Drehfeldmagnetmotor"- (niem.), "редук ... моменm... двигаm...
Sam moduł po podaniu napięcia sieciowego bez sterowania i silnika wystawia napięcie na tym kondensatorze . Pozdrawiam maniek475
Cześć, Spróbuj uruchomić parzenie kawy używając opcji "kawa mielona" - będzie działać :) Komunikat przegrzania powoduje zazwyczaj przerwa w obwodzie silnika młynka.
Dolną osłonę demontuję, aby wyjąc silnik lub tylko wymienić szczotki.Wymieniam bez wymontowywania silnika,choć po położeniu pralki na plecy, lewa szczotka to robota dla ginekologa.Do wyjęcia silnika trzeba postawić do pionu i od tyłu odkręcić dwie śruby.
Express do kawy Siemens EQ7 [TK37001/03] od dłuższego czasu ciężko pracuje zawór ceramiczny, potrafi wyrzucić komunikat o kontakcie z serwisem. Zawór rozebrany, wyczyszczony, mikrostyki sprawne, podpinany pod zewnętrzny zasilacz działa dobrze, silnik kręci. Po podpięciu do expresu w menu serwisowym puszczając test kręcić niby kręci a przy robieniu kawy...
Na zdjęciu wygląda to na całkiem spalone uzwojenie,wiec nic tu nie zrobisz.
A tak serio, to albo to się przewinie współczesnym drutem, albo historycznym drutem. Bzdura. Nadal dostępne są druty nawojowe w oplotach szklanych/bawełnianych/jedwabnych.
Citroen Berlingo 2.0 HDi. Posiadam dwa takie samochody: jeden ma silnik 2.0 HDi, a drugi 1.6 HDi. W tym drugim samochodzie jest tempomat i ograniczenie prędkości (ustawiam np. 60 km/h i auto więcej nie jedzie). Chcę zrobić coś takiego w tym z silnikiem 2.0 HDi. Wymieniłem licznik na taki sam jak w tym 1.6, dołożyłem manetkę tempomatu i ogranicznika...
sterownik jest przyśrubowany do silnika, do głowicy. Siemens Simtec MS70
Ewidentnie elektronika podaje napięcie na silnik i je odcina. Nie jest przypadkiem motor zatarty na łożyskach ? Zwal pasek i spróbuj ręcznie obrócić oś silnika.
Szczotki silnika dokonały żywota.
Należy pomierzyć uzwojenia czy nie mają przebić. Gdyby szczotki były zajechane do końca to by z pewnością mogły powodować zwarcia. Nie zalałeś przypadkiem wtyczki silnika wodą? Sprawdź jak teraz pracuje wirnik bez szczotek czy słychać już łożyska. Jeśli wirnik będzie się głośno obracał to od razu oddaj silnik do regeneracji.
Siemens zaleca dodatkowe obciążenie wyjść cyfrowych sterownika, na których są impulsy, rezystorami 330om do masy aby uzyskać odpowiedni kształt sygnału No i oczywiście filtr przed driverem silnika , albo chociaż dławik ferrytowy.
błąd E07 Usterka wentylatora na zdjęciu bądź jego zasilania. Silnik ma bezpiecznik termiczny a uzwojenia silnika mają ca. 550Ω
Błąd związany z wtryskiwaczami piezoelektrycznymi.Mogą być przetarte przewody wtryskiwaczy w wiązce silnika w plastikowych rynienkach.
Tematu nie rozpracowałem. Prawdopodobnie pada wejście ADC procesora. Porównywałem ze sprawną płytą przebiegi podczas mielenia na wzmacniaczu operacyjnym takie same. Częsta przypadłość. Pomaga wymiana płyty głównej 80% lub silnika młynka 20%.
silnika siemens schemat silnika siemens podłączenie silnika siemens
dekoder spalony stroić ręcznie silnik naprawić silnik elektryczny
wymiana ogniwa głośnik bluetooth kostkarka bosch
STPS10L40 zamiennik – STPS10L45CT, 10TQ040, VBT1040C-M3, SBRT10U40SP, MBR1040CT – porównanie diod Schottky 40V/10A Ustawienia zasilania w Ubuntu Server - pliki konfiguracyjne