Tam są osobne pompki wtryskowe nie ma pompwtrysków. Ciężko coś przy wymianie regulatora spierdzielić naprawdę trzeba się postarać i to zdrowo. Doświadczenia wiem że klient zawsze kłamie. Zawsze było dobrze zawsze było idealnie i nagle coś się samo z siebie się zrobiło. Regulator daje się na masę uszczelniającą, dokumentacja podaje nawet grubość tej...
Brak powietrza, regulator
Nie wiem czy w Polsce jest autoryzowany przedstawiciel producenta tego regulatora, gdzie zostałby fachowo sprawdzony, bo wg mojej wiedzy nie da się go wyregulować od tak sobie na kuchennej stolnicy... Trochę poczytałem na temat regulatorów, przeanalizowałem budowę i udało mi się go wyregulować na traktorze, efekt jest naprawdę zadowalający. Opiszę jak...
Rozebrać i regulator obrotów sprawdzić.
Podejrzewam że regulator się rozpadł. Wymieniasz regulator jak silnik się nie przekręcił to będzie działać po wymianie. Tak wystarcza te bolce. Rolka ma automatyczny napinacz. Uszczelniacze od razu do wymiany. I uszczelka pokrywy zaworów.
Kończę ten temat dziękując wszystkim za podpowiedzi i sugestie. Problemem jest silnik a najbardziej regulator obrotów
Dzieki za odpowiedzi. Problem wystepuje juz od miesiaca ale dopiero teraz mialem czas zeby sie za to wziasc. Olej i filtry tez teraz zmienialem no i silnik dalej sie wylacza wiec to nie bedzie to. A ten regulator trzeba jakos wyczyscic czy poprostu sie zepsul? Dokupie bez problemu nowy? Moze to byc wina zuzytego oringa tak jak napisal Megawe? Pozdrawiam
Zacięty regulator obrotów - ciężarki się "nie schodzą". Samemu nie grzeb - ryzyko zniszczenia silnika, oddaj pompę do regeneracji.
Regulator to wałek na łożysku i trzy ciężarki nie ma co się popsuć. To łożysko wymienia się przy każdym remoncie silnika i zapominasz o nim do kolejnego remontu. Na kole pasowym ( no chyba że ktoś to koło niechlujnie przykręcił i zerwał kołek ustalający) i na obudowie masz znaki do ustawienia zapłonu, pompka ma dużą mozliwość regulacji.
Nie może tylko napewno :) Regulator znajduje sie miedzy silnikiem a kabiną ,najlepszy dostęp jest z kabiny po zdemontowaniu wykładziny i blachy z pedałem gazu . sprububój na początek dokręcic trochę sprenzynki na przeciwwagach ,w kilku przypadkach pomogłą ale takiej procedury nie stosuje się jesli ciągnik jest do własnego Użytku .
Auto zjechało błąd, który powoduje zamieszanie to tytułowy MID 128 PSID 96 FMI 1. Auto ciśnienie paliwa miało w normie: -niskie około 5,5 bara -wysokie 500-1300 bara Auto łapało błąd na wolnych obrotach na postoju lub podczas zwalania w czasie jazdy, trzymanie nie obrotach powodowało brak błędów. Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa, jest znacząca...
Coś się urwało i uderzyło w cewkę np. część z regulator obrotów. Silnik raczej do rozbiórki, a przynajmniej przedni dekiel. Zawory w tym silniku zostają całe. No chyba że jakiś pomysłowy Dobromir dał zwykłe śruby na dzwigienkach zamiast specjalnych. Z tej sprężarki silnik wyciąga się łatwo i prosto.
Regulator obrotów Deutz BF4M 1013E Mam do wymiany uszczelnienie regulator obrotów w miejscu połączenia z silnikiem. Połączenie uszczelniające jest podobno tylko silikonem, nie ma tam żadnej gotowej uszczelki. W książce znalazłem tylko informację, że przy ponownym montażu regulatora muszę obrócić silnikiem o 180 stopni, w jakim celu muszę to zrobić?...
Witam Forumowiczów. Jak w temacie chodzi o silnik deutz TD 2011 L04 W pracujący w wozidle wacker neuson z 2014r. Silnik odpala bez problemu , ma wolne obroty ale po naciśnięciu pedału gazu obroty nie wzrastają. Silnik nie kopci , stan płynów OK. Linka gazu jak i dźwignia przy silniku na swoim miejscu , brak sygnalizacji jakiejkolwiek awarii na desce...
Kolego temat dotyczy silnika 2011 a ty wyskakujesz, z 1013 który jest zupełnie innym silnikiem. Tam wyciągasz cały regulator i blokujesz listwę. Pompki się trymuje specjalnym kluczem Bosha i po każdym włożeniu jednej pompki sprawdza się suwmiarką wysuw listwy czy jest dobrze. Nie wspomnę o tym, że każda z tych pompek ma naniesioną elektro pisakiem na...
Ciągnik zrobiłem... żadne podkładki, żadne kody... Wyjąłem regulator gazu, zaślepiłem dziurę na tryba blachą i trzymałem ręką listwę w miejscu i równiutko chodził. Diagnoza uszkodzony regulator gazu. Rozebrałem go i miał luzy na ośce od tego ręcznego dawania gazu. zrobiłem nową ośkę złożyłem, rzuciłem do ciągnika wyregulowałem po swojemu. Odpalam trzyma...
Nie wiem jak to jest dokładnie rozwiązane w tym silniku, ale musi być jakaś listwa, która reguluje wydatek pompek i sterujący nią regulator odśrodkowy, tak aby silnik utrzymywał stałe obroty. Tam bym szukał problemu
Witam zakupiłem ładowarkę atlas 46c z silnikiem Deutz f3l1011. Kupiłem ją w ciemno w Francji . Sprzedający poinformował mnie że silnik zapała i gaśnie i tak było. Przy przyjeździe ładowarki odrazu było widać że coś było grzebane przy układzie paliwowym . Na pierwszy strzał poszły wtryski. Zostały one zregenerowane (wymienione końcówki) lecz to nie pomogło...
Witam moze ktos wie jak ustawic wysokosc pomp jednostkowych wzglem wałka w silniku BF6M 1013E . Silnik ciezko odpala,na zimnym silniku dymi na niebiesko na duzych obrotach przydymia na czarno. Dziekuje za zainteresowanie tematem.
Witam, podajcie mi luzy zaworowe i momenty dokręcania głowicy do silnika Deutz F3L1011.
Witam, ma może ktoś dane - schematy regulacji pomp w silniku Deutz BF6M 1012E? Chodzi o wyregulowanie pomp po regeneracji.
Potrzebują informacji jak wyregulować sekcjię wtryskowe w silniku Deutz 4 cylindrowym typu BF4L1011F. Dokładnie jaki powinien być wymiar między blokiem silnika a max wzniosem krzywki wałka rozrząd. Za pomoc z góry dziękuje.
mam pytanie do Elektrit'a. dmuchawa przestała działać, wymieniłem tranzystory na BDX 66 i dział, tylko nie można jej wyłączyć, po zapaleniu samochodu i ustawieniu przełącznika regulatora jako wyłączony są małe obroty które można tylko zwiększać, co to może być
Witam, mam silnik Deutza bf4m1013 c, z którego zostały wyciągnięte pompy wtryskowe, czy ma ktoś instrukcje jak wyregulować nowe pompki? https://obrazki.elektroda.pl/9421194200_...
Witam Mam problem z silnikiem Deutz TCD2012L06, w ciągniku Deutz Fahr Agrotron M650, przy obrotach silnika powyżej 1300 wyskakuje komunikat o zbyt niskim ciśnieniu oleju silnikowego. Olej wymieniony, usterka nie znika. Ktoś może podpowiedzieć gdzie szukać przyczyny? Ciągnik ma 10 lat i przepracowane 2500 mtg.
Zgadza się dizel to dizel ale bez paliwa na wtryskach nie zapali. Moje pytanie czy zacięty regulator obrotów może być tego przyczyną? Kolejne pytanie czy pompki są sterowane poprzez listwę i regulator obrotów? Dodano po 7 Ok na początku źle zrozumiałem sugestie kolegi kkknc. Wiec tak:po wykręceniu cewki gaszącej i zaślepieniu powrotu paliwa pompka ręczna...
Podejrzenie zawieszania się wtryskiwacza (czy), albo problem z pompą wtryskową - regulator kąta wyprzedzenia. wtrysku. Silnik chłodzony olejem, więc gdyby poszła uszczelka pod głowicą, raczej kopcił by na niebiesko. Ten biały ,,opar" ma zapach oleju napędowego czy spalin ?
Witam kolega ma absolutną racje jet to QA 44DD No to czuje się dowartościowany jak chłop, który pierwszy raz ubrał konia. :) W tym generatorze nie ma regulacji obrotów ( był opcjonalnie) Regulator obrotów w silniku jest zablokowany na wartość 1500obr/min i tak ma trzymać. Opcjonalnie w generatorach, od których była wymagana bardzo wysoka dokładność...
Witam Deutz Fahr M620 Silnik TCD 2012 v2 Sterownik EDC 16 EMR3 Wyrzuca Błąd na wyświetlaczu (Liczniku) Engine error unknown SPN 523009 FMI 9. Texa odczytuje go jako "zawór regulacji Ciśnienia na listwie " opis błędu "zawór regulacji ciśnienia otwierał się częściej lub na dłużej niż pozwala na to dokumentacja techniczna" W serwisie powiedzieli że ten...
Jak dla mnie agregaty inwerterowe to ,,pomyłka inżyniera". :cry: Przynajmiej chińskiego. Wbrew pozorom najczystszą sinusoidę dają prądnice asynchroniczne ze wzbudzeniem kondensatorowym. Przetwornice w agr. inwert. nie różnia sie niczym od najtanszych przetwornic 12 VDC / 220 VAC, a jaki one produkuja kształt sinusa wszyscy wiemy. Że w generatorze z...
Pewnie tak.. masz obrotomierz. Dodano po 2 Wiedzę że to było używane w jakimś sprzęcie wojskowym stąd też filtry przeciwzakłóceniowe za regulatorem prądnicy.
Najpewniej masz silnik Deutz w malowaniu i tabliczką John Deere. Zrób zdjęcie gdzie siedzą pompki. Nie wiemy czy masz tam cewkę gaszenia na bloku czy w regulatorze.
(at)ElektrodaBot silnik to Deutz, a nie Deluxe. Popraw odpowiedź.
Za daleko mam do ciebie by cię ubić. :!: Poza tym jesteś mi winny prace polowe. :D Do serii 1000 wysyłałem ci serwisówkę. Ale tak jak pisałem to nie jest silnik Deutz. Danych na temat elektryki do niego nie mam. Ale wstaw jakieś zdjęcia sterownika, regulatora i gniazda diagnostycznego. To może się coś znajdzie.
Ok. Napisze Ci, jak to u mnie jest wszystko podłączone. Może będziesz mógł coś mi doradzić. Co do szczelnosci, to już to sprawdzałem. Jest ok. Zaznacze, że regulator jest montowany na przepustnicy( regulator ma 2otwory : jeden jest wkrecony do przepustnicy, drugi ma wkrecony trojnik i są w nim 2 wezyki-jeden wychodzi na silownik regulacji obrotów, drugi...
Regulator pompek mechaniczny czy elektroniczny
Zacznij od cewki gaszenia to twoja najprawdopodobniej przyczyną. Wyciągnij na ciepłym i zobacz czy wtedy zapala. Zgasisz ręcznie dźwignią ma regulatorze.
Po regeneracji wtrysków silnik dalej głośno pracuje, czy przyczyna może być w zużytym regulatorze kąta wtrysku?
Jeśli ktoś wie, w jaki sposób producent obniżał moc w tych silnikach, to bardzo proszę o pomoc. W tym silniku moc została obniżona z 32,5 KM przy 2 700 obr./min do 24,5 KM. Tak informuje oryginalna tabliczka. Czy może to dotyczyć jedynie układu wtrysku paliwa, czy również elementów konstrukcyjnych silnika? Czy w tym silniku jest to jedynie kwestia regulacji...
Deutz-fahr narobił ciągniki a nie silniki. Napisz konkretnie co masz albo zrób zdjęcia silnik sterownik, regulator.
Tu jest zdjęcie całego zaworu do regulacji obrotów. Widoczna po lewej mosiężna iglica wydaje mi się że służy do wspomnianej hosterezy. Ale mogę się mylić proszę o wyjaśnienie czy mam rację. Jak rozebralem to nie ma tam podkładek. Sprężyna naciska na tloczka i odcina powietrze na zawór odcinajacy dopływ powietrza do śruby i do regulatora obrotów silnika.
Trzeci kod dotyczy pomp wysokiego ciśnienia - regulatora ciśnienia. Ten kod jest charakterystyczny tylko dla dxi7 z silnikiem Deutz. Czwarty dotyczy ciśnienia powietrza na naczepę. Piąty dotyczy immo. Jakie są problemy z autem?
Ja na filmie nie widzę by trzymał obroty. Obrotomierz nie pokazany. Możesz mieć przekompensowany regulator. Pobaw się potencjometrami wzmocnienie i stabilizacja. Na wyjściu jest tranzystor regulacja typowo prądowa.
Cześć wszystkim. Mam problem z Deutz Fahr Agrotron 4.85 kod silnika BF4M1012EC. Mianowicie mam wrażenie że ciągnik jest słaby. Na 4 biegu "H" podczas jazdy potrafi spadać z obrotów że muszę zredukować. Membrana sprawna w regulatorze obrotów. Ale jedna rzecz nie daje mi spokoju. Jak ściągnę wężyk z przelewu wtrysków na uruchomionym silniku nie leci paliwo....
Podłączyć możesz, ale małą pompę producent odkreśla, że z przodu można wziąć max 5KW mocy stałej i chwilowo 7,5KW. To koło pasowe nie jest na wyjściu wału korbowego!!! Wał jest niżej a to koło jest połączone zębatką. Dodatkowo to koło jest do wałka połączone na docisk śruba i specjalna ząbkowaną podkładką, która wgryza się obustronni w elementy zapewniając...
Króćce są blokowane przed odkręceniem i wibracją. Nie służą do regulacji. Jak słusznie zauważyłeś częściowo reguluje się nacisk sprężynki na zaworek ale podkładką. Obawiam się kawitacji korpusu i korozji gwintu. Jeśli nie cieknie ale tylko poci się się to lepiej założyć nową pompkę paliwową W tych regulatorach przed rozruchem dźwignię trzeba ustawić...
Najprostszy obrotomierz kupisz na znanym portalu aukcyjnym za około 50 zł. Jeżeli źle pali na ciepłym i na zimnym to najprawdopodobniej masz uszkodzoną cewkę gaszenia lub nie dochodzi do niej napięcie. Dlatego kluczyk 10 w dłoń i odkręć dwie śrubki krótką i długą. Zobacz jak będziecie zapalał bez tej cewki. Do zgaszenia silnika użyj dźwigni na regulatorze...
U mnie jest tak: Silnik ma na stałe zadaną prędkość 1500RPM, nie ma aktywnego regulatora obrotów. Kalibruje się tak, że bierze się ręczny miernik obrotów, mierzy obroty silnika, i tą wartość wstukuje się w sterownik. Pomiar częstotliwości jest oddzielnie, ale pokazuje się w zakładce parametrów prądnicy, a silnik wywala alarm bez dopiętego czujnika obrotów....
Witam. Poszukuję przyrządów do obsługi, montażu, regulacji układu wtryskowego w silnikach SAME DEUTZ głównie chodzi mi o serie 1000. Gdzie mógłbym takie przyrządy kupić? ewentualnie podobierać i zkompletować z innych zestawów narzędzi dla samochodów osobowych/TIR itp. Albo nawet dorobić własne blokady i podstawki?? Może ktoś sobię takie skompletował?...
Ależ autor postu chce wymienić silnik na inny i raczej nie włoży starszego od tego, co ma, więc koło zamachowe będzie małe. Elektronika zapewniające stabilne napięcie jest zaszyta w generatorze w przytoczonym MeecAlte znajduje się taki moduł. http://obrazki.elektroda.pl/6619201900_1... Natomiast obrotami zajmuje się moduł wykonawczy...
Cześć, jako że jestem nowo zarejestrowany (mimo, że czasem przeglądam to i owo), to witam wszystkich :) Mam problem z wózkiem widłowy Linde H20T seria 351 90r - na silniku deutza 3cyl. chłodzony powietrzem. Problemem są wysokie obroty po odpaleniu wózka (utrzymują się cały czas, mimo że pedał gazu nie jest wciśnięty), jazda działa ale z obrotami na...
ako zasilanie awaryjne agregaty inwekterowe, które mają czysty sinus, Badałeś oscyloskopem ten ,,czysty sinus", bo ja tak i wiem, jak on wygląda. Zasilam z generatora w chwilach braku dostaw energii cały dom,,nafaszerowany elektroniką" i jeszcze nigdy nic się nie uszkodziło. A mój generator to typowy ,,chińczyk", w którym poprawiłem nieco regulator...
Witam, czy ktoś posiada schemat elektryczny do wózka widłowego O&K A30 lub taki wózek? (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź - Nie mam przy sobie gotowego PDF ze schematem O&K A30, ale wskażę sprawdzone miejsca, gdzie realnie można go zdobyć, oraz podpowiem jak odtworzyć fragmenty instalacji, jeśli schemat nie jest od ręki dostępny. - Uwaga:...
Dopiero teraz posiedziałem przy motorku i tak: Założyłem nowe dźwigienki zaworowe, i jest poprawa pracy. Chodzi równiej, ale zaczął stukać, pukać . Okazało się, że pod jedną głowicą w GMP była inna odległość między tłokiem a głowicą(przed montażem byłem pewien że wszystkie cylindry nowe są idealnie co do wysokości). Ustawiłem wszystkie na 0.95mm. Jest...
Witam, Tak jak w temacie mam problem z agregatem prądotwórczym marki ELBE. Ponieważ w kwestii elektrotechniki jestem raczej amatorem zwracam się do was koledzy z prośbą o poradę. Agregat zasilany silnikiem wysokoprężnym Deutz Prądnica trójfazowa bezszczotkowa samowzbudna Marelli Motori M8B 200 ok. 24 kW mocy el. Prądnica się nie wzbudza, po przyłożeniu...
W zeszłym roku w aucie były regenerowane wszystkie wtryskiwacze i pompy wysokiego ciśnienia oraz wymieniona szyna CR z czujnikiem i zaworem upustowym, wymieniona pompa niskiego układu, regulator ciśnienia, długopisy. Przez 100 tys. km nawet się to dobrze sprawowało, ale teraz znów problem z MID 128 PSID 96 FMI 1 i odcięcie mocy po zagrzaniu silnika. dodatkowo...
Organ18: po co tak kombinować? jeśli nie masz prawka, to nie możesz też jeździć żadnymi Axiamami/Ligierami/Piaggio itp, bo one niestety też wymagają prawka. Na ta krótkie odcinki to kup sobie Melexa bez akumulatorów za 1000zł, najlepiej takiego na 36V, załóż 3 akumulatory samochodowe (jednakowe) i spokojnie dojedziesz i wrócisz, a na noc można sobie...
deutz regulator regulator deutz silnik deutz regulator obrotów
fałszywy płomień zasilacz szyna dioda zmienia dzwonek
Regulacja siły naciągu drzwi w zmywarce Amica Schemat instalacji elektrycznej Audi A8 D2 1999 – diagramy, ELSA, Cardiagn, różnice rocznikowe