https://obrazki.elektroda.pl/6666213400_... Ktoś tu leniwy, prawda ? Masz schemat. Silnik chłodzony częściowo powietrzem, a częściowo olejem. No i to bardzo autor ma silnik chłodzony olejem a ty wstawiasz silnik chłodzony powietrzem. Do tego pokazujesz sterowanie wentylatora termostatem w układzie wydechowym. Co było tylko w mocniejszych...
To jeest mój pierwszy silnik chłodzony olejem dlatego myślałem ze 120° to jest za dużo już przy 115 stawałem i ją chodziłem. Dlatego chcę zobaczyć termostat może zrobił się tam jakiś nagar czy coś. Jaka jest maksymalna temperatura żeby nie wykończyć silnika?
Dzisiaj zbadamy silnik montowany w kultowych samochodach Volkswagen Garbus i jego pochodnych. Zobaczymy, co było kluczem do sukcesu wynalazku Ferdinanda Porsche i dlaczego jego produkcja trwała ponad 65 lat. https://obrazki.elektroda.pl/2334439300_... Źródło: https://www.renooffroad.com/scudders-per... Silnik...
Dzięki, zalałem olejem syntetycznym 10W40
https://obrazki.elektroda.pl/2558148800_... -BANDIT INFO BOX- 1. WSTĘP Opisywana konstrukcja to zestaw dodatkowych cyfrowych wskaźników które wykonałem do swojego motocykla (Suzuki Bandit 650S K5). Są to wskazania: aktualnego biegu, napięcia w instalacji oraz temperatur: oleju i powietrza (silnik tego motocykla jest chłodzony olejem...
To inna zasada działania termostatu w tym silniku jest? Z reguły brak termostatu umożliwi ciągły obieg od samego rozruchu.. Jakiej reguły? Pokaż mi jakikolwiek inny silnik chłodzony olejem, w którym ta reguła się sprawdza. Chociaż jeden. A przyrównaj do jakiegoś innego silnika ten termostat. Zasada działania się nie zmieniła tylko konstrukcje silnika...
Nic nie wiesz. Silnik chłodzony olejem zgodnie ze starą tradycją Deutza.
silnik chłodzony olejem ,ale to jest ok, wszystkie filtry wymienione , nowa pompka paliwa , dymi na biało i na początku mam wrażenie że spadek mocy jest mniejszy. Ja jednak myślę o za małej dawce paliwa lub uszkodzonej pompie wtryskowej
LENIWIEC_PL: z nieba mi spadłeś! podpowiedz więc, czy stara pompa Bosch VE na linkę pasuje na mocowanie Boscha VP37 (tdi) i koło pasowe rozrządu też pasuje z VP37 do VE bez żadnych przeróbek? trzeba coś kręcić "śrubką mocy" żeby dopasować starszą pompę do tych nowszych cienkich wtrysków? albo te wtryski jakoś inaczej ustawiać? Co do samej pompy to...
W paru miejscach śruby w tym silniku już płyną ,albo są na granicy, ale takie są wytyczne producenta i tak je składam od lat. Odstąpienie od tego kończy się przedwczesnym przepaleniem uszczelki. Nawet jak zastosujesz ustawienia dla silnika 1011 czyli 120° to te śruby spokojnie wytrzymają, blok i głowica też. A ten silnik zgodnie z tradycją Deutza jest...
To silnik chłodzony olejem Czujnik przegrzania(temp.) jest jednopinowy i znajduje się obok czujnika ciśnienia oleju, Te dwa czerwone kabelki są zakończone wsuwkami i wisiały sobie pod wentylatorem,tak jakby były od tego czujnika ale jaki byłby to sens ? Alternator i czujnik
Maluch także bez zasilania świec zgaśnie - to silnik benzynowy i potrzebuje iskry za zainicjowania zapłonu. Akurat w to jeszcze można uwierzyć. Maluch, chłodzony powietrzem, silnik przegrzany, zawory wylotowe rozgrzane prawie do czerwoności, benzyna z dodatkiem jakiegoś "zajzajeru" :) i samozapłon gotowy. Ale tutaj bardziej od liczby oktanowej miałaby...
a byłbym za przerobieniem benzyniaka a to dlatego że w miare łatwiej to zrobić niż kombinować z dieslem, rozruch na benzynie i praca na gazie, przyjmując że silnik miał 100km to na gazie można by wyciągnąć nawet z 15KW prądu max + ciepło do grzania dla przeciętnego domu wystarczy No to nic tylko brać się do roboty i zbudować taki generator z silnikiem....
kkknc napisał: zgodnie z wieloletnią tradycją Deutza olejem. To mnie uspokoiło :D , bo każdy silnik spalinowy jest po części chłodzony olejem. A tak z ciekawości , bo nie znam tych silników, czym jest chłodzony olej? Ten jest całkowicie chłodzony olejem zamiast płynu chłodniczego tuleje obmywa olej. Dalej już tradycyjnie chłodnica. Dlatego do tego...
Tyle to ja wiedziałem. Chodzi o typ silnika. Czy jest chłodzony cieczą, czy olejem (powietrzem)? Na początek wymieniłeś filtry paliwa i powietrza? Końcówki wtryskiwaczy po wymianie należy ustawić i robi się to razem z pompą wtryskową. Inaczej to niema sensu.
100°C to nic strasznego . Najważniejsze , żeby płynu chłodniczego nie wywalało . Dopóki płynu nie wywala , to znaczy że się nie gotuje , czyli nie tworzą się pęcherze powietrza i silnik jest równomiernie chłodzony . Zastanówcie się , co się stanie z olejem który będzie 10°C cieplejszy ? Nic . Żelastwo , aluminium itd. w tych okolicach temperaturowych...
Kolego największy QA to 165. Natomiast QAS było 500 i 600 po środku nie było 540 Te generatory były na rynek amerykański z silnikami Caterpiler i Cumis. W dalszym ciągu uważam, że to QA, 44 bo większy, czyli QA 50 miał już silnik Deutz chłodzony cieczą i inna prądnice ECO 32 – 3L/4, a 44 miał właśnie tego Deutza z turbiną i tą prądnicę ECO 32...
gdyż nie znam się na silnikach motocyklowych Więc nie bierz się za naprawę takich silników. To nie samochód czy ciągnik. Zapytałem Pana z tej szlifierni o to a ten powiedział że otworki są do odprowadzania brudu i są niekonieczne.... Pan z szlifierni nie zna się na tym co robi. Te otwory to dysze natryskujące olej na denka tłoka i gładź cylindra. To...
Bezsens, przecież to jest silnik z pionowym wałem, chcesz śmigłowiec z tego zrobić?! na boku to w ogóle od razu się rozleci bo brak smarowania, poza tym Briggs to są dziadowskie silniki, chcesz się zabić jak korba bokiem wyjdzie, jeszcze Cie zarzyga gorącym olejem i odłamkami metalu, (albo na koniec jeszcze ten olej się zapali od gorącego wydechu)?...
Wina tłoka? Pierścieni? Zmierz cisnienie sprezania, zimny/ciepły silnik. też o tym myślałem. Muszę tylko przyrząd zakupić. Dodano po 5 Pochwal się jaki masz silnik. silnik to jest konstrukcja suzuki 400cc quad arctic cat 400 właśnie, motory te siedzą też w suzuki eiger400 kymco mxu400 i arctic cat400 może i winnych nie wiem. Silnik chłodzony powietrzem...
Bardzo dziekuje za odpowiedż.Wartość sprężania jest ale za mała. Podobno wlaśnie bs, czyli tłok chłodzony olejem z podwójnym dnem, odwrotnie jak w fl , ale wymiary identyczne.To prawda że zrobiłem to na pałe, ale facet sprzedając mi czesci, powiedział , że nie ma to wiekszego wplywu na sprężanie. A jaka musi być odleglość między tłokiem i cylindrem?
Witam Odgrzebuje bo temat przekładni powrócił. Przekładnia została wyremontowana przez zakład specjalizujący się w tym. Napędem była pompa zębata o wydajności 8cm3 została zregenerowana, odbiorem silnik wielotłoczkowy 19cm3 z przeciekami wewnętrznymi, naprawione uszczelniacze i tarcza sterująca. Jest już tez dobrana śruba napędowa więc jacht porusza...
Silnik, prawdopodobnie deutz trzy cylindry chłodzony powietrzem. Zamontowany w widlaku z lat 70-80. Cieknal olejem na górze z popychaczy i wentylator rozrzucal olej Wszędzie. Poza tym palił zawsze, żadnych zastrzeżeń do pracy. Zdjalem głowice, jutro odbieram ale nie wiem jak ustawić luzy zwworowe. Jeśli ktoś zna takie silniki to niech podpowie na co...
Silnik synchroniczy, mający z definicji prędkość obrotową równą częstotliwości sieci, przy zwiększaniu obciążenia zwiększa przesunięcie kąta między wirnikiem a polem magnetycznym. Jeżeli przeciążysz silnik, a (w praktyce) kąt przesunięcia przekroczy 60*, silnik wypada z synchronizmu i staje. A dlaczego rozpatrujesz tylko silnik synchroniczny? Poza...
Witam. I znowu mam problem. Znajomy posiada na piekarni piece ogrzewane olejem opałowym. Ciepło w nich jest rozpraszane za pomocą wentylatora turbinowego który jest zamontowany na osi silnika 2,2KW marki simens. Całość znajduje się w zabudowie w miarę szczelnej z powodu zapylenia mąką. Problem jest z temperatura jaka uzyskuje silnik od rozgrzanego powietrza....
Witam.Mamy w firmie malego walca Bomag z 2008 roku.Jest w nim zamontowany silnik Deutz , trzycylindrowy chłodzony olejem i powietrzem.Model D2011.I jest z nim taki problem ze rok temu o tej porze byl robiony remont silnika.Przyczyna byla taka ze najpierw wypaliło uszczelke pod glowica i bral olej tak ze az mu z wydechu kapało.Po tej awarii zostala wymieniona...
Do głowy poprzednika :D _Any 56. Dwa pierwsze punkty przetłumaczył poprawnie, resztę wymyślił :D Kolego - Silnik dwusuwowy ok. 200 ccm pojemności chłodzony powietrzem - z tyłu cylindra masz deflektor doprowadzający nadmuch z wentylatora w obudowie na żebra cylindra. Z ekranowanego kabla na świecę domyślam się, że generatorek służył do zasilania radiostacji,...
1. Nie wymienia się olejów Owszem, nie wymienia się oleju w silniku bo go tam nie ma. Nie znaczy to jednak, że pojazd elektryczny nie zawiera oleju w zespole, który prędzej czy później nie trzeba będzie serwisować. Takim zespołem jest reduktor z olejem przekładniowym. Reduktor posiada uszczelniacze, które jak to też bywa w innych skrzyniach, lubią...
No jak wyobrażasz sobie prace silnika (chłodzonego powietrzem) bez grzania się oleju ?
Witam, mam problem z silnikiem Deutz BF4L1011F. Zaczął kopcić na biało i pojawił się olej w wydechu. Pierwszy pomysł - turbo. Po regeneracji i złożeniu dalej wręcz rzyga olejem. W ciągu 5 minut pracy silnika wciągnął połowę wysokości bagnetu oleju. Silnik chłodzony olejem, teraz pytanie czy pierścienie czy głowica/uszczelka pod głowicą wydmuchana?
Podstawą chłodzenia jest czysty silnik.Cylindry i dno miski olejowej. Wpływ na chłodzenie ma też jakość oleju silnikowego.
Owszem - te silniki są chłodzone olejem ale tylko jako czynnik pośredniczący - ciepło odbiera przepływająca woda. Ubiegłego lata "zamordowano" taką pompę poprzez częste starty i wyłączenia - wzrost temperatury rozszczelnił silnik, woda załatwiła resztę; co ciekawe uzwojenia OK ale prąd różnicowy znaczny - wyłącza zabezpieczenia. Reasumując: przy pracy...
Ale samo chłodzenie olejem nie wystarczy. Dlatego jest stosowane chłodzenie olejowo powietrzne, nie wymagające termostatu. No popatrz a Deutz zgodnie z tradycją robi do dziś silniki chłodzone olejem. Samym olejem i to wystarcza. Dobrze że nic nie wie o twoich wywodach.
Wszystko zależy od tego w którym miejscu poszła uszczelka. Nie masz tam oleistego syfu w zbiorniku wyrównawczym, tudzież masełka w misce olejowej? Czy w zbiorniku wyrównawczym wyczuwalny jest zapach spalin?Jeśli to uszczelka to problem będzie się tylko pogłębiał.
Czy widzisz różnicę między samolotem a statkiem? Urządzenie przewidziane do pracy z cieczą jest całkiem innej budowy niż z gazem
Przy "pełnoletnim" :D samochodzie, takie objawy mogą powstać przy rozszczelnieniu wewnętrznym (korozja) chłodnicy oleju silnikowego :-o następuje mieszanie czynnika chłodzącego z olejem i grozi zatarciem silnika :!:
hehe , proponuje poczytac jeszcze zanium sie za to zabierzesz no ale tak od poczatku : 1- odprezenie przy takim doladowaniu nie jest konieczne 2- chlodzenie ciesza , wystepuje lub nie zalezne od modelu sprezarki , czesciej mozna to znalesc w turbobenzynach ze wzgledu na temp pracy 3 - olej do smarowania turbo bierze sie z obiegu z silnika , nie stosuje...
Ciśnienie oleju jakie? Oblachowanie na silniku jest? Chłodnica drożna? A ta temperatura jest jeszcze dobra. W końcu silnik chłodzony olejem.
Leje się z pod pokrywy zaworów czy głowicy? Silnik chłodzony jest powietrzem, ale i olejem. Gdy było go mało, bardzo szybko się rozgrzewał i dlatego naprężenia powodowały "strzelanie" na połączeniach. Nie jest to w żadnym wypadku zdrowe, ale teraz nie masz już wyjścia. Pilnujesz stanu maszyny i jeździsz dalej. Albo się zatrze szybko, albo będzie pracować...
Raczej wygląda to na typowe "zarzucanie olejem" w wyniku nieszczelności pierścieni tłokowych więc pomiar ciśnienia , jak radził Adam700 , powinien to potwierdzić lub wykluczyć . Przy takim przebiegu jak podajesz jest to już całkiem możliwe dla "malucha" . Niezależnie od oleju tak wysokie przebiegi międzyremontowe jak kilkaset tysięcy zwłaszcza dla silników...
Te pompy też powinny pracować w pionie Masz rację. Jednak jest zasadnicza różnica w pobieraniu wody. Mianowicie zasysają z dna. Do tego ponoć nie muszą być zanurzone w wodzie (chłodzenie) czyli pewno silniki zalane olejem lub jak to bywało dawniej `woda przepływa wewnątrz silnika.
Macie jeszcze jakieś pomysły? Podobne efekty (żółta kontrolka poziomu oleju i znacznie "szybsze zużycie" tego oleju) miałem w benzynowym Passacie B5. Zszokowany byłem gdy doświadczony mechanik zaczął diagnozę mojego samochodu od inspekcji ... zbiornika płynu chłodzącego. Okazało się, że w moim staruszku faktycznie rozszczelniła się chłodnica oleju...
Możliwe, że konstruktor tego rozwiązania chciał uzyskać efekt smarowania pierścieni w czasie gdy tłok idzie do góry i w dół. Jeżeli pierścień olejowy dokładnie zebrał by olej, gdy tłok idzie w dół to pierścienie idąc do góry pracowały by bez smarowania. Tuleje cylindrowe są robione z żeliwa. Żeliwo może do swojej struktury przyjąć olej. Inna możliwość...
No właśnie o wiele większą niż 130*C. Prawie pewne że się gotuje. No więc ratuje Cię jakaś chłodnica lub grzać parownik olejem z silnika.
Witam. Oczywiście chodzi o cisnienie oleju. Silnik chłodzony olejem. Zauważyłem też że węże które ida z silnika i przechodzą przez chłodnice są zimne. Wyciągnąłem termostat. Węże są ciepłe ale problem dalej ten sam.
W większości samochodów z automatyczną skrzynią biegów chłodnica oleju umiejscowiona jest w chłodnicy cieczy chłodzącej silnik, i wykonanie dynamicznej wymiany oleju jest w miarę proste. W JF506E (Jatco) chłodnica oleju jest przykręcona do skrzyni biegów (podobnie jak w Vw AG4), i tu jest problem. Jedynym rozwiązaniem (tylko w Vw) to odkręcenie od dołu...
Ja nie robiłem remontu robił to mechanik, mam nadzieję że wszystko w środku wyczyścił. Silnik od Brinkmana. Silnik jest chłodzony chłodnicą oleju. Rozmawiałem przed chwilą z mechanikiem wszystko było wykręcane i czyszczone. Jak byłem zobaczyć jak składa to wszystko w środku było czyściutkie, żadnego nagaru nic nie było.
Znajdziesz tu: http://oto.to/schematy/automat/statidyn.... . Przy pańskiej skrzynce będzie problem, konieczne specjalne "oprzyrządowanie", ponieważ chłodnica oleju umiejscowiona jest na skrzyni biegów a nie w chłodnicy cieczy chłodzącej silnika.
Podejrzenie zawieszania się wtryskiwacza (czy), albo problem z pompą wtryskową - regulator kąta wyprzedzenia. wtrysku. Silnik chłodzony olejem, więc gdyby poszła uszczelka pod głowicą, raczej kopcił by na niebiesko. Ten biały ,,opar" ma zapach oleju napędowego czy spalin ?
ten na zdjęciu nie ma filtra odśrodkowego (ta płaska pokrywka to jest zaślepka).Filtr odśrodkowy ma podobną wysokość co główny filtr oleju. Zaślepki są stosowane w CF85 bo w XF105 powinien byc w standarcie. Dodano po 3 Jeżeli zapala się ciśnienie oleju po np. wyrzuceniu na luz zaraz po dłuższym obciążeniu silnika, to wina również może być w zatkanym...
Co do ogrzewania reduktora olejem to bardzo dobry pomysł. Znaczne uproszczenie konstrukcji + lepsze chłodzenie silnika co w przypadku zasilania gazem nie jest bez znaczenia. Do tego czujnik ciśnienia oleju i heja...
Tu też jest http://www.unitcat.ru/mercedes/7/1/1/602... Jak słusznie napisałeś jest to dodatkowy zasobnik oleju. Z uwagi na duże obciążenie silnika zwiększono ilość oleju w stosunku do wersji wolnossącej. Dodatkowa powierzchnia miski również chłodzi olej.
Silnik 167fmm , uruchomiłem dziś to sobie pyrka ,tylko chyba coś z gaźnikiem nie tak bo świeca czarna i nie wkręca się na obroty ,zawory ustawione jak były zamknięte tłok gmp ssący 0.10 wydech 0.15,ale dalej ciężko kręci kompresja ogromna ,a głowicy nie ściągałem bo nie mogę starej uszczelki znaleźć a tak a propos,czy cewki w tym silniku są chłodzone...
Coś mi się wydaje , że to pierścienie , a głównie olejowy i dostał przedmuchów z komory spalania do michy olejowej . Z tond kopci z odmy i tłumików . Sprawdź po ustawieniu zaworów jaką masz kompresję w cylindrze i czy nie podbiera Ci oleju z silnika ? ( Zmniejsza się stan oleju w silniku ) ?? :| Dodano po 2 Quady chłodzone powietrzem w szczególności...
problem był w rozruszniku , rozwiązany problem, teraz jak jak chwile pochodzi to gasnie , zbiornik oleju jest bardzo ciepły i dekiel silnika też , chłodnica nie chłodzi oleju? i sie wyłącza żeby nie przegrzać maszyny?
Objawy pod odkręceniu korka od zbiorniczka jak najbardziej normalne przy odkręcaniu na rozgrzanym silniku. Ubywa Ci płynu chłodzącego? Jakie odcinki przejeżdżasz tym autem?
Są to prawie identyczne konstrukcje Prawie jednak robi kolosalną różnicę, jedna jest łożyskowana ślizgowo, nie ma uszczelnienia wału of strony napędu, nie ma samodzielnej odmy, wymaga smarowania olejem pod ciśnieniem i montowana jest czołowo kołnierzem do silnika spalinowego który w odpowiednim miejscu podaje olej i pozawala na spływ oleju razem z...
Darady to wymienić bez wyciągania chłodnicy i intercollera? Dodano po 11 A czy w tamtym miejscu jest olej pod ciśnieniem? Jasne że da radę. Zawsze robię to bez wyciągania chłodnic. W tym miejscu jest kanał który zasila dysze chłodzenia denko tłoka jak również kanał przez który olej z pompy trafia do filtra oleju tak więc jest to główna magistrala olejowa....
Zależy pewnie od konstrukcji myjki, jeśli uzwojenia silnika również pracują w oleju to różne dodatki z nowoczesnych olejów mogą powodować degradację izolacji uzwojeń , np honda dla silników motocyklowych w których alternator pracuje w oleju silnikowym stanowczo zabrania wszystkich nowoczesnych olejów z dodatkami. Pierwsze słysze o chłodzeniu uzwojeń...
padniętej uszczelki pod głowicą diagnostyka komputerowa nie wykaże, dymienie przy odpalaniu może być z winy padniętej uszczelki pod głowicą, zapowietrzania się układu paliwowego, niskiej temperatury otoczenia (para wodna), niespalonej ropy (spalone lub niezasilane świece żarowe) itp. Przyczyną wyciskania oleju przy śrubach mocujących pokrywę rozrządu...
W japońskich motocyklach klasa lepkości SAE nie jest ściśle określona — zalecane jest dostosowanie do temperatury otoczenia. Jedynie we italjańskich są określone zalecenia, czy w silnikach chłodzonych powietrzem nieco gęstsze jak np. 10W50. Warto pamiętać że w Yamahach nie ma czujnika ciśnienia oleju, tylko czujnik poziomu oleju.
Klekota w okolicach głowicy a i i łańcuch rozrządu chyba trze o dekiel, sprawdziłem stetoskopem lekarskim. Natomiast pisk dochodzi z okolic miski olejowej. Dziwne jest natomiast to, że cały gaźnik, zarówno z zewnątrz jak i w środku calutki zafajdany jest czymś o konsystencji kawy z mlekiem, lecz ciut ciemniejszym. Po zdjęciach patrząc, to ten silnik...
Przecież widać nawet po wystającym fragmencie że uszczelka pod głowicą się rozpada ze starości. Wspomogło ją też w tym nie dbanie o jakość płynu chłodzącego i mycie silnika żrącymi środkami.
Tak się kończy jazda z za dużą ilością oleju w paliwie ,jeszcze pewnie słabej jakości (słabo się spala). Druga sprawa to regulacja gaźnika. Trzy filtr w miarę zabijania się syfem tworzy się za nim podciśnienie które powoduje wzbogacenie mieszanki. PS 1:50 to 20ml oleju na 1l i lepiej nie robić mix-u na zapas. Na dotarcie to przy składaniu powinny być...
Ten silnik jest chłodzony na zasadzie odparowania wody z tego kibla nad cylindrem, nikt tam nie leje wody destylowanej, więc kamień jest zjawiskiem normalnym
może być po prostu walnięta uszczelka pod głowica. wtedy chłodziwo może dostać sie do oleju dowiedz sie dokładnie o co mechanikowi chodziło, czy sa oznaki walniętej uszczelki ? ( znika płyn chłodzący , budyn w oleju i czy dymi na szaro)
Jeżeli ci się świecą kontrolki to bym raczej podejrzewał zalanie 'komputera'. Ewentualnie woda gdzieś cie robi zwarcie i dlatego autko szaleje. Co do osłony dolnej silnika to bym się najpierw dowiedział czy była seryjnie montowana. Jest to najprostsza metoda przegrzania oleju(chłodzonego powietrzem opływającym michę olejową). Niektóre auta mają dodatkowe...
sprawdz: -czy nie ma oleju w płynie chłodniczym - nie ma "bąbelek" w zbiorniczku wyrównawczym -czy pod korkiem oleju nie zbiera sie szara maż jezeli tak to masz UPG do wymiany. jezeli nie to prawdopodobnie masz zapchaną chłodnicę
Na wszelki wypadek sprawdź jeszcze, czy nie masz płynu chłodzącego w oleju. Uszkodzona uszczelka podgłowicowa i przedostający się do cylindrów płyn chłodzący też może powodować podobne objawy, blokując pierścienie tłokowe z gładzią cylindrową. Sprawdź najlepiej przed uruchamianiem zimnego silnika, czy możesz obrócić ręcznie wał korbowy. Jeśli nie -...
Wchodzisz w silnik, bloki pomiarowe, blok nr. 7 - ma cztery okienka. 1 - temperatura paliwa 2 - temperatura oleju 3 - temperatura powietrza zasysanego 4 - temperatura płynu chłodzącego Teoretycznie po nocnym postoju powinny być one zbliżone do siebie i być w okolicach temperatury otoczenia.
Dziękuję za poradę, jednak ze zdjecia nie mogę się zorientować w którym miejscu ten czujnik jest. Patrząc na silnik z przodu widzę 2 czujniki jeden obok filtru oleju drugi z prawej strony niżej od tego obok filtra oleju. Gdy poruszam tym obok filtra oleju to wskaźnik pokazuje prawidłowo temperaturę płynu chłodzącego.
Mam problem z ładowarką atlas, silnik Deutz bf4l 1011f chłodzony olejem, brak oleju na turbinie i w miejscu czujnika ciśnienia oleju, po wykręceniu czujnika i uruchomieniu silnika prawie nic nie kapie a na czujniku temperatury oleju ciśnienie 9bar na niskich obrotach odrazy po uruchomieniu silnika. po wyciągnięciu termostatu ciśnienie oleju jest na...
Witam posiadam silnik Deutz BF8L513, chłodzony powietrzem, ostatnio nie łapie temperatury, zegar sprawny sprawdzony, czujnik temperatury oleju również. Silnik jakby cały czas się chłodził, co w tym silniku odpowiada za chłodzenie, jest coś w rodzaju termostatu? I jeśli tak to gdzie się znajduje? AI: Czy możesz opisać, w jakich warunkach silnik nie osiąga...
No technika jazdy t"urlu-turlu" w dwusuwie to sposób na zatarcie. Dwusuw lubi max otwartą przepustnice i zdławione obroty obciążeniem. Wtedy jest dobrze smarowany (dużo paliwa = dużo oleju) plus przepływająca mieszanka przez skrzynie korbową dodatkowo chłodzi silnik o pędzie powietrza nie wspomnę. Najgorsze dla tego silnika to hamowanie nim. WSK wręcz...
60 st do silnika spalinowego chłodzonego powietrzem? Bardziej bym się skłaniał ku 170 lub lepiej mierzone na głowicy... Przy pomiarze temp oleju myślę, że za wartość alarmową uznałbym 140 st.
vw 2.0 tdi przebieg 240 tys. Wycieka płyn chłodzący tylko podczas pracy silnika . Cieknie z okolic chłodnicy oleju . Dokładnie miejsca wycieku trudno zlokalizować, czy to chłodnica oleju do wymiany ?
Akurat z tym Classem i z tym silnikiem nie miałem doczynienia, ale 2 lata temu kosiłem przez tydzień małym FAHR-em, nie pamiętam jaki to był model. Silnik też był chłodzony powietrzem i w najbardziej upalne dni temperatura oleju utrzymywała się w granicach 80-90 stopni, przy czym zegar temperatury miał skalę do 140 stopni. Podczas koszenia, najczęściej...
No i raczej nic się nie powinno na razie dziać. Jeżeli już to po pewnym czasie możesz zauważyć przedostawanie się chłodziwa silnika (płynu) do oleju. Może wystąpić pęknięcie głowicy (pomiędzy kanałami chłodzącymi a smarującymi głowicę). Ale wcale nie musi się to wydarzyć. Kwestia szczęścia, warunków w jakich pracował silnik. Ogólnie przegrzane silniki...
1) Sprawdź wycieki płynu. Połączenia silnik-parownik gazu. 2) Zdejmij górną pokrywę rozrządu i sprawdź, czy nie cieknie pompa wody. Zobaczysz wtedy, czy nie cieknie z połączenia głowica-obudowa termostatu. 3) Biała maź pod korkiem oleju nie jest wyznacznikiem uszkodzonej uszczelki pod głowicą, zwłaszcza przy temperaturze i wilgotności, jaką obecnie...
ja używam olejów Mobil od bardzo wielu lat i sobie je chwalę 10w40 będzie wystarczający, ale mówię, im lepszy tym lepiej, sportowy 10w60 będzie jeszcze lepszy pierwsza cyfra oleju to od jakich najniższych temperatur jest zdatny (im niższa tym lepiej) a druga po W to do jakich najwyższych (im wyższa tym lepiej) Kosiarką w zimie się nie kosi, więc nie...
Jaki poziom olej jest w silniku czy są ubytki cieczy chłodzącej ?? Silnik został przegrzany?? Ciśnienie oleju w silniku sprawdza się manometrem - sprawdź je. Jest możliwość uszkodzenia samego czujnika ciśnienie oleju.
Wiercenie z ręki prędzej czy później zarżnie każde wiertło, raczej prędzej. Wiercenie z dużymi obrotami również. Dlatego do wiercenia z ręki najlepsze są wkrętarki. W domowych warunkach możesz chłodzić czymkolwiek, nawet olejem do silników. Za dużo teorii jest równie szkodliwe co jej brak. Naucz się ostrzyć wiertła wtedy jest najtaniej.
Dzień dobry, zarówno mój ojciec, jak i ja pracowaliśmy między innymi w Niemczy. Mój ojciec był tokarzem, a ja na początku byłem elektrykiem, potem, po studiach, co nie było takie proste jak teraz, pomocnikiem głównego inżyniera. Mam już 72 lata; ręce się trzęsą, oczy słabe, ale głowa cały czas pracuje dobrze. Teraz wnuk kupił mi zestaw Arduino i szukam...
Najpierw zrób diagnostykę jakiś zaprzyjaźniony elektronik może ma kabelek żeby się podłączyć. Kody błędów wklep na Google i będziesz wiedział co tam mu dolega. Napisz co to za błędy na elektrodzie wtedy stwierdzimy czy remont czy wymiana silnika. Dobrze by było jeszcze sprawdzić czy w układzie chłodzenie nie ma spalin u mechanika są na to odpowiednie...
Mówią na to "masło". Jest to zawiesina oleju i wody/płynu chłodzącego. Jej obecność świadczy o uszkodzeniu uszczelki pod głowicą/głowicy lub eksploatowaniu auta na ekstremalnie krótkich odcinkach, gdy silnik nie zdąży się rozgrzać. To w połączeniu z ubytkiem płynu nie wróży dobrze... Czy przed założeniem głowica była sprawdzana i wyrównana?
Witam A jak by sterownikowi zapodał sygnał sterujący taki jaki aktywuje odpowiednie ustawienia w momencie korzystania z przystawki odbioru mocy?Można odpowiednio ustawić parametry dla silnika typu moment obrotowy czy max obroty używając DP2.Na sterowniku silnikowym nie będzie dostępna opcja ustawienia minimalnego ciśnienia oleju,która wyłączy silnik...
Witam. VW Sharan 1.8 t święci mi się kontrolka ESP po każdym wyłączeniu silnika resetuje się na tablicy czas i kilometry jazdy dziennej wskaźniki temperatury płynu chłodniczego, oleju, i paliwa działają ok ale wskaźnik ładowania nie działa po wyłączeniu silnika wskaźniki temperatury płynu chłodzącego i temperatury oleju zostają w poziomie przed wyłączeniem...
Powiem tak że niektórzy z takim stanem silnika jeżdżą latami gdzie ubytków lub przyrostów w znacznych ilościach nie widzą a silnik pracuje normalnie. Tak objawy wcześniej przedstawione oraz te do sprawdzenia skłaniają się w stronę uszczelki pod głowicą(dla bardziej zaawansowanych mogą to być mikro pęknięcia głowicy lub bloku co należy sprawdzać przy...
Bremsflussigkeit Poziom płynu hamulcowego osiągnął MIN / Uzupełnić przy najbliższej okazji Oeldruck Motor Za niskie ciśnienie oleju w silniku / Natychmiast zatrzymać się i wyłączyć silnik Kuhlwassertemp Za wysoka temperatura płynu chłodzącego / Natychmiast zatrzymać się i wyłączyć silnik Handbremse losen Zwolnić hamulec ręczny - informacja po przekroczeniu...
Podniosłeś chociaż maskę? Sprawdziłeś poziom oleju? Płynu chłodzącego? Świece? Migająca kontrolka silnika zwykle sygnalizuje poważną awarię wymagającą jak najszybszego zatrzymania samochodu i wyłączenia silnika... masz najprawdopodobniej uszkodzony układ zapłonowy i wypadają zapłony. Jazda w takim stanie grozi zniszczeniem katalizatora (o ile już do...
Wymień filtr oleju bo zakatujesz silnik. Ten kisiel z oleju i płynu okleja się na filtrze zmniejszając jego przepustowość, olej idzie na silnik by-passem pomijając filter - silnik smarowany niefiltrowanym olejem. Zużycie silnika błyskawiczne.
Zastanawiam się nad możliwością montażu zewnętrznego filtra oleju. Silnik ten (139FMB), posiada filtr odśrodkowy oraz siatkowy - niewielki. Zakupiłem sobie zestaw do montażu chłodzenia (z chłodnicą oleju) i pomyślałem, że dodatkowy filtr mógłby przynieść szereg korzyści: 1. Zwiększenie pojemności oleju (0,6l silnik + 0,15l chłodnica + 0,2l filtr); 2....
Dane silnika poprosze raz jeszcze??
Dzień dobry . Zamontowałem kilkanaście lat temu lpg do pf126. Działało dosyć dobrze. Reduktor ogrzewałem olejem silnikowym . Co prawda nie wiem jaki wpływ po dłuższym czasie miał on na membrany w reduktorze . Myślę że równie dobrze można ogrzewać spalinami lub zrobić coś na zasadzie radiatora i przymocować do tłumika . Obecnie są dostępne reduktory...
To silnik 2T, koło samego cylindra jedyne co może się lać to płyn chłodzący. Nie masz tam łańcucha rozrządu czy oleju do głowicy. Ewentualnie może ci spod któregoś bocznego dekla olej rzucać na górę, ale to też w sumie pierdołka, zdjąć dekiel, wymienić uszczelkę, złożyć. Ewentualnie opcja nr 3, ale ta najbardziej naciągana, to całkowicie uszkodzona...
pamiętaj, że czujnik nie pokaże wskazań na zimnym silniku. Aby dokonać odczytu poziomu oleju silnik musi być rozgrzany do temperatury roboczej a następnie zgaszony przez 20 minut.Następnie włącz zapłon i gałką wejdź w poziom oleju.Tylko w takich warunkach można odczytać poziom oleju. Inaczej pokaże tylko NO DATA. pamiętaj też że czujnik ciśnienia oleju...
Mam agregat od klimatyzatora przemysłowego, silnik 3kW, sprężarka trzycylindrowa, ciśnienie:16bar. Silnik jest chłodzony olejem, też próbowałem z tego zrobić sprężarkę do powietrza, niestety ostro pluje olejem. Doczytałem się w książce na te tematy, że tego typu sprężarki razem z czynnikiem chłodzącym pompują mgłę olejową która smaruje i uszczelnia...
W/w bezpieczniki nawiewu w aucie przeważnie są zamontowane przy silniku dmuchawy razem ze specjalnym modułem rezystorem trzy-torowym.Włączając dmuchawę na 1,2,3 bieg ,puszczamy prąd przez w/w rezystor oraz bezpiecznik termiczny jak w temacie.Na biegu czwartym prąd płynie tylko przez bezpiecznik.Bezpiecznik w normalnych warunkach jest chłodzony nawiewem,ale...
Jest w tym silniku chłodnica oleju (znaczy się wymiennik ciepła olej-płyn chłodzący)? Jeśli nie ma i silnik nie przegrzewa się a ciśnienie smarowania prawidłowe olej nie powinien się "przegrzewać". Jeśli jest i płyn chłodzący się nie przegrzewa to i olej nie powinien się "przegrzewać". To nie jest metoda na sprawdzenie termostatu. Używaj znaków interpunkcyjnych,...
Niektórzy właśnie kombinowali z montażem normalnego Simmerringu w miejsce labiryntu, z tego względu iż rozwiązanie oryginalne jest dość archaiczne i skutkuje wyciekiem oleju/poceniem się. Wał korbowy chyba jest na tyle utwardzony na tej powierzchni aby mógł współpracować z uszczelniaczem, nie powodując wycierania się powierzchni. Dopiero w 1990 roku...
silnik deutz chłodzony olejem komputer chłodzony olejem silnik chłodzony powietrzem
gniazdo karty pcmcia c20ne schemat overclocking celeron
Drukarka HP, Canon, Brother – poziome ślady na papierze, smugi, paski, banding Jak włączyć światła dzienne w Citroen Berlingo 1.6 HDi XTR 2013?