(-) wtyczka naprawiona i myślałem że był to strzał w 10-tke. Samochód pracował całkiem długo a nawet przejechałem nim znacznie dłuższy dystans niż zwykle do momentu aż usterka powróciła. Zaciekawiony, tym iż mogłem trochę przejechać postanowiłem odczytać parametry z komputera podczas jazdy. (-) Ponoć był przypadek, że wina leżała po stronie listwy...
Dzialaj kolego jak masz zaplecze. Na bierząco poznasz koszty. Nikt ci nie powie dokładnie ile cie ten remont pociagnie bo to bardzo indywidualna sprawa. Ale ile by cie nie kosztował, nie będziesz żałował :)
musu byc gorący silnik i dobrze trzeba dusic
Do wiadomosci dla wszystkich (po wymianie PW): Myslalem, ze sam naprawiasz. Jesli zas mam dostarczac schemety jakiemus wiejskiemu fachurze, to sie wycofuje z interesu. To jego sprawa znalezc schematy, jesli chce zarabiac pieniadze, nie twoja. Pozdrawiam,
https://duckduckgo.com/?q=p0609&t=ffcm&i...
Niestety kolego, musisz zawieść pilarke do serwisu, mój szwagier miał to samo w swojej pile, kombinowalem na wszelkie sposoby aby ją wyregulować,nie pomogło, wyciągnęłem gaźnik,przedmuchałem go z każdej strony ale nic to nie dało. Zawieźliśmy ją do serwisu, czas naprawy 40min, koszt 60zł za części+ 20 za robocizne. Okazało się że w tym gaźniku znajduje...
To jest ewidentne wypadanie zapłonu. Sprawdź świece zapłonowe, kable WN. A jak to nie pomoże podmień moduł zapłonowy.
Za wysoki poziom paliwa w komorze pływaka. Po prostu ją (WSK) zalewa.
regulacja klapy spietrzającej, czujnik temperatury, czujnik polozenia klapy spietrzającej, sonda lambda, regulator wolnych obrotów, lewe powietrze, cisninie paliwa
Nie dopiero po odczekaniu 2 godzin gdy silnik się ochłodzi
W moim przypadku TICO 1997 800cm3 prawie identyczne obiawy był to moduł zapłonowy. Tak wygląda [url=http://allegro.pl/modul-zaplonowy-z...
padł TPS
Po odpaleniu Tica i po nagrzaniu sie silnika zaczyna szarpać, jak wrzuci się na luz podczas jazdy to silnik gaśnie, gdzie szukać uszkodzenia ?
witam, dziękuję sprawdziłem paliwo leci, wężyk drożny, problem leży chyba w gaźniku. jakie elementy sprawdzić w gaźniku, może coś przytkane? http://obrazki.elektroda.pl/6896027800_1...
Przed kombinowaniem z modułem proponowałbym najpierw sprawdzić czy rzeczywiście brak iskry. Równie dobrze może to być problem z koputerem wtrysku lub którymś z czujników temperatury.
Witam ponownie. Ponownie zwracam się do Was z prośbą o pomoc w zdiagnozowaniu usterki. Samochód Opel Astra F, silnik 1.4 16V, 90KM, EcoTec, 1998r. Po odpaleniu silnika wchodzą trochę za wysokie obroty bo rzędu 1300 i nie byłoby nic w tym dziwnego, gdyby po nagrzaniu spadały do 800 / 900, ale utrzymują się cały czas na tym poziomie. Dodatkowo, podczas...
Mam problem ze sowim mercedesem c220cdi. Po odpaleniu silnik jak jest nagrzany auto gaśnie. Trudno potem odpalić.
Zaworki już sprawdzałem, sa czyste. jak rozumiem, tłoczek powinien sie poruszać, gdy silnik pracuje. Tymczasem, gdy kręciłem rozrusznikiem tłoczek stał w miejscu. Dodam jeszcze, że ręczną pompką paliwo podaje
Problem znowu wrócił. Nie mam pojęcia co to może być. Jak tylko osiągnie temperaturę 70 stopni to odłącza zapłon. Jak jadę w dzień to go musze resetować co 200m a jak w nocy (niższa temperatura) to jakoś co 10 km. Może to jakiś czujnik temperatury oleju lub wody ? Nawet nie wiem czy coś to ma wspólnego z tym że się odcina zapłon. Niech mi ktoś doradzi...
silnik gasnie jak sie nagrzeje po ostudzeniu moge go odpalic i dalej chodzi az sie ponownie nagrzeje w momencie gdy silnik przestaje dzialac 2-3 sekundy wczesniej zapala sie zolta kontrolka Engine managment
Witam W mojej służbowej już dwa razy / ponoć/ wymieniali czujnik na listwie zasilającej i raz pompę paliwa , objaw ten sam , jazda , kontrolka , ja mu gaz a on zgasł . Proponuje serwis albo kogoś kto się na tym zna , i to dobrze . Pozdrawiam .
W diagnostyce Star diagnosis przez kogoś, kto ma pojęcie - gdzie wyniki ? Bez tego nawet nie zaczynaj.
czy gaśnie tylko podczas nagrzanego silnika i czy są problemy z odpaleniem jak silnik jest rozgrzany? problem z odpaleniem nie występuje przy zimnym silniku? pytam, bo nasuwa mi się jedna rzecz..
Przecież masz pokazane na tym rysunku.
tech?
Oprócz głównego akumulatora, jest drugi w układzie elektroniki. Znajdź go, wymień. Parę złotych...
To rocznik 91. Umiem naprawic auto ale na elektryce to sie nie znam kompletnie wiem jak bezpiecznik wymienic i radio podlaczyc to i tak duzo moim zdaniem hehe:) Aha wogole to mi padla podcza jazdy zrobila uuuuuuuuuuuu i to wszystko:) Dodano po 1 A co do immobilajzera to ten zlom chyba nie posiada hehe:)))
jak zgaśnie to szybko sprawdz czy z czujnika halla wychodzi sygnał. jeżeli wychodzi to sprawdz czy jest sterowanie cewki zapłonowej i prawie wszystko będziesz wiedział
Witam mam problem z tym typem malucha. Jest to samochód z pełnym elektronicznym zapłonem. Otóż usterka polega na tym, że podczas dłuższej jazdy, lub gdy silnik sie już nagrzeje to samochód sam gaśnie. Jedzie, jedzie i nagle gaśnie, nie a możliwości odpalenia z biegu, trzeba sie zatrzymać i odpalić ze stacyjki. I jeszcze pytanie, jak w tym samochodzie...
Wszyscy tylko czujnik poł. wału. Nie. Ale nie poddawaj się. Dotknięcie i potrzymanie przez jakiś czas rąk na cewkach "ożywia" silnik, a po trasie nie gaśnie.
Morze być to związane z ssaniem po nagrzaniu silnika sanie powinno się wyłączyć
Dobry wieczór. Mam problem z moim fiatem 126p, po dodaniu gazu silnik gaśnie. Po nagrzaniu nie podaje paliwa, filtr na zimnym silniku pełny a jak się rozgrzeje to pusto i gaśnie. Gaźnik po regeneracji Pompa nowa Dodatkowo coś piszczy ale to chyba tylko pasek, załączam film jak samochód reaguje na gaz. Z góry dzięki za pomoc.
Witam, posiadam silnik rowerowy 2T. Mam problem z wolnymi obrotami. Po nagrzaniu się i wyłączeniu ssania silnik gaśnie. Tak chwilę chodzi i jakby się zalewa, tak powoli dusi, dusi się i gaśnie. Na ssaniu za to normalnie chodzi, a jak zatkałem dolot, to po 1 sek zgasł, więc raczej lewe nie. I jak hamuję silnikiem, to szarpie, trochę obroty skaczą. Gaźnik...
Nie, gaźnika nie czyściłem, zaraz się do tego zabieram.
a silnik krokowy sprawdzałeś?
Witam Mam Fiata Uno 1,1 gażnik z 1994 przebieg 218 000 ... odpalanie bezproblemowe nawet w minusowych temperaturach ... po nagrzaniu ok 70-80 stopni silnik przerywa, traci moc w koncu gasnie ... po kilku minutach mozna odpalic i jedzie dalej i tak w kółko ... dystans ok 5-10 km najgorzej na światłach ...
Mam problem z Citroenem C3 z 2003r 1,4 benzyna nr DAM 10566, sytuacja wygląda następująco. Auto jak przestoi noc czasem trochę dłużej odpala i silniczek pracuje jakięś 30 min do pełnego rozgrzania i nagle gaśnie i już nie odpali do kolejnego ostygnięcia ale nie zawsze jedna doba wystarcza by silnik ponownie odpalił być może to jakiś dziwny zbieg okoliczności....
Hej.Szkoda,że nie piszesz jaki to Ford...ani więcej objawów. Może się mylę,ale ja zacząlbym od sprawdzenia:silniczka krokowego, przepustnicy (w tym TPS-czujnik położenia),SONDY lambda i katalizatora. Pozdrawiam
Witam. Mam problem z Citroën C3 1.4 HDi. Na zimnym silniku szarpie i gaśnie a jak jest nagrzany wszystko ok. Co może być przyczyną? Błąd P1113 - regulator ciśnienia paliwa.
Gaśnie na niskich obrotach lecz dopiero po nagrzaniu silnika. Komputer i lambda podstawiane. Proszę o sugestie w sprawie usterki. Pozdrawiam.
corsa nie odpala jak na wskaźniku temperatury jest prawie 90 stopni muszę odczekać aż ostygnie, A czy silnik gaśnie po nagrzaniu?
To odpowiadaj - masz iskrę Pozdrawiam
Witam sprawdź czujnik położenia wału.
Witam wszystkich mam problem z moim opelkiem, zaczne od początku: silnik odpala okej, problem zaczyna się gdy złapie tęperature, wtedy gdy np podjeżdzam do świateł naciskam sprzęgło obroty spadają i sobie jak niby nic gaśnie z odpaleniem nie ma problemu, zauważyłem też gdy odpalam jak jest ciepły obroty podnoszą sie i spadają do około 500 ale się dzwigają...
1.Z przodu silnika w pobliżu koła zamachowego. 2.Zależy jakie uszkodzenie np. silnik nie daje się uruchomić , gaśnie po nagrzaniu...
Witam powodem był przytkany gaźnik. Pod sprężone powietrze dałem i wszystko wróciło do normy.
Silnik do remontu lub wymiany na drugi. Nikt nie jest jasnowidzem. Może wyciągnięty łańcuszek rozrządu, albo wybita panewka. Motocykl świeżo kupiony "od żyda"?
Przepraszam,pomyliłem samochody.
tzn.?? Nie rozumiem ;?
Silnik po nagrzaniu sam gaśnie czy dopiero po wyłączeniu nie można go ponownie uruchomić?
Witam wszystkich. Piszę pierwszy raz na forum także proszę zrozumieć w razie w. 🤣 Mam problem moja vw bora 1.9tdi 115km gaśnie bez reguły podczas jazdy. Gdy zatrzymuje się na światłach bądź jadę na niskich obrotach w tedy gaśnie wyskakują wszystkiemu kontrolki po czym zostaje tylko świeca i akumulator. Gdy próbje ja palić nie zapala dopiero...
przewody zielony oraz pomarańczowy z czujnika do kompa sprawdzone przewodzą podejrzewam kompa No to pomierz jeszcze sam czujnik na nagrzanym silniku..
ok dzięki
P1220 bosch podaje jako przestawiacz wtrysku ?
To jest dzwignia od automatycznego ssania nie od regulatora obrotów, jak na zdjęciu widać jest ona podłączona do przepustnicy ssania. Pod pokrywą od strony tłumika jest bi metal który z nią współpracuje. Jak zdejmiesz pokrywę bedziesz widział o co chodzi. Sprawdź tak jak kolega napisał czy się nie przycina, oraz czy bi metal po nagrzaniu silnika działa...
Kod błędu podaj.
witam wszystkich przeczytałem wiele postów i odpowiedzi nie znalazłem Mój problem jest ten posiadam BMW 2,5 TDS 93R i podczas jazdy przy zmianie biegów czy na luzie gaśnie dzieje sie to tylko przy nagrzanym silniku jest też problem z odpaleniem nagrzanego silnika na zimnym jest wszystko ok spadają też obroty na nagrzanym silniku.Jaka to może być przyczyna...
diagnozowałes silnik ?
Katalizator omiń i odpal.
Jak odpalę traktorek działa przez pierwsze kilka minut wzorowo, natomiast jak się nagrzeje to coś go wyłancza No właśnie, coś wyłącza. Zapewne gdzieś tam przy gaźniku jest sprytnie ukryty system załączania, i odłączania ssania. I to on może być odpowiedzialny, że silnik gaśnie po nagrzaniu. Mam na myśli, że nie działa prawidłowo, prawdopodobnie coś...
Jak tam jest rozwiązane ssanie i czy nie ma jakiegoś zaworu odcinającego paliwo (zawór hamowania silnikiem)? Zacznij od sprawdzenia poziomu paliwa w gaźniku i sprawdzenia drożności dysz. Silnik gaśnie po nagrzaniu nagle, czy stopniowo traci moc/"dławi się". Gaśnie w czasie jazdy czy tylko na wolnych obrotach?
Czujnik temperatury silnika do przeglądu , najlepiej podmienić!
dzęki serdecznie
Nie pomożemy!!!! A umiesz coś sprawdzić.... ciśnienie paliwa, wydatek pompy, odczytać błędy, prawidłowo opisać model silnika?
Proszę o pomoc w moim quadzie po przejechaniu kilku kilometrów tak że aż sie dobrze nagrzeje silnik gaśnie i nie można go już odpalić koła są tak zablokowane że nawet z popychu nie da rady tak jakby sie zatarł ale ostatnjio przed tym wymieniłem olej co to może być czy zle ustawione zawory mogą być tego przyczyną czy coś innego
Wymień przewody od świec. Z nocy jest silnik zawilgocony a jak stoi na nagrzanym silniku kiedy jesteś w pracy to sobie wszystko odparuje.Dziwne tłumaczenie ale radzę spróbować.Pozdrawiam i oby się udało.
Ok, silnika krokowego nie ma w TICO. Ale coś jest, co jest zepsute i nie podtrzymuje obrotów jałowych, zarówno na ssaniu jak i już podczas normalnej jazdy kiedy silnik się nagrzeje.
Podaj jaki masz silnik. Diagnostyka był robiona, jakieś błędy?
Witam. Mam problem z Golfem, jak jest zimny to chodzi bez problemu na benzynie a jak się nagrzeje, to już nie chodzi. Na gazie nie ma problemu. Proszę podać model silnika
Napisz coś więcej o tym gaśnięciu. Zaraz po odpaleniu, czy chwilę pochodzi, jak udaje ci się silnik nagrzać skoro zimny gaśnie? Ssanie działa? Świece grzeją? Jak odpali to chodzi równo, czy kuleje? Zimny odpala dobrze?
witam. auta francuskie mają taką przypadłość że instalacja elektryczna śniedzieje w tempie zastraszającym. kontakt spray i wszystkie styki na silniku oraz module wtrysku porozpinać i wyczyścić
Proszę o jakąś rade bo gaśnie dalej po nagrzaniu.
Odczytaj po prostu błąd. Mogę się założyć że będzie dotyczył czujnika położenia wału. Prawdopodobnie przestaje prawidłowo działać po nagrzaniu.
Zawory były regulowane dwa lata temu w ASO (przejechane około 10k km od tego czasu), korek oleju kwadratowy. Dodatkowy objaw być może mający związek z tym faktem to zdarzające się samoistne gaśnięcie silnika po nagrzaniu, gdy jest zostawiony na luzie. Sprawdzę jeszcze w Multiecuscan czasy ładowania i wskazania sond lambda.
Przepraszam ze wtrąciłem ale napisałem tylko ze w moim przypadku tak było
Morze to być podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu tzw. "UFO" miałem coś podobnego w swoim uniaku ale wównie dobrze może to być coś innego ale rade sprawdzić to ufo Pozdrawiam
Wymieniłem alternator i jest ok ;)
Pompa jest OK. Błędy czytane w CDIF/2. Komunikacja ok i brak jakichkolwiek błędów. W poniedziałek będę miał sterownik bez immo i dam znać czy coś dała wymiana.
Gdy gwałtownie dodasz gazu to go zalewasz. Raczej "odlewasz" czy inna nazwa na stan braku paliwa a nie namiaru. Jednak efektem jest wypadanie zapłonów i "duszenie się " silnika. Jeżeli ustaje po nagrzaniu to raczej jest OK.
zgadzam sie ze steffym, to chyba jest normalne. Nie radze jezdzic od razu na gazie, na zimnym silniku. lepiej niech sie silnik nagrzeje do tych 50 stopni i wtedy prelaczyc. Jezdzilem tak ubieglej zimy i na wiosne membrany w reduktorze do wymiany :-(
przyczyn moze byc wiele sprawdz cisnienie paliwa oraz silnik krokowy
Witam Czujnik położenia wału raczej dobry. Jak on się psuje to np. silnik po nagrzaniu gaśnie, a po 10 min można zapalić. Za falowanie na wolnych obrotach mogą być odpowiedzialne np: Przepływomierz, filtr powietrza, zatankowanie gorszego paliwa, sonda lambda i wiele innych.
Spokojnie uczysz sie dobrze i myślę że masz rozrząd dobrze złożony ,problem chyba leży w dobrym odpowietrzeniu układu paliwowego :idea: ,popusć wszystkie nakretki wtrysków i obserwuj czy dobrze leci z nich paliwko ,oczywiscie musisz kręcić rozrusznikiem ,potem dokręć te nakretki i próbuj odpalać ,na poczatku bedzie kulał ale z czasem gdy dostanie cisnienia...
Witam!!! Mam problem z moim silnikiem w oplu omedze b z silnikiem x20xev, gdy jest zimny wszystko gra bez najmniejszych problemów, zaś gdy się nagrzeje do normalnej temperatury zaczyna przy wolno dodawanym gazie szarpać , dławić się i czasami gasnąć, problem jest też kiedy chcę jeczać jednym tempem i trzymam gaz lekko wciśnięty -wtedy też szarpie....
Cewki WN też podstawiałeś ??
Unity sterownik silnika dziękuję wszystkim za pomoc
gdy silnik jest nagrzany również gaśnie..nie szarpie i nie dymi...dojeżdżając do np skrzyżowania jak tylko puści sie gaz silnik momentalnie gaśnie i trzeba go odpalać trzymając nogę na gazie. Zahaczę o jakis warsztat żeby sprawdzić kąt wtrysku.
Mam Sharana 98r., około pół roku temu założyłem sekwencję. Wszystko było cacy aż do tej pory. Jak tylko jest zimny zachowuje się dziwnie, po uruchomieniu pracuje równo zarówno na gazie jak i na będzynie ale jak tylko dodam gazu na ok. 2-3 tys. i przytrzymam tak kilkanaście sekund to po zwolnieniu gazu obroty spadają poniżej 1000 i w rezultacie silnik...
(at)wikkiki65 a gaźnik wymieniłeś na nowy/rozkręciłeś do czyszczenia stary ? Jeżeli słychać BUUUuuu po dodaniu gazu to zła regulacja gaźnika, mam to samo bo wymieniłem wczoraj gaźnik. MOJE PYTANIE: Czy w Simsonach istnieje coś takiego jak czujnik przegrzania który mógłby powodować nagłe gaśniecie silnika po ~2Km i niemożliwość odpalenia przez kilka...
Witam posiadam Yamaha Dt 125 z 1999r. Na zimnym silniku pali bez problemowo i wkręca się na obroty, dopiero po nagrzaniu silnika gaśnie. Po ponownym odpaleniu motor nie wkręca się na obroty. Po dodaniu gazu silnik gaśnie. Gaźnik wyczyszczony, świeca nowa, filtry powietrza wymienione na nowe. Czy może być to spowodowane przez cewkę zapłonową czy przez...
Tak oczywiście dawcą został anglik. Przed demontażem silnik pracował prawidłowo bez zarzutów. Właściwie to i teraz pracuje równo tylko gdyby nie to nagrzanie silnika i brak mocy.
Jeżeli chodzi ci o gaśnięcie nagrzanego silnika, który po wystygnięciu pali normalnie, to owszem - są to typowe objawy awarii występujące przy uszkodzonym czujniku położenia wału korbowego. Ale przyczyny mogą być oczywiście inne... Moim zdaniem warto wymienić czujnik - nie kosztuje dużo...
Obie rzeczy nie muszą się łączyć, nie muszą pochodzić od jednego problemu, więc może ma ktoś pomysł co to może byc??
Witam. Mam problem, ponieważ na zimnym silniku samochód nie reaguje na pedał gazu (nie ma mocy), oraz przy próbie ruszania gaśnie. Kiedy silnik się nagrzeje problem znika. Byłem z tym u mechanika lecz nie dał on rady naprawić problemu. Dodam, że komputer nie pokazuje żadnych błędów. Może miał ktoś taki problem i wie jak go rozwiązać?
Kolego robiłeś odczyt pamięci błędów?
Opel Astra F 1.6 z instalacją gazową LOVATO. Auto przełącza się na gaz po mocniejszym dodaniu gazu, nie ma ograniczenia odnośnie temperatury. Instalacja starego typu (gaźnikowa) na śrubie ręcznej chodzi fajnie, lecz na zaworze sterującym elektronicznie bez nagrzanego silnika na gazie gaśnie. Jest możliwość ustawienia temperatury minimalnej, przy której...
Fakt może to gaźnik lub membrana bo zostawiałem paliwo na zimę w zbiorniczku(mój błąd),a świeca jak oryginalna to pewnie dobra złą by dali?Kosiarka ma 2 lata więc jeszcze nie złom raczej użytkowana bez obciążeń.Zresztą nie wiem jak sprawdzić jaka świeca idzie do danego silnika.
I jak autko dalej śmiga, udało się komuś rozwiązać problem? Borykam się z tym samym problemem. Po założeniu instalacji gazowej na zimnym silniku autko 30 s. pracuje normalnie a potem się dusi. Jak się nagrzeje chodzi jak należy.
Zauważyłem, że po nagrzaniu się silnika miga check i gaśnie. Jednak po chwili auto faluje na wolnych obrotach.
Byłem potem 12 godzin na sor bo serce nie wytrzymało 255 PLN będzie chyba nowa kosa...
nagrzany silnik gaśnie nagrzany silnik gaśnie skoda mazda gaśnie nagrzany
wyłącznik różnicowo prądowy zasada kompresor akumulator wyznacza warto rezystor
tabela kodów pilota kamery action
Szarpanie skutera 4T 80cc na początku jazdy - przyczyny i rozwiązania Reset czujnika poziomu paliwa w Skoda Fabia - jak to zrobić?