Raczej mało prawdopodobne że do hulajnogi BLCD będzie działać bez czujników hall bo taki silnik jest bardzo słaby na niższych obrotach i potrzebuje bezwładność (luz) a w dodatku startuje powyżej 1000obr/min.
Po co są te 3 pomocnicze piny w takim kole pozostaje zagadką. Silnik 3pin - > Silnik bez czujników halla, bez czujnika temperatury, bez czujnika prędkości Silnik 3pin + 5 pin - > Silnik z czujnikami halla Silnik 3pin + 6pin - > Silnik z czujnikami halla ( GND, +5V, H1, H2, H3) i analogowym czujnikiem temperatury korzystającym z masy czujników halla...
Witam Jeśli zależy Ci na częstym (kilka razy na sekundę) załączaniu i rozłączaniu to musisz zastosować sterowanie za pomocą SSR sterowanie 24vdc, lub tworzyć coś na tranzystory IGBT Jeżeli przełączać chcesz kilkadziesiąt razy na minutę to proponuje zastosowane czujników przemysłowych czujników hallotronowych połączonych w szereg lub równolegle zależnie...
Cześć. Twój silnik ma tylko jeden czujnik halla, który służy do pomiaru prędkości. Musisz szukać kontrolera, który obsługuje silniki bez czujników halla. Ewentualnie takiego który ma możliwość pracy z dwoma rodzajami silników, z czujnikami i bez. Tutaj masz kontroler który będzie działał poprawnie z Twoim silnikiem: https://sklepebike.pl/pl/p/Kontroler-S06...
Wygląda to na jakiś Motronic Boscha z początku/połowy lat 90-tych. Z tego co pamiętam, to tam największą słabością były ścieżki oporowe TPSa, przez co ECU nie potrafił utrzymać biegu jałowego. Czy to dlatego chcesz utrzymywać jałowe na poziomie 1100rpm? Czy może silnik jest dłubnięty na rozrządzie i potrzebujesz tak wysokie jałowe? ECU steruje tym przez...
Uszkodzenie wygląda na niewielkie. Czy na spalonych elementach widoczne są jakieś oznaczenia?
To tak, podczas pomiaru zauważyłem, że na płytce jest widoczne oznaczenie nóżki na czujniku jako 1, co jednoznacznie określa (według mnie) nóżkę zasilającą, tak więc nastąpiła zmiana co do kolejności pinów. Niezależnie od tego jak czujnik ma wyprowadzenia, nóżki zasilania i (oddzielnie) masy powinny być połączone razem, po tym je zidentyfikujesz. Powinna...
Panowie, co wy za przeproszeniem pieprzycie ! Czujnik halla jest na ssącym wałku rozrządu, kontroluje przestawiacz faz rozrządu, można sobie zerknąć w gr 098 Czujnik położenia wału korbowego jest to czujnik magnetoindukcyjny, jego usterka definitywnie unieruchamia silnik
Są dwa stany, niestety wygląda że czujnik padł.
twój silnik ma 3 czujniki Halla do określenia pozycji rotora - proponowany sterownik wykorzystuje odczyt z 1 czujnika Halla - poszukałbym sterownika silników BLDC z możliwością odczytu 3 czujników bo zakładam że ten silnik nie służy jako typowy silnik ale raczej bliżej mu selsyna czy silnika analogowego servo gdzie rotor może przyjmować ustalona pozycje...
Twój silnik nie ma czujników Halla i efekty twojej pracy będą losowe, na nic tu nawet najlepszy kontroler skoro nie ma sygnałów zwrotnych z silnika.
Znalazłem odpowiedź że błąd LE to nic innego jak Locked Motor Error i jak sama nazwa wskazuje dotyczy błędu silnika który może być spowodowany przez •Przeładowanie pralki •Awaria silnika •Problem z przewodami •Uszkodzony sterownik •Usterki mechaniczne Powiedz mi w jakim momencie wyskakuje ten błąd ?
Silnik jest na 36V. Baterie pracują równolegle. Silnik ma czujniki halla i taki sterownik musi być zastosowany. https://nexun.pl/shop/sterowniki/214-gt5...
Musisz spróbować z innym czujnikiem PAS.
Jaki to jest problem z tym czujnikiem. Diagnoza pokazała jego błąd ? Z tego rzutu na silnik co wkleiłeś nie zobaczysz czujnika G40. Trzeba zdemontować plastikową osłonę rozrządu (ta po lewej stronie pokrywy zaworów, na której widać białą nalepkę z symbolem i numerem silnika) i wtedy dopiero pod kołem wałka rozrządu jest widoczny G40 : http://obrazki.elektroda.pl/8365907100_1...
Witam, prawdopodobnie jak spora część ludzi, którzy robią to pierwszy raz uszkodziłeś przewód silnika. Sprawdź czy masz odczyt ze wszystkich czujników halla w silniku.
Silnik nie posiada czujników Halla. A sterownik działa z innymi silnikami również bez czujników Halla i śmiga. Tylko z tym silnikiem ma problem.
czujnik Halla sprawny Tylko który bo jest ich 3szt w silniku. Widocznie do tego modelu znana tabela błędów Motus z internetu nie pasuje. Błąd któregoś z czujników halla w silniku wywaliło by od razu lub po minimalnym ruszeniu się silnika a nie dopiero po naciśnięciu manetki przyspieszenia. Sterownik bardzo szybko zobaczy że stan któregoś z czujników...
Witam - skoro idą tylko trzy przewody, to jest to silnik bezszczotkowy bez czujników Halla. Podobne tematy: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... Dodano po 3 Oraz ten: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Witam - to jest silnik bezszczotkowy z czujnikami halla Dodano po 3 Prawdopodobnie uszkodzone są mosfety.
Proponuję zajrzeć tutaj: http://www.atmel.com/products/AVR/mc/3p_... i wybrać opcję Sensorless... Bardzo fajny sterownik, dokładnie opisany ze schematem i kodem źródłowym.
(producent nie odpowiada na zapytania w tej sprawie) No ale tam na tej stronie co kupiłeś są opisane.....
A to magneto nie robi przypadkiem za koło zamachowe? Chyba, że je zastępujesz śmigłem lub innym elementem wirującym o właściwej masie. Modułu od podkaszarki nie masz co otwierać, bo pewnie zalany żywicą. A ten z linku - jeśli się da, to też zajrzałbym do środka i sprawdził za co się płaci. Pochwal się, co to za model z tak dużym silnikiem.
Może sterownik odmówił posłuszeństwa lub czujnik halla
Witam Posłużmy się takim przykładem : masz silnik którego wał jest nieruchomy, a chcesz aby wirował z częstotliwością np. 50 Hz. W silniku asynchronicznym podajesz od razu pełne zasilanie o częstotliwości 50 Hz. Następuje gwałtowny rozruch a wraz z nim wiele niekorzystnych zjawisk. Natomiast w tych silnikach zadajesz sterownikowi 50 Hz, a sterownik...
Wtyczka 6 pin ma 5 kabli. Ewentualnie sterownik wspiera szósty przewód na którym podłącza się czujnik temperatury silnika.
Wiesz czy twój silnik ma wyprowadzone czujniki halla? Sprężarki chłodnicze z silnikiem BLDC nie posiadają czujników halla, korzystaja z Back-EMF
gdy wystąpi problem z brakiem iskry trzeba wypiąć złącze czujnika halla i na właćzonym zapłonie podawać impulsowo mase na środkowy pin wtyczki jak iskra sie pokaze to wiadomo
Witam, trochę późno ale znalazłem taki rozkład pinów. http://obrazki.elektroda.net/34_12883407... Napisz potem czy jest to faktycznie ten sam standard czy też każda firma robi swój własny. Pozdrawiam!
Nie no kiedyś komuś ten silnik działał tylko, że z innym sterownikiem i nie były potrzebne czujniki halla, bo to zasila sinus. Lepszym rozwiązaniem jest poszukanie sterownika zasilającego silnik sinusem, np.: https://nexun.pl/pl/products/sterownik-k... Nie wiem czy przeróbka jest w ogóle możliwa, tym bardziej...
Na górze przy grzalce jest mikro włącznik . informuje on ze zaparzacza jest już na górze . Natomiast przy silniku windy jest czujnik halla który monitoruje cały czas położenie bloku..
Kolego w tym silniku czujnik halla i poł. wału to ten sam czujnik, znajduje on sięw aparacie ;) a teraz do właściciela autka jak nie będzie iskry to sprawdź czy podaje paliwo, ściagnij dolot z jednopunkta i niech ktoś kręci rozrusznikiem a ty patrz czy na przepustnicę leje się paliwo w jakiej kolwiek ilości, jeżeli się leje to na 100% do wymiany cewka...
2 stabilizatory +M8 + komparator + 2(3+3)*IRF7413 lub jeszcze lepsze MOSFETY + kupa drobnicy i program = sterownik modelarski http://perfecthobby.pl/index1.php?idtowa... Tani chiński kupisz za te 25zł, ale sam nie zrobisz go za takie pieniądze bo koszt elementów będzie wyższy. Pozdrawiam To pokaż kolego gdzie można kupić taki regulatorek BLDC za...
Rozumiem że to jest odpowiednik unipolarnego 506A? https://obrazki.elektroda.pl/2877634700_... A: TJ = –40 °C to +170 °C K: TJ = –40 °C to +140 °C Te elementy sprawdziłeś? https://obrazki.elektroda.pl/3597458200_...
Wrzucę zdjęcia jutro, wykonam przy dobrym świetle. Oprócz braku mocy, zastanawia mnie jeszcze brak działania świateł awaryjnych, włączam, no i niestety bez odzewu. Schemat już znalazłem, więc na razie rozpoznaje poszczególne elementy układu. Zastanawia mnie jeszcze, z jakiej przyczyny, przy dłuższym jeżdzeniu pali mi się kontrolka oleju. Może gdzieś...
Sama marka roweru nic nie mówi, może zawierać różne rozwiązania napędu. Co rozumiesz pod pojęciem sterownik ? ten moduł mocy z którego wychodzą przewody bezpośrednio do silnika, masz go osobno czy jest zabudowany w kole ? Czy może chodzi ci o ten wyświetlacz/panel na kierownicy ? to poprzez niego najczęściej włacza się światła, niestety często nie da...
Jak poznać czy silnik bezszczotkowy ma ten czujnik Halla albo go nie ma?
Witam. Jeśli już to do GND . Pin6 procesora masz podciągnięty do " plusa ". Tylko weź pod uwagę że microswitch może ( na skutek drgań styków ) podawać " fałszywe impulsy. Pozdrawiam. Dodając - I jak - ruszyło? Z czego cewka zapłonowa? Przewijałem takie malutkie cewki - koniecznie musisz zalać dokładnie żywicą / lakierem. Chodzi między innymi o drgania...
Jak najbardziej. Wystarczy umieścić na kole magnes i zbliżyć czujnik halla, aby mierzyć czas obrotu. Dokładnie tak samo, jak w licznikach rowerowych.
Pasuje, pod warunkiem że aparaty takie same (były dwa typy, Bosch i Lucas)
Chciałeś użyć czujnik Halla do pomiaru prędkości silnika. Nie jest on potrzebny. Zamiast niego lepiej jest użyć częstotliwości napięcia wytwarzanego przez prądnice. Zawiera ona identyczną informacje o prędkości silnika jak impulsy z czujnika Halla. Pętla sprzężenia zwrotnego w tym wypadku oznacza dodaj więcej gazu gdy częstotliwość napięcia spada.
Płytkę z czujnikami hala łatwo sprawdzić , podpiąć zasilanie 5V a do wyjść H1 H2 H3 podpinać diodę LED z opornikiem powiedzmy 220 om dołączoną do minusa . Polecamy wirnikiem diodą powinna migać . Widać też czujnik temperatury podpięty pod pin T , trzeba by go pomierzyć.
W silniku ADX jest czujnik Halla umieszczony w rozdzielaczu zapłonu. Podłącz próbnik LED do zacisków 2i3 czujnika Halla w rozdzielaczu zapłonu, pokręć rozrusznikiem i sprawdź czy błyska LED.
Ja też nie znalazłem :( Rozebrałem, pomierzyłem i mam. Kolejność wyprowadzeń na wtyczce: Vcc, Out1, Out2, Out3, NC, Gnd Co do NC to nie mam pewności, to był chyba rezystor 10k do Vcc ale ja go nie używam, więc nie zanotowałem w wynikach sekcji. Mój silnik to Turnigy Mach2 9.5T. U mnie Vcc to 3.3V a silnik zgrabnie współpracuje z AVR.
Zacząłbym od sprawdzenia czujników halla znajdujących się przy silniku windy. Następnie sprawdzić czujniki pozycji zaparzacza. Jeżeli testy wypadną OK To opisane objawy sugerują również awarię płyty wykonawczej.
Witam, Twój czujnik jest cyfrowy czyli dwustanowy, z wyjściem typu "otwarty kolektor". W jednym ze stanów wyjściowy tranzystor załącza masę (po prostu zwiera wyjście do masy), w drugim jest rozwarty (jest więc potrzebny rezystor pull-up). Pozdrawiam
tak jeden jak i drugi nie nalezy do bezawaryjnych wiec trudno ci doradzic jezeli nie odpala i w tym czasie brak iskry to czujnik w aparacie, czujnik g28 obrotow ten poza aparatem jest czujnikiem odniesienia i silnik moze bez niego pracowac w funkcji awaryjnej mozliwe jest takze odpalenie silnika bez tego czujnika ale z trudnoscia tak wiec raczej stawiam...
Albo pada czujnik Halla (element enkodera - czujnika obrotów wirnika silnika) albo od wirnika odkleił się jego magnesik. Poczytaj tu: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Sprawdź tranzystory od silnika i zasilanie czujników halla. To podstawa.
Panowie, a w których wersjach tej szlifierki jest silnik z czujnikami Halla? Robiłem 2 sztuki wersji B2 i żadna ich nie miała. Może być tylko w najstarszych wersjach A1?
Witam - czyli to jest silnik bezszczotkowy bez czujników halla .
Zatem w jaki sposób inaczej można podłączyć ten silnik? Przełożyć należy przewody czujników Halla zgodnie z przełożeniem przewodów trzech faz (głównych).
Podałeś tyle konkretnych informacji że aż nie wiadomo NIC.... Jaki silnik, sterownik, bateria. Jaki prąd pobiera silnik, czujnik halla podpięte.
Może zepsuty czujnik Halla w silniku, element do którego idą 3 białe kabelki.
witam w moim seacie dzis podczas wymi8any akumulatora nastapila niemila niespodzianka poniewaz nie odpale samochodu . chwyta na sekunde i gasnie czyzby immo sie zresetowal. pomozcie
"Nikt nie wie gdzie jest czujnik Halla", w tym silniku jest czujnik obrotów wału, pod koletkorem ssącym w okolicy rozrusznika. Gdyby był uszkodzony obrotomierz nie wskazuje nawet na obrotach rozrusznika. Te bezpieczniki są zasilane po przekaźniku pompy paliwa, zasilanie przekaźnika po bezpieczniku sa2 50 A.
Pokaż jakie masz oznaczenia na białym złączu silnika przy czujnikach halla.
nie będzie używany na drodze ( publicznej ) Należało od razu tak napisać . Zatem weź sygnał z obrotomierza do odcięcia zapłonu . Ale licz się z tym że silnik po takiej modyfikacji będzie " cierpiał " i przyspieszysz jego zużycie .
Tak tego nie zrobisz. Nikt nie zgadnie czego wymaga układ sterujący i jaki rodzaj wyjść powinny mieć czujniki? W układach, których noty zamieściłeś w jednym jest przerzutnik i wyjście na półmostku a w drugim z sygnałem analogowym. To spora różnica a to nie jedyne dostępne rozwiązania. Sygnał z czujników trafia na układ scalony, który steruje kluczami...
W jednym sezonie problemem byl silnik elektryczny a dokladnie jego wysterowanie w silniku jest czujnik halla i on padl.W drugim roku problemem byl czujnik po drugiej strony prasy
Jeżeli dopiero zaczynasz pisać programy i projektować PCB, to najpierw wszystko dokładnie przetestuj na układzie próbnym. Masz wtedy możliwość zmian w pisanym programie jak i również zmiany w projekcie płytki. Dlatego nie wykonuj teraz tej płytki tylko zajmij się pisaniem programu. Dopiero jak będziesz miał pewność że wszystko jest w porządku, można...
Znalazłeś pozycję w których zamontować czujniki w drugim silniku?
A jak byś tak jeszcze wstawił foto regulatora silnika czyli sławetnej ,,płytki" było by jeszcze lepiej. Co z enkodrem, w postaci albo transoptora szczelinowego, albo czujnika Halla i magnesu?
Wg Twoich pomiarów widzę że wszystkie czujniki halla w silniku mają taki sam stan. Nawet jak mierzyłeś względem plusa a nie masy to wychodzi że wszystkie mają stan wysoki. Przy pomiarze czujników (czyli czarna sona miernika na czarny przewód, czerwona kolejno na żółty , niebieski i zielony ) kręć silnikiem tak aby oś stała w miejscu. Sprawdź co dzieje...
W silnikach bez czujników Halla kierunek obrotów silnika realizuje się właśnie przez zamianę przewodów zielony-niebieski (żadziej: żółty-niebieski).
Witam. Sprawdź czy przewód wychodzący z ośki silnika nie uległ przetarciu. Możliwe też, że uszkodzeniu uległ czujnik Halla w silniku (jeden lub kilka z nich). Jeśli masz gwarancję, to skorzystaj z niej. Jeśli nie, to do sprawdzenia wyżej wymienione rzeczy (o czujnikach Halla pisano już na Forum). Pozdrawiam
Kolego mi też ten błąd wyskakuje przy 1,8AAM, pytałem znajomego serwisanta i powiedział mi żeby się nie przejmować bo to już taki urok VW, więc na ten bład jużnie zwracam uwagi, gdyby czujnik halla był uszkodzony to ten silnik teoretycznie nie miałby prawa zapalić...
Ta "dziwna" litera "A" to logo producenta https://www.allegromicro.com/en/Products... Tam proszę szukać - po cechowaniu "89E" i po obudowie.
Zobacz jak ja to ustalałem na innym silniku: http://mikrokontrolery.blogspot.com/2011...
Też nie znalazłem- pozostaje rozebrać silnik do rosołu i wymienić czujnik Halla.
Witam, borykam się z problemem uruchomienia silnika po wymianie. A więc od początku zrobiłem swap'a w VW T5 z BRS 102KM na ASZ 130KM. Sęk w tym, że nie zmieniłem czujnika położenia wału (CKP). W BRS jest czujnik indukcyjny, a w ASZ Halla. I teraz czy da się to jakoś zaprogramować w sterowniku, czy znów demontować silnik i zmienić czujnik... Myślałem...
Ktoś może mi powiedzieć jak idzie zasilanie czujnika halla? W moim przypadku brak napięcia na wtyczce. Zasilanie idzie bezpośrednio ze skrzynki bezpieczników czy z modułu zapłonu ? Była odcinana stara jakaś sekwencja od mechanicznego wtrysku i od tamtej pory brak zasilania pompy paliwa jak i halla. Chce dać nowy przewód.
sprawdz czujnik obrotów wału albo wałka - mialem to sao w swoim A3
Witam. Impulsy dostaje na pewno z komputera(modułu). A moduł z czujnika Halla pod kopułką rozdzielacza. Ale jeżeli silnik chodzi to czujnik jest OK. pzdr
Siema. Ukręciłeś przewody fazowe, napięcie faz dostało się na napięcie 5V od czujników halla. Upaliło zapewne któryś tranzystor w półmostku. Mógł przebić na bramkę więc driver w półmostku także jest uszkodzony (niby ma zabezpieczenie ale często się nie sprawdza). Skoro zapala Ci się wyświetlacz ale nic się nie da zrobić i nie pokazuje stanu baterii...
Dokładnie 12 i 31 jak podał wyzej, 31 wynika z czujnika polozenia walu ktory w momencie proby jest nieruchomy bo silnik zgaszony stad 12 i 31 zawsze.94-czujnik Halla zbyt wysokie napiecie.
Pokazuje prędkość po zakręceniu kołem, w którym jest silnik? Jeśli nie, to uszkodzony czujnik halla lub brak polaczenia.
Obydwa silniki mają zapłon elektryczny czyli posiadają czujnik Halla. Gdzie tam widziałeś czujnik Halla? Tam jest zwykły impulsator magnetoindukcyjny. Do tego silnika przychodzi moduł typu Digital DC-CDI z wbudowanym immobilizerem. Nie dopasujesz innego, szczególnie z tak progresywną charakterystyką kąta wyprzedzenia zapłonu. Prościej kupić całego...
U mnie ten sam problem, pojawił się podczas wjazdu na sporą górę przy temperaturze około 70°, manetkę rozkręciłem i wygląda jakby było okej, obstawiam wiązkę doprowadzoną do silnika albo czujnik Halla. Reset zasilania nie pomaga. Chyba zostaję tylko serwis.
Masz w hulajnodze włącznik zasilania przy sterze? Jeśli nie ma, w kontrolerze silnika przewód sterujący + powinien być zwarty z zasilającym +. Następny etap to sprawdzenie czy manetka obrotów jest sprawna, a konkretnie czujnik halla. W kontrolerze silnika powinna być złączka 3 przewodowa, czerwony, czarny i sygnałowy - tu żółty. Pomiędzy żółty a czerwony...
Silnik BLDC 15V 3 fazowy (pewnie trójkąt ). Max 115 Hz. Czyli potrzebny falownik/sterownik. Od biedy można zastosować chińczyka od roweru elektrycznego bo to tylko 300W. Tylko musi być taki który nie wymaga czujników halla w silniku.
Silnik jest raczej prosty w budowie- masz tam trochę magnesów neodymowych, trzy uzwojenia robocze, trzy czujniki Halla. W zasadzie- zanim silnik nie popsuje się elektrycznie, wcześniej padnie sam sterownik. Pomijając ten fakt , pozostaje pytanie- Czy na pewno, to co kupiłeś jest kompatybilne z całą resztą. Poza tym- staropolska przypowieść brzmi>jak...
Faktycznie przebiegi są odwrócone, do jakiego sterownika chcesz to podłączyć? co mówi instrukcja tego sterownika bldc? To jest sterownik sinus chiński, niestety dokumentacja do tego nie istnieje. Nawet przewodów nie poopisywali. Niby ten sterownik ma samonauke ale coś jest z tym nie tak. I nie wiem czy ta samonauka uwzględnia odwrócone halle, czy nie....
AVE... Masz w tym aparacie różne osie, na których te elementy są umieszczone. Domontuj tam jakieś enkodery czy inne czujniki(silnik BLDC z trzema czujnikami Halla wyjęty z napędu CD/DVD może już zadziałać) i mierz te sygnały. Pasek folii wygięty w wycinek koła, z dwoma rzędami nadrukowanych kresek, dioda LED z jednej strony i dwa fototranzystory, każdy...
Czujnik halla zawsze pokaże jak silnik zgaszony.
czy to nie jest czasem SS413A ? Wygląda dokładnie jak typowy SS413A. Ten dolny numer to seria produkcyjna, czyli nieistotny.
Rozumiem, że niepodłączone niektóre wyjścia ze sterownika nie mają wpływu na wspomaganie -przepraszam za wyrażenie- pedałów? Podłączony pulpit, silnik, czujnik Halla, P.A.S. powinny umożliwić jazdę ze wspomaganiem? Będe próbował na zewnątrz, bo teraz rower do góry kołami stoi na dywanie w salonie 🤪 Od czwartku mam wolne do 8-go maja, więc jeśli jeszcze...
Oznacza że uszkodzony jest jakiś problem z ruchem ramy i jest przeciążenie. Jeśli jednak brama jest ok to uszkodzony jest silnik lub czujnik Halla w silniku, jest to element na trzech przewodach i da się go wymienić.
To czujniki Halla. Mierzą pole magnetyczne, w tym przypadku mierzą w którym momencie obrotu znajduje się wirnik. Poszukaj zwykłego kontrolera silników BLDC trójfazowych, obsługujących czujniki Halla (są też takie bez).
Cześć, Rower Fiido D11, przypadkowo podczas serwisu została uszkodzona wiązka silnika przez co uszkodził się kontroler (rower włączał się, ale był brak zasilania na czujniki halla). Zakupiłem nowy kontroler, wymieniłem wiązkę w silniku, sprawdziłem czy działają czujniki halla. Niestety po wymianie dalej pojawia się błąd E003 na ekranie i silnik nie...
Ten silnik posiada wbudowane czujniki Halla i uszkodzenie jednego z nich również może być przyczyną niedziałania. Oprócz sprawdzenia uzwojeń musisz też sprawdzić te czujniki Halla.
Czy na tym układzie da się sterować silnikiem bez czujników halla?
.... Który kod na czujniku jest jego oznaczeniem? Oznaczenie to S41. A skąd wiesz że "wyzionął ducha".
Witam, Wracam ponownie, a pralka całkiem długo działała, ale obecnie znów padła. Po wejściu w tryb serwisowy i uruchomieniu spin, pojawia się błąd 3E i nie wiruje. Z tego, co jest w manualach, to błąd ten wskazuje na silnik lub czujnik obrotów Halla. Pytanie: czy ten czujnik znajduje się na silniku czy gdzieś na bębnie?
Otóż chcę zbudować bezszczotkowy regulator obrotów ustalający położenie wału na podstawie czujników halla.(hallotronów). Regulator ma obsługiwać sensorowy silnik novaka (novak hv 5.5). Zrobiłem rysunek obrazujący napięcie, biegun wytwarzany na fazach silnika oraz zaznaczyłem umiejscowienie czujników halla w silniku czarnymi kropkami. http://obrazki.elektroda.pl/5282308800_1...
Gaz , benzyna ? Lambda kiedy wymieniana , odczyty na kompie są z niej ? , silnik krokowy czyszczony był? Czujnik Halla podaje impulsy można to ledem sprawdzić po podaniu zasilania przez rezystor . Miałem kilka przypadków że jak hall się nagrzał to nie podawał impulsów i nie było iskry do wystygnięcia silnika - pomogła wymiana czujnika . Sprawdź czujniki...
Mierzyć pobierany przez silnik prąd w oparciu o wbudowany ADC i odp. czujnik? Zliczać ilość RPM przy dołożeniu kontaktronu/czujnika Halla i drugiego timera?
Omomierzem sprawdzasz przejście. A czujniki halla miernikiem po podłączeniu zasilania i zakręceniu kołem.
No to wymieniaj czujnik Halla wałka rozrządu. Znasz kod silnika ? Silnik ABD ?
Nie przemyślałem tego. Element jest na skraju pcb tuż przy złączu silnika więc jest to czujnik Halla. Ten Element to Hal526 firmy Micronas.
pomiar czujnikiem halla amperomierz czujnikiem halla pomiar prądu czujnikiem halla
wentylator nawiew wymiana podłączenie komputer honda accord nagrać dekodera komputer
pomiar indukcyjności cykanie transformatora
Demontaż lampy cofania Hyundai Tucson 2023 LED Konfiguracja APN PlusGSM LTE na routerze MikroTik