Silnik miał w opcji tylko i wyłącznie czujnik przegrzania więc wątpię żebyś go miał. Sprawdź ciśnienie oleju temperatura sprężarki i wylotu tam są czujniki to będzie kluczowe.
Pompki wtryskowe tu nie mają znaczenia one się psują w ten sposób że nie dają ciśnienia więc nie chcę palić lub nie ma pełnej mocy ale nigdy nie gaśnie przez pompki w tym silniku. Zrób jeszcze pomiar temperatury oleju bo być może nie ma dobrego obiegu, termostat nie działa prawidłowo i silnik się przegrzewa zaczyna puchnąć lekko na tłokach przyciera...
Typ oleju masz w instrukcji jak również jest naklejka na separatorze jest to paroil M. Wymiana prosta odkręcasz trzy korki spustowe i leci. Potem przekręcasz parę razy wałem korbowym by żeby zlać resztkę i to wszystko wchodzi około 8l. Osłona najczęściej wymieniasz w komplecie górną i dolną ma ten sam numer jest dość łatwo dostępna nawet nie wiem czy...
kkknc jest na elektrodzie ekspertem od silników deutz
Włożyłeś odwrotnie termostat. Włóż prawidłowo ciśnienie wróci
Standardowo to masz wymianę oleju co 500h. Więc 250h to nawet za dobrze. Przy ciężkiej pracy 300-350h wystarczy. Tak silnik ma pasek. Wymiana co 5000h. Masz w komplecie z rolką. Silnik mimo że kolizyjny jest zabezpieczony przed zerwaniem. Krzywdy mu nie zrobisz.
Silnik i generator stworzony do pracy ciągłej. To stary, ale bardzo dobry sprzęt jeszcze z prądnicą. Zrób mu pełny przegląd zgodnie z naklejką naklejona na osłonie cylindrów. Możesz ją też zdjąć i wszystko umyć pod ciśnieniem, czyli chłodnicę oleju i cylindry omijając generator.
Czujnik temperatury oleju jest w tym silniku opcjonalny ( w podstawie filtra oleju ) tylko wersje z termostatem miały ten czujniczek w standardzie. W glowicy powinieneś mieć czujnik przegrzania do kontrolki i sygnału opcjonalnie jest tam miejsce na czujnik temperatury. Co do podanych obiawów to puchną tłoki z powodu braku chłodzenia zapchane dysze natryskowe...
Akurat z tym Classem i z tym silnikiem nie miałem doczynienia, ale 2 lata temu kosiłem przez tydzień małym FAHR-em, nie pamiętam jaki to był model. Silnik też był chłodzony powietrzem i w najbardziej upalne dni temperatura oleju utrzymywała się w granicach 80-90 stopni, przy czym zegar temperatury miał skalę do 140 stopni. Podczas koszenia, najczęściej...
Nieskuteczna naprawa pompy hydraulicznej prawdopodobnie z luz na wałku trzeba wymienić na nowe żadne uszczelnienie nic nie zmieni. Silnik się przegrzewa bo ma za ciężko i jest przetarte lub ma brudną chłodnicę. Termostat to bardzo rzadka przyczyna. A ten silnik Deutz to jakoś się nazywa.
Panowie, mam problem. Posiadam silnik F3M 1011F przeszedł remont szlif wału pierwszy, szlif bloku nowe tłoki, uszczelki panewki itp. Po nagrzaniu silnika ciśnienie oleju wynosi 1 bar, jest to bardzo mało. Pompa oleju jest z 2012 roku, jutro przyjdzie nowa. Niestety przypuszczam że nic się nie poprawi chyba że się mylę. Jak myślicie co może być jeszcze...
Wracam ponownie, jakoś ogarnąłem instalacje z pomocą tego oto schematu który już był na elektrodzie https://obrazki.elektroda.pl/5790227100_... Tylko jest jedno tylko, nie wiem jak tu podłączyć czujnik ciśnienia aby przy zaniku zgasł silnik, Oraz czy na tych dwóch przekaźnikach ma być cały czas zasilanie na styku 30? bo teraz tak mam...
Silnik jest chłodzony olejem stąd te wyższe dopuszczalne temperatury. Jak się termostat nie otworzy i będziesz miał zimną chłodnicę przy temperaturze oleju 135 140 stopni to wtedy szukasz problemu.
Witam posiadam silnik Deutz BF8L513, chłodzony powietrzem, ostatnio nie łapie temperatury, zegar sprawny sprawdzony, czujnik temperatury oleju również. Silnik jakby cały czas się chłodził, co w tym silniku odpowiada za chłodzenie, jest coś w rodzaju termostatu? I jeśli tak to gdzie się znajduje? AI: Czy możesz opisać, w jakich warunkach silnik nie osiąga...
Turbo, czyli turbina, czyli kompresor wtłaczający powietrze do silnika pozwala tego powietrza wtłoczyć więcej (niespodzianka) a zatem można spalić więcej ropy (oleju napędowego) w komorze spalania. Więcej płonącego oleju, to więcej energii, zatem moc silnika wzrasta. Trzeba tylko zwiększyć dawkę oleju napędowego, bo inaczej to nic dobrego z tej przeróbki...
W lewo od filtra oleju masz zaślepkę.
ale silnik jest po remoncie. Po jakim remońcie
Nie ma u mnie na stacyjce takiego pinu, żeby po włączeniu zapłonu zanikało napięcie. Ale wstawiłem przekaźnik i mam napięcie po wyłączeniu zapłonu. Jednak gdy próbowałem wykorzystać do rozłączania solenoidu gaszenia czujnik ciśnienia oleju, to podłączony przekaźnik (nr2) wprowadzał zmianę rezystancji i kontrolka ciśnienia oleju cały czas się świeciła....
Witam. Posiadam koparkę z silnikiem Deutz BF4M1012E w której poszedł olej do płynu chłodniczego. Pierwsza myśl, wymiennik ciepła i uszczelnienia. Po wymianie, dalej ten sam problem, więc zrzuciliśmy głowicę. Głowica planowana, sprawdzana szczelność, uszczelka Reinz i dalej się miesza. Po 5 godzinach pracy, wciąga około 0.5l oleju do płynu. Silnik chodzi...
Ciśnienie oleju to minimum 1,1bara. Bieg jałowy, temperatura oleju 120 C, a olej to 20W/20. Więc ciśnienie oleju uzyskasz zawsze tam pompa jest przecież ogromna. Bardziej interesowało by mnie konkretna temperatura oleju, a nie że kontrolka się zapala. Bo termostat zaczyna się tam otwierać przy 98 C. A przegrzany silnik ma 150-155 C.
Nie ma plomb. Ja jej nie otwierałem jeszcze. Dodano po 1 Co do oleju w środku to też nie mam pewności czy faktycznie tam był Dodano po 25 Mógłbym prosić o podanie sposobu na zwiększenie maksymalnych obrotów silnika?
Inny silnik inne pompy.
Jak masz pytania o silnik to podaj typ silnika.
Ciśnienie oleju jakie? Oblachowanie na silniku jest? Chłodnica drożna? A ta temperatura jest jeszcze dobra. W końcu silnik chłodzony olejem.
jak dobrze pamietam to po lewej stronie silnika naciecie na srubie pod srubokret, a jakie miał cisnienie oleju silnik
Niepoprawnie zrobiony remont. Tutaj masz stronę do pełnych instrukcji, jak i części. Możesz sobie wybrać i wypytaj co Twój mechanik nazywa remont silnika? https://truckmanualshub.com/deutz-engine... właściwą. Miałem przypadek, że zrobiony generalny remont silnika, a nie ma ciśnienia oleju. Moja diagnoza to wymiana filtra...
Dostałem dziś schemat silnika czujnik ciśnienia oleju idzie w miejsce tego przewodu dodatkowego kabel podłączony do masy jest od tego czujnika ale odłączenie go od masy nic nie zmieniło po włączeniu stacyjki zegar dalej pokazuje 10 ale myślę że ciśnienie będzie wysokie bo z rozmowy z ludzmi znającymi ten silnik wynika ze zawór w pompie oleju jest zacięty...
Witam szanowne grono. Jak w temacie, Problem polega na tym, ze podczas pracy w/w kompresora przybywa oleju w silnikowego. Po analizie stwierdziłem, ze dostaje się tam ropa. Silnik odpala normalnie, bez żadnych problemów, nie dymi. Proszę o porady od czego zacząć. Silnik (nie mam pewności zerwana tabliczka znamionowa) Deutz F3M1011F. Dodaję zdjęcie poglądowe...
Znawstwo w mądrzeniu i pisaniu głupot ( obejrzałem statystykę na elektrodzie ile twoich postów w koszu). Doświadczenie żadne ( Też przejrzałem w ilu postach na temat Deutza wypowiadałeś się na tym forum). Do tego dochodzi brak umiejętności korzystania z Internetu i weryfikowania podanych informacji. http://www.deutz.de/ http://www.bthfast.pl/ W drugim...
Silnik od wózka widłowego? koparki?
Witam Mam taki problem że silnik Deutz zaczął mi brać bardzo olej po dodaniu gazu kopci nie znacznie na białawo może troszkę na niebiesko. Nie ma żadnego problemu z odpaleniem rano jak jest zimny i jak ciepły. W zimę palił bez większych problemów. Silnik mam zamontowany w zwyżce teleskopowej. Moje pytanie co tam mogło szczelić czy to wina głowicy czy...
Masz uszkodzony separator, zapchaną linię skaveningową. Wlany zły olej i nieprawidłowy filtr oleju lub uszkodzona sprężarkę. Podaj rok produkcji, numer i silnik Deutz czy JD. To się znajdzie dokumentacja.
Zakładam temat by podzielić się doświadczeniami i problemami wynikającymi z naprawy stacjonarnej pompy do betonu Brinkmann 2008 r. ze sprężarką śrubową Atlas,silnik Deutz D 2011 L 03 30,5 kW chłodzony olejem. Aktualnie maszyna przegrzewa się i wyłącza. Do wymiany uszczelka pod głowicą,wycieka olej. Wymiana filtra separatora,powietrza, filtra oleju kompresora,silnika....
Witam, częściowo wyremontowałem silnik deutz f2l912 a mianowicie regeneracja głowic i wymiana tulei z tłokami. Odpala na "dotyk" ale kopci trochę na siwo jak się rozgrzeje to już tylko tak delikatnie. Na zimnym na wolnych obrotach(a muszę podkręcić bo mam za wolne) ma 4 bar ciśnienia oleju po mocnym rozgrzaniu spada do 1,1/1,2 bar. Chodzi według mnie...
Witam Forumowiczów. Jak w temacie chodzi o silnik deutz TD 2011 L04 W pracujący w wozidle wacker neuson z 2014r. Silnik odpala bez problemu , ma wolne obroty ale po naciśnięciu pedału gazu obroty nie wzrastają. Silnik nie kopci , stan płynów OK. Linka gazu jak i dźwignia przy silniku na swoim miejscu , brak sygnalizacji jakiejkolwiek awarii na desce...
Dzień dobry, mama problem z kompresorem śrubowym DEMAG SC30DS-2 jest napędzany Silnikiem Deutz F2L1011po po przekręceniu kluczyka w pozycję rozruch zapala pompuje po powrocie na zapłon gaśnie, kontrolka awaria świeci ciągle, przy niższych obrotach pulsacyjnie, wysokich równo. Wymieniłem: cewkę gaszenia, czujnik ciśnienia oleju w silniku, ładowanie jest...
Witajcie. Sprawa wydaje się dość banalna ale przysporzyła problemu. Sprzęt to kompresor Compair z silnikiem Deutz F3M1011. Silnik posiada dużą zewnętrzną chłodnicę oleju. Instrukcja podaje, że układ smarowania-chłodzenia mieści 6,75l oleju. Zabrałem się za wymianę oleju i po rozgrzaniu silnika zeszło z niego tylko 4l. Stan na bagnecie przed spuszczeniem...
Cześć, tak jak w temacie, silnik Deutz 4cyl w ładowarce, jakieś 200godzin po remoncie, góra i dół. Nowe końcówki wtrysków ustawione na 190bar, turbo po regeneracji. Ostatnio zaczął kopcić na czarno, stan oleju ok, moc raczej bez zmian. Nawet na postoju z tłumika idzie chmura. Macie jakiś pomysł do czego najpierw zaglądnąć?
Pokazany silnik nie jest wersji morskiej. Co więcej ten silnik nie miał wersji marine. A sam ogrzewacz jest już podłączony jaki widać na zdjęciu. Poza tym to sprężarka powietrza. Lepsze będzie jak autor zapragnie drugi inny silnik uzbroić w ogrzewanie i się zdziwi jak silnik straci ciśnienie oleju i się zatrze. Bo żeby to podłączyć trzeba założyć dodatkowe...
Filtr oleju pęka. Hydraulika nawala, silnik sprawny. Dodano po 1 A co mogło spowodować tą usterkę? Pękający filtr oleju hydraulicznego sam z siebie nie pęka. Chodzi o to aby się nie powtórzyła sytuacja.
Cisnienie po odpaleniu w okolicach 4 bar później po rozgrzaniu spada na wolnych obrotach do troszkę ponad 2 bary. Ciśnienie sprężania czy oleju? Jeśli sprężania to powinno być co najmniej 11bar dla benzyniaka i co najmniej 22 dla diesla. Jeśli oleju to w normie. Silnik chłodzony cieczą czy olejem?
Minimalne ciśnienie oleju na biegu jałowym to 0,8bara przy temperaturze oleju 120. Olej 15W/40. Więc 1,8 to dobre ciśnienie. Deutz nakazuje pomiar zużycia panewek, a nie ich wymianę co 500kkm. Kiedyś miałem przypadek na zimnym ciśnienie 5,5 bara na ciepłym spadał do 0,5. Silnik przepracował po remoncie 1200h, nie ja robiłem. Jak się okazało po rozbiórce...
Wczoraj akurat odpalił ale widać na sztyfcie kiedy cewka zmienia uzwojenia bo jest takie drgnięcie. https://filmy.elektroda.pl/11_1559716020... I jeszcze jeden filmik, podłączyłem lampeczkę ledową pod kabel nr 3, u mnie jest odpowiedzialny za "pierwszy bieg" cewki. Widać jak długo pracuje. https://filmy.elektroda.pl/27_1559726489... Wyłącza się niemal...
Witam ostatnio nabyłem kompresor śrubowy irmer elze. Nie wiem co to za model nie moge nigdzie znaleźć zadnych danych. Jedyne co wiem to ze wydajnosc była kolo 3.7m i byl tam silnik deutz f2l511 po ktorym został kołnierz koła zamachowego i sprzeglo. Tak wyglada na kompletny zawór ssacy jest chłodnica jest separator jest filtr oleju też . Moje pytanie...
Witam. Jestem posiadaczem silnika Deutz bf6l 913 z Iveco Magirusa obecnie musze przeprowadzic mały remont i serwis . Nie wiem po co tam montowany jest drugi filtr oleju ( orginalnie) lezy on po srodku silnika na wysokosci misy olejowej wkład tego filtra jest nie co wiekszy niz ten filtr głowny , ale zasilanie go to bardzo małe przewody ktory jeden z...
Silnik mocno przgrzany. Na pompie masz 3 oringi. Dwa na dole by paliwo nie dostało się do oleju i jeden na górze. Ten puścił. Oringi dostaniesz w dowolnym serwisie Deutz. Mają zielony kolor.Możesz sobie zrobić kreski aby włożyć pompkę w to samo miejsce. Niestety istnieje możliwość uszkodzenia listwy przy nieumiejętnym montażu. Wymień na wszystkich pompkach....
Chłodnice zwłaszcza typu baranek ( patrz rysunek, który wstawiłem poz. 99) lubią pękać jak nie są zamocowane i zdarza się, że ktoś później montuje taką bez termostatu, bo jest tańsza o 60%. Ta pokazana na tym rysunku jest bez termostatu, ale pokazałem ci na innej jak ten termostat wygląda. Bo było parę typów chłodnic i w Almmanie były właśnie baranki...
Dziękuję kolegom, problem chyba rozwiązany. Silnik złożon,y prawie całe bebechy nowe, dodatkowo wymieniłem zawór wkręcany ampulem w podstawie filtra oleju oraz sprężynę zaworu sąsiadującego, oczywiście mycie dokładne wszystkich zakamarków oraz zaworu na pompie oleju. Jeszcze trzeba trochę pojeżdzić ale mam nadzieję, że nie zapeszę jeśli powiem, że "cyka...
Czujnik podwójny przegrzania i temperatury silnika. A na górze B+ i D+ niżej B- Dodano po 5 Czujnik temperatury oleju lub płyn chłodniczy. Czerwony kabel to stały plus z akumulatora. Ten silnik nie posiada płynu chłodzącego.....
Od wtrysków powroty są urwane i nic nie sączy nawet z tych urwanych. http://obrazki.elektroda.pl/4352835200_1... Dodano po 1 Filtr jest nowy. Pompka gdyby była niesprawna silnik by działał?
komputer pokazuje 3110 mth ale pewnie raz się już przekręcił to z 13000 mth będzie miał dwa razy nie sądzę bo dół był nie dotykany panewki oryginalne standard . Silnik BF6L913 http://obrazki.elektroda.pl/9824910200_1...
Witam mam parę problemów z silnikiem F6L913,po pierwsze ciśnienie oleju mierzone na czujniku po zapaleniu osiąga 7 bar ,po rozgrzaniu na wolnych obrotach jest 1,5.drugi problem wycieki oleju z termostatu spalin i elektrozaworu (zauważyłem,że elektrozawór nie jest podłaczony),wycieka olej spod kolektora wydechowego na pierwszym cylindrze od kabiny....ostatnie...
Dzisiaj zagłębie się w temat tej pompki jeszcze, spróbuje tak ustawić żeby nie było ognia Dodano po 3 A więc tak, założyłem pompkę od innego silnika, ująłem jedną podkładkę aluminiową mniej, ustawiłem ją na ślizgach tak ze jest terylaz przyspieszona na maksa, podczas dodwania gazu na max nie widać ognia, ale silnik i tak dymi i pluje tym wydechem, nie...
Podejrzenie zawieszania się wtryskiwacza (czy), albo problem z pompą wtryskową - regulator kąta wyprzedzenia. wtrysku. Silnik chłodzony olejem, więc gdyby poszła uszczelka pod głowicą, raczej kopcił by na niebiesko. Ten biały ,,opar" ma zapach oleju napędowego czy spalin ?
Patrz a mi dymił na biało, wymieniałem wtryski sprawdzalem pompę i sprawdzenie kąta zapłonu i Sterowanie czysto mechaniczne. Uszkodzenie regulatora ma inne poważniejsze objawy. Sprawdź jeszcze sprężynę. Odkręcić korek wlewu oleju przy bloki i rusz palcem mechanizm regulatora. Próbowałeś na plaka? Skoro pracuje pompa paliwa to rozrząd masz cały. Ale...
Witam Mam problem z ustawieniem właściwego przebiegu w sterowniku silnika deutz pracującym w agregacie prądotwórczym. Na początek kilka słów, ponad rok temu w niemczech zakupiłem agregat z silnikiem deutz 6 cylindrowym w którym u poprzedniego właściciela panowie z autoryzowanego serwisu stwierdzili uszkodzenie sterownika silnika więc w celu zmniejszenia...
Witam. Mam problem ze sprężarką śrubową Ingersoll Rand. Według mojej wiedzy jest to sprężarka P130 - nie posiada tabliczki znamionowej. Silnik Deutz 3 cylindry, typ: F3L 1011 F. Taka jak na zdjęciu poniżej: http://obrazki.elektroda.pl/2735689800_1... http://obrazki.elektroda.pl/7868255000_1... Sprężarka ładnie pracuje...
Silnik zostawmy w spokoju, obroty biegu jałowego zależą od konstrukcji, dla takiego zetora 7211 = 750 obr/min. Dzielnik powinien płynnie rozdzielać wiec gdy koła skręcą na max nadmiar oleju i ciśnienia ma mieć upływ do zbiornika.
Dotknij do masy i zobacz na wskazówkę.
Brudna chłodnica i brak płynu chłodniczego może doprowadzić do przegrzania silnika, zapieczenia pierścieni tłokowych i ewentualnie do ich popękania. Wszystko to prowadzi do remontu kapitalnego... Co do kultury technicznej na wsi. Jak pracy dużo, to i czasu na zmianę oleju niektórzy nie mają. I dolewają olej przez kilkanaście lat, bo jakoś nie schodzi...
Dodatkowym objawem był wyciek oleju spod głowicy i spaliny tylko z pierwszego cylindra. Paliwo daje, wtryski po przeglądzie i niby dobre. Nie mamy ciśnieniomierza z takim podejściem, zmierzyliśmy niedokładnie. 3 bardzo słabo, 2 cieniutko, 1 ok 26. Gniazda zaworowe ok, uszczelka była do dupy, pierścienie na 2 i 3 cyl zapieczone. Trochę udało się je rozruszać...
Tu podam dla przykładu silnik firmy Deutz serii 913 6 cylindrów w wersji wolno ssącej miało 120KM w najmocniejszej wersji doładowanej CP 580KM, Trwałość remontowa obydwu taka sama 13 000h. Blok, wał korbowy, cylindry takie same. Ale już panewki, korbowody, głowice, pompa oleju inne. Osprzęt też wytrzymywał tyle samo w każdym z tych silników. Z turbo...
Nie, to typowa usterka w tym silniku. Najczęściej na drugim albo między drugim a trzecim się przepala.
Rozumiem, czyli uszkodzone pierscienie silnik zuzywałby mniej oleju?
Więc przełóż termostat że starego. Chociaż ten element jest wieczny. A jak pisałem podaj temperaturę oleju.
Witam, posiadam ładowarkę Liebherr l509 stereo z silnikiem Deutz bf4l 1011f. Planuje wymienić olej lecz nie wiem jaki będzie odpowiedni i ile tak około wchodzi oleju do silnika.
Nie, to typowy objaw uszkodzonej pompki paliwa. Ma dziurawa membranę i podlewa paliwem olej w misce. Przez nadmiar oleju w skrzyni korbowej zaczyna odmą zasysać te rozrzedzony olej do kolektora ssącego silnika. Stąd taki objaw. Regulator w tym silniku działa, albo nie. Jest prosty. Nigdy nie ma z nim problemów. No chyba że przeciwwagą się urwie. Ale...
Cylinder dokręcasz w 5 podanych przeze mnie na forum ruchach. Tu masz pierwszą cześć instrukcji czyli przedmowa.
Czujnik temperatury głowicy jak sama nazwa mówi znajduje się w głowicy, jest przykręcony do drugiej lub pierwszej głowicy jak jest, a raczej w to wątpię. W silnikach doładowanych bardziej się mierzy temperaturę oleju i on jest w podstawie filtra.
Posiadam ładowarkę O&K z silnikiem Deutz F2L411D. Uszkodzony jest czujnik ciśnienia oleju w silniku, nie załącza kontrolki. Jaki czujnik zastosować w zamian, jakie parametry powinien posiadać. Proszę o pomoc, bo nie posiadam katalogu, a w necie nic nie znalazłem.
Próbowałem mniejsze kółko ale pasek pęknie nawet próbowałem podać większą ilość powietrza montując wiatrak elektryczny to już sporo pomaga ale najważniejsze to muszą tam być osłony z każdej strony komplet bo nic nie da tam jest wyliczona ilość masy powietrza względem obr silnika kupić gdzieś osłony i będzie git jest jeszcze chłodnica oleju z rurki taki...
W lewo od filtra oleju nakrętka na klucz 10. I po przeciwnej stronie na wał. Też klucz 10. Do tego kołki przyrząd i wiedza jak to zrobić. http://obrazki.elektroda.pl/6976852600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9604008300_1... http://obrazki.elektroda.pl/7224290400_1... http://obrazki.elektroda.pl/5447035900_1...
Przeciwwagi uderzają w tym silniku o lustro oleju. Poza tym z panewek podczas pracy wydostaje się olej i jest rozrzucany siłą odśrodkową na cylindry. A łopatki to stosuje się w silnikach bez pompy oleju.
Poczytaj troche o pierscieniach minutowych(minutenring).i skręceniu pierscienia.Pierscien minutowy (z fazką ) jako drugi.. Napisem TOP do góry w strone komory spalania.Napis jest wazny bo bywają pierscienie z górna i dolną fazką(skręcanie dodatnie i ujemne). Jak sie dobrze przyjzysz temu pierscieniowi to zauwazysz ze jego powierzchnia pracujaca z cylindrem...
To czujnik przegrzania silnika. Poniżej czujnik ciśnienia oleju. Poszuka jeszcze kompresora. Ten po lewej na zdjęciach to sam czujnik temperatury czy z wyłącznikiem.
A skąd pewność, że tam też nie ja? Sprawdź przed rozruchem silnika poziom oleju. Jeżeli jest OK, to oznacza rozbiórkę silnika. Masz prawdopodobnie pęknięty płaszcz tłoka na jednym cylindrze i lub zatarte pierścienie.
wszystko zależy za jakie pieniądze jest do kupienia i w jakim stanie, jak do 1000zł to sam bym chętnie kupił do esioka :) ogólnie są to prawie niezniszczalne silniki, byle tylko miały dobre chłodzenie (trzeba myć karczerem cylindry i chłodnice oleju pod tą pokrywą tunelu powietrza, bo jak są zalepione olejem z syfem to się przegrzewają i zajeżdżają)
Witam, odpisuję Ci w tym topicu tylko i wyłącznie dlatego że miałem do czynienia z tym silnikiem, w ramach 'hobby' mojego ojca. :D Z reguły deutz'e na zachodzie są jechane do końca, więc sugeruję sprawdzić ciśnienie sprężania. Najczęściej pada cylinder znajdujący się najbliżej kabiny. Ostrzegam, jeśli zdejmiesz tuleje, pamiętaj o tym by przy wkładaniu...
Ale samo chłodzenie olejem nie wystarczy. Dlatego jest stosowane chłodzenie olejowo powietrzne, nie wymagające termostatu. No popatrz a Deutz zgodnie z tradycją robi do dziś silniki chłodzone olejem. Samym olejem i to wystarcza. Dobrze że nic nie wie o twoich wywodach.
Witam Mam problem z silnikiem Deutz TCD2012L06, w ciągniku Deutz Fahr Agrotron M650, przy obrotach silnika powyżej 1300 wyskakuje komunikat o zbyt niskim ciśnieniu oleju silnikowego. Olej wymieniony, usterka nie znika. Ktoś może podpowiedzieć gdzie szukać przyczyny? Ciągnik ma 10 lat i przepracowane 2500 mtg.
Pompki potrafią zaskoczyć Są zestawy do regeneracji. Wtryski końcówki wymienić. Skąd wiesz ile ta Twoja okazja ma mth nalatane. Odpal go i sprawdź ciśnienie oleju. Sprezanie, wtryski. No ale każdy myśli po swojemu. Po remoncie masz prawie nówka silnik.
Prawdopodobnie to kontrolka chłodzenia silnika olejem Ale pewności nie mam.
Do traktora najlepsze są przemysłowe silniki wolnoobrotowe. Deutz, Hatz. Dodatkowym atutem tych silników jest chłodzenie powietrzem np. Deutz 511, 912-913, bądź olejem 1011 i pochodne. Ale najtaniej będzie wyrwać jakąś używkę na szrocie od samochodu.
Zgadzam się, ale po 5 minutach jest bardzo gorąco((( chłodzenie olejem...
Tam jest silnik SAME 1000.6W Mogłeś uszkodzić czujnik obrotów ten od góry na obudowie sprzęgła. Możesz sprubować odpalić ręcznie. W siłowniku regulatora (obok korka wlewu oleju) jest zaślepka od góry można ją odkręcić i kluczem ampulowym dodać gazu ręcznie, a druga osoba kręci rozrusznikiem
Witam mam pytanie zastanawiam się nad remontem silnika Deutz BF6L 913T. Zaczyna kopcić z odmy i po odkręceniu wlewu od oleju wydobywa się dym.Cisnienie oleju na zimnym ponad 5bar na zagrzanym 2.5 więc dół bym zostawił myślę wymienić cylindry tłoki i zregenerować głowice czy taki zabieg wystarczy czy poradzę sobie z tym sam trochę się znam na mechanice...
Pompka i filtry wymienione długo sklep nie wysyłał ciągnik chodź jak trzeba tylko mam pytanie wylało się trochę oleju czy ta pompe wtryskowa zalewa się osobno czy pobiera olej z silnika?
Witam. Proszę o pomoc. Posiadam sprężarke śrubową compair c38 z 2004 roku silnikiem deutz. Chłodzony jest olejem. Problem w tym że się bardzo nagrzewa a dokładniej silnik który łapie nawet 130 *zespół śrubowy 85*. Pracę rozłączy czujnik i kompresor zgaśnie. Walczę z tym problemem już drugi dzień. Wyjąłem termostat i bez skutku. Olej i filtr wymieniony....
kkknc napisał: zgodnie z wieloletnią tradycją Deutza olejem. To mnie uspokoiło :D , bo każdy silnik spalinowy jest po części chłodzony olejem. A tak z ciekawości , bo nie znam tych silników, czym jest chłodzony olej?
Daro122 , Po co zabierasz głos w sprawie, o której nie masz bladego pojęcia? Ten silnik jest chłodzony cieczą pomiędzy cylindrami płynie olej silnikowy. Zgodnie ze starą tradycją Deutz-a silnik chłodzony olejem. A na silnikach chłodzonych powietrzem ta firma zjadła zęby. A ich silnik słynęły z prostoty i trwałości. A jak zajrzysz do ich tabel to zobaczysz,...
https://obrazki.elektroda.pl/6593100500_... Witam.Mam kolejny problem z Deutzem,Dziś wyjechałem ciagnikiem na drogę po może 200 m ciągnik stracił moc (pod niewielką górkę ledwo na 2 biegu)po chwili odczekania (około 1 min)ciągnik odżył i wszystko wróciło do normy.I tak jechałem kilka razy za każdym razem to samo.W ciągniku wymieniłem...
Ok. Napisze Ci, jak to u mnie jest wszystko podłączone. Może będziesz mógł coś mi doradzić. Co do szczelnosci, to już to sprawdzałem. Jest ok. Zaznacze, że regulator jest montowany na przepustnicy( regulator ma 2otwory : jeden jest wkrecony do przepustnicy, drugi ma wkrecony trojnik i są w nim 2 wezyki-jeden wychodzi na silownik regulacji obrotów, drugi...
To tak nie dział. Wentylator sterowany ciśnieniem oleju. Autorze masz wszystkie blachy. Te na sprężynkach pomiędzy cylindrami też się liczą. Wentylator zasprzęgla się ciśnieniem oleju. Możesz mieć termostat w wydech. Albo zawór elektromagnetyczny przy filtrach oleju ( najczęściej ) zawór sterowany modułem Deutz-a. Masz dwa czujniki temperatury po jednym...
https://obrazki.elektroda.pl/8830664500_... W rzędowej pompie wtryskowej jak sekcje się wytrą to idzie paliwo przez rurkę przelewową na zewnątrz a jak pompa jest smarowana centralnie to do oleju silnikowego. Pompki pojedyncze powinny też mieć przelew do zbiornika. Na tym schemacie zawór utrzymujący niskie ciśnienie jest w filtrze...
Chwila moment. Gubie się w Twojej wypowiedzi. Do sterego C42 co miał F3 Deutz do silnika lałem jakies mineralne do diesla, do śruby Corena S3, do chłodnicy nic bo był chłodzony olejem :P Nowy zalewa serwis na oryginalnych produktach, bo jest nowy na gwarancji :)
W paru miejscach śruby w tym silniku już płyną ,albo są na granicy, ale takie są wytyczne producenta i tak je składam od lat. Odstąpienie od tego kończy się przedwczesnym przepaleniem uszczelki. Nawet jak zastosujesz ustawienia dla silnika 1011 czyli 120° to te śruby spokojnie wytrzymają, blok i głowica też. A ten silnik zgodnie z tradycją Deutza jest...
Panowie moim zdaniem mocno odbiegacie od temat. Wpadka konstruktorów to dla mnie coś, czego nie przewidzieli w toku projektowania np. zamarzająca odma w silnika koncernu VW, wadliwe pompowtryski w silnikach, Deutz które kolorowały paliwo olejem silnikowym i wiele innych ( patrz akcje serwisowe) Wy tutaj zaczynacie wyłuszczać, jaki to ciężki dostęp do...
Czy takie cacko jak na załączonych zdjęciach wytrzyma pracę jako duży kompresor? Mógłbym wykorzystać samą sprężarkę bo silnik elektryczny jest spalony. Problem w tym, ze ona w oryginale jest chlodzona obiegiem wewnętrznym, gazem chłodniczym o temperaturze - 16 do - 25 *C Sprężarka dobrej firmy Bitzer typ 6F - 40.2Y, sześcio-tlokowa, dwa stopnie sprężania,...
Witam mam pytanie... Zakupiłem kompresor spalinowy z silnikiem deutz dwu cylindrowy chłodzony powietrzem. Chce w nim wymienić olej w sprężarce i Tu nasuwają się pytania : Jaki to ma być olej? Co jeszcze trzeba wymienić przy wymianie oleju? Proszę o jakieś porady. Kompresor IRMER ELZE D241R9DG Z 1986R dodaje zdjęcie kompresora w załączniku
Witam usterkę znalazłem ,analizując dokumentację i sprawdzając ciśnienia na pompie i elektrozaworach ( powinno być 18 bar) i ciśnienia są ok i wskazuje to że skrzynia załącza poszczególne sprzęgła ale ciągnik nie jedzie to oznacza że brak przeniesienia napędu z silnika na skrzynię lub ze skrzyni hydraulicznej na skrzynię mechaniczną więc sprawdziłem...
deutz oleju silnik deutz ciśnienie oleju silnik deutz termostat oleju
przebieg samochodu spalony akumulator sprawdzenie grzałki zmywarki
samsung 25q40cl samsung 25q40cl
Xbox One Power Supply Differences: Original, S, X Models, Faults, and Replacement Tips Hulajnoga iX3 - wyświetla P4 zamiast P3 w ustawieniach