Z wzoru i tabel.
Jedno z drugim zespolone więc i tak kręcisz całą pompką można je bez tego, wtedy wykorzystujesz klucz 27 kiedyś nie miałem to taki sobie kluczyk zrobiłem trochę długotrwałe. Ale da się to tym zrobić w miarę dokładnie chociaż wymaga wprawy. Jest też metoda na to żeby to zrobić w ogóle bez żadnych kluczy nie jest za skomplikowana jak później sprowadzam...
Jutro ci pokażę co i jak. Więc tak to robisz. https://obrazki.elektroda.pl/1146311500_... Co prawda silnik inny, ale zasada pomiaru ta sama. Nabijasz ciśnienie do 150bar i w ciągu minuty nie może spać więcej niż o 10bar. Następnie robisz test ciśnienia. W pięciu ruchach masz nabić nie mniej niż 250bar
Ktoś ma. Zadzwoń bo pisania za dużo, a i tak nie masz narzędzi do tego więc trzeba zrobić inaczej.
Regulator to wałek na łożysku i trzy ciężarki nie ma co się popsuć. To łożysko wymienia się przy każdym remoncie silnika i zapominasz o nim do kolejnego remontu. Na kole pasowym ( no chyba że ktoś to koło niechlujnie przykręcił i zerwał kołek ustalający) i na obudowie masz znaki do ustawienia zapłonu, pompka ma dużą mozliwość regulacji.
Witam, ma może ktoś dane - schematy regulacji pomp w silniku Deutz BF6M 1012E? Chodzi o wyregulowanie pomp po regeneracji.
Puknij się w pewną część ciała i nie zabieraj głosu w sprawach o których nie masz zielonego pojęcia. Bo brakło ci nawet takiego minimum jak wpisanie w google: typu silnika i jego zobaczenie po raz pierwszy w życiu. Jak również jego sekcji tłoczącej. Normalnie na tę pompki to się manometr zakłada. A nie wężyki.....
Witam, podajcie mi luzy zaworowe i momenty dokręcania głowicy do silnika Deutz F3L1011.
http://obrazki.elektroda.pl/3421209500_1... Serdia 2000 jest darmowa. Sciągniesz bez problemu z serwera Deutz-a. Nowsza wersja 2010 jest już płatna chociaż chodzi 10 dni bez kodu i też do sciągnięcia z serwera. Błedy w serdi i wybłyskane są inne niż na wyswietlaczu maszyny. Bo tam już masz kody producenta maszyny a nie silnika. http://obrazki.elektroda.pl/2591843100_1...
Jak masz wszystko sprawne to będzie pracować prawidłowo. Ruch tłoczka świadczy o za małej histerezie lub nieszczelności.
Wyślij go do regulacji.
https://www.google.com/url?sa=t&source=w... Strona 84-85 kody błyskowe. Silnik Deutz-Fahr na wschód od Odry, common rail plus regulacja luzu zaworów.
Jest regulacja ale do rozwiązania jest wcześniej olej- mocno podejrzewam że klient (żeby nie płacić) chciał sam podnieść obroty i ją rozebrał. Są na pompie plomby?
Witam wszystkich. Czy ktoś mi może powiedzieć jak wyliczyć podkładki pod nowe pompy do silnika jak w tytule, i gdzie te podkładki się znajdują w silniku? Jakoś ich nie mogłem dostrzec.
Naprawić regulator obrotów. Dźwigni masz użyć tylko i wyłącznie do gaszenia nie do regulacji obrotów.
Witam szukam kogoś kto mi pomoże ( podpowie) w regulacji silnika w Deutz 6006
U mnie tak to wszystko wygląda w środku,pokrętło od gazu mam na prawym słupku i nie widzę tam żadnej regulacji glr
Niestety nie element przychodzi kompletny gotowy, wyregulowany. Na twoim miejscu ja bym ten element wymienił. Ale jak chcesz się bawić to polecam montaż bez przedniego dekla silnika i regulacje na bieżąco bez demontażu, nie bój się olej nie wychlapie
Witam, Jak ustawić luz zaworowy w silniku Deutz BF4L 913, w jakiej pozycji ma być wał do wykonania regulacji? Doczytałem że luzy na ssaniu i wydechu mają być na 0,15.
Głowicy nie dociągasz, zwiększasz tylko luz zaworowy. I po przepracowaniu 500h przeprowadzasz powtórną regulację zaworów tym razem na standartowy luz dla tego silnika. Później luz kontrolujesz co 1000h lub raz w roku.
Deutz takiego silnika nie produkował. 2 bary to poniżej regulacji tej maszyny. A ty nastaw bieg jałowy.
Równolegle do silnika anodą do "-", a katodą do "+". Tylko po co Ci ten układ, jak nie potrzebujesz regulacji obrotów. https://obrazki.elektroda.pl/6832862300_...
Witam serdecznie Mam do wymiany uszczelkę pod pokrywą zaworów, silnik w koparce - Deutz BF4M 1013E nr: 00270430. Przy wymianie uszczelki chciałem sprawdzić luzy zaworowe czy ktoś zna schemat regulacji i jakie luzy powinny być? Z tego co się dowiedziałem to na zaworze ssącym luz wynosi 0,30, na zaworze wydechowym 0,35. Jeżeli ktoś może pomóc i podzielić...
Dobrze piszesz: Blitz "S" do silników do 1600, do większych Blitz "L". Różnią się tylko attuatorem, "L" ma większy przepływ. Jeśli założysz attuator "S" (centralki są takie same) do większej pojemności jest duże prawdopodobieństwo, że przepływ gazu będzie za bardzo zdławiony, czyli regulacja attuatorem nie będzie skuteczna, czyli spadną osiągi.
dzięki za wszystkie inf. Aby zdiagnozować kupiłem inną pokrywę, jak się okazało ktoś dorabiał ośkę pod łapki (ośka była "pełna" bez wycieć na olej). Podkładek również nie było (choć wcześniej maszyna działała) teraz wszystko jest ok. Wymienione: ośka łapki (dźwigni); sprężyna + regulacja naciągu.
Witam!! Mój problem to luzy zaworowe w silniku F6L913 w kombajnie zbożowym DEUTZ FAHR M 35.75 chłodzony powietrzem oraz schemat regulacji. Jakie powinny być te luzy?? Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Demontujesz zaślepkę i możesz założyć normalną pompkę paliwa. Może zostawić też tom elektryczną teraz pompka membranowa nie będzie pracowała jeżeli jest pełna paliwa. Powrót paliwa w tym silniku był tylko z wtryskiwacz tyle co igła puściła, pompa paliwa nigdy go nie miała. Kolejny element na zdjęciu to regulator obrotów silnika. I teraz powiedz mi gdzie...
Jeśli silnik łatwo się uruchamia i nie uległ zmianie dźwięk pracy na wolnych obrotach to podejrzenia skierowałbym na filtr paliwa i przewody paliwowe, bądź pompę zasilającą. Regulację momentu wtrysku zostawiłbym na koniec, gdy wyczerpią się inne możliwości. Sprawdź czy przewodem powrotnym nie płynie paliwo z pęcherzykami powietrza- jeśli tak układ się...
Chłopie................. silnika od strony pompy wtryskowej. Znam te modele... TAA chłopie gdzie ty widziałeś pompę wtryskową w tym silniku? Regulacja jest jedna na separatorze mosięzne pokrętło.
Witam Silnik F2L611 pracuje z kompresorem . niewiem jak wcześniej pracował zakupiłem z uszkodzonym silnikiem po rozpięciu zaworu . Wymieniłem końcówki wtrysków ,tłoki pierścienie ,głowice panęwki korbowodów nowe uszczelki uszczelniacze olej . Po odpaleniu silnik pracuje równo ale dymi na biało , po rozgrzaniu na wolnych działa dobrze a po dodaniu gazu...
Moje pytanie czy dało by rade włożyć tam silnik elektryczny A będziesz miał jak taki silnik zasilić bo to kilkanaście kilowatów. Sterowanie to także spory wydatek. Najtaniej to włącz -wyłącz czyli włącznik gwiazda/trójkąt, potem softstart i najdroższa opcja z regulacją obrotów czyli falownik.
Zła regulacja pompy. Tam są śrubki. Albo problem z dźwignią gaszenia. Pękniętej sprężyny też nie wykluczam.
Ja na filmie nie widzę by trzymał obroty. Obrotomierz nie pokazany. Możesz mieć przekompensowany regulator. Pobaw się potencjometrami wzmocnienie i stabilizacja. Na wyjściu jest tranzystor regulacja typowo prądowa.
Czasami jeśli kawa ma w sobie duzo olejków eterycznych zarna ślizgają się na kawie i niedomiela. Na początek zmię kawę jeśli to nic nie da to albo czujnik hala na silniku młynka lub elektronika. Regulacja wielkości porcji kawy jest regulowana na podstawie liczby zarejestrowanych impulsów, liczba obrotów jest proporcjonalna do nastawienia dla aromatu...
(at)jakubpiaskun Kolego Szanowny, proponuje jak najszybciej sprawdzić kompresję tego silnika na wszystkich cylindrach, w stanie zimnym i po nagrzaniu (!). Nasuwa się też podejrzenie uszczelki pod glowicą - gdy się rozgrzeje-dostaje się olej z układu chłodzenia do cylindrów. Przepraszam, zapomniałem napisać. Trochę znam te silniki z agregatów prądotwórczych,...
Nowy problem, silnik zaczoł kopcić, fachowiec kazał przywieść wtryski i pompy, wszystko wymontowałem uprzednio poznaczyłem, okazało się że jeden wtrysk był pęknięty a drugi lał, ostatni ok , fachowiec wszystko wyczyścił i oznaczenia znikneły (kolejność mam nadzieje zachowałem ale dokładnej pozycji niestety nie udało się odtworzyć ). silnik odpaliłem,...
Jakie masz auto?
Za niskie obroty silnika, konieczne są lżejsze rolki i regulacja napędu. Może też być wydech słabo dopasowany do cylindra i z tego powodu niewielki przyrost mocy + ogromna dziura przed rezo.
Witam Regulacja obrotów wentylatorów z jednofazowymi silnikami za pomocą regulatorów napięciowych (transformatorowych lub elektronicznych) nie jest ani czymś nowym ani też niezwykłym. Do pełnego szczęścia należy wiedzieć w jakim zakresie prędkość ma być regulowana (niestety regulacja napięciowa nie daje takich możliwości jak regulacja częstotliwościowa)...
Mysle ze powinienes zalozyc nowe kolo mozesz je troche stoczyc ale bez przesady potem beda straszne problemy z regulacja silnika jak nie przygotowujesz auta do rajdow to nie zbieraj duzo materialu spróbuj zebrac tak zeby otwory zostaly.Ja u siebie stoczylem okolo kilograma i nie moglem ustawic gaznika a wolne obroty zaczynaly sie okolo 1200 mialo to...
Ostatnio podobny problem byl w TVN - Usterka. Polonez mial zgniecionego weza przez co gaz nie za dobrze lecial. a zeby lecial trzeba bylo zmniejszyc doplyw powietrza przez co silnik wysysal 2x tyle gazu. Zaczalbym od wymiany filtra powietrza i regulacji. Te silniki duzo pala niestety.
Szukam pomocy w regulacji silnika F4L 912 oraz innych dorad w sprawie ciągnika Deutz 6006 ( kupiłem go kilka dni temu w Holandii ) przede wszystkim pierwsze pytanie jest silnik jak zimny dymi na biało , luzy zaworowe ustawiłem na 0,15 trochę mniej dymi ale wielkiej poprawy nie ma jedynie to teraz pali na dotyk praktycznie , bardzo bym prosił jeśli ktoś...
Witam. Poszukuję przyrządów do obsługi, montażu, regulacji układu wtryskowego w silnikach SAME DEUTZ głównie chodzi mi o serie 1000. Gdzie mógłbym takie przyrządy kupić? ewentualnie podobierać i zkompletować z innych zestawów narzędzi dla samochodów osobowych/TIR itp. Albo nawet dorobić własne blokady i podstawki?? Może ktoś sobię takie skompletował?...
Proponuje podniesc temperature na conajmniej 40st. Mam podobne problemy z niemal identyczna instalacja i po podniesieniu poprawilo sie troche. Prawdopodobnie nie masz idealnie ustawionej mapy wtryskow a nawet jesli masz to instalacja ma inna 'krzywa' dozowania w roznych temperaturach pracy tzn gazownik powiedzmy ustawil Ci przy rozgrzanym silniku i...
Pozwolę sobie zabrać również głos w tej ciekawej dyskusji. Kiedyś naprawiałem dużą ilość garbusów i ogórków. Przełożenie koła talerzowego w skrzyni garbusa jest możliwe i najlepsze w tej sytuacji. Jest na taka operację miejsce w obudowie, regulacja to żaden problem. Zmiana obrotów silnika nie jest możliwa, wałek rozrządu przesunięcie sworznia w tłoku...
Więc trzeba policzyć od nowa podkładki. Daj odchyłki pompek i kody z bloku silnika. Bo szansa że przyjdą ci takie same jest jak trafić 6 w lotto. Oczywiście podkładki też będą do zamówienia, pewnie nie wszystkie.
Prawdopodobnie po odpięciu klemy akumulatora utraciłeś wolne obroty na instalacji bęzynowej silnik na wolnych obrotach nierównomiernie pracuje, żeby wszystko było ok trzeba włączyć zapłon na 5sek. później wyłączyć zapłon, odczekać 5 sek.,i odpalić autko, po zagrzaniu się silnika wolne obroty będą już wyregulowane (zaczynamy na zimnym silniku)
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=uk%C... Patrz na PDFy.
Już to zrobiłem Zegar działa :) :D teraz problem z regulacją czy macie jakiś pomysł? silnik krokowy jest zasilany poprzez cewkę, ale widzę tylko jeden "punkt" do regulacji ( to chyba rezystor ( to żółte ze śrubą....
Masakrycznie spadnie moment przy próbie regulacji opornością szeregową. :| I dlatego zmniejszą się obroty.
witam proszę o pomoc jakie są luzy na zaworach deutz-fahr agroplus s70 silnik d10n 3-tłokowy turbo i czy dokręcamy głowicę do pierwszej regulacji zaworów od nowości a jeśli tak to jaka wartość Nm
Witam ponownie, kolega z poprzedniego postu ma rację, uszkodzony jest sterownik. Mam drugi po założeniu kombajn (silnik odpala) nie generuje błędów. Problem jest jeszcze jeden, mianowicie chodzi o zwiększenie prędkości obrotowej silnika. Po odpaleniu silnik ma 1100 obr/min, w kabinie jest wyłącznik kołyskowy, który umożliwia zwiększenie obrotów lub...
A wracając do mojego auta, to jutro bede u mechanika. Po moich ostatnich regulacjach auto chodzi dobrze, ale sporo pali. Tzn tak mi sie wydaje, bo na trasie przy 130-135 pali ok 9.5l gazu. To za duzo biorac pod uwage ze w tych samych warunkach bierze ok 7l pb. W sumie nie jest to problem, ale obawiam się jak to wpłynie na silnik. Spalanie gazu jest...
witam najpierw potrzebna jest diagnostyka silnika jezeli duzo pali to prawdopodopnie padł jakis czujnik cewki wymienisz jak sie zepsuja a co do klimy to trzeba sprawdzic filtr przeciwpyłowy, moze byc juz zapchany i trzeba go wymienic ew. przedmuchac sprezonym powietrzem. raz na dwa lata nalezy wymienic czynnik w ukladzie klimatyzacji i olej ktorym jest...
Witam, nic nie znalazles w sieci - bo dzisiaj praktycznie '99%' uzytkownikow o tym nie wie, to jest 'klasyczny / ksiazkowy' wrecz objaw bardzo opoznionego zaplonu lub niskiego stopnia sprezania silnika, np. 6 : 1 - a zastosowanie do niego dzisiejszego paliwa '95 Oktan'..? Podejrzewam, ze to jednak dosc nowy silnik i powinien miec ok. 8,5 - 9 : 1 sprezanie,...
sprawdz jeszcze czy po odlaczeniu bialo czarnego przewodu od wskaznika . wszystkie naraz migaja Dodano po 3 i jeszcze jedno masa BLITZA - czarny kabelek ma byc podlaczona do silnika .
Kurde ale 2 tygodnie temu bez zmiany niczego chodzil idealnie i nie trzeba było kombinowac. Pozatym duzo znajomych jezdzi na oryginalnych dolotach
jezeli interesuje Cie ogolny sterownik do silnika krokowego bipolarnego to bylo cos takiego w praktycznym elektroniku nr 9/1997, jest to ukl oparty o lm297 i lm298, bardzo duzo funkcji do regulacji ale niesety dosyc drogie czesci :(
[url=http://www.google.pl/search?hl=pl&q... Około 431 wyników. Miłego czytania.
Ja jednak wroce do pytania na ktore nie otrzymalem odpowiedzi "jak się sciagnie noge z gazu jest tłumiony dopływ powietrza" bo tak własciwie się zastanawiam nad tym i wpadla mi do głowy taka mysl, ze z samej budowy instalacji gazowej wynika zmniejszenie ilosci wpadajacego gazu do silnika gdy się ściagnie noge z pedału gazu i odwrotnie - wiecej LPG...
Zmierz opornosc wtrysku pb i wstaw równolegle do przekaźnika i jego stykow odcinajacych wtrysk opornik okolo 10 razy większej rezystancji niż wtrysk pb. Emulacja sondy jakie próbowałem niewiele poprawiła. Silnik wcześniej byl na brc blitz potem stag 2l potem stag xl i na każdym było tak że potrafił podbić rpm lub dodać gazu na cutoff. Tam jest jakiś...
Gówno jakies z tym mikserem. Mi tez zalozyli uniwersalny, a mam jednopunktowy wtrysk ze skrzynia automatyczna i wywalilo go po dwoch dniach. Powiedzieli ze to normalne jak sie cofa na gazie i silniej depnie w gaz - paranoja jakas!. Zalozyli drugi i co i tez wywalilo na wstecznym. Palil mi jak smok przy silniku 1.8 jakies 18-20 litrow. Trzeci raz tam...
Tak ma być. Górna to ręczne gaszenie. Dolna to gaz. Silnik ma mieć wysoki bieg jałowy. W takiej maszynie to standart. Sprężarka stawia opór Obroty podlegają regulacji. Dźwignia ma się opierać o zderzaki. Bieg jałowy był chyba regulowany.
FAP jest ok, EGR też jest ok. Naprawy dokonywałem w ASO i dokonali sprawdzenia tych elementów. Znając ich nie sądze, żeby widząc że choć trochę jest coś nie tak z FAP-em czy EGR nie zaproponowaliby wymiany... a nie zaproponowali. Nawet mowili ze jest jeszcze duzo plynu Eloys.
Witam serdecznie, mam pytanie do bardziej zaawansowanych, czy ktoś posiada mikrokontroler TN80C198-16? Chętnie odkupię. I drugie zapytanie, jakim sposobem, programatorem odczytać jego zawartość? Pytam, ponieważ ten układ mieści się na płycie sterownika REG2MFA2, który w wielu traktorach rolniczych marki SAME, DEUTZ itp. służy do regulacji PWM aktuatora...
Witam wszystkich Mam problem z spawarką migomat Messer Griesheim 200A Problem polega na braku podawaniu drutu, silnik działa tylko na przycisk od wciągania nowego, a przycisk na rączce jest sprawny, kupiłem nawet nową rączkę i nic, Chcę zrobić tak, że przycisk na rączce za steruje silnik podajnika lecz są tylko maksymalne obroty. Potrzebuję dobrać jakiś...
A czy z płynną regulacją było by duzo problemów . A jak zastosuje rezystory to jak dobrać ich oporność ??
witam panowie ,mysle ze szukacie sobie roboty albo macie za duzo pieniedzy,ja jezdze nissanem vanette,kupilem uzywana w niemczech ,a ze mialem wrazenie ze stukaja mi zawory wiec zdialem pokrywe do regulacji ,kolega z serwisu nissana pozyczyl mi specjalny klucz bez ktorego nie da sie tego zrobic ,ustawilem zawory i po uruchomieniu lekkie stukanie dalej...
Witam Zobacz na tych stronach: http://www.ces.com.pl http://www.google.pl/search?hl=pl&q=nap%... Pozdrawiam.
https://ktmsklep.pl/oryginalne-czesci-za... Pozycja wyjściowa dźwigni zmiany biegów jest lekko przestawiona i dlatego musisz cofać dźwignię. Ząbki zmieniacza muszą być w równej odległości do kołków na wałku krzywkowym, po obu stronach. Dawno temu silniki miały regulację na kołku...
Kolego regeneruje i naprawiam te baterie od lat, na rozładowaniu nie ma !!! Żadnych zabezpieczeń, idzie + i - prosto z ogniw a na 3ci styk idzie plus przez bimetal a w nowszych przez mosfet i tetmistor !!! Licznik cykli odpowiada tylko za ilość ładowań zanim ładowarka uzna że bateria jest niesprawna a żółta wtyczka jest do balansera ogniw w ładowarce....
Znam już wyniki mojej regulacji 11l /100 km to troche za dużo ale jeszcze troche z tym powalczę wkręciłem o ok pół obrotu śrubę od składu mieszanki na wolnych obrotach silnik pracuje dobrze czekam na wyniki spalania.
Ewentualnie przejrzyj jeszcze to: http://www.phys.au.dk/elektronik/SAA1027... - łatwo moża przerobić do Twojego silnika i to: http://home.cogeco.ca/~rpaisley4/Stepper... - kilka ciekawych projektów A tak wogóle to polecam tą metodę poszukiwań :): http://www.google.pl/search?num=100&hl=p...
Poszukuje informacji na temat rodzaju wtrysku zastosowanego w tym silniku. Dodatkow jesli ktos posiada jakies materialy nt regulacji tego silnika to prosze o przeslanie lub podrzucenie linka. Z gory dzieki. PS w siecie znajduje sie duzo stron o BMW ale na zadnej nie moge znalesc konkretnych i szczegolowych informacji.
Ja bym zaczal od czyszczenia i regulacji gaznika , za duzo daje paliwa i efekt nie przepala (zalewa swiece) i scieka do oleju.
Tam niema sondy lambda , wiec to napewno nie to . Tak jak pisal Pontus przewody od turbiny sprawdz ,recysrkulator tez > Najprawdopodobniej masz cos nie tak z turbina , szczegolnie jesli piszesz ze przy 3000 obr. najbardziej zaczyna kopcic. Mozesz miec uszkodzony zawor regulacji cisnienia turbodoladowania , albo sam zawor elektryczny , albo zatarte ciegno...
Witam, mozna tez sprobowac odpalac 'bez gazu' - zeby nie otwierac calkiem przepustnicy przed rozruchem, bo wtedy do cylindrow wpada duzo powietrza i rozrusznik musi je mocno sprezac / nie daje rady..? Sprobowac 'rozpedzic silnik' bez 'gazu' i dopiero przy wiekszych obrotach - nacisnac, odkrecic mocniej 'gaz', jak wal silnika jest juz rozpedzony. Pozdrawiam.
Mam zestawy naprawcze nowe z serwisu deutz. Zawory nowe - szczelnosc na nafte. Mam problem z dwigienkami zaworowymi, bo one maja poprzeczny spory luz(okolo 1 mm )tak ze w jednej pozycji jest 0.15 na zaworze, a w dolnej 0.05. I tak na kazdym cylindrze wiec tu regulacja mi nic nie daje. Drugi problem to jest taki ze mam wal korbowy ktory posiada przeciwagi...
Tak mniej więcej Masz racje,ale...No włąsnie.Pare słów wyjasnienia. Sruba składu mieszanki już nie powinna sie tak nazywać we współczesnych gaznikach bo nie reguluje stosunku paliwa do powietrza jak to bywało w starszych gaznikach,a reguluje dawke przygotowanej juz wstepnie przez uklad biegu jałowego,gotowej mieszanki paliwowo-powietrznej.Wiec w skrócie-gdy...
Zbudowałem schemat taki jaki zaproponowałeś i nie ma żadnych zmian czy z tranzystorem Q3 czy bez.... To bez oscyloskopu więcej nie wykombinuję. Ostatnia propozycja dodać diody Schottky'ego pomiędzy bazą a kolektorem, czyli wspomniany wyżej Baker clamp, przy tranzystorze NPN anodą do bazy, przyPNP odwrotnie.
Ten silniczek lubi się zawiesić, ale wygląda jakby nie miał zasilania. Spróbuj podać napięcie z niezależnego źródła 10-12 V, bo ten z zestawu jest słaby i ma duże spadki napięcia. Trzeba rozłączyć silnik od reszty i podać napięcie na skrajne przewody, zmiana biegunowości powoduje zmianę kierunku obrotów. Jeśli silniczek będzie pracował, to należy szukać...
ta jak to nazwales konstrukcja po krotkim przejrzeniu jest moze i dopracowana ale zbyt skaplikowana,to musi byc prosty uklad,niedlugo mam nadzieje bede tesotwac moj na wiekszym silniku to dam znac jak poszlo.a co do rozdzielczosci to zdaje sobie sprawe ze 10 to i tak duzo w porownaniu z mechanicznymi, ale tak sie zastanawiam, no i wogole plynnosc regulacji...
Zapi nie jest szczególnie skomplikowanym sterownikiem. Regulacja PWM na mosfetach, pojemności buforowe na elektrolitach (które czasem źle znoszą temperatury w sterowniku), diody komutujące między VMN a + (te równoległe do mosfetów, diody komutujące od hamowania generatorowego od SH- do + (4 duże diody), kontrola prądu między SH+ a SH- i to wszystko....
chyba najprosciej bedzie zaadoptowanie do tego wnetrznosci od serwa modelarskiego (szczegoly jak przerobic serwo na zwykly silnik DC z przekladnia znajdziesz na forum) + jakis prosty ukladzik na 556 do zamiany sygnalu z potencjometra na impulsy zjadliwe dla elektroniki serwa (tester serwomechanizmow tez znajdziesz w archiwum). kwestia tylko jeszcze...
sprawdz czy niemasz ustawionego zbyt duzego cisnienia na parowniku.wtedy zaraz po wlaczeniu zaplonu otwieraja sie elektrozawory i nim silnik zacznie pracowac nachodzi zbyt duzo gazu izalewa go. ogzewanie parownika niema tu nic do zeczy
Dziękuję za zainteresowanie, silnik dość typowy jak sądzę, jego wys. 25 mm, fi - 33 mm, wysięg ośki 8 mm, zasilanie 12VDC, zakres obrotów 1600-3200 rpm, cztery piny na zasilaniu od spodu od lewej kolejno : - , +, B, A. Posiada CCW czyli system regulacji i kontroli obrotów. Podobny do tego, ale jak napisałem ma dodatkową parę złącz. http://sklepelektroniczny.com/product-po...
chyba tyrystor W tych układach powszechnie stosuje się triaki. Istnieje prawdopodobieństwo, że to właśnie triak mógł dostać przebicia między anodą a bramką, a to spowodowało uszkodzenie przedmiotowego czujnika. Zastanawia mnie tylko, dlaczego uszkodzenie czujnika nie zatrzymało całkowicie silnika. Może być tak, że uszkodzony triak, częściowo przepuszcza...
poszukaj na elektrodzie, było duzo tematów na ten temat. najlepiej żeby tranzystor pracował jako klucz i był sterowany sygnałem prostokatnym z mozliwością zmiany współczynika wypelnienia
Myślę że cisnienie nie powinno przekrsczać 2 bary. Myśl dalej, ale tym tokiem myślenia niewiele zdziałasz. http://obrazki.elektroda.pl/4582723200_1... jeżeli masz pod napinaczem paska rozrządu śrubkę M6 tak jak na tym foto to służy ona do regulacji cisnienia oleju. Ta kolejny bajkopisarz. Zdjęcie przedstawia silnik 1011F a nie 1011. A ta...
Okej, moze masz racje ze stwierdzeniem, że tam natezenia sie nie ustawia. Moja wersja spawarki nie posiada wyswietlaczy, po za tym jest identyczna jak te z wyswietlaczami. Ale cos mi tu nie pasuje, poniewaz gdy wszystko mam oryginalnie połączone to moge pokretło posuwu drutu ukrecic tylko na 50 % zakresu, powyzej tego zakresu jest ewidentnie za duzo...
Witam, Witam Potrzebuje schemat silnika bocznikowego na ktorym beda umieszczone wszyskie elementy do regolacji. w silniku bocznikowym nie ma żadnych elementów do regulacji (i pytanie do czego miałyby służyć?). Ten silnik posiada dwa uzwojenia; - uzwojenie wirnika, - uzwojenie bocznikowe magneśnicy, które umieszczone jest na stojanie. Gdzie sa stosowane...
jesli czysciłes elektrozawór reduktor nie zamarza to albo jest w nim duzo mazutu i dopiero ja płyn chłodniczy złapie temp.to reduktor puszcza gaz spróbuj go przeczyscic i zrobic regulacje na analizatoze
jeśli druga gen.to coś naprawde dobrego.Dodatkowo emulatorAEB cod 465 lub podobny.Wbrew pozorom nie jest to prosty samochód i jeśli instalacja będzie zamontowana niepoprawnie z czasem zapali się tam kontrolka MIL.Ponadto sonda szerokopasmowa stanowi tam dla niewtajemniczonych dość duży problem i sygnał analogowy do sterownika gazowego można uzyskać...
Witam. Wpisz w wyszukiwarce "sterownik PWM" i wybierzesz coś z kilkuset wyników. Choćby tu: http://images.google.pl/images?q=sterown... lub tu: http://images.google.pl/images?gbv=2&hl=... Pzdr.
https://obrazki.elektroda.pl/8833866900_... to jest śruba do regulacji cewki tak jak pisałem wcześniej za duzo paliwa śruba wykrecona jest klekotanie śruba wkrecona za mało paliwa jest biały dym musisz po próbować z tymi cewkami i wybrać złoty środek cały nowy uklad paliwowy jest zaprojektowany do nowego silnika a u ciebie pewnie z...
Jesli mialby dzialac ten silnik, to wystarczy regulacja kata oddzialywania magnesow miedzy stojanem a wirnikiem. W silnikach elektrycznych takze moga byc rozne katy, niekoniecznie te ktore daja najkozystniejsze wykozystanie dostarczanej energii i chlodzenia-grzania sie elementow. Ciekawym zjawiskiem jest zanikaniie SEM w niektorych konstrukcjach wyzylowanych...
Wiem tylko tyle że jest, może ktoś po Vin pomoże, próbuję odnaleźć jakiś workshop, manual, ale bida w sieci bądź ja nie potrafię szukać, udało mi się ustalić że auto ma 4.8 litra pojemności, 163kw, silnik niby Deutz Vin: VF644AGE000008114 https://obrazki.elektroda.pl/6042149600_... https://obrazki.elektroda.pl/4499650900_...
poszukaj o mostku H, H brigde http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&bi...
Auto oddane do innego mechanika. Okazało sie,ze pekniete byly dwie krzywki na wtryskach czy nie wiem jak to sie nazywa (takie grzybki). Założone nowe i auto chodzi jak powinno. Mechanik stwierdzil,ze poprzednik uzyl za duzo sily przy regulacji a poprzednik twierdzi,ze musialy byc juz slabe ze popekaly 😁
Spokojnie można 1-2 l LPG na 100km urwać bez szkody dla silnika ;) Słuszna uwaga bo zauważyłem ze cos za duzo mi pali, 80 % trasa 60-70km/h i 8,5 litra to chyba troche za dużo.
silnik deutz deutz silnik regulacja pompek deutz
połączyć laptop wzmacniacz wykonał nieprawidłową operację mercedes actros paliw
philips senseo licznik geigera
Szarpanie VW Golf 5 Plus 2.0 TDI 2006 przy 70°C Kod do radia Grundig MC 12 100 - jak uzyskać?