Jeździć spokojnie, nie pałować do odcięcia. Gdy silnik jest zimny, to nie wsiadać od razu i ruuurrraa, tylko poczekać z minutę czy dwie (niech pchnie olej). Nie przekraczać okolic połowy obrotów maksymalnych i nie obciążać silnika maksymalnie. Tak przejeździć z 500km i wymienić olej. Potem tak samo przejechać 1000km i znów wymienić olej. Potem można...
Napisami do góry
Witam. Tuning 4T nie jest taki prosty jak 2T. Trzeba by zmienić fazy rozrządu, aby silnik miał czym "oddychać" przy takiej prędkości obrotowej, być może trzeba będzie "odchudzić" elementy rozrządu, zastosować inne sprężyny itd. Istnieje coś takiego, jak średnia prędkość tłoka i jest to zależne od jego skoku. Może to stanowić ograniczenie wtedy, gdy...
Zrozum że chińczyka nie opłaca się przerabiać. To jest badziewna chińska konstrukcja, niska jakość wykonania, a wygląd skopiowany od Suzuki. Przy zmianie silnika musisz zwrócić uwagę na prawidłowe umieszczenie tylnego koła względem środka ramy. Do tego trzeba przerobić zawieszenie silnika. Kupując Suzuki masz z wyglądu identyczny skuter, a dużo lepiej...
Olej, wylał się przez odmę. Uzupełnij go, wlej 10W-30 i spróbuj odpalić, jeżeli będzie kopcił na niebiesko, to po chwili przestanie. Wcześniej, wykręć świecę, wyczyść ja i przedmuchaj cylinder, ciągnąc za sznurek. Agregat, to tania chińska produkcja, jego faktyczna moc, to około 1 kW. Nie sugeruj się mocą podaną przez producenta, inaczej szybko ulegnie...
podobno w chińczykach fabrycznie zawory strojone są na 0 i chodzi to do czasu. Zawory są ustawiane książkowo, tylko materiał jest chiński i szybko następuje skasowanie tego luzu z powodu zużycia zespołu zawór-gniazdo. W tych silnikach trzeba niestety często kontrolować luzy zaworowe.
Sprawdź wał, bo tylko on został podejrzany. Może ma luz na łożysku lub jest minimalnie skrzywiony wtedy będzie "bicie" i to może rozwalać tą tulejkę. Jak są nowe uszczelki na silniku to jest nadzieja ze wał był wymieniany. Jak na 80 to prędkość nie najlepsza ale to może kwestia dogrania napędu(sprężyny, rolki itp).
Skoro świecę trzeba czyścić, to nie ma ona przebicia, a pewnie jest zmostkowana jakimś nagarem lub olejem. Trzeba by sprawdzić, jak wygląda cylinder i głowica.
ogólnie to zrób pomiar napięcia nie na przewodach razem jako + - jak napisałeś ale każdy przewód z obudową silnika ponieważ mogą to być dwie cewki jedna z napięciem do świateł a druga do ładowania aku, jeżeli potrzebujesz napięcia tylko do oświetlenia to nawet nie będziesz potrzebował żadnego układu prostowniczego
Jeśli procesor nie przelicza impulsów z silnika na obroty to na bank gdzieś przy tylnim kole lub w przekładni jest czujnik połączony z modułem.(czasami jest to różowy kabelek)
Silnik 4T ma wlew oleju i miarkę razem z zakręcanym korkiem.
Wpinając w kostkę sterującą stycznikiem rozrusznika (zamiast niego) żarówkę 12V/5W. Poza tym, z Twojego testu (zakładając, że wykonałeś go poprawnie) wynika, że układ jest niesprawny (ma przerwę). Układ startera zwykle składa się z włącznika normalnie otwartego przy klamce hamulca (lub sprzęgła/czujnika biegu neutralnego) który podaje masę na jeden...
Większość silników 4T ma mieć olej na kole zamachowym. Bo właśnie od strony magneta masz łańcuszek rozrządu który MUSI być smarowany olejem.
Tak na marginesie, kosiarki z silnikami 4T nie należy pochylać głowicą w dół, lecz odwrotnie.
Cewka powinna być na wprost cylindra. Niestety dokładne wyprzedzenie musisz ustalić doświadczalnie. Ten zapłon jest raczej z kosiarki z silnikiem 4T.
Witam . Ja także potrzebowałem takiego schematu i akurat znalazł się :) Wiec podłączyłem tak jak na schemacie jest i zostały mi dwa wolne kabelki od iskrownika biały i żółty trzeba ja gdzieś podłączyć ?
A sprawdzałeś czy dolot jest szczelny? Miejsca łączenia króćca z głowicą/cylindrem (mógłbyś napisać czy silnik 2T czy 4T), czy króciec z gaźnikiem jest szczelny? Jeśli łapie tam lewe powietrze to psikanie plakiem pomoże tylko częściowo. Jest jeszcze opcja że możesz mieć zatkaną dyszę paliwową w gaźniku. Wtedy paliwo w gaźniku masz, ale nie idzie ono...
Całkowite zdemontowanie plastików (osłon) z silnika, to zły pomysł, gdyż silnik pozbawiony chłodzenia zatrze się. Widziałem jeżdżące takie pojazdy i rzeczywiście hałasują. Może z silnikiem 4T byłoby nieco ciszej. Rozważ zamontowanie silnika od piły spalinowej (mocniejszy). Na te tematy dużo informacji na forum.
Normalnie musiałbyś u tokarza najlepiej dorobić piastę za pomocą której założysz zębatkę łańcuchową zamiast koła do wyjścia z przekładni , a na Twoją ośkę drugą taką zębatkę żeby było przełożenie 1 do 1 to jak będziesz miał koła tylne podobnej średnicy co tylne było w skuterze to powinieneś mieć zbliżone osiągi.
Jak ta iskra - ile mm??? Czy jest w odpowiednim momencie? Silnik 4T? Zawory do kontroli. Jakie sprężanie ile bar? Silnik 2T - tłumik może być zatkany. Odłącz i sprawdź. EW. simmeringi na wale - lewe powietrze.
Może nie z elektroniki, ale na elektrodzie również omawia się serwis silników spalinowych. Do wymiany/montażu zaworów zaleca się używanie specjalnych narzędzi, robienie tego w 2 osoby i zazwyczaj ostrzega się przed latającymi po warsztacie i łatwo gubiącymi się połówkami zamka. Na filmie sposób na montaż zaworu w sposób prosty i bez ryzyka zgubienia...
To jest skuter Baotian, czyli to jest czujnik prędkości dzwonu sprzęgła - czyli czujnik blokady prędkości na 45 km/h. Prawdopodobnie została założona pokrywa od zwykłych chinoli która nie posiada mocowania w.w. czujnika, więc on sobie wisi luzem. Raczej nie będzie on nikomu potrzebny, można go wyrzucić.
Z silnika wychodzi wiązka przewodów, musisz znaleźć biały i żółty kabel i zmierzyć rezystancję między nimi i masą pojazdu. Powinna wynosić maksymalnie kilka omów dla każdego z przewodów, jeżeli na którymś przewodzie jest wyraźna różnica to cewki magneta do wymiany. Jeżeli rezystancja jest porównywalna to regulator napięcia leży.
Bezpośrednio od wału, czyli przez krzywkę. Tak samo jak w silniku 4T, tylko tu nie musi być przekładni zwalniającej, bo cykl wychodzi: jeden zapłon na jeden obrót wału. Silniki 2T z zaworem i wtryskiem paliwa są obecnie "ćwiczone" przez producentów skuterów.
W każdym silniku 4T 4 cyl jest tak, że jak na 1 jest mijanka zaworów, to na 4 suw pracy, czyli oba zawory zamknięte (wznios krzywki przeciwległy do trzonka zaworu), analogicznie na cylindrach 2 i 3 na jednym z nich mijanka, na drugim praca
Dowolny zgodny z normą SAE30, możesz kupić firmowy B&S do silników 4T. https://obrazki.elektroda.pl/4197049800_...
https://www.google.pl/search?q=silnik+ag...
Wszystko wyjdzie w "praniu". Jak będziesz miał wiązkę silnika 4T to potrzebny bedzie jej +15 ze stacyjki +30 stały i masa. Reszta instalacji zostanie od biorcy.
Oczywiście że da się. Kwestia montażu, adaptacji pomiędzy króćcem ssącym a filtrem powietrza, dorobienia cięgna Bowdena... Tylko potem trzeba gaźnik przestroić. Dellorto produkowało gaźniki z przepustnicą tłokową o korpusach dostosowanych do adaptacji w silnikach 2T i 4T. Były stosowane np. w motocyklach Enduro/Cross w latach '90, choć użytkownicy na...
Poczytaj coś o prądnicach w piździkach. Zanalizuj schematy. Jest tego na forum mnóstwo. Jednak pomysł z robiem agregatu z silnika 2T jest wg. Mnie chybiony. Drogo wyjdzie prąd. Hałas, drgania spaliny i co z chłodzeniem ? Do tego moc prądnicy śmiesznie mała. Czy nie lepiej kupić używany agregat prądotwórczy z silnikiem 4T? A jeżeli już to czy nie lepiej...
Nie robi się tego typu przeróbek. Gaźniki 2T i 4T z zasady działają przy różnej charakterystyce tętnienia podciśnienia w kolektorze ssącym. Po pierwsze różnią się rozpylaczem. Z kolei gaźniki 4T posiadają dodatkowe układy które nie są potrzebne, a nawet szkodliwe dla silnika 2T. Są to m.in. pompka przyśpieszająca, zawór cut-off (hamowania silnikiem)....
ogar to 2t przystosowany tak jak kazdy komunista do 86 :P:P mozesz lac teraz tylko 95 bez ołowiu 98 nic nie pomoże a raczej zaszkodzi nie będe tego tłumaczył. ołów zawarty w bęzynei bnyłwykorzystywany w bardoz starych silnikach 4T do smarowania gniazd zaworowych :)
Silnik 4t jedno cylindrowy ma następujące zachowania w stosunku do procentowego składu mieszanki BP95 do 68: 1. Uboga - (na "luzie")szybko przyśpiesza, ma wysokie obroty (niby ok),( podczas wysiłku) przegrzewa się powodując.... puchnięcie tłoka, wypalanie zaworów, niska moc. 2. optymalna -Nie ma takiej :) (nie do uzyskania zbyt wiele zmiennych) 3. Zbyt...
W tych skuterach nie wymienia się łożysk jest to nie opłacalne i trzeba zdjąć zębatkę rozrządu która jest nakładana na "gorąco" na wał z odpowiednimi punktami i ponowne jej nałożenie wymaga odpowiedniego sprzętu, więc najlepiej kupić nowy wał na allegro kosztują ok. 130zł. Oczywiście mowa jest o silnikach 4T, a w 2T można jak najbardziej wymienić.
Witam . Jeżeli kontrolka jest jedna ,to jest ona podłączona między prawy kierunek a lewy.Napięcie dostaje z danego włączonego kierunku,natomiast masę przez żarówki kierunku który jest nie włączony.Dając diodę zamiast żarówki taki jest efekt jak opisałeś .Dobrym trafnym rozwiązaniem jest mostek który zastosowałeś do zasilania kontrolki. Przerywacz i...
Silnik 4T czy 2T?
Najważniejsze pierwsze kilometry, jeździć krótkie odcinki max 5km później krótka przerwa (kilka minut),wolno tzn. 15-25km/h ,ujmować i dodawać gazu aby silnik pracował na różnych obrotach (oczywiście nie na max), jeździć bez przyspieszeń bez pasażera .Po 100 km można jeździć dłuższe odcinki oraz zwiększyć zakres prędkości o 5 (20-25km), po następnych...
2t LC czyli dwusów chłodzony cieczą
Katalog części Kymco Jetix 50.Silnik 4T o symbolu fmb 139
Wiesz takie motorowerki i motorki nie mają jakiś bóg wie modułów bo to nie jest potrzebne. Motorower komar (motorynka i podobne) Mają iskrownik i tam jest cewka paltynki i kondesator. A inne np ogar 200 ma zapłon butelkowy. Wiec nie rozumię Twojego pytania! Dodano po 1 Moduły takie z prawdziwego zdarzenia mają silniki 4T a nie 2T :P
Kupiłem po numerach
To teraz masz do przerobienia instalację elektryczną. Światła muszą zostać przerobione z systemu zasilania ze silnika na zasilanie z akumulatora. Nowy regulator trójfazowy podłączyć ze statorem. Wymienić moduł zapłonowy 2T na moduł zapłonowy 4T. Inna opcja, to wymienić w tym silniku alternator (stator+koło magnesowe) na wersję o uzwojeniu przystosowanym...
Ten Aivolt jakoś zbyt ciemna ta świecą albo bierze olej albo gaźnik źle wyregulowany jak na silnik 4T. Silnik 80 ccm to raczej sprzet dedykowany do niewielkiego obcìążenia. Ciekawe czy Loncin nie skopiował już generatora Hondy?
Dobra, nie znam się na silnikach, zadowolony? Oj kłamczuszek, kłamczuszek z Ciebie. :D Napisz mu, o co chodzi bo chłopina umrze z ciekawości. Choć też się nie znam na silnikach, chciałem tylko zauważyć, że cylindry kosiarek ułożone są z reguły poziomo. No chyba że, ktoś kosiarkę przewróci lub będzie wjeżdżał lub zjeżdżał ze wzniesienia. To ostatnie...
Schemat instalacji paliwowej: https://obrazki.elektroda.pl/1636829500_... Wygląda że oo podciśnienie bieże się z kolektora ssącego (króciec za gaźnikiem). Zawór powietrza wtórnego jest zapewne sterowany owym podciśnieniem. BTW - zacięcie owego zaworu powietrza wtórnego może być powodem braku podciśnienia, ale wtedy zapewne zaobserwowałbyś...
jest to silnik briggs & stratton on nawet załapać nie chce no coś tam łapie ale nie chce zapalić woglóe
A mozesz dodać zdjęcia "iskrownika" sprzęt nie ma akumulatora? To silnik 4t czy 2t? Ile ma cylindrów?
Akurat ten silnik wygląda na 4T
Tylko i wyłącznie gaźnik. Wyjmij, wyczyść ale tak żeby i dysze były przejrzyste. Potem odpal i wyreguluj.
Po pierwsze, chińczyki "w dużej budzie" mają przypadłość wybijania się łożyska stożkowego na dole główki ramy. Zbyt mocne dokręcenie łożyskowania powoduje że kierownicę jak magnes przyciąga do pozycji środkowej, natomiast zbyt luźne dokręcenie powoduje stukanie podczas jazdy po nierównościach i hamowaniu. Po drugie, przy silnikach 4T notorycznie padają...
Chińskie silniki "biegowe" 4T 50-110 cm³ mają zazwyczaj układy zapłonowe ze stałym kątem wyprzedzenia zapłonu, czyli zwykłe moduły zapłonowe stosowane także w silnikach dwusuwowych. Silniki skuterów 4T GY6 mają układy zapłonowe ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu. Zakładając taki zwykły moduł do skutera spowodujesz że zapłon będzie występował...
Przecież to nie jest typowy dwusuw. Ma skrzynię korbową jak każdy silnik 4T. Dołożyli sprężarkę. Która spręża czyste powietrze a paliwo jest wtryskiwane bez oleju . Więc gdzie ma być to spalanie oleju?
Z informacji w internecie wynika, że te skutery mają silniki dwusuwy (2T). Z tego co opisujesz obstawiał bym, że uszkodzony lub zablokowany jest automatyczny dozownik oleju. Jeśli jednak masz wersję silnika czterosuwowego (4T) to taki objaw jest raczej na pewno przez uszczelniacze zaworowe i/lub zapieczone pierścienie na tłoku.
obroty ma dobre chodzi ładnie tylko nie ma mocy szybko jechac tak silnik wchodzi na obroty az go telepie gaźnik, zawory, świeca patrzyłem tam jest ok
Skoro rozrusznik nie może odpalić silnika, to znaczy, że nie porusza tłokiem.
Zależy jaki to agregat. Silnik 2T, czy 4T. Generator na kondensatorze, AVR, czy inwerterowy. Dużo zależy czy doszło do korozji niezabezpieczonych elementów stalowych. W silniku 2T — korozja gładzi cylindra, łożyska wału korbowego do wymiany i bardzo możliwe że nawet korbowód (cały wał korbowy), gdyż powierzchnie łożysk zrobią się chropowate i będą pracowały...
Jest to silnik 4t
Witam. Założyłem dzisiaj nowa głowice i nowy cylinder do silnika który kupiłem przez internet. Niestety nie odpalą.. dodam że silnik nie odpalał kiedy go kupiłem. Wymieniając głowice i cylinder sugeriwalem się starym ułożeniem rorzadu. I teraz mam takie coś jak na filmiku.. proszę pomóżcie co to może być ... Silnik 110cm 4t. Ten chiński
Może głupie pytanie, ale czy to na pewno był silnik 4T?
Olej 15W 40 to olej silnikowy do silników 4T i za "rozpęd", i za wprowadzanie w wielibłąd przepraszam ....., ale on nie jest do TEGO SILNIKA Tak, olej do mieszanki jak wyżej w postach napisane : do pilarek (2T)- 100ml Ci na razie wystarczy - koszy 5-10zł zależy od firmy i od kogo kupujesz. Zrób mieszankę 1:25-(30). Nie rób więcej mieszanki niż zużyjesz...
Włożyłem seryjny moduł z immo.
Kolego, czy masz w skuterze przezroczysty filtr paliwa, bo jeśli tak, to przed uruchomieniem sprawdź, czy jest w nim paliwo. Opisane przez Ciebie objawy usterki wskazują (przed uruchomieniem silnika) na brak paliwa w gaźniku. Nie podajesz, czy podczas nieudanego uruchamiania świeca jest mokra, czy sucha, więc trudno jest zdiagnozować usterkę. Silniki...
Ustaw poprawnie rozrząd i śmigaj skuterkiem. Znaki na kole magnesowym ustaw "książkowo" oraz na wałku rozrządu - tłok w tzw. GMP (maksymalnie zbliżony do świecy). Duża ilość informacji na forach internetowych (ustawienie rozrządu w silniku 4 T). Nie zapomnij o zmianie dysz gaźnikowych, z uwagi na zmianę poj. silnika.
Skutery z silnikiem Baotian, Zipp itp. http://obrazki.elektroda.net/33_12711754... Popularne chińskie skutery z silnikiem 4T GY6 50 - 150 cm³: http://obrazki.elektroda.pl/8583778500_1... Jakiś nietypowy moduł w skuterze 4T (był to "koliber" z Niemiec): http://obrazki.elektroda.pl/7993154400_1... Quad / ATV...
Olej w silniku i w skrzyni biegów jest wspólny i wlewamy go przez plastikowy korek umiejscowiony w prawej pokrywie silnika.
Pompa paliwa podciśnieniowa?
Co to za silnik? Kosa spalinowa niewiadomego pochodzenia. Mieszanka części znalezionych na warsztacie. Planuję kupić nówkę, majątek to nie jest. Rozglądam się za silnikiem 4t, jednak na razie brak ofert. Co do mocy, ma jej wystarczająco. Prędkość maksymalna to 45km/h po prostym 40 na wzniesieniach. Jest ograniczona przełożeniem.
Witam. to mój 1 temat na forum mam nadzieje że umieszczam go w dobrym dziale. Wpadłem dzis na pomysł rozwiązania układu napełniania i opróżniania komory spalania w silnikach cztero suwowych. Tradycyjne zawory są sprawdzone, jednak w wyczynowych silnikach, musimy stosować twarde spręzyny, by zawory się domykały - przy okazji wyklepując się i gniazda...
No naprawdę super wykonanie silnika 4t w domu to już wyzwanie gratuluje udanego projektu.
Głowica używana uszczelniacze zaworowe nowe kompresje ma bardzo dobra oleju raczej nie ubywa pochodził tylko 5 min i koniec.
Normalny silnik 4T czyste paliwo.
To szukaj z 8 a nie z 6
Czy ma ktoś rysunek techniczny tulei i wałka łączącego silnik 4t (na bazie gx160) do MF70? Poniżej zdjęcie poglądowe. https://obrazki.elektroda.pl/3879282800_... https://obrazki.elektroda.pl/2734387700_...
16x13 w silniku 4T,
Niekoniecznie skrzynia musi być do roboty. Po tak długim czasie, po prostu sprzęgło może "za bardzo kleić" i wciśnięcie klamki po prostu nie rozłącza sprzęgła do końca. Stąd trudności z wbijaniem biegów. Danie oleju na tłok, nie ma niczego polepszyć. Ma uchronić silnik przed "przycieraniem się" nim olej z paliwa faktycznie zacznie smarować silnik. Możesz...
Ściąga się w pierwszej kolejności przednią część (lakierowaną). O ile pamiętam jest tam 6 wkrętów + jeden wkręt od przodu na środku. Zaczepy plastików trzeba delikatnie i ostrożnie podważać wkrętakiem od strony otworu w plastikach przy manetkach. No i nie można zapomnieć odkręcić lusterek. Do odkręcenia tylnej części (czarnej) trzeba odkręcić trzy wkręty...
O "dobrej" kompresji silnika może świadczyć wynik pomiaru ciśnienia w cylindrze, a nie na "oko". Pewnie nie regulowałeś też luzów zaworowych. W tym silniku należy często sprawdzać luzy zaworowe, bo to przecież "chińczyk". Gaźnik zamontuj poprawnie i z nową uszczelką. Pomimo, iż zamontowałeś nowy gaźnik, to najczęściej wymaga on też regulacji (na ciepłym...
Fajne pytanie to tak jakby napisać skuter nie jedzie, jaki silnik gaźnik itp 2T czy 4T?
(at)m2606 Mam tę cewkę z pierwszego linku. https://allegro.pl/oferta/cewka-zaplonow... Ona ma dwa konektorki, więc nawiązując do tego schematu, który wysłałeś wcześniej, podłączam ten pomarańczowy z żółtym w to wolne miejsce w module, czy też nie? To jest układ oryginalnego modułu. https://obrazki.elektroda.pl/9268655100_...
Stawiam że to będzie 157QMJ, w tym miejscu masz kawałek płaskiego Alu z nabitymi numerami. https://obrazki.elektroda.pl/2022838500_... Jeśli tak, to miałem takiego i robiłem remont na częściach z alledrogo. Przy czym ja robiłem z tego 180, ale masa modyfikacji.
Ile cewek na magneto do silnika 110 cm³ 4T. Romet Ogar 900 AI: Z którego roku jest Twój Romet Ogar 900 albo jaki dokładnie masz silnik (jeśli były różne wersje)? 2008 AI: Pytasz o oryginalne magneto czy może masz zamiennik/tuning? Nie wiem
już dawno temat rozwiązany, ale może komuś się kiedyś przyda:) Sylikon w silniku 4T nałożony nieprawidłowo najczęściej kończy się zatkaniem magistrali olejowej, czego strasznie wysilone silniki 4T nie lubią. Odnośnie spalania - powstaje więcej nagaru
Witam mam problem mam instalacje 2t w skuterze 125cc zmieniłem silnik na 4t "GY6" teraz mam problem z regulatorem napięcia nie wiem jak go podłączyć. A w internecie jest tysiąc różnych sposobów na podłączenie, w kostce jest kabelki czerwony, żółty, zielony, biały,
To jest zapewne silniki 4T, jak w aucie. Paska rozrządu zapewne nie ma, ale ma łańcuch (grubości jak łańcuch rowerowy mniej-więcej).
Dopasuj odśrodkowe od silnika GX160, powinno działać, najwyżej sprężyny wymienisz na mniej sztywne z racji że to sprzęgło od silnika 4T a nie 2T.
To jest silnik 4T, inwerter, gaźnik sterowany silnikiem krokowym, czujnik poziomu oleju. Silnik to Rato. Dodano po 2 wyciągnąłem ssanie i uruchomiłem, I się uruchomił? o dziwo na ssaniu agregat gaśnie, Natychmiast czy po kilku sekundach? Silnik był ciepły czy zimny? 1. Tak uruchomił się. 2. Po kilku sekundach. 3. Silnik raczej ciepły bo na zewnątrz...
Witam, Zwiększyłem pojemność w 4T z 125 na 250, gaźnik został seryjny, z tym że wymieniłem dyszę z 98 na 120. Leci super, ale pewnie nie osiąga pełnej mocy, czy wymiana gaźnika (seryjny ma śr. wew 30mm od strony cylindra) na 32mm coś zmieni? pozdrawiam
Kod silnika, wg homologacji, to BN139QMB.
Silnik 4T na gaźniku bez pompki przyspieszacza, pracując bez obciążenia, będzie gasł po gwałtownym otwarciu manetki, to jest normalne zachowanie.
Świecę zapłonową podstawiałeś sprawną? Sprawdź co się dzieje z zapłonem i kątem wyprzedzenia w świetle lampy stroboskopowej. Możesz zmierzyć jakie wychodzi statyczne wyprzedzenie zapłonu. Kiedyś robiłem pilarkę Partner, tam był problem ze zbyt dużym kątem wyprzedzenia zapłonu (silnik odbijał przy zapalaniu). Później miałem skrajnie zniszczoną ale na...
Akumulator też waży, musiałbyś eksperymentować z LiIon lub LiPo, ale ładowanie w motorze może być problematyczne. Poza tym duża wirująca masa stanowi magazyn energii, wyrównuje pulsację, dłużej się rozpędza i dłużej zatrzymuje. Jeśli żadna firma nie robi tuningowych lekkich magnet, to może poprostu się to nie kalkuluje, nie przelicza na osiągi.
Dzień dobry, postanowiłem wymienić w swoim quadzie instalację elektryczną, nie wiem jednak, jak dopasować ją do silnika, na co trzeba zwrócić uwagę przy zakupie nowej instalacji żeby pasowała do silnika 152fmh, silnik 4t 110cm3?
Jak tam jest cewka ile ma kabli?
Sprawdził bym dysze wolnych obrotów tam jest bardzo mały otwór trudno nawet dostrzec że jest przytkany, ewentualnie połączenia przewodów magneto-moduł bywa że słabo się trzymają.
Albo kolega Szy-mat nie precyzyjnie opisał temat, albo ja nie zrozumiałem. W przypadku dot. agregatu o mocy 2,4 KW, z silnikiem 2T, to albo jest to stary agregat, albo masz silnik 4T. W takich agregatach (bez AVR jak podajesz) zarówno wzbudzenie prądnicy jak i regulacja napięcia zależna jest m.in. od kondensatora (C) a nic nie wspominasz o nim. Agregaty...
Właśnie taki jaki jaki masz...
Czy na pewno mówimy o panewkach na wałku rozrządu?
Gdzie drogomierz w milach na Polskę? Silnik GY6 ma zupełnie inne mocowanie, trzeba przespawywać ramę. Proponuję sprzedać eurogeja i kupić oryginał, czyli Suzuki Epicuro 125, lub cokolwiek innego z silnikiem 4T.
jeśli się wkręca na obroty to może lewe powietrze łapać
Przebieg 30 Mm to jest nic dla silnika 4T - przejedzie jeszcze drugie tyle. Tam jest silnik Piaggio, taki sam jak w Aprilii RS4 czy Derbi GPR 125 4T. Wał korbowy jest oparty na panewkach, więc należy dbać o olej. Regulacja zaworów płytkami pod szklankami.
silnik dyson silnik dogrzewać silnik silnik przezwajać silnik silnik
skoda octavia lusterek diody mercedes błąd moduł sterować silnik
schema podlaczenia zamka centralnego vodafone calculator
Skrypty do automatyzacji w WinSCP: wsadowe, PowerShell, .NET Brak napięcia w stacyjce - przyczyny i diagnostyka