Dokladnie tak. Jaki masz tam silniki
W takim razie na szczęście obyło się bez dodatkowego remontu silnika.
Trzeba by podejrzeć np VCDSem jaką temp widzi komputer silnika.
Porządny mechanik.
Schemat silnika AZQ.
Silnik prawdopodobnie ma kod ALH.
Jeśli jest tam gdzie pisałem, to raczej od góry musisz. Chyba, że może być jeszcze przy kole pasowym silnika, albo u góry na rozrządzie. Jeśli tu nie ma, to będzie z tyłu za silnikiem.
Odepnij co sie da na łącznie z ecu,i silniku
Filtr powinien być przy prawym tylnim kole, taka puszka.
Fajnie, auto na boschu. Musisz znaleźć kogoś kto ma VCDS i mógłby podłączyć auto i sprawdzić jak ustawiona jest pompa wtryskowa, a w razie konieczności skorygować jej ustawienie, bo zbyt późny statyczny kąt zapłonu, może powodować problemy z rozruchem zimnego silnika.
Niskie ciśnienie to albo pompa padła albo zawór ograniczający ciśnienie albo silnik ma luzy na panewkach. Czasem smok oleju jest zapchany i pompa nie dostaje oleju i nie ma z czego zrobić ciśnienia. Co do kupna innego to jest loteria na pewno nie grałbym silnika z palety która stała pod chmurką bo rdza potrafi zniszczyć dobry silnik.
Czujnik spalania stukowego 25 Nm ,jak radio nie fabryczne to normalne ,że zapisuje się błąd czujnika prędkości i nie ma wpływu na pracę silnika.
Dynamicznie na lampę strob. 1°przd GMP na ciepłym silniku.
jaki był org silnik KOD silnika
Podstawa to sprawdzenie zasilania sterownika silnika, później skoro już wymieniłeś przepustnicę to sprawdzenie wiązki pomiędzy ECU a przepustnicą, jak zasilanie ok, wiązka ok to zostaje uszkodzony ECU. Kod silnika podasz ?
Witam. Prosze o pomoc. Posiadam Seata Ibize 1.4 16V z 2004r. Problem polega na tym, ze przy zgaszonym silniku ruszając silnikiem słychać styki z prawej strony z tylu. Czy może być to uszkodzona poducha silnika czy może coś innego. Dzięki za pomoc i info. Gron112.
Dokręć momentem pomiędzy 120 a 160 NM. Ważne abyś posmarował gwint śruby środkiem do gwintów aby się nie odkręciła śruba od drgań silnika.
Zamówiona po kodzie silnika.
Immo nie wyłączy pracującego silnika, obojętnie czy jest to fabryczny system, czy dokładany emulator. Dlatego przyczyny gaśnięcia silnika szukaj gdzieś indziej
Układ wydechowy do rozpięcia zaraz za kolektorem - w pierwszej kolejności Raczej objawy zatkanego wydechu Dalej pomyślimy jak sprawdzisz....
Zakręcasz butlę i wypalasz gaz podczas pracy silnika. Sprawdzałeś też czy awaryjnie na gazie zapala.
Bez tego czujnika nie odpalisz silnika.
Dokladnie te silniki wystepowaly w seatach ibiza, ktore byly wyprodukowane przed 1993 r, bo pozniejszy model mial silniki volkswagena az do dnia dzisiejszego. Pozdrawiam.
To ten "+" gdzie przykręcić?
Trzęsie się bo silnik zapewne przestał pracować na któryś z cylindrów. Do sprawdzenia na sam początek świece
Mimo wszystko sprawdziłbym ciśnienie sprężania, jeśli będzie podwyższone, do sprawdzenia ustawienie rozrządu. Wizard112 napisz czy silnik z dwoma czy z jednym wałkiem rozrządu.
polecam wstawkę z forum pt klimatyzacja - opisane wszystkie rozwiązania stosowane w vag, warto poszukać i sobie pobrać. w załączniku jpg z umiejscowieniem tego sterownika (silnika) klapy centralnej. Brak nawiewu na klapie centralnej wynika z uszkodzenia tego elementu - pozostaje wymiana, nieraz wystarczyło rozebranie i czyszczenie styków. Kupa roboty...
Tak , transmisja jest szeregowa / przez immo/. Podłącz się do pinu 61.
Problem z immobiliserem.
Auto naprawione - nic więcej nie wyszło poza elementami do wymiany o których pisałem wcześniej. Dzięki za podpowiedzi.
A jak się zachowuje sonda! Chociaż czegoś nie mogę zrozumieć, w okienku VAGa masz MOTRONIC MP 9.0 a to nie jest ABD silnik MONOMOTRONIC, tylko jakiś wielopunkt!!
A od czego masz internet? Szukaj a jak tam nie będzie to jedź na szrot i sobie porównaj, nie licz na gotowca.
Pewnie nie ma iskry, taka pogoda. Cewkomoduł.
Popieram, kup lepiej Corrado lub jakies Polo G40 mozesz miec jedynie problem z turbiną. W G40 były mniej awaryjne niż w G60. Powodzenia
Błędy, błędy i błędy ze sterownika silnika.
1.4 TDI ma odrażająco niską kulturę pracy, pali tyle co większy silnik, jedzie tak sobie. Faktycznie lepiej szukać 1.9 wśród ropniaków.
Samochód nie chce się słuchać. Definitywnie (moim zdaniem) za słabo zasysa powietrze - praktycznie gdy zatkam ręką gaźnik i kręcę rozrusznikiem, to nie czuję by zasysał powietrze. Być może na rozruszniku ma za wolne obroty bym to poczuł, ale jak go zmusić do startu? Przy obrotach rozruchu podciśnienie w kolektorze dolotowym nie musi być wysokie......
Sprawdż rozrząd, bardzo łatwo się przestawia.
Jak już będziesz odpalał, to proponuję odpalić bez pokrywy zaworów (na chwilkę) i sprawdzić wizualnie czy faktycznie olej jest podawany na cały wałek. Może być ciśnienie oleju ok, ale jeśli będzie przytkany kanał olejowy to wiadomo, znów się zatrze i urwie. Silnik Ci zachlapie trochę, ale lepsze to, niż niepewność, czy smarowanie jest ok. Silnik da...
tak tylko 2 mają być
W 90% procent przypadków winny jet czujnik temperatury silnika (czterostykowy w plastikowym korpusie przy głowicy) Warto również sprawdzić termostat
Masz ciągłe przeładowanie więc nie sugeruj się tym, że wężyki "wyglądają" na szczelne tylko najlepiej je wymień. Czujnik ciśnienia doładowania mierzy prawidłowo więc on odpada. Dodatkowo wejdź sobie w vagu w 01 Engine, 08 Meas. Blocks. a następnie wybierz grupę 002 i na włączonym tylko zapłonie sprawdź sobie zakres (w %) wskazań wciśnięcia pedału gazu...
No i czysto teoretyczne pytanie. A jak tam ze spalaniem - może super mało pali ostatnio? Uboga mieszanka też powoduje podwyższenie temperatury samego silnika.
Zawór powinien mieć 13-17 ohm.
Witam. Seat Ibiza 6l 2007r. silnik 1.4BXW,usterka tak jak w temacie. Chciałem zapytać o ten drugi brązowy kabel w złączu dwupinowym przy alternatorze jakie on ma zadanie?
Odnośnie twojego pytania o ustawienia wałka wyrównującego to proszę: http://obrazki.elektroda.pl/7936245700_1...
czy da się włożyć silnik z VW Golf IV do Seata Ibizy 2FL Jeśli to ten sam silnik to zmienić łapy i można wsadzać
W tych silnikach występuje też problem że zacierają się zawory w głowicy. Dlatego ciężko jest to zdiagnozować bo czasem chodzi a czasem lipa, jak się zawór wypali to nie chodzi cały czas a jak zaciera (przyciera) to sprawdzisz tylko w momencie kiedy gubi ciśnienie. stwierdził ze to wina wtrysku. Wyskakuje błąd zapłonu 'Błąd zapłonu' to szerokie pojęcie...
no z tym czujnikiem to coś nie tak, ale napisz jeszcze co to za silnik?
rozrząd na 100% wada tych silników
Problem występuje przy pracy na akumulatorze, czy również przy pracy na włączonym silniku?
Ibiza z którego roku ?
Samemu można sprawdzić czy łapa silnika (ta po stronie pasażera ) jest luźna .
Zdemontuj filtr powietrza (całą obudowę z przepływomierzem), załóż bezpiecznik i odpal samochód, poruszaj wiązką w peszlu biegnącą od silnika do lewej podłużnicy
Sprawdź wtyczkę do regulatora napięcia i samo ładowanie. Generalnie żeby adaptacja przeszła musza być wszystkie błędy silnika wykasowane. Masz blad 00522- czujnik temperatury silnika. Podejrzyj temperaturę odczytywana przez interfejs.
Na czarnej wlepce w komorze silnika.
Witam. Praktycznie to samo, ale inaczej się na to patrzy. Magneti Marelli 4MV na pewno dla silników BBY i BBZ - Seat Ibiza 1.4 16V (2002 do 2009r). http://obrazki.elektroda.pl/4399101200_1...
Byłem u elektronika , mówił że jest zwarcie jakies na klimie. Następny "elektronik" z łapanki pod biedronką. Jest jakieś zwarcie tylko sam nie wie gdzie? Podaj rocznik i kod silnika .
Bo silnik jest tak zaprojektowany by w komorze korbowej był podciśnienie. I jak wyciągasz bagnet to silnik dostaje lewe powietrze.
Przede wszystkim należałoby sprawdzic punkty mocowania silnika do karoserii , oraz poduszki pod silnikiem.
jaki silnik
Mam problem z nagrzewaniem sie silnika (Seat Ibiza 1.9 sdi) ,otóż silnik nagrzewa sie do normalnej temperatury tylko ,ze bardzo powoli. Co to może być?
Szukaj silnika polo, ibiza, golf, AAZ też będzie pasował.
Czy mogło to spowodować blokadę immo? Usunięcie błędów nie pomaga. A kto powiedział że to immo? NIe widac błędu od immo. A błędów nie skasujesz bo wyraźnie jest napisane active/static.
Mam proble z seatem ibizą 1999r. 1.4 16V. Nie moge sie skomunikować z silnikiem a z wszystkim innym nie ma problemu. Jakim numerem vaga moge zdiagnozować ten silnik?
Ważna jest kolejność, czy najpierw silnik zgasł, czy zapaliła się kontrolka oleju. Sprawdź przede wszystkim poziom oleju. Być może przy wymianie czegoś nie dokręciłeś i najzwyczajniej olej wyciekł.
Jutro Ci podrzucę, bo mam je na drugim komputerze. Podaj jeszcze kod silnika.
witam,wymieniłem silnik w ibizie 1,9 afn 110km na 110km z golfa 3 auto jezdziło idealnie do mrozów, okazało się że nie grzeje świec (inne podłączeniew okrągłej kostce,potrzebuję schematu wiązki silnika z klimą.
wypalone styki przekaźnika zasilania bardzo często są spotykane w tym pojeździe.
Czujnik temp.
W tym roczniku jest już silnik na pasku rozrządu .(oznaczenie silnika CJZC). Dobra jednostka napędowa. Co do świateł to są różne wersje. Można sprawdzić po nr. nadwozia.
podaj kod silnika
uważaj tylko kto Ci będzie robił korektę mapy rozruchowej (bo nie chodzi o wielkość dawki), producent nie bez powodu postanowił że ciepły silnik odpali dopiero przy dużej prędkości RPM, korekta takich parametrów w warsztacie gdzie na codzień naprawia się RTV jest mocno nieopłacalna w przyszłości bo koła 2masowe tanie nie są. Pozdrawiam
Może wiązka przetarta między sondą a komputerem silnika.
Sprawdź czujnik temp silnika.
Próbówką sprzwdz wszystkie bezpieczniki
Ten sterownik co masz bez problemu podchodzi do twojego silnika.
Moze bys sie pochwa lił jaki masz kod silnika!
Winny: sterownik silnika.
Na konektorze przepustnicy masz chyba opisane 1,2 i 3. 1 /powinna być u góry/ do pinu 41 sterownika. 2 /środkowy/ do pinu 40, ostatni to już wiesz.
Wplyw na moc silnika to nie ma, za to na bezpieczenstwo na pewno , a stwierdzenie ze poduszki na razie mi nie sa potrzebne to chyba nie wiesz co mowisz ;) ,wskazana diagnostyka silnika.
Masa silnika i karoserii ok?
Pierścienie może już się wyeksploatowały, skoro tylko na zimnym silniku.
Czyli dostanę się do nich od strony kokopitu anie od strony komory silnika ?
Sprawdż odpowietrzenie silnika.
Witam, potrzeba więcej danych, rok i kod silnika.
Ciśnienie OK. Problem na kablach w komorze silnika. Kolor czarny idzie z czujników przez okrągłą złącze do licznika. I prosze się nie sugerować pełnym przejściem, najlepiej puścić to drugim kablem.
Możliwe że jest pod kolektorem ssącym na połączeniu skrzyni i silnika A żeby się o tym przekonać czy jest czy nie, to możesz wypiąć wtyczkę z aparatu i sprawdzić czy zgaśnie silnik Brak typu silnika
Podłączyć do masy silnika.
W sdi ta klapa nie spełnia funkcji klapy gaszacej. Nie po to ją tam dali. A po co ona tam jest niech wam da do myślenia to co kolega zaobserwowal "zamyka się na biegu jalowym i otwiera po dodaniu gazu". Problem leży w poduszkach silnika. Dałeś zamienniki i to jest przyczyną. Standard problem w ibize 99-02. Tylko i wyłącznie ori poduszki rozwiązują problem....
Wypada sprawdzić czy ecu " widzi" rano realną temperaturę silnika i powietrza. Bloki pomiarowe w testerze
walniety przewód podciśnienia do serwa i tyle
Nie doczytałem, ale już 2-3 takie same przypadki - uszkodzone ECU. Sterownik silnika.
Czujniki były oryginalne czy jakieś chińskie zamienniki? Zaglądałeś do nich, są dobrze osadzone? Obejrzyj wieńce foniczne z którymi współpracując czujniki, oczyść je i zobacz czy nie są pęknięte. Do czasu usunięcia usterki, sugeruję odłączyć ABS (wyjąć bezpiecznik lub wtyczkę z silnika pompy ABS).
Nie ma sprawy, polecam się na niedaleką przyszłość, i mechanika do naprawy nagrzewnicy też nie miej za wroga. ;) SławeK
Na zegarach nie ma temperatuty silnika
Sprawdziłem kompresje: I 27.6 II 27 III 25 IV 25 Dawka paliwa skacze od 3.8 do 4.0 Jaka powinna być kompresja dla tego silnika??
z tego odczytu nic nie wyłuskasz.
Wepnij żarówkę między zasilanie 12V wtryskiwaczy a masę silnika
Wątpię by miał galva, za mała moc. Pewnie na silnikach krokowych śmiga.
ibiza silnik ibiza wymiana silnik obrót silnik ibiza
upload obrazek filtr corolla iphon simlock
zgrzewarka analogowa akumulator rozruchowy mostek
Mercedes Vito P1221 – błąd CAN, komunikacja ABS/ESP, objawy i diagnostyka Serwis zamrażarek Rothenberger w Łodzi - opcje i porady