Odczytaj skasuj i ponownie po gasnięciu odczytaj błędy. Jeśli czujnik wału będzie błąd. Silnik głosno chodzi bo zapewne łańcuch dokonuje żywota.
Witam Miałem podobny problem z Oplem omegą taż jak było mało paliwa to gasł i ciężko zapalał. Tam problem był dziwny bo winny był kabel od masy silnika. Zobacz jak tam twoje kabelki i taśmy. POZDRAWIAM
Na miejscu moderatora wywalił bym ten post. Nie doczytałem czy to Fiat Tipo 1,8 16V,czy też Bravo \Brava\Marea . Różnice niemałe,bo jedno na Marelli,drugie na Hitachi
Jeśli to silnik C14NZ to stawiam na moduł zapłonowy. Wtych modelach moduły padają jak muchy:D
Gdy nie chce zapalić- Otwórz skrzynkę koło akumulatora i zamień miejscami przekażniki(powinny być trzy małe,czarne-pierwszy od przodu pojazdu jest od zasilania komputera wtrysku,zamień go miejscami z trzecim) Jeśli odpali przekażnik do wymiany-koszt w ASO około 100 zł
Moduł do wymiany
albo paliwko Ci sie cofa, zapas ropki w pompie wystarczy na ujechanie pareset metrów, sprawdź węzyki, filtr z pomką-puszczają membrany , nie wiem czy Ty masz tam podgrzewacz paliwa? bo one sa tam bardzo czesto winne. pozdro
w samochodach z grupy vw najczęściej padają modóły pod cewka zapłonową , wymienia sie cała cewkę z modółem bo są razem
Wiem, ze post z archiwum, ale odpisuję , bo sam miałem ten problem i dużo krwi mi to napsuło - może komuś się ta informacja przyda . Skrzynka z bezpiecznikami - odkręcasz pokrywkę - sterownik pompy paliwa to czerwony przekaźnik z numerem 103. W środku jest elektronika i mały przekaźnik, który potrafi się skleić lub gdy wyschną elektrolity cewka ze zbyt...
Gaśnie nie zależnie od tego czy jest zimny, czy też gorący. Narzeczona nim z reguły jeździ ale czasem zamieniamy się autami i rzeczywiście zwykle gaśnie przy zwalnianiu przed skrzyżowaniem i przy redukcji biegów. Wiem że muszę wymienić sonde lambda ale nie sądze żeby to było przyczyną gaśnięcia silnika. Pozdrawiam.
musisz zrobić diagnostyke bo bajek i 100 mozliwości szkoda tu opowiadać
1. Czy objaw występuje na postoju? 2. Sprawdzone ciśnienie paliwa?
objaw typowy dla opla 1.4 jest to modul zaplonowy znajdujacy sie kolo cewki zaplonowej wiem z wlasnego doswiadczenia mialem juz kilka takich przypadkow pozdrawiam marek
Witam! Przyczyn może być wiele. Sprawdziłbym najpierw stacyjkę. O takich sprawach jak złącza na wiązkach kabli i bezpieczniki w skrzynkach (są 2) lub filtr powietrza nie wspominam, bo to podstawowe czynności przed każdą naprawą. Cześć!
Filtry paliwa i powietrza są ok? To stary prosty samochód , jeżeli silnik ma paliwo i powietrze to musi chodzić.
Luty w module alarmu fabrycznego, luty w module immobilisera - ot'co...
Dodam jeszcze ze na desce scwieci się chceck i spirala od grzania świec po skasowaniu błędów , pojawiają się podobnie dopiero po tym jak auto zgaśnie i ponownie je zapale Wiązka do kontroli i napięcia.Przekaźnik mam na myśli przekaźnik silnika.A żąróweczka na zasilanie ecm.Ale to mnie wygląda na problem z wiązką albo ecm.
kolego sprawdż rozrząd mógł pasek przeskoczyć...
Sprawdź czy są błędy OBD2
U mnie takie objawy byly spowodowane sterownikiem pompy wtryskowej. Sam tego nie naprawiałem więc nic więcej nie pomogę.
Częstą przyczyną gaśnięcia deski zegarów są zimne luty na płytce zegarów,objawy są takie jak opisujesz łącznie z gaśnięciem auta. Kod 66-brak komunikacji ccd z body control module i transmision control module . Kod 42 ma kilka tłumaczeń ,ale wszystkie dotyczą raczej obwodu pompy paliwa,niz samej pompy,konkretnie przekaźnika i braku komunikacji z PCM,a...
Dziękuję za pomoc, jednak pomogło sprawdzenie i podłączyli pod kompóter i jeżdzę dwa tygodnie, bez problemów dzięki wielkie i wszyskiego najleprzego na ten nowy rok
Jest na to rada wymień halla i będzie wszystko ok Pozdrawiam
Wymieniony został czujnik wału,czujnik walka pompa paliwa w baku,wyczyszczona turbina dalej to sama .Przejechałem ostatnio 150km I pięknie nic się nie działo, a tu nagle stop..Nic nie pokazuje, żadnego błędu,kręci i nic..trzeba to odpalić na plakat, i chodzi po jakimś czasie to samo gasnie podczas jazdy ..już nie wiem..może jeszcze wymienić pompę Vacu..???
Witam Mam podobny problem. Podczas jazdy zapala mi się czerwona kontrolka silnika (mruga). W tym momencie wyłącza mi się motor i muszę się zatrzymać i przekręcić kluczyk do pozycji zero. Po chwili mogę ponownie odpalić motor. W serwisie sprawdzono układ paliwowy wraz z wymiana filtra. Zrobiono test przelewowy wtrysków. Niestety nie pomogło. Jeśli ktoś...
Jestem posiadaczem Fiata Seicento 900. Samochód ten jest bieżąco serwisowany: filtry, olej. W styczniu tego roku pojawił się problem. Początkowo podczas jazdy przygasał silnik (na ułamek sekundy tracił moc). Bez kontrolek. Następnie zaczął gasnąć na dłuższą chwilę - pojawiała się "marchewka". Następnie występowały sytuacje kiedy samochód gasł podczas...
Hall na początek bym wymienił.
Słuchaj, te błey mogą się generować w różnych komponentach, musisz podać z jakiego lub jakich są ona odczytane
Na końcu tej rurki widocznej na fotce powyżej.
Witam. Mam identyczny problem ze swoja mazda 323f z 2000r. Poradziles sobie jakos z tym problemem? Na komputerze wyszedl mi blad z czujnikiem egr i turbina. Turbina zregenerowana czujnik jest narazie 'za ślepiony' i problem dalej istnieje
Podaj , jaki tam masz silnik?
niewiem o czym piszesz coś ci sie pokręciło mam 2.3 V5 150ps w golfiku 4 rok 2000 i diagnozowałem go VAGiem chyba logiczne i silnik niema błędów ale i tak coś niegra bo odcina zapłon nieznam przyczyny tego faktu jakieś propozycje!!!! niewiem już czego sie złapać
Pompa (i jej przekaźnik) to raczej nie jest bo silnik gaśnie w czasie jazdy. Albo jak ktoś tu sugeruje -cewka zapłonowa lub wg. mnie może to być czujnik halla w aparacie zapłonowym. czujnik halla można łatwo sprawdzić (ale potrzebny jest klucz do odkręcenia aparatu i woltomierz).
to wina swiec
wój silnik to prawdopodobnie 4C90 prod Andoria Andrychów. Jeżeli zauważasz spadek mocy i po zgaśnięciu trudno zapala to objaw zapowietrzania się układu paliwowego , np z uwagi na zabrudzony filtr paliwa. Lublin I miał gaszenie silnika na linkę w twoim samochodzie niewiem jak jest , jeżeli gasi się go stacyjką to , przyczyną mogła by być kostka pod stacyjką...
Rozrusznik się nie obraca, bo jest sterowny ze sterownika silnika ( w elektromagnesie jest elektronika). Diagnoza zrobiona niedokładnie.
Uszkodzony czujnik obrotów daje podobne objawy, jakie opisujesz, podjedź do warsztatu samochodowego, który posiada komputer diagnostyczny i niech przeprowadzą diagnozę, może to rozwieje twoje wątpliwości.
witam czy problem z gasnącym audi od 3000 tysiecy obrotów rozwiązany
masz walnięty tylny czujnik na listwie, standardowa usterka w tym silniku ( niby jest dobry a jednak powoduje zgasnięcie silnika)
Witam wszystkich serdecznie. Jestem tu nowy i zwracam się z prośbą do wszystkich może ktoś mi pomoże. Niedawno nabyłem Opla Vectrę 1,8i z 94r, z którym mam problem, otóż po przekręceniu kluczyka pomarańczową kontrolkę z rysunkiem silnika (niewiem od czego ona jest) powinno się włączyć pilotem i dopiero zapalać silnik. U mnie czasami muszę ją zapalać...
Brak napięcia na cewce przekaźnika EFI Podałem 12V, przekaźnik działa, zapal się kontrolka silnika na desce, dalej brak reakcji na guzik start/stop
Blokuje cały czas czy czasami? blokuje jak jest włączony napęd czy też jak nie jest? Opisze kolega troszkę więcej.
doszles doszedłeś.
Gaśnięcie silnika podczas jazdy spowodowane alarmem jest bardzo niebezpieczne. Proszę sobie wyobrazić zgaśnięcie silnika podczas np. wyprzedzania. Radzę sprawdzić w specjalistycznym warsztacie, a najlepiej wymontować - bezpieczeństwo jest najważniejsze.Tadzmierz
Jaki silnik?
Wymieniłem ten przekaźnik (bezpiecznik) fioletowy. okazało sie ze stary przerywał. pojeżdże pare dni i ocenie czy już nie gaśnie. Wielki dzięki. pozdrawiam
Czy zamiast aparatu Lucasa można założyć Boscha ? Jeszcze przyszło mi do głowy że to może to coś knoci. Mama takie coś fabrycznie zamontowane http://obrazki.elektroda.pl/9628518200_1... .
A czego brakuje? Iskry, paliwa czy kompresji ? Od tego należy zacząć, Ale ostatnio widzę na forum dziwny trend olewania porad ludzi z większą ilością czerwonych punktów pod nickiem
Temat stary,ale jak widzę jak najbatrdziej aktualny .W moim gruzie hyunday getz 1,5 CRDI 82 Km,występuje taki sam problem jak u autora tematu.Po przejechaniu paru kilometrów ,samochód gaśnie.Też zaobserwowałem że dzieje się to jeżeli wskazówka paliwa wskazuje mniej niż ćwiartkę baku.Po zgaśnieciu i powtórnyej próbie odpalenia ,nie działa pompka paliwa...
czujnik walu mozesz podmienic, jak nie pomoze dobry fachowiec Jak byk miałeś podaną odpowiedź!
Może i za późno, ale... jeśli autor przyzna się co było, to będzie wskazówka dla potomnych:)
Witam Wiadomo co było przyczyną takiego zachowania? Mam to samo i nie wiem co robić? Proszę o odpowiedź.
Witam ponownie, w aucie wymieniony filtr paliwa i wyczyszczony regulator ciśnienia paliwa, a dokładniej jego mikrofiltr. Kontrolka silnika zgasła po ok 7-8 odpaleniach i zrobieniu w tym czasie ok 20 km. Mam nadzieję że problem nie powróci. Pozdrawiam.
Silniczek krokowy.
co to? dwa te same tematy? czujnik halla do wymiany
Jednak spr był na początku pompkę, no i filtr paliwa... Nie koniecznie wymiana ale chociaż spr co i jak się dzieje... Ewentualnie zwarcie przy pompce?? Kabelki mogły się naderwać i powodują zwarcie...
Auto od opisywanych problemów zrobiło już ponad 50 tyś km. objawy nie wystąpiły ani razu. Wnioski: 1. Usterka spowodowana brakiem pasty termoprzewodzącej na module zapłonu. 2. Rozwiązanie - nałożenie nowej pasty termoprzewodzącej.
Ten model miał chyba problem z przegrzewaniem ecu na silniku lub pognite can'y (przy ruszaniu szarpie silnikiem i wiązki się ruszają).
Najlepiej zrobić diagnozę, może jakiś błąd będzie i Cie naprowadzi. Jeśli nie masz możliwości to na twoim miejscu sprawdziłbym układ zapłonowy i paliwowy, tak na początek- działanie pompy paliwowej, świece, przewody itp.
Dzięki za podpowiedzi. Jutro posprawdzam
Podmianami części nie naprawia się samochodu. Masz jakieś ustrojstwo , zobacz co widzi na MAP w czasie pracy silnika.
jak by styku na wtyczkach nie było to by wywalił błąd w trysku a nie ciśnienie paliwa. wtryski wpradzone na stole czy tylko korekty?
Prawdopodobnie pompa paliwa umiera lub zabity filtr. Warto sprawdzic testerem jak sterownik widzi tempeature silnika i powietrza.
Moduł pod cewką do wymiany.
Musisz sprawdzić czego brakuje jak zgaśnie paliwa czy iskry?
Samochód już śmiga, regeneracja pompy 2700.00 + demontaż i montaż w trzy dni we Wrocławiu. Polecam warsztat, chętnym mogę podać namiary, proszę podać adres maila. Pozdrawiam
Tico to moduł albo cewka.P
Mam problem z immobilizerem Kia Clarus `99, akumulator się rozładował, pilot z immo pogubił kody. Szukam sposobu jak mam teraz odpalić samochód, czy jest sposób by wyłączyć immobilizer lub na nowo zsynchronizować pilota? W karcie gwarancyjnej nie mam kodu do immmo, najbliższy serwis ASO mam 80 km. Proszę o pomoc Blokada pisania 30 dni. 3.1.12. (10.1,...
Sprawdź ciśnienie sprężania.Jaki kolor świec .
Podepnę się pod temat - podobny efekt jak w temacie -honda civic 1.4 98r - zgasła i nie pali kontrolka silnika nie świeci, immobiliser nie świeci - wszystko wyglada dobrze zdiagnozowane - iskra jest ale brak sterowania na wtryskach - nie wiem co może powodować taki błąd. Jak włączę na chwilę wtrysk (na krótko) auto zapala na moment bo mam paliwo układ...
I problem z immo i pewnie zawór egr pada podać szczegółowy opis błędu kod to nie wszystko. Niema problemu z odpalaniem? Ewentualnie zrzut ekran lub fotkę.
a no to inna spawa troche . HM mozesz spróbować zmostkować przewody przy stacyjce bo kostka stacyjki w matizie jest bardzo tandetnie wykonana . Aby sie do niej dobrać musisz odkręcić obudowe kolumny kierownicy i zdaje sie kierownice odkręcić (juz nie pamiętam ) . Kostka stacyjki przykręcana jest malutkimi srubkami od góry i dołu na płaski srubokręt...
Do naprawy lub wymiany sterownik silnika
Filtr paliwowy wymieniłem. Świeca jest fabryczna od poczatku, czyli od 2500 km. Biorę jeszcze pod uwagę wariant z chrzczonym paliwem, paliwo zawsze mam zdobyczne jest ono ze stacji gdzie chłop na 90% czegoś dodaje. Więcz czy było by to mozliwe że przez trefną benzynę potrafi mi zgasnąć w czasie jazdy i potem mieć problem z zapaleniem?
Czy można w jakiś sposób sprawdzić kody błędów w domu? Wiem, że w starszych wersjach można było to sprawdzić samemu np. astraI ,vectra.
Pojedz do sprawdzonego mechanika.
Podjechać i naprawić?
Co do silnika to najpierw trzeba sczytać błędy z komputera, możliwe, że układ paliwowy łapie lewe powietrze i na jałowym Ci gaśnie.
Jest to typowy objaw związany ze sporadycznymi brakami zasilania sterownika silnika a winę za to ponosi przekaźnik zasilania styku prądowego "30". W Twoim samochodzie będzie to zapewne przekaźnik z oznaczeniem na obudowie "109". W takich przypadkach pomaga przeszlifowanie jego nóżek i/lub zdjęcie z niego obudowy i poprawienie lutownicą lutów na płytce...
Bardziej wygląda na zasilanie przekaźników o których pisze tommir, jeden zasila sterownik, a drugi rozrusznik ( nie chce mi się wierzyć że obydwa jednocześnie świrują). W takim przypadku sterownik nie zapisuje błędu.
problem polega na tym ze podczas jazdy silnik gasnie i odpala dopiero po okolo 10 minutach i mozna jechac dalej w ciagu 2tyg taka sytlacja zdayla mi sie 3 razy co to moze byc?
hmmm.wydajnośc pompy jak można to sprawdzić bardzo ciężko u mnie mam pompe w baku i zaraz z nią filtr paliwa.Co do wydajności to nie mam pojęcia jak to sprawdzić ? ciśnienie jest duże bo sprawdzałem. a reszta ??Filtr wyczysciłem troche ile się dało nie mam żeby podminić ,ale nic nie zauwazyłem żadnych efektów.
Nie ma obrotomierza ale gaśnie przy różnych prędkościach obrotowych i w 95% w czasie jazdy.Pomaga restart ze stacyjki ale kilka razy sie zdażyło że sam zaskoczył po jakiejś chwili jak szybciej się jechało i jak zgaśnie to zapalają sie kontrolki. Masa sparawdzona przekaźnik od pompy jest nowy i elektryka też raczej ok-zresztą z tym nigdy nic nie wiadomo....
Czy po usunięciu błędów auto ponownie gaśnie i wyświetla te same błędy?
Mam dobry multimetr reszty nie mam
Więc jak się okazało był alarm fabryczny oto zdjęcia a dostałem się do niego z łatwością przez nawiew i wcale nie trzeba rozkręcać pod spodem obudowy jak pisalo gdzieś na jakimś forum zaznaczony przekaźnik odpowiada właśnie za odcięcie zasilania (MASY) z przekaźnika 109 http://obrazki.elektroda.net/13_12467003... http://obrazki.elektroda.net/30_12467004...
Zanim wymienisz cały aparat spróbuj go przemyć benzyną ekstrakcyjną. Tam często śniedź z płytki zanieczyszcza optoelektronikę. Ja kilka w ten sposób uratowałem.
Sprawdz czy jest iskra i paliwo. PO prostu siłą pedu jechał i stanął.
albo hallotron się kończy, albo wina w diebstagwarnanlage (DwA)
Witam, po czyszczeniu zaworów podciśnienia problem falowania znikł
Sprawdx czujnik wału.
Witam Mam problem z punto II 1.4 z 2000 roku,mianowicie silnik gaśnie podczas jazdy i wtedy po przekręceniu zapłonu nie gaśnie kontrolka od immo.Dopiero za którymś razem po przekręceniu gaśnie kontrolka i odpala.Widziałem podobne tematy ale nikt nie opisał co było prawdziwą przyczyną.Po wpięciu pod kompa nie pokazuje żadnych błędów.Prosze o pomoc i...
Witam, Podczas jazdy silnik gaśnie i zapalają się kontrolki od ABS i ESP, przy ponownej próbie uruchomienia silnika ciężko mu zapalić i pojawiają się ponownie kontrolki. Po takiej sytuacji silnik traci na mocy, pracuje nierównomiernie, cały się trzęsie. Po zostawieniu samochodu na godzinę lub krócej nic się nie zapala. Mam wrażenie, że najczęściej samochód...
Nie mam pod ręką schematu, ale sądzę, że zasilanie na wtryskiwacze jest z jednego przekaźnika razem z pompą. Po włączeniu stacyjki na chwilę, a potem przy wykryciu obrotów silnika.
Podejrzenia idą w dobrym kierunku , drugie nie.
Daj zdjęcie komory silnika bo wg mnie tam jest 1.9 tdi ma pompowtryskach (kod ATD). Jak kręcisz i nie odpala to wskazówka obrotomierz się podnosi?
Sprawdz rozrzad jak mowia!! mozliwe ze przeskoczyl.Jeszcze jedno... czujnik polozenia walu.
Obca instalacja czyli domontowany gaz, posprawdzaj wszystkie łączenia a zwłaszcza szukaj pośniedziałych połączeń. Sprawdz emulator.
Ja bym rozejrzał sie za używanym ECU i włożył w miejsce starego. Oczywiście trzeba je doprogramować. Nie dalej jak 2 tygodnie temu programowałem właśnie ECU które było montowane w miejsce już wcześniej naprawianego. Niestety ale po naprawie ECU jakieś jaja się zadziały. Nie pamiętam teraz o co dokładnie chodziło ale w razie czego mogę dopytać. Dodano...
Mam ten am problem i nie wiem jak go rozwiązać.
gaśnie silnik jazdy silnik gaśnie jazdy scenic silnik gaśnie jazdy volvo
lenovo temperatura bloody sterowniki sygnał syrena
lutownica arduino lutownica arduino
Volvo B150B64 – błąd MSW Exception VECU FH4, czujnik deszczu RLS, interpretacja kodu MAN 0226 – ustawienie rozrządu, znaki na zębatkach, regulacja wtrysku, wartości luzów