Dziękuję wszystkim za cierpliwość i odpowiedzi. Szukając w goglach kondensator silnikowy 20uF 450V AC jest dużo ofert ale jak to sie ma do mojego starego tzn chodzi o rozmiar. Nowe mają Wymiary korpusu Ø40 x 70mm a mój ma 20cm długości. Pewnie chodzi o inny rodzaj wykonania? ten jest polipropylenowy ale efekt działania jest ten sam?
Słuchaj, rozumiem ze masz na myśli ten dźwięk który pojawia się od czasu do czasu na tym filmie. A tak prozaicznie, sprawdzałeś czy czegoś w wydechu nie ma? Moze oderwał się kawałek siatki od wygłuszenia i brzęczy ci w tłumiku po prostu. Albo gdzie indziej coś jest luźne, to nie musi być w silniku. W swoim motocyklu odkleiła mi się blaszka aluminiowa...
Jak na moje to: - żółto zielony do przewodu ochronnego (sprawdź jeszcze jakimś miernikiem czy jest połączony z korpusem silnika) - pomiędzy czerwony a pomarańczowy wstawiasz kondensator [url=]np. taki - pomiędzy biały i czarny zasilanie 230V Przy założeniu, że ten schemat jest w porządku. I oczywiście MAKSIMUM ostrożności przy jakichkolwiek pracach!...
Witajcie posiadam taki moduł/sterownik silnika od Hondy dylan 125 . Nie mam pojęcia jak go podlaczyc. Podejrzewam tylko jeden przewód czarno żółty. Myślę że jest on od cewki WN. Internet milczy lub nie mogę znaleźć nic. Potrzebuje który kabel od impulsatora i zasilania +12v bo to zaplon DC. dziękuję za pomoc. Dołączam zdjęcia.
Na jakie napięcie są siłowniki? Dodano po 2 Masz wiadomość na pw. odemnie. tutaj jest cos takiego : czyli: * napięcie zasilania 12V * niewielki pobór mocy: max 75W * silnik elektryczny prądu stałego 12V 35W * obroty śruby 1.5cm/sekundę * maksymalny ciąg liniowy 90Kg
Czesc Nie pisze na temat "45kW" tylko w innej sprawie. Widze, ze tylko Vodiczka "zalapal" o co mi chodzilo. Urgon, nie porownujmy silnikow modelarskich do silnikow nazwijmy "trakcyjnych". Jakies dwa lata temu, jadac na ryby na polnoc, wstapilem do kolegi mieszkajacego nad jeziorem Simcoe. Jest On i wedkarzem i modelarzem. Chwalil sie nowymi, 10cm3,...
Witajcie. Trafiła do mnie hulajnoga Ducati Scrambler City Cross-e po drobnym upadku. Sterownik firmy KCHQ. Ktoś jednak dodatkowo odciął wszystkie przewody w silniku. Polutowałem wszystko i droga dedukcji podpiąłem tak że zgasły błędy i silnik wystartował. Posklejalem manetkę i hulajnoga jeździ. Rozpędza się do maksymalnej prędkości, jednak jest bardzo...
model silnika to RV4 p6 To się zdecyduj dokładnie, bo RV4 a P6 to zupełnie inne silniki. AM4 to zupełnie inny silnik i części nie pasują wzajemnie. wychodzą z niego tylko dwa kable czerwony i czarny Podaj więcej informacji na temat zapłonu, bo na pewno nie jest to zapłon Ducati i raczej nie jest to CDI.
Dzisiaj odebrałem hulajnogę z gwarancji, bo miała problem z silnikiem. I od razu przy pierwszym włączeniu hulajnogi w sklepie już migało i hulajnoga normalnie jeździ nie ma innych problemów tylko to wkurzające migające światło i z tyłu światło normalnie działa, ktoś może zna rozwiązanie?
Witam!! Mam problem z motorowerem Aprilla Classic 50, który wyposażony jest w silnik AM3. Głównym problemem jest brak ładowania. W trakcie pomiaru na akumulatorze napięcie nie wzrasta, jest między 11,80-12,1V DC na pracującym silniku. Z alternatora wychodzą przewody na moduł zapłonowy i jeden żółty na regulator napięcia. Na tym żołtym przewodzie oporność...
Moc maksymalną jaką generują cewki. Które cewki lub który zespół połączonych fabrycznie cewek stanowiących jedną. Na schematach często zespół połączonych cewek rysowany jest jako jedna! Czytałem gdzieś że zapłon generuje około 88W ale pewien nie jestem. CO to znaczy zapłon generuje? Masz straszne zamieszanie w nazewnictwie! Trzeba to wyprostować, bo...
Masz gdzieś brak masy, zasilania. Sprawdź też napięcie aku podczas pracy silnika. Przewody przy przekaźniku rozrusznika czy nie nadpalone, luźne, zasyfione.
Sprawdzaliście czy ten sposób działa? Inny model ale cień szansy jest :D. To klon konstrukcji Xiaomi więc jak nie wypali zdjęcie blokady w SW to zostaje wymiana dashboard + moduł silnika. P.S. Co was podkusiło aby kupować te klony?
Poroniony pomysł 1. fazy rozrządu nie powinno się zmieniać bez względu na prędkości czy obciążenia, po prostu raz optymalnie ustawiona się nie zmienia. Bzdura totalna. Dla każdej prędkości obrotowej i obciążenia optymalne są różne kąty otwarcia, zamknięcia zaworów. Po to są stosowane zmienne fazy rozrządu. A co do optymalnych warunków pracy silnika...
Witam. Mam problem z zaplonem ducati energia silnik am6. Brak iskry po sciagnieciu magneta zauwazylem ze ten czarny kwadracik co jest miedzy cewkami zostal spilowany przez magneto (patrz zdjecie) troszke to wyprostowalem lecz iskry nie ma dalej. Moje pytanie co to jest i czy przez to nie bedzie iskry. I dodam ze silnik nie posiada akumulatora i rozrusznika...
Kondensator od pompy ma 10,6µF (nominalnie 12µF). Znalazłem jeszcze taki model Ducati 416.17.11 który też ma 30 tys. godzin tylko jest w plastikowej obudowie (nie posiada ochrony S2 według katalogu producenta. Czy obudowa będzie tutaj miała jakieś znaczenie? Tutaj jest dostępny katalog produktów: Chciałbym jeszcze zapytać czy można czymś posmarować...
motorki mają takie silniki : honda vfr 750 honda vfr 800 honda vfr 1200 F ducati 1199 ducati 848 i jeszcze .... ...trzeba tylko poszukać
Motocykl naprawiony, wymieniłem złącze TPS i jeden przewód TPS-ECU, błąd z aktywnego zrobił się "zapamiętany". Tu utknąłem na cały dzień, silnik zapalał, lecz nadal się nie wkręcał, dopiero odłączenie zasilania na 2 godziny spowodowało, że błąd przeszedł do historii i wtedy dało się go usunąć. Motocykl jeżdzi, wszystko OK, ale napięcie zasilające TPS...
Prosta w tym sensie że inne elementy silnika możesz ustawic, wyregulować do ograniczonych obrotów przez zapłon... A jeśli chodzi o sam ogranicznik obrotów, to podaj więcej informacji na temat tegoż zapłonu
Potrzebujesz zupełnie innego alternatora, bo oryginalnego zapłonu za bardzo nie przerobisz. Jeśli przerobisz zapłon na samo ładowanie akumulatora i światła zasilane z akumulatora, to zapłon nie da rady akumulatora naładować. Jeśli potrzebujesz ładowania akumulatora do dodatkowego oświetlenia (np. kierunkowskazy), to można je zrealizować również za pomocą...
Sprzedałbyś może magneto ? Kupiłem uszkodzone moto zrobiłem remont całego silnika a teraz się jeszcze okazało ze magneto do wymiany. Pozdrawiam
Witam, potrzebuje pomocy z doborem zamiennika. Pacjent to Aprila z silnikiem rotax 123. Padł regulator napięcia: DUCATI energia 343875. Daje on napięcie na akumulator około 19V na średnich oraz wysokich obrotach. Do regulatora przychodzą 2 fazy o napięciu około 70v . Na wyjściu jest prąd stały. Czy przyczyną może być np. jakiś opornik ? ma ktoś pomysł...
Witam. Zakupiłem do mojego simsona ze sklepu internetowego JackMotors zapłon elektroniczny Ducati Energia i mam problem z jego podłączeniem ponieważ opisy na cewkomodule nie zgadzają się z tym czego spodziewałem się po schemacie którego nie dostałem wraz z kompletem. W skład wchodzi: iskrownik Ducati Energia, koło magnesowe Ducati Energia, cewko - moduł,...
Zestaw sterowania masz z firmy KCQ Shenzhen. Duża firma, robi bardzo dużo modeli liczników i sterowników. To samo siedzi w hulajnogach za 1000zł jak w Twojej za 2800zł. Tylko baterię masz sporo większą. Niestety nie udostępniają żadnego oprogramowania do MCU sterownika silnika a już na pewno odblokowanego :). Co do ikonki bluetooth to chyba Ducati zrezygnowało...
Bateria , silnik , wyświetlacz sprawny. Obstawiam sterownik. A że nie wywala żadnego błędu więc coś odcina sterownik. We wszystkich sterownikach jakie sprawdzałem oporność termistora była taka sama w układzie jak i po za nim dlatego obstawiam że to może jego wina. Oporność spada na termistorze i sterownik odczytuje to jako wzrost temperatury i się blokuje.
nr fabryczny urządzenia 630006242 Szanowni, prośba o pomoc. Po 5 latach użytkowania okap po wyłączeniu przyciskiem zasilania dalej pracuje (buczy). Wszystkie kontrolki i wyświetlacz gasną, powinna być cisza, a okap buczy. Naturalnie po odłączeniu kabla przestaje. Normalnie startuje, włączają się wszystkie prędkości, swiatełka halogenowe i inne opcje...
Nie rozumiem sensu wpięcia pickup coli pomiędzy dwie bramki tyrystorów, w tym układzie co ma robić TR2 ? W starym Fanticu 300 z zapłonem Ducati Energia była bardzo specyficzna PC, miała dwa rdzenie, dwie cewki, dodatkowo były w niej diody, wszystko to było zrobione pod specyficzne nabiegunniki w kole magnesowym (wszystkie cewki były wewnątrz), tylko...
Prądnica ducati energia, tego typu jak na obrazku. Ona nie ma cewek ładowania. Ma tylko cewkę zasilającą CDI, impuls, i jedna cewkę zasilającą instalację. Spokojnie naładuje akumulator i zasili światła.
W ogóle się nie włączą bez akumulatora. LiFePO4 ma dość szeroki zakres dopuszczalnych napięć ładowania. W przeciwieństwie do Li-Ion, a temu alternatorowi nic nie grozi. To kopia układu Ducati.
Mam chyba to drugie czyli Ducati, bo pisze tam coś o dwóch żółtych kablach a u mnie właśnie tak jest...
zależy mi na tym żeby wszystko działało jak należy bardzo proszę o pomoc. Nię będzie działać bo elektronika się za bardzo różni. Co w ogóle chcesz z tym autem robić?
Może ten schemat będzie pomocny. Regulator Ducati, z sześcioma wyjściami. Lub z pięcioma.
Tak, ale jeśli ta osoba co biedzie użytkować ten silnik np. w motorynce nie zna się kompletnie na tym dlatego chciał bym założyć ten zapłon. Czyli jest możliwość założenia po przeróbce mocowania koła magnesowego na wał. To cdi które jest na aukcjach to dużo kosztuje, a ja mam w domu cały kompletny zapłon, ten ducati energia.
Witam, chciałbym do mojej aprili z silnikiem am6, zapłonem ducati energia z cewkomodułem założyć ten obrotomierz Oryginalnie był tam obrotomierz mechaniczny, ale ktoś zmienił na inny silnik w którym nie ma miejsca na mechanizm obrotomierza. Moje pytanie brzmi, jak podłączyć ten obrotomierz, chodzi mi tu głównie o kabelek sygnałowy, żeby to działało...
Kondensator skoro powinien mieć 14uF a ma nie całe 3uF to znaczy że trzeba go wymienić. Kupując kondensator lepiej poszukać coś odpornego na zmiany temperatury i przystosowanych jako kondensator do silnika. Tak, Panie Mateuszu jestem tego świadom, że kwalifikuje się do wymiany. Jakieś dodatkowe parametry są istotne (co oznaczają literki B i C)? Znalazłem...
czyli to raczej nie ta złączka może być problemem? Ona nie ma żadnych elementów, który dawałyby taki problem? To tylko połączenie elektryczne PE. Kondensator jest przy silniku dmuchawy, wyglądem i gabarytem zbliżony do kieliszka. Np. Hmm, jeśli kondensator jest w obudowie wentylatora, to raczej nie on jest problemem. Cały wentylator był wymieniany...
Dla sprawdzenia. Może być ten? W sumie jedyny dostępny. Ogranicza mnie średnica na 25mm.
Mała aktualizacja. Sam problem z rozmiarami został rozwiazany. Czyli wystarczy mi znalezc podobny kondensator . Teraz pytanie do was bo jestem jeszcze dosyć laikiem czy np taki Spełni zadanie poprzednika .
Taki może być:
Witam, Mam nadzieje że w odpowiednim temacie piszę ale w przeciwnym przypadku proszę o wyrozumiałość. Mam do wykonania przykładowy model kompensacji mocy biernej, w którym mam planuje zastosować niewielki silnik o mocy ok 0,5kW. Przy założeniu że silnik ma cos(fi) 0,8 a przy pracy znamionowej a chciałbym go polepszyć do 0,95 to moc bierna kondensatora...
Jest to kondensator stały 15uF /450 VAC Tu produkt w cenie ok 11 zł + przesyłka
Witam Otóż kupiłem cewko moduł i stator to mojego AM6, po podłączeniu brak iskry Silnik AM6 Iskrownik DUCATI ENERGIA Cewko moduł Magneto na rozrusznik proszę o pomoc w ustawieniu tego wszystkiego tak żeby pojawiła się iskra, na zdjęciach poniżej przedstawiam mój zestaw, proszę o pomoc Dokupiłem magneto Ducati Energia czy teraz może ktoś mi pomóc w ustawieniu...
Witam M mojej mz ts 150 założyłem alternator i wszystko śmiga jak należy .Zaznaczam że nie wprowadziłem żadnych trwałych zmian do silnika tego leciwego motocykla , a jedynie zastąpiłem oryginalną prądnicę , regulator , akumulator i żarówki ( 12 v) Alternator z silnika Minarelli , Ducati energia lub podobny -musi mieć nie więcej niż 103 mm średnicy!
Chyba większość śledzących kanały motoryzacyjne w serwisie YouTube widziała test strumieniowych świec zapłonowych a raczej "wyrok" na tym "wynalazku". Zdaję sobie sprawę, że forum jest bardziej poświęcone elektronice ale z racji, że chodzi o świece zapłonowe zasilane prądem elektrycznym to chyba mi to wybaczycie. :D Rozwój mechaniki pamięta różne dziwne...
Niestety nie jestem pewien co do modelu silnika. Nie ma juz na nim zadnych naklejek wiec nie wiem jak sprawdzic model. Jestem tylko pewny , ze to tecumseh dwusuwowy. Jest identyczny jak w tym watku. Co do ustawienia przerwy to wiadomo, bez problemu. Okolo 3mm przed GMP tez jest oczywiste (bo znalazlem to w jakiejs specyfikacji tecumesha), gdyby nie...
Witam Wszystkich. Czy ktoś ze zgromadzonych może mi pomóc ogarnąć sprawę ładowania aku w motorze ? Motocykl z 2004 Honda Hornet. Problem w tym ze powyżej 3 tys obr nie ładuje..A oto opis sytuacji: Napięcie akumulatora 12.6 V. Załączam zapłon (świecą światła) prąd mierzony na + dodatnim przewodzie z aku (-) 5.8 A Odpalam silnik.. 1500 obr/min - Napięcie...
Witam, mam pytanie do fachowców Zakupiłem używany mini ciągniczek czeskiej produkcji Vari z silnikiem Jikov i zapłonem elektronicznym ducati. Ciągniczek odpalał ale czasem zdarzało się że przy zapalaniu silnik odbił i pracował na lewych obrotach lub odbijał przy próbie zapłonu. Diagnoza nieprawidłowo ustawiony zapłon. Postanowiłem przy użyciu lampy...
v-max 90km/h - mało prawdopodobne, licznik ma bardzo dobry humor, realne 70 km/h na najszybszym przełożeniu montowanym fabrycznie w tych silnikach. cylinder 70cc - w tych silnikach max 65 cm³ (mały skok wału wynoszący 37.4 mm). Gaźnik oryginał Keihin czy tuning Amal? Jakiej produkcji moduł zamiennik? Zakładałem ostatnio WMMotor w żółtej obudowie...
To spróbuj kolego przejechac Simsonem 1800 km w lipcowy upał bez przerwy Jeździłem więc ja pytam ile tej prawdy? i co jest nieprawdą? dalej sama teoria?. Sama teoria, więc proszę aby kolega dokładniej podał zasady zwrotnego przepłukiwania cylindra dwusuwowego silnika Simsona systemem Schnurfiego oraz DLACZEGO właśnie w tym modelu jest to takie ważne....
Moduł musi mieć masę i to bardzo dobrą, inaczej zacznie pracować chaotycznie. Tak samo brak połączenia masy silnika z instalacją elektryczną - będzie powodować zwielokrotnienie iskry.
Prędkościomierz nie ma nic wspólnego z układem zapłonowym i pracą silnika. Jedyną rzeczą którą mogłeś uszkodzić w rejonach naprawy czujnika prędkości to stacyjka i przewód "gaszenia". Widzę że dałeś skuter do niekumatych mechaników, albo takich, co chcą zarobić na naiwnych. Mogą sobie załatwić moduł za 300 zł sygnowany "Piaggio Vespa Gilera Derbi Aprilia...
Mała aktualizacja w temacie. Układ generalnie działa choć nie rozumiem jednej rzeczy. Miałem mały problem z dostrojeniem silnika. Więc wyjąłem jedną świecę która miała ustawioną przerwę na 0,4mm, na świecę o przerwie minimalnie większej bo chciałem z tej pierwszej później sobie kolor elektrody zobaczyć. Po tej wymianie silnik dostał odcięcia w górnej...
Według moich informacji ten system zapłonu stosowany był wyłącznie w silnikach chłodzonych cieczą. Składak jakiś? W silnikach chłodzonych powietrzem stosuje się prosty moduł tzw. bezimpulsatorowy. Moduł który otrzymałeś z pewnością przeznaczony jest do motorowerów z silnikiem AM6, ew. Derbi (zapłon Ducati Energia). Nie ma opcji aby dało się go podłączyć...
Na module zewnętrznym cewka świeca działa robi iskrę, przypadkiem w na tyle dobrym momencie że silnik odpali, ale jest to moduł na 4 kable do silników 4t z odcięciem zapłonu i zmienym kątem zapłonu co się kończy rozjechaniem iskry powyzej 3000 obrotów i niestabilna praca na niskich. Nawet nie idzie ustawic gaźnika. Dostałem to że śmieciami do tego rozebranego...
Napięcie to 230V, watomierz gdzieś znajdę ale to bliżej niedzieli bo wtedy chyba będę najszybciej na działce... widziałem że kondensatorów 40µF jest sporo, oryginalny ~230zł (part number Kranzle 43.035), na allegro od 15~50zł, przez 60-80zł niby dedykowane do karcher - po droższe... czy jest sens przepłacać czy może polecicie jakiś konkretny rozsądniejszy...
Mam problem ze spalinowym kompresorem śrubowym KEASER M32, chwilę po odpaleniu odcina prąd do elektrozaworu paliwowego i kompresor gaśnie, tak jakby zadziałało jakieś zabezpieczenie, sprawdziłem czujnik ciśnienia oleju-dobry, czujnik temp. śruby- dobry, jest jeszcze chyba zabezpieczenie, które powinno wyłączyć silnik w chwili zerwania paska napędzającego...
Witam Z góry pisze że od 2 tygodni przeczesuje google całą elektrodę i nic niema ludzie inni też szukają i nikt nie odpowiada na temat tego schematu Atala posiada silnik morini franco motori jest z rocznika 1996 oczywiście skuter bo rocznika silnika nie znam ale wygląda jak by od nowego był w skuterze instalacja elektryczna to 4 cewkowy stator bez impulsatora...
Witam Oferuję na sprzedaż części z suszarki AEG Lavatnerm, model T76385AH1, Typ TC09H6MHP, Prod.No: 91609733600 . Pokrótce o usterce i próbie naprawy - sprzęt działał rewelacyjnie do dnia kiedy, pewnego pięknego dnia żona zauważyła że w zbiorniku skroplin po zakończonym suszeniu jest bardzo mało wody, za to wewnątrz bębna i elementach suszarki jest...
Projekt jest jak najbardziej praktyczny, bo nad takim rozwiązaniem pracują firmy samochodowe. Takie sterowanie zaworami pozwala na dowolne zmiany czasów rozrządu i pozwoli zoptymalizowac pracę silnika. sokmarcin zapoznaj się jeszcze z systemem DESMO (rozrząd desmodromiczny) stosowany przez firmę Ducati. Może zastosowanie systemu dźwigni zmniejszy siły...
Silnik V nie pali równocześnie na 2 cylindry jak rzędówka, wszelkie rozwiązania z podwójnymi cewkami odpadają. Moduły samochodowe ograniczą Ci obroty do marnych 6000. Zastosuj lepiej zapłon od jakiejś chińskiej podróbki marudera, lub innego virago 125 (koniecznie V2). albo powróć do rozwiązania fabrycznego. Co to za motocykl z silnikiem 90st, cx, motogutek,...
Było tu już sporo o motocyklach elektrycznych ale ten, który widzicie na zdjęciu reklamowany jest jako najbardziej zaawansowany na świecie. Maszyna nazywa się MotoCzysz E1pc. Ma baterię o pojemności 10 razy większej niż Toyota Prius i dwa i pół raza większy moment obrotowy niż Ducati 1198. Motocykl ma „pod maską” dziesięć baterii litowo-polimerowych...
Mam problem z ładowaniem w takim właśnie urządzeniu, jest tam silnik Hatz diesel dwucylindrowy chlodzony powietrzem, prądnica jest umieszczona za wirnikiem wentylatora. Nie jestem pewien jaki to rodzaj prądnicy i jak połączyć przewody ktore są w stanie agonalnym. Otoż z samej prądnicy wychodzą prawdopodobnie tylko dwa żółte przewody. Regulator napięcia...
No więc znalazłem trochę czasu i weny na ogarnięcie tematu. Więc w sprawie modułu. Jak można by było go ulepszyć? O co chodzi z tym filtrem? Jak miałby spełniać swoje zadanie? Co on robi z sygnałem wyzwalającym? Dodano po 1 Filtr to układ rezystora z kondensatorem, w zasadzie filtr górnoprzepustowy który eliminuje zakłócenia o wolnym narastaniu napięcia...
Witam. Robię nową instalację w skuterze z silnikiem 80ccm na częściach pollini i z magnetem ducati (podobno). Mam już zrobione wszystko oprócz ładowania. Proszę o jakiś schemat podłączenia regulatora, w moim przypadku jest on 4 pinowy. Z silnika do ładowania wychodzą 2 grube przewody i jest na nich napięcie zmienne(tak mi się wydaje, bo gdy podłączę...
Witam Was. Kolega wyżej rozwiał moje parcie na silnik z fiata. Dla mnie on jest w swoim rodzaju kultem, nie ma innego silnika z tamtej epoki ktorego da sie tak lubic i przedewszystkim rozpoznawac po tym dzieku. Wczesniej myslalem ze maluch tak ma i sobie tak pyrkocze, nie zdawałem sobie sprawy ze to tylko zasługa wału korbowego. Innym atutem silnika...
Jak widać na schemacie , silnik jest 1-fazowy. Jeżeli buczenie występuje na wszystkich kierunkach obrotów , to winny będzie kondensator rozruchowy (5µF ). Nie mierzyć tylko od razu wymienić A nie wiesz gdzie mogę kupić ten kondensator? Na TME maja Ducati ale nie ma takich pojemności, jedyny to polipropylenowy ale to raczej nie taki musi być.
Nie miałem styczności z takim modelem, ale jestem niemal całkowicie pewien, że został tam przełożony silnik od Yamahy TZR50. Stąd jest kombinacja z modułem DC-CDI, gdzie w oryginalnym silniku tkwił zwykły zapłon AC-CDI produkcji Ducati Energia.
Tak jak widać na zdjęciu, zewnętrzny impulsator. Ten zapłon pochodzi z chińskiej podróby silnika AM6 stosowanego m.in. w CPI. Z tego co słyszałem to nie da się go nawet zamontować do silnika Minarelli AM6, nie wiem jakie są różnice, ale z pewnością jedną z nich jest brak mocowania impulsatora. Druga sprawa, alternator który jest sprzedawany na Allegro...
Witam. Babci przestała działać pralka, konkretnie nie kręci się bęben. Prąd do silnika dochodzi, bo słychać buczenie, jednak nie chce się kręcić. Prawdopodobnie nawalił kondensator. Wymontowałem stary, nie jest oryginalny, firma Ducati, parametry: 12,5uF 500V 50Hz. Problem polega na tym że nie umiem nigdzie znaleźć takiego bądź oryginalnego. Mam dostęp...
Daj sobie spokój z przerabianiem oryginalnego zapłonu. Te zapłony są samodestrukcyjne, na seryjnym silniku wybijają kartery, a na stuningowanym silniku łamią się koła magnesowe. Rozejrzyj się za Ducati Energia lub Langfang Kokusan, one znoszą wysokoobrotowe silniki i przy okazji zapewniają lepsze światła.
Posiadam yamahe tzr 50, po remoncie silnika pomyliłem kable i nie podłączyłem czarnego kabla z masą, a kabel od czujnika (na luzie dioda świeci) podłączyłem bezpośrednio pod masę, po czym spłoną moduł i bezpiecznik. Kupiłem nowy moduł i wymieniłem bezpiecznik lecz iskra się nie pojawiła na świecy. Prosiłbym o informację odnośnie tego co mogło się jeszcze...
Tak. Podłączam vag kkl FTDI FT232R i do tego 3-pinowe gniazdo pod adapter fiata. Do odczytania map użyłem: IAW15xReader_V0.67 do wgrania mam IAW15xWriter_V0.26 do diagnostyki program od ducati i moto guzzi GuzziDiag_V0.45 Mam też tuner pro, ale nie znam się na mapach z tąd pytanie na forum. Dodano po 4 Mam też mapy od rocznika 2007 do porównania. W...
Zdecydowanie nie jest to rocznik 2001. Masz silnik Minarelii. Pierwszy post przedstawia regulator napięcia. Drugi przerywacz kierunkowskazów, a trzeci przekaźnik rozrusznika. Zauważyłem że w pierwszym poście napisałeś że wymieniłeś regulator napięcia. Na zdjęciu tymczasem widać oryginał Ducati Energia. Możesz sprawdzić czy przewody zielone mają połączenie...
Jedynie jeśli owiniesz przewód od obrotomierza wokół przewodu WN (sonda pojemnościowa). Na zapłonie Ducati Energia częstotliwość napięcia w cewce zasilającej jest trzy razy większa od obrotów silnika.
Ale kombinujesz. Prąd przemienny, jest szczególnym rodzajem prądu zmiennego! Określenie "przemienny" jest zarezerwowane dla przebiegu sinusoidalnego i częstotliwości 50 Hz Mnie uczono zgodnie z [url=ąd_przemienny]Wikipedią, czyli prąd przemienny to taki w którym następuje zmiana biegunowości w okresie. Alternator w AM6 (Ducati) produkuje prąd przemienny,...
Silnik EBS zapłon ducati energia
Witam wie może ktoś jak sprawdzić masę wewnątrz instalacji? na silniku chyba jest tylko na mierniku wyświetla mi jakieś duże liczby rzędu 160-250... Skuter działa mi tylko na oryginalnych częściach tzn. Na zamienniku regulatora napięcia nie ma ładowania światła przygasają na wysokich obrotach... Na oryginalnym jest wszystko w największym porządku. Tak...
Witam mam problem z regulatorem napiecia, mam silnik am6 z zapłonem Ducati energia, wychodzą z niego 3 kable: impulsator i 2 od cewek (jest ich 12) , schemat regulatora poniżej. Wykonałem sobie całą instalację od podstaw w motorku, masę mam podłączona na pin 2, a zasilanie do 4. Nie wiem za bardzo jak podłączyć pin 1 i 2 nie rozumiem tego schematu,...
Nigdzie nie mogę tego dostać , no nie wiem: 1. 2. 3. 4. 5. Tyle znalazłem. Pokaż chociaż wyprowadzenia przewodów z tego swojego kondensatora.
Pytanie czy warto. Taki skuter w PL jest warty 1000-2000 zł. Nie wyróżnia się niczym szczególnym poza wyglądem gixxera w wersji R. Posiada niezbyt popularny silnik Suzuki-Morini poblokowany na kilka sposobów, trzy wersje przełożeń przekładni końcowej, niezbyt przyjazny gaźnik Keihin PWS 12 z blokowaną iglicą i psującymi się automatami ssania, nietypowy...
Objawy: po uruchomieniu cyklu sprzęt wypompowuje wodę i prawidłowo ją pobiera. Po chwili powinien rozpocząć się cykl mycia czyli dystrybucji wody wewnątrz urządzenia. Niestety słychać tylko ciche buczenie. Efekt końcowy cyklu, naczynia nie domyte, nie rozpuszczona całkowicie tabletka. Po demontażu urządzenia z zabudowy należy usunąć maksymalną ilość...
Schemat regulatora niedokładnie zrysowany, z resztą ten regulator był nieprawidłowo wykonany. Brak regulatora napięcia ładowania, zamiast niego wstawiona zwykła dioda prostownicza. Budowę i funkcjonowanie regulatora napięcia przedstawia schemat od p. Rosnera: Tutaj jest przedstawiona topologia z wspólnym zaciskiem regulatorów i wejściem Sense, ale zasada...
Na wydarzeniu: „Electronics World”, zorganizowanym przez Arrow Electronics, które odbyło się 14 czerwca w Parmie we Włoszech, spotkać można było europejskie i światowe firmy elektroniczne prezentujące swoje produkty i rozwiązania na ponad 60 stoiskach. Po dwóch edycjach zorganizowanych w formie wirtualnej w celu przeciwdziałania rozprzestrzenianiu...
Zapłon najlepiej VAPE, z tańszych Ducati Energia lub Langfang Kokusan. Zwykłego elektronika nie opłaca się kupować. Stacyjka — ZADI zestaw do przeróbki do S51. Kierunkowskazy — 10W jajka od Yamahy WR/XT (bardzo tanie i dobre), tylko trzeba uchwyty dorobić. Warto przerobić automat stop od S51/1 (przy silniku). Z akumulatorem to jest tylko problem prawny...
Według tego co jest dostępne w internecie, instalacja zapłonu oraz stator wyglądają następująco: Widoczne są cewki zasilające CDI, które raczej powinny mieć nieco więcej niż tylko 4.5Ω. Schemat modułu zapłonowego od Suzuki Katana LC 50 wygląda następująco: Aby to potwierdzić istnienie układu zwiększającego napięcie, należałoby wykonać pomiary przy...
Ten "grzybek" to regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Jeśli jest uszkodzony to zazwyczaj filtr powietrza nad regulatorem temperatury powietrza w airboxie jest rozmoczony od benzyny którą podciśnienie zasysa przez nieszczelną membranę. Poza tym przy uszkodzonym regulatorze zazwyczaj odczuwa się różne wahania, spadki mocy przy różnych prędkościach...