Strony 22-23 poniższej instrukcji serwisowej masz ustawienia zaworów. Resztę niezbędnych informacji również tam znajdziesz.
Luz 0.15 po co ściągałeś głowicę.
Deutz nigdy nie produkował silnika GF3L913. A ma zdjęciu nie jest silnik Deutz-a.
Tuleje cylindrowe są niższe w Turbo dlatego podkładki są wyższe.
Czujnik wygląda typowo, końcówka żeńska 6,3x0,8mm.
To silnik SAME a nie Deutz. Luz 0,2mm.
Tak naprawdę ten silnik Deutz-a nie jest silnikiem Deutz-a. To Lombardini FOCS i ten silnik tam się nazywa LWD 1204T. Pełna dokumentacja serwisowa do tego silnika jest na elektrodzie. Wstawił ją (at)georgesgr tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
WYDECH 0,15 mm. DOLOT 0,15 mm. Dołączam instrukcje może się przydać o ile o ten typ tobie chodziło.
Tak. https://obrazki.elektroda.pl/4215029800_...
problem polega na tym ze nie moge nigdzie znależć znaków do ustawienia tego silnika TA..... http://obrazki.elektroda.pl/9590115500_1...
Małe silniki Deutza do 500KW znam doskonale lata pracy w autoryzowanych serwisie tej marki dało mi ogromne doświadczenie i masę certyfikatów. Kompresory też znam doskonale... Dobrze trafiłeś, zapewne Pan kkknc udzieli Ci konkretnych informacji :wink: Widżę że mamy na forum nowego trola Hauptlager-schrauben 50Nm+60°+45° Pleuelstangen-schrauben 30Nm+60°+60°...
W lewo od filtra oleju nakrętka na klucz 10. I po przeciwnej stronie na wał. Też klucz 10. Do tego kołki przyrząd i wiedza jak to zrobić. http://obrazki.elektroda.pl/6976852600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9604008300_1... http://obrazki.elektroda.pl/7224290400_1... http://obrazki.elektroda.pl/5447035900_1...
Jedno z drugim zespolone więc i tak kręcisz całą pompką można je bez tego, wtedy wykorzystujesz klucz 27 kiedyś nie miałem to taki sobie kluczyk zrobiłem trochę długotrwałe. Ale da się to tym zrobić w miarę dokładnie chociaż wymaga wprawy. Jest też metoda na to żeby to zrobić w ogóle bez żadnych kluczy nie jest za skomplikowana jak później sprowadzam...
Jutro ci pokażę co i jak. Więc tak to robisz. https://obrazki.elektroda.pl/1146311500_... Co prawda silnik inny, ale zasada pomiaru ta sama. Nabijasz ciśnienie do 150bar i w ciągu minuty nie może spać więcej niż o 10bar. Następnie robisz test ciśnienia. W pięciu ruchach masz nabić nie mniej niż 250bar
jeśli to coś pomoże to załączam obrazki , sam jednocześnie prosze o pomoć w kwesti doboru napięcia jakie należy podać na sterownik silnika krokowego który ma podane napięcie 7,4V z góry serdecznie dziękuję !!!! <a title="silniki krokowe1.jpg" href="http://obrazki.elektroda.pl/664640... src="http://obrazki.elektroda.pl/6646408...
Silnik miał w opcji tylko i wyłącznie czujnik przegrzania więc wątpię żebyś go miał. Sprawdź ciśnienie oleju temperatura sprężarki i wylotu tam są czujniki to będzie kluczowe.
Witam - a ten silniczek ; https://allegro.pl/oferta/silnik-do-mikr...
Ograniczasz ruch dźwigni gazu. Do tego są tę śrubki. Jedną to bieg jałowy, drugą obroty max.
Bez problemu możesz tam podłączyć pompę. Tylko z pomocą wachliwego sprzęgła może być to kłowe które posiadasz.
Na razie to podalesy że silnik szybko obrotowy rzędowy o 2 cylindrach. Więc mało trochę. W starych maszynach była 511. Potem 1011 i pochodne. A tak jak wyżej już koledzy powiedzieli. Jedna wielką niewiadomą. Może być niezła mina.
W dalszym ciągu nie widzę żadnej śruby że sprężyną. Chyba że masz na myśli zawór przelewowy.
Rano jak tylko wypije kawulca i spale fajorka to ci podam. www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?... A w tym poscie kolejny link. www.elektroda.pl/rtvforum/topic2056800.h... I tu już masz momenty.
Tu masz serwisówke http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic31... Strona 192 w przegladarce.
https://obrazki.elektroda.pl/1444427200_... https://obrazki.elektroda.pl/8954507700_... https://obrazki.elektroda.pl/6669521300_... https://obrazki.elektroda.pl/2297193700_... https://obrazki.elektroda.pl/9707788300_... Wyciągasz zaślepkę z pompki, ustawiasz na kreski,...
Jest regulacja ale do rozwiązania jest wcześniej olej- mocno podejrzewam że klient (żeby nie płacić) chciał sam podnieść obroty i ją rozebrał. Są na pompie plomby?
Koło pasowe jest przykręcone tylko śrubami. Jak ja ustawiałem możesz przeczytać w moim poprzednim poście. Nie jest to ustawianie serwisowe ale silnik pracuje do dzisiejszego dnia.
W kompresorach śrubowych silnik pracuje a "sprężanie" jest załączane/wyłączne zaworem więc nie ma potrzeby za każdym razem uruchamiać i wyłączać silnik napędowy. Sterowanie to już inna sprawa - trzeba badać smarowanie, temperaturę, ciśnienie i może kilka innych parametrów. Do tego niezależne zawory bezpieczeństwa o odpowiednim przepływie w stosunku...
tutaj masz podstawowe info o tym kombajnie http://konedata.net/nh122.htm
Kolego to jest silnik 2 biegowy 1400/2800 obr/min.
Regulator to wałek na łożysku i trzy ciężarki nie ma co się popsuć. To łożysko wymienia się przy każdym remoncie silnika i zapominasz o nim do kolejnego remontu. Na kole pasowym ( no chyba że ktoś to koło niechlujnie przykręcił i zerwał kołek ustalający) i na obudowie masz znaki do ustawienia zapłonu, pompka ma dużą mozliwość regulacji.
Kompresja nie za bogata, ale może jeszcze być. Podkładki masz stare, jak nikt nie ruszał to masz wysokość orginalną. Jak nie to mierzysz wysokość od popychacza do bloku i liczysz podkładki uwzględniając prędkość obrotową silnika. Pompki ustawiasz na znaki i kołkujesz. Listwę sterującą też kołkujesz w odpowiedniej pozycji. Pompki wkładasz w zamek listwy....
Ale czy na tyle duzo aby uruchomić silnik.
Z wzoru i tabel.
Jeśli chodzi Ci o panewki glowne wału to 30 Nm potem dokręcić o 50 stopni kątowych i jeszcze raz 30 stopni kątowych.
pomierz i podaj oporności między poszczególnymi końcami. prawdopodobnie U1 U2 uzw. główne ( praca ) U5 U6 rozruch ( pomoc. ) Z1 Z2 wył. kondensat. rozruch. ( drugi wpięty na stałe - pomoc )
EMR III na EDC 16. Masz też cały opis systemu z pinologią sterownika i schematami.
Weź KOLBEN SMITH. http://www.ms-motor-service.com/pl/werks...
Najpewniej masz silnik Deutz w malowaniu i tabliczką John Deere. Zrób zdjęcie gdzie siedzą pompki. Nie wiemy czy masz tam cewkę gaszenia na bloku czy w regulatorze.
Tak. Jeden impuls.
wiązka rozdzielacza jest gdzieś uszkodzona - najczęściej (-) sie urywa. Dotyczy zaworu 2Y5 i 6
Obejrzyj pompę wtryskową, powinien na niej być przycisk dawki rozruchowej ( w 511 jest napewno a z tymi silnikami to już dawno nie miałem doczynienia ale tak go kojarzę ). Silnik mocno zakopci, ale szybciej zapali.
A istnieje jakiś "smchemat" ? Kolego wszystko jesp poznaczone na kołach i silniku lub obudowie wszędzie są znaki tylko trzeba poszukać. Bzdurzysz kolego tam może być wiele znaków do różnych konfiguracji silnika. Więc nie jest tak słodko. Na szczęście producent umieszcza najczęściej tylko te niezbędne dla danego typu, ale i tak na wale masz 2 znaki,...
Dwie nagrzewnice łącznie z ogrzewaniem olejowym powiiny wystarczyć ale pobiorą prąd ok. 80A. Czy alternator ma taki zapas?
Jeśli silnik łatwo się uruchamia i nie uległ zmianie dźwięk pracy na wolnych obrotach to podejrzenia skierowałbym na filtr paliwa i przewody paliwowe, bądź pompę zasilającą. Regulację momentu wtrysku zostawiłbym na koniec, gdy wyczerpią się inne możliwości. Sprawdź czy przewodem powrotnym nie płynie paliwo z pęcherzykami powietrza- jeśli tak układ się...
Pewnie tak.. masz obrotomierz. Dodano po 2 Wiedzę że to było używane w jakimś sprzęcie wojskowym stąd też filtry przeciwzakłóceniowe za regulatorem prądnicy.
Masz na myśli to? https://obrazki.elektroda.pl/9321482800_...
Jaki hamulec ? Elektromagnetyczny ?
Ktoś ma. Zadzwoń bo pisania za dużo, a i tak nie masz narzędzi do tego więc trzeba zrobić inaczej.
Momenty dokręcania te same co w 1011f. Rozrząd też. Nawet prościej bo masz automatyczny napinacz i nie potrzeba tensometru.
Jakie ciśnienie na wtryskach w silniku Deutz 6-cylindrowym, oznaczenie silnika F6L913?
Pompka paliwa do wymiany. Do tego oleju i filtr oleju.
Nie nie, naprawa silnika duzo drozej wyjdzie jsk uzywka.
Dzień dobry mam pytanko w którym miejscu znajduję się termostat olejowy w silniku Deutz 1011FT
Witam - nie jestem pewien ale popatrz przy silniku dmuchawy bo duzo modelów samochodów ma przy silniku
Dobrze piszesz: Blitz "S" do silników do 1600, do większych Blitz "L". Różnią się tylko attuatorem, "L" ma większy przepływ. Jeśli założysz attuator "S" (centralki są takie same) do większej pojemności jest duże prawdopodobieństwo, że przepływ gazu będzie za bardzo zdławiony, czyli regulacja attuatorem nie będzie skuteczna, czyli spadną osiągi.
Witam . Myślę że można to wykonać na przekaźniku lub dwóch przekaźnikach i czujniku ciśnienia oleju .Dwa przekaźniki wówczas gdy stacyjka w położeniu (0)nie podaje napięcia .Gdy na pinie stacyjki(to należy sprawdzić)w pozycji (0)jest napięcie ,a w pozycji (1) zapłon ,napięcie zanika na pinie stacyjki.Są takie rozwiązania(ciężarówka) i takie gaszenie...
sprobuj wymienic palec kosztuje nie duzo.
Sprawdz wlot powietrza. Może przy duzych predkosciach (3,4 bieg) łapiesz lewe (za duzo) powietrze, silnik dostaje złą mieszanke i tak sie zaczyna zachowywac...
Rzędowe pompy wtryskowe BOSCH były montowane w deutzu w serii 912.
Kolego ta kontrolka jest od sygnalizacji zerwanego paska klinowego napędzającego dmuchawę chłodzenia silnika.
Poszukuje schematu instalacji do mixokreta Brinkmann dc260/43 Byłbym bardzo wdzięczny za podesłanie, Silnik Deutz f3l 1011
Cześć wszystkim. Mam pytanie, jakie ciśnienie bądź podciśnienie powinno być w tej rurce, co dochodzi do membrany w regulatorze obrotów HEINZMANN. Mam Deutz Agrotron 4.85 i mam problem z mocą pojazdu, jeszcze górki nie zobaczy, a już słabnie. Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
Witam. Posiadam ładowarkę teleskopową Bobcat 470 z 2016 roku, silnik Deutz 3,6l. Maszyna po rozgrzaniu silnika około godziny nagle gaśnie i odpala normalnie. Zostały wymienione wszystkie filtry paliwowe i powietrzne.
A w Polsce nie jest przypadkiem 240 V w gniazdku? Moze byc za duzo dla silnika a stanowczo za duzo dla kondesatora.
Potrzebuje części do silnika Deutz F2L 208F ktoś wie gdzie dostać
Z narzynka to tu nie poszaleje a z nożem tokarskim tym bardziej. Liczyłem na bardziej sensowne info. Ale tendencja jest żeby dać zarobić niemcom. Dzięki. https://obrazki.elektroda.pl/2087884200_... https://obrazki.elektroda.pl/7477820300_...
witam właśnie wymieniam rozrząd i wał zablokowałem przez odkręcenie śruby przy rozrządzie na wysokości rozrusznika i włożenie pręta 8 a jak zablokować wałek rozrządu i czy są jakieś znaki na tym silniku bo ja nic nie mogę znaleźć
Patrz budowa pompy. Odkręcić możesz bez liczenia. Sekcje na żabkach niżej ustawiasz. Tak dźwignia ma oring.
W dzisiejszych czasach pakujesz na paletę i wysyłasz. W drugi koniec Polski. A silnik jest tak duży że do bagażnika osobówki wejdzie.
TAA chodzi mi o dźwignię zmiany obrotów silnika. Były różne modele. Siłownik pneumatyczny na membranie hoerbigera przy dolocie albo ten siłownik był przy silniku i linką dolot się zamykał w śrubie.
Termostat szczelinowy jest przy chłodnicy oleju. A teraz jeszcze powiedz czy wentylator masz stały czy sterowany. Powinien być sterowany.
Rozrusznik, pompki wtryskowe , rozrząd, kompresja. Zawór dawki rozruchowej.
Info wysłane.
Witam skorzystałem z schematu dziękuję za pomoc
https://kazpol.com/silnik-9v-ccw-eg-530a... Sprawdź,w którą stronę się kręci.
To pompka wtryskowa, paliwowa jest niżej. Odkręcić przewód wtryskowy i spróbuj trochę dokręcić. A jak nie to wykręć i wymień oring i podkładkę miedzianą bo to ona uszczelnia. Przewody wtryskowe też tam potrafią lecieć.
Genialne, teraz zdradza tajemnicę jak to sprawdzić. Bo silnika ani jego pompki to nie widziałeś. Czytać też nie czytałeś autora.
Gdzie dostanę taki przełącznik? Tylko orginal? Ten nadpalony stycznik można gdzieś dostać, czy to połączone na stałe z włącznikiem? Kondensator sprawdzę multimetrem?
Są na forum. Sam podawałem.
Witam. Mam problem z silnikiem Deutz w Kramerze 8115. Mianowicie wyświetla błąd SPN 523009 FMI 10. Texa odczytuje ten błąd jako Zawór nadmiarowy ciśnienia paliwa - Niezwykle tempo zmiany. Zawór został wymieniony na nowy, lecz błąd dalej wyświetla się jako aktywny. Wymieniony jest też czujnik na listwie. Czy ktoś się spotkał z takim problemem już? AI:...
Deutz nie miał takiego silnika. To SAME. Mogę ci podesłać.
Witam. Poszukuje poduszek pod silnik deutza 1011 w maszynie zettelmeyer 602
Witam przepraszam że długo się nie odzywałem ale dałem sobie spokój z tą kontrolka od temperatury silnika następnie mam pytanie może będziesz wiedział jak się zabrać do glr,świeci się kontrolka na desce
Tam alternator jest sterowany sygnałem LIN, jeśli sterownik uzna, że nie potrzeba obciążać alternatora to zmniejsza napięcie ładowania. W silnikach zasilanych wtryskiem nie ma żadnego ssania, sterownik silnika dobiera parametry pracy odpowiednie to temperatury silnika, zewnętrznej, ciśnienia atm. itd,itd Jeśli sterownik uzna, że potrzeba więcej prądu,...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Słabo kolega szukał. :)
W załączniku schemat klimatyzacji. Jak widzimy elektrosprzęgłem ( Y11) steruje strownik silnika (A35). Jeżeli było zwarcie, problem będzie raczej w nim.
Podejrzewam że regulator się rozpadł. Wymieniasz regulator jak silnik się nie przekręcił to będzie działać po wymianie. Tak wystarcza te bolce. Rolka ma automatyczny napinacz. Uszczelniacze od razu do wymiany. I uszczelka pokrywy zaworów.
Witam. Prawdopodobnie masz problem z generatorem prądu z firmy P..... Ja też to przerabiałem. Na gwarancji został wymieniony aktuator ...i po jej upływie padł też wymieniony. Nikt nie wiedział jak sobie z tym poradzić (nawet serwisanci) aż trafiłem na "chłopków roztropków". Odnaleźli problem i powiedzieli jak go usunąć. Od tamtej pory jest OK (3 lata)....
co prawda to co wkleiłem to procedury diagnostyczne i trochę trzeba się naszukać, ale nic bardziej szczegółowego jeszcze nie widziałem
Dane na forum podawałem.
Witam - proszę podać wymiary silnika oraz napięcie zasilania . Przykładowo : https://abc-rc.pl/product-pol-8781-Silni...
Typowy objaw i przypadłość tego silnika, walnięta uszczelka pod głowicą.
0.20 + - 0.05
Oki podaj numer
https://www.google.com/url?sa=t&source=w... Strona 84-85 kody błyskowe. Silnik Deutz-Fahr na wschód od Odry, common rail plus regulacja luzu zaworów.
0.15 Dodano po 2 Zajrzyj tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15...
http://obrazki.elektroda.pl/3421209500_1... Serdia 2000 jest darmowa. Sciągniesz bez problemu z serwera Deutz-a. Nowsza wersja 2010 jest już płatna chociaż chodzi 10 dni bez kodu i też do sciągnięcia z serwera. Błedy w serdi i wybłyskane są inne niż na wyswietlaczu maszyny. Bo tam już masz kody producenta maszyny a nie silnika. http://obrazki.elektroda.pl/2591843100_1...
ja bym stawial na czujnik temperatury ktory caly czas mysli ze silnik jest zimny i daje za duzo paliwa Dodano po 56 ja bym stawial na czujnik temperatury ktory caly czas mysli ze silnik jest zimny i daje za duzo paliwa
Witam, posiadam ładowarkę Liebherr l509 stereo z silnikiem Deutz bf4l 1011f. Planuje wymienić olej lecz nie wiem jaki będzie odpowiedni i ile tak około wchodzi oleju do silnika.
Kupiłem silnik z zewnętrzną chłodnicą a mój był oryginał z chłodnicą zespoloną z silnikiem i po rozłączeniu zaczął się problem jakby nie było obiegu olej gorący a chłodnica zimna może być problem z termostatem dzięki za pomoc km
silnik dietz dietz kondensator dietz 20mm2
skuter gasnąć rozgrzać serwisant praca warszawa uszkodzi heatpipe
toshiba schemat wymienić łożysko wirnika
Średnica kulki w skrzyni biegów Hyundai Atos 2003 Wejścia transoptora: Anoda i Katoda