Jest może jakiś inny sposób dobrania się do silniczka https://www.google.pl/search?q=szlifierk... na szybko tak A na spokojnie tak jak radza koledzy.
Silniczek regulacji temperatury dla strony kierowcy zapewne uszkodzony.
Na silniczkach masz numery, muszą być identyko lub się krosować.
Witam! Ja też mam podobny problem z klimą w audi a4 1999r. Nawiew działa, ale nie chłodzi. Jakoś jest to powiązane z wyświetlaczem temp. z zewnątrz, bo też mi nie wyświetla. Czasem coś "popyka" w bezpiecznikach i w panelu do klimy, i samo sie naprawia-chłodzi i wskazuje temp. z zewnątrz. Bespiecznik jest dobry. Jak zgaszę samochód to znowu problem wraca....
Czujnik mieści się koło stacyjki. Pod panelem regulacji ogrzewania, po lewo, jest miniaturowy krokowy silniczek-wentylatorek, średnicy jakieś 3cm z dwoma uszami do mocowania. Jeśli szwankuje regulacja temperatury - może być zapchany przepływ powietrza, albo stoi silniczek.
Silniczek regulacji temperatury chyba się skończył.Bez manuala,myśleć,patrzeć rozkręcać i wymienić na używkę jeżeli chcesz taniej....
VCDS pokazał błąd silniczka V68 regulacji temperatury nawiewu, błąd się skasował, założę nagrzewnicę i spróbuję, chyba że jeszcze ktoś coś podpowie?
Takie panele baaardzo rzadko się psują. Przyczyną będzie raczej uszkodzony silniczek regulacji temperatury. Należy podpiąć pod VAGa i odczytać o który silnik chodzi np. V159.
trzeba rozebrac, bo tam sa raczej linki niz silniczki regulacji temperatury. klima manualna? pozdrawiam
Witam mam problem z ogrzewaniem w Toyocie avensis t25 z 2004 roku mianowicie grzeje mi tylko lewa strona prawa strona w ogóle nie dmucha ciepłem i nie wiem gdzie szukać problemu silniczki od regulacji temperatury działają
Witam :) Czy ktoś z kolegów wie gdzie znajduje się silniczek z regulacją ciepło/zimno w Golf iii/Vento w Thermotronicu. Pozdrawiam.
Silniczek od regulacji temperatury na podszybiu sprawdź.
No właśnie nic poza tym jednym napisem nie ma. Dodam, że on pochodzi od silniczka regulacji klapą temperatury.
VCDS-em można sprawdzić czy silniczki ustawiające klapy regulacji temperatury od strony kierowcy i pasażera działają i czy osiągają swoje położenia krańcowe. Ale znając ten model jest zatkana nagrzewnica i bez rozebrania całego środka samochodu i jej wymiany się nie obejdzie
Przecież to typowa usterka w Stilonie i w Braveranie II. Pękanie, a raczej rozpadanie się plastikowego sprzęgiełka pomiędzy aktuatorem a mechanizmem sterowania klapkami, zapewne dlatego że w fabryce zostały potraktowane smarem, a ten typ tworzywa nie lubi produktów ropopochodnych. Element ten jest do kupienia za kilkanaście złotych. W rzadkich przypadkach...
A co powiecie na taką propozycję układową? Jest prosta, nie wymaga specjalnych elementów i powinna działać. Daje sterowanie przekaźnika i regulację obrotów silniczka. D1 mierzy temperaturę. Przy przekroczeniu maksymalnej wartości przekaźnik jest wyłączany. Trzeba by tylko wrzucić jakieś sensowne wartości elementów. :) PS: Ten dolny rysunek jest błędny,...
Witam! Mam problem z audi a4 z 95 roku. W samochodzie wszystko sprawne oprócz tego, że w kabinie temperatury nie można podwyższyć. Awarię przycisku raczej wykluczam, ponieważ zdarzyło się, że działało (do wyłączenia zapłonu). Podpinałem się komputerem i pokazało mi błąd silniczka nawiewu środkowego (różnica prędkości). Czekam na pomoc.
Witam, mam problem z fordem Mondeo MkIII 2004r. , a dokładniej ze sterowaniem klapki od ciepłego/zimnego powietrza, auto ma climatronic, po odkręceniu schowka ujrzałem 3 silniczki na obudowie nagrzewnicy, znalazłem silniczek od regulacji temperatury, silniczek jest sprawny, ale climatronic nim nie steruje, zrobiłem self test, ale 0 błędów, climatronic...
Potencjometr jest to inaczej zwane pokrętło ogrzewania. Dodano po 4 Ewentualnie uległ awarii silniczek od regulacji temperatury
Dostałem odpowiedz że tu mogę sprawdzić działanie potencjometru parametrów tego silniczka V158 poruszając regulacją nastawu temperatury lewej strony. Teraz wiem na 100% muszę wymienić silniczek i dowiem się czy to bedzie koniec usterki.
Klima dwustrefowa, panel Denso. Jest tak- mimo, że ustawia się rozdział powietrza na nogi, twarz i szybę silniczek klapy nie reaguje, ale na panelu ukazuje sie (za pomocą strzałek) wybrany kierunek nawiewu. Tak samo nie reaguje silniczek klapy recylkulacji. Ale gdy się robi test uczenia silniczków za pomocą diagboxa owe silniczki zupełnie spokojnie...
Jak to ma być płynna regulacja za pomocą potencjometru (regulacja położenia klapy, a nie temperatury !) to trzeba zastosować komparator napięcia np LM311 i mostek H do sterowania silniczkiem
jeśli masz klimatronik tak jak pisze kolega to możesz mieć uszkodzony silniczek od regulacji klapy temperatury lub przerwany przewud sygnałowy do kompa kodający aktualny stan otwarcia.
Regulacja kierunku nawiewu i temperatury realizowana jest przy pomocy klap i sterujących nimi silniczków krokowych. Z poziomu panela sterującego można zrobić test i kalibrację układu. Szukaj na forum 203 (polskim) - tam wszystko jest.
Niestety po paru latach użytkowania zaczyna mi wszystko "padać" w moim kochanym aucie AUDI A4 (1995 r). Tym razem odmówił posłuszeństwa silniczek klapy regulacji temperatury. W systemie AUDI występuje on pod numerem 8D1 820 511A. Na nowy oryginalny mnie niestety nie stać. Czy ma ktoś może dostęp do takiego używanego silniczka. Z góry serdecznie dziękuję...
Witam serdecznie. Od pewnego czasu przestała poprawnie działać regulacja temperatury. Jeżeli przełączę w pozycję low słyszę, że silniczek pracuje i zamyka w jedną stronę. Następnie przełączę na high zamyka w drugą stronę. Ale nie działa jakby pośrednio na regulacji temperatury. Zmierzyłem potencjometr regulacji działa prawidłowo reguluje napięcie od...
Wymiana silniczka od regulacji klapy temperatury to chyba coś około 700 zł :D Więc nie wiem jak tam na to patrzysz. Podłącz się do VAGa, zrób nastawy podstawowe i sprawdź efekty.
Nigdy z tym się nie spotkałem by uszkodzony został sterownik. Masz vaga zrób test zmień wtyczki silniczek nastawczy nogi/odszraniacz zmień z silniczkiem nastawczym klapy regulacji temperatury (bo on jest sprawny i nie ma błędów)
Witam, wymieniałem ostatnio w VW Polo 4 9N z 2003 potencjometr silniczka V68 od regulacji temperatury nawiewu. Wszystko fajnie, tylko że mam problem z adaptacją tego potencjometru, ponieważ na chwilę obecną mogę regulować temperaturą nawiewu tylko zero-jedynkowo (albo maksymalne ciepło, albo maksymalne zimno i nic między tym). Korzystam z programu VCDS-Lite...
no tak tylko że silniczek d regulacji klapy temperatury juz chyba 4 kupilem i zaden nie działa??????to chyba problem lezy gdzie indziej???nie wydaje ci sie to troche dziwne?
Trzeba podłączyć pod komputer być może któryś czujnik temperatury lub silniczek regulacji zgłasza błąd i nawiew działa w trybie awaryjnym.
Jeśli chodzi o ten problem to nie dotyczy to klimatyzacji bo czy jest wlaczona czy nie to i tak sie włącza z zimnego nawiewu na cieple.wiec tu pewnie bedzie silniczek regulacji ciepło zimno.
Cześć Jak pisze kolega wyżej warto sprawdzić silniczek V68 odpowiadający za regulację temperatury . Możliwe że zębatka w silniczku jest pęknięta taką właśnie sprawę opisują tu:"http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php... Warto przejżeć cały ten watek. Dotyczy on...
silniczek krokowy się sypną od regulacji temperatury -strona pasażera
A tak z ciekawości, te trzy wyłączniki to kolega ma na myśli od klimatyzacji, obiegu zamkniętego i osuszacza? (co oznacza nie działają - nie palą się kontrolki?) Te klawisze nie działają jeśli nawiew jest ustawiony na 0. Sprawdź czy słychać słychać pracę silniczka krokowego przy regulacji temperatury. Wyjmij cały moduł sterujący nawiewem, koszmarnie...
Miałem kilka takich przypadków i zawsze Clip dawkował defekt któregoś silniczka regulacji nawiewu . Demontaż silniczka pomiar oporności dla pewności diagnozy !!!
Witam ponownie. Usterka ustalona, okazało się że uszkodzony jest właśnie silniczek krokowy klapy regulacji temperatury. znajduje się on na tunelu nawiewu od spodu i ma białe ramię. Jest to taki mały kwadratowy moduł w którym siedzi silniczek elektryczny na 7V, przekładnie i potencjometr do ustalania położenia ramienia. Problem teraz mam aby to zdobyć....
Witam. Mam problem z klimatyzacją w Renault Laguna 2. Chodzi o to, że dmucha albo ciepłe albo zimne powietrze. Nie reaguje na regulację temperatury. Wyczytałem, że zacierają się silniczki od klapek nawiewu. Czy może mi ktoś napisać jak to zrobić, może jakiś film.
Witam, Mój pacjent Citroen C5x7 2.0 z 2010r. klimatyzacja dwustrefowa - nie działa mi regulacja temperatury po stronie kierowcy (nie reaguje na zmiany nastawu na panelu klimy) - dmucha cały czas zimnym powietrzem. Sprawdziłem motoreduktor (silniczek nawiewu), nie obraca się po podłączeniu po stronie kierowcy, po podłączeniu po stronie pasażera - działa...
Szczerze to nie mogę się doszukać na tym schemacie żadnych potencjometrów (elementy M1 M2 odpowiadają za działanie"silniczka" webasto). Nawet kolory przewodów do żadnego elementu ze schematu nie pasują. Jesteś pewny że to od webasto? Widziałem takie w których nie ma regulacji temperatury (tzn. albo włączone albo wyłączone i już).
Witam,u mnie się okazało że jest pęknięta łapka od silniczka sterującego klapą ciepłe-zimne.po demontażu okazuje się jeszcze że jak kręcę potencjometrem od regulacji temperatury to wałek silniczka się obraca kilka razy wokół ...Jak założę nową łapkę to też to pęknie...Więc też chyba tą kalibrację muszę zrobić...Muszę gdzieś podjechać i spytać jakiegoś...
tzw.silniczek regulacji temperatury chodzi cały czas stąd te dźwięki.
Hmm... Może clio nie ma, mniejsza z tym, nawet gdyby był to nie powinien mieć znaczenia w pracy silniczka - przynajmniej przy takiej pogodzie.
Niestety nie podpowiem Ci o do lokalizacji G17 bo nie wiem, a co do silniczka, to wymieniałem taki w A4 od regulacji temperatury dla kierowcy (stary miał mechaniczną usterkę i wiało tylko zimne powietrze) i po założeniu nowego musiałem zrobić adaptację. Bez tego pozostawał w pozycji, w której go zamontowałem. Ja zrobiłem to VCDS 10.6
Sprawdź przewód powrotny z nagrzewnicy. Jeżeli bedzie gorący to znaczy że nie jest zatkana i jest w niej przelot gorącego płynu. Podepnij sie pod kompa i sprawdz czy z climatronika błędów nie wyrzuca. Kolejny krok to sprawdzenie silniczków przy nagrzewnicy odpowiedzialnych za regulacje temperatury. Możliwe że coś się zacięło lub urwało.
Bez testera sam musisz zobaczyć czy silniczek regulacji pracuje.Tak mi mówi szklana kula i wróżenie z fusów.
Uszkodzony silniczek klapy nastawczej temperatury V68 albo v71 nie jestem pewny...Przykro mi ale do demontazu deska
Witam Mam następujący problem. Jeden z silniczków z klimatyzacji czasami się zacinał podczas pracy więc go wymontowałem i wyczyściłem (dolny silniczek od strony kierowcy) nie jestem pewien, ale to jest chyba silniczek klapy regulacji temperatury. Przed odłączeniem nastawiłem na stronę kierowcy temp. 28 stopni, aby silniczek ustawił się w pozycji, w...
No to teraz włącz AC i sprawdź czy jeden wąż gorący a drugi lodowaty. Jak tak to problem pewnie z klapą albo silniczkiem nią sterującym. Potem tester i diagnoza.
Bardziej bym stawiał na silniczek krokowy lub czujnik temperatury. Jak to "sam" się przestawił ?
Wymontowałem silniczek od mieszalnika powietrza... Tak się Tobie tylko wydaje... Sprawdz ten drugi. Problem stary jak świat i zawsze przyczyną jest silniczek. Zapewne sprawdziłeś ten od rozdziału (góra, dół itd...)
Interfejs diagnostyczny pokazuje kod B2266 Wskazania położenia pokrętła regulacji temperatury są poprawne Procent otwarcie klapy nie rejestrowany przez komputer
cholernie nieporęczne. nie masz kompesora jak w stacjonarnych tylko silniczek jak w suszarce. ciężkie. brak precyzyjności regulacji temperatury. może i mobilne ale poco? jak robisz to w warsztacie a nie u klienta. nikt nie zadzwoni i nie powie: wpadnij mi cconta podgrzać :)
Nie działa silniczek klapy mieszalnika . Panel , kable , silniczek , w najgorszym wypadku ukręcona ośka w klapie mieszalnika :cry:
Mam taki problem, niedawno stałem się właścicielem Kia Carens 2005 2.0 CRDI, były uszkodzone silniczki nagrzewnicy więc zakupiłem i zamontowałem sprawne. Okazało się że ta przekładnia która reguluje temperaturę miesza powietrze ciężko chodzi w jednym miejscu. Nawet ręcznie po zdjęciu silniczka. Jak się tam dostać aby niewiem nasmarować czy ogólnie sprawdzić...
Taki motyw: - zbudować izolowany, podgrzewany pojemnik (a'la mały piekarnik- regulacja temperatury itp) - wewnątrz pojemnika kołowrotek poziomy, na który nakładamy zwój tego światłowodu, w jednej ze ścianek otworek wylotowy na światłowód - na zewnątrz- napędzany silniczkiem/motoreduktorkiem (choćby od napędu szyby w aucie) układ rolki z dociskiem, coś...
Pozwalam sobie na małą aktualizację Podmieniłem: -sterownik LPG, -sterownik PB, -wtryskiwacze PB, -regulator ciśnienia listwy PB, -pompę paliwa, -chwilowo odłączyłem sterownik LPG, -naprawiłem/poprawiłem wtyczki od wtryskiwaczy PB i poprawiłem połączenia z sterownikiem LPG, -sprawdziłem silniczek krokowy regulacji wolnych obrotów, -sprawdziłem czujnik...
Jaki przedział rezystancji w czujniku temperatury zewnętrznej w 307 z 2002r zmierzyłem oporność (na kości wychodzącej z lusterka)między pinem 2i3 wychodzi 200 Ω a między 3i4 400Ω czy to jest oporność silniczków regulacji lusterek czy termistora i podgrzewania+termistora? 2-3 - jeden silniczek reg lusterek? 3-4 - oporność dwóch silniczków szeregowo...
Starzy fachowcy się przejechali...:D Model W 201 nie ma żadnych elektrozaworów! Jest tylko jeden (wspólny na obie strony) zawór odcinający sterowany podciśnieniem - na podszybiu, koło silniczka dmuchawy. Podstawowa regulacja temperatury odbywa się mechanicznie - na zasadzie mieszania powietrza ciepłego i zimnego - jak w Polonezie. Jedna z przyczyn pow....
Szukaj takiej frazy: silnik regulacji temperatury alfa147 lub nastawnik klapy temperatury alfa147 lub podobnie. Mechanik się nie postarał tylko ten w.w silniczek ustawił ręcznie i dowodzenia. Szukaj lepszego mechanika lub zrób to sam.
Nie wiem jak masz podłączone szeregowo , równolegle czy na krzyż . Brak silniczka może spowodować błąd ponieważ nie ma sygnału zwrotnego .
Witam. Nie mogę rozwiązać problemu z regulacją nawiewu i grzania, Laguna 2 przedlift. Od jakichś dwóch lat już mam problem z regulacją nawiewu i grzania, do tej pory pomagała bateria 9V lub zmiana panelu. Od niedawna klimatyzacja przestawała pracować powyżej 2 tys. obrotów i totalnie przestała działać regulacja kierunku nawiewu i temperatury. Tylko...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Dziękuję, czytałem już ten wątek jednak mam jeszcze dodatkowe informacje. Pod panelem regulacji temperatury znajduje się taki element (patrz foto). Na zdj. nr 1 ramię tego silniczka/serwomechanizmu jest całkowicie wysunięte - dzieje się tak przy ustawieniu pokrętła temperatury w pozycję max. Natomiast...
Witam serdecznie! Posiadam Cordobe 2004r 1.4 (komputer pok;adowy i climatronic). Climatronic wywala błędy 4f7 4f9 4fa czasem 2c6. Sprawdziłem wszystkie co do czego się odnosi i coś z silniczkami nawiewu, klapy regulacji temperatury itp., ale mniejsza z tym. Chodzi o to, że przy zgaszonym silniku na samym zapłonie climatronic pięknie działa, dmucha mocno...
Na zdjęciu (KS025.jpg) silniczek masz z prawej strony. Z lewej to jest przekaźnik blokujący programatora. A stopione osłonki konektorów na "potencjometrze regulacji temperatury", to w tym typie normalka.
15 - zbyt niski sygnał czujnika temperatury płynu chłodzącego 33 - zbyt wysoki sygnał czujnika ciśnienia w kolektorze dolotowym 35 - uszkodzenie zaworu regulacji powietrza,czyli silniczka krokowego Posprawdzaj te elementy,a w szczególności połączenia na wtyczkach.Czujnika temperatury płynu chłodzącego nie pomyl z czujnikiem temperatury ze wskaźnika,ani...
Obieg cieczy jest cały czas. Regulacja polega na przestawianiu przesłony powietrza. Jest możliwość, że niedomaga silniczek do jej przestawiania, albo przesłona o coś ociera. Np u mnie sporadycznie muszę przestawić pokrętło temp. z max na minimum i z powrotem, żeby się właściwie ustawiła. Pewno coś tam haczy, ale nie chce mi się na razie tam grzebać....
Witam. Mam problem z poprawnym działaniem dmuchawy w C4 Picasso. Układ automatyczny dwustrefowy z silniczkami/motoreduktorami Denso. Problem w tym, że nie zmienia temperatury powietrza po stronie kierowcy. Widzę, że silniczek/motoreduktor nie reaguje na regulację temp. na panelu. Zamienione 3szt i żaden nie daje znaku życia. Nie zamieniałem ich stronami,...
witam mam taki problem do dnia wczorajszego wszystko bylo ok a dzisiaj wsiadam do auta i nie chodza nawiewy szyba-srodek-nogi slychac tylko jakies bzyczenie w silniczkach nie dziala takze regulacja temperatury ale z ta temperatura jest taka sprawa ze wlaczylem na najnizsze i leci zimne bo bylo tak ustawione dzien wczesniej ale gdy biore na cieple nie...
Przerabiałem podobny problem w moim Lincolnie. Uszkodzony był silniczek sterujący przesłoną ciepłe-zimne. Widać go po otwarciu schowka w głębi po lewej stronie nad obudową nagrzewnicy. Aby się do niego dostać niestety trzeba zdjąć konsolę. U mnie chłopaki z serwisu dopasowali silniczek z Forda Taurusa - chyba :) ale działa super
Zrób to: Self-test : 1) Nacisnąć przyciski "OFF i nawiew na nogi" na około 2 sekundy, a następnie przycisk "Auto" w ciągu maksymalnie 1,5 sekundy od puszczenia "OFF i nawiew na nogi" 2) System zacznie self-test i ZAPISZE ewentualne kody błędów DTC (Diagnostic Trouble Codes). 3) Naciśnięcie przycisku "odmrażanie" spowoduje wymazanie błędów i wyjście...
W sierpniu biorę się za dojście do tej nagrzewnicy i silniczków. Jeśli ktoś z Was miał podobną usterkę w aucie i jednak wina leżała gdzie indziej, to niech napisze. Czytałem, że jest jeszcze sterownik klimy, ale nie wiem, czy on też odpowiada za brak możliwości regulacji ogrzewania na środkową temperaturę. Dodatkowo, mam jeszcze pytanie o czujnik temperatury...
Grzałka posiada specjalne wyprowadzenia do zasilania silnika wentylatora i aby silnik pracował niezależnie musiał byś zastosować niezależne zasilanie dla niego, chyba znajdziesz silnik na 230V taki mały który będzie pasował. Czy muszę wstawiać nowy silnik, a nie wystarczy jakoś oszukać tej grzałki? Nie mogę podłączyć po prostu oddzielnie tego silniczka...
Witam, proszę o pomoc. Posiadam małą makietę układu regulacji temperatury. Chciałbym opracować układ regulacji temperatury powietrza zbudowany z grzałki (od małej suszarki 230V), silniczka MT78 ze śmigiełkiem i termistora NTC 110 5 kOhm 5% jako czujnika temperatury. Temperatura w zadanym punkcji będzie podlegała regulacji poprzez zmianę prędkości obrotowej...
Po regeneracji lub konserwacji regulatora wymagana regulacja dźwigni na pompie, dokładnie jest to opisane w książce lub na forum fordowskim.
Średnica wewnątrz to 120 mm a zewnątrz to 160 tylko ze to są dwie rury jedna w drugiej a w środku jest tak przestrzeń wolna. A silniczek powinien dać rade przecież wycieraczki też chodzą pod obciążeniem.
nie miałem czasu dzisiaj porządnie tego zaatakowac, ale może kolega szogun ma rację, otóż rozebrałem schowek i widać że podczas regulacji temperatury i kierunku nawiewu te dzwignie się ruszją czyli silniczki krokowe odpadają czyżby faktycznie zakorkowana nagrzewnica?! rozbieranie tego mnie przeraża nie robiłem jeszcze tego w a4 ale wygląda to nieciekawie....
Cześć. Po tym co napisałeś to szukaj przyczyny w nagrzewnicy. Spróbuj ją wypłukać. Tam jest odpowietrznik jak zdejmiesz rurkę z niego to powinien płyn lecieć, jak nagrzejesz silnik to będziesz widział jak mocno sika i jaką temperaturą sika. Ja posiadam wersję B6, są delikatne różnice - u mnie była wina nieszczęsnych klapeczek.. Odwiedziłem 8 mechaników...
Panowie już nie wiem o co chodzi rozkręciłem dzisiaj samochód aby sprawdzić te silniczki i ku mojemu zaskoczeniu wszystkie działają i ładnie reagują na zmianę temperatury na climatroniku. Każdego obserwowałem i płynnie zmieniają nastawy. Jak podłączyłem pod vaga to pokazało błąd 00604 (silniczek regulacji klapy dławiącej - zwarcie z biegunem dodatnim...
Witam . mam problem z klimatronikiem .auto jak w temacie Audi A4-B6 2003 rok 1.9 TDI klimatronik . bez podgrzewanych siedzeń . Nawiew działał ale regulacja temperatury głupiała , Diagnoza pokazywała błędy wszystkich silniczków nawiewu. czujników tęperatury . błąd napięcia odniesienia oraz niewłaściwy numer panelu klimatronika - założony był z podgrzewanymi...
Witam, mam problem ze swoim passatem b5, mianowicie bardzo słabo grzeje w środku ( climatronik) poczytałem na różnych forach i z tego co wiem powinienem sprawdzić węże od wylotu i wlotu do nagrzewnicy, sprawdziłem są gorące wnet nie idzie ich dotknąć( silnik 90 C) Następnie polecono mi sprawdzić błędy na panelu... Sprawdziłem i wyskoczyły sobie 2 błędy...
"Temat prosty, wystarczy obrócić kostki przy silniczkach, trzeba rozebrać obudowę każdej z trzech kostek, odwrócić je i podpiąć do silniczkow. Niestety najtrudniej dostać się do silniczka od sterowania temperaturą." Troszkę mi zeszło aby się za to zabrać, ale udało się, DZIĘKI wielkie za pomoc.
Witam, jestem "szczęśliwym" posiadaczem Laguny II 2002r od kilku miesięcy. Przyszła zima i trzeba grzać jednak nie działa regulacja temperatury z prawej strony (cały czas zimne powietrze). Mam zamiar spróbować sposobu mike_pi ale mam pytanie odnośnie podpięcia 9V do silniczka, musi być to 9V? Pod ręką mam baterię 11.1V z wysoką wydajnością prądową....
Witaj Też mam takie auto rok 1993, miałem podobny problem. u mnie poszedł termostat i silnik był niedogrzany i pożerał ok 30 litrów gazu, po wymianie pali w granicach 14-20 litrów. Jeśli temperatura jest właściwa to sprawdź stan oleju w silniku. Możesz też sprawdzić świece i przewody zapłonowe. Morze też być silniczek krokowy. Zacznij od temperatury...
Silniki w suszarkach najczęściej są zasilane z bocznika którym jest sama spirala, najczęściej to silniczki 12-24V, więc wystarczy mu dać zewnętrzny zasilacz (z regulacją napięcia) a grzałkę regulować sobie ściemniaczem do żarówek i w ten sposób powstanie hybryda z podwójną regulacją, temperatury i nawiewu.
Robisz drukarkę 3d? Mysle, że na razie to porywanie się z motyką na słońce. Zrób troche prostszych projektów. Do takiego jak drukarka 3D jezyk C, operacje logiczne i bitowe, przerwania, komunikacja, sterowanie silnikami i parę innych musisz miec w małym palcu. Zrob najpierw termometr na wyswietlaczu z I2C z klawiszami (np nacisniecie zmana ze st C...
Witam, Astra 1996r. silnik X16SZR. Auto jeździło na obrotach 1400-1500 i po uszczelnieniu dolotu powietrza obroty spadły... na 2 tygodnie. Później wzrosły na 1500, po paru dniach na 1700 teraz jest już 2000. Wymrugane błędy: 1503 - nieprawidłowa identyfikacja modułu immobilizera (to nie wiem skąd??) 0505 - usterka w układzie regulacji obrotów biegu...
Do autora tematu :Jeżeli chcesz pobawić się pidem i pwm w PLC to chyba najbardziej przydatne w życiu jest precyzyjnie ustawiane źródło gorącego powietrza (nauka i pożyteczne urządzenie). Pobawisz się i pidem i pwm.Rozbierasz dmuchawę gorącego powietrza w środku jest grzałka na 220v i na odczepie przez diodę silniczek dc na 9v lub coś koło tego . silniczek...
Na początku prośba do moderatora o pozostawienie tego postu w tym miejscu, ponieważ wiąże się to z automatyką, a chłopaki w innym miejscu forum niestety mi nie pomogą. W samochodzie posiadam coś w stylu Thermotronic'a w połączeniu z klimatyzacją. Czyli mam pokrętło na którym można ustawić dokładną temperaturę np. 21*C. Problem polega na tym że nie mam...
Pompa która jest w palniku też jest bezpieczna bo mechaniczna i nic nie trzeba produkować, mi to działa drugi rok tylko regulator ciśnienia trzeba ustawić na min Wstępnie olej podgrzewasz żeby przez ta pompę puścić? Jak w tym m układzie regulować wydajność i moc palnika? tylko wielkość dyszy wchodzi w rachubę? W jakiej min temperaturze otoczenia trzeba...
Witam. Od niedawna posiadam Peugeot 307 SW 2002 r. 1,6 benzyna. Autko sprawuje się dobrze. Wymieniłem rozrząd, świece. Jest problem z... Nie działa temperatura zewnętrzna... czujnik zmieniony, nic nie dało. Nie działają elektryczne szyby. Działa tylko kierowcy. Silniczki szyb podmienione na sprawne, panel sterowania szyb podmieniony. Nic to nie dało....
witam, posiadam passata podanego w temacie, problem polega na braku ogrzewania w kabinie. Samochód grzeje się błyskawicznie do 90 C od nagrzewnicy dwa ciepłe węże lecz z nawiewu leci nadal zimne powietrze. Po wyciągnięciu schowka doszliśmy do 2 silniczków sterujących klapy (czerwony i niebieski) obydwa działały czerwony przy zmianie temperatury a niebieski...
Gratuluję zacięcia :-) . Też przez jakiś czas myślałem o tym jak zrealizować zadaną temperaturę w nocy, nieco cieplejszy poranek i zdalne sterowanie. Moje ostatnie przemyślenia: 1.Głowica termostatyczna to najszybsze rozwiązanie podstawowej funkcjonalności. 2.Te zawory termostatyczne które ja mam można rozkręcić też w zimie(odkręca się samą głowicę...
Witam wszystkich użytkowników. W Seacie Cordobie - Vario z 2000r. przestala działać regulacja nawiewu i ogrzewania. Po przekręceniu kluczyka przez ok. 1-2 sek. dmuchawa pracuje na trzecim zakresie i spada do minimum. Przyciskami nie można zwiększyć obrotów silniczka ani temperatury. Zdemontowałm panel. Załączam zdjecia. Może ktoś będzie mógł mi podpowiedzieć...
Podłącz centralkę LPG pod komputer to zobaczysz czy i jak działa. Sonda lambda jest jednym z bardziej istotnych źródeł informacji dla centralki LPG II gen. Ustawienie attuatora ("silniczka krokowego gazu") jest uzależnione od: - sygnału TPS (kąta otwarcia przepustnicy) - sygnału lambda (zawartości O2 w spalinach) - temperatury cieczy chłodzącej
Jak odkręce sam schowek to dam rade to sprawdzić wszystko? Prawdopodobnie będziesz musiał się do tego dobrać od drugiej strony tunelu środkowego. Bo czytanie błędów to nie żadna diagnoza. No to mamy podzielone zdania. Po odczytaniu błędów kasujemy je i "bawimy" się regulacją temperatury oraz nawiewów, następnie skanujemy ponownie właśnie dla diagnostyki...
Coś ostatnio sporo usterek się pojawia :) Ja z moim chinolem mam od 2 dni małe problemy z chyba nadmiernym grzaniem,jako że już przed zakupem wiedziałem że te silniczki lubią się grzać (głównie przy docieraniu),zamontowałem termostat odcinający zapłon w okolicach 110st,jako że silniczek po dotarciu,więc już go nie oszczędzam,po 10-15 min jazdy powyżej...
Witam mam nietypowy problem, w sumie drobnostka, ale denerwująca. Zachciało mi się założyć chromowane pierścienie na zegary do Astry G i wszystko byłoby ok, gdyby nie nieumyślne popchnięcie wskazówki od temperatury wody w silniku. Po złożeniu całości (same zegary nie były rozkręcane, wyciągałem tylko szybkę) opada ona maksymalnie w lewo-dół. Działa,...
2gen to najgorsza instalacja gazowa jaka może być, to już śruba lepsza, bo ten komputer zakręcający i odkręcający śrubę działa straszliwie wolno i nie precyzyjnie, przez co nadaje się to tylko dla dziadków do dojazdów na cmentarz, jak chcesz tym jakkolwiek dynamicznie jeździć to zapomnij, wciskasz gaz i nic się nie dzieje a to myśli....myśli...kręci...
Wstaw zdjęcie chociaż przełącznika gazu, sterownika pod maską , co masz na wężu do przepustnicy (tego grubego z reduktora) silniczek krokowy czy śrubę do regulacji? Bo mniemam że masz II generację. Jeśli dioda miga od gazu to może być tzw oczekiwanie na warunki przełączenia tzn osiągnięcie odpowiedniej temperatury i/lub obrotów silnika. jeśli masz uszkodzony...
silniczek regulacji temperatury nawiewu silniczek regulacji silniczek regulacji reflektora
mechanizm przeniesienie napęd zgrzytanie laptopa wirnik prądnicy magnesami
mikrokomputer cobra1 peugept p2140
Cena silnika do zmywarki Haier DW9-AFM Wymiana paska alternatora w wózku widłowym Bułgar