To jest ewidentne wypadanie zapłonu. Sprawdź świece zapłonowe, kable WN. A jak to nie pomoże podmień moduł zapłonowy.
Zaworki już sprawdzałem, sa czyste. jak rozumiem, tłoczek powinien sie poruszać, gdy silnik pracuje. Tymczasem, gdy kręciłem rozrusznikiem tłoczek stał w miejscu. Dodam jeszcze, że ręczną pompką paliwo podaje
Problem znowu wrócił. Nie mam pojęcia co to może być. Jak tylko osiągnie temperaturę 70 stopni to odłącza zapłon. Jak jadę w dzień to go musze resetować co 200m a jak w nocy (niższa temperatura) to jakoś co 10 km. Może to jakiś czujnik temperatury oleju lub wody ? Nawet nie wiem czy coś to ma wspólnego z tym że się odcina zapłon. Niech mi ktoś doradzi...
Witam powodem był przytkany gaźnik. Pod sprężone powietrze dałem i wszystko wróciło do normy.
Kolego czujnik walu bedzie wywalac jesli podepniesz go obok (nie czyta wtedy sygnalu z walu) .Co do twojej usterki mialem taki przypadek.Wazne czy twoj sterownik byl juz wczesniej naprawiany .Nalezy podpiac sie pod sama pompe i zczytac ja .Dodatkowo jak sie nagrzeje i nie pali zobacz w wartosciach rzeczywistych czy widzi obroty pompy i walu .
tech?
Niestety kolego, musisz zawieść pilarke do serwisu, mój szwagier miał to samo w swojej pile, kombinowalem na wszelkie sposoby aby ją wyregulować,nie pomogło, wyciągnęłem gaźnik,przedmuchałem go z każdej strony ale nic to nie dało. Zawieźliśmy ją do serwisu, czas naprawy 40min, koszt 60zł za części+ 20 za robocizne. Okazało się że w tym gaźniku znajduje...
Nie dopiero po odczekaniu 2 godzin gdy silnik się ochłodzi
(-) wtyczka naprawiona i myślałem że był to strzał w 10-tke. Samochód pracował całkiem długo a nawet przejechałem nim znacznie dłuższy dystans niż zwykle do momentu aż usterka powróciła. Zaciekawiony, tym iż mogłem trochę przejechać postanowiłem odczytać parametry z komputera podczas jazdy. (-) Ponoć był przypadek, że wina leżała po stronie listwy...
padł TPS
https://duckduckgo.com/?q=p0609&t=ffcm&i...
Dzialaj kolego jak masz zaplecze. Na bierząco poznasz koszty. Nikt ci nie powie dokładnie ile cie ten remont pociagnie bo to bardzo indywidualna sprawa. Ale ile by cie nie kosztował, nie będziesz żałował :)
musu byc gorący silnik i dobrze trzeba dusic
regulacja klapy spietrzającej, czujnik temperatury, czujnik polozenia klapy spietrzającej, sonda lambda, regulator wolnych obrotów, lewe powietrze, cisninie paliwa
Ja obstawiam wygniecione piny we wtyczkach do cewek.
Do wiadomosci dla wszystkich (po wymianie PW): Myslalem, ze sam naprawiasz. Jesli zas mam dostarczac schemety jakiemus wiejskiemu fachurze, to sie wycofuje z interesu. To jego sprawa znalezc schematy, jesli chce zarabiac pieniadze, nie twoja. Pozdrawiam,
czy gaśnie tylko podczas nagrzanego silnika i czy są problemy z odpaleniem jak silnik jest rozgrzany? problem z odpaleniem nie występuje przy zimnym silniku? pytam, bo nasuwa mi się jedna rzecz..
Mam problem ze sowim mercedesem c220cdi. Po odpaleniu silnik jak jest nagrzany auto gaśnie. Trudno potem odpalić.
Przyczyną jest czujnik halla wbudowany w aparat zapłonowy.Po nagrzaniu silnik gaśnie i trzeba go ostudzić o kilka stopni żeby znowu zapalił.Mozna niby kupic uzywany za ok.100zł ale nie ma gwarancji ze nie bedzie podobnie.
Witam posiadam Yamaha Dt 125 z 1999r. Na zimnym silniku pali bez problemowo i wkręca się na obroty, dopiero po nagrzaniu silnika gaśnie. Po ponownym odpaleniu motor nie wkręca się na obroty. Po dodaniu gazu silnik gaśnie. Gaźnik wyczyszczony, świeca nowa, filtry powietrza wymienione na nowe. Czy może być to spowodowane przez cewkę zapłonową czy przez...
Przecież masz pokazane na tym rysunku.
Wracając jeszcze do tematu sterowania składem mieszanki w tym silniku. Czy ten system powinien pracować przy odłączonej sondzie lambda? Czy to indywidualna sprawa w zależności od marki czy oprogramowania sterownika? W moim przypadku przy odłączonej sondzie po nagrzaniu silnik gaśnie. Po podłączeniu sprawnej sondy jest ok.
Witam, posiadam silnik rowerowy 2T. Mam problem z wolnymi obrotami. Po nagrzaniu się i wyłączeniu ssania silnik gaśnie. Tak chwilę chodzi i jakby się zalewa, tak powoli dusi, dusi się i gaśnie. Na ssaniu za to normalnie chodzi, a jak zatkałem dolot, to po 1 sek zgasł, więc raczej lewe nie. I jak hamuję silnikiem, to szarpie, trochę obroty skaczą. Gaźnik...
Za wysoki poziom paliwa w komorze pływaka. Po prostu ją (WSK) zalewa.
Morze być to związane z ssaniem po nagrzaniu silnika sanie powinno się wyłączyć
Twierdzisz, iż po nagrzaniu silnik gaśnie, to sprawdź niezwłocznie jaka jest świeca tj. mokra, czy sucha. Z Twego opisu wynika, iż silnik pracuje poprawnie na ssaniu do czasu wyłączenia się ssania, a więc gaśnie z braku paliwa. Przeglądnij dokładnie gaźnik, usuń zanieczyszczenia, udrożnij dysze i starannie zamocuj go do cylindra wraz z uszczelką. Regulację...
To jest dzwignia od automatycznego ssania nie od regulatora obrotów, jak na zdjęciu widać jest ona podłączona do przepustnicy ssania. Pod pokrywą od strony tłumika jest bi metal który z nią współpracuje. Jak zdejmiesz pokrywę bedziesz widział o co chodzi. Sprawdź tak jak kolega napisał czy się nie przycina, oraz czy bi metal po nagrzaniu silnika działa...
Zapomniałem powiedzieć że jak już odpali to zanim się nagrzeje silnik to gaśnie przy każdym wysprzęgleniu
Ok, silnika krokowego nie ma w TICO. Ale coś jest, co jest zepsute i nie podtrzymuje obrotów jałowych, zarówno na ssaniu jak i już podczas normalnej jazdy kiedy silnik się nagrzeje.
Gaśnie na niskich obrotach lecz dopiero po nagrzaniu silnika. Komputer i lambda podstawiane. Proszę o sugestie w sprawie usterki. Pozdrawiam.
Po odpaleniu Tica i po nagrzaniu sie silnika zaczyna szarpać, jak wrzuci się na luz podczas jazdy to silnik gaśnie, gdzie szukać uszkodzenia ?
Witam. Suzuki GN 125, mam problem z wyregulowaniem wolnych obrotów, po nagrzaniu silnik gaśnie przy każdym zatrzymywaniu się. Gdy podniosę wolne obroty silnik nie chce zejść z powrotem na wolne lub schodzi bardzo wolno, próbowałem każdej regulacji według serwisówki nic nie pomogło. Gaźnik czyszczony, luzy zaworowe sprawdzone i ustawione,filtr powietrza...
wymień czujnik położenia wału korbowego , często padały po nagrzaniu
Nie mam możliwości podpięcia pod komputer niestety. Auto pali od kopa. Dodano po 4 Silnik potrafi zgasnąć nawet podczas jazdy. Ale odpala za pierwszym razem. Jak się nagrzeje kontrolka silnika gaśnie i jest wszystko ok.
przewody zielony oraz pomarańczowy z czujnika do kompa sprawdzone przewodzą podejrzewam kompa No to pomierz jeszcze sam czujnik na nagrzanym silniku..
Oprócz głównego akumulatora, jest drugi w układzie elektroniki. Znajdź go, wymień. Parę złotych...
Silnik po nagrzaniu sam gaśnie czy dopiero po wyłączeniu nie można go ponownie uruchomić?
Witam wszystkich. Piszę pierwszy raz na forum także proszę zrozumieć w razie w. 🤣 Mam problem moja vw bora 1.9tdi 115km gaśnie bez reguły podczas jazdy. Gdy zatrzymuje się na światłach bądź jadę na niskich obrotach w tedy gaśnie wyskakują wszystkiemu kontrolki po czym zostaje tylko świeca i akumulator. Gdy próbje ja palić nie zapala dopiero...
Opel Astra F 1.6 z instalacją gazową LOVATO. Auto przełącza się na gaz po mocniejszym dodaniu gazu, nie ma ograniczenia odnośnie temperatury. Instalacja starego typu (gaźnikowa) na śrubie ręcznej chodzi fajnie, lecz na zaworze sterującym elektronicznie bez nagrzanego silnika na gazie gaśnie. Jest możliwość ustawienia temperatury minimalnej, przy której...
W moim przypadku TICO 1997 800cm3 prawie identyczne obiawy był to moduł zapłonowy. Tak wygląda [url=http://allegro.pl/modul-zaplonowy-z...
Czy u Ciebie przy zapięciu pasa pasażera też jest kabelek prowadzący do czujnika? u mnie nie kabelek do czujnika jest tylko przy fotelu kierowcy. a dokładnie to są takie objawy przy zapiętym pasie: - zimny silnik - świeci kontrolka niezapiętych pasów i poduszki, jadę chwilę, gaszę i odpalam jeszcze raz - średnio nagrzany silnik - gaśnie kontrolka poduszki,...
Witam. Mam problem z Citroën C3 1.4 HDi. Na zimnym silniku szarpie i gaśnie a jak jest nagrzany wszystko ok. Co może być przyczyną? Błąd P1113 - regulator ciśnienia paliwa.
P1220 bosch podaje jako przestawiacz wtrysku ?
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa
1.Z przodu silnika w pobliżu koła zamachowego. 2.Zależy jakie uszkodzenie np. silnik nie daje się uruchomić , gaśnie po nagrzaniu...
Napisz coś więcej o tym gaśnięciu. Zaraz po odpaleniu, czy chwilę pochodzi, jak udaje ci się silnik nagrzać skoro zimny gaśnie? Ssanie działa? Świece grzeją? Jak odpali to chodzi równo, czy kuleje? Zimny odpala dobrze?
Zauważyłem, że po nagrzaniu się silnika miga check i gaśnie. Jednak po chwili auto faluje na wolnych obrotach.
witam wszystkich przeczytałem wiele postów i odpowiedzi nie znalazłem Mój problem jest ten posiadam BMW 2,5 TDS 93R i podczas jazdy przy zmianie biegów czy na luzie gaśnie dzieje sie to tylko przy nagrzanym silniku jest też problem z odpaleniem nagrzanego silnika na zimnym jest wszystko ok spadają też obroty na nagrzanym silniku.Jaka to może być przyczyna...
witam, dziękuję sprawdziłem paliwo leci, wężyk drożny, problem leży chyba w gaźniku. jakie elementy sprawdzić w gaźniku, może coś przytkane? http://obrazki.elektroda.pl/6896027800_1...
diagnozowałes silnik ?
dzęki serdecznie
Odczytaj po prostu błąd. Mogę się założyć że będzie dotyczył czujnika położenia wału. Prawdopodobnie przestaje prawidłowo działać po nagrzaniu.
Proszę o jakąś rade bo gaśnie dalej po nagrzaniu.
Sprowadzony z tak małym przebiegiem, że jeszcze nie był dotarty. Ja też go traktowałem delikatnie, ale może chłodzenie nie domaga i się zagrzał... Niestety nie wiem co znaczą Twoje skróty, ale brzmią jak serwis...Zgadza się?
Witam ponownie. Ponownie zwracam się do Was z prośbą o pomoc w zdiagnozowaniu usterki. Samochód Opel Astra F, silnik 1.4 16V, 90KM, EcoTec, 1998r. Po odpaleniu silnika wchodzą trochę za wysokie obroty bo rzędu 1300 i nie byłoby nic w tym dziwnego, gdyby po nagrzaniu spadały do 800 / 900, ale utrzymują się cały czas na tym poziomie. Dodatkowo, podczas...
Nie, gaźnika nie czyściłem, zaraz się do tego zabieram.
Czujnik temperatury silnika do przeglądu , najlepiej podmienić!
Przed kombinowaniem z modułem proponowałbym najpierw sprawdzić czy rzeczywiście brak iskry. Równie dobrze może to być problem z koputerem wtrysku lub którymś z czujników temperatury.
Witam, mam pytanie gdzie dokładnie znajduje się filtr paliwa w Mercedes 190 1.8 benzyna????? a także co powinienem wymienić gdy silnik nie trzyma obrotów przy dojeżdżaniu do skrzyżowania przy nagrzanym silniku????
Voyager 95r. 3.3 V6. Po nagrzaniu samochodu silnik gaśnie. Brak iskry na 4 cylindrach, na 2 jest cały czas. Podmieniłem sterownik silnika - bez rezultatów. Proszę o podpowiedzi ponieważ kończą mi się koncepcje, może Ktoś miał taki przypadek? Pozdrawiam Piotr Kołtuniewicz
Proszę o pomoc w moim quadzie po przejechaniu kilku kilometrów tak że aż sie dobrze nagrzeje silnik gaśnie i nie można go już odpalić koła są tak zablokowane że nawet z popychu nie da rady tak jakby sie zatarł ale ostatnjio przed tym wymieniłem olej co to może być czy zle ustawione zawory mogą być tego przyczyną czy coś innego
(at)wikkiki65 a gaźnik wymieniłeś na nowy/rozkręciłeś do czyszczenia stary ? Jeżeli słychać BUUUuuu po dodaniu gazu to zła regulacja gaźnika, mam to samo bo wymieniłem wczoraj gaźnik. MOJE PYTANIE: Czy w Simsonach istnieje coś takiego jak czujnik przegrzania który mógłby powodować nagłe gaśniecie silnika po ~2Km i niemożliwość odpalenia przez kilka...
a silnik krokowy sprawdzałeś?
Dobry wieczór. Mam problem z moim fiatem 126p, po dodaniu gazu silnik gaśnie. Po nagrzaniu nie podaje paliwa, filtr na zimnym silniku pełny a jak się rozgrzeje to pusto i gaśnie. Gaźnik po regeneracji Pompa nowa Dodatkowo coś piszczy ale to chyba tylko pasek, załączam film jak samochód reaguje na gaz. Z góry dzięki za pomoc.
witam. auta francuskie mają taką przypadłość że instalacja elektryczna śniedzieje w tempie zastraszającym. kontakt spray i wszystkie styki na silniku oraz module wtrysku porozpinać i wyczyścić
Witam, mam problem z Seatem Leonem 2 1.9tdi 105km. Mianowicie jak auto jest zimne odpala za każdym razem. Jak się dobrze nagrzeje czyli po ok 15km silnik gaśnie i nie odpala. Na plaku odpali i później za każdym razem odpala. Po jakimś czasie spowrotem gaśnie i na plaku odpala i można dalej jechać. Na komputerze brak błędów. Co może być przyczyną? Liczę...
Tak oczywiście dawcą został anglik. Przed demontażem silnik pracował prawidłowo bez zarzutów. Właściwie to i teraz pracuje równo tylko gdyby nie to nagrzanie silnika i brak mocy.
Wymień przewody od świec. Z nocy jest silnik zawilgocony a jak stoi na nagrzanym silniku kiedy jesteś w pracy to sobie wszystko odparuje.Dziwne tłumaczenie ale radzę spróbować.Pozdrawiam i oby się udało.
Nie pomożemy!!!! A umiesz coś sprawdzić.... ciśnienie paliwa, wydatek pompy, odczytać błędy, prawidłowo opisać model silnika?
zgadzam sie ze steffym, to chyba jest normalne. Nie radze jezdzic od razu na gazie, na zimnym silniku. lepiej niech sie silnik nagrzeje do tych 50 stopni i wtedy prelaczyc. Jezdzilem tak ubieglej zimy i na wiosne membrany w reduktorze do wymiany :-(
Przepraszam ze wtrąciłem ale napisałem tylko ze w moim przypadku tak było
Spokojnie uczysz sie dobrze i myślę że masz rozrząd dobrze złożony ,problem chyba leży w dobrym odpowietrzeniu układu paliwowego :idea: ,popusć wszystkie nakretki wtrysków i obserwuj czy dobrze leci z nich paliwko ,oczywiscie musisz kręcić rozrusznikiem ,potem dokręć te nakretki i próbuj odpalać ,na poczatku bedzie kulał ale z czasem gdy dostanie cisnienia...
Morze to być podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu tzw. "UFO" miałem coś podobnego w swoim uniaku ale wównie dobrze może to być coś innego ale rade sprawdzić to ufo Pozdrawiam
Wymieniłem alternator i jest ok ;)
Pompa jest OK. Błędy czytane w CDIF/2. Komunikacja ok i brak jakichkolwiek błędów. W poniedziałek będę miał sterownik bez immo i dam znać czy coś dała wymiana.
Witam mam problem z tym typem malucha. Jest to samochód z pełnym elektronicznym zapłonem. Otóż usterka polega na tym, że podczas dłuższej jazdy, lub gdy silnik sie już nagrzeje to samochód sam gaśnie. Jedzie, jedzie i nagle gaśnie, nie a możliwości odpalenia z biegu, trzeba sie zatrzymać i odpalić ze stacyjki. I jeszcze pytanie, jak w tym samochodzie...
Witam, ma mianowicie taki problem że po nagrzaniu się silnika gaśnie. Zaczyna się to stopniowo po odpaleniu, na zimnym chodzi normalnie, jak lekko złapie temperaturę to po wciskaniu gazu jakby gubi na jeden gar a przy 90st nie ma w ogóle mocy (gaz w podłogę na jedynce i się dusi). Sam gaśnie a jak zgaśnie to nie odpala, dopiero po 2-3h. Nowa cewka,...
Gdy gwałtownie dodasz gazu to go zalewasz. Raczej "odlewasz" czy inna nazwa na stan braku paliwa a nie namiaru. Jednak efektem jest wypadanie zapłonów i "duszenie się " silnika. Jeżeli ustaje po nagrzaniu to raczej jest OK.
Witam sprawdź czujnik położenia wału.
I jak autko dalej śmiga, udało się komuś rozwiązać problem? Borykam się z tym samym problemem. Po założeniu instalacji gazowej na zimnym silniku autko 30 s. pracuje normalnie a potem się dusi. Jak się nagrzeje chodzi jak należy.
Czy Twoje problemy zaczynają się tylo, gdy, jak to nazwałeś, silnik jest nagrzany? W ciemno obastawiałbym w zawór powietrza dodatkowego, który to jest częstym powodem usterek pracy silnika w Escortach.
Podaj jaki masz silnik. Diagnostyka był robiona, jakieś błędy?
gdy silnik jest nagrzany również gaśnie..nie szarpie i nie dymi...dojeżdżając do np skrzyżowania jak tylko puści sie gaz silnik momentalnie gaśnie i trzeba go odpalać trzymając nogę na gazie. Zahaczę o jakis warsztat żeby sprawdzić kąt wtrysku.
Witam!!! Mam problem z moim silnikiem w oplu omedze b z silnikiem x20xev, gdy jest zimny wszystko gra bez najmniejszych problemów, zaś gdy się nagrzeje do normalnej temperatury zaczyna przy wolno dodawanym gazie szarpać , dławić się i czasami gasnąć, problem jest też kiedy chcę jeczać jednym tempem i trzymam gaz lekko wciśnięty -wtedy też szarpie....
ale krokowiec powodowałby problemy rownież po nagrzaniu
Zamykam.Albo użytkownicy będą pisali więcej informacji o silniku\pojeździe,albo takie tematy będę zamykał.
Witam W mojej służbowej już dwa razy / ponoć/ wymieniali czujnik na listwie zasilającej i raz pompę paliwa , objaw ten sam , jazda , kontrolka , ja mu gaz a on zgasł . Proponuje serwis albo kogoś kto się na tym zna , i to dobrze . Pozdrawiam .
pojazd to vw bora 1.6 16V silnik AUS Problem to: przy nagrzanym silniku w trakcie jazdy przy schodzeniu silnika z wysokich na niskie obroty silnik gaśnie i jest problem z jego ponownym odpaleniem. Dla wszystkiego wymieniłem czujnik wału korbowego ale nie pomogło: Na vagu wyświetla różne błędy ale nic konkretnego tzn. żadnych czujników. Sprawdziłem ciśnienie...
Musisz sprawdzić czujnik temperatury.Na zimnym silniku musi mieć:9240omów,przy 90stopniach:177omów
Jeżeli chodzi ci o gaśnięcie nagrzanego silnika, który po wystygnięciu pali normalnie, to owszem - są to typowe objawy awarii występujące przy uszkodzonym czujniku położenia wału korbowego. Ale przyczyny mogą być oczywiście inne... Moim zdaniem warto wymienić czujnik - nie kosztuje dużo...
Obie rzeczy nie muszą się łączyć, nie muszą pochodzić od jednego problemu, więc może ma ktoś pomysł co to może byc??
Silnik do remontu lub wymiany na drugi. Nikt nie jest jasnowidzem. Może wyciągnięty łańcuszek rozrządu, albo wybita panewka. Motocykl świeżo kupiony "od żyda"?
Problemem był czujnik został wymieniony na firmówkę Boscha koszt ścina z nóg 350 zł. Z tego co poczytałem zamienniki mogą szwankować np. albo przy mrozach lub przy nagrzaniu silnika co daje efekt gaśnięcia przy przegrzaniu czujnika lub nieodpalenia auta na zimnie.
Kolego robiłeś odczyt pamięci błędów?
Mam Sharana 98r., około pół roku temu założyłem sekwencję. Wszystko było cacy aż do tej pory. Jak tylko jest zimny zachowuje się dziwnie, po uruchomieniu pracuje równo zarówno na gazie jak i na będzynie ale jak tylko dodam gazu na ok. 2-3 tys. i przytrzymam tak kilkanaście sekund to po zwolnieniu gazu obroty spadają poniżej 1000 i w rezultacie silnik...
Włączę dalej z Corsa. Już odpala, ale jak tylko silnik się nagrzeje, to klika przepustnica i nastawnik, a silnik po chwili gaśnie. Na filmiku widać, co się dzieje. Czyżby znowu sterownik? Przepustnica? Kable wyglądają okej. Ps. Mam blisko bagienku, więc jest już blisko. [youtube]https://youtube.com/shorts/1kIg...
Witam mam podobne objawy auto gaśnie jak się nagrzeje, ale tylko przy obciążeniu podczas jazdy na biegu jałowy jest ok. Dodatkowo powiązane jest to ze stukami w silniku stuki metaliczne jakby ktoś wrzucił kilka nakrętek do silnika - oczywiście dzieje się to po nagrzanym silniku. Komputer pokazuje błąd zasilania paliwa, wszystko w układzie paliwowym...
przyczyn moze byc wiele sprawdz cisnienie paliwa oraz silnik krokowy
Dokladnie to zawor ssacy uderzyl w swiece, patrzac w otwor swiecy na zaworze jest odcisnieta elektroda swiecy, mógłbyś podać luz zawodowy jaki powinien być i czy to ma znaczenie między zimnym a nagrzanym silniku ?
Witam Mam Fiata Uno 1,1 gażnik z 1994 przebieg 218 000 ... odpalanie bezproblemowe nawet w minusowych temperaturach ... po nagrzaniu ok 70-80 stopni silnik przerywa, traci moc w koncu gasnie ... po kilku minutach mozna odpalic i jedzie dalej i tak w kółko ... dystans ok 5-10 km najgorzej na światłach ...
silnik gaśnie nagrzany nagrzany silnik gaśnie skoda mazda gaśnie nagrzany
philips serwisowy zmiana matryca nawigacja widzieć satelit turbinka junkers
Optymalna obudowa i strojenie B&C 15PS100-4 Motorower Komar przerywa po dodaniu gazu - przyczyny i rozwiązania