Rolki muszą się obracać z prędkościami rzędu 4000-5000rpm... Jako obciążenie możesz wykorzystać cokolwiek czym da się sterować - silnik hydrauliczny, hamulce cierne, hamulce elektrowirowe, wodne itd. Jak wiadomo hamulec służy do przetwarzania energii mechanicznej na cieplną, więc trzeba się liczyć z tym że "hamując" silnik 100kW przy 6000 trzeba być...
Gerri numer Vin wdb2037061a407417 silnik 611.962 ma pojemność oleju 6,5 litra. Ma katalizator, nie ma DPF-u. Czyli stosowanie specjalnego oleju niskopopiołowego nie jest konieczne. Skrzynia tak jak podałem powyżej, oleje też. W dokumentacji nie ma żadnej wzmianki o zmniejszeniu mocy. Wychodzi na to, że 100kW dostał z fabryki.
W sumie to nie chce mi się za bardzo komentować ostatniej wypowiedzi, ale w większości tyczy moich wypowiedzi więc co nieco napisze. Pozwoliłem sobie trochę policzyć moce i energię i zakładając masę auta 1000kg, przyspieszenie opóźnienia przy hamowaniu a=7,5m/s2 i prędkość początkową v=50km/h wyliczyłem moc hamulców 57kW rozkładając to na 4 koła potrzeba...
Ale po co mi schemat ? Tam masz wyszczególnione wszystkie elementy które są niezbędne, żeby zrealizować automatyczny przełącznik gwiazda-trojkąt i schemat z opisem jak to podłączyć. W Twoim przypadku musisz gdzieś jeszcze przerywać pracę presostatem tzn. np. wpiąć go szeregowo z przyciskiem stop. Dodano po 1 Dodam, że prościej i taniej nie da się tego...
BGW ma.We wnęce na kole zapasowe.
Skoro silnik na monowtrysku to sonde lambda posiada.Zapnij miernik do niej i reguluj tak zeby na wolnych napiecie na sondzie wchodzilo na te 0.6 - 0.7V
Gdybyś chciał policzyć moc wejściową, musisz podzielić moc wyjściową przez sprawności obu silników. Powiedzmy że silnik i prądnica mają sprawność n=0.8 to silnik napędzający musi mieć przynajmniej 100kW/0.8 = 125kW mocy na wale, i będzie pobierał przy tym 125kW/0.8 = 156kW mocy elektrycznej. Wiemy że silniki na tabliczkach znamionowych mają podawaną...
Czyli przy najmniejszym biegu za skrzynią będzi moment 33,6kNm a na kołach 90,2kNm .? Czy dobrze rozumuję? Jak najbardziej Czy może ktoś wie jakie są przełożenia w zwolnicach i dyfrze w c-330 c-360 Zetor k25. Przełożenie zwolnic w c360 to 5.0909, główne 4.077, a skrzyni biegów od 22 do 1. Zakładając że nie użyto by zwolnic i silnik ma max. 2200rpm...
Wszelkie twoje warunki spełnia firma ABB, skontaktuj się z nimi.
Rzuuf nie bądź takim pesymistą przekładnie zębate wielostopniowe osiągają współczynniki sprawności powyżej 96 procent. Jeśli by było prawdą to co piszesz to np. przy 100kW napędzie przekładnia potrzebowała by większego wentylatora niż silnik ja napędzający. Ponad 12kW strat!
Może włoży go do środka na siedzenia.
Racja, już podaję. Mitsubishi Canter rok 2000 silnik 3,9 D moc 100kW VIN: TYBFE659H6DP00942 Skrzynia: M035 S5 https://obrazki.elektroda.pl/7906773200_... https://obrazki.elektroda.pl/5485040300_... https://obrazki.elektroda.pl/1799701100_...
To wszystko zalezy od warunkow... jak silnik wykonuje okresloną prace to ma okresloną moc , jak zmniejszysz napiecie to silnik dalej wykonuje ta sama prace, czyli mozna zalozyc ze ma ta sama moc , tylko rosnie prąd , do czasu zadzialania Sa , termika , albo spalenia silnika...
https://obrazki.elektroda.pl/7853740500_... Stare porzekadło głosi, iż za darmo to można co najwyżej w zęby dostać. Nie odstrasza to jednak niektórych przed próbami uzyskania czegoś za darmo. Jednak darmowe rzeczy rzadko są warte swojej ceny. Nawet jeśli mowa o darmowej energii. Oto kilka urządzeń, które wedle swoich twórców i propagatorów...
Nie jestem specjalistą w tej materii dlatego użyłem trybu przypuszczającego, warunkowego, a doświadczenia mam takie że bramie przesuwnej musiałem ręcznie pomagać przy starcie a po wymianie kondensatora rozruchowego już nie. Proste, do tego chyba nie przypadkowo nazywa się niektóre - rozruchowymi. Nie trzeba być specjalistą. Wystarczy trochę poczytać....
Masz silnik w wersji R . Co do mocy generowanej przez silnik to ona zalezy nie tylko od stojana wirnika wyłacznie ale również od inwertera i softu . Z samych numerów częsci nie rozpoznasz wersji mocowej. Odczytasz to zazwyczaj za pomoca CLIP-a ( chociaz być może uda się za pomoca ddt4all lub CanZE. Najwięcej powie Ci numer VIN - ale te informacje dostaniesz...
- bo spalinowe są słabe konstrukcyjnie, do tego słabe silniki Kolego mylisz się, baterię cie zjedzą 12v 190Ah wazy 42kg tyle co silnik malucha , który kupisz za 150 zł ze skrzynią. I masz 22KM i 40Nm. Dodano po 59 elektryczne są silne i lekkie, Silnik 100kW spalinowy jest lżejszy od 100kW elektrycznego i tak w całym przedziale mocy.
I nie zapomnij że te agregaty miały ciężkie koło zamachowe - więc silnik musi być w wersji z ciężkim kołem. Inaczej pojawi się pływanie obrotów nad którym nie będziesz miał szans zapanować. Nie wiem czy kolega zauważył ze mamy XXI wiek i dziś to załatwia elektronika. Silniki do agregatów mają to samo koło zamachowe lub podobne ( kwestia połączenia...
Tracisz na tej przekładni 30% energii, czyli mając silnik 100kw, 30kw grubisz na przekładni i musisz to w powietrze wypchnąć. No ale żeby silnik spalinowy wytworzył te 100kW to musisz spalić paliwa za równowartość 300kW. 200kW idzie w powietrze, a mimo to chłodnica w aucie wystarczy.
Wszystko na to wskazuje, że silnik trójfazowy również musi mieć moc conajmniej 100kW. Muszę jeszcze sprawdzić jakie są minimalne obroty silnika DC, przy których maszyna pracuje. Silnik trójfazowy pewnie będzie miał mniejszy moment przy bardzo niskich obrotach.
Naprawdę mało widziałeś bardzo mało. Prądnicą jest podłączona do sieci cały czas działając jak silnik elektryczny. Tak więc silnik spalinowy cały czas się kręci. Pomiędzy masz koło zamachowe dość sporych rozmiarów. W razie braku napięcia do silnika wtryskuje się paliwo a układ SZR dokonuje przełączenia na pracę generatorową.
Jakiś czas temu pisałem o spalonej turbinie i według was wyszło że była źle zrobiona regeneracja i mechanik zasugerował mi że przyczyna spalenia turbo może być to że mój silnik nie ma katalizatora/dpf i chociaż modelowo ten silnik pesy w volvo miały katalizator to też były inne modele bez dpf i prawdopodobnie przez to że ma inną mapę silnika z modelu...
Silnik Stirlinga: przepływ gazu jest potrzebny, żeby powstała siła działająca na tłok (siła powstaje podczas przepływu). Ogniwa Peltiera: po pierwsze, silnik o mocy maksymalnej 100kW (mam wrażenie, że typowy samochód ma słabszy) wcale nie daje 150kW ciepła - on by tyle dawał, jakby pracował pełną mocą; po drugie, takie ogniwo ma niską sprawność - jak...
Sprawdz masę na silnik
Chciałbym odświeżyć temat. Mam podobny problem z tym że w 2.2 100kw z jednym regulatorem ciśnienia w pompie. Generalnie silnik strasznie ciężko wkręca się na obroty, rozpędzenie go to spory problem. Czasem zdarzy się że coś mu odbije, puści czarną chmurę i chwilę jest ok a jak odpuszczę gaz to znowu to samo. Wymienione na nówki były: wtryski, rozrząd,...
Nie wiadomo jaki silnik w tej wciągarce siedzi, ale załóżmy, że 16kW, czyli prąd znamionowy ok. 30A, startowy *7, czyli ok. 210A, rozruch lekki, ok. 1...1,5s. Oczywiście z obciążeniem nominalnym. Piszesz o prądzie 75A- pomyłka czy jakaś szybkobieżna ta wciągarka, z silnikiem 40kW? W jakich warunkach pomiar był robiony? Ten agregat 100kW (czy raczej...
Mam problem z Iveco Daily z 2006 roku, silnik 3,0 diesel 100KW. Auto nie odpali bez plaku, na plaku odpali. Chodzi elegancko, ma moc, nie ma znaczenia, czy ciepły, czy zimno. Samo nie odpali. Błędów brak, pompka zasilająca pracuje, paliwo dochodzi, nie zapowietrza się. Co może być przyczyną?
ale są przepisy, które jasno mówią, że auto nie może pracować dłużej niż (minuta?) na postoju, To prawda ale czy auto pracujące jako generator jest autem na postoju? A co z tak zwanym "szambowozem" czy samochodem z HDS albo wręcz żurawiem samochodowym gdzie silnik może pracować nawet cały dzień. Tu pewno brak szczegółowych przepisów i jak zwykle wszystko...
Witam! Różnie piszą silnikom ich nominalne zużycie paliwa. Temu wola/henschel 170-180 g/kmh. Licząc z dużymi przybliżeniami zapotrzebowanie na moc produkowaną przez silnik przy 100kw elektr. będzie 200km. Mnożąc to przez 180g/kmh daje nam 36kg na godzinę. Przyjmując ciężar właściwy paliwa 0,7kg/l daje nam to ponad 50l/h. Wskażniki pokrywają się z przytoczonymi...
Witaj. Może wyślij mi zdjęcie z opisem mam taki sam silnik to popatrze. Moje GG 5560092 pozdrawiam Sławek
Witam Mam passata 2,0 tdi silnik 100kW, silnik bgw, mam problem z odpaleniem normalnie rano odpalił po przejechaniu 2 km zgasła, Odpaliłem bez problemów, po przejechaniu następnych 2 km zaczął słabnąć kuleć i w końcu zgasł. Teraz nie mogę go odpalić nie wiem co jest. Sprawdzałem czy paliwo dochodzi do filtra jest jak przekręceniu zapłonu pompa daje...
A ja mam w druga stronę pisze 2800W a pobiera 800W . Tak że co kraj to obyczaj, robokop dobrze prawi, jak ktoś kupi silnik 100kW to wiadomo że tyle może oddać na wale a nie pobiera z sieci. Po drugie jak byk napisane 230V 10,8A co daje 2480W i to jest dla silnika. CIekawsze jest to czego nie pisze , prąd rozruchowy ok 35A, mam podobną więc wiem co to....
Witam serdecznie miło że piszecie no widać sarkazm i ,, złośliwość,, wypowiedzi i branie mnie za trolla... ,,,Kilogramy waty,,, 1KM to 736W. A po zważeniu pojazdu wtedy wyjdzie kilogramy na waty. Nie znam masy własnej pojazdu. Bo mamy silnik szeregowy o mocy 200W czy nawet 300 W podane przez producenta parametry techniczne tego modelu silnika. I napięciu...
Silnik silnikiem, ale musisz dołożyć do tego kocioł, wodę (ewentualnie układ chłodzący jeśli ma być obieg zamknięty) oraz paliwo. Układ chłodzący dla obiegu zamkniętego miałby słuszne rozmiary i co za tym idzie, sporą masę. Widziałem profesjonalnie wykonany prototyp generatora prądu z silnikiem parowym o mocy 50kw - wszystko zamknięte w kostce około...
Witam. Ja zadałbym sobie pytanie czy na pewno jest potrzebny silnik 4kW do "napędzania" tego wentylatora. Pozdrawiam. Zostanie 3 kW. Chyba nie będzie problematyczne zastosowanie falownik 4 kW do silnika 3 kW? Wentylator wylot 55x55 cm ok 15 000 m3/h powierzchnia podłogi 21m2 plus piec ok 100kW Silnik mógłby być mniejszy?
Corrado miało silnik KR 100kW jak i inne VW . Silnik 9A jest już bardziej zaawansowaną jednostka jeśli chodzi o sterowanie silnikiem i ciężko będzie Tobie zrobić taką rzeźbę. Oczywiście wszystko można zrobić, ale to"cofanie się w epoce"
Dzień dobry szanowni forumowicze W przypływie ułańskiej fantazji zakupiłem Peugeota 307 cc... Staram się go teraz uruchomić. Auto NIE posiada i nigdy nie posiadało LPG o ile to pomoże... Dane pojazdu: Peugeot 307 cc 2004r Silnik 2.0 16V 100 KW 137KM oznaczenie RFN EW10J4? Przepraszam z góry za długi post, ale staram się wszystko możliwie dokładnie...
Czy któryś z kolegów poratuje mnie damosem do Mercedesa silnik OM651 CRD3-651-WMA4FD3 - 100Kw HW: 6519040301 SW: 6519024801 Spare: 6519012101 SW upg: 6519039326 Z góry serdecznie dziękuje
Panowie zalega mi na placu BMW 3 e46 320D 2000r 100Kw z błędem 66 , silnik nie odpala , błąd w rodzaju "sterownik konfiguracja DDE EEPROM" . W momencie kręcenia paliwo tryska spod wtrysków , po chwili zanika , pompa wstępna podaje paliwo , czyżby coś z immo . Nie gustuje w Bmw może ktoś naprowadzi co z tym dalej zrobić ?
Typowa pompa ciepła kosztuje dużo a w środku ma niewiele. Zresztą typowa nie dla mnie. Ja potrzebuję sprężarkę napędzaną mechanicznie. Co do temperatur, jak mi spaliny podniosą temperaturę glikolu o 2-3 stopnie to wszystkie pieniądze. Na luzie r134 pójdzie. Na zimnej stronie kilka stopni na plusie, na gorącej koło 40. Do tego obieg chłodzenia silnika...
dużą prądnicą. Bo jak bym zapiął wszystkie urządzenia i grzał nimi dom zimą to potrzebne mi jest 100kW minimum mocy prądnicy i dlatego celuję w 250kW a lepiej w 500kW To chyba nie jest dobry pomysł... - niska sprawność energetyczna całego układu Silnik spalinowy (sprawność ~40%) -> prądnica (sprawność ~90%) -> z tej prądnicy otrzymujesz prąd i wykorzystujesz...
A czy zastanowiłeś się nad tym jak mocno alternator obciąża silnik?? Zakładając że mamy sporą "wytwornicę" HHO która pobiera 40A przy 12,5V (wartości dla ułatwienia liczenia) to daje nam 500W mocy czyli 0,5kW. Jeżeli Silnik ma około 100kW (136KM) to jaki procent mocy silnika potrzebujemy do "wytwornicy" HHO: 0,5kW/100kW*100% = 0,5% A czy Ty sobie może...
Silnika nie zamrozisz, nie ma obawy. Tak właśnie się to robi. Możesz ewentualnie włączać wiatrak sygnałem startu równocześnie z falownikiem (np. jeśli hałasuje, a w pracy silnika są długie przestoje). Jedyna uwaga - czy ten wentylator nie za mały? Wiatrak 130W to raczej do kibelka... A silnik główny ponad 100kW :!:
Nie no, zachowajmy skalę. Rezystor ma 100W, nie 100kW ;-) Sterownik silnika to też nie jakiś gigant. Niby można włączyć PTC w obwód ENABLE, tylko że on wpływa na wyjście, czyli aktywacja stopnia mocy oraz hamulec awaryjny silnika (odłącza silnik od sterownika i zwiera uzwojenia przez rezystory mocy, by wyzwolić hamowanie dynamiczne). Na wejściu (jednofazowym)...
Przy tej mocy, to opłaca się naprawić sterownik. Robię takie rzeczy. Jeśli jesteś zainteresowany to podaj czy jest 6 czy 12 tyrystorów, oraz czy jest regulacja na wzbudzeniu. Przy walcarce silnik z falownikiem wektorowym i niestety większej mocy niż DC. Może 100kW starczy. Niestety sterowanie wektorowe silnika AC to prawie silnik DC, a prawie robi różnicę....
Agregat o mocy 100kW to najlepiej jakiś 160kVA żeby mieć zapas i nie pracować na granicy. Tutaj kluczowy jest silnik i alternator wybór jest dosyć spory oczywiście wszystko kwestia ceny. Co do pracy agregatu to możliwa jest praca równoległa z siecią i wcale nie trzeba być odizolowanym od ZE.
Sorry, nie miałem pojęcia że aż tyle tych odmian tego silnika było. ok chodzi o vario 815D silnik: MERCEDES VARIO 815D z 2005r. VIN: WDB6703731N121745 TYP silnika: O M904LA Silnik jak dobrze pamiętam 100KW nie mam teraz przy sobie dowodu rejestracyjnego aby sprawdzić Poj.: 4249dm Poniżej zdjęcie tabliczki znamionowej z tego silnika https://obrazki.elektroda.pl/2362654900_...
Mam następujący problem: Dopóki silnik się nie nagrzeje ma bardzo niskie obroty (trzeba go gazować), w przeciwnym wypadku drży i ma skłonności do gaśnięcia. Natomiast jak się nagrzeje (nawet po przejechaniu 500-1000 metrów) jest już dobrze. Proszę o jakieś podpowiedzi. THX
Pętla zwarciowa po falowniku to abstrakcja. Pomiar może zagrażać falownikowi. I falownik nie ma żadnych zabezpieczeń, do których z krotnością "k" możnaby porównać domniemany prąd zwarciowy. A przypadek bezpośredniego zasilania silnika przez falownik (cokolwiek by to znaczyło) wcale nie jest najgorszy. Najgorszy jest przypadek zasilania przez taki opór,...
Witam wszystkich. Mam taki problem: Chodzi o auto Volvo S40 II z 2010r ,silnik 2.0d z turbinką , 100KW , silnik peugeot. Na pracującym silniku zdjąłem wtyczke z jednego wtryskiwacza ( prawdę mówiąc nie umiem logicznie wytłumaczyć co mnie podkusiło do tego ) auto zaczeło pracować (tyku tyku tyku) jak na 3cylindrach , po podłączeniu wtyczki ( cały czas...
silnik elektryczny 100kw generator 100kw kabel 100kw
fałszywy płomień poziomowania actros wyciek oleju filtr
zmywarka whirpool mruga start makita migają diody
CAME brama przesuwna – opóźnione zamykanie 10-15 min, fotokomórki, kondensator, timer Yamaha Tyros brak dźwięku w prawym głośniku, słuchawki działają – diagnostyka TRS-MS05/MS08