Trzymając jedną ręką za obudowę silnika, uderzasz gumowym lub drewnianym młotkiem w obudowę przekładni. Schodzi bez problemów.
Wymiana paska powinna dać poprawę. Może być konieczne również smarowanie łożysk.
Patrz od strony silnika. Dwa gumowe węże średnicy ok 20 mm będą wchodziły przez ścianę grodziową do kabiny. Je masz sprawdzić czy są gorące gdy na blacie masz 90 stopni.
Jak otworzysz klapę silnika, po lewej stronie jest gruszka gumowa. Przed odpaleniem zimnego silnika, z 3 do 5 razy plopmij paliwo dojdzie do wtrysków. Odpal i gitara.
W komorze silnika jest gumowa pompka na przewodzie. Musisz ręcznie dopompować paliwo. Wtedy po chwili kręcenia powinien zaskoczyć. Chyba, że Ci zassało syfu z baku, wtedy zacząłbym od wymiany filtra paliwa. 2.5D to raczej idiotoodporny silnik.
To akurat regulujesz przestawiając sprężynę która jest pod zespołem talerzy. Przestawiasz ją na kolejny otwór w kierunku środka magnetofonu.
Czy to koło z kamieniami jest bezpośrednio mocowane na wałku silnika czy jest jakieś przełożenie. Jesli bezpośrednio to ile obrotów ma silnik? Jak pisałem wcześniej" Koło połączone z wałkiem silnika za pomocą sprzęgła gumowego. " Silnik ma około 750 obr/min.
Źle dobrane lub spasowane szczotki, ew. zawieszone lub nawet uszkodzone (pęknięte lub coś ze sprężynką dociskającą). Dostęp do nich jest pod tymi kwadratowymi plastikami. Jeden jest widoczny od góry, ale żeby dostać się do dolnego, trzeba zdemontować silnik. Nie masz nic do stracenia, bo przyślą nową, więc ostukaj silnik gumową pałką (może się "ułożą",...
Może być przytarty silnik, oś koła zamachowego, luźny pasek gumowy między silnikiem a kołem zamachowym. Ten magnetofon ma układ mechaniczny podobny do magnetofonu Tandberg V-2003 i pasek napędowy powinien pasować. To tak dla informacji gdybyś miał problem z oryginałem.
Więc pralka możgła przerzyć "delikatne" zalanie - posprawdzał bym wszystkie styki, być może któryś jest zaśniedziały i nie łączy. Warto też sprawdzić bezpiecznik oraz przekaźnik załączający silnik (jeśli tak owy jest).
System wtrysku Digijet,nie ma samodiagnozy.Ale,sprawdż odpowietrzenie silnika czy jest szczelne/rura gumowa przed przepustnicą z dołu silnika/.
Tylko dodam, korek zamykający układ chłodzenia, obojętne czy to na chłodnicy lub zbiorniku wyrównawczym ma dwa zaworki: nadciścienieniowy (coś w rodzaju zaworu bezpieczeństwa), otwierający się przy wzroście ciśnienia ponad określoną wartość (zależna od wykonania korka) i podciśnieniowy, przez który ma nastąpić wyrównanie ciśnienia w układzie chłodzenia...
Z tego co pamiętam na osi silnika, a silnik mocowany na 3 wspornikach amortyzatorach gumowych...
Koło pasowe powinno być w jednej linii z kołem pasowym silnika. Powodzenia
Tu masz opis silnika. Jedyne gumowe elementy to sprzęgła gumowe od napędu alternatora i sprężarki klimatyzacji. Powinny być wymieniane co 150 tys km.
Zdemontowałem poduszki silnika (gumowo - olejowe) i nie wykazują żadnego zużycia.
Króciec do wymiany, one pękają od środka i gumowy o-ring przestaje spełniać swoją rolę
W 307 idzie obok serwa po prawej stronie,patrząc od silnika. Gumowa zaślepka.
Nie jestem pewien ale moze w samym silniku jest potencjometr od regulacji obrotow , gumowa zaslepka i pod nia moze znajdowac sie .
No jak sobie kolega wyobraża odizolować rozrusznik od silnika? Gumowymi śrubami?
Mam problem z wyciągnięciem silnika,dokładnie ze ściągnięciem gumowej końcówki ośki silnika przez którą jest przekazywany napęd na naczynia. Próbowałem odkręcać prawo,lewo i ściągać do góry ani drgnie. Wygląda na przyklejone ale mogę się mylić-bardzo proszę o informację jak to ściągnąć.
Zapewne wyślizgany/wyciągnięty pasek gumowy pomiędzy silnikiem ładującym a przekładnią. Część do wymiany pierwszego rzutu. Poza tym mechanizm cała mechanika loadera do przeglądu - stary smar lubi się robić klejący i wzrastają opory ruchu co szybko "dobije" nowy pasek.
Ten czujnik od ssania to napewno niebieski, jest montowany z przodu silnika w gumowym wężu łączącym silnik z chłodnicą. Przy zimnym silniku powinien mieć ok 600 - 800 Om.Po rozgrzaniu mniej.
Nie znam aż tak budowy tej pilarki. Ale jak nie widzisz jakiś rantów w gniazdach uszczelniaczy to da się je wymienić bez rozbierania silnika( uszczelniacze stalowo gumowe) jak są ranty to musisz rozbierać silnik(uszelniacze gumowe) chociaż to nie jest regułą ale w większości tak jest.
Cześć Chciałbym pozna zasadę montażu tych wszystkich węży gumowych w silniku np opla. Każdy z nich ma na końcach taki biały pasek. Pytanie co to oznacza? Czy jest różnica jak wąż jest w pionie lub w poziomie?
dobrze myślałeś przeprowadż zasilanie od akumulatora i będzie najpewniej a robisz to tak bierzesz 2 kable grubości 2mm" przeprowadzasz je przez komorę silnika przez jakąś zaślepkę gumową podpinasz do akumulatora oczywiście poprzez bezpiecznik 10a pezpiecznik dajesz na + gdzieś w komorze silnika (koło akumulatora) i gotowe w środku chyba sobie poradzisz...
Aha.. to muszę go jakoś odwrócić bo otwory pasują tylko tak że ta gumka jest do góry... A czy to może mieć jakiś wpływ na odpalanie silnika??
sprawdz silniczek krokowy i przepustnice nieraz wystarczy przeczyscic Tam nie ma silnika krokowego. Nauczcie sie rozróżniać podzespoły. Sprawdź gumowe rurki z tyłu silnika od odpowietrzenia skrzyni korbowej i reszte tego układu, wyczyść zawór wolnych, wyczyść przepustnice, sprawdź potencjometr przepustnicy, a na początek odczytaj kody usterek :)
witam, wąż który idzie od turbiny ten u góry silnika gumowy do intercoolera pod wpływem obrotów silnika robi się twardy i dostaje dużego ciśnienia? sprawdzałem u kolegi tego węża z tym silnikiem to czuć pod ręką że turbina pcha powietrze ale nie tak bardzo jak u mnie? objawy tego są, na 5 biegu przy około 2500obr/min odcina turbine i przechodzi w tryb...
Witam, czy Ktoś wie,gdzie można kupić części do stołu probierczego S 2C, a konkretnie poszukuję plastikowego sprzęgiełka napędzającego testowany alternator i obsadę gumową w silniku stołu probierczego. Pozdrawiam Robert
Jeśli jesteś pewny, że odkręciłeś wszystkie śruby mocujące to gumowy młotek w dłoń i opukuj silnik do skutku.
witam jezeli mowimy o tym samym bezpieczniku to zasila on tez podgrzewanie odmy silnika jest to taka plastikowa przelotka srednicy 1.5cm zamontowana na przewodach gumowych w poblizu filtra powietrza. zadaniem jej jest nie dopuscic do zamarzniecia odpowietrzenia silnika
Witam! Aby dostać się do silnika połóż odkurzacz na stole (stołku lub innej płycie) i dwróć go tak abyś miał tył odkurzacza bliżej siebie (czyli tył skierowany ku sobie a wtedy część przednia odkurzacza z workiem będzie wtedy skierowana od Ciebie - będzie dalej). W tej pozycji naciśnij palcami na tylną krawędź zespolonej klapy wyłącznika i zwijacza...
Przede wszystkim od silnika do nadwozia. Obudowa altka to masa, podłączona mocowaniem do silnika, ale silnik jest podwieszony do nadwozia na poduszkach gumowych a te cienko przewodzą. Jeżeli masz jakiś problem z masą między silnikiem a nadwoziem, to będziesz miał spore różnice. Mając miernik możesz sprawdzić różnicę potencjałów między obydwiema masami...
Jeśli chodzi o usterkę (wywalany bezpiecznik) :arrow: okazało się, że na odmie są 2 podgrzewacze 8D jeden z prawej strony komory silnika, a drugi centralnie przed silnikiem, ale schowany pod przewodami od chłodnicy. Właśnie spięcie było na tym drugim. Póki co jest odłączony i zastąpiony rurką, ale w najbliższym czasie kupię nowy. :D Mam chyba taki...
Silnik jest na gumowych tulejkach musi być zmasowany.P
Koło gumowe ma fi 53 mm 2mm brakuje z 2 z 3 mm jest to koło które na pędza napęd silnika do koła gumowego na stępnie koło pasowe .Wszytko na smarowane chodzi leciutko .Tylko nadal nie kręci się koło pasowe . KOLEDZY POMUSCIE
Witam Przełożyłeś sam czytnik? Sprawdź w jakim stanie są silniki i gumowe amortyzatorki?
Witam. Zdejmij po zgaszeniu silnika gumowy przewód łączący parownik z mikserem gazu i przysłuchaj się czy nie ulatnia się gaz, miałem podobny problem, uszkodzony był zawór gazowy i zanieczyszczony parownik, po zgaszeniu silnika ulatniał się z parownika gaz do mieszalnika i z odpaleniem niejednokrotnie był ogromny problem.
Mam jeszcze dwa pytania: 1) czy jest sprawdzony sposób na obniżenie hałasu wydawanego przez silnik (gumowe uszczelki są ok).Silnik wydaje metaliczny podźwięk a przed usterką było wszystko w porzadku. 2) Jak bezpiecznie wyjąć grzałkę, odkręcić śrubę i silno podwazyć śrubokretem, czy to nie spowoduje jakichkolwiek uszkodzeń??
Po lewej stronie ściany grodziowej idzie główna wiązka kabli od silnika w dużej gumowej przelotce. Jest ona na tyle duża, że obok przewodów można "przepchać" kabel nawet 35mm2. Trzeba tylko zrobić otwór w przelotce. Przepuszczony kabel wyjdzie ci w dolnej części deski rozdzielczej, dostęp masz po demontażu osłon. Jeśli chcesz dojść kablem do bagażnika,...
Może dywanik gumowy leży na pedale gazu? Wiem że banalne ale może warto sprawdzić..
Ja smaruję oś silnika i gumową uszczelkę olejem i juz nie muszę walczyć ze zdejmowaniem góry.
Przy przewijaniu opory są największe, więc wszystko wskazuje na zużyte/rozciągnięte/nieodpowiednie paski (pasek). Z zakupem nowego moze być kłopot, z tego co pamiętam oryginalny był bardzo cienki. Wymyj (odtłuść IPA) powierzchnie kółek plastikowych i tego na silniku. gumowe nie znoszą spirytusu-guma twardnieje. Nie wiem... od lat używam denaturatu (ostatnio...
A gdzie to jest ? Dodano po 5 Jak myślimy o tym samym to z obudowy silnika wychodzi gumowy wężyk który jest wpięty do filtra powietrza . Z tego wężyka dmucha powietrze o to chodzi ? I to tak ma działać ?
Kurde świetnie to wygląda. Bez porównania do tego gumowego czegoś.
Sprawdź uszczelkę na grubym wężu powietrza - jest na skraju pokrywy silnika - gumowa. Jeśli będzie lekko zsunięta mogą być właśnie takie efekty, jak i na biegu jałowym może spadać z obrotów, aż to zgaśnięcia. Ta guma potrafi często spać-słychać wtedy ładny huk:D Jak by nam butla pod machą wystrzeliła. Wtedy samochód straci momentalnie moc, a czasami...
Zakładając,że wszystko dobrze poskładałeś,widzę ewentualnie jedna możliwość. Być może jeden z wirników-turbina(nie pamiętam ile jest w tym konkretnym typie) jest skrzywiony,lub wybity ma otwór który mocuje się na osi wirnika. Przy dużych obrotach silnika, nawet nieznaczny luz, będzie przyczyną dużych wibracji. Pozostaje jeszcze prawidłowe umieszczenie...
Patrząc od góry - zdejmujesz zawleczkę z podtoczenia na osi silnika. Gumowa rolka bez problemu powinna zejść do góry. W przypadku problemu spróbuj rolkę wcisnąć lekko do dołu i ponownie do góry. Przy demontażu nie zgub specjalnej podkładki z łatwotopliwego metalu która stanowi zabezpieczenie silnika w przypadku jakiegoś przeciążenia / zablokowania mechanizmu....
Jest umieszczony z tyłu silnika przy sprzęgle. Zaślepiony gumową uszczelką. Do wyjęcia i montażu trzeba użyć troszku sprytu.
Do wymiany ten drążek reakcyjny to raz, a dwa sprawdź główne poduszki gumowe pod silnikiem. Jeżeli są wybite, tuleje metalogumowe w drążku wybijają się natychmiast.
Zerwij ten silikon i przy przewodach znajdziesz oznaczenie wytloczone na tej gumowej uszczelce.
Objaw wskazuje jednak na problem z masą, w simsonie silnik jest mocowany do ramy na poduszkach gumowych i nie ma z nią połączenia elektrycznego
Mam takie samo auto. Moje odpala bardzo dobrze aż sam jestem zdziwiony. Sprawdź w sterowniku jaką temperaturę widzi. Ponadto do sprawdzenia szczelność uszczelniaczy pompowtryskiwaczy. Zrób to tak: Po zgaszeniu silnika zaciśnij (ściskiem ) gumowe węże paliwowe na odcinku pompa tandemowa> filtr paliwa. Następnego dnia przed odpaleniem zaciski zdejmij....
Stator z silnika Piaggio pasuje do silnika AM6, ma jednak mniejszą zaślepkę gumową przewodów. Koła magnesowe różnią się szerokością rowka na wpust. Co do silnika chińskiego nie zagłębiałem się co tam pozmieniali i co nie pasuje. Poza tym silniki Minarelli i Derbi/Piaggio nie pasują mocowaniami w ramę. Derbi/Piaggio montowany jest na osi wahacza pomiędzy...
Prawdopodobnie "zgubiła się" gumowa rolka (tulejka), która była na wałku silnika i stąd nieco inne przełożenie. Mogła też zesztywnieć i masz poślizg. Dobierz coś pasującego na wałek.
Sprzęgiełkiem (stożkiem gumowym) stosowanym w normalnych tachometrach. Mierzą tą metodą do 20000rpm.
Turbo nie wstaje.Nie spadł przypadkiem wąż od "gruchy"? Jak wywalałeś cały filtr to może przypadkiem spadł.Cieńki gumowy wąż idzie on za silnikiem do turbiny i tam jest wpięty w taka metalową gruszkę sterującą turbiną.
To, że trzeba go zdjąć to oczywiste. Przyda się benzyna ekstrakcyjna, płyny do mycia silnika, rękawiczki gumowe.
Jeśli chodzi o zatarte silniki to tylko moja teoria, a elementów gumowych nie potrafię sprawdzić. Najmniej kłopotliwym będzie oddanie sprzętu do serwisu. O naprawach magnetofonów jest już sporo tematów i sporo w nich podpowiedzi; jeśli nie szukałeś - poszukaj. Jak szukałeś i mimo to nadal nie wiesz jak - serwis.
Widocznie ruskie nie zawracały sobie głowy względami bezpieczeństwa. Polskie od zawsze miały styk ochronny. W sprawie "Frani" - nie widziałem innej, niż z silnikiem powieszonym na gumowych wkładkach, izolujących go od obudowy - najstarsza jaką widziałem była zaledwie z '68r.
Węże pękają na łukach, proste odcinki dłużej wytrzymują. W busie T3 po wymianie silnika chłodzonego powietrzem na diesla założyłem gumowe węże do nagrzewnicy, po roku wszystkie łuki spękały. Teraz łuki robię z rurek metalowych. Tak samo robię w hydraulice siłowej, węże proste a zgięcia metalowe.
Jeśli to wina gazu to tymczasowo powinien pomóc reset kompa. Silnik może też dostawać lewe powietrze, do sprawdzenia gumowa podstawa wtrysku.
dostać gumowe tulejki silnika - po co? Czy na tym pojedynczym punkcie jest taka sama tuleja gumowa jak na sworzniu? - tak. czy jest sens zrobić to podparcie? - nie.
Witam. Ja bym jeszcze sprawdził masowanie alternatora oraz silnika. Silnik na poduszkach gumowych jest odizolowany od karoserii więc pomiędzy silnikiem a karoserią powinien być odrębny przewód. Warto sprawdzić czy nie przerdzewiał.
Na takiej grubej plastikowej rurze po prawej stronie silnika, zdejmij gumową osłonkę i sprawdż czy nie przełamuje się przewód.
Poluznij któreś złąćze paliwowe np: od filtra paliwa albo kolo silnika, weś gumowy wężyk nałóż na końcówkę tego przewodu, opaska, zapłon i patrz w manometr.
Zobacz jak u Ciebie jest wykonany spływ wody z podszybia. W niektórych Fiatach ten gumowy element kieruje wodę bezpośrednio na alternator co powoduje korozję stojana, jego "puchnięcie" i w efekcie pękanie obudowy
No właśnie rurki odłączyłem od węży gumowych przy samym silniku, a dwa węże gumowe co leciały do tych rurek aluminiowych połączyłem ze sobą (też przy silniku). Czy może lepiej byłoby je osobno pozaślepiać czy jest to jakaś różnica dla obiegu płynu?...zaślepione a połączone?.
Coś mi się wydaje że przy takich wystrzałach ściągało gumowy przewód ten który idzie od nastawnika biegu jałowego pod kolektor .
Etanol jest mniej energetyczny więc trzeba go spalić więcej. A nie że potrzeba mniej tlenu do jego spalania tylko po prostu więcej trzeba wlać. Do tego jest silnie korozyjny na układy wtryskowe współczesnych samochodów dość dokładna i przystosowana do normy euro 6 i wyżej. A jak jeszcze dodasz do tego że wiąże wodę to właśnie ta woda przyczynia się...
W większości odkurzaczy - robotów miotełki są napędzane paskami gumowymi albo z oddzielnego silnika albo z silnika szczotki spiralnej. Wypadało by zajrzeć do środka, nieprawdaż?
Nie od cewki. Przewód impulsowy=wężyk gumowy wychodzi z silnika do gaźnika/króćca. Sprawdź okno wydechowe.
Niejasno napisałem. Chodziło mi o to, że budynek jest z 2004 r. Mieszkanie z rynku wtórnego kupione w 2011, ale to mało istotne. Wszystkie przyłącza wodne wystające ze ścian są z tworzywa sztucznego, ale nie wiem, czy można z tego wnioskować, że wszystkie rury są z materiału nieprzewodzącego prądu. To wyjaśnia mój dylemat. Otóż w budynkach z lat sześćdziesiątych...
Po pierwsze, chińczyki "w dużej budzie" mają przypadłość wybijania się łożyska stożkowego na dole główki ramy. Zbyt mocne dokręcenie łożyskowania powoduje że kierownicę jak magnes przyciąga do pozycji środkowej, natomiast zbyt luźne dokręcenie powoduje stukanie podczas jazdy po nierównościach i hamowaniu. Po drugie, przy silnikach 4T notorycznie padają...
Witam W zestawie z pompą mam uszczelkę metalową do korpusu silnika i gumową do króćca plastikowego. Czy uszczelkę metalową czymś smarować ?.
Bardzo czesto przyczyna wysokich obrotow w silniku K4M jest nieszczelny gumowy oring miedzy przepustnica, a kolektorem ssacym.
Znajomy mechanik obejrzał naciągnięty pasek rozrządu To on nie umie osłuchać silnika wężykiem gumowym? Zmień mechanika.
To jest turbina że zmienna geometria i z grucha na niej Czyli to musi być tdci - z układem common-rail. Jeżeli słyszysz syk (szum) spod maski - nie ma jak sprawdzenie szczelności dłonią. Z tego względu najlepiej jest odpalić do sprawdzenia zimny silnik aby się nie poparzyć. Jedna osoba podgazowuje silnik, druga wodzi ręką i po wężach gumowych i po...
Miom zdaniem problem tkwi gdzieś w okolicach elektryki lub powietrze Gumowa podstawa przepływomierza silnika M102 jak na fotce może być nieszczelna bo jest popękana ze starości lub przy jakimś strzale wyskoczyła z obudowy (ramki) przykręcanej śrubami.Przy tym co piszę nie zapalisz silnika na więcej jak 2 s lub wcale.Układ dolotowy musi być poza filtrem...
A czy przyczyną tej wysokiej temperatury silnika może być słabo wyważony wirnik? Na stole z podkładką gumową pracujący silnik przesuwa się. Na wirniku są takie trzpienie aluminiowe i na niektórych jest po dwie, trzy sztuki podkładek stalowych, a trzpień jest delikatnie sklepany. Dodam jeszcze, że wirnik ani stojan nie mają śladów kontaktu ze sobą.
Witam. Te dwa luźne przewody zostały wyrwane z silnika i powinny wchodzić do silnika tym drugim gumowym dławikiem. Bez rozebrania silnika i znalezienia urwanych końców uzwojeń się nie obędzie. Więc jak nie masz doświadczenia z naprawą silników to zrezygnuj z samodzielnej naprawy i jeśli zależy ci na tej wirówce to oddaj go do naprawy do zakładu gdzie...
Układ chłodzenia obecnie jest zalany wodą. Zauważyłem, iż po uruchomieniu silnika w zbiorniczku pojawia się biały szum. Woda ze zbiorniczka wypychana jest przez korek na zewnątrz. Dzisiaj jeszcze próbowałem odpowietrzyć układ. Lekko ściągnąłem gumowy przewód prowadzący do chłodniczki (ten z otworkiem), następnie uzupełniłem wodę w zbiorniczku i odkręcony...
Hmm, ale w silniku Minarelli RV ani w ramie nie masz tulei gumowych? Niemożliwe aby silnik "kopał" podczas pracy. Masa dodatkowo jest połączona poprzez przewód biały ze statora oraz przewód wyprowadzony z modułu zapłonowego (do ramy). Jeśli światła nie świecą jak należy, sprawdź: - Moc żarówek i czy nie są one np. na 6V; - Czy regulator napięcia nie...
Instrukcja ale obejmuje M4.15 nie widzę M4.14. https://www.vetus.com/media/magentominds... Pompa jest chyba taka sama - napęd prawdopodobnie z rozrządu, pompa z wirnikiem gumowym (podobny jak w silnikach zaburtowych) ma jakieś uszczelki osi więc teoretycznie może się dostać woda do silnika. Zestaw naprawczy: https://www.staycoolpumps.com/store/p144...
VW Jetta 1984 1,6 rozmieszczenie i podłączenie przewodów gumowych sterowania gażnika Pierburg 2E silnik oznaczenie EZ
Witam - proszę wpisać ; mufa gumowa oraz podać średnicę . Dodano po 1 Przykładowo ; https://erumaqua.pl/zlaczki-i-rury/zlacz...
Najbardziej sensowne otwory z grodzi silnika do wnętrza znajdziesz za schowkiem pasażera. Trzeba go zdemontować i tam masz wszystko na talerzu za gumowymi osłonkami :)
Zmywarka przestała działać, mam wrażenie że nawet poszedł z niej smród :-). Po otwarciu okazało się że silnik główny jest bardzo gorący - nie da się go dotknąć. mam pytanie : - jak w tym modelu wyjąć silnik? Na filmach widziałem silnik umocowany gumową obejmą. Tu takiej obejmy nie ma. - czy po demontażu silnika mogę wykonać jakąś podstawową diagnostykę?...
Jeśli świece żarowe sprawne ( układ podgrzewania wstępnego sprawny )to pewnie się zapowietrza .W przypadku zapowietrzania do sprawdzenia obudowa filtra paliwa , przelewy i nieszczęsne uszczelniacze na wtryskiwaczach (ten silnik ma specyficzne rozwiązanie zasilania wtryskiwaczy w paliwo - posiada uszczelniacze metalowo gumowe pomiędzy trawersami doprowadzającymi...
I byc moze ze uszkodzenie lacznika elastycznego spowodowalo przesuniecie sie i oparcie rury odprowadzajacej spaliny o podloge(lub jakis element podlogi) co w efekcie odzwierciedla drgania. Oczywiscie adekwatna sytuacja jest z gumowymi "wieszakami" o ktorych wspominal moj przedmowca. Pozdrawiam
Błąd silnika docisku wałka gumowego.
Do sprawdzenia wiązki i wtyczki elektryczne na silniku pod kątem uszkodzenia izolacji, oraz wszelakie węże gumowe. Silnik możesz umyć pod niedużym ciśnieniem nawet z myjki ciśnieniowej najlepiej z dodatkiem jakiejś chemii do myci silnika.
skoro jest to CDI to zacznij diagnostyke od wyciagniecia Regulatora Cisnienia Paliwa (z tylu silnika na magistrali paliwowej, 2 sruby torx - ale idzie odkrecic je nasadka 6 lub 8 mm ) przyczyna jakiej nalezy upatrywac to przerwany oring (gumowy lub plastikowy). przy tej usterce "czasami " dlugie kreceniepozwala uruchomic silnik. Pozdrawiam ...
Mam maly problem, a mianowicie pręzarka zaczyna chodzić po calym garazu jak jej podkręce obroty xD Silnik na pełnej mocy ma 5000rpm ale mam w nim regulowane obroty i tak jak ustawie go na na 1/5 mocy to jest w miarę spoko. Problem zaczyna się już tak przy 2/5mocy a przy 3/5 już nie daję rady tego kompresora utrzymać w łapach xD Ma ktoś jakiś pomysł...
Tam w jednej z rurek idących do nagrzewnicy jest dziurka do odpowietrzania, trzeba przy pracującym silniku zsunąć opaskę i ściągnąć gumowego węża ok ok 2cm aby poleciał płyn przez otworek odpowietrzający
Witam, Od razu po rozruchu kosiarka przerywa, troche przydymia i szarpie silnikiem, przerywane obroty , nie wchodzi na pełne obroty. Sprawdziłem w jednym poście odpowiedź (podobne objawy) i to może być membrana. Ale mam jeszcze jeden objaw który może pomoże to potwierdzić. Z przodu silnika jest gumowy przycisk do zapompowania paliwa. Ma małą dziurkę,...
Nie pękła gumowa rura. Najczęściej na dole.
Witam Niestety znacznie ciszej odtwarza kanał lewy Już nie wiem gdzie szukać usterki, oczywiście taśma jest nagrana równo Jedną z szybszych metod wyszukania takich usterek jest jej zlokalizowanie za pomocą : 1.Prostego generatora ok. 1kHz podłączanego do kolejnych stopni i "przedmuchiwanie" toru audio, 2. Lub przez wykorzystanie jakiegoś prostego wzmacniacza...
silniki xu10j2te fabrycznie nie mają zaworu upustowego natomiast jest miejsce na jego montaż ,są to wystające króćce 1:na róże aluminiowej po prawej stronie silnika zaślepiony gumową nakładką ,2:na róże plastikowej dolotowej do turbiny ,nad silnikiem
gumowy wąż gumowy przewód gumowy wężyk
izolacja bawełniana drzwi zmywarka domyka napinacz pasek
barracuda 2000i wisniowski satel
Schemat prasy hydraulicznej Zodiak RSSE Kosmos Litera A nad L1 w liczniku elektronicznym - co oznacza?