Link, który podałeś odnosi się do prościutkiego zasilacza liniowego. Raczej nie nadaje się do Twoich potrzeb, bo będzie tracił trzy razy więcej mocy niż oddawał. Względnie proste zasilacze impulsowe można zbudować w oparciu o LM2576 na przykład, mają wydajność ok. 3A. Nieco mocniejsze są LM2679 - powinny dać do 5A. Proponuję zacząć od karty katalogowej...
Są różne wersje tej pompki z silnikami na napięcie 6V, 12V lub 24V. Twój jest akurat na 24V.
Witam! Silnik komutatorowy prądu stałego z magnesami trwałymi ma obroty wprost proporcjonalne do napięcia, zatem silnik zasilany połową napięcia bedzie miał połowę obrotów. Przeróbka z 12V na 6V wymagała by przewinięcia wirnika drutem o średnicy 1,4 razy grubszej. Można silników nie przerabiać, tylko przerobić napięcie: dać prostą przetwornicę z 6V...
W podobnych warunkach jak opisałeś #1 pracują silniki w bieżniach i żyją długo.
Dwie przetwornice step-down, lub jedna push-pull z dwoma napięciami wyjściowymi. Skoro napięcie nie musi być stabilizowane, w przypadku push-pull można pominąć dławik wyjściowy co znacznie uprości konstrukcję ;)
Poczytaj o tym silniku [url=https://rafik175.pl.tl/%26%23346%3B...
Silniki są wyjęte ze starych mechanizmów z Renault z drzwi, jak się już dowiedziałem działają na 12V, wiec zapewne dlatego nie maja siły się poruszać. Mam jeszcze jeden silnik na 6V z zabawki dawcy, własne na nim zamierzam zrobić jakieś fajne przełożenia. Dzięki za pomoc i szybki odzew, dam znać jak będę miał czas się zająć mechanizmem.
Kolego slaj8 , jeżeli silnik/silniki mają 50W to bez względu jaką zastosujesz konfigurację połączeń i tak nie unikniesz rozładowania akumulatora/akumulatorów sprawa oczywista. Zauważ że silnik 50W ale na 6V pobiera około 8A prądu natomiast silnik 50W ale na 12V pobiera już około 4A, widzisz zależność?
Silnik na 12V, to znaczy? Instalacja silnika zasilana z 12V?
Ja nie pisałem o odłączeniu magneta od masy tylko o odłączeniu cewki od magneta, tak abyś miał wyprowadzone obydwa końce cewki. I to do mostka, co też zrobiłeś, mimo że się nie zrozumieliśmy. może lepiej byłoby naładować aku ładowarką i dopiero wtedy sprawdzić jakie jest napięcie ładowania? Tak zrób. Będziesz wtedy szybciej wiedział czy taki układ ładowania...
http://obrazki.elektroda.pl/5075557300_1... http://obrazki.elektroda.pl/5075557300_1...
No to nie ma w ogóle o co walczyć...
W ogóle nie będzie działał, bo jest błędny :) Ponadto cdi potrzebuje trochę więcej niż 6 czy 12 V do działania Po trzecie to obrazki wstawia się przez img a nie href (celowo bez nawiasów, bo przeglądarka zgłupieje)
Zrobiłem światła(silnik ko) i moje pytanie jest takie, czy mogę jeździć na żarówkach 12v, bo na 6v silnik nie równo pracuje, gaśnie, ma wysokie obroty oraz nie reaguje na dodawanie gazu. Na żarówkach 12v silnik pracuję ładnie i ma idealne obroty.
A słyszałeś może o przetwornicach DC/DC step down? Nie wyobrażam sobie stabilizatora liniowego schodząc z 12V na 6V i 6A
Witam, czy do silnika 6v może być podłączona cewka 12v? Mam silnik Yamahy dt 2t 6v i mam cewkę właśnie na 12V. Parę razy odpalił i nie ma ju iskry. Raczej, to nie wina świecy
A czy można by wykorzystać gotowego silnika z przekładnią? https://obrazki.elektroda.pl/2479060300_... Tu jeszcze większy moment za niecałą 100: https://botland.com.pl/silniki-dc-standa... Szpula do nawijania będzie zamontowana bezpośrednio na wale silnika....
Trzeba dać inny regulator https://allegro.pl/oferta/regulator-obro...
Albo tak jak pisze 2x akumulatory 6V już są połączone szeregowo i na silnik dają 12V.
1kg nie powinien robić takiej różnicy silnikowi. To tylko przyrost o 10%. Zamiast szukać silnika przyjrzyj się dokładnie akumulatorowi. Najprawdopodobniej utracił pojemność i ma już za niską wydajność prądową. Silnik chce pobrać więcej mocy, ale akumulator już jej nie ma. Dla sprawdzenia podłącz inny, sprawny akumulator. Możesz też dokładnie pomierzyć...
kumpel dał 12 V dla autka 6V silniki wytrzymały 5 minut potem wypłynęły szczotkotrzymacze.
Ale mi chodzi o sam silnik.
A nie prościej będzie zaimplementować PWM ? Wypełnienie ok.50% i średnie napięcie na silniku spadnie na tyle że silnik nie ulegnie uszkodzeniu. Impulsy 12V raczej nie zrobią krzywdy silnikowi na 6V.
Nie, nie jest potrzebny. Więcej czasu zajęło mi napisanie tego posta niż znalezienie schematu elektryki "M11 Lux2 model 66".
Zapomniałem jeszcze napisać, a jaki prąd bierze ten silnik żebym wiedział jaki regulator będzie mi ewentualnie potrzebny?? :D Cześć. Pomierzyłem ci jeszcze prądy jakie pobiera ten silnik przy napięciach zasilania od 6V do 24V co 2V. Tu masz pomiary prądów gdy silnik zablokowany (czyli dla momentów rozruchowych) : 6V-0.64A , 8V-0.84A , 10V-1.04A , 12V-1.23A...
Można te silniki zasilać bardzo prosto napięciem 12V albo 6V włączając je do napięcia 12V albo szeregowo albo równolegle. Działałoby to pod warunkiem że silniki są tego samego typu i byłyby tak samo obciążone przy pracy na 6V.
Takie autka są i na 6V i na 12V ( w zależności od ilości walających się silników w chinach). Mam coś takiego 2X 6V równolegle. Ten ma pojedynczy przewód do łączenia szeregowego co zauważył kolega powyżej więc jest na 12V i akumulatory są źle połączone. No więc jak powinny? Tak https://obrazki.elektroda.pl/8835267700_... Dodano po 7...
Witam. Za cenę wina kupisz na bazarze prosty woltomierz i sam zmierzysz napięcie na zaciskach akumulatora. Po uruchomieniu silnika powinno ono wzrastać - przy aku 6V do ok 7,2V, dla aku 12V do 14,5V. Taki wzrost napiecia powie że regulator działa poprawnie. Spadek mocy i gaśniecie silnika - w pierwszej kolejności sprawdź przewody paliwowe i filtr paliwa...
I tak tam w samochodziku jest przekładnia. Kwestia wymiany silnika aby dopasować go do napięcia zasilania. Silnik 6V podłączysz pod 12V czy 18V, ale w końcu się on zagotuje i klops. A taki silniczek z odpowiednią przekładnią uciągnie nawet T34 z psem, ale to bedzie tempo centymetra na dobę. Ale się da.
Czy dużym problemem jest zamiana silnika 1.2 6v na 1.2 12v w Skodzie fabii, chodzi mi o elektronikę (czy konieczna jest zmiana wiązki przewodów i komputera) oraz kolektor ssący i cewki. To mój pierwszy post na tym forum, jeżeli nie ten dział to przepraszam. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Nie wiem czy mam racje ze zasilasz silnik z 6V?... Głównie 12V - jest tak samo.
Można, np paskiem od magneta - tylko że przy wydajności powiedzmy tylko 300W pobór mocy z silnika to ok. 400W czyli ponad pół konia mechanicznego!
mam tylko taki bład
Aparatura FLYSKY FS-i6 6CH + odbiornik iA6 Zasilanie: 6V DC, 4xAA NiCd/NiMh Pobór prądu 100mA
Wymiana silników w zabawkach nie zawsze jest prosta. Nowy silnik oprócz większej mocy musi mieć obroty takie jak stary silnik - to warunek zwiększenia mocy przy jednakowej prędkości. Oś silnika musi mieć taką samą średnicę jak oryginału i nie wiadomo, czy da się przełożyć koło zębate na nowy silnik. Mocniejszy silnik, to bardziej zrywny samochód, więc...
Obecny napęd to silniczek 6V i aku. 6V 4.5Ah
(at)jarekgol Jaką przetwornicę masz na myśli? Prąd silników nie przekracza 10A/silnik. Jest 1 akumulator 12V, biegi (szybko/wolno) zmieniane są przełącznikiem na desce rozdzielczej. Na biegu szybkim na każdy silnik idzie 12V, na biegu wolnym - 6V.
Cześć mam MEW z prądnicą od wkrętarki ale przy silnych wiatrach prądnica daje 7V chciałbym napięciem z prądnicy ładować akumulator 6V z którego zasilał bym silnik napędzający dwie wkrętarki połączone szeregowo do akumulatora 12 V ,silnik załączał by się kiedy napięcie w akumulatorze spadnie poniżej 11V. Czy to zda egzamin? Dodano po 41 A gdyby zamiast...
Czy ten uklad nadaje sie do sterowania silnikiem 6v ?
Silnik 6V - 12V DC Motor Gleichstrom 22000 U/min NEU to tylko 200W wystarczy do spokojnego pływania obroty pod obciążeniem to 18000 obr/min. Regulator do tego silnika polecam - REGULATOR SZCZOTKOWY 320A 7,2-16V ZANĘTOWA PROMOCJ (6604365838) dopuszczalne rzeczywiste obciążenie ciągłe 45A. Lub tańszy Regulator 45A szczotkowy HOBBYKING CAR RC (6537443188)...
Panowie, czy układ regulatora obrotów silnika DC z układem soft-start (12V 5A) zaprezentowany przez autora projektu będzie działał przy zasilaniu napięciem 6V?
witam potrzebuje zrobic jakis regulatorek napiecia albo przetwornice z 12V na 6V lub w ostatecznosci na 9V. Potrzebuje to do takiego malego motorka dla dzieci, tam są silniki 6V a ja mam akumulator 12V. prosze o pomoc
spoko wysle Ci to pozniej
silnik dałbym na 12v ale żeby płytka była zasilana 6v.Płytka jest na 6v
Skoro wcześniej był silnik 6V to w jakim celu chcesz montować silnik na 12V? Filtr przeciw zakłóceniowy warto również zamontować.
to jest romet ogar 200. Tam byl montowany silnik jawki.
1. Jeden silnik pobiera 12v a drugi 6v 2. To ustrojstwo jak to nazwałeś ma działać minim.godz.
nie wiem z którego roku masz trabanta, chyba stary jeżeli masz prądnicę a nie alternator, którą też jest prądnicą ale trójfazową prądu przemiennego plus prostownik trójfazowy, ja bym proponował tą maszynę a nie prądnicę prądu stałego do tego potrzeba wymienić regulator napięcia na 12v, i pasowałoby wymienić silnik od wycieraczek ponieważ spowoduje to...
Wszystko rozumiem, ale jak zamontuję drugi akumulator to będzie napięcie 12v, a silnik napędu jest na 6v. Nie spali się? Dlaczego równolegle? Ma być 12v z dwóch akumulatorów 6v, to muszą być połączone szeregowo. Może dlatego, bo jest tylko 1 silnik. [url=https://allegro.pl/oferta/rs390-ele...
adamas112 zapoznaj się z ogólnymi zasadami tworzenia schematów, a przynajmniej na nie popatrz. Z tej instalacji wynika że nie masz bladego pojęcia o elektryce, ciężko się domyśleć o co chodzi.
webasto jest duże ma ok 70cm długości i ok25 cm średnicydysza jest drożna bo przy wykręconej świecy "prószy" paliwem, obwód świecy jest drożny. Jedyna tabliczka znamionowa jaką znalazłem była wewnątrz na silniku ale na niej był tylko typ silnika i napięcie znamionowe, niestety typu silnika niepamiętam a nichce mi się jej rozbierać pmiętam tylko że było...
Mam kupiony taki nowy moduł pod 12v. Chciałabym dobrać pod to silniki. W tej chwili są takie o oznaczeniu rs540 6v 1200. Czym się sugerować przy doborze pod 12v? https://obrazki.elektroda.pl/8846097300_... Dodano po 2 Mam kupiony taki nowy moduł pod 12v. Chciałabym dobrać pod to silniki. W tej chwili są takie o oznaczeniu rs540 6v 1200....
Masz po prostu rozgrzebanego składaka i nie dojdziesz co to za wersja była. Jedna listwa była w SR50N, ale to była wersja najuboższa bez kierunkowskazów, z licznikiem okrągłym od s51, silnikiem 3-biegowym i przełącznikami jak z s50/kr51 i starych MZ. Rocznik 1986 to w zasadzie pierwsze wydania SR50. Była tam instalacja 6V na platynkach i 12V na elektroniku....
Przecież pisałeś, że silnik jest na 12V to jak go chcesz zasilać z 6V ?
Spróbuj zasilic z akumulatora 6V.
A ja mam pytanie troszkę inne, mam ten silnik ale w wersji 6V, czyli BBM, czy jest szansa przełożyć słupek 12V do mojego Polo? Głównie pytam z tego względu że na portalu aukcyjnym 12V jest dużo, a 6V jak na lekarstwo. A może jeszcze inny swap? Ktoś coś poradzi?
dowiń troszke do każdej cewki zwojów aby podnieść napięcie tak do ok 7,5 V ,następnie daj ten zmienny prąd na mostek prostowniczy i minus na mase i bdzie hulało. robiłem tak w wsk 175 gdzie było 6V napięcia stałego na postoju i zgaszonym silniku do świateł pozycyjnych i stopu a 12V zmiennego po uruchomieniu tylko do swiatła przedniego.
tam były dwa zestawy cewek - jeden 12V do zasilania przedniego reflektora, drugi 6V do ładowania akumulatora, z którego to był zapłon, postojówki i kierunkowskazy Były też wersje 12V jak chociażby Gazela. Silnik 175 Wiatra i 2 akumulatory 6V łączone szeregowo.
Kup mocniejszy silnik 12V, wstaw akumulator 12V i regulator PWM.
Witam posiadam autko na akumulator którym jeździ mój synek .Autko miało seryjnie instalację 6v , obecnie ma silnik i akumulator 12v .Chciałbym aby autko jeździło szybciej , szczerze spodziewałem się że po zmianie z 6v na 12v będzie znaczna różnica . Jaki silnik 12v zastosować ? czy liczą się WATY czy OBROTY silnika ? czy 22500rpm to wystarczające obroty...
Hmm, mam problem z silnikami pod obciążeniem i musze zwiększyć napięcie. Moje pytanie, zasilając z zasilacza 12V silnik o napięciu znamionowym 6V lepiej jest: - utrzymać modulacje PWM na poziomie max 50% i zasilać 12V - czy dołożyć rezystor ograniczający napięcie do 6V Tylko w przypadku rezystora nie wiem co z natężeniem prądu, które przecież w przypadku...
Przepraszam może nie jasno napisałem :( mam dwa razy napiecie po 12V i dwa razy po 6V względem masy czyli obudowy silnika np. czyli jedno 12V to zapłon drugie dałem na zasilanie żarówek ale nie wydoli na przód ewentualnie tylko tył i dwa razy po 6V ale nie mam żarówek żeby spraewdziuć czy wystarczy na zasilenie przodu. Pozdrawiam
Dzięki za odpowiedź. Pozwolę sobie zapytać o jeszcze jedną rzecz. Jaki zasilacz będzie się nadawał do silniczka o takich parametrach: Silnik szczotkowy DC klasy 550 Zakres napięcia: DC 6-12V Prędkość silnika: Napięcie 6V, około 3600 RPM Napięcie 12 V, około 11 000 RPM 6v - prąd bez obciążenia około 980mA, blokujący około 1800mA 12v - prąd bez obciążenia...
Na początku autor podał, że silnik pochodzi od wiekowego VW Käfer i po awarii ładowania ktoś wymienił prądnice, która też nie ładuje. Te silniki posiadały w zależności od rocznika instalacje 6V i 12V, coby się działo, gdyby wymieniona nowa prądnica była 6-Voltowa?
w tym wypadku najlepiej i najtaniej będzie jak cała instalacja będzię na 6V,czyli musisz założyć do nowego silnika swój iskrownik.Bo instalacja 6V jest całkiem inna , niż 12V.
Witam, mam problem mam dwa samochodziki na akumulatory. 1)Mercedes na 6V z jednym silnikiem na jednym kole, z nowym akumulatorem i jeździ bardzo fajnie. 2)Audi na 12V z dwoma silnikami i dwoma akumulatorami 6V 4,5Ah, i to ledwo jeździ. Zauważyłem ze w Audi znajdują się takie silniczki jak w załączonym zdjęciu. Mam jeszcze trzeci nowiutki akumulator...
Oczywiście nie będzie sonda współpracowac, w 12V jest z pompą jonową a w 6V jest zwykłą podgrzewana, dziwne zę ktoś na to poszedł, bo w 12V też jest EGR z sygnałem zwrotnym potencjometrycznym a w 6V nie. Chcesz pomocy zapodaj fote silnika
Witam chciałbym się upewnić, czy dobrze interpretuje te dane silnika 12v, 40rpm Według tabelki producenta jeśli wybrałbym silniczek 12v 40rpm, to jego udźwig jest 5,6kg?
Do zasilania silnika odkurzacza samochodowego.
Witam. Wystarczy chwilkę poszukać. Wpisz tę frazę w Allegro :regulator obrotów silnika PWM 3A DC 6V 12V. Sam potencjometr - ten z linku - nie nadaje się do regulacji obrotów silniczka. A cena - mam nadzieję, że nie powali Cię z nóg. Kaśka.
Podaj jeszcze jaki jest prąd pobierany z akumulatora. Następna rzecz jeśli jest on na 6V a pracuje na 12V to należało by się zastanowić nad trwałością tego silnika. Raczej krótki będzie jego żywot
Oczywiście wylutowałeś je do pomiarów?
jeżeli faktycznie prąd rozruchowy jest za duży To, moim zdaniem, raczej pewnik. Producent silnika podaje nominalne napięcie 6V i zapewne do takiego napięcia podany jest również prąd - prąd dla pracującego już silnika. Przy 12V prąd w takim wypadku może wzrosnąć do ok. 2,4A - prąd dla nominalnego obciążenia silnika. Nic więc dziwnego, zegdy silnik stoi...
O WSK-ach niewiele wiem, ale motocykle M21W2 (WSK 175): - do 1975r. miały instalacje 12V (silnik o oznaczeniu W2B wiązka przewodów el. 4-ro przewodowa) - po 1975r. miały układ prądu stałego 6V a układ prądu przemiennego 12V (silnik o oznaczeniu 059 inumer większy od 121415, a wiązka przewodów el. 5-cio przewodowa)
Mam w związku z tym pytanie czy po przerobieniu prądnicy czy alternatora (nie wiem co tam jest) i tych wszystkich regulatorów i prostowników zmieści sie to w obudowie cartera i czy będzie na tyle silne aby ładowac akumulator i zasilać sprzęt ? Czy moc silnika ma na to wpływ i wysokośc obrotów ? Pytam bo grzebiemy czasem z kolegą w takich.
W pierwszym poście była informacja Mini PC (i5 4200u, 4GB RAM, 256GB SSD, WIFI, BT, itd..) cały PC potrzebuje tylko 18W i pracuje przy napięciu 12V, 2x Arduino 2560 (do sterowania serwami oraz do odczytu stanu czujników) Pozdrawiam Poniżej film z mechanizmem napędu kolana, niestety zbyt słaby mikro-zasilacz pozwala tylko na 2A obciążenia i napięcie...
Dioda zenera to w sumie niezly pomysl... ale czemu 12V ? :) Brzeczyk jest na 6V, przy zasilaniu 13V i diodzie zenera (podlaczonej "odwrotnie") 12V, na brzeczyku bedzie napiecie 1V... a wiec nie powinien sie odzywac. Ile wynosi napiecie zasilania przed wlaczeniem silnika?
Jeżeli nie ma tam wodotrysków (muzyczek, itp.) to będzie działał na 6V. Jedyną różnicą może być, że będzie wolniej jeździł. A silniki które stosują w takich autkach są stosowane na 6V i 12V.
Z filmów wynika że jeżeli w samochodziku nie ma żadnej manetki gazu tylko jest wyłącznik do silnika to możesz bez problemu podłączyć akumulator 12 v i nic się nie stanie Bezpiecznik tylko zabezpiecza silnik przed spaleniem Osobiście nie polecam czegoś takiego ponieważ silnik który jest pod 6 v na 12v będzie się przegrzewać i zauważalnie skróci to żywotność...
No ok, ale np. jeśli mamy moduł, o którym wspomniałem, on ma maksymalną wartość 6V. Czyli możemy dobrać silnik o napięciu od 3 do 6V, aby nie spalić modułu. Ja potrzebuję silniczka o mocy 12V. I pytanie, czy istnieje jakiś moduł, który umożliwia podłączenie silniczka o mocy 12V? Jeśli tak, to fajnie by było, gdyby ktoś napisał, czy coś takiego istnieje.
Najtaniej o to chyba swap na inny silnik lub sam dół. Jak dobrze trafisz to jeszcze trochę pojeździ. Bo jak rozbierzesz i okaże się pierścienie zero ale cylindry już jako plus tłoki przytarte to koszt samych części plus obróbka w zakładach spokojnie przekroczy 3-4 tyś zł a ktoś to musi złożyć i jeszcze mieć pojęcie co robi więc to nie będzie tani mechanik....
Potrzebuję tylko jeden kierunek. Chce go wykorzystać do mini szlifierki, do małych elementów drewnianych. Silnik na pewno na prąd stały, tak wynika z opisu sklepu: Zakres napięcia: DC 6-12V Prędkość silnika: Napięcie 6V, około 3600 RPM Napięcie 12 V, około 11 000 RPM
Poszukuję takiego urządzenia / rozwiązania. Pierwotna instalacja to 6V. Chcę wymienić: prądnicę 6V na alternator 12V akumulator 6V na akumulator 12V. Zasilane z przetwornicy: wskaźniki 6V wskaźnik ilości paliwa - 6V silnik wycieraczek - 6V. Związku z powyższym poszukuję przetwornicy 12/6V ok 10A lub sugestii jak to rozwiązać? Pozdrawiam.
Na wyjściu przekaźnika względem masy napięcie jest 12 V - żarówka świeci jasno miernik też pokazuje 12V. Nawet zrobienie zwory zamiast przekaźnika nie zmienia sytuacji - na wtryskach nadal 6V czy to w kostce czy względem masy silnika. Na zasilaniu czujnika Halla 12V względem masy silnika.
Ananasia, zmierz napięcie czy się pojawia na kostce silnika "wspomagania" kierownicy. Powinno się pojawiać 6V lub 12V zależy jakie masz accu. Raz z plusem raz z minusem, jak się pojawia silnik (moduł) obracania do wymiany. Jak mnie pamięc nie myli wtyczka z zilonym i żółtym przewodem była od skręcania. Pozdrawiam.
Nie dam rady zrobić zdjęcia tabliczki ponieważ ta prądnica jest zabudowana w silniku z którego wychodzi siajba....
Mam tylko wsad do Atmegi wiem że takim zakresem mogę zasilać układ ale boję się o silnik jak dam 12v. a 6v ciężko dac bo napięcie spadnie i regulator przestanie działać bo stabilizator nie dostanie minimalnie napięcia . jestem w kropce.
Poprostu chciałem użyć gotowego odbiornika RC przy moim "robocie" . Aparatura chodzi na 6v a silniki będe miał na 12v lub 24v , zależy jakie dostanę .
Troche odkopuje temat ale jezeli chcesz to moge podrzucic schemat fabryczny takiego samochodziku. Same elementy elektryczne dwa przelaczniki + jeden w pedale gazu. Zasilanie dwa akumulatory 6V a silniki 12V. Jeden przelacznik steruje przod tyl, drugi albo zasila silniki z dwoch akumulatorow polaczonych szeregowo i to jest jazda szybka lub rownolegle...
A np Standard motor RP360-ST 6V 12V będzie ok? Co oznacza 360, 390?
średnica silniczka - 24mm długość silniczka - 30mm Silnik klasy 280 o średnicy 24 mm i długości 30 mm. Silnik szczotkowy klasy 280 3- 12v do 16000 RPM Voltage: 3V obroty : 4000RPM Voltage: 6V obroty : 7900RPM Voltage: 12V obroty : 16000RPM
Jedyne co wiem o silniku to że ma 12v i 30000 obrotów/min. Bateria 12 v 1,2 Ah
Ogólnie rzecz ujmując oblicza się całkę przebiegu napięcia. Jeśli sterujesz PWM`em "zasilanym" napięciem stałym jest to zwykła wartość średnia. Np. Umin=0V, Umax=12V: 75%=9V, 50%=6V, 25%=3V; Umin=-12V, Umax=12V: 75%=6V, 50%=0V, 25%=-6V.
Ja bym się przyjrzał jeszcze raz dokładniej optyce silnika napędu. Wygląda na to ,że jest za słabe światło? Powiedz jak w twoim modelu jest rozwiązana optyka, żarówka-fototranzystor, żarówka fotorezystor?, Led-fototranzystor? Z własnego doświadczenia wiem ,że ten sprzęt występował w dwóch wersjach żarówek montowanych w sensorach(także autostopu i niekiedy...
Czy jest możliwość, że to auto było fabrycznie zasilane akumulatorem 12 V Sprawdź tabliczkę/naklejkę na silniku, powinno być tam napisane napięcie pracy.
Jaki ma być prąd wyjściowy?
witam mam pytanie czy jest mozliwosc zrobienia zasilacza do podłaczenia dewasta samochodowego napiecie silnika dmuchawy 12v napiecie świecy żarowej 6v/ 17A dokładnie to chodzi mi o to aby miał wejsie z 230v na 12v i 6v i jaki koszt tego by był pozd.
Podłącz pod 6V i zobacz co działa. To jest połowa normalnego zasilania więc problem będzie z układami zasilanymi 12V, silnikiem. Najpewniej nic ci nie wyjdzie...
Tym, że ta druga jest pewnie zasilaczem impulsowym, który się ogranicza. Silnik szczotkowy DC klasy 550 To pojęcie bardzo szerokie - silnik może być 20W, a może być 500W. Ta cyfra "550" oznacza długość silnika 5,5cm. Dane techniczne Zakres napięcia: DC 6-12V Prędkość silnika: Napięcie 6V, około 3600 RPM Napięcie 12 V, około 11 000 RPM 6v - prąd bez...
Potrzebny Ci jest regulator obrotów z funkcją BEC dopasowany do silnika czyli 12V ( napięcie zasilania określane jest ilością ogniw, czyli 3X LIPOL, 8X MINH, lub na upartego jeden żelowy 12V.) Funkcja BEC załatwi sprawę zasilania odbiornika( około 6V).
silnik dyson silnik dogrzewać silnik silnik przezwajać silnik silnik
podmiana kanały dysku usunąć hasło 65535 internal moduł memory error
resetowanie delonghi resetowanie delonghi
Kocioł Saunier Duval Thelia Condens - brak reakcji palnika Chromecast nie odtwarza filmów dla dorosłych - jak to zmienić?