Pompki wtryskowe tu nie mają znaczenia one się psują w ten sposób że nie dają ciśnienia więc nie chcę palić lub nie ma pełnej mocy ale nigdy nie gaśnie przez pompki w tym silniku. Zrób jeszcze pomiar temperatury oleju bo być może nie ma dobrego obiegu, termostat nie działa prawidłowo i silnik się przegrzewa zaczyna puchnąć lekko na tłokach przyciera...
Dzień dobry mam pytanko w którym miejscu znajduję się termostat olejowy w silniku Deutz 1011FT
Termostat szczelinowy jest przy chłodnicy oleju. A teraz jeszcze powiedz czy wentylator masz stały czy sterowany. Powinien być sterowany.
Nieskuteczna naprawa pompy hydraulicznej prawdopodobnie z luz na wałku trzeba wymienić na nowe żadne uszczelnienie nic nie zmieni. Silnik się przegrzewa bo ma za ciężko i jest przetarte lub ma brudną chłodnicę. Termostat to bardzo rzadka przyczyna. A ten silnik Deutz to jakoś się nazywa.
Więc przełóż termostat że starego. Chociaż ten element jest wieczny. A jak pisałem podaj temperaturę oleju.
Witam, w którym miejscu znajduje się termostat w tym silniku?
Witam. Mam pytanie odnośnie silnika bf4l 2011. Jaki może być powód przegrzewania się? Silnik pracuje w kombajnie do owoców i przez kilka lat było ok, a w ostatnim czasie podczas pracy zaczyna się przegrzewać. Silnik nie ma nawet 2000h. Chłodnica czyszczona, filtry wymieniane, olej tak samo. Co może być powodem? Termostat oleju czy jakieś inne występowały...
Termostat wyciągłeś czy podłożyłeś nakrętkę by go zablokować? (at)jasczur1111 to silnik przemysłowy nie ma mowy o docieraniu. Po prostu brak technicznych możliwości.
Pompy zamieniłem miejscami, tak samo wtryski i popychacze od pomp, i zawsze nie pracuje 4 cylinder, licząc od strony rozrządu. Założone nowe nadwymiarowe tłoki i pierścienie, szlif wału i tulei, nowe uszczelnienia, remont głowicy. Turbo po regeneracji. Silnik był w serwisie Deutz, sprawdzili wtryski i zregenerowali. Pompki gdzieś wysyłali do sprawdzenia,...
Deutz Fahr nie robi silników. Tylko Deutz. Silniki wolnossące nie miały sterowania na wentylatorze tylko doładowany i 6 cylindrów. Miał termostat w kolektorze wydechowym. Jeśli to sprzęgło wiskozowe..... To nie jest sprzęgło wiskozowe. ....... Po co zabierasz głos w temacie o którym nie masz pojęcia? Co więcej silnika na oczy nie widziałeś.
Witam. kolega posiada kombajn deutz w którym jest silnik F8L413F , V8 . kombajn w cieplejsze dni się grzeje, temperatura podchodzi pod czerwone na wskaźniku. zegar wraz z czujnikiem sprawne, wszystkie blachy silnika kompletne. dodam ze silnik był jakiś czas temu w remoncie w profesjonalnym zakładzie, oprócz wentylatora chłodzenia. w zeszłym sezonie...
(at)majster129 Na podstawie lepkości wyznacza się granicę pompowalności, określa się klasę lepkości ( np.0w50), określa się parametr HTHS. W karcie charakterystyki mamy lepkość dla 100°C, 40°C, czy indeks lepkości. Tu mamy zmianę lepkości różnych olejów w funkcji temperatury: https://obrazki.elektroda.pl/1344032000_... A gęstość jest...
...Pozbawisz silnik chłodzenia... To jest silnik Deutz 4-cyl. chłodzony powietrzem. Posiada taki termostat? Chodzi mi głownie o kwestię nagrzania kabiny - omijając termostat przy nagrzewnicy kabiny pozbawię silnik chłodzenia?? Nie bardzo rozumiem.
Włożyłeś odwrotnie termostat. Włóż prawidłowo ciśnienie wróci
Olejowe silnik Deutz-a jak najbardziej mają termostat.
https://obrazki.elektroda.pl/6666213400_... Ktoś tu leniwy, prawda ? Masz schemat. Silnik chłodzony częściowo powietrzem, a częściowo olejem. No i to bardzo autor ma silnik chłodzony olejem a ty wstawiasz silnik chłodzony powietrzem. Do tego pokazujesz sterowanie wentylatora termostatem w układzie wydechowym. Co było tylko w mocniejszych...
Jaka może być przyczyna przegrzania się silnika podczas pracy Mało oleju, termostat, brudna chłodnica. Skąd pewnośc że się przegrzał.
Czujnik temperatury oleju jest w tym silniku opcjonalny ( w podstawie filtra oleju ) tylko wersje z termostatem miały ten czujniczek w standardzie. W glowicy powinieneś mieć czujnik przegrzania do kontrolki i sygnału opcjonalnie jest tam miejsce na czujnik temperatury. Co do podanych obiawów to puchną tłoki z powodu braku chłodzenia zapchane dysze natryskowe...
To pierwszy a nie ostatni cylinder. 120 °C jest ok. Poza tym tak naprawdę nie wiadomo co mierzysz i gdzie. I czy komplet osłon masz. A na zdjęciu jest BF6L 913. Z wentylatorem sterowanym termostatem. Zresztą jest widoczny w kolektorze wydechowym. Więc zacznij od tego jaki masz konkretnie silnik skoro pytasz o silnik.
Witam. Oczywiście chodzi o cisnienie oleju. Silnik chłodzony olejem. Zauważyłem też że węże które ida z silnika i przechodzą przez chłodnice są zimne. Wyciągnąłem termostat. Węże są ciepłe ale problem dalej ten sam.
Witam. Proszę o pomoc. Posiadam sprężarke śrubową compair c38 z 2004 roku silnikiem deutz. Chłodzony jest olejem. Problem w tym że się bardzo nagrzewa a dokładniej silnik który łapie nawet 130 *zespół śrubowy 85*. Pracę rozłączy czujnik i kompresor zgaśnie. Walczę z tym problemem już drugi dzień. Wyjąłem termostat i bez skutku. Olej i filtr wymieniony....
Witam mam parę problemów z silnikiem F6L913,po pierwsze ciśnienie oleju mierzone na czujniku po zapaleniu osiąga 7 bar ,po rozgrzaniu na wolnych obrotach jest 1,5.drugi problem wycieki oleju z termostatu spalin i elektrozaworu (zauważyłem,że elektrozawór nie jest podłaczony),wycieka olej spod kolektora wydechowego na pierwszym cylindrze od kabiny....ostatnie...
Witam. Niedawno nabyłem kompresor spalinowy Demag SC40 DS2 z silnikiem Deutz F3L1011. Kompresor pompuje, ale temperatura oleju sięga prawie 120. Wentylator na śrubie pracuje,, nie czyściłem tej dużej chłodnicy co jest z przodu. Dziś niedziela więc odpuściłem. Co mnie jeszcze zaniepokoiło: na wyjściu jest jeszcze mała chłodniczka. Przechodzi przez nią...
Nie specjalizuje się w Deutzach (zwanzich zwanzich :D) Czy ten silnik 1,6 TD nie ma dwóch obiegów i po wymontowaniu termostatu działa tylko mały obieg?? Jeśli dobrze pamiętam to zdzierasz głowice teraz przez swój błąd.
witam panowie ,jeśli dobrze pamiętam to silnik ma kranik spustu wody ,jeśli jest termostat to w silniku jest zawsze nadciśnienie ,wiec tu podłączamy zasilanie nagrzewnicy ,a powrót tam gdzie będzie wygodniej albo do przewodu dolnego chłodnicy ,albo do przewodu wypływu wody z silnika do cłlodnicy ale za termostatem Podłączenie zasilania do kolektora...
deutz termostat termostat oleju deutz silnik deutz termostat
suszarka suszyć antena tablet amica pralka otwarcie drzwi
philips klepsydra philips klepsydra
Daf XF 105 – żółta kontrolka „silnik ostrzeżenie” zapala się i gaśnie podczas jazdy Ford Fusion 1.4 2003 – lokalizacja czujnika prędkości VSS i ABS