Taki efekt dają zużyte uszczelniacze na zaworach.
Te podane wyżej są w calach. Oba zawory ustaw w granicach 0.08 - 0.13 mm
No właśnie bo co innego może być musi być coś z tymi zaworami jak inaczej to wyjaśnić... Może Ci się zawiesza odprężnik. Przy rozruchu nie zamyka zaworu ssącego byś mógł łatwo rozkręcić silnik. Taki niedomykający się zawór ssący może powodować takie anomalie.
To gniazdo pewnie wyleciało. Zdejmuj głowicę.
Witam, Potrzebuje danych do silnika briggs&stratton 28N707-1201-E1: 1) momenty dokręcania śrub na: głowicy, korbowodzie, misie olejowej, 2) jakie luzy na zaworach
Do pracy silnika potrzebne są iskra, mieszanka i kompresja. Czy jest iskra możesz sprawdzić wykręcając świecę i uruchamiając rozrusznik ze świecą przyłożoną do bloku silnika. Iskra musi być "żywa". Ważny jest też timing. Do sprawdzenia odpowiednimi przyrządami. Jeśli brakuje paliwa, to testem jest psiknięcie plakiem w gaźnik i próba uruchomienia silnika....
Wygląda na problem z zaworami lub cylinder jajo.
Witam. Potrzebuję serwisówki do silnika Briggs 10.5 HP. Chodzi mi o zawory, muszę dokupić nowe, ale nie wiem, jakie dokładnie mają oznaczenia. AI: Jaki jest dokładny numer modelu silnika Briggs 10.5 HP, którego dotyczy pytanie? 28D707 AI: W jakim urządzeniu jest zamontowany ten silnik (np. kosiarka, generator)? Kosiarka samojezdna
Witam. Posiadam traktorek z silnikiem briggs 13,5 hp model: 28M707 TYPE:1183-E1 CODE:981016ZD. Jaki powinien byc luz na zaworach?
Nie wydaje mi się żeby był jajowaty jutro dopiero mogę popatrzyć Zastanawiam się czy wyrównywać te różnice na zaworze
Jakieś postępy poczyniłem. Rozrusznik kupiłem nowy na jednym z serwisów aukcyjnych (wymiana części to 2/3 nowego rozrusznika), wyczyściłem wszystko z nagaru, dotarłem zawory i gniazda zaworów, wyregulowałem odpowiednio luzy na zaworach. Wymieniłem też solenoid bo był strasznie pordzewiały. Po tych czynnościach silnik palił od cyknięcia nie ważne czy...
Może być wiele przyczyn, świeca, gaźnik, klin koła zamachowego, zawory, stare paliwo, itd.
Dla zimnego silnika luzy to: zawór ssący 0,13 - 0,18 mm; zawór wydechowy 0,23 - 0,28 mm.
Pewnie miał zrobiony cylinder, ale zostały nieruszone zawory.
To dolnozaworowy silnik, tak? Sprawdź jakie ma luzy na zaworach oraz poszukaj jak się je reguluje w takich silnikach.
Wal jest cały kolego jaka przerwa powinna być na zaworach silnik dokładnie to briggs stratton 8hp 195707 i jaki moment dokręcania glowicy
Sprawdź klin koła zamachowego. Przerwa na świecy 0,7 mm. Silnik odpalasz oczywiście z założonym nożem (mam nadzieję). Nie wiem co tam robiłeś z tymi zaworami. Jaki masz silnik?
Witam Chciałbym się dowiedzieć ktory zawór to ssący a ktory wylotowy w tym silniku Briggs&Stratton 28S777 type 1142-E1
Nic nowego, typowa usterka dla tych silników, luz zaworu ssącego za duży, zużycie, itp. Sprawdź dźwigienkę oraz zawór i jego luz w prowadnicy, sprawdź śrubę mocującą. Zorganizuj sobie laskę popychacza dla zaworu wydechowego, ma ona taką samą długość i jest wykonana ze stali, załóż, wyreguluj odpowiednio zawory. Pozdrawiam
Pewno zbyt mały luz zaworowy który sie kasuje po nagrzaniu i podpiera zawór.
ok dziękuję bardzo.
służy on do smarowania "łożysk ślizgowych" na wale napędowym W silniku samochodowym też do tego służy, tylko tłumacze instrukcji od samochodów wiedzą, że te łożyska nazywa się panewkami. Bardziej istotną kwestią jest temperatura pracy i sposób smarowania. Silnik kosiarki jest chłodzony powietrzem, silniki samochodowe zazwyczaj są chłodzone cieczą....
Przepraszam za błund ;-) Regulator obrotów możliwe, że robi tą krecią robotę. Gdzieś czytałem też by sprawdzić luzy na zaworach, ale nie wiem co to miałoby mieć wspólnego :-/ Na filmie widać wajchę od regulatora i mam takie wrażenie, że ona powoduje wygaszenie gaźnika. Ale wolę podpytać czy może ktoś miał taką sytuację i rozwiązanie może jest inne niż...
Przeczyść platynki, ustaw przerwę na przerywaczu - 0.5mm. sprawdź połączenie kondensatora z masą. Luz na zaworach jaki masz?
Podparte zawory lub jeden z nich.
Tam jest pewnie łańcuch rozrządu,jak jest wyeksploatowany ,to mogą występować takie objawy. Zbyt duże luzy zaworowe też mają wpływ na pracę czterotaktów.Kiedyś jak rozebrałem silnik motopompy Honda ,okazało się że popychacze zaworów[dźwigienki ]były zrobione z wytłaczanej blachy,która po prostu się poprzecierała w miejscach styku z zaworami[szok, Honda...
Wyobrazcie sobie ,że w mojej kosiarce (nowa i serwisowana !) był luz zaworowy 0,45 mm!!! to tak jak w 12 -litrowym silniku ciężarówki , poza tym zawór wydechowy przycinał się .
Dzięki za expresowa odpowiedź. Luz zaworów sprawdzone : wydech -0,20 , ssący - 0,10 . Nie przyglądałem się mocno przylgniom , ale kręciłem zaworami i miałem wrażenie że dolegają. Tu nie ma za bardzo jak sprawdzić szczelności :(
Ja bym Sprawdził luzy zaworowe. Wyjął zawory i sprawdził stan przylgni. Jak coś nie tak to zawory dotarł szczególnie jeśli luz był na zaworach dużo poniżej normy.
Może zawory do regulacji?
Dzięki,właśnie się tak zastanawiałem ze ten silnik nie ma regulacji luzu zaworowegomożliwe że jak się zagrzeje to traci luzy,narazie wymieniłem dysza gaznika jeśli nie pomoże to sprawdzę te zawory ten silnik to okropna tandeta
Cewka,zawory. A ten silnik nie ma przypadkiem ssania na bimetal??
Strzelanie w gaźnik może być spowodowane nawet kiepskim paliwem. Sprawdź luzy na zaworach. Frezowanie gniazd by się przydało, albo po prostu przycierają się zawory i wtedy robi takie numery. Czasami wydłuża się trzonek zaworu wydechowego, trzeba go trochę przyszlifować aby uzyskać odpowiedni luz.
Po założeniu głowicy i ponownej regulacji zaworów sytuacja nie uległa poprawie... a nawet mam wrażenie, że było trochę gorzej (to może być kwestia braku doświadczenia w ustawianiu zaworów albo jakiś inny mój błąd). Na następny dzień na zimnym silniku sprawdziłem kompresję: prawy "felerny" cylinder 75, lewy 55, po sprawdzeniu i małej korekcie zaworów...
Niestety zwiększenie luzu na zaworach nie pomogło, obroty też próbowałem regulować. Pewnie będę musiał odkręcać tą głowice, chyba że macie jeszcze jakieś pomysły co mógłbym sprawdzić. I jeszcze jedno, jak odkręcam swiece po zgaszeniu silnika to jest mokra.
Witam. Jak poprawnie ustawić zawory w silniku Briggs&Stratton 17.5 intek? Chodzi dokładnie w jakim położeniu ma być tłok, bo co nie czytam, to w każdym temacie jest inaczej? Jakie mają być luzy zaworowe? https://obrazki.elektroda.pl/6754837200_...
Kręcisz silnikiem > zawór wydechowy się otwiera > zamyka i otwiera zawór ssący > zamyka i dochodzisz do górnego położenia tłoka > kręcisz aby tłok był 6-7mm poniżej najwyższego punktu.
kosiarka nie odpalana na gorącym silniku. Chodzi i odpala bez problemu do czasu wymiany 5-6 kosza. Potem ... iskra jest ale mimo to można ciągać za linka z 20x i nic z tego .. Wystarczy że ostygnie z 10 min i dalej można kosić. Wstrzykniecie paliwa do komory silnika też nic nie daje Moc silnika jest. Czyżby zawory do regulacji ??? silnik : BRIGGS &...
Sytuacja z uchylonymi zaworami ma miejsce tylko gdy tłok jest w górnym położeniu, pomiędzy fazą wydechu i ssania. Pisałem o tym. Odległość od zaworu wydechowego do tłumika to około pięć centymetrów, więc trudno mówić o niedrożności wydechu. To jest silnik prosty, jak budowa cepa. Nie przesadzajcie z tymi podziałkami. Kol. totylkoja, jesteś pewien że...
hmm moze podpowiedz mi gdzie mam poszukać jaki kolwiek punkt zaczepienia czy to mogą być zawory ?
Dekielek do regulacji zaworów masz za gaźnikiem drugie foto. Odkręcasz gaźnik i pod spodem masz dwie śrubki od dekielka zaworów. Problemem jest to, że w tym silniku jest chyba podobnie jak w moim 12hp czyli nie ma regulacji samej w sobie tylko trzeba przyszlifować lekko trzonek zaworu. Niestety luzów nie pamiętam ale coś około 0,19mm na ssącym i 0,21...
Witam, jeśli na świecy był czarny nagar to oznacza że silnik pobiera olej przez tłok albo zaworami(niebieski dym z tłumika), w takim wypadku naprawa jest nieopłacalna.
Jeśli to silnik z metalowym zbiornikiem paliwa który ma plastikowy gaźnik, to problem może tkwić w membranie gaźnika ( koszt 10 zł, sam sobie z powodzeniem poradzisz). Oczywiście takie objawy daje też oryginalna fajka świecy, są niestety wadliwe i po przeciążeniu temperaturowym dają podobne efekty w pracy silnika ( oryginał 39 zł ( nie polecam bo wadliwe)...
Witam, posiadam kosiarkę z silnikiem Briggsa 8hp symbol to 190705 0820-01 i problem polega na tym, ze silnik odpala ale pracuje chwile i gaśnie. Gaźnik wyczyszczony, paliwo dochodzi, iskra jest. Sprawdziłem przerwę na zaworach i ssący nie ma żadnego luzu a wydechowy ma 0,25, czy przyczyna tego gaśnięcia jest brak przerwy na zaworze ssącym? Kiedy obracam...
Robiłem taki remont w tamtym roku, pierścienie i tłok na pewno dokupisz w firmie jak kolega wyżej podał w linku. Ja zakładałem tylko nowe pierścienie koszt ok 200zł, tłok był ok.(cena nowego 200zł). Wstawienie nowej tulei+ szlif na wymiar do pierścieni 200zł, głowica- wstawienie nowych prowadnic zaworów+ docieranie zaworów+ uszczelniacze na obydwóch...
Zawór ssący do sprawdzenia, konkretnie zbyt mały luz lub wypalone bądź wypadnięte gniazdo. Silnik dolno czy górnozaworowy?
Witam. Rozrząd ustawiasz na znaki. Zarówno na dużym jak i na małym kole masz znaki i na te znaki ustawiasz. Zazwyczaj jest to nacięcie, kreska lub kropka. Czy zawór ssący się domyka?
Zawory nie mogą być trochę podobne, muszą być identyczne. Dobiera się je według numeru silnika. Zmierz luz na zaworach, jednak najczęstszym powodem strzelania w tłumiku są wypadające zapłony lub kiepskie paliwo, ale to wykluczyłeś na 100%.
Witam, składam taki silnik po remoncie i potrzebuje danych na temat momentów dokręcania śrub na głowicy, korbowodzie, misie olejowej, oraz luzy na zaworach i szczelina między kołem magnesowym a cewką. Z góry dziękuje za podpowiedzi.
Witam, składam taki silnik po remoncie i potrzebuje danych na temat momentów dokręcania śrub na głowicy, korbowodzie, misie olejowej, oraz luzy na zaworach i szczelina między kołem magnesowym a cewką. Z góry dziękuje za podpowiedzi.
A zawory ktoś sprawdzał? Jaki to silnik, górno czy dolnozaworowy?
Silnik b&s OHV; zawór ssący 0.07-0.12mm,zawór wydechowy 0.12-0.18mm.
Zawory kiedy były ustawiane? Olej wymieniany?
Jest duże prawdopodobieństwo że to zbyt mały luz, na którymś zaworze, ze wskazaniem na wydechowy. Jeszcze nie na tyle, aby uniemożliwić prace silnika. Uruchomiony silnik działa, niejako z "rozpędu" jednak po jego wyłączeniu są trudności z ponownym jego odpaleniem, do momentu ostygnięcia. Spróbuj dociągnąć śruby głowicy cylindra. Dzięki za odpowiedź....
Prawdopodobnie zawory do sprawdzenia.
Mam ten sam silnik.Chciałbym się dowiedzieć czy górny zawór to ssący a dolny to wylotowy? Briggs&Stratton 28S777 type 1142-E1
dziękuje za szybą odpowiedz:) a skad mozna wziąć taka "a'la serwisówke tego modelu silnika,z momentami dokrecania, luzami na zaworach itd bo nie mogę nigdzie znalesć
Wymieniłem cewki co prawda silnik odpalił ale ma małą moc i strzela w gaźnik może ktoś wie jaki powinien być luz na zaworach ?
Witam.odnośnie dokręcania pokrywy pompy to 10 Nm bedzie ok! Do ustawiania zaworów stosuje sie dwie techniki, pierwsza to;tłok w GMP w końcowej fazie suwu sprężania- dwa zawory w pozycji zamkniętej (tłok musi dokładnie znajdować się w górnym martwym punkcie).Druga to;jeden z zaworów musi być w położeniu pełnego otwarcia (wciśnięty do końca) i wtedy ustawiamy...
Do tego wymień paliwo jak stare i sprawdź luzy zaworowe. Jak się skasowały do czego te silniki maja predyspozycje zawór będzie nie domykał.
A taki olej na filtrze: Ma juz 7 sezon i do tej pory wszystko było oki. Ale dzisiaj zauważyłem, że jest mokry z oleju filtr powietrza a silnik jakby miał 1/3mniej mocy. Co ma piernik do wiatraka? Jakie ssanie jaki olej na filtrze? A ma i to dużo ma, Filtr powietrza jest połączony rurką ze skrzynią korbową, i gdy silnik już dostanie "przedmuchów" do...
Ale co może być nie tak? Ja tam nie widzę żadnej regulacji. Masz jakąś podpowiedz? Bo ja już się poddaję. Sprawdzę luzy na zaworach, jaki na ssącym i wydechowym na zimnym silniku? Zna ktoś jakie maja być w tym silniku?
Ale raczej regulacja gaźnika i jak wyżej lewe powietrze z pod uszczelki. Wymieniłeś z gaźnik z uszczelkami czy nie. Bo jak nie to bez sensu. Gaźnik z uszczelkami wymieniłem na nowy, on nie ma żadnej regulacji, (jest ustawiony fabrycznie). A silnik dużo ma "wiosen" :?: Może dużo, i ciężko pracował Kosiarka ma 2 sezony, nie pracował ciężko koszę ok....
problemem było ziarenko piasku w takiej mosiężnej rurce wkręcanej wewnątrz gaźnika, okazało się że mój gaźnik ma tylko jedną śrubę do regulacji - tą od cięgna samoregulatora - innych śrub nie znalazłem :( tych śrub zaznaczonych na obrazku idle mixture needle i high speed mixture needle poprostu nie ma.... w miejscu gdzie powinna być śruba od "high speed...
Tak jest, to silnik OHV, zawór sprawdzony jest ok. Jakieś inne pomysły?
Wyczyściłeś dokładnie sitka na końcu plastikowych rurek, próbowałeś regulacji? Ten silnik ma filtr powietrza czy jest to wersja bez filtrowa? Sprawdzałeś szczelność gaźnika w miejscu założenia membrany? Jest on złożony poprawnie? Jeżeli ma on odprężnik na wałku rozrządu, to pomiary ciśnienia nie są miarodajne. W jakim stanie jest zawór odmy.
Witam. Zalewa gaznik... Jak masz gaznik membranowy (mocowany na zbiorniku paliwa) to membrana.Koszt 19-29 zł.Jak pływakowy to albo pływak dziurawy albo gaznik zasyfiony i zawór sie zacina.
Witam - chciałbym przekazać informacje (moim zdaniem b. przydatne) dla użytkowników silników Briggs & Stratton. Często zdarza się, że silnik ma "ciężki rozruch" (ciężko odpala - dekompresja) tak jakby akumulator był rozładowany (lub zużyty rozrusznik). Akumulator co 5 - 7 lat zazwyczaj jest do wymiany - rozrusznik raczej nie (b. rzadko zdarza się ażeby...
Na pewno były źle ustawione luzy zaworowe ("fachman" doradził ojcu 0.30 na zaworach a i kolo było dokręcane na oko- ile eis da) Teraz sam się za to wezmę z Wasza pomocą a szczególnie dzięki ekspertowi Rychowi Jutro dam znać, wielkie dzięki.
Witam, Mam traktorek kosiarkę briggs stratton model 28m707 typ 0124-01, problem polega na tym, że podczas pracy jakby dmucha z gaźnika. Uznałem, że jest coś nie tak z zaworami, zdjąłem głowicę i widać, że pod zawory otwierają się za szybko i zamykają za późno. Podczas suwu wydechu pod sam koniec kiedy jeszcze jest otwarty zawór wydechowy już otwiera...
Witam, zauważyłem że w mojej kosiarce jest krzywy wał, miałem akurat drugi taki silnik na części więc postanowiłem go przełożyć. Najpierw rozebrałem stary silnik i wyjąłem z niego wał, potem rozebrałem drugi silnik i też wyjąłem wał, zamontowałem nowy wał, przykręciłem korbowód wraz z tłokiem i teraz mam problem bo nie wiem jak odpowiednio złożyć ze...
Według mnie kropka do kropki. Ustaw tak i przekrec ręcznie,powoli silnikiem. Jak nic nie blokuje to musi być dobrze. Zobacz jak działają zawory według tłoka. Chyba wiesz jak działa silnik 4t.
Ustaw zawory i wymień świecę na początek
Powinno się podłączyć rozrusznik i zawór paliwa, powinien palić. Anie pali! Nie ma iskry.
Bez wciśniętego czujnik siedzenia ( odcina zawór paliwa ) . Więc samo wciśnięcie pedału daje możliwość uruchomienia rozrusznika ale i tak nie zapali . Stacyjką + wciśnięty pedał + siedzenie ( i dopiero odpalasz )
A jak ma wyglądać pracujący w silniku zawór? Może mu dolegać brak luzu zaworowego, który należy wyregulować.
Jakie mają być te luzy? Trzeba demontować zawór do regulacji?
Zabrudzony filtr powietrza będzie powodować nie równą prace oraz większe spalanie paliwa, również nie do końca otwarte ssanie. Zawory poprawnie wyregulowane?
Z opisów wynika, że stosowano ten sam bagnet, ale różne tuby bagnetu. U ciebie powinna być tuba o numerze 697184. Tak, czy inaczej wszędzie jest informacja o 1.4litra na ten silnik + 0.12L w przypadku posiadania filtra zewnętrznego. Biały dym, to nic innego jak olej w cylindrze. Sprawdź: -ciśnienie w cylindrze, -uszczelniacze zaworów i pierścienie tłoka,...
Przy tej cenie pompy to nie wiadomo co z tego wyjdzie, zobacz ile kosztują np. Interpump, ponadto może być potem z częściami zamiennymi. Wiadomo silnik spalinowy będzie cały czas chodził po nacisnienciu lancy załącza obieg ? Tu byś jeszcze potrzebował zawór bypass, o ile nie ma go razem z pompą.
Uderzył nuż w kamienia i silnik się zatrzymał, brak kompresji - wypiął się zawór. A czemu ma służyć to mikro uchylenie dolnego zaworu ?
Wydaje mi sie ze zawory sie do konca nie domykaja.. Jak je wyjac?
Zawór paliwa nie trzyma ten od pływaka, lub uszkodzony sam pływak w gaźniku.
Na wężu zasilającym gaźnik zamontuj zamykany kran paliwa - jeżeli jeszcze go nie masz [url=https://ogrodexmilicz.pl/983-thickb... i pewnie zawory do regulacji.
Wyczyściłem dysze i cały gaźnik. Filtr powietrza też czysty. Silnik pracuje tak jak wcześniej, bez zmian.
Z tego co się dowiedziałem w serwisie kosiarek to silnik jaki posiadam czyli BRIGGS & STRATTON VANGUARD 14 hp V-twin dwucylindrówka podobno nie posiada czegoś takiego jak dekompresor . Doradzili mi tak jak pisaliście sprawdzić luz na zaworach i go wyregulować. Szukam różnych opisów regulacji ale nie ma konkretnie do tego silnika. Czy moglibyście mi...
Robiłem tak jak mówisz ale za każdym razem jest to samo. Spróbuję jeszcze wyregulować zawory tylko nie mogę znaleźć jakie powinny być luzy.
Dwa zęby przestawiony wałek rozrządu! To jest przyczyną twojego problemu. Sprawdź zawory, popychacze ,dzwigienki, wałek rozrządu,dekompressor. Czy czasym czegoś nie pokrzywiło,albo nie skręciło.
W tym silniku niema możliwości regulacji zaworów, jedynie szlifowanie trzonka zaworu (zwiększenie luzu) lub frezowanie gniazda (zmniejszenie). Do pomiarów, tłok w GMP pomiędzy suwem sprężania i pracy. Górny zawór to ssanie, dolny wydech, patrząc na silnik w normalnym położeniu.
Witam po długiej przerwie ,Mam problem z moim traktorkiem sabo cliper z silnikiem BS . Po zimie z linki odpalil za pierwszym strzałem ale trzeba było uzyc troche siły. Z aku ciężko kreci (nowe aku) ,pozim oleju ok. myślę ze to zawory bo jak kombinowałem przy nich to kręcił jak głupi na aku ale nie zapalił (chyba za mała kompresja ) po regulacji znowu...
Ssanie należy wyłączyć. To pykanie, to mogą być zawory, moduł zapłonowy, świeca, a nawet stare lub kiepskie paliwo.
Zresztą tu jest chyba mało co do ratowania bo nagaru na zaworach jest chyba z 3 kilo. To co widać na zdjęciach (jeśli chodzi o nagar) jest całkiem normalne. No i jest to stary, dobry, dolnozaworowy silnik B&S.
Witam, potrzebuje pomocy odnośnie silnika Briggs&Stratton 15.5. Nie odpala. Zawory ustawione. Bez świecy kręci. Jak wkręcę świecę to robi pół obrotu i stoi. Czytałem że w większości przypadkach jak rozrusznik nie ma siły zakręcić to często w tych silnikach pęka odprężnik na wałku rozrządu. Rozebrałem silnik i wyciągnąłem wałek rozrządu i okazało się...
Tez się zastanawiałem że może iglica się zawiesza ale skoro jest tam czysto to nie wiem co dalej robić. To że czysto to o niczym nie świadczy. Może iglica i jej gniazdo są już wyrobione (po jakimś okresie pracy mogły się "wybić", jednak jakieś wibracje tam są) i nie trzymają szczelności. Podczas pracy nie widać tego "przesączania", ale gdy paliwo z...
"Wisi " zawór wydechowy, trzonek zaworu zawalony nagarem. Z boku silnika za tłumikiem jest dekiel odkręć i sprawdź.
Dzisiaj wyjmę zawory i zobaczę i zobaczę jak wyglądają gniazda . Jak zrobic regulacje bez zakładania sprężyn? Jakiej wielkości luzy powinny być? I ostatnie pytanie jeżeli będę zmuszony podszlifować któryś zawór to czym to najlepiej zrobić, da radę w domowych warunkach?
Witam, Miałem silnik w naprawie i nie założyli mi zabezpieczenia zaworów. Nie chcę odkręcać silnika od kosiarki i czy mógłbym to zrobić bez rozbierania silnika? http://obrazki.elektroda.pl/9697556600_1... Na rys. to element nr 42. Czy mogę to założyć tylko odkręcając pokrywę przy silniku zabezpieczającą zawory? W jaki sposób założyć to zabezpieczenie?...
Tyle że coś się ugięło skoro luz się skasował. Luz zaworowy dla twojego silnika: zawór dolotowy: 0,005-007 cala czyli 0,13 do 0,18mm zawór wydechowy: 0,009-0,011 cala czyli 0,23 do 0,28mm
Witam, Szukałem, ale nie znalazłem odpowiedzi na mój przypadek. Silnik B&S 550e 140 ccm. Po nagrzaniu ciężko pali, a paliwo cieknie z gaźnika poprzez pomarańczową membranę do pompowania, oraz przez biały króciec zaznaczony na foto (do króćca nie jest podłączony żaden wężyk). https://obrazki.elektroda.pl/6214507400_... Po wykręceniu...
Witam. Mam ten sam problem z silnikiem Briggs&Stratton 17,5 kpa. Po około 30 minutach koszenia silnik zaczyna lekko przerywać, tak jakby tracił pojedyncze iskry. Potem coraz bardziej przerywa i traci na mocy. Jeśli go zgaszę i ostygnie dalej pracuje normalnie i po nagrzaniu się problem powraca. Zaznaczam że jest to nowy silnik na gwarancji i dwa razy...
zawora briggs kosiarka briggs zawora briggs stratton zawora
obliczenie belki szlifierka perles mercedes grzać ogrzewać
wiązka octavia generator radiowy
Aktualizacja Goclever Quantum 700M - Jak to zrobić? Problemy z odbiorem MUX-8 a instalacja fotowoltaiczna