W tym roczniku - Vida.
Silniczkiem zamka steruje moduł umieszczony w silniczku podnośnika szyby, może tam coś niedomaga. Weź żarówkę 21W, taką jak do świateł stop lub kierunkowskazów i podłącz zamiast silniczka, zobaczysz czy zapala się pełną mocą przy zamykaniu/otwieraniu czy tylko się żarzy
nie działa zamykanie i otwieranie drzwi z kluczyka Prawdopodobnie zwykły, uniwersalny, pilotowy sterownik centralnego zamka, został podłączony bezpośrednio do dodatkowych, dołożonych w kasetach zamka silniczków "napędzających zamki" - bez mikroswitchy do sterowania "z kluczyka". Dołożono dodatkową, prostą, dwuprzewodową instalację do siłowników. Gdyby...
Czy istnieje możliwość na krótko podania zasilania na któreś piny żeby odblokować zamek. Pin 1 i 2 są chyba odpowiedzialne za silniczek zamka, kierunek obrotów silniczka poprzez zmianę polaryzacji czytaj( otwórz, zamknij).
A gdzie jest zatem siłownik, który otwiera zamek? W samym zamku jest silniczek z przekładnią.
Tak regulujesz trzymając ośkę i nie dopuszczając do takich obrotów. Silniczek raczej nie do kupienia, trzeba poszukać w używanych np na alle***o
Rozbierz drzwi wyciągnij zamek powypinaj cięgna i sprawdź czy działa prawidłowo, jeśli nie to zamek do naprawy. Zamek zmieniłem tylko z lewej strony Mówił że wymienił nie tyle zamek co silniczki w zamku Oczekujesz pomocy a oszukujesz nas. Jeśli znajomy robił to niech poprawia bo coś źle zrobił.
Witam. Zmianę polaryzacji napięcia dla silniczka przy pomocy przekaźników można zrealizować w taki sposób. http://obrazki.elektroda.net/98_12375794...
Dwa są od sterowania centralnym zamkiem,na których pojawia się naprzemiennie -12V i +12V, a kolejne dwa są od mikro włącznika otwarcia pokrywy bagażnika, na jednym jest masa cały czas, a na drugim pojawia się masa po otwarciu zamka.
http://obrazki.elektroda.pl/7187755300_1... tu wkręć śrubkę M3 lub M4
Teraz pytanie, co w takich zamkach siada? Mikrostyki, silniczki, czasem potrafią się mechanicznie zaciąć. Ja się już w używane nie bawię, do starych aut tej grupy zamienniki kosztują grosze.
https://poszukaj.elektroda.pl/szukaj,sch... W tym samochodzie nie sterujesz impulsami na zamknij/otwórz, tylko bezpośrednio silniczkiem w kasecie zamka.
czarno-szary i czarno-niebieski to są przewody do silniczka zamka, daj tam napięcie z akumulatora na te przewody, przewody te znajdziesz w słupku gdzie idzie wiązka do drzwi, zobacz co się będzie działo, oczywiście masz dwie możliwości podpięcia "prądu"
Czy kierunkowskaz miga przy naciśnięciu przycisków pilota czy nie to ważne. Czy po wyjęciu kluczyka ze stacyjki jest kliknięcie zapadki blokady kolumny kierownicy.
Silniczek. Trzeba wybebeszyc zamek, rozebrać, wymienić silniczek i śmiga !! Mi zeszło jakieś 3-4 godziny. Silniczek z alle.....za chyba 30 zł. Można tez kupić zamiast silniczka cały zamek z Focusa, silniczki nie zawsze są a na przesyłke z Aliexpress trzeba długo czekać....
Musiałbyś wymienić wszystkie cztery zamki na zamki z silniczkami a potem rozłożyć instalację zlokalizować w zamkach piny silniczków i krańcówek (prawdopodobnie), potem kupić uniwersalny sterownik na pilot i podłączyć albo zamontować uniwersalne siłowniki w komplecie ze sterownikiem i instalacją....a allegro pełno...
Skoro go słychać że silniczek pracuje a zamka nie zamyka to sam sobie odpowiedziałeś.
W vw w silniczku jest sterownik. Ominąłeś go i dlatego nie działa. Nie ma sygnału z zamka, bo on trafia do silniczka i dalej. We wtyczce od zamka masz 6 albo 8 pinów od sterowania zamkiem, mikrostyków i oświetlenia wnętrza. Znajdź dwa od zamykania i otwierania kluczykiem.
Większość awarii to właśnie mikro przełączniki i zimne luty. No i jeszcze silniczki Właśnie z powodu uszkodzonego silniczka wymieniałem zamek. Można wymienić sam silniczek, ale niektóre mają nieco inną konstrukcję i nie pasują na podmianę. Mechanik powiedział prawdę, jest z tym rzeczywiście trochę roboty. Trzeba zdjąć tapicerkę i wyjąć szybę, aby dostać...
wyciągałem zamek silniczek sprawny zamek na krótko działa, wiązka przewodów też sprawdzona
Poszukaj w: -stare odtwarzacze VCR, silnik wysuwu kasety lub naciągu taśmy -radioodtwarzacze -mechanizmy anten automatycznych Warto zbierać takie rzeczy.
Do sprawdzenia: Styki w drzwiach wiązki przewodów (zaśniedziały styk) Wiązka przewodów (ułamany przewód) Mechanizm zamka (problem z silniczkiem, zacięcie mechanizmu, uszkodzenie przekładni) Sterownik raczej wykluczam, bo są to drzwi pasażera, a skoro się otwierają tylne to także nie są ustawienia. Apką w telefonie tego się nie da, trzeba się złapać...
szukaj mala duza kostka ile pinów Zależy, czy w kasecie jest jeden silniczek (sam zamek) czy dwa (podwójne ryglowanie)
Stilo 1.9 JTD HB 2004 r. Nie chce otwierać klapy bagażnika ani z pilota, ani z przycisku (zamek dostaje sygnał otwarcia i napięcie). Z racji że zamek klucza stał dęba, to musiałem ściągać obudowy od środka auta. Po ściągnięciu obudowy bagażnika udało mi się go otworzyć ręcznie i sprawdziłem sam zamek z silniczkiem. Działa, ale jakby bardzo słabo. Tak...
(at)kamilnn Coś mi się wydaje, że ten "kolega" celowo wpakował Cię na minę. Napisałeś, że wcześniej naprawiał silniczek zamka. No to potrafił naprawić silniczek, a nie potrafił nasmarować zamków?
Wina krańcówki zamka.
Mam problem z rozszyfrowaniem sposobu zamykania i otwierania klapki wlewu paliwa w benzynowym Polo 6n2 z marca 2001. Auto pierwotnie miało pneumatyczny zamek centralny z pompą podciśnieniową w prawym, tylnym nadkolu. W drzwiach kierowcy jest sterowanie szybami, sterowanie lusterkami oraz dwa przyciski: - elektryczne otwarcie bagażnika - elektryczne...
Nie w golfie 5. Zamek jest zablokowany- silniczek nie odpuścił.
Witaj są dwa bezpieczniki jeden znajduje sie na centralnym panelu Nr nie pamiętam powinien pisać na odwrocie pokrywy centrali zasila sterownik a drugi to te gdzie są po 3 bezpieczniki zasila silniczki przy zamkach najczęstszą przyczyną jest zwarcie w silniczków przy zamkach co powoduje często uszkodzenia sterownika zdarzało sie też zwarcie na wiązce...
Prościej jest wykorzystać 1 przekaźnik. Cewkę podłączasz równolegle do silniczków siłowników zamka a styki wykorzystujesz do załączenia kierunków. W tym wypadku zarówno otwarcie jak i zamknięcie zamka sygnalizowane będzie jednym krótkim błyskiem świateł. pozdro
Siłownik to ten silniczek tak? Ale to sie nie opłaca siłownik 80 zł a cały zamek 60. Facet z warsztatu mówił ,że używany około 150-180 zł. A może jakieś wskazówki co do wymiany.
Uszkodzony silniczek siłownika drzwi pasażera.
jak w temacie co kryje sie w tych silownikach centralnego zamka???????(silniczki-ale jakie???????? chodzi o rodzaj silnika i co jeszcze tam jest???)
To w silniczku siłownika zamka skończyły się szczotki. Mocne uderzenia w okolicach rygla zamka czasami pomagają, by silniczek ruszył i dało się odryglować zamek.
Tak, wszystko działa, nie ma jedynie sygnału na silniczki.
sterowniki zamka są zespolone z silniczkami szyb. Tam ewentualnie możesz podawać +/- na silowniki zamków, choć moim zdaniem to bez sensu. Na module komfortu tych odczepów NIE znajdziesz! Wiązka przy lewym progu sprawdzona? Klapka baku działa normalnie? Jeśli to ok, to prawdopodobnie luty puściły w zamku kierowcy. Wkładka tylko w drzwiach kierowcy?
Czyli jeśli dobrze rozumiem, jeśli do silniczka od okna dochodzi 12 V, a na zamek sygnał wychodzi mniej więcej 4 V, problem jest z silniczkiem?
masz uszkodzony prawy zamek (w zamku jest silniczek centralnego istyki sterujące
(at)michal74 Od razu widać że jesteś yntelygentny gość. Jak będziesz tak ściągał skórkę z guano to nigdy nie kupisz sobie nawet tego za 30 tys zł. Dasz mu gwarancję że pomimo przelutowania wszystkie styki krańcówek zamka i silniczek będą pracowały prawidłowo ? Naprawiać można i części za 10 zł, warunek jest jeden - naprawa musi być pewna.
Tutaj zdejmujesz chyba tylko poszycie zewnętrzne. A np są takie fury że trzeba rwać tapicerkę ,demontować szybę ,klamkę zewnętrzną a do tego rozwiercać poszycie wewnętrzne by dostać sie do takiego samego zamka. Najważniejsze to ocenić ,i koniecznie wyczyścić szczotki i komutator w silniczkach . Potem switche i luty. Są jeszcze zewnętrzne switche zamka...
Rozłupać obudowę części zamka z silniczkiem . gdy uwolnisz ten podłużny element z gwintem o dużym skoku, to zamek pozwoli się otworzyć.
Z opisu wynika jakby uszkodził się lub ułamał trzpień stycznik (switch) w sterującym zamku centralnym od kierowcy który odpowiada za załączenie sygnału otwarcia wszystkich zamków z pilota. Rozbierz wyjmij zamek z silniczkiem od strony kierowcy i poszukaj. Zobacz czy przypadkiem nie ma jakiejś dokumentacji czy schematów od zamka centralnego bo u mnie...
Czy udało się rozwiązać problem, bo mam tak samo, mechanizm zamka działa, silniczek na dole też obraca, czy tam nie ma jakiegoś czujnika, który wyczuwa, że klapa się zamyka i wtedy sam obraca mechanizm dociągając klapę? Dodano po 49 Jak i Ciebie, rozkminiłeś?
Na złomach zachodniej europy po wcześniejszym dogadaniu się kupiłem omawiany komplet tj: zamki, silniczki, wszelkie moduły, kable , nawet gumy w słupki za 15 Euro!!! W kraju to będzie bardzo kosztowne.
będą to dwa przewody wewnątrz kompresorka od centralnego zamka, te idące prosto do silniczka od pompki z płyty elektronicznej, to tyle co można teraz na tą chwile wyrzeźbić, tylko czy kiedys się samo nie naprawi ale dowiesz się o tym pierwszy. pozdrawiam.
Dokładnie, diagnostyka komputerowa z pewnością pokazałaby jakiś błąd zamka. Pewnie problem leży po stronie któregoś z silniczków zamka, który to nie odryglowuje blokady.
Podać prąd na silniczek zamka.
Jedną z przyczyn może być przerwany przewód zasilający ryglowanie zamka(lub masowy). Drugim powodem może być uszkodzenie mechanizmu wykonawczego(silniczek i przekładnia).
Wg schematu masa jest na pinie 1. Piny 2 i 3 przy wyjętej złączce powinny mieć jakieś napięcie dodatnie (wejścia BSI "podwieszone"). Łączniki zwierają te wejścia do masy wymuszając niski stan logiczny wejść BSI. Inna rzecz- cały czas mówię o schemacie od P407, P307 może mieć inną organizację złącz, nie mam właściwego schematu. Może lepiej zagadać na...
Bardziej chyba chodzi o moduł sterujący przy silniczku szyby niż sam silniczek. A to z tego powodu, że ten moduł oprócz silniczka szyby steruje też silniczkiem zamka centralnego.
W przelotce w słupku na trzech przewodach ciągle jest +12V. No, a siłownik jest stale pod prądem, wesoło rozładowując akumulator. Chłopie, otwarcie - na silniczek idzie impuls, tylko na czas działania siłownika. To samo przy zamykaniu. 1, 2, czy więcej sekund, ale to jest chwilowe. Tylko w chwili kiedy ma zadziałać siłownik, zamek, silniczek jest zasilany,...
Zdejmujesz tapicerkę, odpinasz cięgna od klamki i bębenka. odkręcasz zamek, wyjmujesz, odkręcasz siłownik. Jak pamiętam to nie ma tam siłownika elektropneumatycznego z cewką, tylko zwykły siłownik z silniczkiem.
Trzeba zdjąć maskownice i sprawdzić, może silniczek zdechł, któryś kabel się przełamał, cięgno spadło, możliwości jest trochę.
Sprawa jest taka że należy rozłupać zamek wyciągnąć silniczek i poruszyć zapadką- wtedy , i drzwi otwarte.
Ciężko. Tam oprócz elektroniki zamka jest silniczek, który powoduje blokadę klamki.
Zamki w Freelanderze posiadają dwa silniczki elektryczne, jeden do otwierania drugi do zamykania. Dosyć często ulegają one uszkodzeniu, czasem pomaga czyszczenie. Zamki używane nie są zbyt drogie. trzeba pamiętać że zamek od strony kierowcy między wersją angielską a polską różni się wtyczką, ale za to jest tani i można przełożyć sam silniczek. Silniczki...
Wlasnie rozebralem zamek, w silowniczku który napędza silniczek jest blaszana spręzynka, jest peknieta, mysle, ze to przez to nie odbija i jest caly czas otwarty zamek
Masz + na czerwonym z niebieskim paskiem w przelotce drzwi ?, jest w ogóle komunikacja ze sterownikiem w silniczku szyby ?
Kup cały zamek używany może?
Coś mi się zdaje, że nigdy zamka VW nie widziałeś. Tam nie ma typowych siłowników, jest mechanizm z silniczkiem blokujący rygiel w samej kasecie zamka. Usterki samych silniczków nigdy się nie zdarzały, chyba że całość wody zassała.
Witam, potrzebny schemat do Zafiry B z 2006r - opiszę problem może ktoś coś podpowie ... Auto przywiezione z zagranicy i od początku nie działa zamek tylnej klapy Dotychczas sprawdziłem wiązkę od wejścia klapy do zamka , mikrostyk , sam zamek (silniczek kręci po podaniu 12 ) i na tym skończyły mi się pomysły . Bardzo bym prosił o podpowiedź co to może...
Dobierz się do zamka i sprawdź czy silniczek reaguje, raczej do wymiany.
Silniczek jest taki sam w zamku Vectry i siłowniku Omegi.W zamku Vectry często padają mikrowyłączniki(ten który jest szeregowo z silniczkiem.
Rozebrałem zamek i podpiąłem silniczek elektryczny na krótko, chodzi w obie strony, podając napięcie na wtyczkę chce zamykać już zamknięty zamek po zamianie biegunów nie dzieje się nic, wtyczka 4 pinowa, 2 piny idą do lampki oświetlenia.
Witam. Ja robię te zamki dość często Golfy Passaty itp. Największa niedogodność to trzeba zdjąć tapicerkę przy zamkniętych drzwiach ,ale da się to zrobić nie pozostawiając śladów zniszczeń. Następnie biorę wiązkę kabli idącą po blasze do zamka i szukam pary która idzie do silniczka . Przecinam te kabelki aby nie uszkodzić elektroniki modułu komfortu...
Usunięcie płytki /opornika/ rozwiązuje problem silniczka centralnego zamka. Temat uważam za wyczerpany.
Siłownik zamyka i otwiera zamek czyli działa silniczek, ale jeżeli nie przełącza styków 3 i 4 to jest z nim coś nie tak. Są siłownik master które posiadają styki sterujące i siłowniki slave, które takich styków nie posiadają. Jak zamykasz zamek mechanicznie przekręcając klucz, to siłownik ustawia się w pozycji zamkniętej i styki sterujące są po to żeby...
Ten błąd przeważnie wynika z zabrudzenia komutatora silniczka zamka, tego większego. Mogło się tam nazbierać pyłu ze szczotek przez lata, zepewne iskrzy się i sterownik wyłapuje wachania. Pomaga przeszyszczenie komutatora, po tym błąd znika sprawdzone w boju. Trochę grzebaniny ale w godzinkę do ogarnięcia, o ile zostało jszcze troszkę szczotek. Przy...
Witam . W jaki sposób sprawdziłeś krańcówkę?.Jeżeli wymieniłeś zamek na używany,to problemem mogą być zimne luty pod pinami w zamku.Jest to dość częsta przypadłość tych zamków.Należy rozebrać zamek i zobaczyć płytkę od strony mocowania pinów.
Dopadła mnie ponownie sytuacja z przednimi drzwiami pasażera. Wyczyszczenie komutatora dużego silniczka zamek wrócił do żywych :)
Witam Montowałem kiedyś tych zamków centralnych, ale nie zauważyłem nigdy, że tam jest termistor. Może prędzej warystor: https://allegro.pl/oferta/warystor-zabez...
Jeżeli nikt mądrzejszy nie pomoże znaleźć lepszego sposobu, to zawsze możesz zdemontować zamek i zamienić przewody które idą do silniczka 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Ostrzeżenie.
Witam Nie znam sie akurat na Audi ale to co opisujesz plus rocznik auta wskazuje na dostanie sie jakiegos syfu w zamek i silniczek od centralnego nie ma sily zamknac drzwi. sprobuj wyciagnac zamek i go przeczyscic jakims preparatem i rozruszaj go byc moze to pomoze. Pozdrawiam Zacznijmy od tego, ze tam jest central pneumatyczny i nie ma w zamku żadnego...
Jeżeli będzie błąd któregokolwiek zamka w drzwiach to centralny zamek nie zadziała prawidłowo. Baterii na razie bym nie wymieniał bo uważam że nie trzeba. Do sprawdzenia zamki w VCDS - każdy z osobna pokazuje stan mikrostyków , a krańcówki potwierdzające zamknięcie drzwi łatwo sprawdzić : kluczyk do stacyjki, włączyć zapłon, a potem kolejno otwieramy...
Witam - skoro silnik dostaje napięcie cały czas to się nie ma co dziwić że co jakiś czas ulega uszkodzeniu ( również się nagrzewa ,co może być niebezpieczne ) Należy zastosować wyłącznik krańcowy plus przekażnik ( podobnie jak w siłowniku zamka lub opuszczania i unoszenia szyby )
Witam. niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem meganki hatchback. kilka dni temu pojawił się następujący problem. zamknąłem auto pilotem i od tego momentu nie mogłem otworzyć bagażnika, dzisiaj postanowiłem rozwiązać problem. wskoczyłem do bagażnika z zestawem narzędzi, odkręciłem plastikową pokrywę i ręcznie otworzyłem bagażnik. rozebrałem mechanizm...
Xc60 chyba też ma tą blokadę chodzi ci o ten zamek z dwoma silniczkami? Jak tak to filozofii nie ma co ci nie działa?
Najlepiej kupić używany zamek ponieważ teraz jest przeciągnięcie zapadek w zamku i silniczek elektryczny w samym zamku nie zazębia.
Silnik nie występuje jako część cały zamek ...
Może to coś Ci pomoże https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Silniczek do wymiany, nie marudź, nie dyskutuj, nie szukaj, wymieniaj go.
Zrób kontrolkę z żarówki 12V/4W i sprawdzaj. Dwa przewody pewnie są od silniczka zamka(może te zielone). Zamykając auto pilotem lub kluczem, powinno na sekundę pojawiać się napięcie(+) raz na jednym lub drugim przewodzie, względem masy.
Okazało się, że winny był silniczek w blokadzie, skończyły się szczotki. Udało się dobrać szczotkotrzymacz od jakiegoś silniczka, prawdopodobnie od zamka drzwi. Nie zgadzało się wejście zasilania, ale dało się podłączyć silniczek kabelkami.
W tej chwili steruje centralka dokładana pilotów ale fabrycznie masę wystawia krańcówka zamka. Czas podania masy do BSI nie ma znaczenia i tak BSI wysyła zasilanie na silniczek zamka około 1 sek.
Jeżeli sterując przyciskiem zamykania i otwierania wszystko działa poprawnie to szukaj winy w układzie sterowania, jeżeli z przycisków też któryś zamek się nie otwiera lub zamyka to wina leży po stronie silniczka zamka. Przyczyn może być dużo, od przełamanych przewodów w słupkach, spalony bezpiecznik, wadliwy mikrostyk, zużycie szczotek silnika, po...
Zamek klapy podobnie jak od drzwi, składa się z części mechanicznej i elektrycznej. Natomiast część elektryczna to tylko silniczek i dwa mikrostyki, jeden daje sygnał o otwarciu do modułu komfortu a drugi zaświeca lampkę bagażnika. W podwójne ryglowanie tego zamka, to za bardzo nie chcę mi się wierzyć. https://obrazki.elektroda.pl/6359714200_...
Znalazłem sterownik,wymieniłem przekaźniki,po wymianie przekaźnika sprawdziłem błędy,wyskoczył "zwarcie do masy drzwi (któryś tam)".Po rozebraniu zamka okazało się ze silniczek który otwiera i zamyka drzwi(są dwa) był zalany i zasniedział komutator,(dolny silniczek obok wtyczki)wydaje mi się że to wada konstrukcyjna zamka ponieważ silniczek jest mocowany...
Kolego szukaj zamka i wymieniaj, w 90% uszkodzeniu ulegają silniczki.
Dzień dobry. W jednych drzwiach silniczek centralnego zamka nie reaguje na zamykanie z pilota. Na przycisk otwierania silniczek kręci, na przycisk zamykania nie reaguje. W pozostałych drzwiach silniczki reagują na zamykanie i otwieranie więc pilot działa. Jaka może być przyczyna?
W124 posiadał centralny zamek pneumatyczny To jest KOMBI. Na dociąganiu klapy ma silniczek elektryczny.
Chyba musisz mieć jakąś uniwersalną centralkę co poda impuls otwarcia/zamknięcia zamków. Kiedy wymieniałem u siebie a miałem też taką wersję Actual to kupiłem dedykowany centralny zamek tzn cztery kasety z silniczkami i w tym zestawie była centralka oraz dwa piloty. Ładnie to pracowało a też musiałem kasety wymieniać . Jak już miałem boczki pozdejmowane...
To być może uszkodził się moduł sterujący tym zamkiem, ten na silniczku podnoszenia szyby. Bo jeśli chciałeś w pierwszej wersji wysterować samym silniczkiem zamka to mogło się tak stać.
Czy grzebałeś już w zamku czyli płytka + silniczek w tych konkretnych drzwiach? tu może być problem w podłączeniu wtyczki (nie wykrywa zamknięcia więc otwiera wielokrotnie miałem tak w VAG), lub na samej płytce mogą być uszkodzenia. Co do szyb może być inna przyczyna gniazdo prowadzące do drzwi
Kolego to zacznij od rozebrania drzwi bo może się okazać że silniczek jest dobry tylko przewód na zginaniu się ułamał .
Witam, mam prośbe o rade jak bezpiecznie rozmontowac moduł, tzn jak wyjac PCB by nie uszkodzic elektroniki.
Ja mam taką nie typową metodę ale działa, trzeba oklepywać drzwi ręką w okolicach zamka, jednocześnie bawić się pilotem zamykanie otwieranie aż w końcu zadziała, jeśli problemem jest zaśniedziały styk lub szczotki silniczka w samej jednostce siłownika zamka centralnego. Dokladnie tak. Probuj oklepywac i otwierac i zamykac centralny. Zobaczysz ze pusci...
Przekaźnik do wymiany. Po uszkodzeniu pierwszego silniczka jest przegrzany i czasem się sklei. Możliwe też, że wiązka w przelotkach drzwi przywiera i też pojawi się problem. Wtedy masz do wymiany silniczki. Nadal nie wiemy, czy centralka steruje silniczkami bezpośrednio (centralny zamek ma podłączone silniczki do centralki) czy pośrednio, z centralki...
Ale to przy zwarciu jednego z tych dwóch przewodów do masy auto powinno się zamknąć/otworzyć? Bo próbując tak, nie robi tego. Znaczy jeden otwiera, ale drugi nie chce zamknąć. Czytając inne wątki na forach, ludzie też mieli z tym problem. Dodano po 1 Zastanawiam się czy nie wysterować po prostu silniczka zamka w drzwiach kierowcy co finalnie również...
Wszystkiemu są winne styki zasilające silniczek w zamku. Styki ulegają wypaleniu i zamek nie działa z pilota. Dla mocno chcących się pobawić - można wyjąć zamek, rozmontować go, oczyścić styki zasilające silniczek i lekko je podgiąć - zamek znowu będzie działać czas jakiś z pilota. Miałem tak już dwa razy. Za każdym razem było tak samo. Praca jest upierdliwa...
Znam takie przypadki że piny śniedzieją lub wiązka nie domaga. A tyka dla tego bo nie ma wystarczającej ilości prądu by ruszyć zamek. Ja fizycznie go ruszysz to reszta dostaje sygnał i jest ok. Sprawdź piny od kierowcy dochodzące do silniczka i do sterowania. Dużo takich dziwnych problemów się dzieje gdy pogoda jest deszczowa lub jest duża wilgoć.
silniczek zamek silniczek siłownik zamek zamek silniczek peugeot
monitor matryca uszkodzona vaillant histereza obroty silnik diesel
yamaha wyłacza mikrokomputer cobra1
Kod błędu AEF3ED w Mercedes Actros - przyczyny i diagnostyka Ciągnięcie 100m rury PE zgrzanej doczołowo koparką