.Diagnoza miala byc czujnik Bsm - Niestety Pudło. No jasne że tak bo nie ma czegoś takiego jak czujnik bsm. Trzeba skupić się zasilaniu ,komunikacji CAN, a nawet na samym sterowniku.
Kontrolka ładowania zaświeca się? Ładowania nie ma w całym zakresie obrotów, czy tylko na wolnych? Co widzi sterownik silnika i BSI/BSM?
Odpytaj błędy BSM, SILNIk, klima. Odczytaj : ciśnienie czynnika, żądanie właczenia klimatyzacji, temperatury w klimie.
Normalnie nawiew działał po stacyjce Nie po stacyjce tylko po uruchomieniu silnika. Standardowa usterka BSM (przekaźnik zasilający dmuchawę wewnątrz BSM), ja nie bawię się w naprawy tylko robię oddzielne zasilanie po zapłonie
Pompa (1208) jest zasilana z tego samego bezpiecznika co kalkulator silnika (1320) z BSM (BM34). Czyli brakuje Ci zasilania z bezpiecznika F15. Jak dobrze widzę to zsilanie na bezpiecznik F15 w BSM idzie z przekaźnika R2. BSM może być uszkodzone lub brakuje mu jakiegoś zasilania. Zobacz, może jest ok a masz tylko przerwę w obwodzie na przewodzie pomiędzy...
Spokojnie sprawdz... Bezpieczniki ktore odpinales .. Bo jest ich kilka .... BSM - skrzynka w komorze silnika ... pod BSM są MAXI Klejne w BSI skrzynka w kabinie Jesli masz hak to kolejne mozesz miec z tyłu pojazdu .. ITD WIec podczas sprawdzania pobor umozesz sobie odłączyc BSI z zasilania .. Biała kostka dwu pinowa z grubymi kablami .. i wtedy sprawdz...
Wystarczy poprosic...
Tu chyba znajdziesz odpowiedź. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
sprawdż czy wychodzi napięcie na przewód nr 16 wtyczki 16V VE bsm komory silnika pozdrawiam
To sprawdź zasilania do sterownika silnika. Dlaczego od razu uznałeś, że BSM jest winne? Sterownik silnika steruje przekaznikiem głównym, który jest w BSM, ale żeby go wysterowac, musi mieć zasilanie stałe "30" lub "15" Kolega dobrze pisze. Najpierw ECU a tam musi być : 2x masa 1x +12v na stałe 1x +12v po zapłonie
Zanim wymienisz BSM to sprawdź instalacje do silnika bo może tam masz kuku.
Co to za Partner? Stary czy już ze skrzynką BSM na silniku i modułem COM przy kierownicy?
Dowolny tester->stan sterownika->problemy napotkane podczas przesyłania kodu rozblokowania. Dodatkowo błędy w BSI. Jeżeli wycieraczki działają w trybie awaryjnym, jak i światła świadczy to o tym, że przekaźnik silnika (moduł BSM) nie otrzymuje żadnej informacji przesyłanej siecią multipleksową z modułu BSI. To standardowe zachowanie. Interesuje cię...
A jest tam już BSM czy nie?Jaki kod silnika?
Komputer silnika, bsm, bsi i stacyjka z pętlą.
C4 I, 2.0HDI, 2005r. Błąd P2670, problem z odpaleniem. Silnik kręci ale nie odpala. BSM podmieniany ale dalej cieżko z odpaleniem. Ktoś się orientuje w czym problem???
Zlokalizowałem usterkę. Uszkodzony był kabel sterujący w wiązce, pomiędzy BSM i sterownikiem silnika. Wiązka przechodzi obok filtru powietrza. W celu lepszego dostępu zdemontowałem dolot powietrza i obudowę filtru powietrza. Wypiąłem wiązkę z BSM i wyciągnąłem ją. Wiązka oryginalnie idzie w dół, przechodzi przez otwór i wychodzi koło silnika. Wyciągnąłem...
numer (cyfre,litere) wyzej mozesz wsadzic , zwróc uwage na silnik benzyna czy dizel
Tam powinna byc czesc przekaznikow zintegrowana w BSI, druga czesc w BSM (modul bezpiecznikow w komorze silnika). A funkcje wylacznika wstrzasowego wrzucono w siec (informacja o uderzeniu idzie po VAN ze sterownika airbag do BSM, gdzie odlacza przekazniki sterujace praca silnika). Pozdrawiam
Zmierz napięcie tam gdzie przygasa uszkodzony może być akumulator , alternator , instalacja lub np BSM , ale również bsi . Za to co w środku odpowiada BSI nad nogami kierowcy , pytanie tylko czy ono dostaje prawidłowe i stałe napięcie z BSM ?
Najcześciej pada moduł cewek, potrafi też uwalić sterownik silnika. Bsm również podaje zasilania i też może wpływać na takie anomalie.
Masa na silnik a dokładnie na skrzynie oraz bezpiecznik w BSM na rozrusznik. Są opisane.
Witam. Mam pytanie .... Podczas diagnostyki wyświetlił mi sie błąd błąd F000, opis: Moduł sterujący silnika BSM milczy w sieci CAN Nie można go usunąć. Jak to interpretować? Czy należy sie tym przejmować? Auto jeździ normalnie, a zauważyłem to przy diagnostyce całkiem przypadkiem. _________________ Mariusz Citroen C4 Grand Picasso 1.6 HDI
w komorze silnika jest BSM
Najpewniejszy plus po stacyjce- jest właśnie - po stacyjce. Bezpiecznik na przewód i przeciągnąć przewód przez belkę grodziową i masz pewny plus w komorze silnika. Tylko w tym roczniku stacyjka jest niskoprądowa. W komorze silnika jest BSM i tam jest "+ po stacyjce". https://obrazki.elektroda.pl/1137162800_...
Uszkodzone BSM, uszkodzony moduł albo sam silnik dmuchawy. To w zasadzie standard. Mogą być jeszcze uszkodzone przewody czy panel kimy. Co do wyrobionych plastików to też prawda.
Bsm nie trzeba kodować. Poza tym czegoś się go uczepił skoro to sterownik silnika nie gada. Zasilania i masy na ECM sprawdź
Weź żarówkę np H7 i przyłóż do złącza plusowego silnika. Jak nie ma tam prunda to możliwe uszkodzenie BSM. Nie sprawdzaj miernikiem tylko żarówką .
Nie wymienisz przekaźnika w BSM - tyle w temacie. Samochód na CAN czy VAN? Jakie podświetlenie zegarów? Dodano po 8 Bezpiecznik nr 7 w komorze silnika - 20A. A BSM jest zalany żywicą, więc nie masz możliwości wymiany przekaźnika. Przekaźnik nie taki klasyczny, tylko wersja do płytki drukowanej.
Witam, Oto schemat polaczen. Tak na marginesie slinik to HFX nie HXF. Pozdrawiam, Georges
Podpowiedz moja jest następująca: Najprawdopodobniej winny jest moduł sterujący silnika BSM, nie sterownik tylko moduł. To on może spowodować zgaśnięcie silnika nie pozostawiając przy tym żadnego śladu w postaci błędów. BSM jest w 407 pod tą dużą czarną pokrywą z lewej strony komory silnika. To w nim są bezpieczniki.
Witam !! Moduł BSM to moduł z bezpiecznikami i przekaźnikami , w komorze silnika , nie jest to sterownik silnika ECU , nie wiem jak w C2 ale w C3 jest w komorze silnika od strony kierowcy zaraz za lampą . Wiem trochę to dziwne że BSM może wpływać na pracę silnika , ale ten moduł komunikuje się z modułem BSI (ten w kabinie nad nogami kierowcy) po magistrali...
Do Beryas.Jak zamienię ten przekaznik w BSM-B3 na nowy to silnik odpali?Podmieniłem stare BSM-B3 na drugie i nic nie pomogło.Zauważyłem że nie włącza się silnik dmuchawy nawiewu.Drugie BSM zamontowane było jako używka, sprawne wyjęte ze szrotu.?
Samym silnikiem steruje BSM.
Który to rok i jaki konkretnie silnik?
Przecież w lexii kalkulatot silnika to BSM, a kalkulator wtrysku to ECU
Raczej przekaźnik, niestety bardzo ciężko to naprawić więc trzeba podmienić bsm. Ten prąd pojawiaja się po odpaleniu silnika, teoretycznie można zastosować przekaźnik omijając bsm.
Witam, Citroen C5 I 1.8 16V 2004r Break. W samochodzie nie działa dmuchawa nawiewu powietrza. W klimatyzacji (automatyczna/CAN) błąd 88-silnik dmuchawy przerwa w obwodzie. Podmienione BSM na nowe sprawne w komorze silnika, bezpiecznik 40A cały, wtyczka przy opornikach i silniku nie wypalona. Czy ktoś może określić który przewód wychodzący z puszki BSM-a...
Naprawić złącze, zmierzyć pobór prądu,wymienić jak trzeba silnik albo moduł silnika wentylatora. Takie proste. Każdy prawdziwy elektromechanik ogarnie.
z ta wiazka jest dokladnie tak jak napisal norbert.s 4 przewody nie podlaczone nigdzie ani z jednej ani z drugiej strony. do wykozystania. pod maska wychodza w tej obudowie gdzie bsm pod sterownikiem silnika przytwierdzone do wiezki. nieraz na pierwszy rzut okiem nie widac. trzeba troche pogmerac i wydobyc.
Wiązka gnije, ta łącząca silnik z BSM.
Moduł silnika nadmuchu do kontroli.Przekaźnik modułu silnika(w BSM)do kontroli.Możesz też wyjąć silnik i sprawdzić chociaż stan szczotek.Gdybym miał strzelać to raczej moduł silnika dmuchawy.
W BSM pod maska silnika, na lewym nadkolu. Niedostepny z zewnatrz. BSM do wymiany.
Także usunąłem usterkę. Zielona wiązka BSM -> ECU na silniku.
Układ paliwowy jest OK. Problem rozwiązany - przyczyna tkwiła w niewłaściwym wykonaniu naprawy uszkodzonej wiązki elektrycznej silnika i BSM przez poprzedni serwis. Dziękuję wszystkim, temat zamykam.
Jeśli wentylator pracuje w podzespołach wykonawczych na pierwszym i drugim biegu to sterowanie jest ok jedynie sygnał zwrotny do edc może nie funkcjonować. Bsm jest ok.
Taką rzecz wykonasz testerem diagnostycznym w podzespołach wykonawczych. Przekaźnik siedzi w komorze silnika w BSM.
Jesteś pewien, że za spryskiwanie odpowiada BSI? O ile pamiętam to w starszych wozach, tam gdzie była zwyczajna manetka wycieraczek i spryskiwaczy to zasilanie i sterowanie spryskiwaczy szło bezpośrednio z manetki a wycieraczka zasilana jest przekaźnikiem w BSI. W nowszych wozach, tych z COMem, spryskiwacz szedł ze skrzynki na silniku (BSM).
No racja ,ale jak nie ruszy wcale to BSM albo moduł silnika albo i inne cuda😁
Ogólnie to dość ciężko znaleźć coś w schematach PSA w ten sposób. Oni mają schematy podzielone tematycznie - oświetlenie, ABS, silnik itd. Bezpiecznik F1 w BSM zasilana styk roboczy przekaźnika R1, który wbudowany jest w BSM. Styk ten zasila pin 5 gniazda 28V NR (czarne gniazdo). Z tego pinu idzie zasilanie na sterownik silnika oraz na wtyczkę pompy...
Dramatu nie ma na początek sprawdź czy akumulator nie padł potem masę na silniku, bezpieczniki w bsm główny plus na bsm oraz czy bsm nie jest zalany wodą któraś wtyczka może nie łączyć.
Czyli masz BSM w komorze silnika tak ? tam szukaj maneteki to raczej bym zostawił w spokoju
wszystko wyjaśnione wymieniłem elektronikę czyli /sterownik silnika -bsi-bsm-i zakodowałem wtryski / i auto żyje
Brak zasilania na część osprzętu silnika (słychać cyklicznie cykający przekaźnik w BSM) zasilanie na ten osprzęt idzie z BSM, wiązka sprawdzona.
Kolego w aucie masz 3 glowne sterowniki - ECU -sterownik silnika w aluminiowej obudowie prawdopodobnie na 3 wtyczki znajduje sie w komorze silnika - BSM -modul zasilania w plastikowej obudowe pod przykrywka za lewa lampa w srodku masz bezpieczniki - BSI -inteligentny modul sterujacy, znajdziesz go z lewej strony w srodku gdzies pod kierownica Z tego...
Witam . Brak możliwości uruchomienia samochodu , nie ma komunikacji z sterownikiem wtrysku (brak na desce kontrolki silnika ) poratuje ktoś schematem komunikacji ecu z bsm ? Sterownik silnika sagem 2000 , BSM-b3 Siemens . Pozdrawiam
Chyba chodzi Ci o 16V NR i pin 13. Zobacz na rysunek w JPG. Masz tam akurat złącze 16V NR - pin 13 połączony jest ze sterownikiem silnika z 32V NR pin F4, przewód ma nr 1229. Przekaźnik z BSM podaje zasilanie na sterownik silnika na pin A4 przewodem 1203
Witam , zasilanie sondy NOX wychodzi z osobnego przekaźnika znajdującego się w komorze silnika po prawej stronie w skrzynce gdzie znajduje się sterownik silnika moduł BSM. Masę sonda NOX ma podłączoną pod dywanikiem od strony kierowcy przy progu. Zasilanie sondy i masa idzie również na zbiornik z pompą ADBLUE.
No właśnie chciałem sprawdzić przewody ale trochę tego dużo... Gdybym wiedział co jest podpięte pod ten bezpiecznik łatwiej byłoby zlokalizować usterkę. Na schemacie jest oznaczony opisem: Sterownik wentylatora chłodnicy, Sterownik zarządzania silnikiem (ECU), 20 A Klepnij sobie na Alle bsm 307 i zobaczysz foty z tym bezpiecznikiem. Pozdr.
Jaki BSM, kod silnika i skrzynia?
Po diagnostyce Diagboxem, otrzymałem: BSM milczy w sieci CAN. BSI milczy w sieci CAN. Czyżby przyczyną może byc BSM lub BSI? Zapytałem o ten BSM na forum CITROENA Otrzymałem informację: wszystko ok tak czasami jest - zależne jest od wersji softu w aucie Poniżej to o co zapytałem: Witam. Mam pytanie .... Podczas diagnostyki wyświetlił mi sie błąd błąd...
Bsm mozna podmieniac na delikatnie inny model, najlepiej sugeruj sie nadwoziem i silnikiem
Nie przenosi styk przekażnika w bsm idzie podmiana bez adaptacji
Weź żarówkę np 21W i sprawdź zasilanie na silniku , module silnika,lub na wyjściu z BSM jak nie działa. Z wróżb uwalony BSM.
w takim modelu jest ze 150 różnych kostek. Szukać wody w BSI jak i BSM
Witam, prosze o pomoc moze, ktos mial podobny problem, wentylator czasami zalacz sie przy otwarciu drzwi albo po wlozeniu kluczyka do stacyjki bez przekrecania a po wlaczeniu silnika chodzi na wysokich obrotach. WENTYLATOR JEST NOWY,i pracuje normalnie w innym samochodzie. Wymieniono sterownik silnika, bsm , bsi i wgrano nowy program nadal jest to samo....
Tak - jest to wiązka główna (bardziej obrazowo komory silnika), oplata podłużnice, wentylator, ABS, światła itp, sterownik silnika, bsm i wchodzi do środka do bsi, immo, pedały, klimatyzację itp, z tą wiązką połączona jest jeszcze tylko pompa w zbiorniku i tylny ABS. Do bagażnika, tylnych świateł, czujników parkowania itp idzie oddzielna wiązka która...
Podmień skrzynkę bezpieczników w komorze silnika ( tzw bsm ) . Zerknij tylko by numery się zgadzały . Jest tam napisane 1,2,3,4 . Te są najważniejsze . Najszybszy sposób na sprawdzenie .
cykanie bsm może być gdzieś problem z masą podaj początek vinu tam jest typ silnika to znajdę schemat
Zacznij od wymiany bezpiecznika od pompy wspomagania. Maxifuse pod bsm pod maską.
Ja to bym sprawdził przekaźnik silnika, dokładnie moduł BSM.
To bardziej skomplikowana sprawa. Z włącznika wycieraczek sygnał cyfrowy idzie do modułu UCH nad nogami kierowcy i dalej CAN do modułu BSM pod maską. Tam przekaźnik uruchamia silnik spryskiwacza. Przekaźnik nie wymienny, tylko cały moduł. Najczęściej leci sam silnik spryskiwacza lub włącznik wycieraczek.
Witam. W trakcie jazdy padł F8. Komora silnika BSM DELPHI. Auto zgasło i po wymianie F8 zaświeciło Economy mode active, wyłączyło podstawowe funkcje (radio, szyby, światła). Immo i centralny zamek działa. Lecz po zmianie F8 dalsze objawy. Po włączeniu zapłonu funkcje rozruchu prawidłowe do momentu około pół minuty i pada F8. Odpadają raczej przetarcia...
Bsi? Bsm w komorze silnika. Zwarcie w instalacji.
Nowy sterownik z przeniesionym immo ze starego. Efekt- dalej nie odpala. Jest postęp ODPALIŁ :D w akcie rozpaczy strzeliłem kilka razy na biegu i rozrusznik załapał. Efekt pracy: wymienione sterownik silnika, BSM, regeneracja rozrusznika. No i teraz zagadka.......Centralny z pilota nadal nie działa, nie zapamiętuje daty (po każdorazowym wyciągnięciu...
witam poszukuję schematu elektrycznego Citroen C4 b7 VF7NC9HP0DY561108 przede wszystkim schematu silnika i wejsć do ECU ( nie mogę zlokalizować zwarcia do masy) i BSM( wilgoć w srodku rozcięty w trakcie czyszczenia)
Daro111, ta skrzynka była montowana mniej więcej do lata 2001, w pojazdach, które nie miały CANa na silniku. Nowe pojazdy po tej dacie miały już BSM i COMa.
Bo tutaj problem jest jak zwykle z diagnozą. Mierz żarówką np H7 zamiast miernika. Wszystkie "grube " połączenia koło silnika sprawdzasz żarówka. Prąd "przychodzi " przeważnie z BSM. Dlatego jego usterka powoduje podobne problemy.
Silnik wycieraczki pin 1 stała masa 31 pin 4,5 prąd z przekaźnika BSM piny c1 oraz c9 bezpiecznik f17 pin 2 z BSI pin a9 Jest jeszcze komunkacja VAN BSI C6 C8 oraz BSM D5 d1 nie mam dokładnie kolorów kostek.
Problemem jest źle wyczyszczony software z ECU silnika i dlatego są problemy. Podmiana BSM nic nie da.
Wydaje mi się, że jak dobrze poruszasz wiązką między BSM (skrzynka bezpieczników w komorze silnika) a ECU to problem z odpalaniem wróci + nie będzie komunikacji.
Witam, tym razem trafiłem na ciężki temat, nie działają wycieraczki: - jest komunikacja z BSM PO WARSTWIE CAN - jest komunikacja z lewym silnikiem Master - zasilania są, masy są, ciągłość przewodów ok - maska silnika status zam. Został podmieniony lewy silnik, został podmieniony moduł BSM, wymieniłem transciver LIN w lewym silniku. Nie działa z poziomu...
Sprawdzić ciągłość przewodu podającego masę na przekaźnik pompy od sterownika silnika do BSM. Najczęściej gnije w wiązce poniżej akumulatora.
I co zrobisz ? Masz oscyloskop? Nawet nie podałeś wystarczających danych żeby się bawić w podpowiedzi. To nie była kpina , tylko realna podpowiedź. A możliwości ? niewłaściwy regulator,uszkodzona wiązka , uszkodzony BSM , uszkodzony sterownik silnika....
Moduł wymieniłem na inny z takiego samego auta i dalej go nie widać. Zanim zacznę grzebanie w kablach, nie wiem, który jest od zasilania, żeby sprawdzić, czy dostaje napięcie. Zmieniłem wszystko, co możliwe: BSI, BSM i sterownik silnika. Dalej nie ma komunikacji z modułem poduszek.
Szukaj pod maską. Kalkulator wtrysku to inaczej ECU - komputer silnika. Powinien być przy module BSM (skrzynka bezpieczników). http://obrazki.elektroda.pl/7702858000_1... Bezpiecznik F4 jest zasilany po stacyjce. I odpowiada za przekaźnik wysokiej prędkości wentylatora. Bezpiecznik F8 odpowiada za przekaźnik niskiej prędkości wentylatora....
Witam wszystkich! Pilnie potrzebuje schemat instalacji elektrycznej silnikowej i BSM do Citroena C5 2.2HDI 2006 r po lifcie. Jakimś sposobem do przedniej skrzynki elektr. z komputerem silnika i bsm dostał się szczur i wygryzł część wiązki elektrycznej. Na szczęście akumulator w tym czasie był wyjęty do ładowania. Proszę o pomoc
Kolego klona robiłem sterownika silnika sagema s2000 nie bsm i tak tez napisałem
Poradziłem naprawiłem i było to tak - dmuchawa działa-wymieniłem bsm. a mogłem to sprawdzić jak odpaliłem silnik, wcześniej nie było napięcia . A silnik odpaliłem po tym jak zastosowałem emulator immo od autronika tzn oni zamontowali
Pin 11 szarej kostki 16-pinowej, bezp. F2 - o ile jest to M59 z silnikiem TU5JP4. Na przyszlozc - zaczynaj od VIN-u.
Kawałek schematu to kawałek info jak silnik i moc
BSM, wtyczka brązowa 28 stykowa, styk nr 13 i 24. Brak bezpiecznika - "przekaźnik" elektroniczny. Dodano po 6 Często zaraz po przekręceniu kluczyka mam tryb ECONOMY, czyli wyłączone zbędne odbiorniki tak jak to się ma, gdy kluczyk jest dłużej w pozycji 2 Czasem tego typu problemy spowodowane są złym stykiem na klemach akumulatora lub uszkodzeniem którejś...
Na podstawie swojego doświadczenia z bsm dodam, że wymieniłem zainstalowany w citroenie c4 (silnik 1.4i) niesprawny moduł bsm l04-00 na l06-00 (bo innego nie mieli na szrocie) i wszystko działa bez problemu. :)
Masa od wtrysku w momencie buczenia pompy zmierzone żarówką 1W bo nie wiem czy 5W nie zepsuje nic, 8,2V. A nie powinno być tam też te 12V? BSM ma coś z tym wspólnego czy tu rządzi sterownik tylko i wyłącznie? Sterowania masą nie będziesz miał póki sterownik silnika nie będzie widział że się silnik kręci - inaczej zalał byś silnik przed odpaleniem....
Na początek sprawdziłbym wszystkie bezpieczniki w komorze silnika oraz wewnątrz pod deską rozdzielczą. W dalszej kolejności do sprawdzenia połączenia okablowania - wyciągnij wszystkie wtyczki z ECU oraz BSM i oglądaj pod kątem uszkodzeń. Uwaga - najpierw odłącz akumulator.
auto do elektronika z Krakowa -mozna namiary na niego zeby ecu mapoe zrobic? Ja też poproszę namiar na takiego elektronika bo mi wyskoczyło ze dwa razy P1050 i podobno to może być przyczyna przerwy w podawaniu sygnału do silnika VALVETRONIC, albo wtyczka co jeszcze sam mogę wymienić, albo BSM do weryfikacji.
Nalezy sie cieszyc, jezeli tylko BSM padlo. Bo mogly rowniez pasc drivery w samych silnikach wycieraczek...
Witam wszystkich, mam problem z Peugoetem 207, 2007 r., 1.6, benzyna+lpg. Od jakiegoś czasu samochód gaśnie na niskich obrotach. Przykładowo dojeżdżam do skrzyżowania, wrzucam na luz, obroty lecą w dół i gaśnie. Inna sytuacja - dojeżdżam do skrzyżowania, redukuje na dwójkę, obroty spadają i gaśnie. Problem występuje zazwyczaj w chłodne dni - jesienią...
Ja bym sprawdził sam aku czy nie padnięty.Druga sprawa to masy na silnik i plusy na rozrusznik.Możesz podać też bezpośrednio plus na zacisk 50.Wtyczka powinna być w BSM
Zaczynając od najtańszych, zobacz, czy nie skorodował bezpiecznik Maxi pod BSM, sprawdź, czy na regulator obrotów silnika dmuchawy dochodzi napięcie po uruchomieniu silnika, lubi się wypalać złącze i płytka regulatora.
silnik dyson silnik dogrzewać silnik silnik przezwajać silnik silnik
polonez gasnie zimnym silniku nissan primera wtryski przywraca system recorvery
samsung ue49nu7102 odtwarzacz multimedialny
Wzrost obrotów do 980 i włączenie Webasto Problemy z odtwarzaniem filmów w Zorin OS