Witam mam problem spaliny przedostają się do silnika i dmucha spalinami przez miarkę oleju i odmę dość mocno może ktoś miał taki problem gdzie goszukać.
Wymysł eko-przypałów. Pompa powietrza, jak zimny silnik to dmucha w wydech żeby katalizator się szybciej rozgrzał.
Wentylator nie będzie działał w odwrotnym kierunku - to nie ten typ silnika. Ale ma dmuchać.
Oczywiście że może. U mnie tak było. Najprostszy sposób jaki u mnie się sprawdzał to odpalenie auta i odkręcenie korka wlewu oleju pod maską i patrzenie jak dmucha aż do czasu nabicia powietrza i kichnięcia osuszacza. wiadomo wtedy już sprężarka nie pompuje i zobaczysz czy jest zmiana. U mnie była duża. Po wymianie sprężarki przeszło. Tak dmuchało że...
Jaki poziom płynu, czy układ odpowietrzony, czy silnik osiąga temperaturę roboczą, czy węże od nagrzewnicy mają taką samą temperaturę i najważniejsze czy otworzyłeś w ogóle maskę ?
Ma dmuchać na silnik.
Witam jeżeli powietrzem sadzi z korka wlewu oleju znaczy to że ma przedmuchy i czyli kiepską kompresję i nie chce zapalić. Trzeba zmierzyć kompresję jak jest około 30 atmosfer to jest dobrze a jak nie to szukać innej przyczyny np. zły kąt wtrysku, zużyta pompa paliwa itp.
Klima od razu po odpaleniu silnika powinna dmuchać ustaloną temperaturą? Nie, to chwilę zajmuję bo najpierw parownik musi uzyskać odpowiednią temperaturę a później musi nastąpić schłodzenie kanałów wylotowych, wtedy dopiero temperatura się ustali.
nieefektywność odmy nie nieefektywność tylko silnik dmucha w skrzynie korbową lak lokomotywa.
Po pierwsze w silniku MPI nie powinno się stosować instalacji mieszalnikowej, po drugie te silniki zawsze dmuchały olejem z odmy, kwestia tylko ile tego oleju tam jest - czy wkład filtra powietrza jest nasiąknięty olejem, czy tylko jest go trochę w obudowie filtra. W starszych silnika FIRE w odmie była taka "sprężynka" (coś jak myjak do stalowych garnków),...
urwał się ten wirnik silnik działa i teraz dmucha temperatura spada już jest 0 st z 14 w ciągu 10 minut. Skoro tak to nic już nie sprawdzaj. ;) Dzięki za zdjęcie ale to co mnie najbardziej interesowało jest niestety nieczytelne.
jeśli po dotarciu nic się nie zmieni A co ma się zmienić? Cop najwyżej spadnie. Cisnienie powinno mieć co najmniej 30 barów, po dotarciu jeszcze wzrosnąć. Obecna wartość, jeśli silnik dmucha w dół, to za luźne tłoki.
Pozwolę się podpiąć pod temat. Na forum są instrukcje montażu webasto thermo toc c do opla omegi i vectry c. Poszukuję takiej instrukcji do opla astry f bo chcę takie webasto zamontować a za bardzo nie mam pomysłu gdzie je zamontować. Mam również pytanie jak to podłączyć do fabrycznej dmuchawy w samochodzie tak abypo nagrzaniu silnika dmuchało do kabiny...
Dobra więc. Odświeżam temat. Pralka od 2021/2022 pracowała właściwie ciągiem z przerwami na wymianę łożysk i szczotek (przeczyszczony komutator I cały silnik przy okazji). Czasami trochę wariowała z szarpaniem itp. Ostatnio wyrzuciła błąd E52 i stanęła kompletnie. Nie chciała ruszyć w ogóle silnikiem. Więc przeleciałem całe archiwum elektrody właściwie......
Sprawdź drożność tzw. odmy, gdyż przytkana może być jednym z powodów takiego "dmuchania" silnika, szczególnie przed zimą.
Ściągnij z przepływomierza rurę która idzie w stronę silnika i w nią dmuchaj.
Teoretycznie https://pl.wikipedia.org/wiki/Pr%C4%85d_... jak płynie Ci więcej niż napisane to niedobrze. 1. Praktycznie możesz to zmierzyć amperomierzem (tylko nie cęgą, bo to za mało dokładne na tak małe prądy) i zobaczyć czy może z silnikiem jest ok, a wyłącznik silnikowy zwany termikiem ma niezbyt dokładną skalę. 2. czy silnik ci się nagrzewa...
Jak sąsiednie cylindry to może uszczelka miedzy cylindrami poszła. Trzeba by kompresorem dmuchać w otwór swiecy.
Kolego w silnikach TDI jest raczej normalnym, iż przez wlew oleju dmucha powietrze, gdyż częściowo przyczynia się do tego turbina. Gorzej jest natomiast, gdy nadmiernie wyczuwa się dmuchanie przez otwór po wyjętym bagnecie, bowiem ( moim zadaniem ) może to już świadczyć o zużyciu silnika. Jeśli jednak nie zużywa on zbyt wiele oleju i łatwo uruchamia...
Wyciągnij silniczek i zobacz stan tulejek no i czy nic w nawiew nie wpadło. Żeby wyjąć silnik należy zdemontować schowek pasażera wtedy będziesz miał dobre dojście do silnika i oporników.
Manometr musi być około 35 atm. Przedmuch do skrzyni korbowej może być spowodowany przedmuchem przez pierścienie. Z każdego silnika dmucha z odmy czy masz w wlewie siatkę aby skraplała olej.
Przebite tranzystory w sterowniku silnika.
Po tym co piszesz wygląda że silnik jest przegrzany ,należałoby sprawdzić stojan oraz wirnik ale skoro dmucha dymem,to się nadaje do remontu.
Brak obiegu cieczy przez nagrzewnicę na przykład.
słabo ssie w otworze wylotu powietrza / po lewej stronie na zdjęciu przestał dmuchać Czy silnik i wirnik sprężarki kręci się? Jeżeli tak to jest zatkane. Może wirnik sprężarki poluzował się? Sprawdź bez rury ssącej.
Pytanko do posiadaczy lub tych co macali wana AW, mam do kupienia pompę która jakiś czas temu pracowała z silnikiem 5.5kw z zmniejszonymi obr, po uruchomieniu dmucha ale nie pokazuje ciśnienia oleju oraz czuć luz - stukanie na panewce wału, ktoś poda orientacyjny koszt remontu dołu tej pompy oraz z silnikiem 7.5kW dmuchając do tych 7 bar jakie można...
Hm jak przypominam sobie to w środku w komorze jest popielata taka jakby strumienica żeby właśnie nie wiało na ten regulator i kieruje strumień powietrza właśnie w dół do komory kabiny ale ok sprawdzę jutro ale mówię jak cała komora była rozkręcona to silnik dmuchał także nie wiem o co kaman
Skoro nie ma dmuchania to po co macać nagrzewnicę? Wentylator, jego silnik albo sterowanie padło a nie linki czy poziom płynu.
W wężu jest klapka zwrotna ,jeśli już chcesz dmuchać to od strony pompy. Silnik pompy do wymiany- raczej.
Odłącz tą plastikową rurkę od pokrywy zaworów i zobacz czy dmucha z jej króćca
Ja ładuję byle-czym .Jedynie przydałaby się kontrolka że napięcie jest już właściwe . Ogniwa musiałem dobre trafić bo godzina pracy z gumowym krążkiem do kleju i tylko silnik ciepłym powietrzem dmuchał .
silnik sprawdzałeś? Co ma do tego błędu silnik??? Grzałka do sprawdzenia,hydrostat ( nie metodą dmuchania i słuchania cykania ale omomierzem), moduł.
Jakiej firmy polecacie podkładki pod wtryski 1.6 TDI CAYC? W sumie chyba warto wymienić również oringi, czyli jakie macie sprawdzone zestawy? Przebieg silnika 200 000 km, lekko dmucha po otwarciu korka, ale mimo to silnik pracuje równo.
Opcjonalnie dziura w tłoku . Bzdury, bo wszedzie takie samo ciśnienie. Zawieszone zaworki w PVC, zapchane przewody, silnik zdycha i dmucha w karter. Stąd to wszystko.
Takie napalone/skorodowane/luźne gniazdo bezpiecznika, to opór, a na oporze wydzieli sie w postaci ciepła moc. I ci sie to nakręca: większy opór - więcej ciepła. Musisz dokładnie oczyścić to gniazdo i poprawić zaciski. Dodatkowo powinieneś zajrzeć do silnika dmuchamy i sprawdzić, czy faktycznie nie jest przytarty, czy napalony.
Ten od nawiewu wciagnie?? Dam nisko rurke, przyczepie ją gdzies pod silnikiem i niech sobie dmucha pod silnik, skroplona para tez splynie. Wiadomo ze sa zawirowania powietrza wokół silnika plus wiskoza dmucha.
Jak turbo nie dmucha to chyba sprawność silnika jest mniejsza? Kolejny mit - turbo praktycznie zawsze "dmucha", tylko czasem jedynie utrzymuje ciśnienie atmosferyczne (gdzie w silniku wolnossącym byłoby podciśnienie).
Przyłóż do niej dłoń i wkręć na moment silnik na wysokie obroty - przy jej nieszczelności poczujesz dmuchanie powietrza, jeśli nie poczujesz to jest szczelna czyli sprawna.
i jeszcze jedno, jak działa to chłodzenie ? turbinka zamontowana na silniku dmucha powietrze w rurki, ochładza się w nich, i z powrotem trafia do komory silnika ? Mam to samo pytanie, bo chyba trochę przekombinowałeś z tym chłodzeniem ? Nie lepiej było pójść w chłodzenie wodą ?
No troszkę. Właśnie znalazłem w necie posta z bateria ale nie wierzyłem :) A jaka to jest i gdzie? Dodano po 1 Co do E6 to dmuchałem w silnik który jest z tyłu z prawej strony. Na nim jest kawałek blachy i dużo miedzianych opiłków było. Po dmuchaniu ruszyło ale za kilka dni to samo. Co tam trze? Ta blacha?
Ciekawe jakim cudem Nie wiem jakim, wsadziłem anglika i z kratek nic nie leciało, zamieniłem bieguny i dalej lipa, zamieniłem turbiny na silnikach i wtedy zaczął dmuchać. Palilem wtedy szluga i dym wciągało mi do kratek. To nie było jakieś mocne zasysanie ale widać wyraźnie było, że dym wciąga w kratki
Można spróbować zakryć chłodnice. Mam escorta, u mnie jest taki przypadek że z silnika dmucha gorące powietrze do kabiny a temperatura ledwo co wchodzi na normal, na dłuższym postoju owszem rośnie wentylator się załancza, ale podczas jazdy t.j.w. Mechanik twierdzi że to jest czujnik temperatury.
Palnik i silnik do wymiany ,oraz jeśli jest tłumik wydechu to do likwidacji
Żeby każdy silnik tak dmuchał to byłoby dobrze. Przecież to nie nowy samochód...
Wentylator chłodnicy ze sprzęgłem wiskotycznym. Na zimnym silniku, po jego (silnika) uruchomieniu ma być "wichura" pod maską, tak około minuty. Po tym czasie ma przestać dmuchać i ma dmuchać dopiero podczas dużego zagrzania silnika, przy czym im wyższe obroty silnika tym słabsze dmuchanie.
jeżeli nic nie dmucha to w nagrzewnicy obok silnika od ogrzewania... troche zabawy cie czeka by to wymienic... powodzenia ! jakby cos potrzeba do e-36 to zapraszam - www.bmw-czesci.com
jak sugeruje poprzednik raczej prosciej wymienić silnik
Istnieje taka możliwość -trudno to ocenić bez poznania szczegółów ale jest możliwe, że przypchany dolot(więc i filtr powietrza) może powodować zwyżkę obrotów i zwiększone zużycie paliwa(głównie LPG u Ciebie). Ale uwaga -paradoksalnie nowy wkład filtra może spowodować kłopoty z regulacją instalacji LPG o ile jest ona źle dobrana. Czysty -wiadomo lepszy,...
Stare odkurzacze rzeczywiście dmuchały z tyłu, mam jeszcze kilka takich typów, co do silnika możesz go zabudować i wykorzystać powietrze chłodzące turbinki do dmuchania. Innyą możliwością jest zmiana kierunku obrotów silnika elektrycznego, ale nie ma pewności że silnik będzie dobrze dmuchał, przy tym będzie mocniej iskrzył a turbinki mogą się odkręcać,...
ja najpierw wziąłbym kompresor i pistolet do dmuchania i całą elektryke przewietrzył . wszystkie kostki i złącza .
Sądzę, że nie w takim stopniu jakby należało. Uwierz mi, że fizyka przepływów to niesamowicie rozległa dziedzina. Biorąc pod uwagę wentylatory, które przyniesiono mi do naprawy widzę, że jedne nie powinny być załączane na dłużej niż 10 minut z przerwą półgodzinną bo im się obudowy topią, inne wręcz odwrotnie-małej średnicy śmigła i mocny silnik. Dmuchają...
witam,kupilem audi a4 i mam problem z ogrzewaniem,wraz z wzrostem temperatury silnika dmucha coraz cieplej,temperatura na wyswietlaczu sie zmienia i nic poza tym, nie dziala rowniez regulacja,daje caly czas tylko na szybe,gdzie moze byc problem? Pisownia p. 8.2 manta
Pewnie gniazdo zaworu wyleciało (zdejmij głowicę) silnik złom.
Krokodyle powinni być wyposażeni w odpowiednie urządzenia pomiarowe do emisji spalin i robić pomiary na drodze tym wszystkim tedeikom, Dlaczego tedeikom? Jak wszystkim to wszystkim :) Skoro na żądanie drogówki dmuchają wszyscy kierowcy to nie widzę powodów by nie dmuchał każdy silnik, bez wyjątku.
Przecież to singiel, po jaką cholerę odkręcasz wlew na pracującym silniku?
Mam problem z ogrzewaniem w Seacie Alhambra przy wolnych obrotach silnika po ustawieniu temperatury np.26 st. przy rozgrzanym silniku dmucha zimne powietrze , po dodaniu gazu grzeje dobrze , pompa wody wymieniona 3 miesiące temu. Jeżeli ustawie 21 st. dmuchawa trochę zwalnia i wtedy leci lekko ciepłe , dodam gazu i grzeje dobrze . Tylnia nagrzewnica...
Sprawdź pozostałe czy nie dmucha
Jak wyciągniesz miarkę od oleju, podczas pracy silnika to dmucha z niej. Czy po stronie kolektora ssącego odgłos pracy jest normalny dla silnika diesla.
Jeżeli już to za silnikiem aby rezystor ograniczał prąd spirali. Silnik powinien "dmuchać", bo inaczej spirala może się nadmiernie rozgrzać i uszkodzić obudowę. Nie zawsze jest to możliwe, bo najczęściej silnik jest zasilany ze spadku napięcia powstałym na części obwodu grzejnego. Dobór rezystora to oczywiście osobna bajka, zarówno pod względem wartości...
Mam podobny problem w Fiacie Punto 1.9 JTD. Auto po odpaleniu trzęsie się, kopci na siwo-niebiesko i nie wkręca płynnie na obroty. Komputer pokazuje za małe ciśnienie na wtrysku, ale wtrysk był zmieniany i problem nie ustaje. EGR jest zaślepiony ale to chyba nie jest powodem bo wielu ludzi to robi i jeżdżą. Z bagnetu na odpalonym silniku dmucha powietrze....
Bo odmą c330 jest ten korek i jak dmucha z niego to się brudzi silnik od góry i spływa ku dołowi. I dobrze że jest wąz założony. Nie ma silnika który nie dmucha z odmy.
Standard w tych silnikach że z pod wtrysków dmucha.
Dzień dobry Może ktoś coś doradzi, zaczęło się na wiosnę przy uprawie kultywatorem, po niecałych dwóch godzinach pracy silnik zaczął się grzać , później pojawiły się spaliny w komorze oleju i dmuchało z pod korka wlewu oleju , woda się nie gotowała. Stara 4011 bez zegarów. Zdjąłem głowice żadnych widocznych przyczyn, dałem do regeneracji, 1 musiałem...
Zamiast brać się od razu za wymianę sprawdź aktywatory (silniczki klap) i rezystor dmuchawy. Jak pisałem wcześniej że wentylator działa cały czas choć są takie dni może jeden na 30 że odpalam i nic się nie dzieje. Raczej silniczki klap nie mają tu dużej roli słychać jak wszystko się czasem wyłączy że działają , Dziś wieczorem po uruchomieniu samochodu,...
Mam jeszcze jedno pytanko z tyłu na silniku jest jakby odpowietrznik jak silnik pracuje to dmucha z tamtad powietrze i troche oleju gdzie mam to podłączyć?
Kolego USI maluch zawsze dmucha z korka oleju Ten typ tak ma.
Pękły zaworki w głowicy i teraz dmucha tam gdzie ma lżej, głowicę zdjąć i sprawdzić
Witam, Mam Peugeot 208 1.2 z 2013 bezwypadkowy i problem z klimatyzacją automatyczną, która żyje swoim życiem. Po uruchomieniu silnika (przyciska klimy wciśnięty, ustawienia najniższe Lo) włącza się na jakiś czas (raz krócej raz dłużej) i chłodzi prawidłowo po czym zaczyna dmuchać ciepłym powietrzem. Czasami od razu po włączeniu silnika będzie dmuchać...
Jakieś pomysły? Odłącz sensor 3W i sprawdź czy wyjdzie na obrotny (kostka pięciokablowa wpięta z tyłu silnika). Najlepiej jest podmienić na próbę dmuchać nie zalecam jest to czułe urządzenie, tu opis do starszej wersji https://blisco.pl/jak-sprawdzic-hydrosta... Nadmuchać na próbę to kolega sobie może balona xD
Sprawdźcie, czy nie macie nieszczelności na wydechu pomiędzy sondą. Pewnie chodzi wam o sondę, która jest za wydechem. Ona jest rozumiana jako długofalowa i wykrywa niedopalony tlen, stąd wywala błąd P2096. W ostatnio robionym aucie była nieszczelność za złączem elastycznym. Czasami też zdarza się, że samo złącze się zniszczy i też tak pokazuje. Można...
Witam. Opornik który Ci się spalił służył jedynie do zmiany obrotów silnika przy dmuchaniu zimnym powietrzem i nie ma wpływu na grzanie się przewodów. Jeżeli Cvi się grzeją ( a zdarzało się) to przyczyna leży w wypalonych konektorach na przewodach, lub styków w samym przełączniku. W poniedziałek sprawdzę czy w firmie zachowała się w laboratorium DTR...
Napisz czy masz wentylator na tym silniku żeby dmuchał na niego i czy w tej obudowie są jakieś dziury d góry po to aby ciepłe powietrze wydobywało się na zewnątrz. I napisz jeszcze po jakim czasie silnik zaczyna się grzać.
NA wyłączonym z gniazdka urządzeniu w dowolny sposób usuń ten nadpalony czarny element ( nawet zgniatając go szczypcami uniwersalnymi czyt. kombinerkami) tak by jego końcówki straciły połączenie. wtedy podłącz do gniazda wtyk urządzenia i sprawdź. Tak, prawdę mówiąc (a raczej pisząc) bez tego warystora odkurzacz będzie działał (do następnego zawirowania...
Tym wężykiem z reduktora ma zasysać, nie dmuchać, co znaczy, że masz uszkodzony reduktor gazu, ma dziurę, i dmucha gazem. Zregeneruj, lub wymień na nowy, taki sam, lub inny.
To może jakoś zmienić biegunowość, żeby dmuchał do środka? Jest to możliwe? W tych silnikach nie da się. Ponadto ukształtowanie łopatek nie pozwala. Drugie rozwiązanie jest sensowne i wykonalne.
Jakby leciał zdecydowanie "dziobem w górę", to by przeciągnął - leciał prawie poziomo, to silniki nie "dmuchały" na ziemię. Ale jakiś ślad na tym "zdjęciu" widać: kierunek, w którym upadła brzoza - przecież jest pochylona w lewo, a upadła w prawo. A śmieci to pewnie i latały po podmuchu silników, i widać je tam, gdzie na koniec upadły (no, trochę już...
Turbina zaczyna w tym silniku efektywnie "dmuchać" około 2000rpm... między 1700-2000 ma "dziurę turbo". To bardzo słaby silnik (82KM) jak na tak duże auto, do tego turbina o stałej geometrii w układzie bez IC.
Dzięki Michał. zdjąłem węży od odmy co idzie do dolotu i na pracującym silniku to dmuchało z niego ale olejem nie chlapało raczej taka mgiełka. Poziom oleju mam na miarce max od kilku lat leje 10W40. Właśnie już tak myślałem żeby przedłużyć ten Wężyk i gdzieś puścić bokiem. A tak z innej beczki opłacalne jest remont takiego silnika tak z ciekawości...
Witam, przewertowałem forum wzdłuż i wszerz, ale nie znalazłem odpowiedzi mojego dość nietypowego problemu. Problem dotyczy Xsary z pół klimatronikiem( pozycja AUTO na regulacji nawiewów) Napiszę w punktach: 1. po odpaleniu silnika dmuchawa działa powoli, nie reaguje na potencjometr. Nawet jak skręcę go w pozycję 0 dalej dmucha z taką samą prędkością....
Witam mam podobny problem z Turanem 1,9. 2006r . Ogrzewanie działa w kratkę jak się zagrzewa silnik leci ciepłe gdy osiągnie 90 stopni dmucha zimne. Wymieniłem termostat w silniku i nic nie pomogło. Za obserwowałem że poziom płynu chłodzącego jest minimum wręcz zbiorniczek wyrównawczy jest pusty. Odkręciłem korek w celu dolania wody do układu ciśnie...
To nie jest bezpiecznik, a rezystor drutowy. Na jego obudowie powinna być podana wartość. Rezystor o mocy ok 3-5W (tak na oko). Regulował zapewne prędkością obrotową silnika. Bez niego, "farelka" nie będzie dmuchała na jednym zakresie , albo wcale. Powinna natomiast grzać kilka sekund do czasu zadziałania wyłącznika termicznego. Urwana końcówka nie...
Moja C 360 dmucha z korka wlewu oleju.. Nie jest słaba, mocno się nie grzeje tylko to dmuchanie. Czy to będzie wina głowicy, czy mogę się spodziewać wymiany pierścieni bo trochę oleju tez pobiera. Wolałbym żeby to była głowica, to szybko bym naprawił a cały silnik to zejdzie trochę.
Witam Wygląda, że zablokowała się klapa rozdzielania nawiewu na szybę/na twarz. Możesz mieć także uszkodzony silnik tej klapy lub jego zasilanie. Pozdrawiam
A jak silnik stoi to turbina dmucha? Zauważ dwa parametry: -ciśnienie w kolektorze -ciśnienie atmosferyczne
Może mi ktoś powie czy, to normalne ze w czasie pracy silnika tak mocno dmucha do zbiorniczka paliwa. Wygląda to jakby się woda mocno gotowała. Jeżeli to nie jest normalne, to co może być przyczyną.
Musisz skozystać z pomocy fachowca , przyczyna moze być uszkodzony silnik klapy temperatury , zacinająca sie klapa bądz czyjnik tenperatury powietrza na wylocie bądz we wnętrzu kabuny. Zacznij od diagnostyki komputerowej.
Kompresje kiedyś mierzyłem i nie była równa tak że nie dojdę po tym... Silnik dmuchał odmą więc dlatego chyba tak szybko i dużo wody naładowało do oleju... brat zdemontował dolot i twierdzi że szklanka wody się wylała... Jutro czeka mnie troche pracy.... Któryś zawór stukał delikatnie odkąd mam ten samochodzik... jeżdżone jest na 10w/40 lotos czy pomoże...
Po wymianie czujnika "niebieskiego" jak ręką odjął dziwne działanie klimatronika. W miarę ze wzrostem temp. silnika zaczyna dmuchać ze wszystkich kratek - w końcu reguluje a nie zawiesza się na nadmuchu na szybę dzięki Jarzabek666 za naprowadzenie.
Już sobie zobaczyłem powiem ci jak jest w moim stilo ten z przodu w dolot a ten co masz dobrze widoczny i zsunięty bezpośredni spływ oleju do skrzyni korbowej . jak zdejmiesz to z któregoś dmucha ???
W tym roku znów to samo tylko musiałem już kupić nowe kostki i kolejny rezystor. Po wymisnie cisza. Dalej nie działa. Na włączonym silniku gdy włączę nawiew czuć że silnik dostaje obciążenie, ale nic nie dmucha. Jak mogę sprawdzić na krótko czy to wina nowego rezystora czy może sam wentylator się spalił. Zdemontuj wycieraczki i podszybie ustaw nawiew...
Pewnie dolot niedokładnie zmontowany i dmucha na zewnątrz zamiast w kolektor, posprawdzaj rury filtr pow-turbo i turbo-kolektor dolotowy
wyjąłem przekaźnik wentylatora i sprawdziłem nadmuch - kręci się jeden wentylator (prawy) i dmucha na silnik, z założonym przekażnikiem kręcą się dwa wentylatory i czuć jak dmucha na zewnątrz
mam wszystko (tzn silniczki i śmigła) mam jednak dwa problemy: 1. Jak zamocować silnik napędu pionowego?? Nie mam bladego pojęcia jak to zrobić. 2. Gdy zmontuje wszystko "do kupy" silnik dmucha do tyłu tzn żeby nadmuchac poduchę musiałby być umiesczony od dołu... Czy nie można zrobić tak aby kręcił się w drugą stronę?? Pomyślałem aby zamienić bieguny...
Zmierz kompresję i tyle będzie wiadomo Kompresja prawidłowa a silnik i tak dmucha (normalka w C330).
Jeżeli silnik 3-fazowy to to tak.
ale powiedzieli ci jak bije turbina czy z dolnych obrotów dobrze dmucha?
Musi dokładnie wyschnąć silnik i moduł(jak był zalany) pochyl ją na bok i podłącz farelkę niech dmucha od spodu.
Tak teoretycznie myślę ze takie zbiorniki nabić do 8 atmosfer (czym więcej to lepiej), wąski gardziel z rurki na silnik, to powinno to dość długo dmuchać i turbinę kręcić. Tak tylko pomyślałem czy by to było realne :)
Zabezpieczenie przed zamarzaniem nie pozwoli na włączenie sprężarki. U mnie jest to mniej niż 5°C, natomiast pracuje cyklicznie w obecnych temperaturach, im zimniej tym krótsze cykle pracy w stosunku do cyklu przerwy. Nie pamiętam przy jakiej temperaturze nie startuje w ogóle. O jaką różnicę pytasz? Opcja auto to automat siły i kierunku nawiewu, nie...
Są różne rodzaje wtryskiwaczy paliwa, ja w swoim silniku pulsacyjnym stosowałem wtryskiwacz z cewką elektromagnetyczną. Wymaga on zastosowania wstępnej pompki paliwa (elektrycznej, która zazwyczaj jest w baku) podaje ona paliwo pod ciśnieniem chyba 2-3 barów. Wtryskiwaczem można sterować zwykłym kluczem tranzystorowym z dużą częstotliwością, nie pamiętam...
citroen dmucha dmucha powietrza pompka dmucha
karta pamieci aparatu spawarka głośny technics potencjometr balans
silnik dmucha wymiana gniazda powerbank
Montaż podsufitki Passat B5 FL do B5: Wymagane modyfikacje Ograniczenie przepływu przez filtr hydrauliczny - co oznacza?