Silnik miał w opcji tylko i wyłącznie czujnik przegrzania więc wątpię żebyś go miał. Sprawdź ciśnienie oleju temperatura sprężarki i wylotu tam są czujniki to będzie kluczowe.
W lewo od filtra oleju masz zaślepkę.
ale silnik jest po remoncie. Po jakim remońcie
Pompki wtryskowe tu nie mają znaczenia one się psują w ten sposób że nie dają ciśnienia więc nie chcę palić lub nie ma pełnej mocy ale nigdy nie gaśnie przez pompki w tym silniku. Zrób jeszcze pomiar temperatury oleju bo być może nie ma dobrego obiegu, termostat nie działa prawidłowo i silnik się przegrzewa zaczyna puchnąć lekko na tłokach przyciera...
Jak masz pytania o silnik to podaj typ silnika.
Typ oleju masz w instrukcji jak również jest naklejka na separatorze jest to paroil M. Wymiana prosta odkręcasz trzy korki spustowe i leci. Potem przekręcasz parę razy wałem korbowym by żeby zlać resztkę i to wszystko wchodzi około 8l. Osłona najczęściej wymieniasz w komplecie górną i dolną ma ten sam numer jest dość łatwo dostępna nawet nie wiem czy...
Niepoprawnie zrobiony remont. Tutaj masz stronę do pełnych instrukcji, jak i części. Możesz sobie wybrać i wypytaj co Twój mechanik nazywa remont silnika? https://truckmanualshub.com/deutz-engine... właściwą. Miałem przypadek, że zrobiony generalny remont silnika, a nie ma ciśnienia oleju. Moja diagnoza to wymiana filtra...
kkknc jest na elektrodzie ekspertem od silników deutz
Witam Mam taki problem że silnik Deutz zaczął mi brać bardzo olej po dodaniu gazu kopci nie znacznie na białawo może troszkę na niebiesko. Nie ma żadnego problemu z odpaleniem rano jak jest zimny i jak ciepły. W zimę palił bez większych problemów. Silnik mam zamontowany w zwyżce teleskopowej. Moje pytanie co tam mogło szczelić czy to wina głowicy czy...
Włożyłeś odwrotnie termostat. Włóż prawidłowo ciśnienie wróci
Standardowo to masz wymianę oleju co 500h. Więc 250h to nawet za dobrze. Przy ciężkiej pracy 300-350h wystarczy. Tak silnik ma pasek. Wymiana co 5000h. Masz w komplecie z rolką. Silnik mimo że kolizyjny jest zabezpieczony przed zerwaniem. Krzywdy mu nie zrobisz.
Witam, częściowo wyremontowałem silnik deutz f2l912 a mianowicie regeneracja głowic i wymiana tulei z tłokami. Odpala na "dotyk" ale kopci trochę na siwo jak się rozgrzeje to już tylko tak delikatnie. Na zimnym na wolnych obrotach(a muszę podkręcić bo mam za wolne) ma 4 bar ciśnienia oleju po mocnym rozgrzaniu spada do 1,1/1,2 bar. Chodzi według mnie...
Cisnienie po odpaleniu w okolicach 4 bar później po rozgrzaniu spada na wolnych obrotach do troszkę ponad 2 bary. Ciśnienie sprężania czy oleju? Jeśli sprężania to powinno być co najmniej 11bar dla benzyniaka i co najmniej 22 dla diesla. Jeśli oleju to w normie. Silnik chłodzony cieczą czy olejem?
Silnik i generator stworzony do pracy ciągłej. To stary, ale bardzo dobry sprzęt jeszcze z prądnicą. Zrób mu pełny przegląd zgodnie z naklejką naklejona na osłonie cylindrów. Możesz ją też zdjąć i wszystko umyć pod ciśnieniem, czyli chłodnicę oleju i cylindry omijając generator.
Wczoraj akurat odpalił ale widać na sztyfcie kiedy cewka zmienia uzwojenia bo jest takie drgnięcie. https://filmy.elektroda.pl/11_1559716020... I jeszcze jeden filmik, podłączyłem lampeczkę ledową pod kabel nr 3, u mnie jest odpowiedzialny za "pierwszy bieg" cewki. Widać jak długo pracuje. https://filmy.elektroda.pl/27_1559726489... Wyłącza się niemal...
Czujnik temperatury oleju jest w tym silniku opcjonalny ( w podstawie filtra oleju ) tylko wersje z termostatem miały ten czujniczek w standardzie. W glowicy powinieneś mieć czujnik przegrzania do kontrolki i sygnału opcjonalnie jest tam miejsce na czujnik temperatury. Co do podanych obiawów to puchną tłoki z powodu braku chłodzenia zapchane dysze natryskowe...
Akurat z tym Classem i z tym silnikiem nie miałem doczynienia, ale 2 lata temu kosiłem przez tydzień małym FAHR-em, nie pamiętam jaki to był model. Silnik też był chłodzony powietrzem i w najbardziej upalne dni temperatura oleju utrzymywała się w granicach 80-90 stopni, przy czym zegar temperatury miał skalę do 140 stopni. Podczas koszenia, najczęściej...
Nieskuteczna naprawa pompy hydraulicznej prawdopodobnie z luz na wałku trzeba wymienić na nowe żadne uszczelnienie nic nie zmieni. Silnik się przegrzewa bo ma za ciężko i jest przetarte lub ma brudną chłodnicę. Termostat to bardzo rzadka przyczyna. A ten silnik Deutz to jakoś się nazywa.
Witam w dniu dzisiejszym podczas jazdy wyskoczył check i kontrolka ciśnienia oleju oraz napis Stop SPN 1109 dodam że poziom oleju został sprowadzony i praca silnika nie wydaję niepokojących dźwięków gdzie szukać przyczyny pacjent Zetor Major 80 silnik Deutz 2015r common rail. https://obrazki.elektroda.pl/8448979100_...
Panowie, mam problem. Posiadam silnik F3M 1011F przeszedł remont szlif wału pierwszy, szlif bloku nowe tłoki, uszczelki panewki itp. Po nagrzaniu silnika ciśnienie oleju wynosi 1 bar, jest to bardzo mało. Pompa oleju jest z 2012 roku, jutro przyjdzie nowa. Niestety przypuszczam że nic się nie poprawi chyba że się mylę. Jak myślicie co może być jeszcze...
Silnik jest chłodzony olejem stąd te wyższe dopuszczalne temperatury. Jak się termostat nie otworzy i będziesz miał zimną chłodnicę przy temperaturze oleju 135 140 stopni to wtedy szukasz problemu.
Wracam ponownie, jakoś ogarnąłem instalacje z pomocą tego oto schematu który już był na elektrodzie https://obrazki.elektroda.pl/5790227100_... Tylko jest jedno tylko, nie wiem jak tu podłączyć czujnik ciśnienia aby przy zaniku zgasł silnik, Oraz czy na tych dwóch przekaźnikach ma być cały czas zasilanie na styku 30? bo teraz tak mam...
Nie ma u mnie na stacyjce takiego pinu, żeby po włączeniu zapłonu zanikało napięcie. Ale wstawiłem przekaźnik i mam napięcie po wyłączeniu zapłonu. Jednak gdy próbowałem wykorzystać do rozłączania solenoidu gaszenia czujnik ciśnienia oleju, to podłączony przekaźnik (nr2) wprowadzał zmianę rezystancji i kontrolka ciśnienia oleju cały czas się świeciła....
Witam posiadam silnik Deutz BF8L513, chłodzony powietrzem, ostatnio nie łapie temperatury, zegar sprawny sprawdzony, czujnik temperatury oleju również. Silnik jakby cały czas się chłodził, co w tym silniku odpowiada za chłodzenie, jest coś w rodzaju termostatu? I jeśli tak to gdzie się znajduje? AI: Czy możesz opisać, w jakich warunkach silnik nie osiąga...
Turbo, czyli turbina, czyli kompresor wtłaczający powietrze do silnika pozwala tego powietrza wtłoczyć więcej (niespodzianka) a zatem można spalić więcej ropy (oleju napędowego) w komorze spalania. Więcej płonącego oleju, to więcej energii, zatem moc silnika wzrasta. Trzeba tylko zwiększyć dawkę oleju napędowego, bo inaczej to nic dobrego z tej przeróbki...
Ciśnienie oleju to minimum 1,1bara. Bieg jałowy, temperatura oleju 120 C, a olej to 20W/20. Więc ciśnienie oleju uzyskasz zawsze tam pompa jest przecież ogromna. Bardziej interesowało by mnie konkretna temperatura oleju, a nie że kontrolka się zapala. Bo termostat zaczyna się tam otwierać przy 98 C. A przegrzany silnik ma 150-155 C.
Witam. Posiadam koparkę z silnikiem Deutz BF4M1012E w której poszedł olej do płynu chłodniczego. Pierwsza myśl, wymiennik ciepła i uszczelnienia. Po wymianie, dalej ten sam problem, więc zrzuciliśmy głowicę. Głowica planowana, sprawdzana szczelność, uszczelka Reinz i dalej się miesza. Po 5 godzinach pracy, wciąga około 0.5l oleju do płynu. Silnik chodzi...
Nie ma plomb. Ja jej nie otwierałem jeszcze. Dodano po 1 Co do oleju w środku to też nie mam pewności czy faktycznie tam był Dodano po 25 Mógłbym prosić o podanie sposobu na zwiększenie maksymalnych obrotów silnika?
Inny silnik inne pompy.
Ciśnienie oleju jakie? Oblachowanie na silniku jest? Chłodnica drożna? A ta temperatura jest jeszcze dobra. W końcu silnik chłodzony olejem.
Silnik, prawdopodobnie deutz trzy cylindry chłodzony powietrzem. Zamontowany w widlaku z lat 70-80. Cieknal olejem na górze z popychaczy i wentylator rozrzucal olej Wszędzie. Poza tym palił zawsze, żadnych zastrzeżeń do pracy. Zdjalem głowice, jutro odbieram ale nie wiem jak ustawić luzy zwworowe. Jeśli ktoś zna takie silniki to niech podpowie na co...
jak dobrze pamietam to po lewej stronie silnika naciecie na srubie pod srubokret, a jakie miał cisnienie oleju silnik
Witam Mam problem z silnikiem Deutz TCD2012L06, w ciągniku Deutz Fahr Agrotron M650, przy obrotach silnika powyżej 1300 wyskakuje komunikat o zbyt niskim ciśnieniu oleju silnikowego. Olej wymieniony, usterka nie znika. Ktoś może podpowiedzieć gdzie szukać przyczyny? Ciągnik ma 10 lat i przepracowane 2500 mtg.
witam, mam problem z silnikiem deutz 913 chłodzony powietrzem- problem wygląda tak, że zawsze rano po uruchomieniu silnika pracuje około minuty i przez odmę wyrzuca dość dużą ilość oleju po czym w ciągu dnia mogę zgasić maszynę np. na pół godziny- odpalam i problem nie wraca. domyślam się, że problem ma związek z tym, że rano olej jest zimny dodam,...
potrzebuję pomocy problem tkwi w tym że silnik nie odpala nie wiem jak zabrać się za niego gdyż jest to troszkę dziwna konstrukcja to co sprawdziłem to: paliwo jest zaworek odcinający paliwo działa na wtryski paliwo jest podawane silnik kręci z oporem czyli kompresje ma (jutro zmierzę manometrem) ile powinno być proszę o pomoc
Witam. Remontuje silnik f2l511, po złożeniu odpala bez zarzutu tylko pluje olejem w wydech na pierwszym cylindrze, drugi jest ok. Prowadnice, zawory oraz głowica nie były robione, czy to może być wina prowadnic? Zawory w prowadnicach mają luz bardzo minimalny i nie wydawało mi się żeby mógł się tamtendy przedostawać olej. Tłoki używane nadwymiar, pierścienie...
Witam! Kolega ma problem z silnikiem deutz f3l 1011, przy sprężarce do piaskowania. Pewnego dnia nie odpalił silnik i tak zostało. Nie reaguje na plaka, po zdjęciu kolektora wydechowego spaliny idą tylko z pierwszego cylindra. Była zdjęta głowica, splanowana, nowa uszczelka, zawory ustawione na 0,25 i 0,45. Po złożeniu dalej to samo. Czy mógłby ktoś...
Witam. Potrzebuję pomocy, ponieważ cieknie z króćca sekcji wtryskowej, do której jest mocowana rurka, idącą do wtrysku. Moje pytanie, króciec jest blokowany kostką czy można go odkręcić, wymienić print lub podkładkę miedzianą i dokręcić na siłę, czy jakoś się to ustawia silnik się za powietrza przez to ktoś pomoże
Witam, zakupiłem maszynę do posadzek tzw. miksokret. Silnik to Deutz F3L1011F. Po kilku pracach wykonanych zaczął mocno pobierać olej i kopcić jakby na biało, błękitno, coś takiego. Moje podejrzenie pada na uszczelkę pod głowicą, ale mechanik, który miał się podjąć naprawy, zrezygnował. Może ktoś coś podpowiedzieć.
Witam mam parę problemów z silnikiem F6L913,po pierwsze ciśnienie oleju mierzone na czujniku po zapaleniu osiąga 7 bar ,po rozgrzaniu na wolnych obrotach jest 1,5.drugi problem wycieki oleju z termostatu spalin i elektrozaworu (zauważyłem,że elektrozawór nie jest podłaczony),wycieka olej spod kolektora wydechowego na pierwszym cylindrze od kabiny....ostatnie...
Witam i proszę o pomoc. Sprawa dotyczy silnika F3L 2011 zamontowanego w podnośniku Genie. Początkowo silnik po uruchomieniu zachowywał się jakby nie dostawał wystarczająco paliwa. Po spwawdzeniu przewodów, filtrów, pompki itp wykluczyłem tę opcję. Po kolejnej próbie silnik zaczął gwałtownie nabierać obrotów i nie można było go zatrzymać ani elektrozaworem...
Proszę o pomoc.Wymieniony w temacie silnik mam w myjce ciśnieniowej i jeżeli postoi ona dłużej bez pracy to jest problem z odpaleniem.Widać że nie ciągnie paliwa (filtr paliwa pusty).Ratowałem się kilka razy ładowaniem akumulatora.Jak był max. naładowany to maszyna po paru chechłach odpalała i na drugi dzień już spokojnie można było ją uruchomić.W instrukcji...
Witam silnik Deutz bf4l1011f problem, oddalaniem nie ważne czy ciepły czy zimny ciężko go odpalić kręci ale nie zapala, dopiero jak się psykniesz samo startu to zaskakuje. Od czego zacząć poszukiwania przyczyny?
Znawstwo w mądrzeniu i pisaniu głupot ( obejrzałem statystykę na elektrodzie ile twoich postów w koszu). Doświadczenie żadne ( Też przejrzałem w ilu postach na temat Deutza wypowiadałeś się na tym forum). Do tego dochodzi brak umiejętności korzystania z Internetu i weryfikowania podanych informacji. http://www.deutz.de/ http://www.bthfast.pl/ W drugim...
Witam szanowne grono. Jak w temacie, Problem polega na tym, ze podczas pracy w/w kompresora przybywa oleju w silnikowego. Po analizie stwierdziłem, ze dostaje się tam ropa. Silnik odpala normalnie, bez żadnych problemów, nie dymi. Proszę o porady od czego zacząć. Silnik (nie mam pewności zerwana tabliczka znamionowa) Deutz F3M1011F. Dodaję zdjęcie poglądowe...
Dostałem dziś schemat silnika czujnik ciśnienia oleju idzie w miejsce tego przewodu dodatkowego kabel podłączony do masy jest od tego czujnika ale odłączenie go od masy nic nie zmieniło po włączeniu stacyjki zegar dalej pokazuje 10 ale myślę że ciśnienie będzie wysokie bo z rozmowy z ludzmi znającymi ten silnik wynika ze zawór w pompie oleju jest zacięty...
Silnik od wózka widłowego? koparki?
Masz uszkodzony separator, zapchaną linię skaveningową. Wlany zły olej i nieprawidłowy filtr oleju lub uszkodzona sprężarkę. Podaj rok produkcji, numer i silnik Deutz czy JD. To się znajdzie dokumentacja.
Zakładam temat by podzielić się doświadczeniami i problemami wynikającymi z naprawy stacjonarnej pompy do betonu Brinkmann 2008 r. ze sprężarką śrubową Atlas,silnik Deutz D 2011 L 03 30,5 kW chłodzony olejem. Aktualnie maszyna przegrzewa się i wyłącza. Do wymiany uszczelka pod głowicą,wycieka olej. Wymiana filtra separatora,powietrza, filtra oleju kompresora,silnika....
Witam Forumowiczów. Jak w temacie chodzi o silnik deutz TD 2011 L04 W pracujący w wozidle wacker neuson z 2014r. Silnik odpala bez problemu , ma wolne obroty ale po naciśnięciu pedału gazu obroty nie wzrastają. Silnik nie kopci , stan płynów OK. Linka gazu jak i dźwignia przy silniku na swoim miejscu , brak sygnalizacji jakiejkolwiek awarii na desce...
Dzień dobry, mama problem z kompresorem śrubowym DEMAG SC30DS-2 jest napędzany Silnikiem Deutz F2L1011po po przekręceniu kluczyka w pozycję rozruch zapala pompuje po powrocie na zapłon gaśnie, kontrolka awaria świeci ciągle, przy niższych obrotach pulsacyjnie, wysokich równo. Wymieniłem: cewkę gaszenia, czujnik ciśnienia oleju w silniku, ładowanie jest...
Witajcie. Sprawa wydaje się dość banalna ale przysporzyła problemu. Sprzęt to kompresor Compair z silnikiem Deutz F3M1011. Silnik posiada dużą zewnętrzną chłodnicę oleju. Instrukcja podaje, że układ smarowania-chłodzenia mieści 6,75l oleju. Zabrałem się za wymianę oleju i po rozgrzaniu silnika zeszło z niego tylko 4l. Stan na bagnecie przed spuszczeniem...
Cześć, tak jak w temacie, silnik Deutz 4cyl w ładowarce, jakieś 200godzin po remoncie, góra i dół. Nowe końcówki wtrysków ustawione na 190bar, turbo po regeneracji. Ostatnio zaczął kopcić na czarno, stan oleju ok, moc raczej bez zmian. Nawet na postoju z tłumika idzie chmura. Macie jakiś pomysł do czego najpierw zaglądnąć?
Pokazany silnik nie jest wersji morskiej. Co więcej ten silnik nie miał wersji marine. A sam ogrzewacz jest już podłączony jaki widać na zdjęciu. Poza tym to sprężarka powietrza. Lepsze będzie jak autor zapragnie drugi inny silnik uzbroić w ogrzewanie i się zdziwi jak silnik straci ciśnienie oleju i się zatrze. Bo żeby to podłączyć trzeba założyć dodatkowe...
Filtr oleju pęka. Hydraulika nawala, silnik sprawny. Dodano po 1 A co mogło spowodować tą usterkę? Pękający filtr oleju hydraulicznego sam z siebie nie pęka. Chodzi o to aby się nie powtórzyła sytuacja.
Minimalne ciśnienie oleju na biegu jałowym to 0,8bara przy temperaturze oleju 120. Olej 15W/40. Więc 1,8 to dobre ciśnienie. Deutz nakazuje pomiar zużycia panewek, a nie ich wymianę co 500kkm. Kiedyś miałem przypadek na zimnym ciśnienie 5,5 bara na ciepłym spadał do 0,5. Silnik przepracował po remoncie 1200h, nie ja robiłem. Jak się okazało po rozbiórce...
Dziękuję kolegom, problem chyba rozwiązany. Silnik złożon,y prawie całe bebechy nowe, dodatkowo wymieniłem zawór wkręcany ampulem w podstawie filtra oleju oraz sprężynę zaworu sąsiadującego, oczywiście mycie dokładne wszystkich zakamarków oraz zaworu na pompie oleju. Jeszcze trzeba trochę pojeżdzić ale mam nadzieję, że nie zapeszę jeśli powiem, że "cyka...
Witam ostatnio nabyłem kompresor śrubowy irmer elze. Nie wiem co to za model nie moge nigdzie znaleźć zadnych danych. Jedyne co wiem to ze wydajnosc była kolo 3.7m i byl tam silnik deutz f2l511 po ktorym został kołnierz koła zamachowego i sprzeglo. Tak wyglada na kompletny zawór ssacy jest chłodnica jest separator jest filtr oleju też . Moje pytanie...
Witam. Jestem posiadaczem silnika Deutz bf6l 913 z Iveco Magirusa obecnie musze przeprowadzic mały remont i serwis . Nie wiem po co tam montowany jest drugi filtr oleju ( orginalnie) lezy on po srodku silnika na wysokosci misy olejowej wkład tego filtra jest nie co wiekszy niz ten filtr głowny , ale zasilanie go to bardzo małe przewody ktory jeden z...
Silnik mocno przgrzany. Na pompie masz 3 oringi. Dwa na dole by paliwo nie dostało się do oleju i jeden na górze. Ten puścił. Oringi dostaniesz w dowolnym serwisie Deutz. Mają zielony kolor.Możesz sobie zrobić kreski aby włożyć pompkę w to samo miejsce. Niestety istnieje możliwość uszkodzenia listwy przy nieumiejętnym montażu. Wymień na wszystkich pompkach....
Chłodnice zwłaszcza typu baranek ( patrz rysunek, który wstawiłem poz. 99) lubią pękać jak nie są zamocowane i zdarza się, że ktoś później montuje taką bez termostatu, bo jest tańsza o 60%. Ta pokazana na tym rysunku jest bez termostatu, ale pokazałem ci na innej jak ten termostat wygląda. Bo było parę typów chłodnic i w Almmanie były właśnie baranki...
Czujnik podwójny przegrzania i temperatury silnika. A na górze B+ i D+ niżej B- Dodano po 5 Czujnik temperatury oleju lub płyn chłodniczy. Czerwony kabel to stały plus z akumulatora. Ten silnik nie posiada płynu chłodzącego.....
deutz oleju silnik deutz ciśnienie oleju silnik deutz termostat oleju
rejestrator napięcia akumulatora zrobi reset factory samsungu synchronizacja maszyna
pistolet lakierniczy pistolet lakierniczy
Automatyczne czyszczenie głowic w Brother DCP-J552DW Zawieszanie pieca Buderus - przyczyny i rozwiązania