Miernik napewno nie odpowiedni do sprawdzenia kompresji w tak małych pojemnością silnikach.
Raczej gaźnik. Zatarty silnik, to martwy silnik.
Jakaś nieszczelność w silniku.
Do wymiany cylinder, tłok, łożysko igiełkowe korbowodu, uszczelniacze na wale, ewentualnie łożyska na wale. Przyczyna - za mało oleju w paliwie lub przekroczone obroty (wynikające z rozregulowania gaźnika lub nieszczelności silnika).
A w jakim stanie jest gładź na cylindrze. Tak jak piszesz zachowuje się silnik przytarty.
Po wymianie klina nie odpalałeś jej przypadkiem bez założonego noża? Klin z jakiego powodu się uszkodził? Jeżeli po uderzeniu nożem w jakiś kamień to masz pewnie skrzywiony wał w silniku.
Filtr może spadać bo jest już wyrobiony na zatrzasku, lub też podstawa filtra jest wyrobiona na zatrzasku. Co do spadku mocy, sprawdź na początek filtr paliwa, może być zabrudzony. Mogą być membrany, nie prawidłowa regulacja, nieszczelność, lub zużycie elementów silnika.
Odkręć obudowę rozrusznika i sprawdź po zdjęciu czy lekko działa, jeżeli rozrusznik działa to może silnik zatarty.
Witam, Posiadam silnik z husqvarny sm 125 2003 i mój temat polega na tym że robię swapa na ramie z am6, wszystko git itp. Rozchodzi sie tutaj o instalacje natomiast mam całą elektrykę z husqvarny ale coś jest z nią nie tak (prawdopodobnie cos z iskrownikiem) i mam całą wiązke z am6 i chce założyc iskrownik z am6 (magneto z huski zostaje) i będzie normalnie...
Czyli potrzebny jest ESC.
za takie pieniądze to można kupić używany prawie że profesjonalny, z dieslem 2 lub 3 cylindrowym (najlepiej Kubota, byle nie yanmar) a nie jakiś badziew marketowy a jak już chcesz strasznie kupować nowy, to koniecznie z silnikiem Honda, nic innego i najlepiej z ręczną skrzynią ---- EDIT: przepraszam, chodziło mi "byle nie Lombardini", Yanmary oczywiście...
2-nastepnie zmniejszyłem przerwe na świecy do 0,3mm Bzdura... dlaczego fabryka tak nie robi? Taka przerwa na świecy może tylko pogorszyć prace silnika.
NAC to chińczyki od kilku różnych producentów. Chińczyki skopiowali te silniki od Zenoah lub ew. Mitsubishi, są produkowane w różnych odmianach, ale w zasadzie można rozpoznać trzy „bazy” konstrukcyjne silników. Husqvarna obecnie robi łaskę, że oferuje (w Polsce) trzy modele kos ze silnikiem produkcji Zenoah, którego wykupiło. Należy pamiętać...
Tak dla formalności. A olej w tym silniku jest?
Witam, pierwsze co bym sprawdzil - to stycznik / przekaznik, ktory uruchamia rozrusznik - bo na ogol to styki w takich elementach ulegaja nadpaleniu, przegrzaniu, itp. Zmniejsza sie znacznie powierzchnia wypalonych stykow i przepuszczaja coraz mniejszy prad do rozrusznika - dlatego nie ma on sily 'pokonac kompresji' silnika... Pozdrawiam.
Witam, ile max obrotów silnika pilarki Husqvarna 130 Mark 2? Nie chodzi mi o prędkość łańcucha, tylko na mierniku ile ma być max z czterotaktowaniem.
Gaźnik, do porządnego czyszczenia, świeca, oraz luz zaworów.
Ciepły silnik powinien odpalać bez ssania.
W tym silniku jest pompka oleju. W silnikach Stiga nie ma filtra oleju, za to występuje w niektórych silnikach Husqvarna i Loncin. Olej i nagar nie mają tutaj znaczenia, problem jak pisałem tkwi w autodeko i wymaga odpalania z ssania.
Witam panowie Mam kosiarkę Husqvarna, mam taki problem: jak załączam kosisko na elektromagnes, strasznie telepie traktorem i silnik staje dęba, praktycznie gaśnie. Podpowiecie, co to może być? Dodano po 3 (at)ElektrodaBot
Pierwsze co bym sprawdził to membrany w gaźniku.
Silnik zaburtowy HUSQVARNA 80B - instrukcja obsługi.
Ostatecznie wymieniłem cały element na nowy.
SWAP silnika wykonano
Połącz minus akumulatora z kadłubem silnika dodatkowym grubym przewodem, lub znajdź oryginalną plecionkę łączącą nadwozie z silnikiem i sprawdź stan połączenia.
Obroty biegu jałowego powinny wynosić około 3000 rpm, natomiast obroty załączenia sprzęgła wynoszą około 4000 rpm. Nie wiemy czy masz problem z ustawieniem obrotów biegu jałowego, czy sprzęgło jest zużyte (miękka sprężyna) czy też źle złożone. Gdybyś miał obrotomierz, to byłoby wiadomo. Łańcuchem można swobodnie poruszać przy niepracującym silniku?...
Tabele regulacyjne Stihl są tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Husqvarna 357XP ma 14000 obr/min. Tutaj są inne modele Husqvarny:
Na zdjęciach widać jaki regulator posiada. Typowy schemat do tego silnika na schematach.
Podaj model silnika, pracuję w serwisie tak więc rozwiążemy problem :)
Witam. Jeżeli wężyki z baku do gaźnika są całe. To skończył się gaźnik. I do weryfikacji połączenie na odcinku gaźnik/silnik- czy jest szczelne. Pozdrawiam.
Prawdopodobnie silnik zatarty.
Niestety kolego, musisz zawieść pilarke do serwisu, mój szwagier miał to samo w swojej pile, kombinowalem na wszelkie sposoby aby ją wyregulować,nie pomogło, wyciągnęłem gaźnik,przedmuchałem go z każdej strony ale nic to nie dało. Zawieźliśmy ją do serwisu, czas naprawy 40min, koszt 60zł za części+ 20 za robocizne. Okazało się że w tym gaźniku znajduje...
A nie możesz zrobić pilnikiem/frezarką wycięcia we flanszy, przez które dałoby się dokręcić śrubki?
czy może pedał nie nadaje się ,moje kabelki do silnika są złe Najszybciej. Pedałem zwykłym od tura ( nie mówiąc o kablach) sprawy nie załatwisz - w H. jest regulacja elektroniczna. Poza tym w H. siedzi o mocy ciągłej osiemdziesięciowatowy koń, a tur ma może 50W, jak nie mniej, stałej.
Ustaw cewkę w odległości 0.20 mm.
Przecież możesz zrobić taki rowek w prostym wale, np. szlifierką kątową, wstawisz wtedy prosty klin i będzie OK. Szkoda kosiarki, przy krzywym wale bardzo szybko roztrzepie Ci silnik a nawet wózek.
Kiedy kupiłeś tą pilarkę używaną, to pracowała ona poprawnie? Bo te pilarki to jednorazówki. Mają obudowę plastikową do której przykręcony jest cylinder, w plastiku jest zamontowany wał korbowy. Przy większym obciążeniu i przegrzaniu, plastik się deformuje i zaczyna łapać lewe powietrze. Ci którzy sprzedają te pilarki szukają naiwniaków którzy się nie...
Husqvarna r53 sv silnik Honda GCV 160cm3.
Zmierz sobie długość i szer wału. Oraz rozstaw otworów nowego silnik do lawety.
Za mała moc. W przypadku chińczyków, „standardowy” 430 to 1.2 kW, większe pojemności niewiele więcej. Mocniejsze są dopiero markowe Stihl, Husqvarna. Mimo tego silnik od kosy spalinowej będzie za słaby, a dwusuw mało przyjemny w użytkowaniu. Lepszy byłby Diesel, kopia Yanmara lub Lombardini.
Witam, posiadam wykaszarkę husqvarna 343 r. po sprawdzeniu kompresji na zimnym silniku wychodzi 7,5 bara. jaką wartość fabryczną powinna mieć kompresja w husqvarna 343 R ? Jaka do prawidłowego funkcjonowania silnika? Czy producent przewiduje sprawdzanie kompresji na zimnym czy na ciepłym silniku?
Wykręć świece i sprawdź jeszcze raz, ale pewnie silnik.
Na nowych oryginalnych częściach i z robocizną w serwisie na pewno nie opłaci się naprawiać. Ale zakup używanego cylindra i tłoka (w dobrym stanie) za 100-150zł, lub zamiennika do 200zł, łożyska oryginalne po 48 zł, pierścień nowy oryginał ok 35 zł, rurka impulsowa 10zł, łącznik gumowy 15 zł, filtr paliwa 13 zł, i robocizna we własnym zakresie: cylinder...
Na rok? Loncin, więcej? Briggs.
[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Husqwarna w najmocniejszych modelach pił łancuchwych ma odpręznik mimo ze dwusów.
Wstrzyknij trochę paliwa, bezpośrednio do cylindra i spróbuj odpalić silnik.
A czy otworek (w korku ) odpowietrzający zbiornik paliwa jest z pewnością drożny ? Z pewnością nie jest drożny, bo go tam nie ma, ekspercie od silników.
Witam wszystkich. Mam takie pytanie czy ktoś z was spotkał się z takim silnikiem Honda GXV 660 21,5HP. Planuje kupno nowego silni a cenę tego modelu wydaje się kusząca na przykład na tej aukcji https://allegro.pl/oferta/silnik-traktor... . Szukałem informacji o tym modelu ale jakoś niewiele można znaleźć. Z...
No to już nie kombinuj.Odkręć cylinder i obejrzyj jak wygląda.Jak porysowany to też do wymiany.
Ok traktorek kupionym teraz pytanie czy Olej 10W30 czy 5W30 lac do silnika briggsa
Przewód paliwa tuż przy gaźniku lub zbiorniku, filtr paliwa. Ewentualnie sztywne membrany w gaźniku (dziś tak miałem podczas regulacji, piła przez 5 min pracuje ok a później gaśnie). A jak paliwo było stare i doszła do tego nieszczelność, to możliwe zatarcie silnika.
Odświeżam temat. Kostka przy koszu zmostkowana, Ta pod fotelem działa prawidłowo. Kosiłem na strasznych dziurach na działce u rodziny, i coś się ewidentnie rozłączyło. Przy włączaniu kosiska gaśnie za każdym razem. Co moge sprawdzić / zmostkować jeszcze?
Jak masz filtr oleju to 1,7-1,8 litra. Najlepiej zawsze wlać 1,4l potem przekręcić kilka razy rozrusznikiem aż filtr nabierze i wtedy dolać do miarki. Lać 10w30
Witam Jeżeli nie ten dział proszę przenieś :) Bardzo proszę o pomoc skrócę o co mi chodzi więc mam maszynę husqvarna lecz nie posiadam do niej ani kabla zasilającego ,oraz pedała więc sama sobie przerobiłam wtyczki do silnika oraz podłączyłam kabel i pedał od maszyny łucznik Problem tkwi w tym że jak zaczęłam szyć zaczęło śmierdzieć z silnika potem...
Trzeba wyregulować luzy zaworowe.
Ta część to masa silnika. Znajduje się pod cewką z jednej strony podkręcone pod cewkę z drugiej pod cylinder.
Olej syntetyczny zaczął rozpuszczać nagar i piła się trochę przytarła.Nawet mogło dojść do rozszczelnienia na uszczelniaczach wału.Szkoda że nie zmierzyłeś kompresji przed rozbiórką silnika. :|
Dziękuję Wojtek, no to ogień. ;)
To powinno pomóc: Partner P350S to lekka pilarka do prac przydomowych z koncernu Husqvarna. Dane techniczne: Moc silnika: 2,1KM/1,52kW Pojemność silnika: 40 ccm Pojemność zbiornika paliwa: 0,25l Podziałka łańcucha: 3/8" niski profil Długość prowadnicy: 40cm /16 cali Waga: 4,7 kg
Na próbę podlej na tłok nieco paliwa np. 1 cm 3 i bez ssania próbuj uruchomić silnik. Jeśli silnik zapali, to szukaj usterki m.in. w gaźniku, uszczelniaczach wału, uszkodzonych wężykach pompki paliwa i zbadaj też ciśnienie w cylindrze. Możesz też podglądnąć stan tłoka, cylindra i pierścieni, po zdemontowaniu tłumika, jeśli masz podejrzenie o "przytarciu"...
A w jaki Pan sposób odpala zimny silnik?
Możliwe że jest naciągnięta linka i hamulec ociera o koło magnesowe. Znajdziesz go z tyłu silnika.
Raczej nie jest to wina oleju. Ile tego oleju jest w silniku? Dokładnie, to jaki to silnik?
Na foto nr 2 są widoczne 3 śruby regulacyjne. Do czego, która służy?
Paliwo płynie grawitacyjne
Pierścieni mną razie nie wymieniaj. Kup naftę zalej i poczekaj. Pierścienie się odkleszcza i będzie chodzić. Nie ma co dodawać więcej oleju bo to tylko zrobi ci więcej nagaru. Dobry olej Stihl Husqvarna 1:50 i ma być.
Na zdjęciu widać ze masz tam problem z uszczelką na założeniu silnika, uszczelka wysuneła się, sruby nie są luźne czasem? W tym miejscu gdzie olej cieknie, jeżeli się nie mylę powinien znajdować się koło ustalający. Po przeciwnej stronie bloku powinien być drugi, chyba wypadł. Nie było robione nic z silnikiem dotychczas?
Panowie bardoz dziękuje. I przepraszam za zwłokę. Jednak oddałem kosiarkę do serwisu. Okazało się że ten model niema ładowania i przyczyną był zepsuty zawór w silniku który dawał zbyt duży opór podczas rozruchu. Jeszcze raz bardzo wam dziękuje.
https://www.olx.pl/d/oferta/traktorek-ko...
Dekielek do regulacji zaworów masz za gaźnikiem drugie foto. Odkręcasz gaźnik i pod spodem masz dwie śrubki od dekielka zaworów. Problemem jest to, że w tym silniku jest chyba podobnie jak w moim 12hp czyli nie ma regulacji samej w sobie tylko trzeba przyszlifować lekko trzonek zaworu. Niestety luzów nie pamiętam ale coś około 0,19mm na ssącym i 0,21...
Cewka nowa, ale czy dedykowana do tego modelu piły. Sprawdziłeś, czy piła ma iskrę na nowej cewce i czy świeca jest mokra lub sucha podczas uruchamiania silnika. Jeśli piła ma iskrę, to na próbę wlej ok. 1 cm 3 paliwa wprost na tłok i spróbuj uruchomić piłę. Silnik powinien "zaskoczyć" na chwilę. Nowy gaźnik również reguluje się tj. indywidualnie dla...
Masz rację, benzyne powinno sie wypalać do końca, jezeli pilarka będzie dłuższy czs nieużywana. Stara mieszanka w gaźniku, powoduje twardnięcie membran i osadzanie się rożnego rodzaju świństwa, które zatyka dysze. Tak zaleca większość producentów, w instrukcjach obsługi. Dotyczy, to przede wszystkim, silników dwusuwowych.
Może po prostu masz źle założony łańcuch. Pomyśl logicznie, co ma łańcuch do kierunku obrotów silnika, choćby był założony odwrotnie?
Kołek jest wbity, musisz uważać aby bo nie złamać, bo będzie nieciekawie. Nagrzewanie samego kołka, odnosi dokładnie odwrotny skutek. Nie jestem pewien czy da się go wybić z drugiej strony, ale wtedy trzeba rozbierać silnik.
Jeżeli masz kase to bierz z silnikiem ustawionym wzdłużnie.
Cześć. Stoję przed zakupem kosiarki Husqvarna Rider 111B5, silnik Briggs&Stratton 10,5 i przy oględzinach zobaczyłem, że ta rurka była odłączona i cały, chyba to gaźnik, był dość brudny. To ma być podłączone, czy nie? Na razie to wpiąłem, ale jak coś, to odłączę. W środku tej rurki był jakiś plasticzek czy sitko. Coś tam było w każdym bądź razie.
Ja bym zaczął od tych 3 rzeczy: 1. Sprawdzenie stanu przewodziku impulsowego (bardzo często pękają w tych Husqvarnach). 2. Sprawdzenie przewodu od paliwa, czy gdzieś nie pękł. 3. Sprawdzenie stanu membran w gaźniku.
Witam, w zależności jaki masz tam silnik, czy jedno cylindrowy czy też dwu cylindrowy. Schemat poniżej.
Nie jest to możliwe, o ile zapłon jest ok a silnik dobrze złożony to podlanie pod świecę powinno dać jakieś oznaki życia silnika.
wał jest prosty, nóż raczej wyważony, ponieważ nie czuć wibracji(poza tym i na starym i na nowym nożu stało się to samo :/), ale gry nóż nie jest dokręcony ma on jakąś 1/16 obrotu luzu względem wału, czy tak powinno być?? Przecież nóż działa również jako koło zamachowe a gdy na kole zamachowym jest luz to chyba niezbyt dobrze dla silnika??
Aby cokolwiek wyregulować musisz być pewien stanu całego silnika. Najważniejsza jest szczelność silnika i gaźnika.
Zużyte membrany w gaźniku i jego regulacja. Nieszczelność na uszczelniaczach wału, lub zużyty pierścień, zakleszczony pierścień, rysy na tłoku i cylindrze itp. Ogólnie, nieszczelności silnika. Pozdrawiam, Sławek.
Aha, no jakoś on mi nie pasuje do profilu tej marki, teraz wiadomo dlaczego. Wracając do tematu 7.5kW będzie optymalne to tej taśmy, jeżeli zależy Ci na niskiej masie to silnik 2880rpm (im wolniejszy sinik tym cięższy) i przekładnia redukująca do 35m/s zależnie jaka średnica kół.
Witam. Proszę kolegów o pomoc w wyborze (jakiś namiar) membrany gaźnika do kosiarki Husqvarna JET49D. Silnik B&S Classic.
Witam. Mam problem z Traktorkiem Hyusqvarna silnik Briggs 14 HP. Silnik nie wchodzi na wysokie obroty, po dodaniu gazu silnik gasinie. Jeżeli włączę ssanie to silnik osiąga wysokie obroty jak tylko wyłączy się ssanie silnik po krótkiej chwili (3 sekundy) gasinie jak by brakował paliwa. Pozdrawiam
już próbowałem ale nie można wyregulować
Pracować będzie ale silnik może mieć mniejszą moc. Dopóki jeszcze widać gdzie był klin nabij sobie znak na kole od czoła (od strony nakrętki) aby było łatwiej ustawić.
Witajcie drodzy koledzy :) Właśnie przymierzam się do drugiego projektu roweru z silnikiem. Będzie to silnik 49cc z gaznikiem tuningowym (kopia dellorto SHA), wydechem od pocket bike (ew od ogara 200) i licznikiem mechanicznym. Silnik będzie wmontowany w rower na kołach 28". I teraz pytania: -Czy olej Valvoline Durablend i Motul 510 są dobrymi olejami?...
Diagnoza: obroty silnika określisz jako wolne i stabilne, czy podwyższone? z tego co mówisz przynajmniej czasem podwyższone a) regulacja silnika b) naprawa sprzęgła (prawdopdobnie odśrodkowego)
Oleomac dobra włoska marka, posiadam kosiarkę z napędem, kosę, pilarkę, działają kilka lat bez problemu. Traktorek posiadam Husqvarna z silnikiem Kohler 15,5 KM na 37 arów, z manualną skrzynią biegów, rocznik 2013, kupiony w 2019 roku, do tej pory działa bezawaryjnie, wymieniany tylko olej i łożyska rolek prowadzących paski. Szukaj z silnikiem powyżej...
Musiałbyś podłączyć cewkomoduł od Suzuki, ponieważ na pewno nie będzie się zgadzała charakterystyka uzwojenia zasilającego do pojemności kondensatora w module. Tylko uważam że zapłon od Morini niezbyt nadaje się do silnika kręcącego 10000 RPM, gdyż charakterystyka zapłonu bardzo mocno się opóźnia wraz z obrotami. Nie było możliwości zastosowania zapłonu...
Sprawdź termostat.
Moim, skromnym zdaniem, silnik kończy swój żywot.
http://obrazki.elektroda.net/85_12840614... A tak to by mi się ładował akumulator i nie trzeba było by go wymieniać czy jak? Gdzieś się robi zwarcie bo nawet iskrzą mi styki jak podłącze tan kabel od cewek . Jak by były spalone to pewnie by się już nie kopciło. To co do instalacji to jak ona może być żle podłaczona skoro tam jest tylko jeden...
W końcu, to Husqvarna czy chińska podróba, ma to duże znaczenie. Może być problem z ustawieniem gaźnika, ten silnik nigdy nie będzie pracował jak oryginał. Regulacja wygląda tak samo, chyba że Chińczycy włożyli tam zamiast gaźnika, jakiś swój wynalazek.
Uszczelki na kolektorze ssącym sprawdzone? W jakim stanie są dźwignie regulatora obrotów, jakieś zdjęcia by się przydały.
Kupiłem jakiś czas temu agregat STE850. Przy pierwszym uruchomieniu okazało się, że silnik pracuje bardzo nierówno tzn. obroty spadały na moment tak jakby się krztusił i po chwili znowu zwiększał obroty. Nierówna praca powodowała, że agregat stojąc na szorstkim betonie, przemieszczał się. Tej nierównej pracy towarzyszyło przy każdym zwolnieniu i ponownym...
Sprawdzałem membrany i zaworek i jest ok.Teraz nie ma problemów piła normalnie działa zapala bez problemów.Macie może jakieś sprawdzone sposoby na spr. membran.Nie są nigdzie przerwane a jak spr czy nie przepuszcza paliwa to nie ma żadnych wycieków.
Prawdopodobnie z przegrzania zatarłeś silnik, trzeba zdjąć cylinder i zobaczyć jak to tam wygląda.
husqwarna regulacja husqwarna regulacja oleju silnik dyson silnik
lutowanie folii aluminiowej crucial mx500 firmware maksymalna dewiacja
silnik husqwarna samsung le32c550 matryca
Dystrybutor LPG/CNG Tokheim, Gilbarco SK800-II nie pompuje paliwa – przyczyny awarii na stacji paliw OV7670, STM32F103, SIM800L – przesyłanie obrazu, ograniczenia RAM i GPRS, jakość filmu