A co kolega chce zrobić? Chce zrobić układ który będzie wysyłał sygnał jak immo? Jeśli tak to wrzuć emulator immo i po sprawie.
Jeśli ten zawór przypomina trójkąt z zookrąglonymi kątami jest to zawór przestawiacza wtrysku , serwis Ford , lub Diesel centrum polska , może Dieseland Był swego czasu drogawy chyba z 800pln Pozdrawiam
Chyba chodzi o to: ZAWÓR POMPY WTRYSKOWEJ VAG BOSCH 0330001040 0330001015 BOSCH BOSCH 0330001004 TOPRAN 028130135B TOPRAN 107 538 0330001015 BOSCH
To jest pompa do wersji z turbodoładowaniem. Wskazany element to siłownik ciśnieniowy korygujący dawkę paliwa zależnie od wartości ciśnienia w dolocie silnika.
pin nr.13 od sterownika idzie na zawór wtryskowy Dzięki, a ten drugi gdzie idzie? Dzieki za pomoc do przekaźnika
Tłumik pulsacji ciśnienia. Czy potrzebny - chyba tak.
W tym silniku bylo stosowanych kilka pomp wtryskowych, dlatego mogę się mylić ale jeżeli ten drugi przewód dochodzi do elementu znajdującego się u dolu pompy po prawej stronie to dotyczy to regulatora podwyższobych obrotów na zimnym silniku.Przyczyną losowości rozruchu może być uszkodzenie zasilania świec żarowych,przekaźnik lub niepewny styk za nim...
Poprostu ją wydłub, choć to nie będzie proste ale sobie napewno poradzisz i ujrzysz znajomy zawór.
Zgadza się, przekaźnik 109. Możesz dla testu podać +12v na zawór pompy wtryskowej (n108 chyba, zasilenie jest przykręcone na śrubkę). Powinien zapalić
Uszkodzony zawór na pompie wtryskowej.
Podaj numery z pompy to sprawdzimy czy jest właściwa. Jest to wersja z immo czy na pompie jest zwykły zawór?
Jak już to mierzy sie prąd. Prąd dużo powie ale to można luknąć w bloki pomiarowe.
Witam serdecznie. Po krótce problem jest taki, że na zimnym silniku autem szarpie, jakby nie dostawał paliwa w przedziale 1000-2000... Rozgrzany silnik i wszystko znika (po ok. 3-4 km jazdy). Do tego spalanie chwilowe przed rozgrzaniem nawet 40-50 l/100. Błędy, jakie dostaję: -P037D (błąd funkcji obwodu świecy żarowej) -P02D3 (zawór wtryskowy 4) -P02CF...
Immo blokuje tylko zawór przy pompie wtryskowej.
Jaki silnik ? Próbowaleś dać na krótko zasilanie na zawór na pompie wtryskowej ?
jeśli masz na nim plastikową osłonę i więcej niż jeden przewód to jest immo i jak to odkręcisz a nie jest to łatwe bo tam są śruby pozrywane dostaniesz się do samego zaworu a on na pewno jest sprawny podajesz na niego zasilanie i musi zapalić ... a na przyszłość to podawaj rocznik i typ silnika bo my tu nie mamy czarodziejskiej kuli
Zamątuj sobie dodatkowy zawór jednokierunkowy i problem z głowy dobry kosztuje około 15 zł.
problem rozwiazany..
Olej proponuje Ci wymieniac co 10 tys. km. , a pasek rozrzadu co 60 tys. km.
Sam zawór "stop" na pompie wtryskowej, bądź kostka stacyjki. Najłatwiej małą żaróweczką sprawdzić, czy jest zasilany .
Cześć kolego.Mam taki sam problem z kijanką padła mi pompa,czy dużo jest przeróbek z montażem pompy od pajero?silnik w kijance 2,0 td,a pajero to 2,5 czy to pasuje? proszę o opinię. Pozdrawiam
Vectra C z silnikiem diesla 3.0 isuzu i pompa podawcza w zbiorniku ?????????? ... Tam nie ma pompy podawczej .. To auto lubi się zapowietrzać na obudowie filtra paliwa lub zawory na pompie wtryskowej ...
Można jeszce sprawdzić ciśnienie w układzie paliwowym i regulator ciśneinia w instalacji paliwowej oraz szcelność instalacji paliwowej, zawory wtryskowe i uszczelki oraz wydetek paliwa w poszczególnych zaworach wtryskowych. Trzeba też spawdzić sondę lambda i podgrzewanie sondy lambda.
Połącz dwa grube czarne i spróbuj zapalić. Daj znać, czy rozrusznik kręci. Czy pracuje pompa paliwa, czy otwiera się zawór na pompie wtryskowej ? Bo dalej nie wiemy jaki masz motor... Czekam na zdjęcia płytki.
i jak sprawa rozwiązana??
Sugerujesz sprawdzić sondę lambdę egr zawór odpowietrzenia zawory wtryskowe i piny 33 i 49 Za to odpowiada k8 Szukać zwarć luźnych przewodów 🤔🤔🤔
Na pompie wtryskowej masz plus tj. zawór odcinający.
Sygnał sterujący do wtryskiwaczy jest masą z sterownika silnika. Tam jeden pin to plus po zapłonie a reszta to impulsy masy. Na jaki kolor kopci przy odpalaniu? To by mogło trochę wyjaśnić ale jesteś pewny, że to masa? Jeden z tych pinów po podłączeniu próbówki daje pulsacyjny sygnał. Dlaczego więc prąd nie jest stały? Tak to wygląda w autodacie Y3-I...
Jest immo na tej pompie? Przy wyjściu przewodów wtryskowych jaki zawór? Na jeden przewód zwykły zaworek czy "puszka" z dwupinową wtyczką? Jeśli opcja 2 to masz tam immo i żeby to odpalić tą puszeczkę "siłą perswazji" musisz zdemontować i pod nią dopiero będziesz miał zawór żeby to na krótko podłączyć.
No to jak kręci ,to może pompa wtryskowa zawór odcinający paliwo ,sprawdzałeś .
Mam zadzwoń 790 718 520
błędy po podłączeniu VAG: 01243. Zawór elektromagnetyczny przełączników długości kolektora ssącego -N156 01252. Zawór/dysza wtryskowa 4-N30 01251. Zawór/dysza wtryskowa 3-N30 01250. Zawór/dysza wtryskowa 2-N30 01249. Zawór/dysza wtryskowa 1-N30
Witam mam problem z audi Q7 3.0 TDI silnik bug z 2007 roku przebieg 250tys km auto ładnie pracuje na postoju wkręca się na obroty bez broblemu ale jak ruszam gaśnie i kopci usterka powstała nagle wszystko było ok i nagle zgasł podczas jazdy od tamtej pory gaśnie zaraz po ruszeniu jak nie daje gazu toczy się bez problemu Pokazuje błąd p1030 zawór wtryskowy...
problem dalej wystepuje. Rzadko to sie pojawia, ale teraz prawie wszystkie wstryski nie mialy paliwa. Wtorek,20,Lipiec,2021,19:04:30:00009 Wersja VCDS: AKP 20.4.1 uruchomiony na Windows 10 x64 www.vcds.pl Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06E-910-552-BDW.clb Oznaczenie elementu: 4F2 910 552 A HW: 4F0 907 552 A Komponent i/lub wersja: 2,8L V6 FSI 0050 Kodowanie:...
Dziękuję za pomoc wszystkim :-) Dzisiaj autko już chula, a głównym winowajcą okazał się "Zawór regulacji ciśnienia na listwie wtryskowej", który faktycznie sprawiał że ECU nie uruchamiał wtryskiwaczy podczas rozruchu i który gasił silnik, podczas pracy. Zawór wymieniony na używany z innego auta i jak ręką odjął :-) Jako ciekawostkę dodam, że wg ASO...
zamykając temat udało mi sie zdiagnozowac ten samochodzik dzieki waszej pomocy :) a zeby ten post byl uzyteczny" - ten samochud nie diagnozuje sie przez bezpieczniki... -da sie zdjagnozowac przez kody migowe przy pedale sprzegla instrukcja: Odczytywanie migowych kodów błędów Audi oraz VW Przeprowadzanie testu: - Włączyć zapłon - Przeprowadzić przynajmiej...
Co ma do tego bezpiecznik 18? To nie benzyniak przecież. Jak już to nr 15. No i nie pompa paliwa tylko zawór na pompie wtryskowej. Dodano po 4 u mnie są inne przekaźniki niż w drugim passacie i na schemacie Na pewno to B3 a nie B4? Rocznik podaj.
Opisujesz to strasznie chaotycznie, co było sprawdzane przed wymiana ECU? Sprawdziłem czy wtryski mają stały +? Sprawdziłeś czy ECU widzi obroty? Czy po wymianie ECU sparowałeś IMMO czy jest OFF? Sprawdziłeś czy są wszystkie zasilania i masy na ECU? Podłączyłeś w ogóle auto do kompa by odczytać błędy i sprawdzić parametry na żywo? Jak dla mnie lecisz...
Tutaj masz do siln. o oznaczeniu BBY = 55KW/75KM http://obrazki.elektroda.pl/3771949300_1... G1Alternator FBezpiecznik T1Cewka zapłonowa B83Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym B54Czujnik kąta wychylenia wału korbowego B138Czujnik pedału przyspieszenia B169Czujnik położenia silnika przepustnicy B132Czujnik położenia wałka rozrządu B33Czujnik...
Bezpiecznik F4 sprawdź. 20A.
17917-P1509-Obwód IAT – usterka elektryczna 17817-P1409-Zawór odpowietrzania zbiornika paliwa – N80 – usterka w obwodzie elektrycznym 17609-P1201-Obwód wtrysku/Zawór wtryskowy cylindra 1 – usterka elektryczna – N30 17613-P1205-Obwód wtrysku/Zawór wtryskowy cylindra 5 – usterka elektryczna – N83 17612-P1204-Obwód...
17536 - „za ubogi”. – sprawdzić regulator ciśnienia paliwa i utrzymywane ciśnienie paliwa – sprawdzić pompę paliwa – sprawdzić zawory wtryskowe Grupa 115 MAF zadany i rzeczywisty w miarę zbieżny, zaczął bym od pompy paliwa
Dodam jeszcze ze stało mi sie po tym jak wymieniłem o ring w pompie wtryskowej w głowicy tam gdzie rurki do wtrysków przykręcam, odłączyłem kostki w koło aby zrobić dojście no i wykręciłem zawór odcinający pompę. Po tych czynnościach jest jak jest...
1111 - Defekt sterownika 1231 - Czujnik szybkościomierza 1232 - Silnik biegu jałowego 2111 - Obrotomierz 2112 - Czujnik położenia wałka rozrządu 2113 - Czujnik halla 2114 - Czujnik punktu zapłonu 2121 - Włącznik biegu jałowego 2122 - Brak sygnału obrotów 2123 - Włącznik pełnego obciążenia 2124 - Czujnik ustawienia klapy przepustnicy 2132 - Brak połączenia...
Sprawdź elektro-zawór odcinający paliwo na pompie wtryskowej, powinien iść do niej przewód dwu żyłowy, w czasie pracy jest na nim napięcie, możesz sie na niego wpiąć dioda led + opornik na ≈12V, może nie masz styku gdzieś na łączkach i zawór się zamyka odcinając paliwo.
Problem rozwiązany. Wymienione sekcje w pompkach wtryskowych na nowe łącznie z zaworami zwrotnymi. Pompki ustawione w środkowej pozycji. Pompki zamontowano na starych podkładkach miedzy blokiem.Maszyna pracuje.
Od lewej. fuel quanity adjuster Timing solenoid 2 cewki nastawnika czujka temperatiry shut 0ff zawór Sorki ale...
Wymieniłem zawory SCV na pompie wtryskowej- auto działa bez zarzutów. Zawory 860zł, wymiana 50zł
Jak nie pali sprawdzić czy widzi obroty wału i czy narasta ciśnienie na listwie. Sprawdzić okablowanie zaworu. Filtr paliwa zmieniany? Jakieś błędy są?
Opel Vivaro 2.5 2007 rok błąd P0089. Wymieniłem zaworek na pompie wtryskowej i zawór na listwie wtryskowej, niestety przy ruszaniu, gdy osiąga wyższe obroty, włączają się kontrolki tryb awaryjny i silnik gaśnie, nie zawsze. Widziałem kilka opisów, ale w żadnym rozwiązania problemu. Może ktoś ten problem rozwiązał i ma jakieś porady.
zawora pompa wtryskowy pompa wtryskowy zawora zawora odcinać pompa wtryskowy
nmosfet zrobi bu208 przetwornica symbol triaka
poziom omegas sprawdź układ wydechowy renault
Whirlpool - komunikat LF na wyświetlaczu: przyczyny i rozwiązania Dane techniczne Honda F50: motorower i traktorek