Dzień dobry mam pytanko w którym miejscu znajduję się termostat olejowy w silniku Deutz 1011FT
Termostat szczelinowy jest przy chłodnicy oleju. A teraz jeszcze powiedz czy wentylator masz stały czy sterowany. Powinien być sterowany.
Włożyłeś odwrotnie termostat. Włóż prawidłowo ciśnienie wróci
Olejowe silnik Deutz-a jak najbardziej mają termostat.
Nieskuteczna naprawa pompy hydraulicznej prawdopodobnie z luz na wałku trzeba wymienić na nowe żadne uszczelnienie nic nie zmieni. Silnik się przegrzewa bo ma za ciężko i jest przetarte lub ma brudną chłodnicę. Termostat to bardzo rzadka przyczyna. A ten silnik Deutz to jakoś się nazywa.
W podstawie termostatu. Poniźej chłodnicy.
Kupiłem silnik z zewnętrzną chłodnicą a mój był oryginał z chłodnicą zespoloną z silnikiem i po rozłączeniu zaczął się problem jakby nie było obiegu olej gorący a chłodnica zimna może być problem z termostatem dzięki za pomoc km
Deutz Fahr nie robi silników. Tylko Deutz. Silniki wolnossące nie miały sterowania na wentylatorze tylko doładowany i 6 cylindrów. Miał termostat w kolektorze wydechowym. Jeśli to sprzęgło wiskozowe..... To nie jest sprzęgło wiskozowe. ....... Po co zabierasz głos w temacie o którym nie masz pojęcia? Co więcej silnika na oczy nie widziałeś.
...Pozbawisz silnik chłodzenia... To jest silnik Deutz 4-cyl. chłodzony powietrzem. Posiada taki termostat? Chodzi mi głownie o kwestię nagrzania kabiny - omijając termostat przy nagrzewnicy kabiny pozbawię silnik chłodzenia?? Nie bardzo rozumiem.
gdyby byl zle nastawiony pasek rozrzadu to silnik zupelnie inaczej by chodzil. Nie mialby mocy, i odglos pracy silnika bylby zupelnie inny. Ja obstawiam zjechana kopulke + kable + swiece. Zresetuj tez komputer (klema na 5 min i pozniej nagrzanie silnika na wolnych obrotach do wlaczernia wentylatora) Termostat wymieniaj wtedu jesli silnik nie łapie wlasciwej...
Pompki wtryskowe tu nie mają znaczenia one się psują w ten sposób że nie dają ciśnienia więc nie chcę palić lub nie ma pełnej mocy ale nigdy nie gaśnie przez pompki w tym silniku. Zrób jeszcze pomiar temperatury oleju bo być może nie ma dobrego obiegu, termostat nie działa prawidłowo i silnik się przegrzewa zaczyna puchnąć lekko na tłokach przyciera...
Więc jaką ma temperaturę? Konkretnie podaj w stopniach. Termostat dział otwiera się.
no i tu kolego coś już wiem. myślałem że w środku jest jakiś bimetal który powoduje przyspieszenie obrotów. Ale jest to trochę bardziej skomplikowane. muszę jechać zobaczyć jaki jest termostat może przyczyną być faktycznie elektryczna
Ten cienki wężyk co idzie do zbiornika wyrównawczego jest drożny? Jak była ściągana głowica to ktoś patrzał jak wygląda blok na dole - czy nie ma tam jakiegoś szlamu czy syfu? Skoro jest termostat z grzałką to temperatura jego otwarcia jest wyższa niż standardowego. Grzałka jest po to by go otworzyć wcześniej jeżeli sterownik uzna to za stosowne. W...
https://obrazki.elektroda.pl/6666213400_... Ktoś tu leniwy, prawda ? Masz schemat. Silnik chłodzony częściowo powietrzem, a częściowo olejem. No i to bardzo autor ma silnik chłodzony olejem a ty wstawiasz silnik chłodzony powietrzem. Do tego pokazujesz sterowanie wentylatora termostatem w układzie wydechowym. Co było tylko w mocniejszych...
To pierwszy a nie ostatni cylinder. 120 °C jest ok. Poza tym tak naprawdę nie wiadomo co mierzysz i gdzie. I czy komplet osłon masz. A na zdjęciu jest BF6L 913. Z wentylatorem sterowanym termostatem. Zresztą jest widoczny w kolektorze wydechowym. Więc zacznij od tego jaki masz konkretnie silnik skoro pytasz o silnik.
poluzowane szczeki hamulcowe tzn nie trzymaja zabezpieczenia szczek takie sprezynki a co do spalania troche za duzo sprawdz termostat i czujnik temperatury zasysanego powietrza byc moze silnik jes niedogrzany i pracuje na wzbogaconej mieszance wzglednie sonda lambda powinien palic w granicach 5,5-7l
Czujnik temperatury oleju jest w tym silniku opcjonalny ( w podstawie filtra oleju ) tylko wersje z termostatem miały ten czujniczek w standardzie. W glowicy powinieneś mieć czujnik przegrzania do kontrolki i sygnału opcjonalnie jest tam miejsce na czujnik temperatury. Co do podanych obiawów to puchną tłoki z powodu braku chłodzenia zapchane dysze natryskowe...
Witam. Mam pytanie odnośnie silnika bf4l 2011. Jaki może być powód przegrzewania się? Silnik pracuje w kombajnie do owoców i przez kilka lat było ok, a w ostatnim czasie podczas pracy zaczyna się przegrzewać. Silnik nie ma nawet 2000h. Chłodnica czyszczona, filtry wymieniane, olej tak samo. Co może być powodem? Termostat oleju czy jakieś inne występowały...
Jaka może być przyczyna przegrzania się silnika podczas pracy Mało oleju, termostat, brudna chłodnica. Skąd pewnośc że się przegrzał.
(at)majster129 Na podstawie lepkości wyznacza się granicę pompowalności, określa się klasę lepkości ( np.0w50), określa się parametr HTHS. W karcie charakterystyki mamy lepkość dla 100°C, 40°C, czy indeks lepkości. Tu mamy zmianę lepkości różnych olejów w funkcji temperatury: https://obrazki.elektroda.pl/1344032000_... A gęstość jest...
Witam. Oczywiście chodzi o cisnienie oleju. Silnik chłodzony olejem. Zauważyłem też że węże które ida z silnika i przechodzą przez chłodnice są zimne. Wyciągnąłem termostat. Węże są ciepłe ale problem dalej ten sam.
Pompy zamieniłem miejscami, tak samo wtryski i popychacze od pomp, i zawsze nie pracuje 4 cylinder, licząc od strony rozrządu. Założone nowe nadwymiarowe tłoki i pierścienie, szlif wału i tulei, nowe uszczelnienia, remont głowicy. Turbo po regeneracji. Silnik był w serwisie Deutz, sprawdzili wtryski i zregenerowali. Pompki gdzieś wysyłali do sprawdzenia,...
A rozbiera się tylko raz. Nie ryzykuj kup nowy , koszt duzo mniejszy niż koszty po zagotowaniu silnika :)
tez chcialem to rozbierac ale u mnie nie leci.musisz oproznic uklad chlodzenia,olej wylac z silnika.odkrecic przewod do chlodnicy z termostatu,ten cienki przewod do nagrzewnicy tez zdjac,odkrecic 2sruby obudowy termostatu,odkrecic obudowe pompy cieczy chlodzacej,wirnik pompy cieczy chlodzacej(tam na klusz ampulowy),filtr oleju.to wszystko.ja zdejmowalem...
Jak to sprawdziles? Wystarczy jakis prosty skaner, nawet EOBD z funkcja podejrzenia odczytu parametrow, i zobaczyc faktyczna temperature silnika, jak jest zimny to powinien pokazac temperature otoczenia, powiedzmy 15 stopni, po uruchomieniu silnika temperatura powinna systematycznie wzrastac odpowiednio do nagrzania silnika. Wszelkie anomalia typu -30...
Jaki jest poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Trzeba sprawdzić dwie rzeczy termostat i nagrzewnice. Miałem niedawno przypadek, że silnik osiągał 90st, a mimo to nie było ogzrewania. Po wymianie termostatu wszystko wróciło do normy. Natomiast co do nagrzewnicy to sciag węża powrotnego na zapalonym silniku (tylko ostrożnie aby się nie poparzyć) i...
Witam ! Ma Kadetta i chciałbym sam wymienic termostat , i mam pytanka : - gdzie jest termostat w silniku C16NZ ? - czy duzo roboty jest zeby go wymenic i jak go wymienic ? - czy da sie to zrobic w garazowych warukach ? Nie mam zadnej ksiazki zwiazanej z naparwa tego silnikia , moze ma ktos cos w pdf do tego modelu silnika . Prosze o dokładny opis ,...
goldwinger I tak źle i tak źle.... Widziałem już pare silników z zaciętym termostatem jak był zamknięty jak i bez termostatu. W obu przypadkach silniki były dojechane a i w drugim przypadku jeszcze płacz że auto duzo pali .... Czasem jest tak że nic się nie stanie a czasem może się nieźle narobić jak się dobrze zagotuje. W wielu przypadkach kończy...
Co do cieczy chłodzącej to po wymianie uszczelki pod głowicą nie powinna się dostawać do cylindrów. Poobserwój dokładnie czy nie wycieka na złączkach, podociągaj opaski. A co do spalania, to słyszał ktoś od poprzedniego właściciela, że mu auto duzo pali?? :lol: Zawsze palą kieliszek na setke :sm16: Dopiero jak sam zatankujesz widzisz ile pali w rzeczywistości....
no właśnie wąż na dole jest ciepły ale duzo mniej niż ten na górze. Właśnie mysle nad termostatem dziś zamowiłem na jutro ma być
ta maź to w szczegulnosci na gazie normalka jezeli uszczelka pod glowica to albo masz olej w wodzie albo wode w oleju jescze weze od wody robia sie twarde ta maz wytwarza sie przez roznice temperatur. odnosnie odlaczonej kostki to morze rzeczywiscie przez przypadek auto nie jest pierwszej mlodosci i jak wiesz kostka jest zabezpieczona zeby nie spadla...
termostat sprawdze ...:) przez weeekend nie mialem czasu ale nie myslicie ze moze byc to wina silnika krokowego...?
tak u mnie sa dwa wiatraki. no dobra to bwymienie ten termostat jak mi sie uda. a duzo przy tym pracy?
Dodano po 4 duzo czytalem o waszych rozwiazaniach na temat nie dogrzanego silnika w voyagerze 2.5crd chce zastosowac to rozwiazanie ale nie wiem gdzie kupic tego typu termostat.
Może trzeba się przyglądnąć termostatowi: https://north.pl/karta/termostat-regulow... Zobacz czy jest przejście na stykach termostatu. Jeżeli lampka termostatu (a właściwie załączonych grzałek) się nie zapala to tym bardziej bym go podejrzewał, ale jak świeci to też nie znaczy że termostat jest...
Sławol Oczywiscie ze wymienilem termostat i nic Sprawdzalem miernikiem to napiecie na zlaczce do krucca (2 pin to nie jest moim zdaniem czujnik) i przy 85C (na Vag) dalej mialem 0V Dlatego pytanie b. konkretne jakie (napiecie) i kiedy sie tam pojawia. Apropo tego akurat modelu to termostat ori kosztuje 260zl :-( Jak na test troche duzo Kupilem w intercars-ie...
mi to sie bardzo dlugo nagrzewa nawet powyzej 15km przejechanych a mam takie pytanie jak duzo pali i niema mocy to moze byc wina zaworu erg i jak sie go czysci
Czy masz sprawny termostat po 1 .Sprawdz czy sonda śmiga na ciepłym silniku w zakresie 0,1-0,8V i zrób pomiar spalin na stacji diagnostycznej.Koszt niewielki a duzo powie.
Rozważę ta przekładkę. Dzisiaj dowiedziałem się czegoś ciekawego a mianowicie że może być to tez wina wtrysków gdyż mogą dawać za duzo paliwa i może sie silnik przegrzewać. Przyznam że pierwsze słyszę. Czy to faktycznie jest możliwe?
i wszystko wiadomo.... slabe nagrzewanie sie silnika spowodowane jest jego wysoka sprawnoscia. dlatego montowane sa dogrzewacze(webasto) po naprawie dogrzewacza lapie temperaturke pieknie. a slabe grzanie z nawiewow ? uszodzona pompka obiegu czynnika chlodzacego(plynudo chlodnicy)i nie bylo obiegu w nagrzewnicy. teraz jest ok,chociaz moja audi 80 na...
Jednak po wymianie termostatu dalej jest tak samo. zatankowałem 12l benzyny i zrobiłem na tym 80 km jeżdżąc tylko po mieście, w przeciągu kilku dni. Oznacza to ze auto pali na mieście 15l/100km. Przy moim silniku to prawie 2x za duzo :( mial ktoś juz taki przypadek ?
a moze duzo sie polac wody ? i jak go odpowietrzyc ? i to moze byc przyczyna ze auto nie moze złapac odp temp silnika przez to? (Tak jakby sie zacioł termostat)
należy zacząć od źródła.... wywalenie termostatu to nie metoda... silnik jest niedogrzany i w chłodny ranek to przy mało forsownej jeździe może temp. nawet do 1/3 dojść ... bedzie duzo palil i nie jest to zbyt korzystne :P. Sprawdź termostat ... znaczy sie wymontuj go ... i starą metodą pogotuj w wodzie ... sprawdź czy działa i przy jakiej temperaturze...
Witam..Czytam wypowiedzi ludzi na forach i mam podobny problem jak kolega tzn drgawki silnika..Podpiełem samochod pod komputer niby wykazało ze mam termostat ( koels co podpinal powiedzial zeby od tego zacząc bo duzo rzeczy moze sie zmienic ) rozwalony a poza tym nic nie pokazuje innego..Wiec wymienilem termostat i dalej drgawki sa a wiec pytam co mozna...
Witam mam parę problemów z silnikiem F6L913,po pierwsze ciśnienie oleju mierzone na czujniku po zapaleniu osiąga 7 bar ,po rozgrzaniu na wolnych obrotach jest 1,5.drugi problem wycieki oleju z termostatu spalin i elektrozaworu (zauważyłem,że elektrozawór nie jest podłaczony),wycieka olej spod kolektora wydechowego na pierwszym cylindrze od kabiny....ostatnie...
witam zwykle tak bywa gdy termostat jest juz stary i nie spełnia swojej roli podgrzewacz gazu zabiera znaczna czesc ciepła z układu chłodzenia i dlatego obserwujesz spadek temperatury silnika a co sie dzieje przy predkościach rzędu 120 - 130 km/h? tez to samo? jezeli tak to do wymiany termostat albo zakryj 50% chłodnicy jakąś tekturą jezeli temperatura...
Byłe znów u gazowników, trochę znów pogrzebali, poprzekładali kabli a efekt jest jaki był... czyli problem został. Dam już sobie spokój, w końcu chyba przez ten problem przy odpalaniu silnik mi się nie rozwali:)... chyba. Tak myślałem, że może by jeszcze kable wysokiego napięcia wymienić, ale nie wiem czy to może mieć coś wspólnego z niedomaganiem mojego...
Witam. Proszę o pomoc. Posiadam sprężarke śrubową compair c38 z 2004 roku silnikiem deutz. Chłodzony jest olejem. Problem w tym że się bardzo nagrzewa a dokładniej silnik który łapie nawet 130 *zespół śrubowy 85*. Pracę rozłączy czujnik i kompresor zgaśnie. Walczę z tym problemem już drugi dzień. Wyjąłem termostat i bez skutku. Olej i filtr wymieniony....
marcin26 - jesli chodzi o temperature wezy wyglada to tak...odpalam autko pochodzi troche na jalowym biegu lub przejade jakis krotki odcinek stane otworze maske i dotkne tego pierwszego weza od strony filtra powietrza to jest delikatnie chlodniejszy od silnika tak mi sie wydaje lub nie ma roznicy miedzy teperaturą wody w wezu a silnikiem...na wyplate...
Witam. Posiadam Audi A4 B5 z 1998r Kobmi 2.5 TDI. Wymienilem w nim na przestrzeni roku bardzo duzo rzeczy takich jak rozrząd, termostat, klocki, paski, oleje, wszystkie filtry, zregenerowana turbina, itp lecz od jakiegos czasu skacze mi temperatura silnika od 100 do 105 stopni i moze wiecej..... CZym to moze byc spowodowane ? Bardzo prosze o informacje
Witam -jak sie nie myle to masz jeden czujnik temp.A jezeli miałby uszkodzoną uszczelke to :spaliny by wywalało w naczyniu wyruwnawczym lub z naczynia wyruwnawczego by w miarę szybko giął płyn a z rury wydechowej wydobywałaby sie podejzana para wodna(duzo).a jesli chodzi o termostat to przy jakiej temperaturze ci wywala płyn czy odrazu jak włączysz...
Witam, mam jeszcze jeden problem i nie chcę zakładać nowego wątku. Problem polega na tym ze z rurki za filtrami paliwa, która wychodzi z pompy paliwa, cała czas widzę ze leci kropla po kropli sie wylewa olej, dłuższy czas już tak jest Wymieniałem wszystkie oleje, i pewnie za duzo wlałem, ale do tej pory to by już wyszedł nadmiar. Nie nie wiem czego...
Nie panuj mnie, czuję się wtedy staro. Z drugiej strony to forum to jak dziecięca krucjata. Jak rozdzielacz wali duzo paliwa to zimnego silnika to nie wzrusza. To nie zawór obejściowy a regulator ciśnienia paliwa ( z grubsza rzecz borąc zasuwa przez niego modulowany prąd, do 20mA). Ja bym zaczął od sprawdzenia klapy, raz-czy termostat podnosi klapę...
Ja rowniez jezdze na tym patencie juz 2 lata i zadnych problemow nie ma, miala byc prowizorka ale jak dziala to mi sie nie chce zakladac orginalnego(dosc duzo z tym roboty), a te bzdury o zslepionym wezu to nie mam pojecia z kad ten mechanik wzial? przecierz jak jest 2 mm otwor to woda nonstop przeplywa i jest coraz cieplejszy termostat?!
Ja mam CC 700 na gazie i nie mam zadnych problemow. Temperatura caly czas 90 stopni, nie wazne czy jade w miescie czy na trasie.U mnie spalanie gazu w miescie to 8.5 a na trasie 6.5. Ze spalaniem u ciebie to watpie czy zejdziesz bo te silniki maja to do siebie ze po miescie duzo pala jak na tak mala pojemnosc. Musisz miec zle podpiety reduktor, dlatego...
Witam Mam audi 80 1,9 tdi z 1994r i borykam sie z takim problemem,wskaznik temperatury cieczy na desce rozdz pokazuje mi temperature 120 stopni.Wymienione sa czujniki i termostat,probowalem tez regulacji recznej wskaznika temperatury , ale nie dalo to dobrego rezultatu bo przy wylaczeniu silnika wskazowka wedruje duzo za daleko poza skale wskaznika...
Witam. Posiadam Golfa 4 1.6 Sr benzynka bez gazu. Po wymianie Termostatu zaczely sie problemy , mianowicie auto zaczelo duzo palic i kopcic na bialo. Rano jak odpala jest ok, dopiero po paru kilometrach gdy silnik sie rozgrzeje zaczyna kopcic i czuc strasznie benzna. dodam ze mocy nie traci ani nie przerywa. jest zalozona nowa glowica (zakladana jeszcze...
Wskazniki analogowe na desce rozdzielczej ZAWSZE pokazują błędy rzedu 10%.Wiec se oblicz czy masz w normie ;) Ja bym nic nieruszał skoro sie silnik nieprzegrzewa ani niema niepokojących objawów.A ze sie szybciej nagrzewa to chyba pozytywnie zwłaszcza zimą... ;) Poporzednio miałes uszk.czujnik termostatu wiec sie nagrzewał duzo wolniej do czego zdążyłes...
moze i tak jak piszesz, ale.... samochod jezdzi dziennie 300km bo to auto dostawcze wiec lata z towarem, w mam taka druga renowke 150kmech tylko ze z 2010 i wystarczy przejechac 1-2 kilometry zeby trzymalo caly czas 90st cnecjusza i zey lecialo cieple powietrze w kabinie, a ten jest z 2011 roku sprzedajacy mowil (bo auto kupilem duzo taniej) mialo przelozony...
Witam. Jezdze Clio I po lifcie 1.2, 1997 rok. Autko bierze mi troche za duzo paliwa niz powinno. Jak ostatnio sprawdzalem zuzycie w miescie na 100 km wynosilo prawie 9 litrow. Nie wspominajac juz, ze przed zmiana sondy palil 11,12 l. Moje podejrzenia padaja na termostat. Silnik dogrzewa sie do normalnej temperatury, poczym spada o polowe, i tak cykl...
a zeby sie do tego zabrac trzeba caly rozrząd rozebrac? ostatnio to duzo problmow z moim oplem mialem. jak w kopulce mialem wode to strasznie szarpal przez co musialem ja czesto wycierać. wymienilem filtr paliwa bo strasznie slabo ciagnol (zanim wszedl na obroty to mijala krotka chwila ale teraz jest duza poprawa) termostat musze wymienic ponieważ skazowka...
Termostat nie ma nic do tego - on nie zjada płynu. O jaki zawór bezpieczeństwa Ci chodzi? Daj zdjęcie. Czy węże wody idące do chłodnicy są twarde jak nagrzeje się silnik do 90 stopni? Najlepiej ściągnąć dolną osłonę silnika i zobaczyć czy tam się gdzieś nie leje płyn lub nie widać różowych zacieków po wyschniętym płynie, zobacz czy nie ma ich w pobliżu...
moze masz uszkodzony termostat i nie otwiera sie dostatecznie duzo zeby zapewnic zadany przeplyw wody,lub masz obluzowany wirnik na osi pompy.. co do zoltej lampki to sprawdz bledy jakie sa zapisane w module chlodzenia.. pozdr.
dzieki za info, Jezeli mam zapowietrzony uklad to jakie sa inne objawy-podobno nie dziala grzanie w srodku auta, a umnie grzeje super juz nawet po 10 km temp na zewnatrz 10 stopni. I jeszcze jedno, ostatnio plukalem chlodnice wezem ogrodowym, woda przelatywala bez problemow, zauwazylem jednak przy spuszczaniu plynu z dolnego weza, ze duzo plynu leci...
Panowie od czego jest auto diagnoza ?? Zeby z niej kozystac .Wiec na poczatek sprawdz kody blyskowe i bedziesz wiedzial na czym stoisz. Jesli nie jestes w temacie masz link to ci powinno wyjasnic sprawe. http://vwgolf.pl/golf2/porada52.html Ja w moim golfie z tym samym silnikiem mialem podobne problemy jak byl zimny to kulal nierowno pracowal duzo palil...
Witam, posiadam problem z moją Mazdą 6, problem jest taki że podczas jazdy na rozgrzanym silniku przydusza moją mazdę szarpie delikatnie, na zimnym silniku jest ok ale po rozgrzaniu im dłuzej jadę zaczyna ją dusić jakby za duzo powietrza dostawała lub za mało paliwa, na postoju wszystko ok odpala idealnie nie dusi sie tylko podczas jazdy jak dodaje...
Dalej podrążę termostat. A czy na pewno dobrze zamyka, tzn. czy w parę minut po odpaleniu zimnego silnika na rurze przed termostatem robi się gorąco, a za nim jest zimno? (otwiera się przecież przy jakichś ponad 80°C). Bo wystarczy, że będzie nawet lekko przepuszczał i silnik nie będzie wystarczająco nagrzany. Wskaźnik temperatury może tego nie wyłapać....
Ople zawsze się przegrzewały,mam calibre ohc i wysokie temp 89-94st ok lub 98st za duzo wg mnie.Termostat 92/107 mozna wymienic na nowy bo stary moze juz nie otwierac sie jak nalezy,sprobuj spasowac termostat od vectry diesla ma 82st
(at)pivvo a teraz masz zblizone do nowego czy dalej duzo odstaje parametrami ?? bo ja sie dopiero w ten temat wkrecam i chcialbym wiedziec co i jak :) a widze ze narazie tylko 2 osoby sie tu na czyms konkretnie znaja :) pozdrawiam ale termostat napewno na dniach wymienie tylko jak by mi napisal ktos jak wymienic pozniej plyn zeby uklad byl niezapowietrzony...
Zbliza sie zima dzis w nocy na mazurach bylo minus 3, dieselek odpalil bez problemow co cieszy ,martwi mnie natomiast inny problem mianowicie ogrzewanie, co tu duzo mowic jest kiepsko, powietrze w kabinie jest letnie pomimo normalnej temperatury silnika ,chlodnica jest zimna waz ktory idzie do termostatu jest w miare goracy powrot z bloku rowniez ,waz...
Witam, Mam problem z moim passatem, mianowicie ogrzewanie slabo dziala. Zrobilem juz duzo a mimo to dalej slabo grzeje. Pol roku temu wymienilem pompe wodna bo pociekla, chłodnica tez po wymianie w tamtym roku razem z plynem. Termostat wymieniony miesiac temu. Moj mechanik powiedzial ze nagrzewnica: wczoraj sie do tego zabralem, wymienilem nagrzewnice...
Witam ja mam Astre roczki 93 silnik benzyna 1.4 i tez mono wtrysk I pali jak szalony, dzis zaczełem sprawdzać i umnie na 100% jest termostat walnięty. Samochod prawie wcale w środku sie nie nagrzewa i bardzo dlugo jedzie na z saniu - dlatego takie duze spalanie. Chodnica jest załaczona na stałe umnie własnie przez uszkodzony termostat a raczje bimetal...
Witam odkad kupilem samochod pali on strasznie duzo jest to okolo 18 litrow na 100km. Podczas jazdy spuszczajac noge z gazu faluja obroty przez jakies 10 sekund potem silnik cichnie. Po rozgrzaniu samochodu zapala sie check. W samochodzie wymienilem juz jednowtrysk (gaznik), termostat, uszczelke pod glowica, olej+filtr. Wie ktos moze co to moze byc?...
gazownik a raczej 4 i ?? wczoraj zauważyłem że coś nie tak jest po naciśnieciu hamulca bo nie zakażdym razem ale właśnie dzieje się to hamowaniu wczoraj naet na benzynie wariował w ten sposób że obroty skakały od 1000 do 2500 i wtedy nie mogłem przełącz na lpg gasł odrazu jak obroty sie uspokoiły przełączyłem na lpg i b yło już dobrze dodam że wczoraj...
Niestety cały samochód jest sprawny,zanim zalozyłem instalacje gazowa wumienilem wszytskie potrzebne graty od termostatu po sonde lambda.Istalacja ma dopiero 2 miesiace .Mozed w lecie to bedzie sie szybciej przełaczać.I co ciekawe gaz ze stacj markowych jak BP jest o duzo lepszy niz z jakis stacji prywatnych.Samochód ma lepszy ciąg i co za tym idzie...
Witam, mam taki problem i nie wiem czy jest to powód do obaw. Mianowicie gdy stoje w korkach to temperatura wzrasta do okolo 95 stopni, a nastepnie spada. (domyslam sie, ze zalacza sie wentylator). Problem w tym ze dzieje sie to za szybko i nawet gdy na dworze jest zaledwie 10stopni ciepla. Dawniej ten problem sie nie pojawial, albo pojawial jedynie...
Trzeba by pod podlogowke podpiac drugie sterowanie z termostatem, oraz zawor z silnikiem krokowym na poszczegolne obwody (podlogowka-grzejniki). Kociol trzeba podlaczyc tak, aby ciagle byl na czuwaniu i zalaczal sie na "zadanie" ktoregokolwiek obwodu, dostarczajac cieplo tam gdzie jest wymagane. Da ci to mozliwosc ustawiania ogrzewania na rozne pory...
Witam. Niedawno nabyłem kompresor spalinowy Demag SC40 DS2 z silnikiem Deutz F3L1011. Kompresor pompuje, ale temperatura oleju sięga prawie 120. Wentylator na śrubie pracuje,, nie czyściłem tej dużej chłodnicy co jest z przodu. Dziś niedziela więc odpuściłem. Co mnie jeszcze zaniepokoiło: na wyjściu jest jeszcze mała chłodniczka. Przechodzi przez nią...
Witam panowie ponownie. Widzę, że toczy się tutaj dyskusja odnośnie wersji silnika. Co do silnika to na bloku silnika pod kolektorem wydechowym lub ssącym(nie mam go przy sobie wiec dokladnie nie powiem) jest wyraźny napis 115C i wedle mnie jest to oryginalny silnik fiata 125p ze względu na fakt, że ma zainstalowaną oryginalną pompę wody wraz z termostatem(pionowym),...
Jestem uzytkownikiem c 360 3p powodem gotowania czynnika chlodzacego jest zazwyczaj duszenie przepływu przez termostat osobiscie w lecie wyjmuje go i nawet przy ciezkich pracach w najwieksze upaly wskazowka temperatury nie przekracza 2/3 zakresu zielonego nastepnym powodem jest zbyt slabo napiety pasek napedzajacy kompresor wentylator i pompe wody co...
180tys z usterka sie uporalem, nie drozne przewody paliwowe, pompa za bakiem dawala ponad 1bar a pod obciazeniem do 2bar, podpialem nowy waz bezposrednio bak - gaznik i wszystko super kreci na maxa, uklad paliwowy przedmuchalem powietrzem wystrzelil mega syf i na orygnalnym zasilaniu wszytsko wrocilo do normy. Dzieki za pomoc duzo mi to pomoglo, na...
1. Sprawdzasz kolejność i występowanie wszystkich faz, jeżeli OK przechodzisz do 2, jeżeli nie zapalasz czerwoną diodę "zła kolejność faz. 2. Sprawdzasz ciśnienie na zbiorniku przy pomocy stanu na presostacie - jeżeli zwarty to możesz pompować jeżeli rozwarty to nie. 3. Uruchomienie silnika do pompowania może nastąpić gdy: kolejność faz OK, presostat...
Witam, miesiac temu kupilem A4 99rok 1.6 benzyna AHL 100 koni (silnik 8 zaworowy). Od poczatku palil mi b duzo i tak jest nadal - 13 l w miescie (płock) przy lekkiej nodze. Na poczatku uwalony byl termostat, wymieniony na nowy, filtry tez, ale pali nadal tyle samo. Swiece i kable sprawdzane wzrokowo przez mechanika- ok. Auto pali na dotyk, przyspieszenie...
Witam serdecznie kolegow. Dzieki za wszystkie posty. Prosze przytoczony opis kolektora z puszek traktwac jako pomysl na rozwiazanie ogrzewania powietrza sloncem. Dla przykladu innego rozwiazania podaje link polskiego producenta slonecznych kolektorow powietrznych: http://www.atut.cieszyn.pl/kolektory_slo... Ja w ostanie dni sloneczne zrobilem...
Spruboj poszperac w internecie i poczytaj jak powinien wygladac proces nagrzewania si esilnika. To ci duzo pomoze. Kolejna sprawa to zwroc uwage na to. czy w ukladzie, w zbiorniczku nie tworza sie babelki powietrza. Istnieje takze ryzyko dmuchnietej uszczelki pod glowica. Sprawdz jak wyglada plyn chlodniczy i zajzyj na bagnet oleju zanim odpalisz rano....
Wiązkę do BOSCH Monojetronic mam, nawet 3. Dwie do Monojetronic i jedną do Motronic. Witz w tym, że nigdy nie było silnika ohv 900 z takim wtryskiem więc zakłądanie tego raczej nie ma sensu bo jeśli są różnice w komputerach silnika 999 fire i 1108 fire to musiałby istnieć komputer do silnika 900/903 ohv a takowego nie ma. Myślę, że na kompach od fire...
witaj Qad417. rzdko spotyka sie tak sensownego goscia 1) nie ma termostatu, steruje układ elektroniczny. To o co pytasz to czujnik temperatury NTC 2) na rurke powrotna, tą grubą, ta cienka to kapilara. dobrze przymocuj do tej rurki) 3) przesłona-klapka powinna sie zamykac po otwarciu drzwi chłodziarki, jesli sie nie zamyka to jest uszkodzony silnik,...
Witam kolegow co do ogrzewania niejestem pewny co do zaworu nagrzewnicy bo nieznam dokladnego rocznika auta .ale najczestsze przyczyny slabego ogrzewania to zacinajacy sie zawo, zatkana czesciowo nagrzewnica, z kolego ktory powiedzial ze systemu sie nieodpowietrza absolutnie sie niezgadzam.Niektore samochody maja nagrzewnice wyzej niz poziom wlewu cieczy...
Witam przeczytalem wszystkie posty z tego tematu dotyczace duzego spalania Clio z 1994r o silniku 1,4.Otoz mam takie same autko i zadziwiajace jest to ze wlasnie tez mi duzo pali...i strasznie mnie to wkurza,a nie mam pojecia co moze byc przyczyna ;/ Jestem jego posiadaczem od 6 miesiecy i nie wymienilem jeszcze filtru powietrza i paliwa oraz mam tez...
Witam, niedawno kupilem Peugeota 407 1.8 116 km 2005 rok sedan 60 tys prawdziwego przebiegu. Auto od paczatku bardzo duzo palilo (16 l Pb miasto). Po podlaczeniu do planet zero bledow, odpala od reki. Ale zauwazylem dziwna sprawe- po wejsciu Planet w dzial wtrysk benzyny wyswietlal "temperatura plunu chlodzacego 30stC". W tym momencie auto na zegarach...
Ja wiem ze nie mam odpowiedniej wiedzy takiej co mechanicy. Tylko wiem ze swojego doswiadczenia przy poprzednim aucie zaczalem wymieniac to co mechanicy mowili, a usterka nie ustepowala, tak wiec wydawalem niepotrzebnie kase. Dlatego zasiegam porady na forum. Z tego co sie zorientowalem to ten czujnik nie jest drogi takze sprobuje wymienic.Nadmienie...
Witam! Szukam pomocy co do mojego autka, duzo pali , czuc benzyne, brakuje mu mocy, czasem po odpaleniu potrafi zgasnac, jak momentalnie doda sie gazu to najpierw sie przydlawi a potem dopiero wchodzi na obroty, przy plynnym dodawaniu gazu ok. Co juz zrobilem to wymienilem sonde lambda, czujnik podcisnieniowy wyprzedzenia zaplonu , sprawdzilem rozrzad,...
Nie specjalizuje się w Deutzach (zwanzich zwanzich :D) Czy ten silnik 1,6 TD nie ma dwóch obiegów i po wymontowaniu termostatu działa tylko mały obieg?? Jeśli dobrze pamiętam to zdzierasz głowice teraz przez swój błąd.
A wiec przystąpiłem do roboty •Zdemontować kolo prawe •Zdemontować wszelkie osłony, pokrywy silnika, które zasłaniają głowice i rozrząd •Odłączyć akumulator •zdemontować przewody układu chłodzenia z termostatu •Zdemontować przewody poliwowe wraz z przelewowymi •poodpinać wszelkie wtyczki prądowe z termostatu, wtrysku,...
Skoro wlałem 10 litrow do pustego zbiornika i wyjezdzilem znow do zera to co za roznica czy wleje wiecej tym sposobem ? Benzyne tez w oczach pochlaniał , teraz juz nie czuc paliwa a wczesniej bylo czuc jak na benzynie odpalałem. Na razie ciezko mi cokolwiek stwierdzic bo wciąż jeżdże .Poprzedni blok byl pekniety. Błąd ma tylko jeden ale to juz wczesniej...
Mam problem od kilku dni, mianowicie po pierwsze na trasie, po przejechaniu okolo 20km grzeje sie silnik? Jak się to objawia? Auto się gotuje? Nie wiem, z lewej strony wskaznik temperatury oleju to chyba jest Po pierwsze to zapoznaj się z instrukcją obsługi - wskaźnik temperatury oleju to bywa w samochodzie ciężarowym, autobusie, maszynie budowlanej....
Jestem wlascicielem Skody 120 i mechanikiem dlatego zainteresowal mnie ten temat. Nie wczytalem sie dokladnie, byc moze ktos juz o tym pisal, mam pewne rozwiazanie. Uwazam ze nie warto obciazac ukladu elektrycznego kolejnym obciazeniem jak ogrzewanie siedzen itp. Lepiej wykorzystac cieplo ktore silnik musi oddac do otoczenia, poprzez uklad chlodzenia....
Witam! Stanowczo bierz Audi A3 1.8T. Zwykły 1.8 się nie opłaca gdyż autko masz lekkie przy 1.8T masz duza moc co sie wiąże z tym iż autko ma lekko ciagnąć i wcale nie spali Ci więcej jak zwykły 1.8. Mi w tym silniku spala ok 8.5l gazu normalnej jazdy. Teraz tak, awaryjność....i tu wile czynników się ma do tego a mianowicie: -jak traktujesz autko -czy...
Co do części to najlepiej sprawdź bezpośrednio na Alledrogo. Typowe to np. wahacze, komplet sprzęgła,chłodnica, termostat,amortyzatory,pompa wody, komplet rozrządu itp. Opinie kierowców znajdziesz na:http://www.autocentrum.pl/ . Ja z tych co podałeś to bym brał pod uwagę: Opla astrę - dużo ich po naszych drogach jeździ i stąd części mogą/są/ być tanie...
deutz termostat silnik deutz termostat oleju silnik deutz
czujnik misce olejowej kamera cofać przekaźnik rezonans karoserii
normstahl ultra falownik danfoss
Jak włączyć mikrofon w telefonie Panasonic? Einhell SGA 160 - Charakterystyka i Zastosowanie