Tak regulujesz trzymając ośkę i nie dopuszczając do takich obrotów. Silniczek raczej nie do kupienia, trzeba poszukać w używanych np na alle***o
W tym roczniku - Vida.
Silniczkiem zamka steruje moduł umieszczony w silniczku podnośnika szyby, może tam coś niedomaga. Weź żarówkę 21W, taką jak do świateł stop lub kierunkowskazów i podłącz zamiast silniczka, zobaczysz czy zapala się pełną mocą przy zamykaniu/otwieraniu czy tylko się żarzy
Dwa są od sterowania centralnym zamkiem,na których pojawia się naprzemiennie -12V i +12V, a kolejne dwa są od mikro włącznika otwarcia pokrywy bagażnika, na jednym jest masa cały czas, a na drugim pojawia się masa po otwarciu zamka.
Witam. Zmianę polaryzacji napięcia dla silniczka przy pomocy przekaźników można zrealizować w taki sposób. http://obrazki.elektroda.net/98_12375794...
Czy istnieje możliwość na krótko podania zasilania na któreś piny żeby odblokować zamek. Pin 1 i 2 są chyba odpowiedzialne za silniczek zamka, kierunek obrotów silniczka poprzez zmianę polaryzacji czytaj( otwórz, zamknij).
czarno-szary i czarno-niebieski to są przewody do silniczka zamka, daj tam napięcie z akumulatora na te przewody, przewody te znajdziesz w słupku gdzie idzie wiązka do drzwi, zobacz co się będzie działo, oczywiście masz dwie możliwości podpięcia "prądu"
nie działa zamykanie i otwieranie drzwi z kluczyka Prawdopodobnie zwykły, uniwersalny, pilotowy sterownik centralnego zamka, został podłączony bezpośrednio do dodatkowych, dołożonych w kasetach zamka silniczków "napędzających zamki" - bez mikroswitchy do sterowania "z kluczyka". Dołożono dodatkową, prostą, dwuprzewodową instalację do siłowników. Gdyby...
Możesz mieć źle ustawiony zamek. Krańcówki jest dwie i to jest mylące. Domknięta na pół gaśnie światełko. Całkiem domknięta chodzi wycieraczka. W każdym bądź razie trzeba sprawdzić czy obie działają. Do ogarniecia zwykłym miernikiem.
A gdzie jest zatem siłownik, który otwiera zamek? W samym zamku jest silniczek z przekładnią.
Rozbierz drzwi wyciągnij zamek powypinaj cięgna i sprawdź czy działa prawidłowo, jeśli nie to zamek do naprawy. Zamek zmieniłem tylko z lewej strony Mówił że wymienił nie tyle zamek co silniczki w zamku Oczekujesz pomocy a oszukujesz nas. Jeśli znajomy robił to niech poprawia bo coś źle zrobił.
szukaj mala duza kostka ile pinów Zależy, czy w kasecie jest jeden silniczek (sam zamek) czy dwa (podwójne ryglowanie)
Skoro go słychać że silniczek pracuje a zamka nie zamyka to sam sobie odpowiedziałeś.
https://poszukaj.elektroda.pl/szukaj,sch... W tym samochodzie nie sterujesz impulsami na zamknij/otwórz, tylko bezpośrednio silniczkiem w kasecie zamka.
Poszukaj w: -stare odtwarzacze VCR, silnik wysuwu kasety lub naciągu taśmy -radioodtwarzacze -mechanizmy anten automatycznych Warto zbierać takie rzeczy.
Witam . W jaki sposób sprawdziłeś krańcówkę?.Jeżeli wymieniłeś zamek na używany,to problemem mogą być zimne luty pod pinami w zamku.Jest to dość częsta przypadłość tych zamków.Należy rozebrać zamek i zobaczyć płytkę od strony mocowania pinów.
(at)kamilnn Coś mi się wydaje, że ten "kolega" celowo wpakował Cię na minę. Napisałeś, że wcześniej naprawiał silniczek zamka. No to potrafił naprawić silniczek, a nie potrafił nasmarować zamków?
Prościej jest wykorzystać 1 przekaźnik. Cewkę podłączasz równolegle do silniczków siłowników zamka a styki wykorzystujesz do załączenia kierunków. W tym wypadku zarówno otwarcie jak i zamknięcie zamka sygnalizowane będzie jednym krótkim błyskiem świateł. pozdro
Większość awarii to właśnie mikro przełączniki i zimne luty. No i jeszcze silniczki Właśnie z powodu uszkodzonego silniczka wymieniałem zamek. Można wymienić sam silniczek, ale niektóre mają nieco inną konstrukcję i nie pasują na podmianę. Mechanik powiedział prawdę, jest z tym rzeczywiście trochę roboty. Trzeba zdjąć tapicerkę i wyjąć szybę, aby dostać...
Ten błąd przeważnie wynika z zabrudzenia komutatora silniczka zamka, tego większego. Mogło się tam nazbierać pyłu ze szczotek przez lata, zepewne iskrzy się i sterownik wyłapuje wachania. Pomaga przeszyszczenie komutatora, po tym błąd znika sprawdzone w boju. Trochę grzebaniny ale w godzinkę do ogarnięcia, o ile zostało jszcze troszkę szczotek. Przy...
Witam, mam prośbe o rade jak bezpiecznie rozmontowac moduł, tzn jak wyjac PCB by nie uszkodzic elektroniki.
Bardziej chyba chodzi o moduł sterujący przy silniczku szyby niż sam silniczek. A to z tego powodu, że ten moduł oprócz silniczka szyby steruje też silniczkiem zamka centralnego.
Silniczek. Trzeba wybebeszyc zamek, rozebrać, wymienić silniczek i śmiga !! Mi zeszło jakieś 3-4 godziny. Silniczek z alle.....za chyba 30 zł. Można tez kupić zamiast silniczka cały zamek z Focusa, silniczki nie zawsze są a na przesyłke z Aliexpress trzeba długo czekać....
Podać prąd na silniczek zamka.
Ale to przy zwarciu jednego z tych dwóch przewodów do masy auto powinno się zamknąć/otworzyć? Bo próbując tak, nie robi tego. Znaczy jeden otwiera, ale drugi nie chce zamknąć. Czytając inne wątki na forach, ludzie też mieli z tym problem. Dodano po 1 Zastanawiam się czy nie wysterować po prostu silniczka zamka w drzwiach kierowcy co finalnie również...
Zrób kontrolkę z żarówki 12V/4W i sprawdzaj. Dwa przewody pewnie są od silniczka zamka(może te zielone). Zamykając auto pilotem lub kluczem, powinno na sekundę pojawiać się napięcie(+) raz na jednym lub drugim przewodzie, względem masy.
Dopadła mnie ponownie sytuacja z przednimi drzwiami pasażera. Wyczyszczenie komutatora dużego silniczka zamek wrócił do żywych :)
Witaj są dwa bezpieczniki jeden znajduje sie na centralnym panelu Nr nie pamiętam powinien pisać na odwrocie pokrywy centrali zasila sterownik a drugi to te gdzie są po 3 bezpieczniki zasila silniczki przy zamkach najczęstszą przyczyną jest zwarcie w silniczków przy zamkach co powoduje często uszkodzenia sterownika zdarzało sie też zwarcie na wiązce...
W vw w silniczku jest sterownik. Ominąłeś go i dlatego nie działa. Nie ma sygnału z zamka, bo on trafia do silniczka i dalej. We wtyczce od zamka masz 6 albo 8 pinów od sterowania zamkiem, mikrostyków i oświetlenia wnętrza. Znajdź dwa od zamykania i otwierania kluczykiem.
Stilo 1.9 JTD HB 2004 r. Nie chce otwierać klapy bagażnika ani z pilota, ani z przycisku (zamek dostaje sygnał otwarcia i napięcie). Z racji że zamek klucza stał dęba, to musiałem ściągać obudowy od środka auta. Po ściągnięciu obudowy bagażnika udało mi się go otworzyć ręcznie i sprawdziłem sam zamek z silniczkiem. Działa, ale jakby bardzo słabo. Tak...
Dokładnie, diagnostyka komputerowa z pewnością pokazałaby jakiś błąd zamka. Pewnie problem leży po stronie któregoś z silniczków zamka, który to nie odryglowuje blokady.
czy możesz podpowiedzieć, jak znaleźć takie feralne miejsce w instalacji, jak tego szukać? Coś takiego, jak feralne miejsce raczej rzadko istnieje? Druga część pytania podoba się bardziej! Szykanie zaczynamy od zainstalowania miernika V, albo żarówki na przewód sygnałowy dochodzący do silniczka zamka. Mechanizm usterki jest taki, że przy jeździe po...
Teraz pytanie, co w takich zamkach siada? Mikrostyki, silniczki, czasem potrafią się mechanicznie zaciąć. Ja się już w używane nie bawię, do starych aut tej grupy zamienniki kosztują grosze.
Tak, wszystko działa, nie ma jedynie sygnału na silniczki.
http://obrazki.elektroda.pl/7187755300_1... tu wkręć śrubkę M3 lub M4
W tej chwili steruje centralka dokładana pilotów ale fabrycznie masę wystawia krańcówka zamka. Czas podania masy do BSI nie ma znaczenia i tak BSI wysyła zasilanie na silniczek zamka około 1 sek.
Jeżeli będzie błąd któregokolwiek zamka w drzwiach to centralny zamek nie zadziała prawidłowo. Baterii na razie bym nie wymieniał bo uważam że nie trzeba. Do sprawdzenia zamki w VCDS - każdy z osobna pokazuje stan mikrostyków , a krańcówki potwierdzające zamknięcie drzwi łatwo sprawdzić : kluczyk do stacyjki, włączyć zapłon, a potem kolejno otwieramy...
Wysteruj "silniczek" zamka w drzwiach kierowcy lub zamontuj dodatkowy siłownik w drzwiach. http://obrazki.elektroda.pl/5989188800_1...
Dzięki za odpowiedź i pomoc ! Niestety musiałem w sobotę szybko zrobić to auto i oddać. U mnie było trochę inaczej: Krańcówki: czarna kostka 54, 53 fioletowa 56, 41 (u ciebie 40) kierunki (L i P) czarna kostka 8, 10 sygnał z pilota (tu w zależności od alarmu, ja podpiąłem się pod kable idące do silniczka zamka i migacz) kabina biało-czarny - zamykanie...
Siłownik to ten silniczek tak? Ale to sie nie opłaca siłownik 80 zł a cały zamek 60. Facet z warsztatu mówił ,że używany około 150-180 zł. A może jakieś wskazówki co do wymiany.
Sygnał z klamki idzie kabelkiem brązowo-fioletowym do modułu BSI (skrzynki bezpieczników) przy kierownicy, na pin 17, w krótszej, pionowej wtyczce (tej dalej od bezpieczników). Po przemieleniu przez sterownik i przejściu przez przekaźnik, który jest w środku, wychodzi jako zasilanie silniczka zamka drzwi - kabelkiem brązowo-fioletowym z pinu 30, z tej...
Te błedy na pewno pochodzą od silniczków zamka. Używane zamki też mogą niby działać, ale wyrzucać błędy właśnie z powodu wspomnianego zabrudzenia. Mało tego nowe zamienniki też potrafią wyrzucać błędy, bo są "budżetowo" wykonane. Nie ma rady trzeba usprawnić zamki, po tym się okaże co dalej.
Uszkodzony silniczek siłownika drzwi pasażera.
To w silniczku siłownika zamka skończyły się szczotki. Mocne uderzenia w okolicach rygla zamka czasami pomagają, by silniczek ruszył i dało się odryglować zamek.
wyciągałem zamek silniczek sprawny zamek na krótko działa, wiązka przewodów też sprawdzona
Kup cały zamek używany może?
Musiałbyś wymienić wszystkie cztery zamki na zamki z silniczkami a potem rozłożyć instalację zlokalizować w zamkach piny silniczków i krańcówek (prawdopodobnie), potem kupić uniwersalny sterownik na pilot i podłączyć albo zamontować uniwersalne siłowniki w komplecie ze sterownikiem i instalacją....a allegro pełno...
Z tego co pamiętam to przewody są doprowadzone kostki przy lewym przednim słupku. Poszukaj/dokup takie piny żeby uzupełnić puste miejsca w kostce po stronie drzwi.
Wymiana silniczków szyby pomogła, zamki chodzą. Dziękuję serdecznie za pomoc, a zamki w Octavii są sterowane masą.
To być może uszkodził się moduł sterujący tym zamkiem, ten na silniczku podnoszenia szyby. Bo jeśli chciałeś w pierwszej wersji wysterować samym silniczkiem zamka to mogło się tak stać.
Witam, zdjąłem boczek drzwi kierowcy żeby dostać się do kostki 6pin zamka i na pinach 3 i 5 pojawia się napięcie podczas wciskania przycisku na pilocie ale brak reakcji zamka, podłączyłem na chwilę zasilanie na piny 3 i 5 silniczka zamka bezpośrednio z aku ale brak reakcji zamka.. pewnie zamek uwalony, można jakoś zewrzeć piny w kostce żeby sprawdzić...
Co do zablokowanych drzwi, to faktycznie ostukiwanie okolicy zamka może się okazać pomocne. Jeżeli usterką okazuje się zabrudzony komutator silniczka zamka, lub nawet zimne luty na płytce. Ostukując okolice zamka tak żeby sobie nic nie uszkodzić oczywiście, oraz w tym samym czasie otwierać z pilota lub przycisku wewnątrz. Czasem te drgania z ostukiwania...
Witam mam wyjęty zamek centralny i niema siły on żeby go zamknąć jeżeli go jakoś ręcznie przekręcę trybem w pozycję żeby stycznik się załączył to zadziała ale już nie zamknie i pużniej już nie działa w cale czy da się jakoś założyć inny silniczek czy można go jakoś naprawić pozdrawiam.
kiedyś był dostępny kluczyk z pilotem, ale jeden z właścicieli musiał go zgubić, bo ja posiadam sam kluczyk bez pilota. Z tego więc wynika, ze w samochodzie jest sterownik centralnego zamka. Nie możesz więc jednocześnie podawać napięcia na silniczek zamka z dwóch sterowników. Pytanie pierwsze - czy działa obecnie centralny zamek przekręcając kluczykiem?
Ja bym sprawdził szczelność przewodów podciśnieniowych . Najczęstsza przyczyna palenia się pompek to nieszczelność instalacji ciśnieniowej. Ja sprawdzam to ręczną pompką podciśnieniową. Pozdr.
Usunięcie płytki /opornika/ rozwiązuje problem silniczka centralnego zamka. Temat uważam za wyczerpany.
Wy tak na poważnie, czy sobie jaja robicie ? Najzupełniej poważnie. Najzupełniej poważnie. wkładam w zamek drzwi, odpowiednio przekręcem kluczyk i drzwi otwarte (dla ciekawych co to znaczy odpowiednio polecam poczytać instrukcję obsługi pojazdu z grupy Vag). Poleciłem klientowi zmianę ASO i kolegów. A potem się obudziłeś i zobaczyłeś że masz plamę...
Zamki w Freelanderze posiadają dwa silniczki elektryczne, jeden do otwierania drugi do zamykania. Dosyć często ulegają one uszkodzeniu, czasem pomaga czyszczenie. Zamki używane nie są zbyt drogie. trzeba pamiętać że zamek od strony kierowcy między wersją angielską a polską różni się wtyczką, ale za to jest tani i można przełożyć sam silniczek. Silniczki...
Nie mam schematów od 307, ale pewnie jest podobnie jak w 407 Lewy dolny róg, moduł 6202 to chyba zamek kierowcy. Na pinie 5 ma być +12V bo sterowanie silniczka zamka jest "masą", a na pinie 3 +12V to wejście na łączniki, zwierane do "masy"- resztę wyczaisz. V.
Może da się wyrwać, ale na pewno już się na da założyć. osłona progu będzie zniszczona. Może ktoś wie jakie kolory przewodów są w wiązce doprowadzone bezpośrednio do silniczka zamka? Ze schematów wynika, że czarno-niebieski i czarno-szary, ale u mnie czarno-szary w wiązce nie występuje.
Ok tak zrobie, chciałbym natomiast lepiej się przygotować żeby co chwile drzwi nie rozbierał, Chciałbym od razu sprawdzić czy siłownik/silniczek zamka jest sprawny. moge podpiąć 5w żaróweczke do kostki od silniczka? Nacisnąć otworz/zamknij i wtedy ( wydaje mi sie) że powinna na chwilę błysnąć? czy lepiej diode led z rezystorem?
Masz + na czerwonym z niebieskim paskiem w przelotce drzwi ?, jest w ogóle komunikacja ze sterownikiem w silniczku szyby ?
Nie w golfie 5. Zamek jest zablokowany- silniczek nie odpuścił.
Zamek kierowcy do wymiany. Drugie drzwi rozbierasz mierzysz napięcie żarówką 5W na zasilaniu silniczka zamka podczas zamykania i otwierania. Jeżeli jest to wymieniasz drugi zamek, jeżeli nie ma lub żarówka tylko żarzy to sprawdzasz kable w przelotce drzwi i dalej.
Jak naprawić zamek klapy bagażnika w Golfie V już wiecie myślę że bez problemu poradzicie sobie sami macie tu wszystko na tacy podane. Podsumowując na klamkę klapkę bagażnika jest doprowadzone napięcie 12V na mikro styk umieszczony w niej, w chwili otwarcia naciśnięcia klapki napięcie te jest dalej podawana na silniczek w zamku. Automatycznie zapracowuje...
Sprawdziłem wiązkę przewodów w przelotce drzwi, zewnętrznie wygląda ok., czy zamawiać siłownik/silnik centralnego zamka, czy też jak wskazują na innych forach czasami pomaga przelutowanie "zimnych lutów". Jeżeli przewody zostały wyeliminowane, to błędy powodowane przeważnie są następującymi usterkami: wspomniane już zimne luty, uszkodzenia mikrostyków...
Dziś udało mi się ręcznie otworzyć małą klapę i mam już dostęp do jej zamka. Sprawa wygląda następująco: silniczek zamka małej klapy padnięty- nie reaguje na 12V, po naciśnięciu przycisku otw. małej klapy nap. dochodzi, krańcówka w zamku ok. Poszukam jakiegoś zamka i zobaczymy. Z tym blokowaniem dużej klapy wygląda na to, że UCH podaje nap. na zamek...
po przesmarowaniu zamka usterka minęła, jednak po pewnym czasie znów powróciła. Wymieniłem sam silniczek i zamek w drzwiach kierowcy zaczął działać tak jak mu się chce Sam widzisz, że gmeranie w zamku zmienia sytuację, więc tam szukaj problemu.
Jeżeli sterując przyciskiem zamykania i otwierania wszystko działa poprawnie to szukaj winy w układzie sterowania, jeżeli z przycisków też któryś zamek się nie otwiera lub zamyka to wina leży po stronie silniczka zamka. Przyczyn może być dużo, od przełamanych przewodów w słupkach, spalony bezpiecznik, wadliwy mikrostyk, zużycie szczotek silnika, po...
A nie prościej centralką emulować przycisk w H090? Czy w H090 przycisk z kłódeczka rygluje/odrygluje zamki jak nie ma kluczyka w stacyjce? Czy oryginalna centralka na złączu E wystawia masę w stanie spoczynku na którymś pinie? Jeśli tak to będzie zonk z sterowaniem bezpośrednim silniczków w zamkach.
Czy kierunkowskaz miga przy naciśnięciu przycisków pilota czy nie to ważne. Czy po wyjęciu kluczyka ze stacyjki jest kliknięcie zapadki blokady kolumny kierownicy.
To nie na temperaturę ale na prąd reaguje. Na krańcach żeby nie cierpiały zębatki gdy silniczek dostaje opór to to ustrojstwo gwałtownie ogranicza prąd. Wg mnie to chyba pozystor. Nie we wszystkich silniczkach zamków to jest ale faktycznie pada to bez powodów ale doskonale chodzi silniczek bez "tego czegoś" tylko zębatki trochę cierpią.
Z tego co wiem i rozbieralem to te silniczki sa na 12V. Bo jak go zasililem na dluzszy czas 12v bez tych trybkow co tam sa to sie nie spalil.
Witajcie , mam problem z oświetleniem wnętrza kabiny w Volvo fh 13 500km 2011 rok po zamknięciu drzwi światło dalej świeci był problem z central zamkiem ale doszedłem że uszkodzony silnik w prawych drzwiach. Silniczek już wymieniony a sterownik centralnego zamka tylko pyka a nie zamyka nadal (po odłączeniu oryginalnego sterownika i podaniu na krótko...
Witam Montowałem kiedyś tych zamków centralnych, ale nie zauważyłem nigdy, że tam jest termistor. Może prędzej warystor: https://allegro.pl/oferta/warystor-zabez...
Dzień dobry. W jednych drzwiach silniczek centralnego zamka nie reaguje na zamykanie z pilota. Na przycisk otwierania silniczek kręci, na przycisk zamykania nie reaguje. W pozostałych drzwiach silniczki reagują na zamykanie i otwieranie więc pilot działa. Jaka może być przyczyna?
Mogło ci połamać z zimna przelotki w drzwiach lub mróz uszkodził głośniki. Wycieraczki mogły poprzymarzać na tulejkach lub szczotki w silniczku. Zamek wiadomo ciężko chodzi zimą,.
Trzeba zdjąć maskownice i sprawdzić, może silniczek zdechł, któryś kabel się przełamał, cięgno spadło, możliwości jest trochę.
Zdejmujesz tapicerkę, odpinasz cięgna od klamki i bębenka. odkręcasz zamek, wyjmujesz, odkręcasz siłownik. Jak pamiętam to nie ma tam siłownika elektropneumatycznego z cewką, tylko zwykły siłownik z silniczkiem.
Okazało się, że winny był silniczek w blokadzie, skończyły się szczotki. Udało się dobrać szczotkotrzymacz od jakiegoś silniczka, prawdopodobnie od zamka drzwi. Nie zgadzało się wejście zasilania, ale dało się podłączyć silniczek kabelkami.
Do sprawdzenia: Styki w drzwiach wiązki przewodów (zaśniedziały styk) Wiązka przewodów (ułamany przewód) Mechanizm zamka (problem z silniczkiem, zacięcie mechanizmu, uszkodzenie przekładni) Sterownik raczej wykluczam, bo są to drzwi pasażera, a skoro się otwierają tylne to także nie są ustawienia. Apką w telefonie tego się nie da, trzeba się złapać...
ecu ? mowisz o module komfortu ? źle się wyraziłem. Piny nie były pogięte przy ECU a we wtyczce od silniczka zamka klapy. Ale przy ECU może być ta sama historia.
W pierwszej kolejności trzeba sprawić aby zamykały się z przycisku w środku. w tym celu trzeba sprawdzić przelotki w drzwiach jeżeli ok, to wziąć schemat podpiąć żarówkę przy przelotce na kabelkach od silniczka zamka i zobaczyć czy się zaświeca i na "zamknij" i na "otwórz" to do wymiany zamek. Tak trzeba zrobić z każdymi niesprawnymi drzwiami.
Jedną z przyczyn może być przerwany przewód zasilający ryglowanie zamka(lub masowy). Drugim powodem może być uszkodzenie mechanizmu wykonawczego(silniczek i przekładnia).
Wymień zamek.Co można więcej poradzić.Z tego co sobie przypominam to nie jest on rozbieralny.
Silniczek jest taki sam w zamku Vectry i siłowniku Omegi.W zamku Vectry często padają mikrowyłączniki(ten który jest szeregowo z silniczkiem.
Palą się silniczki centralnego zamka , trzeba zadiąć tapicerke i dostać się do zamka, ale żeby zdiąć tapicerkę trzeba otworzyć dzwi - błędne koło a ręce pocharatane po łokcie (trzeba rozwalić zamek)
masz uszkodzony prawy zamek (w zamku jest silniczek centralnego istyki sterujące
Zamek wymienilem,w zamku są tylko 4 guziki i nic więcej.Rozbierałem nowy i stary.Martwi mnie brak napięcia na silniczki od zamka przy zamykaniu i otwieraniu.
Wiec moze jest np nie prawidłowy moduł Możliwe że jednak moduł w silniczku.
sterowniki zamka są zespolone z silniczkami szyb. Tam ewentualnie możesz podawać +/- na silowniki zamków, choć moim zdaniem to bez sensu. Na module komfortu tych odczepów NIE znajdziesz! Wiązka przy lewym progu sprawdzona? Klapka baku działa normalnie? Jeśli to ok, to prawdopodobnie luty puściły w zamku kierowcy. Wkładka tylko w drzwiach kierowcy?
Ja mam taką nie typową metodę ale działa, trzeba oklepywać drzwi ręką w okolicach zamka, jednocześnie bawić się pilotem zamykanie otwieranie aż w końcu zadziała, jeśli problemem jest zaśniedziały styk lub szczotki silniczka w samej jednostce siłownika zamka centralnego. Dokladnie tak. Probuj oklepywac i otwierac i zamykac centralny. Zobaczysz ze pusci...
Witam, Ja mam też taki przypadek. Wstawiłem do mechanika i okazało się, że to jest silniczek w zamku. Padły mi dwa z lewej strony nie występuje w zamienniku więc pozostają używki lub oryginalne przód 600zł tył 500zł. Jak wymienię na używane lub nowe napiszę czy jest po problemie.
Witam, Mam taki problem nie działa mi zamek w klapie(nie otwiera i nie domyka) Sprawdziłem silniczek od zamka na krótko i jest sprawny przycisk w tylnej listwie też. Może macie jakiś pomysł co to może być.
Witam. Czy da się sterować zamkiem bezpośrednio z jakiejś dokładanej centralki? pomijając cały komfort i can w B5. Jakim napięciem sterowane są silniczki w zamkach?
Wszystkiemu są winne styki zasilające silniczek w zamku. Styki ulegają wypaleniu i zamek nie działa z pilota. Dla mocno chcących się pobawić - można wyjąć zamek, rozmontować go, oczyścić styki zasilające silniczek i lekko je podgiąć - zamek znowu będzie działać czas jakiś z pilota. Miałem tak już dwa razy. Za każdym razem było tak samo. Praca jest upierdliwa...
Problem był w sterowniku silniczka szyby.
Golf III ma fabrycznie centralny zamek pneumatyczny: pompka znajduje się w bagażniku, a w drzwiach są siłowniki do których doprowadzone jest powietrze wężykami. Jeśli w tej chwili otwierają się tylko drzwi kierowcy to znaczy że centralny nie działa. Szukaj pompki po prawej stronie w bagażniku i sprawdź czy podczas zamykania / otwierania jej silniczek...
Silniczek do wymiany, nie marudź, nie dyskutuj, nie szukaj, wymieniaj go.
Witam. Mam taki problem z komfortem, że nie steruje mi silniczkiem zamka pasażera z przodu (sam zamek jest sprawdzony i sprawny), okna i lusterka działają w vagu brak błędów, sterowanie z kluczyka działa na resztę zamków, ale ten tylko mechanicznie można zamknąć, bo silniczek też się nie uruchamia. Czy jest jakiś kod aktywacyjny dla poszczególnych zamków,...
zamek silniczek silniczek siłownik zamek zamek silniczek peugeot
dziwne zachowanie skrzyni pompa wtryskowa czujnik obrotów skrzypi amortyzatory
taraban dmp502 przestrojenie taraban dmp502 przestrojenie
Kia Picanto 1.0 61KM - Centralny zamek nie zamyka tylnych lewych drzwi Iskrzenie przewodów pod płytą indukcyjną - jak usunąć?