Luz 0.15 po co ściągałeś głowicę.
Tuleje cylindrowe są niższe w Turbo dlatego podkładki są wyższe.
Czujnik wygląda typowo, końcówka żeńska 6,3x0,8mm.
Jedno z drugim zespolone więc i tak kręcisz całą pompką można je bez tego, wtedy wykorzystujesz klucz 27 kiedyś nie miałem to taki sobie kluczyk zrobiłem trochę długotrwałe. Ale da się to tym zrobić w miarę dokładnie chociaż wymaga wprawy. Jest też metoda na to żeby to zrobić w ogóle bez żadnych kluczy nie jest za skomplikowana jak później sprowadzam...
WYDECH 0,15 mm. DOLOT 0,15 mm. Dołączam instrukcje może się przydać o ile o ten typ tobie chodziło.
W lewo od filtra oleju nakrętka na klucz 10. I po przeciwnej stronie na wał. Też klucz 10. Do tego kołki przyrząd i wiedza jak to zrobić. http://obrazki.elektroda.pl/6976852600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9604008300_1... http://obrazki.elektroda.pl/7224290400_1... http://obrazki.elektroda.pl/5447035900_1...
Małe silniki Deutza do 500KW znam doskonale lata pracy w autoryzowanych serwisie tej marki dało mi ogromne doświadczenie i masę certyfikatów. Kompresory też znam doskonale... Dobrze trafiłeś, zapewne Pan kkknc udzieli Ci konkretnych informacji :wink: Widżę że mamy na forum nowego trola Hauptlager-schrauben 50Nm+60°+45° Pleuelstangen-schrauben 30Nm+60°+60°...
problem polega na tym ze nie moge nigdzie znależć znaków do ustawienia tego silnika TA..... http://obrazki.elektroda.pl/9590115500_1...
Tak tak ty myślisz że wszystko jest w porządku, to podaj mi przepływ przez chłodnicę jak wygląda światło, ile zrzuca temperatury. Dlaczego pchasz 7 barową sprężarkę na 8 barów. Wiesz ile więcej energii trzeba zużyć na ten 1bar, wiesz jaka jest sprawność w ogóle sprężarki i ile przy tym ciepłe produkuje. Większość to proste pytania ze szkoły podstawowej...
To silnik SAME a nie Deutz. Luz 0,2mm.
Tak. https://obrazki.elektroda.pl/4215029800_...
Ograniczasz ruch dźwigni gazu. Do tego są tę śrubki. Jedną to bieg jałowy, drugą obroty max.
Jest regulacja ale do rozwiązania jest wcześniej olej- mocno podejrzewam że klient (żeby nie płacić) chciał sam podnieść obroty i ją rozebrał. Są na pompie plomby?
Na razie to podalesy że silnik szybko obrotowy rzędowy o 2 cylindrach. Więc mało trochę. W starych maszynach była 511. Potem 1011 i pochodne. A tak jak wyżej już koledzy powiedzieli. Jedna wielką niewiadomą. Może być niezła mina.
Fabrycznie w Linde o udźwigu 2,0-3,0t z lat 1985-1997 był montowany silnik Deutz GF3L913 .
Rano jak tylko wypije kawulca i spale fajorka to ci podam. www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?... A w tym poscie kolejny link. www.elektroda.pl/rtvforum/topic2056800.h... I tu już masz momenty.
W dalszym ciągu nie widzę żadnej śruby że sprężyną. Chyba że masz na myśli zawór przelewowy.
Bez problemu możesz tam podłączyć pompę. Tylko z pomocą wachliwego sprzęgła może być to kłowe które posiadasz.
Tak naprawdę ten silnik Deutz-a nie jest silnikiem Deutz-a. To Lombardini FOCS i ten silnik tam się nazywa LWD 1204T. Pełna dokumentacja serwisowa do tego silnika jest na elektrodzie. Wstawił ją (at)georgesgr tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
W kompresorach śrubowych silnik pracuje a "sprężanie" jest załączane/wyłączne zaworem więc nie ma potrzeby za każdym razem uruchamiać i wyłączać silnik napędowy. Sterowanie to już inna sprawa - trzeba badać smarowanie, temperaturę, ciśnienie i może kilka innych parametrów. Do tego niezależne zawory bezpieczeństwa o odpowiednim przepływie w stosunku...
Tu masz serwisówke http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic31... Strona 192 w przegladarce.
EMR III na EDC 16. Masz też cały opis systemu z pinologią sterownika i schematami.
tutaj masz podstawowe info o tym kombajnie http://konedata.net/nh122.htm
Z wzoru i tabel.
Regulator to wałek na łożysku i trzy ciężarki nie ma co się popsuć. To łożysko wymienia się przy każdym remoncie silnika i zapominasz o nim do kolejnego remontu. Na kole pasowym ( no chyba że ktoś to koło niechlujnie przykręcił i zerwał kołek ustalający) i na obudowie masz znaki do ustawienia zapłonu, pompka ma dużą mozliwość regulacji.
Jeśli chodzi Ci o panewki glowne wału to 30 Nm potem dokręcić o 50 stopni kątowych i jeszcze raz 30 stopni kątowych.
Weź KOLBEN SMITH. http://www.ms-motor-service.com/pl/werks...
Kompresja nie za bogata, ale może jeszcze być. Podkładki masz stare, jak nikt nie ruszał to masz wysokość orginalną. Jak nie to mierzysz wysokość od popychacza do bloku i liczysz podkładki uwzględniając prędkość obrotową silnika. Pompki ustawiasz na znaki i kołkujesz. Listwę sterującą też kołkujesz w odpowiedniej pozycji. Pompki wkładasz w zamek listwy....
Obejrzyj pompę wtryskową, powinien na niej być przycisk dawki rozruchowej ( w 511 jest napewno a z tymi silnikami to już dawno nie miałem doczynienia ale tak go kojarzę ). Silnik mocno zakopci, ale szybciej zapali.
wiązka rozdzielacza jest gdzieś uszkodzona - najczęściej (-) sie urywa. Dotyczy zaworu 2Y5 i 6
A istnieje jakiś "smchemat" ? Kolego wszystko jesp poznaczone na kołach i silniku lub obudowie wszędzie są znaki tylko trzeba poszukać. Bzdurzysz kolego tam może być wiele znaków do różnych konfiguracji silnika. Więc nie jest tak słodko. Na szczęście producent umieszcza najczęściej tylko te niezbędne dla danego typu, ale i tak na wale masz 2 znaki,...
Dwie nagrzewnice łącznie z ogrzewaniem olejowym powiiny wystarczyć ale pobiorą prąd ok. 80A. Czy alternator ma taki zapas?
Jeśli silnik łatwo się uruchamia i nie uległ zmianie dźwięk pracy na wolnych obrotach to podejrzenia skierowałbym na filtr paliwa i przewody paliwowe, bądź pompę zasilającą. Regulację momentu wtrysku zostawiłbym na koniec, gdy wyczerpią się inne możliwości. Sprawdź czy przewodem powrotnym nie płynie paliwo z pęcherzykami powietrza- jeśli tak układ się...
Pompka paliwa do wymiany. Do tego oleju i filtr oleju.
Ktoś ma. Zadzwoń bo pisania za dużo, a i tak nie masz narzędzi do tego więc trzeba zrobić inaczej.
Nie ma silnika FT. Albo F albo T. Zdecyduj. W każdym z nich termostat gdzie indziej. Bo to różne silniki.
Rzędowe pompy wtryskowe BOSCH były montowane w deutzu w serii 912.
Kombinuj albo przeczytaj całą instrukcję łącznie z dodatkami serwisowymi były dwa albo trzy możesz też się zapisać na kurs w Kolonii.
Tak. Jeden impuls.
Z narzynka to tu nie poszaleje a z nożem tokarskim tym bardziej. Liczyłem na bardziej sensowne info. Ale tendencja jest żeby dać zarobić niemcom. Dzięki. https://obrazki.elektroda.pl/2087884200_... https://obrazki.elektroda.pl/7477820300_...
Cześć wszystkim. Mam pytanie, jakie ciśnienie bądź podciśnienie powinno być w tej rurce, co dochodzi do membrany w regulatorze obrotów HEINZMANN. Mam Deutz Agrotron 4.85 i mam problem z mocą pojazdu, jeszcze górki nie zobaczy, a już słabnie. Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
Koło pasowe jest przykręcone tylko śrubami. Jak ja ustawiałem możesz przeczytać w moim poprzednim poście. Nie jest to ustawianie serwisowe ale silnik pracuje do dzisiejszego dnia.
Termostat szczelinowy jest przy chłodnicy oleju. A teraz jeszcze powiedz czy wentylator masz stały czy sterowany. Powinien być sterowany.
witam właśnie wymieniam rozrząd i wał zablokowałem przez odkręcenie śruby przy rozrządzie na wysokości rozrusznika i włożenie pręta 8 a jak zablokować wałek rozrządu i czy są jakieś znaki na tym silniku bo ja nic nie mogę znaleźć
Witam. Mam problem z silnikiem Deutz w Kramerze 8115. Mianowicie wyświetla błąd SPN 523009 FMI 10. Texa odczytuje ten błąd jako Zawór nadmiarowy ciśnienia paliwa - Niezwykle tempo zmiany. Zawór został wymieniony na nowy, lecz błąd dalej wyświetla się jako aktywny. Wymieniony jest też czujnik na listwie. Czy ktoś się spotkał z takim problemem już? AI:...
W https://www.age-power.pl/ ?
W dzisiejszych czasach pakujesz na paletę i wysyłasz. W drugi koniec Polski. A silnik jest tak duży że do bagażnika osobówki wejdzie.
Rozrusznik, pompki wtryskowe , rozrząd, kompresja. Zawór dawki rozruchowej.
Nie nie, naprawa silnika duzo drozej wyjdzie jsk uzywka.
Witam. Poszukuje poduszek pod silnik deutza 1011 w maszynie zettelmeyer 602
Witam przepraszam że długo się nie odzywałem ale dałem sobie spokój z tą kontrolka od temperatury silnika następnie mam pytanie może będziesz wiedział jak się zabrać do glr,świeci się kontrolka na desce
To pompka wtryskowa, paliwowa jest niżej. Odkręcić przewód wtryskowy i spróbuj trochę dokręcić. A jak nie to wykręć i wymień oring i podkładkę miedzianą bo to ona uszczelnia. Przewody wtryskowe też tam potrafią lecieć.
Poszukuje schematu instalacji do mixokreta Brinkmann dc260/43 Byłbym bardzo wdzięczny za podesłanie, Silnik Deutz f3l 1011
Info wysłane.
Są na forum. Sam podawałem.
Patrz budowa pompy. Odkręcić możesz bez liczenia. Sekcje na żabkach niżej ustawiasz. Tak dźwignia ma oring.
Strony 22-23 poniższej instrukcji serwisowej masz ustawienia zaworów. Resztę niezbędnych informacji również tam znajdziesz.
Oki podaj numer
Witam skorzystałem z schematu dziękuję za pomoc
Deutz nie miał takiego silnika. To SAME. Mogę ci podesłać.
0.20 + - 0.05
Dane na forum podawałem.
Jaki hamulec ? Elektromagnetyczny ?
Kolego ta kontrolka jest od sygnalizacji zerwanego paska klinowego napędzającego dmuchawę chłodzenia silnika.
Kupiłem silnik z zewnętrzną chłodnicą a mój był oryginał z chłodnicą zespoloną z silnikiem i po rozłączeniu zaczął się problem jakby nie było obiegu olej gorący a chłodnica zimna może być problem z termostatem dzięki za pomoc km
Kolego to jest silnik 2 biegowy 1400/2800 obr/min.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Słabo kolega szukał. :)
Luz prawidłowy ustawiać możesz po kolei lub też dwóch położeniach wału korbowego. Jest na forum.
Czy "MCP 2551" PCA 82C251 ?
Witam. Czy jest różnica między silnikiem DEUTZ F2L411D a F2L410 ? Mam w ładowarce kołowej 411D - 28km który już odmawia posłuszeństwa, w okolicy mam możliwość kupienia 410 sprzedajcy twierdzi ze ma 21kw.
0.15 Dodano po 2 Zajrzyj tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15...
https://obrazki.elektroda.pl/1035660000_... https://obrazki.elektroda.pl/2504004300_... Jutro na warsztacie będę to ci wstawię.
Nieskuteczna naprawa pompy hydraulicznej prawdopodobnie z luz na wałku trzeba wymienić na nowe żadne uszczelnienie nic nie zmieni. Silnik się przegrzewa bo ma za ciężko i jest przetarte lub ma brudną chłodnicę. Termostat to bardzo rzadka przyczyna. A ten silnik Deutz to jakoś się nazywa.
Kołki te same dla wszystkich silników Deutz-a serii xx11. Procedura ustawiania rozrządu taka sama. Nawet prostsza że względu na automatyczny napinacz. Ustawienie pompek ci opiszę, też proste, ale wymaga przyrządów. Pamiętaj o podkładkach pod pompkami. Mają trafić w to samo miejsce bloku. Nie zamień ich. Mają specjalne wycięcia które podają ich wysokość.
Tak powinien być zamontowany http://obrazki.elektroda.pl/2117801500_1...
Gdzie dostanę taki przełącznik? Tylko orginal? Ten nadpalony stycznik można gdzieś dostać, czy to połączone na stałe z włącznikiem? Kondensator sprawdzę multimetrem?
Posiada. .
https://obrazki.elektroda.pl/6556163600_... Witam, czy ma ktoś wiedzę co oznacza kontrolka na sterowniku? Urządzenie to rębak do gałęzi z silnikiem Deutz. Szukałem wszędzie ale nigdzie nie mogę znaleźć 🙁
Ty mi nie pisz że kręci,tylko powiedz konkretnie podczas rozruchu zimnego silnika rano mam takie i takie obroty wału korbowego. Koniec... Tak pompkę się mierzy manometrem. Podczas pracy silnika. Ale to jak pisałem znając te silniki masz zużyty układ wtryskowy i już padnięty jest też rozrusznik.
Zapaliła się instalacja, która stopiła wężyki w których krążył olej do śruby I teraz za diabła nie wiem który wężyk gdzie idzie. Ktoś poradzi?? https://obrazki.elektroda.pl/9328183200_... https://obrazki.elektroda.pl/1341946200_... https://obrazki.elektroda.pl/6047164200_...
Jaki luz dla zaworów w silniku F6L913.
TAA chodzi mi o dźwignię zmiany obrotów silnika. Były różne modele. Siłownik pneumatyczny na membranie hoerbigera przy dolocie albo ten siłownik był przy silniku i linką dolot się zamykał w śrubie.
Równolegle do silnika anodą do "-", a katodą do "+". Tylko po co Ci ten układ, jak nie potrzebujesz regulacji obrotów. https://obrazki.elektroda.pl/6832862300_...
Silnik ma 5 cylindrów , jest chłodzony powietrzem .Pracuje w ciągniku Same Laser 100. Nie wiem jaki luz zaworowy powinien mieć ustawiony . Jeżeli ktoś wie prosze o info.
https://www.google.com/url?sa=t&source=w... Strona 84-85 kody błyskowe. Silnik Deutz-Fahr na wschód od Odry, common rail plus regulacja luzu zaworów.
Przez rezystor ograniczający prąd do tego układ omijający przy pracy rozrusznika.
Posiada ktos dokumentacje techniczna do kompresora compair 37 z silnikiem deutz 3 cylindrowym f3l1011 zespolonym z kompresorem compair H 2130S
Nie ma silnika bs4l913 tylko jak już to pewnie BF4L913. Czyli doładowany rzędowy cztero cylindrowy szybko obrotowy silnik. Dla mnie jak nie ma kompresji to nie ma czyli jest 0 bar lub blisko tej wartości. Podkładki daje się pod cylinder i pod głowicę mierząc odległość tłoka od głowicy dobiera się podkładkę, a nie na pałe.
Silnik ma pracować przy ładowarce atlas z 90r więc może przewyższyć jej wartość
Witam, posiadam ładowarkę Liebherr l509 stereo z silnikiem Deutz bf4l 1011f. Planuje wymienić olej lecz nie wiem jaki będzie odpowiedni i ile tak około wchodzi oleju do silnika.
Ściągnij odpływ paliwa. I zobaczyć czy leci. Powinno nawet na biegu jałowym płynąć dość intensywnie. Jak leci słabo albo wcale. To masz przyczynę.
Witam, w którym miejscu znajduje się termostat w tym silniku?
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15...
Sprężyna ci pękła. Wymień. Da się zrobić na silniku. https://obrazki.elektroda.pl/3121918800_... Poz.3.
Witajcie, mam problem z silnikiem Deutz f2l410 D ponieważ cieknie z każdego możliwego miejsca, znalazłem tylko zestaw uszczelek do modelu Deutz f2l411 czy będą pasowały do 410? Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/4226568900_...
Puknij się w pewną część ciała i nie zabieraj głosu w sprawach o których nie masz zielonego pojęcia. Bo brakło ci nawet takiego minimum jak wpisanie w google: typu silnika i jego zobaczenie po raz pierwszy w życiu. Jak również jego sekcji tłoczącej. Normalnie na tę pompki to się manometr zakłada. A nie wężyki.....
Włożyłeś odwrotnie termostat. Włóż prawidłowo ciśnienie wróci
Za daleko mam do ciebie by cię ubić. :!: Poza tym jesteś mi winny prace polowe. :D Do serii 1000 wysyłałem ci serwisówkę. Ale tak jak pisałem to nie jest silnik Deutz. Danych na temat elektryki do niego nie mam. Ale wstaw jakieś zdjęcia sterownika, regulatora i gniazda diagnostycznego. To może się coś znajdzie.
https://kazpol.com/silnik-9v-ccw-eg-530a... Sprawdź,w którą stronę się kręci.
Podejrzewam że regulator się rozpadł. Wymieniasz regulator jak silnik się nie przekręcił to będzie działać po wymianie. Tak wystarcza te bolce. Rolka ma automatyczny napinacz. Uszczelniacze od razu do wymiany. I uszczelka pokrywy zaworów.
dietz silnik dietz kondensator dietz kable
diagnosta pytania sterowanie nadwyżką energii przeciążenie bezpiecznik
mikrokomputer cobra1 behringer inuke nu6000
Deutz F4L 1011 – ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy, ustawienia, objawy usterki Błąd ogrzewania postojowego: ryzyko zżywiczenia paliwa