http://obrazki.elektroda.pl/4878605700_1... Zabezpieczenie jest z przodu i wybijasz ośkę razem z zębatką.P
Ja wiem, że można samemu... Ale ile czasu to zajmie? Czy bedzie wykonane na przyzwoitym poziomie? Czy znowu nie ulegnie awarii? Policz ile kosztuje sprawny silnik, ile przewinięcie, zastanów sie ile czasu potrwałoby zdobycie materiałów i własnoręczne wykonanie roboty. Przelicz i wyjdzie ci jak cenisz swój czas.
Tak więc nadal podtrzymuje zdanie o rewizji mechanizmu. Co do kierunku patrz post #2 :-)
ściągasz taki druciany pierścione zabezpiecający,podkładkę dystansową,nastepnie nakręcasz na gwint nakretkę M6 i nastepnie "jebudu" o podłogę (uderzaj w tą nakrętkę,nakręcasz ja po to aby nie splaszczyć gwintu). Jeżeli nie ruszy to od dołu chwytasz w szczeki imadła za tą przekłądne zebatą i wahadliwywmi ruchami starasz się rozruszać.
Masz taki sam silniczek bo raczej masz z dwoma przewodami a nie z trzema.P
Zatarł się mechanizm wycieraczek, więc może da się to jeszcze uratować. Tak dobrze myślisz, silniczek kręci do pozycji 0 więc dlatego pali bezpiecznik.
Jest na silniczku wycieraczek .
Urwany ślizgacz w przekładni silnika. Zobacz bo coś mi się że w sc były dwa silniczki spryskiwaczy.
Jeżeli tylko 2 szczotki to silniczek jedno biegowy Dwu biegowy ma 3 szczotki
prawdopodobnie wlaczyles wycieraczki na zamarznietej szybie . a skoro bezpiecznik dobry to spalil sie silniczek .
Proponowałbym sprawdzić wyłączniki krańcowe w silniczku
Zmierz żarówką czy dochodzi napięcie do silniczka wycieraczek. Jak nie dochodzi to bezpiecznik , w przeciwnym wypadku silniczek do demontażu i smarowania.
Witam. Ja dla odmiany sprawdziłbym czy nic ci się nie obraca. tj. czy dobrze poskręcałeś wszystko montując nowy silniczcek. A i może nie potrzebnie się rozpisuje ale ciegła zakładane na silnik muszą być w takiej samej pozycji jak były na starym. Nie da sie tego wyprostować przez pózniejsze ustawienie wycieraczek na wielowypuście. Wynikiem takiego prostowania...
Możliwe ze zaciera się silniczek lub mechanizm przegubowy pod osłoną podszybia od strony komory silnika. Bezpiecznik powinien być 20A
Upalona ściezka na płytce na silniczku.
plytke na silniczku rozkrec posparwadzaj luty i czy sie nie dostala woda jezeli nic nie widzisz wymien ja
ja troszkę z innej beczki, ponieważ nie działa mi tylna wycieraczka. pracowała normalnie potem spowolniła aż w końcu staneła na dobre. czyżby to silniczek?
W seicento żony miałem to samo. Poprzedni właściciel widocznie włączył wycieraczki gdy mu przymarzły, przepaliła się ścieżka w płytce drukowanej w silniczku wycieraczek poprawiłem tę ścieżkę cienkim drucikiem i działają już 2 lata.
Czy demontować należy stalowe podszybie czy materiałową osłonę pod spodem, żeby dostać się do silniczka? tak Czy będzie pasować? https://allegro.pl/silniczek-wycieraczek... będzie pasował porównaj tylko czy wtyczki będą pasowały i sprawdź koniecznie ramiona i wieżyczki od ramion wycieraczek czy nie są zatarte bo założysz...
Trafo ma 80w a silniczek około 50w.
Podobnie mialem w cincuecento z tym ze niedzialal przerywany biegi okazalo sie ze silniczek byl do wymiany
Kup tzw "biały smar" w sprayu i popryskaj na obrotowe części mechanizmu. Mechanizm ogólnie wadliwy ale nie aż tak jak w samochodach VAG ze spryskiwaczem w osi wycieraczki
Tylna wycieraczka ma sterowanie czasowe, po pełnym przejściu zatrzymuje się i trzeba poczekać jakieś 10 d0 20 sekund żeby drugi raz zrobiła pełne przejście, jeśli tak nie jest to regulator czasowy zamontowany na silniczku jest uszkodzony. Witam Dziś wymieniłem silniczek wycieraczek zakupiłem i niestety nie działa tak jak powinien otóż nie ma z tyłu...
moze tez byc przytopiona 3 szczotka komutatora , trzeba rozebrac silniczek i przy odrobinie delikatniosci da sie zrobic o ile nie jest przegrzane zbytnio uzwijenie silniczka
Przekaźnik jest zaraz przy silniczku, na obudowie ślimacznicy.
W bardzo wielu Fiatach jest ten sam problem zacierającego się silniczka na chłodnicy. To powinno bć potraktowane jako wada produkcyjna!!! Ale można kupić używkę za 50zł na złomie lub giełdzie. Sam miałem ten przypadek w Seicento i Cinquecento. Dodatkowo powiem też o silniku wycieraczek tylnych, tam leci scalak i wycieraczka saje gdzie popadnie.
Rozbierz silnik, wyjmij wirnik i wyczysć szczotki oraz płytki miedziane na wirniku. Miałem taki problem z wycieraczką u astry - po prostu zabrudzone szczotki. Teraz wszystko jest ok. Spróbuj to może być przyczyną. Pozdro ten silnik jest składany wiadomo jak-zaciskany,rozbieranie to otwieranie sardynek wracając do oski -objawy narastają ,czyli kreci...
Witam wszystkich Forumowiczów! Proszę powiedzcie mi od czego zacząć i gdzie szukac usterki! Tylny spryskiwacz działa a przedni już nie! Czy seicento ma jeden silniczek? Na odwrót jest z wycieraczkami przednie działają tylna nie reaguje - cisza ale tulejka raczej nie zatarta bo można delikatnie ruszać wycieraczkę ręką! Dzięki za podpowiedzi z góry! :)
I nadal nic nie rozumiesz. Ruch wycieraczki rozpoczynasz sygnałem z manetki (podaje plus na jeden z pinów silniczka). I to u Ciebie działa. Do silniczka dochodzi jeszcze jeden przewód zasilający (plus po włączeniu stacyjki). Ten plus, za pomocą blaszki od spodu kółka i tych ślizgaczy, podawany jest na silnik, do czasu aż zatrzyma się on w odpowiedniej...
Robiłem taki układ i to właśnie do napędzania silniczka wycieraczek (z przekładnią)...tyle, że od Seicento. Działa wyśmienicie. Jak chcesz to tanio zasilić to daj zasilacz ATX. Używany kupisz za 30zł. Za 200zł to można już kupić zasilacz laboratoryjny z regulowanym płynnie napięciem i prądem 0-30V 0-5A
Przede wszystkim skasuj te ????????, w ten sposób piszą debile. Ty chyba nim nie jesteś? Niebieski przewód to nie masa. Masa to czarny. Dwa-zobacz czy nie jest zapieczona oś ramienia wycieraczki, silniczek nie robi się goracy? Co do masy-grzeje szyba ogrzewana?
Myślę że są dobrze ustawione ponieważ jak działają to wyciera ok od jednego końca szyby do drugiego. Masz źle zestawiony mechanizm od wycieraczek. Zdejmij pióra i wykorbienie na silniczku, włącz i wyłącz silniczek, niech hamulec go zatrzyma we właściwej pozycji. Później załóż wykorbienie na silnik w odpowiedniej pozycji i na końcu pióra.
bredzę bo zawsze w sobotnie popołudnie wypijam trzy browce i piszę głupoty, jak chcesz sprawdzić kto ma rację, to odłącz mechanizm od silniczka i spróbuj jak działa- będziesz miał odpowiedź
Przestały działać wycieraczki z przodu i tyłu oraz spryskiwacze(chyba z powodu przymarznięcia )w środku można było wyczuć smrodek spalenizny więc coś padło ale dlaczego wszystkie trzy silniczki (przód tył i spryskiwacz)może ktoś podpowie będę wdzieczny
Czy ma ktoś może w domu silniczek z wycieraczek lub dmuchawy z malucha, cinquecento, seicento, polonez itp. (coś z tańszych samochodów) i mógłby sprawdzić jakiego to typu silnik? Byłem ostatnio na złomie i u elektryków samochodowych, ale nic narazie nie mają. Kazali przyjść po świętach, no ale nie jest pewne czy będą coś mieli, a poza tym stracę pare...
Wepnij miernik w okablowanie przy samym silniczku wycieraczek oraz poza przelotką (czyli tu gdzie nie wchodzi jeszcze w klapę). Miernik ustaw na ciągłość obwodu i sprawdź czy jest przejście.
Może się zmienić gdy mechanizm będzie bardzo zużyty - wtedy część obrotu silniczka idzie " w luzy" i zmniejsza się kąt - przynajmniej tak miałem w vw polo.
ok, chciałem zobaczyć właśnie ten silnik ale jak zdjąć tą osłonę, są do niej przymocowane jakieś przewody pewnie od płynu, mam zdjąć całą osłonę? Bo nie widzę żeby była dwuczęściowa. Innymi słowy jak dostać się do tego silniczka, dalej idąc ile kosztuje taki czujnik położenia, czy jest on w ogóle wymienny?
Ja to kolego w seicento tak miałem tez po mrozach tak mi się zrobiło a sterownik znajdował sie na silniczku od wycieraczek. Tu piszemy jeśli wiemy i jesteśmy pewni co do porady. Nie piszemy tego, co w ogóle wiemy. Następnym razem będzie ostrzeżenie.
witam jestem tu nowy .. mam ten sam problem co kolega luk94 -problem z wycieraczkami,, juz drugi raz padły mi wycieraczki.. pewnie problem faktycznie lezyw nasmarowaniu tych czesci (2 razy czułwem spalenizne) oddałem do mechanika, ale peqwnie nie przeczyscil tego mechanizmu...i zakasował 300 zł;;; troche drogo, wiec tu moja prosba... czy mógłbym dostac...
Wykręciłem dziś ponownie silniczek. Zgodnie z sugestiami sprawdziłem czy nie ma spalonych ścieżek na sterowniku - nie było. Jedynie jeden lekko ciemny lut od jednego ze styków. Odlutowałem styki, żeby zajrzeć na drugą stronę płytki, też nic nie zauważyłem. Przylutowałem z powrotem, pomierzyłem przewodność, wszystkie połączenia były w porządku. Do tego...
Witam. Dioda sprawy nie załatwi! Potrzebny jest układ czasowy który włączy na ok. 2 sek silniczek spryskiwaczy razem z wycieraczkami. Ale tylko wtedy kiedy chcemy polać szybę czyli musi byc osobny wyłącznik. Nie wiem czy na tym forum znajdziesz kogoś kto Ci pomoże to zaprojektować. Proponuję jakieś inne forum. Pozdrawiam
Witam wszystkich, Już jakiś czas temu przestała działać tylna wycieraczka. Dzisiaj postanowiłem się przyjrzeć bliżej. Zdjąłem osłonę i sprawdziłem napięcie na kablach. Jest 12.5V więc prąd dochodzi. Co ciekawe, gdy włączę wycieraczkę to z silniczka dochodzi takie stukanie o różnym natężeniu i co jakieś 5-10 sekund. Coś tyka w środku i robi się praktycznie...
Witajcie, na starcie zaznaczam, że przeczytałem ten oto manual: http://naprawa-auta.wieszjak.pl/karoseri... le nie dał on mi jako tako odpowiedzi na mój problem, otóż 2 tygodnie temu dziwnym trafem spaliła mi się ta część (te białe w kształcie prostokąta) odpowiedzialna...
pisze bo naprawiłem spryskiwacze i moze sie komus przydac. Kupilem seicento i tak jak w temacie nie dzialaly spryskiwacze. Pompka spryskiwacza dwuwylotowa. 1. sprawdzenie bezpiecznika (25, ostatni po prawej na dole), jesli dzialaja wycieraczki to bezpiecznik jest OK - bo to ten sam 2. podlaczylem silnik bezposredni do zasilania i krecil - silniczek...
Ok. Nie o to dokladnie mi chodzilo z zarowkami. Przyznaje, ze takim gadaniem mozna pomotac niedoswiadczonym uzytkownikom w glowach. Chyba nie umiem sie wyslowic :-) (pewnie minalem sie z powolaniem - powinienem isc do sejmu czy cos...). Ale nadal uwazam, ze gdy odbiorniki w aucie pobieraja za duzo pradu zaraz po starcie to niedobrze. Czasy sie zmieniaja,...
Uruchomiłem wycieraczki podczas lekkiego przymrozku i od tamtej pory działają mi tylko w dwóch pozycjach 1 i 4 http://obrazki.elektroda.pl/7304823400_1... 3. Czy Wycieraczki przód i tył są podłączone do tego samego zabezpieczenia Zdjęcie poprawiłem Proszę się zapoznać z
silniczek wycieraczek seicento wycieraczek wycieraczek seicento
wymiana silnika nawiewu peugeot boxer kluczyk amplituner przygasa
trabant schemat zablokowany telefon
Opis przewodów kostki stacyjki Hyundai i30 1.4 benzyna 2011 Wymiana pompy w pralce Brandt WTC0951KXD/D – instrukcja